 |
69.
אפשר להגניב תשדיר פוליטי-אי
אפשר להכריח,
לצפות,
01/12/04 13:56
|
אנשים פשוט קמו . לא פרסומת אלא תשדיר פוליטי לא במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הכתבת ענבל שתיוי עושה קריירה
מוטי,
ת''א,
01/12/04 11:54
|
מסערה בכוס תה. תמצאי אייטמים יותר מעניינים ופחות לעוסים, פתאטית. וגם כל הכבוד לעורכים של NRG - ''לפתוח ג'ורה'', באמת מראה על עושר לשוני יוצא דופן. במקום רשת לב הייתי תובע את האתר הזה על הסתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
כל הכבוד לקולנוע לב
אחד בלי מוח,
ת''א,
01/12/04 11:45
|
ושכל אלה שעסוקים כל היום בחרמות ובמרידות ימצאו לעצמם חיים. ולבמאי ועורך הסרטון - חכה חכה, יום אחד תרצה לעשות קצת יותם מסרטון פרסומת וכשתבוא לקולנוע לב לא ישתינו עליך בגלל הרעש והחרם שאתה מארגן עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מה עם שאר רשתות בתי קולנוע
akulina,
ת''א,
01/12/04 11:24
|
גימל-גימל, רב חן, סינמה סיטי? מחרימים גם אותם? על זה שלא הסקימו להקרין את הסרטון? או שחרם סלקטיבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
נמאס משנאת הישראל!
עדי,
ירושלים,
01/12/04 10:38
|
יש לנו מספיק שונאים ברחבי העולם, ש''בצלם'' ישאירו להם את התפקיד של לשנוא את ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מה המספר של לב?
אורי,
30/11/04 21:41
|
אשמח לקבל את הטלפון שאליו אמורים להתקשר בכדי להביע את מורת הרוח מהורדת סרטון בצלם. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ביזיון עיתונאי. לתשומת לב NRG
יוסי,
30/11/04 19:38
|
לא ניתן לקלוע לטעמם של כל הקוראים, זה ברור. ואפילו די טבעי שיהייו כתבות שירגיזו חלק מהוקראים. אבל הוצאת פמפלט מטעם 'בצלם' תחת הכסות של כתבה עיתונאית - מורידה לשפל נמוך במיוחד את קרנו של המוסד העיתונאי שנותן לכך יד.
מרד צרכני? נו באמת, זו הרי משאלת לב שהכתבה מנסה לעשות לה נפשות.
לתשומת לבכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ומה עם סרטים של מועצת ישע?
גיא,
תל אביב,
30/11/04 18:25
|
וסרטים של העם עם הגולן? גם הם הוקרנו או מוקרנים בבתי הקולנוע...
למה כאן אין כפיה של דיעה פוליטית וכשגוף שמאלני מציג סרט זאת נחשבת כפיה?
להחרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו אינם סרטי הסתה לבוגדנות.
ל"ת
גדי,
30/11/04 19:42
|
|
 |
61.
מה ה''כוח הצרכני'' של בצלם?
מוטי שחר,
פ''ת,
30/11/04 17:59
|
חבל, ממש חבל, שארגון פסודו-אינטלקטואלי כמו ''בצלם'' מנסה את כוחו הצרכני. זה רק יוכל להבליט יותר עד כמה מדובר באוסף בטל בשישים של אנשים הזויים המנותקים מקרקע המציאות ומהמצב הבטחוני הקשה בה מדינת ישראל נמצאת מיום היוולדה. אותם אנשים שמודאגים מהתייחסותה של מערכת הבטחון לפלסטינאים אינם רועים שום פסול בלשפוך ''ג'ורה'' על כל מי שעומד בדרכם. אתם מכירים עד קבוצת אנשים שהחליטה פומבית לעשות כך למתנגדיה? ראיתם איזו הסתייגות של ''בצלם'' מהתיאור המזעזע הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כל הכבוד לקולנוע לב!
אלינה,
30/11/04 17:52
|
|
 |
59.
לב - אני איתכם
נירה,
שרון,
30/11/04 17:29
|
מחזקת אתכם על ההחלטה האמיצה. שמחה על שאני מנוייה שלכם. כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
''מתארגן חרם'' יש בארץ איזה 50
jak,
30/11/04 17:28
|
סמולנים כולם כמעט מקבלים כל חודש צ,ק מהאיחוד האירופי איזה חרם ? הם יכולים לארגן משהו כזה השקרנים הנאו נאצים האלה הם יגרמו לזה שיראל תצא מהשטחים ה''כבושים'' ומירושלים(שלא אומרת להם כלום)ואח''כ רמת הגולן ותכניס אותנו למצב שבו נהיה במדינה קטנה מאוד ,הערבים כמובן לא יניחו לנו וימשיכו להציק ואנשי בצלם ותומכיהם יהיו הראשונים לרדת מהארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ק-אתה צודק!!!
גיל ב''ש,
30/11/04 18:49
|
ועוד אני רוצה להוסיף שאם היתה פה מדינת חוק נורמלית אז כל הארגונים הנאו-נאצים האלה ועוד כל מיני ''לוחמי-חירות''
כגון הד''ר יוזף ביילין והד''ר קלאוס טיבי היו נשפטים ל1030 מאסרי עולם
אהרון ברק יזכר בהיסטוריה של מדינת ישראל כאחד האנשים שגרמו הכי הרבה נזק לעם היהודי באשר הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
בצלם שלוחה של אל-קיאדה?
מנור,
30/11/04 17:19
|
אל-קיאדה שולח קלטות ובצלם שולח סרטון על הרס בתים , אבל לא על הטרור הערבי והמוסלמי אצלנו ובעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
וואוו איזה פחד!!!
ז.מיכאל,
30/11/04 17:17
|
מה אז עכשיו כל 4 אנשי השמאל הקיצוני לא ילכו לראות סרטים? זה ממש יגרום הפסדים ענקיים לבתי הקולנוע. חוץ מזה ממתי יש לסמולנים זמן ללכת לקולנוע כשהם כל היום מוסקים זיתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שאלה לארגון ''בצלם'' האנטישמי
זאביק,
30/11/04 17:08
|
אתם יודעים בדיוק מה מספר בתי המחבלים שפוצצו. האם ידוע לכם גם מספר האוטובוסים שפוצצו על יושביהם? או אולי אתם מיחלים שמספרם יהיה כפול ומכופל, שונאי ישראל אנטישמים שכמוכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אי אפשר להיות דו פרצופי
איתן,
ירושלים,
30/11/04 17:07
|
אם אלו בתים שנבנו שלא כחוק, כמו שכתוב באתר, אז כן צריך להרוס אותם! אי אפשר לבקש שיהרסו בתים בהתנחלויות שנבנו שלא כחוק, אבל של ערבים - שנהרסו בגללם (!) צריך לשמור. שהרשות תבנה להם בתים חדשים עם הכסף האיראני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שונאי ישראל
רויטל,
30/11/04 17:01
|
|
 |
I Agree
b,
Israel,
30/11/04 17:54
|
transfer them to gaza strip, will see how much they like them there.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כל הכבוד לרשת לב
אמיר,
אילת,
30/11/04 16:55
|
אני מצדיע להם על סרובם להעניק במת פירסום לימין הפלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
קריאה למתנגדי ב''צלם''
עוזי,
מרכז,
30/11/04 16:42
|
כל הכבוד לרשת ''לב''.עוד היום אני מצטרף למועדון המינויים של הרשת להביע את תמיכתי ברשת שחושבת כמוני שלסרטים באים כדי ל''ברוח''לפחות לשעתיים שלוש מהמציאות המלחיצה ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל הכבוד לקולנוע לב
גדי,
30/11/04 16:42
|
נמאס מהשמאלנים הקיצוניים שמנסים לכפות על כולם את הדעות שלהם.
אבל חבל שהם בכלל הסכימו להקרין את הסרטון של הבוגדים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
עכשיו אני ילך דוקא לקולנוע לב
ל"ת
עודד,
תל אביב,
30/11/04 16:30
|
|
 |
48.
כל הכבוד לרשת ''לב''
ל"ת
סטודנט,
דרום,
30/11/04 16:30
|
|
 |
47.
מחרים את קולנוע ''לב'' מעכשיו
גיל,
30/11/04 16:16
|
כל הכבוד לבצלם, ארגון שיקבל את פרס ישראל עוד 70 שנה מנכדינו, ארגון שמייצג היום את מה שסבסטיאן הפנר לא היה לגרמניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכדיך וכל נכדי אנשי בצלם
לגיל חסר הלב,
30/11/04 16:40
|
|
 |
46.
לב אין רשת קולנוע אחרת מבחינתי
ל"ת
רמי,
30/11/04 16:12
|
|
 |
45.
''בצלם תמורת שלום'' ולא להתראות
ל"ת
ישראלי,
30/11/04 16:09
|
|
 |
44.
מעכשיו אני הולך רק לרשת ''לב''
ל"ת
מרד? מרד?,
מרד של nrg,
30/11/04 16:07
|
|
 |
43.
דברי חוכמה
דניאל,
ת''א,
30/11/04 16:07
|
רשת ''לב'' היא מהטובות שיש לנו היהודים והישראלים בארץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ללכת רק לרשת לב
ל"ת
ירון,
ת''א,
30/11/04 16:03
|
|
 |
41.
maybe mered al bezelem
ל"ת
benji,
30/11/04 15:54
|
|
 |
40.
אני רץ לראות סרטים ברשת לב!
ל"ת
תומר,
ר''ג,
30/11/04 15:53
|
|
 |
39.
betselem
avi,
germany,
30/11/04 15:51
|
|
 |
38.
'' לפתוח ג'ורה''
כרמלה,
30/11/04 15:51
|
תודה רבה לעיתונאית הנכבדה על תרומה לרמת העברית ורמת הכתבות בעיתונות הרשת. הרי בתור שמאל אנחנו מתימרים להיות מתורבתים קצת יותר, לא?
בקיצור, אני מציעה להוריד את המים על הכתבת. כך לא נצטרך יותר להיחשף לרמתה הנמוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחצנים יהירים ונפוחים ...
הערה,
30/11/04 16:11
|
|
 |
37.
ולפתוח ג'ורה עליכם אתם מרשים?
001,
30/11/04 15:48
|
ומי שלא רוצה לראות סרטים של אירגון פלסטיני איפה הוא ישפוך את הג'ורה שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כל הכבוד ל''לב'' - לב חזק
ל"ת
אלון,
30/11/04 15:39
|
|
 |
35.
כתבה לא מקצועית ומאוד חד-צדדית
ל"ת
ענבל, את שתויה,
30/11/04 15:38
|
|
 |
34.
כל הכבוד לרשת לב !
ל"ת
אני עושה מנוי,
30/11/04 15:37
|
|
 |
33.
''בצלם'' הרוויחו את החרם ''ביושר''
בועז,
30/11/04 15:37
|
אני מציע למתדיינים לקרוא את ''הדוח''ות'' של ''בצלם'' (הם מעלים אותם לאתר שלהם ברשת), כמובן תוך הפעלת ראש - לא קשה לזהות את זיוף והפיברוק, די מזכיר את ''הפרוטוקולים של זקני ציון''. באמת, לא כדאי לראות את הזוהמה האנטישמית הזאת כשאנחנו באים לבתי קולנוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חה חה חה
צ'ומפי,
30/11/04 15:23
|
''חרם שמאלני''. ועוד על קולנוע. ועוד על לב שמקרין סרטי ''איכות'' אירופים . בטוח. מה לעשות אידאולוגיה זה חשוב אבל האספרסו שלי כבר מתקרר ובכלל, להפגין בירושלים זה נורא רחוק ועוד באמצע שבוע? השתגעתם? בקיצור, חרם המתנחלים כל תנובה עלה לכותרות אחרי שבוצע במשך זמן רב והסב לתנובה הפסדים כבדים. חרם השמאלנים? הרי כבר היתה כתבה, אז צריך גם להחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שיא חוצפתם של כתבני השמאל
אבנר,
30/11/04 15:19
|
איזה שפל חדש. מסע מדומיין להצתת מרד בגלל דעותיה של איזו כתבת שלא מוצא חן בעיניה משהו.
לא יאמן . אין גבול לחוצפתם של כתבני השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כבר מזמן ידוע ההסתה שלהם
ירון,
חיפה,
30/11/04 15:17
|
בצלם הינם דוברי התשקורת המסיתה של הרשות הפלסטינית ללא שום מחקרים מוכחים, אלא מבוססים על שיקרי הפלסטינים על מנת לפגוע בצה''ל ובמדינת ישראל. בצלם כל כך מגזימים שאפילו הם לא שמים לב לחוסר ההיגיון לפעמים בדבריהם. אם לא היה להם כל כך הרבה תמיכה פיננסית מחו''ל הם מזמן היו נעלמים, אך ככה בינתיים לפחות הם מכניסים כסף לארץ מחו''ל... כמו ביילין שות' מהשמאל הקיצוני פנאטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד ללב. במדינה מתוקנת
ל"ת
היו שפטים ''בצלם,
על בגידה.,
30/11/04 15:17
|
|
 |
28.
כל הכבוד לרשת לב
אייל,
30/11/04 14:59
|
הגיע הזמן שהקהל הצופים יבוא לבתי קולנוע ויהנה .פרסומות בצלם אינן משקפות את המציאות הן מעוותות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מעולה! שונא את בצלם. הם חצופים
ל"ת
אנדרי,
30/11/04 14:57
|
|
 |
בצלם זה כמו אל מנאר...
ירון,
חיפה,
30/11/04 15:18
|
|
 |
26.
הקולנוע הוא מפלט מהמציאות
פרחיה,
30/11/04 14:56
|
אני נוטה להסכים שבית קולנוע שהוא מקדש האסקייפיזם, אליו מתנקזים כל אלה שרוצים לשכוח לשעה קלה שאנו במזהת, על כל המשתמע מכך, אינו המקום להלום על ראש הצופים בנאבוט. הם באו להתבדר, לא להתעמת עם המציאות. ראוי יותר שהטלויזיה הממלכתית במהדורות החדשות שלה תביא את המראות, ממש כמו שרואים אותם ברחבי העולם בזמן אמת. רובנו אולי כלל איננו מבינים למה כועסים על ישראל, למה מחרימים את תוצרתה ולמה אנו אורחים לא רצויים במקומות רבים. רק הלוגיקה נראית לי עקומה. מי שמתנגד לכיבוש ומוראותיו ודאי תומך בצלם. מי שמרוצה מפעילות צהל ואין לו קונפליקט מוסרי דווקא אמור ליהנות מסבלם של הפלשתינים ולהתבדר. אז מה כאן לא בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מערבבים שימחה בשימחה
ל"ת
רן,
ב''ש,
30/11/04 17:01
|
|
 |
אתה נפלטת רחוק מאד מהמציאות...
בועז,
תקוע,
30/11/04 16:24
|
אם אתה חושב, שמי שמצדד בפעילות צה''ל ואינו מאמין באגדת הבולשיט המכונה ''כיבוש'' - מתבדר מבסלם של הפלשתינאים - הבריחה שלך מהמציאות הצליחה מעל המצופה. אני אישית, מאד מזדהה עם הסבל של האנשים, שאתם ''השלומניקים'' הצבועים, הפקרתם לכיבוש הכי אכזרי, מושחת ומשחית, שיכול היה לבוא עליהם - הכיבוש של הרודנות אש''ף-חמאס. רודני הרש''פ הביאו עליהם מלחמה מיותרת, שטפו את מוח צעיריהם בתעמולה מפלצתית ועל חשבון דם היהודים והערבים כאחד - מנפחים את חשבונות הבנק של עצמם. מנגד - ''בצלם'' למיניהם מפברקים דו''חות בכסף תרומות אירופאיות וחולמנים נרקיסיסטיים כמוך, אדישים לגמרי לסבל האנשים, מוחאים להם כף. הסיבה לכך, ש''לא אוהבים אותנו'' כרגע פשוט מחוץ לתפשתך. אתה לא מבקר בקולנוע כדי לברוח מהמציאות - אתה פשוט חי שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pesudo-Intellectual blabber
E,
30/11/04 15:22
|
The actions of IDF are a necessity of palestinian actions. No one in the right ''enjoys'' seeing or doing those things. but we don't have a choice. The camera showing a house being torn down, and a crying mother, dosn't show the terorist that came from that house and the education he got from that mother. Sio whats wrong? It's wrong that being an ''underdog'' is better TV and thats why poeplpe are angry at Israel. If we where losing the war we might have won the PR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בצלם
אליהו,
אשדוד,
30/11/04 14:44
|
בצלם בשלם קבוצה של קרציות שיצאו מהתחת! אני רוצה לראות סרט בלי סרטונים של הזבלות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא להקרין תוכן פוליטי בקולנוע
אליהו ביילי,
נתניה,
30/11/04 14:44
|
אדם שבא לקולנוע רוצה להינות ולשכוח לכמה שעות מן העולם שבחוץ. יש מספיק אלטרנטיבות להצגת תכנים פוליטיים מחוץ לאולם ההקרנה. אני נגד תכנים כאלה בקולנוע - של ''בצלם'' ושל כל אחד אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איזו כתבה ''אובייקטיבית''
איתי,
30/11/04 14:34
|
למרות זאת צודקת רשת לב, והכותבת של המאמר או נותני הכותרות למינהם יכולים רק להתבייש. האובייקטיביות העיתונאית במיטבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רשת לב כל הכבוד!
ל"ת
צופה שפוי,
30/11/04 14:31
|
|
 |
21.
להוריד את בצלם גם מהעיתון
אביחי,
תל אביב,
30/11/04 14:21
|
טוב מאוד עשתה הנהלת לב. הלוואי והטלוויזיה/ עיתונות/ אינטרנט היו עושים כמוה. אם פורנוגרפיה אסור להראות ולפרסם, למה מותר לפרסם בוגדים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל הכבוד לרשת לב ,
אלון,
30/11/04 14:21
|
|
 |
19.
בתור מצביעת שמאל מאז ומתמיד
יהלי,
30/11/04 14:19
|
אני מחזקת את רשת לב על החלטתה האמיצה. אין פה עניין של ימין או שמאל סתם של האמת וחסרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנטריש ''מצביעת שמאל''
שלומי,
30/11/04 14:43
|
''בתור מצביעת שמאל'' - לפח התכנים את נשמעת כאילו את מחשביה את הליכוד לשמאל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לב אני איתכם
צופה,
30/11/04 14:19
|
|
 |
17.
הכתבה היא דוגמה לעיתונאות גרוע
ליאת,
30/11/04 14:13
|
''מתארגן חרם'', אבל בכלל לא ברור אם ההתארגנות הצליחה ומה היקף החרם הזה אם בכלל. לדעתי קטן מהאנשים שיצאו בהפגנתיות מהאולם כששודרה הפרסומת.
ולעניין עצמו - בתי קולנוע לא חייבים לשדר פרסומת של אף אחד. הם צריכים להתחשב בקהל שלהם. לא רק בנושאים פוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הכבוד לרשת לב!
עדי,
גוש קטיף,
30/11/04 14:12
|
ביום שבבצלם יתחילו לדאוג גם לנו, המועמדים לגרוש מחבל עזה, אפשר יהיה לאמר עליהם שמה שמניע אותם באמת היא דאגה כנה לזכויות האדם. נכון להיום זה אירגון צבוע ודוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדאג לכם
שמאלן,
30/11/04 15:56
|
לאוטובוסים משופרים שיוציאו אתכם במהירות משם, הסרט והפופקורן עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רשת לב - העם איתכם!!!
יותם,
ת''א,
30/11/04 14:03
|
הורדת ''סירטון'' הפרסומת של אירגון אנטי יהודי ואנטי ישראלי היא חובתינו וזכותנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רשת לב- אני איתכם !
אביב,
חיפה,
30/11/04 13:59
|
נמאס כבר מהמוסר המעוות של בצלם, איזה קשקשנים ובורים.
כל הכבוד לרשת לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כל הכבוד לרשת לב
ל"ת
מטייל,
30/11/04 13:50
|
|
 |
12.
שקיפות
צופת קולנוע,
30/11/04 13:41
|
יתכן שאם הנהלת קולנוע לב הייתה מפרסמת שהיא מקרינה את הסרטון של בצלם, היא הייתה זוכה לצופים רבים המאמינים בחשיבות החשיפה של מה שלעולם לא יראה במהדורות החדשות ולא הייתה נסוגה בגלל שיקולים כלכליים. כמובן שגילוי לא צפוי של רוכשי כרטיסים תמימים יכול לגרום לעזיבה ואפילו במחיר הכרטיס. בפעם הבאה ולכל מי שמוכן לקחת סיכונים - העיקר השקיפות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בצלם
נילי,
דרום,
30/11/04 13:40
|
|
 |
אז פשוט לצפות באל ג'זירה
ירון,
חיפה,
30/11/04 15:21
|
או בערוצי הטלויזיה המסיתה של הרשות הפלסטינית... הרי צריך להראות הכל אפילו אם ילדים שקוראים להתאבדות קדושה אינה מוצאת חן בעיניינו. מזל שאין פרסומות לחשיש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד לרשת לב
אר,
30/11/04 13:38
|
|
 |
9.
איפה אפשר למצוא כזאת צביעות
tr,
30/11/04 13:36
|
|
 |
8.
לא הולך יותר ללב
אורי,
30/11/04 13:36
|
|
 |
לך תראה אל ג'זירה ואל מנאר...
ירון,
חיפה,
30/11/04 15:22
|
|
 |
7.
כפיה שמאלנית
זין בעין,
30/11/04 13:30
|
צריך להיתקשר לבצלם ולפתוח את הפה על הבולשביקים האלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא נאמר ''בצלם פלשתינים'' ....
אבי ש.,
חיפה-נוש,
30/11/04 13:27
|
החוצפה היא מאפיין קבוע בקבוצות סמאל-סהרורי . כל הכבוד לרשת ''לב'' הצופים באים לראות סרט וקצת רלקס אז מי אתם שתכפו עלינו לראות אתכם או כל מסר פוליטי בקולנוע ? - נ.ב לו לפחות היתה לכם מראית עין של הגינות , הציבור לא היה מגיב בבוז כלפיכם כפי שזה השתקף מתגובות הכותבים ברשת ( והם עוד פחות מיצגות את הצופה הממוצע ....) תחשבו על זה בהפסקת פרסומות אולי תפנימו קצת צניעות מהי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
''בצלם'' וקולנוע
jewish mother,
jerusalem,
30/11/04 13:26
|
הסרט של ארגון ''בצלם'' יוקרן בקולנוע כל עוד מוקרנות בו פרסומות נוספות.אותי מדכאים הקדימונים הרועשים ומעולם לא התחשבו בי בעלי הקולנוע. אם ''לב'' לא יבטלו את החלטתם, יחליט הקהל על גורלה של רשת ''לב''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
האם יש לכותבת עניין אישי
ד,
30/11/04 13:18
|
יש לי התחושה מהכתבה שהכותבת יותר ממעונינת אישית בכל העניין הזה. בארץ כמו שלנו בה עניינים הדורשים הרבה יותר התיחסות לא כותבים שתי כתבות עוקבות על נושא בסדר גודל של הענין הע נ ק כמו סירטון הפרסומת של בצלם, משום מה סרטון הפרסומת הנל שאף אחד לא היה מתיחס אליו, זוכה ליותר מהתיחסות אחת. טוב די הבנו מי שרוצה לראות את הסרטון יכול להוריד אותו מהכתבה הקודמת וליצור ממנו לופ. הלאה לנושא הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ההסטוריה תזכור את נורית שני
יהודה,
30/11/04 13:05
|
|
 |
להראות את אל ג'זירה בשם הדמוקר
ירון,
חיפה,
30/11/04 15:26
|
בשם הדמוקרטיה יש להראות את ערוצי אל-ג'זירה ואל מנאר ובכלל את כל התעמולה הפלסטינית השיקרית והרצאות ד''ר טיבי בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה. גם פרסומות לחשיש ול''התאבדות קדושה''. גם נוסיף פרסומות זנות ושקרים ורוקנרול, והכל בשם הדמוקרטיה. מעניין מי ילך אז לקולנוע לב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נמאס מהשמאלנים
דביר,
30/11/04 12:55
|
כשאני משלם כסף עבור סרט אני לא רוצה לצפות בתשדירים פוליטיים ולא משנה מאיזה צד. נמאס כבר מהשמאלנים שכל הזמן מדברים על כפייה דתית וכפיה של המתנחלים אבל רוצים לכפות עלי בזמני החופשי לצפות בסרטים שלהם ובטח כשאני משלם עבור הסרט. פרסומות כאלו מתאימות לפסטיבלים בצרפת ולא לקולנוע פרטי בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל הכבוד - לא להראות את בצלם
יוחאי,
צפון,
30/11/04 12:54
|
איכס מגעילים. מתי תראו את הנרצחים היהודים בסרטים שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|