 |
63.
עופרה הנהדרת מתה עליך
לינוי,
26/07/05 18:00
|
עופרה חזה היא היתה ותיהיה ההשראה שלי בזכותה אני למדתי איך לשיר כמו שצריך ובכל הזדמנות אני שרה את השירים שלה אמי גם אהבה אותה מאוד אבל היא יכלה ללכת להופעותיה וכל מה שמתחשק לה אבל אני עדיין היתי קטנה ולא ידעתי עדיין מי זו עופרה רק כשהיתי בת5 אז אני התחלתי להבין מי זאת עופרה חזה אבל עכשיו אני כבר לא יכולה לפגוש אותה או משהו!,אז לפחות שיהיה לה רחוב משלה והלוואי שיעשו מביתה מוזיאון (אם זה איפשרי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
עופרה חזה זל
רותי,
טבריה,
20/12/04 14:56
|
עופרה היא היתה זמרת שיצגה את ישראל בכבוד ולכן מגיעה לה ליקרוא רחוב על שמה.ואף מוזיאון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ל58 היא לא היתה ''זמרת טובה''
qqqqqqqq,
qqqqqq,
07/12/04 10:57
|
כהגדרתך, זמרות טובות יש בלי סוף. היא היתה זמרת יוצאת מהכלל! מדהימה! אפילו שלא אהבתי את רוב השירים שלה, אהבתי את שיר הפרחה אם ננעלו ועוד כמה לא יותר. אהבתי את הקול המדהים והנשי. לדעתי היא היתה גם מאוד מאוד מאוד מאוד יפה. וזה שיש עוד הרבה יהודים טובים ושאין מקום להנציח את כולם את צודקת, אבל עפרה היא לא כמו כולם היא מלאך מיוחד במינו ולכן צריך להנציח אותה היטב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
איזה שטות...
ל"ת
מר פרץ,
07/12/04 01:39
|
|
 |
59.
גם כיום רק אשכנזים בצפון ת''א!
ל"ת
ישראלי,
05/12/04 17:52
|
|
 |
58.
עופרה ראויה לכבוד והנצחה
רמת גנית,
03/12/04 16:38
|
היא היתה אשה צנועה,טובה,לא רכלנית,זמרת טובה,והביאה הרבה כבוד לישראל. אבל יש בעיה:יש עוד הרבה יהודים טובים ויקרים,ואין אפשרות להנציח את כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבוד מגיע ל.....
שי,
חיפה,
05/12/04 11:19
|
אמנון יצחק הרב הגדול שמחזיר בתשובה רבבות מעם ישראל. עפרה חזה היתה לו יותר מאשר פריחה שנסחפה אחרי הכסף שסנוור את עיניה. היא היתה פרימיטיבית לחלוטין ועם האף למעלה וזאת לאחר שידעה שהיא חולת איידס ולא טפלה בעצמה. אילו עשתה זאת היתה היום בחיים. אז בבקשה תעשי לי טובה ותתחזקי בתורה . אם תרצי אשמח לעזור לך ולייעץ לך בנושא החזרה בתשובה. יום טוב ואת מוזמנת לכתוב תגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
היא לא היתה צריכה לספר על המ
333,
333333333,
02/12/04 21:38
|
חלה שלה כי תארו לכם היתה מספרת מה היה קורה? כול המדינה לא היו מניחים לה לרגע אחד. והיא היתה צנועה ושמרה על פרטיותה בקנאות. איידס זה עיניין אישי בלבד הוא לא נחלת הציבור. קל לכם להגיד את זה שהיא היתה צריכה לספר אבל אתם בעצמכם במקומה לא היתם מספרים גם. בשביל מה? גם ככה היא סופר סטאר ענקית ומפריעים לה כמו לכול המפורסמים ולה במיוחד אז עוד לספר??? שלא היה ניתן לה רגע אחד של שקט כל חייה?? ומה עם תדמית האשה היפה והנחשקת שהיתה לה?? היא היתה אומרת לה '' ביי ביי'' ??? ומה עם בעלה, שאוטומטי אם היא מספרת זה כאילו שהוא גם מספר ואז היו יודעים גם עליו. אני בטוח שאם הוא הדביק אותה זה היה בלי כוונה. ואולי היא נדבקה מהמחטים של טיפולי ההפריה או שיניים? סביר להניח שבעלה הדביק אותה כי הוא היה מיליונר שמתהולל עם בנות ואני מתאר לעצמי גם זונות ואחד כזה לא היה רוצה להיות עם זונה עם קונדום כי מה זה שווה? עם הכסף שיש לו יכל לזיין ים בחורות שוות וגם זונות ואני בטוח שהוא עשה את זה. היא היתה צריכה לדאוג אך ורק לא להדביק אחרים, רק בעלה והרופאים הקרובים ביותר היו צריכים לדעת והיה עליהם לחתום על מסמך סודיות. חוץ מיזה על הרופאים לנהוג בכול חולה כאילו יש אופציה שהוא חולה במחלה כל שהיא לרבות איידס וכך הם היו צריכים להתגונן, עפרה היתה על ערס דווי היא לא היתה יכולה פתאום לזרוק לאנשים להגיד לרופאים שהיא נשאית למה זה היה יוצא מכלל שליטה וכולם היו יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
היא המלכה . יצור חד פעמי
מוטי התימני,
רחובות,
02/12/04 21:23
|
. בשבילי היא הזמרת הלאומית. מי אם לא היא? ריטה? שרית חדד? מי?. בטח שעפרה. שכופלת אותם הרבה קפלים ביופי התימני האותנטי המשגע שלה ובקול המדהים והנדיר ובאופי. אתם יודעים שהיא קבלה204 אלף שקל בערך עבור הופעתה בפעמוני היובל. צריך לקרא רחוב מרכזי על שמה כמו ז'בוטינסקי. ולא בשכונת התקווה לא מפני שהתביישה חלילה, אלה כי היא שכונה שלא שמים לב אליה ולא ישימו לב לרחוב שלה שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הרצון לשבח את עופרה ז''ל
לימור,
רמת-גן,
01/12/04 22:42
|
אני חושבת שאדם כמו עופרה ז''ל נתן לנו כבוד בכל העולם יותר מכול ראש-ממשלה ואם במקום להיות זמרת היתה ראש-ממשלה המדינה היתה נראת אחרת לכן אני מצדיקה את המשפחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שיגידו תודה שבכלל קוראים רחוב
ל"ת
ס,
01/12/04 15:16
|
|
 |
53.
כנסו כדי לראות איך יקראו לרח'
שי ודרור,
01/12/04 14:38
|
|
 |
זה לא מצחיק ואף פעם לא הצחיק
ענבר,
פ''ת,
01/12/04 17:36
|
יש גבול להומור ירוד אני אוהבת לצחוק אבל לא על חשבון אנשים מתים. אז בחייכם תנו קצת כבוד. זה ממש בושה לקרוא דברים כאלה. גם המערכון ההוא של שי ודרור היה רחוק מלהיות מצחיק. חבל שיש כזה רוע. זה ממש עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הייתה גדולה בארוויזיון
ל"ת
אבי מיזרחי,
פיסגת זאב,
01/12/04 14:18
|
|
 |
51.
לא יכול בילעדייך
אבי,
פיסגת זאב,
01/12/04 14:16
|
|
 |
לאבי, 51
אור,
02/12/04 15:21
|
אתה וכל מי שמתגעגע לעפרה מוזמן לאתר ההנצחה היחיד והרציני בארץ. הכתובת היא : www.ofra.haza.co.il , כולם מוזמנים להשתתף ולשתף בכל הקשור לעפרה היקרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
זמרת ענקית
ל"ת
דודי,
ים,
01/12/04 14:07
|
|
 |
49.
מרגישה בודדה
שולה,
נווה יעקוב,
01/12/04 14:01
|
|
 |
48.
לא מאמין
אורי גרוסמן,
נווה יעקוב,
01/12/04 12:53
|
|
 |
47.
מרגישה בודדה
ל"ת
שולי גרוסמן,
נווה יעקוב,
01/12/04 12:47
|
|
 |
46.
מי היופי שלה היתי מתעלף
ל"ת
דויד אזווי,
כנסת ים,
01/12/04 12:17
|
|
 |
45.
אהבתי אותה
אבי מיזרחי,
ים,
01/12/04 10:52
|
|
 |
44.
המשפחה לא ''רוצים''
אבשלום קור,
שכונת התקוה,
01/12/04 09:42
|
מאיר סוויסה היקר, עורך נכבד, משכתב חביב: ''המשפחה של עופרה חזה רוצים רחוב בצפון''? לא נכון. ''בני המשפחה של עופרה חזה רוצים רחוב בצפון'' או ''המשפחה של עופרה חזה רוצה רחוב בצפון''. שימו לב, יקיריי: נושא המשפט הוא ''המשפחה'' - צורת נקבה, יחיד. לפיכך, המושא לא יכול להיות ''רוצים''. קאפיש??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
קןל הזמיר נדם
ל"ת
גיזל זגרון,
מושב עמינדב,
01/12/04 08:54
|
|
 |
42.
מדונה
דורון,
סידני,
01/12/04 08:33
|
מה עם רחוב ע''ש מדונה בבני ברק במקום רחוב הרב קוק שהיה גזען !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מדונה
דורון,
סידני,
01/12/04 08:29
|
מה עם רחוב ע''ש מדונה בבני ברק במקום רחוב הרב קרק שהיה גזען !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למאיר סוויסה תודה!! אתה גדול
דן,
01/12/04 06:35
|
כל הכבוד כתבה הכי טובה בכל העיתון, כל מילה שווה, אוטנטית עם הרבה משקל. החזרת אותנו לנוסטלגיה של החיים היפים. יישר כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לדעתי דורון אהב אותה
עינת,
חולון,
01/12/04 05:42
|
לדעתי דורון אהב אותה, שכן לא במקרה הוא מת כמה חודשים אחריה. זו היתה אהבה עזה כמוות! כל הטענה הטיפשית הזו ש''הוא הדביק אותה'', ממש מלאת רוע. צלבו אותו, וכל המדינה הזו הפכה צדקנית, כאילו אף אחד לא משתמש בסמים ועודה מין לא מוגן. הוא הרי לא איזה שטן שידע שהוא חולה, והדביק אותה במזיד. אבל, אם הוא לא נזהר, ביחסי מין או עם מחט מסוימת (מה שנראה לי יותר הגיוני), הוא עשה מעשה נפשע. בכל מקרה, זו בטוח טרגדיה לא מכוונת, וכנראה שהוא האשים עצמו במותה ולכן התאבד!!!! אגב, אין לי שום קשר אליו, אבל צרמו לי האמבוש וההתחסות הציבורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
משפחתה הורסת את שמה ז''ל
איריס,
חיפה,
01/12/04 05:36
|
המשפחה הזו גסה ורעשנית, והיא פוגעת בשמה של הזמרת הנעימה והעדינה הזו, שכנראה היתה שונה מהם. השם שלה צריך להיות באזור שזו צמחה וצימחה תקווה לאחרים - ומה יותר סימבולי מהשם המקורי של אזור זה - שכונת התקווה!!!! לעניות דעתי, בני המשפחה שלה ממש גזענים בטענתם ה''סמויה'' שרחוב בצפון טוב יותר לשאת את שמה. אגב, ההצעה של העירייה הקודמת היתה מספקת ביותר. לא צריך להגזים. זה כבוד גדול ובדיוק מה שמגיע לאמן. היא לא הקימה את המדינה, הלו! ומה עם נעמי שמר, אריק לביא, דודו דותן ועוד ועוד אמנים משכמם ומעלה? אני קוראת לעירייה לא להיכנע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מדינה דוחה עם אנשים דוחים
שמעון,
סקנדינביה,
01/12/04 01:11
|
לקרוא את התגובות של האנשים ולהקיא מדינה דוחה , אבל אין פלא עם אנשים כאלה...............
טוב לחיות לחו''ל ,ויותר טוב למות בחו''ל מכל סיבה רק לא להיות ביניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
האתר הנכון- שכונת התקווה
א.ב,
01/12/04 00:09
|
זמרת נערצת שצמחה והביאה כבוד לשכונת התקווה. בין אם רחוב ובין אם גן. כבוד זכרה לא יפגע - להיפך . גם יביא כבוד למוקיריה שהיא היתה להם מופת וגאווה. יש אמנים רבים מכובדים שלא זוכים לכבוד כזה בהנצחתם - ותיטיב משפחתה לקבל את המוצע לה . כבוד לא מקבלים בכוחניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
היא שווה את זה בהחלט.
ל"ת
שבי,
30/11/04 18:43
|
|
 |
34.
שווה מליון דולר
ל"ת
שולה פרסי,
נווה יעקוב,
30/11/04 17:31
|
|
 |
חלמתי עלייך
ל"ת
גיזל זגרון,
מושב עמינדב,
30/11/04 17:48
|
|
 |
33.
מה זה ''למה מי היא?'' למה מי אתה
מוטי 20,
תל אביב,
30/11/04 17:14
|
?? מי היא? קודם כל היא יפה מאוד. אקזוטית.ב לאחד שרשם כאן שלדעתו האוביקטיבית היא לא זמרת מוצלחת במיוחד.. היא בטח היתה מעדיפה לא להחשב מוצלחת במיוחד על ידך ולעומת זאת כן להחשב מוצלחת במיוחד על מיליונים. היא היתה זמרת השנה 4 פעמים ברציפות, מקום שני באירוויזיון לאחר קרב צמוד, זמרת היצוא המצליחה ביותר של ישראל בכל הזמנים. לא סתם התלהבו ממנה מיטב מפיקי העל וחברות התקליטים בחו''ל, ולא סתם מייקל ג'קסון אמר לה שהוא אוהב אותה והציע לה ללוות אותו בהופעותיו, ולא סתם נתנו לה לדבב ולשיר את שיר הנושא ב 20 ומשהו שפות של סרט העל והפקת הענק של וולט דיסני ''נסיך מצריים'' ולא סתם היא היתה מועמדת לגראמי ולא סתם היא היתה זמרת השנה פעמיים בגרמניה וזכתה בשלל פרסים '' הכוכבת הלוהטת של גרמניה 88 ו 89 '' וכו' ולא סתם היא קטפה מקום ראשון בפסטיבל החשוב הבין לאומי בטוקיו עם השיר ''קדיש'' ולא סתם סימפלו אריק סווים או משהו כזה ועוד אחד את קולה לשיר שלהם ללא רשות ועפרה ובצלאל תבעו אותם ולא סתם היא נקראת הזמרת הלאומית ולא סתם היא נתנה הופעה מרשימה במיוחד בפעמוני היובל בשיר ירושלים של זהב ולא סתם לקחו אותה לשיר את קופסת הצבעים באוסלו ב 93ו לא סתם שיר הפריחה היה להיט הסטרי שלה שמושמע עד היום ושלאגר סרט מוצלח איתה איך היא שיחקה מדהים ונראתה נפלא ולא סתם אלוהים נתן לה את השיניים המושלמות ביותר בתבל. ולא סתם דנה אנטרנשיונל ושרית חדד ורינת גבאי ואגי וקסמן ואניטה פללי ואמיר פיי גוטמן אמרו שהם היו מעריצים שלה ולא סתם מיטב הזמרים בישראל הופיעו לזכרה אז יאלה שתקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אין כמוך
דויד אזווי,
מושב אביעזר,
30/11/04 16:08
|
|
 |
31.
עפרה חזה מתהפכת בקברה
נורית,
30/11/04 14:06
|
|
 |
30.
משפחת חזה
בושה,
30/11/04 14:05
|
שכחו מאיפה הם באו. חבל שעפרה לא בחיים להזכיר להם. היא זכרה וידעה והיתה גאה איפה היא גדלה ומהיכן באה.
לא טוב לכם רחוב בשכונת התקווה? אתם טובים מהתושבים שם?
גועל נפש. תתביישו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יש המון זמרים שלא קיבלו רחוב
שם,
30/11/04 13:41
|
אני רוצה לראות קודם איפםה ישימו את הרחובות על שם נעמי שמר, אריק לביא וברכה צפירה. למה דווקא עופרה חזה? המדינה מלאה באנשים שצריך לקרוא על שמם רחוב. נתנו לחזה גן, ועוד קרוב לביתה - זה יכול להיות השראה לאנשים אחרים שגרים באותה השכונה. למה זה לא מספיק מכובד בשביל המשפחה? אם יש להם תלונות עדיף לוותר על העניין מלכתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רק רחוב?שיבקשו מוזיאון או בי''ח
דרדסית,
מרכז,
30/11/04 13:28
|
הבקשה שלהם ''עלובה'' שיבקשו בגדול.. אני במקום הוועדה הייתי משאירה אותם עם הרצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שכונת התקווה-הכי מכובד בעולם.
טל,
תל אביב,
30/11/04 13:26
|
לעפרה חזה היה קול מצויין. עפרה חזה הייתה בדרנית טובה(בדרנית, לא אמנית. שיר הפרחיה ו99% משיריה הם בידור שלא היא כתבה,גם ההגשה הווקלית שלה לא הפכה את רוב שיריה לנכסי צאן ברזל). יש מליון בדרנים טובים, ושעל שמם לא נקרא רחוב.
ובכל זאת היה משהו מיוחד בעפרה, משהו אחד שגורם לכך שכן מגיע לה בניגוד לאמנים אחרים לקבל רחוב על שמה. עפרה חזה צמחה לגדולה משכונת התקווה. ככזו היא הוותה סמל לתושבי שכונת התקווה ולתושבי איזורי מצוקה בכלל שאפשר להצליח ולהצליח בגדול. היא נתנה להם תקווה וסיבה לגאווה. היא גם גרמה לכך שמחוץ לשכונת התקווה יבינו שחיים שם בני אדם ותרמה לסדיקת קיר ההתנשאות של תושבי צפון העיר על תושבי שכונות המצוקה.
את אותו קיר בדיוק מחזקת עכשיו המשפחה בהתנהגותה. כאילו חלק משכונת התקווה נחות יחסית לחלק בצפון תל אביב. אם קוראים לרחוב בתל אביב על שם עופרה חזה הוא חייב להיות משכונת התקווה. כי להם היא תרמה, כי שם ראוי, כי שם מכובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
AND HOW ABOUT ZOHAR ARGOV?
daniella brown,
yehud,
30/11/04 13:18
|
|
 |
אבל יש כבר רחוב על שמו בראשל''צ
אבי,
ראשל''צ,
04/12/04 14:50
|
בשכון המזרח - השכונה בה גדל. הרחוב נקרא בעבר רחוב ''הפרח'' ולפני מספר שנים דנו בעירייה האם היה ראוי להנצחת שמו ברחוב או לא, היו אלו שטענו שכן וגם מתנגדים, אך לבסוף הגיעו לפשרה וכיום הרחוב נקרא רחוב ''הפרח בגני''. אני חושב שזו פשרה יפה שמשרתת את שני הצדדים, מצד אחד מנציחה את פועלו שבגללו הועלתה ההצעה ומצד שני אינה פוגעת ברגשות המתנגדים שטענו (ויש שיאמרו בצדק) שלא היה דמות ''חינוכית'' וכו. סתם הצעה, אבל לקרוא לרחוב ''אם ננעלו'' דווקא לא נשמע לי רעיון כזה רע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל ברור
ארגוב-חזה,
30/11/04 13:22
|
כן רק שזוהר ארגוב היה מסומם שסיים חייו בהתאבדות. לא ממש סמל לאומי מומלץ בניגוד לעופרה חזה שלא דבק בהתנהגותה כל רבב ובודאי שלא נגעה בפלילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גם אצלי בעיר
גורג,
ריו,
30/11/04 13:14
|
הייתי רוצה שם של עופרה חזה גם אצלי בעיר וגם של עוזי חיטמן יהי זיכרם ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
משפחה מעצבנת ומטרידה.
יוד,
באר שבע,
30/11/04 13:11
|
תיכף יקבלו גם כל בני משפחתה של עופרה חזה גו'בים במשרדי הממשלה וניהול תיק החוץ והביטחון. מה הם חושבים לעצמם? מי הם בכלל ? יאללה תשתקו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חובה לקרוא!!!
אוראל,
אילת,
30/11/04 13:09
|
אני חייב לומר שכאחד שגולש המון ומספיק זמן הרגשתי שאני לא יכול להתעלם מרוע של אנשים בתגובות שלהם... המשפחה ככל משפחה ומבקשת דבר שאני אישית בטוח שמגיע לאישיות כמו עופרה ז''ל לקבל רח' על שמה... היא תרמה לחברה המון , הביא גאווה למדינה, היית אישיות צנועה, ודמות למופת והרבה יותר מכובדת מאותם משועממים שכותבים תגובות באכזריות בלי לחשוב! אני מאמין לכל חופש ביטוי חייב לשמור על מינימום כבוד לפחות לאדם שלא נמצא כאן... ובטח למשפחתו! אז לא למהר ולנסות להיום חכמים יותר מהחיים... מגיע לה כי זו היא את מה שהמשפחה ביקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למס'23
לינוי,
26/07/05 18:05
|
|
 |
22.
מתאים יותר, בר/מועדון רלוונטי.
ל"ת
צ.,
30/11/04 13:09
|
|
 |
21.
גם אני רוצה.
ניסים דהן,
יבנה,
30/11/04 13:07
|
גם אני רוצה שיקראו רחוב על שם אבי שנהרג בתאונת דרכים מחרידה ,ביום 97\09\15 אבי היה בן 64 רכב על וספה מנס ציונה לתל אביב ,20 דקות נסיעה על וספה בכל חייו, 30 שנה על מונית, 12 שנה על טיולית ,מוביל חיילים ''לשטחים'' . בצומת המלאכה באזור התעשיה בחולון ,ברמזור ,בפניה שמאלה במהירות של חמש קמ''ש נמחץ למוות מתחת לגלגלי פול -טריילר. למשטרה היה הכי נוח להאשים את אבי אלי דהן ז''ל וסגרה את התיק מיד בטענה ''מות הנאשם'' אבא יהי זכרך לעולם ועד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עם כל הכבוד....משפחה נודניקית!
ל"ת
דורית,
ת''א,
30/11/04 12:59
|
|
 |
19.
הם דורשים? למה מי הם?
רון,
30/11/04 12:58
|
וואלה יופי הם דורשים מה נדמה להם? ומה לא מכובד לקרוא לרחוב על שמה באזור בו גדלה? אומנם היתה זמרת מוכשרת אבל בוא נודה שהיא לא ממש חיים נחמן ביאליק אז שמשפחתה תגיד תודה שנדיבים איתה ושתפסיק להתנהג כמו תימנים טיפוסיים (קמצנים וחמדנים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרון מ19
דן,
01/12/04 06:24
|
כנראה שיש לך מוגבלות בתפישת הגודל הפיננסי, והפרסום למשרד התיירות והיופי של מדינת ישראל, שבו היא יצגה את כל העם בישראל ויהדות העולם על כל גוונן,( גם אותך ואולי חבל). בקשר לתימנים הפוגם במומו פוגם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה פתאום בצפון ת''א
zuzu,
ת''א,
30/11/04 12:56
|
מה קרה ? היא היתה דרומית ושתישאר בדרום בצפון העיר לא אהבנו מוזיקה אוריינטלית--אין צורך, תודה רבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזו זו איזה שם?
דן,
01/12/04 06:30
|
אולי נוציא את רחוב אצ''ל מהשכונה, ועוד כמה שמות צפוניים ניזרוק החוצה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
היא היתה גמורררררה גמורררררה
ל"ת
mauzer,
30/11/04 12:50
|
|
 |
16.
מה קרה? לא נאה להם דרום תא?
אבי,
תל אביב,
30/11/04 12:49
|
גם משפחת חזה הפכה להיות צפונבונית מה זה משנה איפה בתא, העיקר שיקרא רחוב על שמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רק שמות של גיבורי ישראל.
צ,
30/11/04 12:43
|
לדעתי יש לתת שמות לרחובות רק של אנשים שבאמת תרמו לביטחונה של המדינה או לאנשים שתרמו לזולת. אבל לא לסלבריטאים. כתושב באר שבע אני יכול להעיד שיש רחובות בבאר שבע על שם אנשים שהם פשוט סלבריטאים שבכלל חלק מהם חייבים כספים לעירית באר שבע. האם לא היה כדי לתת לאותם רחובות שמות של חיילים בני העיר שנתנו את חייהם למען המדינה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
על תרומתה למודעות לאיידס?
ארז,
רמה''ש,
30/11/04 12:37
|
עוד פעם מישפחה שלא יודעת להבדיל בין האבל הציבורי והאבל הפרטי (ר' ערך משפחת רבין).
מי היא עופרה חזה שיש לקרוא לרחוב על שמה? על תרומתה למלחמה באיידס בדוגמא האישית? על מלחמתה בסטיגמה ובבושה של חולי האיידס? על מודעותה האישית הכה גבוהה שהעדיפה הכל, אפילו למות, ורק לא למות מבושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם הדביקה אחרים
אחות מוסמכת,
מרכז,
30/11/04 16:47
|
מרוב ''בושה'' המשפחה לא טרחה ליידע את הצוות הרפואי שטיפל בה במסירות וללא אמצעי הגנ הדרושים למנוע העברת הוירוס... לא ניתן לתאר את הנזק העגום והנורא איתו מתמודדים כמה מאנשי הצוות הרפואי עד היום. שישבו בשקט ויהנו מהעזבון שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחות המוסמכת
א,
02/12/04 15:39
|
א.המשפחה שלה לא ידעה מה יש לה, אלא רק בעלה והרופאה החברה. ב. בכל מדינה מתוקנת כל מי שעובד בבית החולים יודע, שתמיד קובע הכלל שמטפלים במישהו, יש לשים כפפות ולהתנהג למטופל כאילו הוא חולה במשהו מדבק, על מנת למנוע מראש מקרים נוראיים. רק בשורות טובות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להסב את כיכר רבין לכיכר חזה
ל"ת
אהוד פילוסוף,
30/11/04 12:35
|
|
 |
12.
סיפור של רגשי נחיתות
דליה,
30/11/04 12:34
|
אני חושבת שאין דבר יפה ומכובד יותר מאשר לקרוא רחוב על שם עפרה דוקא בשכונה בה גדלה.צפון תא. מכובדת יותר????! משם הגיע המשפחה למה הם מתבישים בזאת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זה לא אומר שהיא הומו רק
ל"ת
נישאה לנרקומן,
30/11/04 12:33
|
|
 |
10.
אני מבין ל ירדנה אבל לעופרה ?
ל"ת
ירדנה הכי גדולה,
30/11/04 12:27
|
|
 |
9.
אולי נקרא רחוב על שם זהר ארגוב
ל"ת
דודי,
פ''ת,
30/11/04 12:21
|
|
 |
8.
מי החליט שהיא ''לאומית''?
MadCow,
קרני ראמים ב,
30/11/04 12:19
|
כולה זמרת, ולדעתי הלא אובייקטיבית - לא מוצלחת במיוחד. ובקשר למשפחה רודפת הפרסום שלה - במקום להתווכח כמו בבאסטה בשוק התקווה, הם צריכים להודות לעירייה שבכלל מוכנים להנציח אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מגיע לה בהחלט !!
ל"ת
יומי,
30/11/04 12:16
|
|
 |
מסכים בהחלט
נסים גבאי,
נתניה,
30/11/04 13:09
|
ואינני מבין מדוע בכלל מביאים למצב של עיכוב לנושא. היא ראוייה להרבה יותר ממה שמקבלים כאלה שבקושי תרמו משהו... אי שם באינטרס זה או אחר של מקבלי החלטות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא נראה לי..
שרון,
ת''א,
30/11/04 12:14
|
למיטב ידיעתי היא לא תרמה למדינה והיא לא אשכנזיה, אז איך..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרמה וחצי. היא היתה נכס תרבותי
נעמי,
30/11/04 12:40
|
בין היחידים שהצליחו בעולם בתחום הזמר. מה אתה מקשקש? היא היתה מאד פופולרית ואהובה בין באירופה (במיוחד). אני לא הייתי מעריצה שלה, אבל אין להתכווח עם התרומה שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל בכל זאת, היא לא אשכנזיה!
ל"ת
שרון,
ת''א,
30/11/04 12:53
|
|
 |
אבל אני כן
ל"ת
שוש לוין,
30/11/04 14:12
|
|
 |
5.
זה מאוד ברור !!!
למה,
30/11/04 12:10
|
|
 |
4.
למה בצפון תל אביב ולא בכרם?!
ל"ת
ירדנה,
30/11/04 12:08
|
|
 |
3.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ל"ת
דורשת????,
30/11/04 12:07
|
|
 |
2.
שיקראו על שמה רחוב בצנעא
תימני,
30/11/04 12:06
|
פשוט אין גבול לחוצפה של המשפחה הזאת. למה מי היא? זוכת פרס נובל? אינטלקטואלית? כולה זמרת שמתה מאיידס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חצוף וצריך להתבייש בעצמך
ענבר,
01/12/04 17:13
|
תימני יקר שלום התביישתי לקרוא את מה שכתבת. אין גבול לחוצפה ולעזות מצח שלך. דוקא בתור תימני הייתי מצפה ממך למעט אהדה ורגישות שלא לדבר על כבוד המת. עפרה חזה היתה ותשאר נכס למדינת ישראל. היא יצגה את עם ישראל בכל העולם בכבוד גדול והיתה השגרירה הכי מוצלחת שלנו מאז ועד עולם. תמיד היתה גאה במוצאה התימני ,בשכונה ממנה באה ובכלל בהיותה ישראלית ויהודיה. אז לפני שכותבים דברים לא יפים ( ולא מדוייקים) תעשה קצת חושבים. היא היתה הרבה יותר מסתם זמרת. היא ה-זמרת אולי הכי גדולה בישראל שהיתה לנו אי פעם. אז קצת כבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למאיר סוויסה.
ח. פיסחי,
30/11/04 11:42
|
|
 |
למאיר סויסה
ר,
30/11/04 12:14
|
|
 |
עופרה חזה זמרת לאומית!!!!!!!!!
yardena stavits,
tel aviv,
30/11/04 21:06
|
אני לא גדלתי,לצערי על השירים של עופרה חזה, עליתי לישראל לפני 12שנה. אני לא נלדתי בארץ,אין לי כאן משפחה, עברית היא לא שפת אם שלי, לא דתיה.
אם תשאלו אותי; מה מחבר אותי למדינה הזאת: זאת התצובה שלי השירים החשובים והיפים ומורשת החשובה שהשאירה הזמרת הלאומית, מוכשרת, היא גם אישה מקסימה!
בשנות השמונים אחרי הארוויזיון, קיבלה עופרה מכתב מיוחד ומרגש: מקבוצת יהודים מברית המואצות, ''מאחרי מסך הברזל'', הם כתבו לה מכתב תודה על התמיחה הנופשית שהם קיבלו מהשיר ''חי''! עופרה חזה הציגה את מדינת ישראל בכל העולם, היא היתה שגרירת התרבות שלנו. אני בטוחה שחיבים לתת את השם לרחובות בכל חלקי הארץ, גם חייבם ל עשות תערוחה במוזיאון, וגם במתנס בשכונת התקווה!
הגב לתגובה זו
|
|