 |
25.
המקפצה של קלפטון היתה ב
רן,
בת ים,
01/12/04 13:16
|
Yardbirds שג'ימי פייג' ניגן שם אחריו וג'ף בק אחרי ג'ימי(אם אני לא טועה בסדר הכרונולוגי אבל הגדולים מכולם ללא ספק הם הגרייטפול דד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
There is absolutely nothing
Front Row,
Balcony,
02/12/04 01:54
|
|
 |
צודק
ל"ת
שחר,
01/12/04 14:25
|
|
 |
24.
קלפטון זה זה שבאמצע?
ליאת,
29/11/04 02:46
|
|
 |
האמצעי זה ג'ק ברוס.
ג,
29/11/04 10:57
|
|
 |
אז הוא החתיך
ליאת,
29/11/04 14:08
|
|
 |
23.
CHAPEAU!!!
ל"ת
מיכל,
28/11/04 00:39
|
|
 |
22.
היה גדול
ענת,
28/11/04 00:29
|
הרגע שמעתי אותך עם ערן סבג בגלי צה''ל. כמה טוב לשמוע שע גרייטפול דד, וכמה טוב לשמוע אותך. אין כמוך. חזור לרדיו, אתה שומע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תודה על התזכורת
ל"ת
אילן,
27/11/04 18:17
|
|
 |
20.
איזה דיסק הכי ממולץ?
אבי,
26/11/04 16:11
|
Cream, איזה דיסק ממולץ וניתן להשיג? אוסף? הופעה חיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!!
אס,
27/11/04 17:57
|
עזוב אותך קרים - לך תקנה כל אריק קלפטון שאתה מוצא ( חוץ מ pilgrim ) אפשר גם בתקליטים יד - שניה ( גרושים ) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מלא הופעות שלו
קלפטומן,
29/11/04 04:02
|
|
 |
דיסקוגרפיה
גדי,
מודיעין,
27/11/04 08:02
|
כנס ל- MOOMA ותוכל לראות את הדיסקוגרפיה המלאה. יש מעט מאד אלבומים כפי שכתבו קודמי בגלל הזמן הקצר בו הם היו פעילים ויש המון אוספים שיצאו במשך השנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיקר אוספים
ל"ת
זואי,
28/11/04 19:10
|
|
 |
האמת
אייל,
26/11/04 22:32
|
זה לא כל כך קשה. היו להם בסך הכל שניים Fresh Cream ו D'Usraeli Gears. השני טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
two other albums
m,
27/11/04 02:10
|
There are also wheels of Fire and Goodbye + two Live disks.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה אתם זה הסאונד
ברי,
27/11/04 13:55
|
|
 |
ויפה שעה אחת קודם
ל"ת
יפה,
חיפה,
02/12/04 01:57
|
|
 |
19.
האם הג'אמינג חוזר?
???,
26/11/04 15:06
|
|
 |
חוזר ובגדול
שפי,
27/11/04 19:04
|
nugs.net הוא האתר האידיאלי להכיר את הסצינה המוזיקלית המגניבה ביותר בראה''ב בשנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למה לנו לצאת משנות השישים???
ל7,
שנות השישים,
26/11/04 14:39
|
בשביל מה לנו לחיות את ההווה במקום את התקופה הנפלאה בתרבות האנושית תקופה של אהבה בלי גבולות מוסיקה לא נהדרת ולא גדולה אלה מוסיקה אלוהית וכמות ג'וינטים מרשימה .סקס סמים ורוק נ רול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רק בן עשרים
דרור,
26/11/04 16:13
|
וכשאני קורא על הסיקסטיז אני מצטער שלא נולדתי שלושים שנה מאוחר יותר. אפשר לומר שאני ניאו-היפי. גם המוזיקה וגם הערכים של התקופה ההיא מעניינים אותי הרבה יותר מאשר כל הקורה בתחום הזה בימינו. בתיכון, הלכתי עם טי שרט של בוב דילן. על פניו זה נשמע חנוני אבל בסופו של דבר זה עשה אותי למגניב יותר. לחיי הסיקסטיז, והאנשים היפים שעוזרים לנו לזכור אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!
ל"ת
מוקדם יותר,
27/11/04 17:58
|
|
 |
כמובן
ל"ת
דרור,
29/11/04 14:30
|
|
 |
17.
גיטריסטים
Caseyjones,
26/11/04 12:02
|
עם כניסת מוסיקת הפופ המודרני של שנות השמונים לתמונה, הגיחו כל מיני נגני גיטרה שוויצרים (אני קורא להם טווסים) כדוגמת סטריאני ,ינגווי מלמסטין, סטיב ואי ואחרים שהחצינו על הבמה בעיקר את כל הטפל במוסיקה, שואו אוף שלא ייאמן , נכון שאפשר להגדיר את מה שהטווסים האלה עושים כאומנות בפני עצמה ,אבל זה לא נופל על אותה קטגוריה מוסיקלית שבה נמצאים הגיטריסטים שניגנו על גיטרה לצורך עשייה מוסיקלית נטו , ולא בשביל להחצין את יכולתם הטכנית .
אחרי הכל הגיטרה כמו כל כלי מוסיקלי אחר היא כלי לעשיית מוסיקה , ומוסיקה בפורמט של להקה עושים ביחד עם שאר הכלים המוסיקלים בהרכב .
LET THE MUSIC PLAY THE BAND
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי את ''טווסים''
אריק,
26/11/04 12:46
|
כך נראים באמת כל הסטריאנים והסטיב וואים למיניהם בניגוד למסטרים האמיתיים קלפטון, גרסייה, פייג' שנראים יותר כמו לֶמורים, חיה נדירה מסוג הקוף, שתמיד נראית נוגה ושקועה בעצמה. גיטריסט גדול באמת הראה שדבר פרט למוזיקה לא מעניין אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פשוט נפלאים
גדי,
מודיעין,
26/11/04 09:19
|
ה- CREAM הם להקה נפלאה.
קניתי תקליט שלהם שיצא לאחרונה - BBC Sesstions שכולל את רוב הקטעים הידועים בתוספת רעיונות חביבים שנעשו עם אריק קלפטון באותה תקופה. פשוט תענוג צרוף.
על אריק קלפטון לא צריך כמובן להרחיב את הדיבור. לפני המון שנים הייתי בהופעה של ג'ק ברוס בארץ בביניני האומה (!!!) שהיתה כנראה הופעת הרוק הטובה שראיתי בחיי - האיש תותח על.
הייתי מת לראות את הופעת האיחוד הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחיל לחסוך
קלפטומן,
27/11/04 02:59
|
כי לכאן הם כפי הנראה לא יגיעו. אני כבר חולם על זה בלילה.
אחת הלהקות שתמיד רציתי לראות. ואם לשפוט על פי ההופעות האחרונות של קלפטון, בקונצרט לזיכרו של ג'ורג' או בקונצרט בהייד פארק (הניתן להורדב ב E Mule) נראה לי שעכשיו זה הזמן לראות אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סדרת הופעות
גדי,
מודיעין,
27/11/04 08:09
|
הבנתי שזו סדרת הופעות שתהיה במהלך 2005 בלונדון. החברים שהם כבר בני קרוב ל-60 מתחילים חזרות בינואר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פינק םלויד
ניצנצ,
26/11/04 08:31
|
בדיעבד, אם בוחנים את מכלול היצירה של הלהקה, הם הגדולים מכולם. נקודה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
פ. פלויד,
26/11/04 13:59
|
|
 |
14.
בקשר לפינק פלויד...
Jehman,
ירושלים,
26/11/04 05:07
|
בתאכלס רוג'ר צודק, אמנם גם בלעדיו פינק פלויד להקה גדולה (מומאנטרי לאפס אוף ריזן למשל אחלה אלבום לדעתי), אבל היא כבר לא הלהקה הכי גדולה שהיא הייתה עם ווטרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינק פלוייד
yo,
26/11/04 17:59
|
אחד אתה צודק אחלה אלבום וראינו שפינק פלוייד עדיין גדולה בלי ווטרס. אבל הדבר הטוב שיצא מהפירוד הוא שווטרס הוציא 3 אלבומים שאחד יותר טוב מהשני. ודרך אגב יש שמועות שהם יתאחדו לסיבוב הופעות. נחזיק אצבעות לשמועה כי אחרי הכל זה ההרכב הכי גדול שקם עלי אדמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא חושב
אדי,
26/11/04 22:35
|
שבהופעות הם בסדר גמור גם בלי רוג'ר, אפילו מדליקים ביותר. בקשר לתקליטי אולפן קשה לי להחליט. בכל מקרה אם יהיה איחוד זה יהיה גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יו, איפה שמעת שהם מתאחדים???
Jehman,
26/11/04 22:58
|
נשמע לי דיי מופרך, הבנתי שהם עדיין מסוכסכים, אבל אם זה נכון, אני הלך עד לקצה העולם כרי לראות אותם... בקשר לאלבומים של ווטרס הייתי רוצה להסכים איתך אבל לדעתי האלבומים שלו סובלים מתנודות קיצוניות בין קטעים גדולים (רוג'ר ווטרס, בכל זאת) לבין קטעים בינוניים (בסטרנדטים ווטרסים, כמובן)... ואדי, אני מסים איתך במאה אחוז, הם נותנים וואחד פרפורמנס גם בלי רוג'ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצא לי לראות
אריק,
27/11/04 15:15
|
הופעה של ווטרס והופעה של פינק פלויד באותו שבוע, בשנות השמונים בארה''ב. עם כל הכבוד - ויש כבוד - ההופעה של פינק פלויד הייתה פי עשר יותר מרגשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי יהמן
קלפטומן,
29/11/04 04:07
|
למרות שאני קלפטומן יותר מאשר פלוידמן, כםי ששמי מעיד עלי, אני מציע לך להיכנס ל furthernet.com או לביט טורנט, מסתובבת שם הופעה מצוינת של פינק פלויד עם רוג'ר וטרס, בבוסטון 75. סאונד מצוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת
אריק,
28/11/04 00:59
|
אני לא חושב שהוא גאון הדור. אין ספק שהוא כשרוני פחד, מלחין בחסדף אמן מטורף ומבריק אבל עם אגו בגודל האימפריה הבריטית. בתור בסיסט יש טובים ממנו, פיל לש, ד'קו פסטוריוס, למשל, אבל חסר לו החן והאצילות של גילמור. והכי חשוב, הוא באמת חשב שפינק פלויד זה הוא בעוד שברור שפינק פלויד היא להקה במלוא מובן המילה. האימפקט האמיתי שלה הוא כקבוצה, ובין השניים ווטרס וגילמור, אני נוטה להאמין שוטרס הוא זה שניסה להפוך אותה ללהקת ליווי שלו. עם הצלחה לא מתןןכחים, וכל מי שזכה לראות את פינק פלויד בשנות השמונים והתשעים ראה את אחד ממוםעי הרוק המגניבים ביותר בהיסטוריה ודווקא בגלל הטאצ'ים הקטנים (הבחורות, המגנים הנוספים) הם נשמעו טובים מתמיד. אני מאמין שהם תמיד יהיו טובים, עם או בלי רוג'ר, אבל יהיה נחמד לראות אותם מתפייסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק יו לאקי באסטרד :)
Jehman,
ירושלים,
27/11/04 20:48
|
אני חייב לציין שמהקטעי לייב שיצא לי לראות עד עכשיו, אני לא ממש מופתע. ווטרס הוא אולי גאון הדור, באסיסט בחסד, ואין ספק שהוא מופיע עם הרבה רגש, אבל ממה שראיתי חסר לו את האנרגיות שמביאים גילמור ושאר הח'ברה בהופעה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
What about Slash????
reymi,
26/11/04 01:15
|
|
 |
סלאש מ GNR
תום,
26/11/04 13:09
|
|
 |
Slash=Trash
ל"ת
אד (שוב אני),
26/11/04 22:37
|
|
 |
GNR
אלי,
26/11/04 14:34
|
להקה חסרת משמעות, לא מוזיקלית, ופוזאית לחלוטין. מי בכלל זוכר אותם היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנדי וורהול
יוני,
רמת גן,
27/11/04 15:56
|
אמר שכל אדם יזכה לחמש עשרה דקות של כוכבות. GBR קיבלו כמה דקות יותר נדי. שתיים שלוש היו מספיקות להם לדעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההופעה שלהם בפארק
מיכאל,
נוה צדק,
29/11/04 17:08
|
|
 |
הצחקת אותי
ל"ת
דרי,
26/11/04 10:33
|
|
 |
12.
חסר להם אם הם לא...
סולטן הסווינג,
חסוי,
26/11/04 00:50
|
|
 |
11.
yooooooooooow
satriani,
guitar land,
26/11/04 00:01
|
מה קרה לכם אנשים אתם מדברים על גיטריסטים טובים ולא מזכירים אפילו את ההכי טוב joe satriani!!!!! מה נתקעתם בעבר בטח כולכם זקנים ג'ימי הנדריקס בימינו כבר נשמע כמו גיטרה שנפלה על הרצפה עם דיסטורשן בווליום גבוהה לעומת המוסיקה המודרנית שיש היום והגיטריסטים שיש היום שמנגנים בטכניקות שאי אפשר להשוות בכלל.. joe satriani steve vai petrucci וכמובן marty friedman
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם סטריאני שלך לא ילד
יאיר,
27/11/04 02:08
|
לפחות לא מבחינה ביולוגית. הוא יליד 1956 מה שעושה אותו בן 48.
וזה לא בדיוק עושה אותו גיטריסט צעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטריאני
גיטריסט,
26/11/04 11:36
|
בתור מי שראה את סטריאני בעבר פעמים אחדות, (כבר בתחילת דרכו ב1989) ואפילו יש לי כמה הקלטות נדירוןת שלו, למשל עם רנדי ג'קסון, אני חייב לומר לך שמסקנתי שהוא גדול מבחינת כוח וטכניקה אבל חסר את הנשמה וה''משהו'' הזה, והעובדה שבמשך כמעט שלושים שנה של עבודה הוא עדיין לא נכנס לליגת העל. הוא גיטריסט מצוין אבל לומר עליו שהוא הגדול מכולם זו קצת היסחפות (לגיטימית) דבר נוסף, ''כולכם זקנים:'' _ציטוט מדבריך) יש בזה משהו, כותב המאמר לפחות חא ילד, אבל זהו מדור ''היסטורי'' ולכן אי אפשר לצפות ממנו שיכתוב על סטריאני במסגרת הזו. כל דבר במקומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך
יואש,
26/11/04 10:34
|
|
 |
STIVIE RAY VOUNGH
Stivie,
26/11/04 07:54
|
Number one, Clapton should have gone in that Hellicopter and not Dearest Stivie. BeST Blues player that have ever walked this face of the earth
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Life Death and Music
Stevie,
26/11/04 14:46
|
First of all his name is Stevie, but tht's not the point. He is one of the greatest blues players dead or alive, But that's not the point either. THe point is the sentence ''Eric Clapton should have gone down in that pane .'' Whatever happened happened and I don't think you should have said that about of Eric no matter what you think of him musically. I think an apology is in place
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Steivie
steivie,
ny,
26/11/04 23:45
|
Sorry you're right it's Steivie, and I just wish he was around, point taken, sorry Eric may you live to be 100, there okay?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks bro.
E. Clapton,
27/11/04 02:28
|
No ill feelings. As a matter of fact I wish SRV was around to play with.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי,רואים שאתה לא מנגן...
נגן מדופלם,
26/11/04 01:14
|
טכניקה זה אולי דבר מלהיב, אבל גיטרה זה הרבה מעבר לכך. דבר ראשון חשוב לזכור שכמו בכל תחום, חלוצים יש רק בודדים. וככאלה תור הזהב של הגיטרה הוא בסיקסטיז ולא בשנים המודרניות בו גיבורי הגיטרה כבר מתו. מעבר לכך, החוכמה היא לא להכניס כמה שיותר תויים, אלא לתת לכל תו משמעות. ולא יעזור בית דין, להנדירקס קלפטון פייג' וחבריהם יש טאץ' שמסמל תקופות, שמסמל עולם, שמספר על היסטוריה ועל תקופה מוסיקלית שנגוזה כבר מן העולם, שאין לגיטריסטים מודרניים כיום וגם לא יהיה בעתיד. החוכמה היא לדעת להוציא את התוצאה הטובה ביותר גם כאשר פיסית אתה מחונן פחות. בגלל זה לארי בירד לעד יהיה שחקן כדורסל טוב וגדול בהרבה מקובי ברייאנט או טרייסי מגריידי, ואריק קלפטון גיטריסט גדול בהרבה מפטרוצ'י, סטריאני,ואי ומטוסי הסילון האחרים למיניהם, מבלי להתייחס בכלל לפן ההיסטורי והתרבותי, בו גיבורי הגיטרה הישנים מהסיקסטיז הם האלוהים, הם אלה שיזכרו, הם אלה החשובים. סטריאני נפלא, אך עולם הגיטרה היה נראה אותו הדבר איתו או בלעדיו. קלפטון וקרים היו חלוצים ששינו את כל הקונספציה של המוסיקה הפופולרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך לגמרי.
יאיר,
27/11/04 01:58
|
מה שקובע הוא הטאץ', הייחוד הבלתי מוסבר שיש לגיטריסטים כמו קלפטון או גרסייה או - בתחום הג'ז ] םט מתיני. אתה שומע אותם ויודע שזה הם. ואף אחד מהם לא היה זקוק לפוזה כדי למכור את עצמו. בין הגיטריסטים הצעירים היחיד שאני מכיר שניחן בטאץ' ייחודי כזה הוא טריי אנסטסיו. וכמו שאמרת אין מה להשוות בין המויקה והסביבה התרבותית של הסיקסטיז המאוחרים לשום דבר שנעשה בתחום הגיטרה אחרי כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טכניקה כן, אבל מה עם ה
ל"ת
נשמה?,
26/11/04 01:08
|
|
 |
נשמה
גח הביניים,
26/11/04 12:00
|
זה כבר לא מצרך מבוקש בימינו. תאזין למוזיקה העכשווית ותדע בדיוק על מה אני מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
היסטורית קלפטון גדול בהרבה
עומר,
25/11/04 23:34
|
פייג' וזפלין מדהימים, אך קלפטון היה החלוץ, מה גם שהוא ורסטילי ומחונן מפייג'. זו שאלה של טעם, אבל הנגינה היחידה שיכולה להתחרות עם הנגינה האלוהית של קלפטון היא של הנדריקס, האיש והאגדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קלפטון הגיטריסט האולטימטיבי
של כל הזמנים,
25/11/04 23:25
|
ורסטילי להחריד הוא כתב את הספר, ובתכונה אחת עולה על כולם, הטאץ'!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עם כל הכבוד לקלפטון. ויש כבוד
הוא לא מדגדג את,
האצבע של מר,
25/11/04 22:11
|
ג'ימי פייג' .
שהוא לעניות דעתי הקובעת גדול הגיטריסטים ברוק .
האיש נוגע.
פשוט נוגע.
רק בשביל הידע הכללי שתדעו קוראים יקרים שמר פייג' אחראי לכל השירים הגדולים של לד זפלין והיו להם הרבה.
ברוב היצירות הוא המלחין יחד עם רוברט פלאנט .
והשם שלו כתוב ראשון .
נ.ב
תחשבו על הסוף של STAIRWAYS TO HEAVEN ותבינו מה זה אורגזמה מוזיקלית ... and as we...down the road our shdows taller then our souls זה סולו בל ישכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה ג'ימי פייג' היום כוכב
אילן,
27/11/04 14:06
|
ענק ואריק קלפטון נשכח לגמרי. מי זה בעצם הקלפטון הזה? אתה ךא רואה כמה הקביעה שלך אבסורדית? פייג' הפסיק להתפתח בשנות השמונים, בעייות אישיות, סמים לא יודע. כל הנסינות לאחר מכן, כולל האיחודים עם רוברט פלנט, לא עשו כבוד לימי נעוריו. וחבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח נוגע כן בטח
satriani,
guitar land,
25/11/04 23:56
|
אם הבנת את השם שלי.... אז אין צורך במילים וזיוני שכל... שמע ותבין מה זה נוגע....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן כמה אתה?
בנאדם,
26/11/04 12:02
|
לפי הסגנון אתה איפשהו בגיל ההתהגרות. אפ כך, אנחנו סולחים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קלפטון ולא פייג' אלא
פינק פלויד,
פומפיי,
26/11/04 02:25
|
דיויד גילמור הוא גיטריסט האולטימטיבי ללא כל ספק. קלפטון עם כל הכבוד ליכולת הטכנית שלו, ותסלחו לי, פשוט משעמם. עוד לא שמעתי סולו שלו שריגש אותי באמת. והשירים שלו- בסדר, לא יותר. פייג'- גיטריסט מעולה ללא כל ספק. טכנית קלפטון עולה עליו במספר דרגות, אבל העיבודים, הכתיבה והיצירתיות מעלים אותו למקום שני אחרי גילמור. גילמור משלב יכולת ווירטואוזית מושלמת יחד עם נגינה מרגשת שהופכת אותו לגיטריסט (הרוק הקלאסי) האולטימטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בן 29 ואתה צודק.
בנושא הטכני אני,
לא מבין גדול,
27/11/04 00:04
|
ויכול להיות שיש מהירים מפייג' וביניהם גם אריק קלפטון.
אבל עדיין פייג' הוא לפי מלחין נוגע בהרבה.
לגבי גילמור - זו בהחלט אפשרות.
ודרך אגב השם סטריאני לא אמר לי כלום אבל אם הוא כזה גדול כשאני אדע עליו ואשמח אם בא לך לפרט.
נ.ב
עניות דעתי הקובעת זה סתם משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מכיר מספיק קלפטון!!!
שכיר חרב,
26/11/04 12:52
|
להגיד על קלפטון שהוא משעמם זה כמו להגיד שקלאודיה שיפר מכוערת. גילמור ענק ומרגש אין ספק. גילמור משקף את כל התיאטרליות המרשימה של פינק פלויד. זה דבר יפה לכשלעצמו, אבל קלפטון גיטריסט מורכב בהרבה מגילמור, מה גם שהוא נעזר בהרבה פחות אלקטרוניקה ובכך גדולתו האמיתית. מסקנתי היחידה היא שאתה לא מכיר מספיק את החומרים של קלפטון, אין סוף בהתחשב בעובדה שהבן אדם פעיל כבר 40 שנה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים חלאס להתווכח
Jehman,
27/11/04 02:59
|
כל השמות שהוזכרו פה מעולים, גילמור,קלפטון, סאטריאני ופייג', כולם גיבורי גיטרות ענקיים,מופלאים ועל-זמניים, אבל לנסות להשוות בינהם זה לא לעיניין כי לכל אחד יש ת'סגנון והיאכויות שלו. זה קצת כמו להשוות בין זידאן לבין ואן ניטלרוי... מי יותר טוב? קשה להשוות כי הם משחקים בתפקיד אחר. מצד שני, מהכרות עם גיטריסטים, אני יודע כמה אתם להתווכח מי הגדול מכולם, אז אם ממש בא לכם יש אישור להמשיך :)))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין שני הקלפטונים
גיל,
28/11/04 03:09
|
אריק של סוף שנות השבעים, ועד אמצע שנות השמונים היה מכורץ אריק של שנות התשעים והלאה הוא אריק נקי. והדבר ניכר. לא מזמן עשיתי לע מרתון קלפטון קטן. ראיתי הופעה מ86 (E MULE) וטלריה את אלברט הול, ושתי הופעות משנת אלפיים ומשהו. הוא כל כך השתפר. הוא כל כך בשל. בצקרה שלו ההתנקות מסמים בהחלט שיפרה את הנגינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Let the music play
גדי,
28/11/04 01:07
|
הויכוח האינסופי הזה על גיטריסטים הוא באמת מיותר. ג'רי גרסייה אמר Music is not a competion מוזיקה זה לא תחרות והוא וקלפטון העריצו זה את זה. מוזיקה זה דבר אלוהי, והוא נוגע לכל אדם במקום אחר קצת. וגם אנחנו משתנים עם השנים. וגם הם. קלפטון של סוף שנות השבעים ועד אמצע שנות השמונים הוא לא קלפטון של היום. ובכל מקרה - תודה לאל שסיפק לנו כל כך הרבה מוזיקה טובה בין כל הדברים הפחות יפים שזכינו בהן. אז למה לעשות מזה סיבה לויכוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נו באמת אולי תצאו משנות ה60
ל"ת
האלטרנטיבי,
25/11/04 21:43
|
|
 |
6.
אחת!
היילה סילאסי,
25/11/04 20:26
|
עזבו אתכם שטויות. אורי רואה את הג'וינט כלשון נקבה וזה מסכם את הכל (ואל תגיד לי שזו סיגריית ג'וינט ובגלל זה זה כך, כי זה ממש יאכזב אותי). חוץ מזה, אני מחכה לאנימלז ולאריק בורדון - הלבן הכי שחור שיש. ואגב שחורים, שווה לקרוא את הכתבה של פוריה גל על פרנץ פנון פה בתרבות, תחת הכותרת - פוסט קולוניאליזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון , גוינט זה זכר
יהודי מנוחין,
27/11/04 14:57
|
|
 |
נקבה!
ק.ססה,
28/11/04 01:42
|
לי אין ספק שג'וינט היא נקבה, בפרט כשאני מכניס את הפילטר בסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחח גדול הרגת אותי :))))
ל"ת
Jehman,
ירושלים,
28/11/04 03:43
|
|
 |
פרנץ הטיף לאלימות.
ל"ת
וזה ממש לא,
רוקאנדרול,
25/11/04 21:51
|
|
 |
מי זה פרנץ?
ל"ת
אסף,
29/11/04 14:11
|
|
 |
גם אחד זה בסדר
ל"ת
אחד,
25/11/04 20:34
|
|
 |
5.
מתי ספרינגסטין???
ל"ת
עידו,
25/11/04 20:05
|
|
 |
4.
שאתה תכתוב משפט כמו
שחר,
25/11/04 19:35
|
לעומת זאת אני חייב להודות בצער שכל הניסיונות לשחזר את קסמיה של להקת הבית שלי בלי ג'רי גרסייה גרמו לי לטריפ רע מהצליל הראשון ???
אבל אתה צודק. עם ג'רי לא היה כמוהם. בלי ג'רי זה פשוט לא זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
למה בעצם קראו לו slowhand?
ל"ת
אמילי,
25/11/04 19:23
|
|
 |
בגלל שהוא ניגן כל כך מהר
ל"ת
יואב,
26/11/04 13:39
|
|
 |
ארמממ. נסי את זה
המחפש הסדרתי,
25/11/04 21:45
|
http://www.ericclaptonfaq.com/questions/When_and_how_did_Eric_Clapton_earn_his_nickname_Slowhand.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
קרים
Robert Plant,
25/11/04 18:45
|
|
 |
1.
כמו שאמרת בעצמך
אלכס,
25/11/04 18:44
|
|
 |
slowhand forever
ל"ת
תיק באפלה,
25/11/04 19:01
|
|