 |
53.
don't come here!!!
kili gonzales,
Columbus, OH,
04/12/04 22:54
|
If you don't like it - don't come here!!! Thankgiving is awesome even if you are not an american. It seems to me that your family can't cook and you, on purppose, went to see a bad movie even though about a thousand of them came out at this time. TITBAYESH!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
גם אני חזרתי מאמריקה
אתי,
03/12/04 00:38
|
והרושם שלי הפוך: החנויות מלאות במבחר סחורות שאין בארץ, המבחר הוא פי 100 מהארץ, והמחירים הרבה יותר נמוכים מהדיוטי פרי. נראה לי שכתבכם סתם מקנא. ומה איכפת לך מה הם אוכלים? גפילטע פיש יותר טוב? לך תאכל רגל קרושה. לגבי הביקורת בקנדי, כבר הסבירו לך למה. לגבי התרבות אנחנו תת-תרבות לעומתם, והכל מועתק, מ''שיקגו'' המיושן שיובא לארץ אחרי 30 שנה ועד ''השגריר'' שהוא חיקוי עלוב של ''המתמחה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל נמדד לפי הסחורה בחנויות.
לוא דוקא,
03/12/04 18:29
|
האם כך כדאי למדוד איכויות של חברה כלשהי? מצטערת, רון מיברג קלע בול בנקודותיו. החמדנות פורצת מכל חור ברחבי ארה''ב - חוץ מאשר בשכונות העניות, אבל את זה כולנו יודעים היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניקור עיניים? חמדנות?
אלי,
03/12/04 23:51
|
אלה הם מושגים ישראליים, מה איכפת לכם מה אנשים קונים? אין שוויון, כל אחד קונה כפי יכולתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה היכולת?
מציאותית,
04/12/04 00:50
|
זאת שאלה שחייבים לשאול, ורק אלה שבאמת מוכנים להיות אמיתים עם עצמם יענו. היכולת נובעת מהעובדה שיש הרבה כאלה שעובדים כמעט בחינם. המקסיקנים למשל הם דוגמא טובה. בלי המקסיקנים לא היית אפילו יכול לתקתק את המילים ''מושגים ישראלים'' או ''אין שיוויון''. תתעורר - בלי עבדים כלשהם אתה גמור. תאר לעצמך שהיית צריך לעבוד בשביל מה שאתה אוכל. זה לבד היה גומר את כל האנרגיה שלך.
בזכות התאוריות השחצניות כאילו שיש אנשים פחותי ערך - אתה יכול להרשות לעצמך חיים אקסלוסיביים. זה הכל בולשיט מצידך. אם היית צריך להשען על כישוריך לא היית נשרד יום אחד. טוב שיש מקסיקנים, אה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכישורים שלי...
אלי,
04/12/04 11:28
|
...מאפשרים לי להרויח עד 5,000 דולר ביום! אז נא להירגע. לא אמרתי כל יום. אין כאן אף מקסיקני בטווח של 1,000 מייל, כיוון שהם מרוכזים בעיקר בקליפורניה ובמדינות הגובלות עם מקסיקו. כן, יש בכל מקום מי שמשתכר שכר מינימום, פחות מ 6 דולר לשעה. כל אחד מרויח כפי יכולתו. נו אז מה, יש כאן ניצול? מה אתה מציע? שויון? ניסו את זה כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5000 דולר יום אחד בשנה
מבוהלת,
05/12/04 20:36
|
אז אתה מרביץ מכה ומרויח 5000 ביום כל 365 ימים. יופי לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה!
רחלה,
05/12/04 06:46
|
באמת לא אכפת לי כמה אתה מרויח. ולגבי הכישורים שלך זה גם לא ענייני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אמריקאי שבא לארץ רואה אתכם כך:
אלי,
02/12/04 20:42
|
הם קונים וידיאו וטלויזיות בשדה התעופה! הם משלמים מכס! הם לא למדו לעמוד בתור! שואלים ''מי אחרון''?! הם משלמים פי שלוש על דלק! הם משלמים 18% מס בקופה! הם אוכלים דברים מוזרים כמו פלאפל ושווארמה בדוכני רחוב בעמידה! הם לא למדו להשתמש בדיאודורנט! נהג הטקסי תמיד שואל ''עם מונה או בלי''? בכניסה לכל קניון, חנות או מסעדה ממשמשים אותי! הם מדברים שפה שהיא גירסה מוזרה של אנגלית מתורגמת מעברית! אני לא מבין אף מלה! HELP .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בדיקת חשודים בשדה תעופה
אילן,
02/12/04 19:07
|
מספר 30 צודק, למרות כל אמצעי הבטחון מאז 9/11 , החוק האמריקאי לא מאפשר לבודקים לסנן את הנבדקים ולהתמקד בחשודים שהם בחורים ממוצא ערבי. הבדיקה היא מקרית לחלוטין ללא קשר להופעה שלך או למוצא שלך, או לתספורת. מדהים אבל נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Myberg didn't know that
David,
02/12/04 21:53
|
It's obvious, don't even try to explain, i.e. ''He was sarcastic'', ''He knew it'', ''He just pretended''. He didn't know it, he pretends to know a lot about the USA, but actually he knows very little, and he's superficial
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לרגל חג ההודיה תגיד יפה תודה
G. Allman,
Atlanta GA,
02/12/04 02:01
|
שהיה לך כסף לנסוע לחופשה באמריקה כדי שתוכל אחר כך לכתוב כמה זה רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה שיש לנו כסף...
שרונה,
לא מדימונה,
02/12/04 05:03
|
ותודה שיש לנו גם את חופש הלגלוג. מספיק לחשוב שלא מותר לרון להגיד את דבריו. המדינה לא שייכת לקבוצה אחת של אנשים, כמו שהשיר הדגול הזה אומר לנו:
This land is your land, this land is my land From California, to the New York Island From the redwood forest, to the gulf stream waters This land was made for you and me by Woody Guthrie
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא אמר שאסור לו
רן,
02/12/04 14:58
|
לומר את דבריו אבל כמי שאומר אותם בציבור, הוא מגיש את עצמו לבקורת שלילית או חיובית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אמרת פה?
S,
02/12/04 19:07
|
|
 |
48.
לאלה שענו לשרונה
קצת עוקץ,
02/12/04 01:24
|
נראה לי שהצטרפתם להילולא האמריקאית בלי להבין מאיפה כל הבזבזנות נובעת. כל עוד יהיה סבל בעולם וחוסר צדק, אמריקה (היבשת? למה הם לקחו לעצמם את כל היבשת?) תמשיך להיות שחצנית ולא מסופקת. אתם, רק מוסיפים להוויה הזאת. ומה אתם? כולה ישראלים שרוצים גם כן לחטוף מכל הבא ליד עוד ועוד.
ועוד משהו: טוני, lighten the fuck up זו שפה מתלהמת - מה, כבר נגמרו לך המילים? אולי אתה גם נושך כשאין לך מה להגיד? לך שב בפינה ותחשוב על מה שאמרת. בסוף היום אולי תקבל סוכריה מהגננת.
ולבסוף: לזה שכתב ''המזרן של אמריקה'' - באמת, איך אפשר לקחת אותך ברצינות. אתה מביא לי פה משפטים מתקופת הצבא, מילים של אפסנאים, אה? אני רק מקוה שלא תתסובב בגנים הציבוריים ברגע שיגמר לך הכסף. שם אתה לא תהיה מזרן... מה שתהיה שם אני אשאיר לדמיונך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יבשת צפון-אמריקה?
איתן,
02/12/04 03:23
|
לא לקחנו את כל היבשת, היא כוללת גם את קנדה ומכסיקו. אשר לבזבזנות, אנחנו נבזבז ככל שנרצה ואתה יכול לקטר ולקנא ככל שתרצה. הקומוניזם עבר מן העולם וגם הסוציאליזם בדרך החוצה, אין שויון. מי שיש לו קונה והשאר עוברים ליד חלונות הראווה מסתכלים ומקנאים. סבל וחוסר צדק? מה לעשות, לשלוח לך מחשב נייד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיתן
העוקצנית,
02/12/04 04:58
|
אם תושבי ארצות הברית הם אמריקאים, אז גם אלה שגרים בקנדה ובוונצואלה אמריקאים.
אמריקה, היא יבשת, לא מדינה -וארצות הברית היא בצפון אמריקה, בדיוק כמו קנדה. האימפריאליזם מתבטא בשפה ולכן האמריקאים קוראים לעצמם אמריקאים. ומה ישראלי כמוך אומר ''לא לקחנו'' כאילו שאתה אחד מאלה שמובילים פה את התרבות. ממתי התקבלת למועדון הינקי?
לבזבז? על חשבון מי? מה יקרה כשלך לא יהיה כלום? וזה יקרה.
מחשב נייד? לא תודה, יש לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא עוקצנית
איתן,
02/12/04 20:26
|
למה לאחל לכל אחד להיות הומלס? הלוואי עליך. שימי לב, USA, יונייטד סטייטס אוף אמריקה, זה שם המדינה, וזה לא אומר שאנחנו, כן אנחנו רוצים לכבוש את כל אמריקה. למה אנחנו? כל אזרח אמריקאי הוא חלק מארה''ב, והוא לא חייב להיות בין מובילי התרבות כאן. מה שאנחנו עושים בעולם זה לא אימפריאליזם, ארה''ב לא כובשת לשם סיפוח, אבל בהיעדר חוק וסדר, ודוקא בגלל שפנים כמו אירופה, ארה''ב נאלצת להיות השוטר של העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבט מציאותי
לאיתן,
03/12/04 01:20
|
בוודאי שאני לא מאחלת לאף אחד להיות הומלס. אני רק חושבת שהמציאות הקיימת מובילה למצב הזה. והמציאות המדוברת היא כן איפריאליזם ובגדול!
השוטר של העולם צריך לעשות בדק בית לפני שמנסים לתקן אצל האחרים. מתי תלמד שהסיבות אותן מינית הן לא נכונות. הכל בשם הכסף והכוח. אוקי יש גם מידה של שחצנות שפועלת נגד חלשי העולם, ואני לא מסכימה לעצום את עיניי ולשנן מילות סרק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לאל...
למוטי,
03/12/04 22:33
|
באמת תודה לאל שאני מבינה הפוך בטלויזיה. מה אתה מצפה ממני שאני אלמד על המציאות היומיומית מהחבר'ה של Foxnews channel אני מניחה שאתה בולע את כל תוכניותיהם בשקיקה ולכן נדמה לך שישראלים אחרים לא מעורים במה שנעשה. נגד זה אני לא יכולה לעשות הרבה. אולי ביום מן הימים תתעורר ותבין כמה שעבדו עליך ועל הרבה כמוך.
העניים, כמו שציינת, באמת קונים הרבה. תודות להם הרבה כספים נכנסים לקופת המדינה. אלה שעושים הרבה כסף בקושי קונים ובקושי משלמים מיסים.
במידה ואתה מעוניין לקרוא עוד - (בהנחה שאתה קורא אנגלית מתקדמת) - תבדוק את האתר הבא: www.fromthewilderness.com
שם תמצא כתבות הגיוניות ומציאותיות. ולא צריך להיות ליברלי כדי להסכים איתם.
זהו, במקרה נפלת על מישהי שכן יודעת מה הולך, כך שהידע הכללי שלך לגבי ''רוב הישראלים'' הוא ממש לא יסודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי בשכונות העניות
מוטי,
NYC,
03/12/04 20:22
|
הם רק מחכים להזדמנות לבזוז חנוית, כמו שהיה בזמן ההאפלה בניו יורק או בזמן הפרעות בלוס אנג'לס. זאת שאת גרה בארה''ב לא אומר לי כלום. רוב הישראלים בארה''ב לא מתמצאים ממש במה שקורה שם. הם לא מדברים אנגלית טובה, לא קוראים עיתון, ומבינים הכל הפוך בטלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אני יודעת על ארה''ב?
לאיתן,
03/12/04 18:25
|
|
 |
בדק בית בארה''ב?
איתן,
03/12/04 11:47
|
מה בדיוק את רוצה לתקן בארה''ב, מה את יודעת על ארה''ב. שחצנות? אימפריאליזם? חלשי העולם? מה רצית? שויון? קומוניזם? ועד שלא יתוקן הכל בארה''ב אסור להם להגיב נגד אפגניסטן? אסור היה לפעול נגד עיראק? מה? את מתגעגעת לטילי הסקאד ששיגר סאדאם? היה לך טוב בחדר האטום עם המסכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אומה של שפנים
עמית,
01/12/04 20:35
|
הנה באים עשרות מחבלים-מתאבדים בזה אחר זה במשך ארבע שנים ואין לכם אומץ להגיב, להוציא להורג כל מי שמנסה לבצע פיגוע, כל מי ששלח אותם. במקום זה נותנים להם 15 מאסרי עולם ומחכים להזדמנות הראשונה להחליף אותם בגופות של חיילים. מגיבים ע''י הריסת מבנים ריקים ופעם בארבע שנים בג'נין. נוסף לכך השמאל מנגח ומכרסם ובעצם תומך בערבים. אין עוד אומה בעולם שמגיבה בצורה כה רכרוכית על מעשי רצח נגד אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
You are such a ngative person
Andre,
01/12/04 19:46
|
I have yet to read an article of yours that dos not deride something. What you see' let alone what you write, is what you are, Negativity breeds negativity. As a person who spent the lasr thirty years spitting in the wind, don't be syrprised that you're all wet. This is your life you're talking about Mr Miberg, not America or Thanksgiving or the Godfather, The pityful,unfulfilled existence of little Ron who was born in the wrong place and in the wrong time,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מיברג לא יודע אנגלית
English 101,
01/12/04 18:38
|
מה זה ''ריאלטי צ'ק''? אין דבר כזה! המושג הוא ''ריאליטי צ'ק'', ואין לו שום קשר לכיסוי הטביעה של רפול בחדשות בארה''ב . שים לב נדל''ן = Realty , מציאות = Reality . ''ריאליטי צ'ק'' פרושו Something that clarifies or serves as a reminder of reality often by correcting a misconception , ברור שזה כלל לא לענין במקרה של רפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת אותו
עמית,
תל אביב,
02/12/04 04:16
|
המוות של רפול שימש לו כ''ריאליטי צ'ק'' (נכון, הייתה שם שגיאת כתיב), יציאה מהחלום ההזוי של ט'נקסגיווינג לתוך המציאות הקרה של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
כתבה נדירה
החכם המתנשא,
01/12/04 17:49
|
ומזל שכך. מה אני אגיד, כאילו שלא בילית עם ערימה של מנגליסטים בכנרת, ראית סרט עם זאב רווח ו- 500,000 מתפקעים מצחוק עם ערימה של פופקורן יקר (פה דופקים במחיר), ועברת 4 ארוחות ב 2 ימים בראש השנה האחרון, ובקשר למיחזור כמו כולם פה, משתתף במיחזור הממוחזר מאמריקה . בנוסף הכל עולה כאן כסף ויותר , כולם דופקים את כולם, אי אפשר לצאת ממעלית כי כולם מנסים באותו זמן להיכנס, ואצלנו צפוף בשדה התעופה כי כולם רוצים לברוח מפה, ולא לבקר את המשפחה. ואחרון חביב, תנסה להיות פה ערבי שעולה על מטוס ותגלה שהכל יחסי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כל השאר חיקוי
הדבר האמיתי,
01/12/04 10:32
|
לכל הכותבים הצעירים והשנונים לכאורה, קראו את הכתבה, ראו מהי כתיבה אינטלגנטית,שנונה במידה ובטעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
למי שלא מבין
עפר,
01/12/04 09:48
|
רון מיברג מעריץ את אמריקה ורואה בה את ביתו לרוע מזלו אמריקה לא מתנהגת כמו שהוא היה רוצה או כמו שהוא זוכר מימיו הטובים (והצעירים) בהייאט ואשברי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אמריקה זה לא אושוויץ
ליאור,
01/12/04 09:05
|
כוונתי באושוויץ רק האמינו אבל לא לחמו במילים אחרות בישראל לוחמים אבל לא מאמינים על הדולר של רן כתוב מאמינים באל אחד כל ההודו זה הודיה לאל ורון הנחמד שכח זאת... אומת אמריקה שנלחמת בעירק על צבינה של הכחול אדום לפעמים שמה .. על ישראל אבל בהחלט אפשר לעשות איתה קואליציה עם הפלשטינים והדתיים רק אל תדבר על האלוקים שלהם.. אני מקנה בגויים האלו הכתבה רק לחכמים... מינברג בכנסיה כבר ביקרת?? איי לאב יו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אתם מגינים על אמריקה קצת יותר
איתן,
סן דייגו,
01/12/04 08:49
|
לכל הקיצוניים כאן שתוקפים את רון ואומרים לו לחזור ''למדינת העולם השלישי'' שלו יש לי להגיד רק דבר אחד- תישארו באמריקה! מי אתם בכלל שתתנשאו על ישראל? שכחתם איפה נולדתם? אולי כבר תבינו שאתם לא רצויים גם כאן באמריקה? יום יבוא ותבינו גם את זה. אין לנו ארץ אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
#21 צודק, אנחנו עולם שלישי
ל"ת
אלי,
01/12/04 09:59
|
|
 |
39.
מזל שעוד יש שכמותו - כל כך חכם
T,
USA,
01/12/04 08:20
|
תמיד כיף לקרוא את פנינו של רון. כאחת שמתגוררת בארה''ב וחווה בפעם השנייה לצערה את הדביליות האמריקאית בחג ההודו הזה כל מילה בסלע. עם שטוח,רדוד עטוף צלופן דביק ומעופש בצבעים ערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מה?!
יוסי,
טורונטו,
01/12/04 08:04
|
הסרט היה גדול! חוץ מזה שאיך שאתה נראה לא הייתי מדבר על הרגלי האכילה של אף אחד! אדיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פסח
אור,
אי שם,
01/12/04 06:39
|
רון, ממש מציק לך לראות משפחות מתפטמות מסביב לשולחן הא? כנראה שאף פעם לא חגגת את ליל הסדר בארץ. פי שתיים יותר גרוע מחג ההודייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
Good cause
Wondering Jew,
US,
01/12/04 06:13
|
Ron, all true. We, ex-Israelis have to suffer this American crap, to allow you to live good life in Israel. I mean,we Jews have to hedge the odds. Who knows what next, Holocaust or Mezada? At least you got to live good, while we here eating shit.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GOOD CAUSE?!
JOE,
TORONTO,
01/12/04 08:06
|
HEY BUDDY DONT SUFFER! LEAVE AND GO BACK TO ISRAEL IF ITS SO BAD FOR YOU.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אינטילגנטי, מעניין ומהנה -
יונתן,
ת''א,
01/12/04 06:09
|
|
 |
דווקא משעמם כרגיל
ל"ת
יאיר,
01/12/04 14:18
|
|
 |
34.
The envy sick peacock
ל"ת
AMR,
01/12/04 04:54
|
|
 |
33.
תודה כבר אמרת?
מורה,
אמריקה,
01/12/04 03:59
|
שאל אותי פעם אחד הסטודנטים שלי על חג ההודיה בישראל. כשעניתי לו שאין, הוא הקשה: אבל ודאי יש לכם משהו דומה, של הכרת תודה בסיסית. קצת התביישתי להודות שאין. הרוח הנושבת מהכתבה ומכמה מן התגובות היא עדות לחסר הזה. אין הכרת תודה ואין הכרה ביופי. העובדה שאנשים עושים מאמץ מיוחד כדי לבלות עם משפחתם בחג היפה הזה ראויה להערכה. אכן, כתוצאה מכך שדות התעופה והדרכים עמוסים, אבל לא זאת היא מהות החג. והאוכל -- הוא אוכל בסיסי מאוד ואמריקני מאוד. לא פילה מיניון, אלא תרנגול הודו )ציפור יפהפיה(, תפוחי אדמה, תירס, דלעת, וכיוצא באלה. זהו חג משפחתי ויפה, שמבוסס על רעיון פשוט ונעלה. אין בו שום אלמנט מסחרי או מתהדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורה מאמריקה רדוד כמו אמריקה
אלה,
תל אביב,
01/12/04 09:39
|
אין לנו חג הודיה? באמת?? כל מה שצריך לעשות זה קצת לצאת מהרדידות האמריקאית הטיפוסית ולהכיר קצת את התוכן הישראלי והיהודי של החגים.
הרבה פעמים בשנה יש לנו חג הודיה, הודיה פשוטה ואמיתית בלי הצביעות האמריקאית המתגבשת בכל פעם מחדש על ידי ''מורים מאמריקה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמנם אין אצלנו הודיה ותודה ??
עודד,
מרכז,
01/12/04 08:42
|
חג ההודיה- כתודה לאינדינים שקבלו בברכה את נוסעי ה''מייפלואר'' אולי גם לאל שהצילם במסע. ועל כך אני מסכים אתך שיש להעריך את אומרי התודה. אבל, אצלנו אין הודיה ותודה???? פסח- הודיה על שחרור מעבדות לחרות, על חציית הים, על נתינת התורה, על מתן הארץ וכו' וכו' שבת- על הבריאה של העולם, על מנוחה פיזית לאדם. חנוכה - על נס חנוכה ועצמאות יהודה פורים, סוכות וכל יום ''מודה אני... אני מציע למרצה הנכבד קצת להכיר את מקורותיו לפני שהוא מבייש את כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כלב נובח נושך ולוקח
יהושע הפרוע,
01/12/04 03:28
|
לכל הישראלים המתמרמרים על החמדנות והראוותנות האמריקניים: בפעם הבאה שאנחנו נותנים לכם את הצ'ק, אמרו: לא, תודה. אני מעדיף להישאר טהור כאותה טלית )ויעידו נבחרי העם הצחורים על כלל עמם( כ ל ב שנושך את היד שמאכילה אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הקרפיון מאל-קעידא
השכן עם הקרחת,
01/12/04 03:24
|
סטיב מקווין גבר אמריקאי. והרי הוא היה אנגלי.
והוא היה גבר מספיק. הוא לא צריך קשקשן שקשקן שיתבע את עלבונו.
ואגב -- אל תתבדח על זה שאתה נראה אל-קעידא. אתה מייצג את אותה מנטליות בדיוק.
והקרפיון שאתה אוכל בשבת, לא פחות מכוער מתרנגול ההודו שאוכלים באמריקה. וגם אתה לא.
ולפי המראה המדושן שלך אני מניח שאינך צם כל שני וחמישי.
גיבור של אהבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מיקרוסופט? איתור חשודים?
גיל,
ארה''ב,
01/12/04 03:17
|
אולי ביקרת בארה''ב, אבל אין לך מושג מה קורה כאן אפילו ברמה הבסיסית. אין שום קשר בין מייקרוסופט ואיתור חשודים. בניגוד לישראל בארה''ב אין לבודקים אפשרות להתמקד בחשודים פוטנציאליים. מה שנקרא ''פרופיילינג'' Profiling , כלומר בדיקת גברים צעירים ממוצא ערבי בלבד במקרה זה. זה דבר אסור בארה''ב, לכן הסיכוי שהם יבדקו נער לבן צעיר, או זקנה בת 90 , או גבר ערבי הוא שווה. עד כמה שזה נשמע טפשי, התמקדות בצעירים ערביים אסורה על פי חוק, על פי החוקה ובניגוד לזכויות האזרח והאדם. ומי עומד תמיד בראש הארגון השנוא לזכויות האדם ACLU ? תמיד יהודים שמאלנים עומדים בראש הארגון יפה-הנפש הזה. ברור שכל זר שהוא חסר רקע פוער עיניים והכל נראה לו מוזר באמריקה. הכותרת שלכם מטופשת ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שמייברג לא ידע
אבי,
01/12/04 10:27
|
|
 |
29.
משתין בקיר
קול אמריקה,
01/12/04 03:15
|
|
 |
28.
קוטר ישראלי טיפוסי
B,
01/12/04 02:48
|
שב בארץ תאכל סופגניות ואל תצא בחוץ, אתה יודע קוראים לזה פיגועים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מעניין כתמיד
אריק,
01/12/04 02:10
|
תמיד כיף לקרוא את כתובתיך. מתי תחזור לכתוב בסופשבוע???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלבול מוח
ניב,
01/12/04 07:13
|
מיברג מתפלסף יותר מידי ומנסה להיות יותר מצחיק ומתוחכם ממה שהוא באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עברית קשה שפה
Me,
Me,
01/12/04 02:10
|
''... שהאמריקאים בעולם גאו מצחוק''. כנראה שמייברג התכוון לכך שאמריקאים באולם געו מצחוק. האם לא ראוי ללמוד את תרבותך ושפתך, לפני שאתה מתפנה ללעוג לתרבויות אחרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כמה טוב שבאת הביתה
טל,
01/12/04 01:47
|
|
 |
24.
ישראלי טיפוסי
יגאל,
01/12/04 01:35
|
|
 |
לישראלי טיפוסי
מירב,
ארה''ב,
01/12/04 03:10
|
תגובה מפגרת וטוב שכמוך הם בארה''ב .....עם שאר האנשים שפנינים יוצאות מפיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מילים כדרבנות!
שרונה,
01/12/04 01:34
|
כאחת שגרה בארה'ב כל מילה שלך נשמעת לי במקום. חמדנות, בזבזנות, ראווה, ובדידות הם רק כמה מהסממנים של תקופת החגים פה.
כל הרבה בזבוז בזמן שיש פה מערכות שקורסות כמו החינוך והבריאות. יש פה גם הרבה רעבים ללחם ולמגע אנושי, ובעיקר חסרה פה רוחניות שלא באה מהטלויזיה.
כל דבר עולה פה כסף, גם האהבה. אני במקרה דוקא חיה בצד הנוח של הגדר, אבל מסכנים אלה שלא.
בכל מקרה, רון, טוב שאמרת את דבריך. מישהו הרי צריך לעשות את זה , ולך יש את הכשרון לקרוא לדברים בשמם. כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sharona
Tony Baloney,
Good Ole USA,
01/12/04 05:21
|
If the holidays are so boring for you, why don't you go back to the Holy Land? This is the nicest time to be here. Yes there is a lot of waste and a lot of problems here, but why don't you lighten the fuck up? Get an attitude adjustment. Hag Samech!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם מזרן על הגב
שרונה מדימונה,
01/12/04 03:41
|
שרונה מספרת לנו שכל דבר באמריקה עולה כסף, עובדה מדהימה כשלעצמה.
היא אומרת שגם האהבה עולה כסף.
אבל שרונה היא בצד הנוח של הגדר.
מסקנה: שרונה מקבלת כסף בעד האהבה. ולפיכך תזכה בכינוי: המזרן של אמריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנה, מחזיקים אותך שם בכוח
ל"ת
קול אמריקה,
01/12/04 03:13
|
|
 |
22.
גדולללללללללללל
ל"ת
רוקו,
01/12/04 01:13
|
|
 |
קטןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ל"ת
קוקו,
01/12/04 14:22
|
|
 |
21.
ישראלי קטנוני
דוד,
USA,
01/12/04 00:29
|
קודם כל הכתיבה שלך משעממת, ארכאית, אין בה שום ענין ואין בה הומור. אתה רואה כל דבר דרך משקפיים ישראליות: האוכל לא טוב באמריקה, הסרטים לא טובים, החגים לא טובים, שדה התעופה גדול מדי, הבודקים אידיוטיים, הם לא שואלים ''איפה היית בצבא''? למה לא תשאר בארץ, תאכל פלאפל ושווארמה, תחגוג את חנוכה עם לביבות ותלך לראות את ריטה במחזמר ''שיקגו'' שהוצג בברודווי בשנות השבעים?! זכור, אתה בא מהעולם השלישי וזאת המנטליות שלך, מה הפלא שמרכז העולם לא מתאים לך והכל נראה מוזר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
great writer!
NS,
LA,
01/12/04 00:19
|
you're a great writer, Ron, and I'm glad someone is recounting the true nature of America, especially during the holidays, for the benefit of readers living in Israel and in the US. Kol Hakavod Letzahal (vele ron) and whoever doesn't like a bitchy, perennialy-annoyed-cultural snob, read someone else's column!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מיברג-פאסה עשית את שלך תתפנה
גשמ,
telaviv,
30/11/04 23:53
|
|
 |
18.
שישחררו את פולארד!
רונן,
30/11/04 23:47
|
מנוולים! איפה הצדק! כבר כמעט 20 שנה שאתם מחזיקים אותו בכלא! על מה?! על כך שהגן עלינו מבגידתכם?! הרי המידע שהעביר היה אמור להיות מועבר אלינ על ידכם על פי הסכמים חתומים! בושה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מדבר מדבר, אבל את הסנדק לא ראה
אבי,
30/11/04 23:39
|
אם היית רואה, היית יודע שפרדו נורה בעורף גם בסרט הסנדק 2, לא רק בספר. בגילך, מותר גם לבדוק עובדות לפני שכותבים משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסיל,
אסף,
חו''ל,
01/12/04 01:43
|
ברור שהוא נורה בעורפו בחלק השני. אבל ההומוסקסואליות שלו היא החידוש בספר החדש, כפי שאדון מיברג כתב בבירור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
No #11
E,
30/11/04 22:56
|
|
 |
Tkankyou
ל"ת
Turkey,
US,
01/12/04 04:25
|
|
 |
15.
תגיד מה שתגיד אבל,,,,,,
jack,
new york,
30/11/04 22:54
|
ניו יורק היא מקום נפלא לבלות בו עונה זו של השנה. האורות, הקניות, האווירה, הכלללל, דרך אגב הערב בעוד כשעתיים מדליקים את העץ ברוקפלר סנטר, אני מקוה שאתה נהנה בישראל החמה והמיוזעת בעוד אנו צופים בעץ ומכרסמים צ,סט-נאט חמימים נהעגלה בפינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And also the Hanukiya
E,
30/11/04 23:06
|
|
 |
14.
לדעתי מיברג מתגעגע לאמריקה!
מ,
30/11/04 22:31
|
|
 |
13.
2 מחמאות לישראל ולצה''ל בכתבה
יוני,
אתה השתגעת?,
30/11/04 21:28
|
|
 |
12.
מה הפואנטה שלך?
ל"ת
אנדרי,
30/11/04 20:55
|
|
 |
11.
You are a little man
Turkey,
US,
30/11/04 20:42
|
Ron, May be thanks giving is not the most sofisticated holiday with great values. You should open your mind and understand that the world is not your small place and there are other cultures out there. Please continue to visit places you will eventually will get there.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
''Jive Turkey''
Shimon,
Los Angeles,
30/11/04 20:14
|
|
 |
9.
תפנה בטענות לנשות WATCH
דני,
30/11/04 19:56
|
להן מאוד אכפת שלא ישפלו פלשתנאים בנגינה בכינור אולי הן תעזורנה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הדבר היחיד שהוא יותר פטתי
ג'ורג',
חיפה,
30/11/04 19:47
|
הוא הנסיון של מירנברג לרדת על כל דבר שזז, ובצורה קיצונית וארכאית. הקריקטורה של דודו גבע שמתארת אותו כאיש המערות מבריקה. אני מסכים עם חלק מהדברים שמירנברג כותב, אבל ברוב זמן קריאת הכתבה הרגשתי שהוא מנסה ליצור מהומה סביב הדברים שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
True but I still love US
Moshe,
Tel-Aviv,
30/11/04 19:23
|
I dont know about him , but I love the holidays in US , in two weeks I'm there again for the holyday ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
who the fuck is ron mivrag
otto zevel,
30/11/04 19:20
|
|
 |
אוטו זבל, אתה אליל
משאית,
01/12/04 01:13
|
|
 |
5.
so true so funny
ל"ת
eran,
nyc,
30/11/04 18:45
|
|
 |
4.
I wonder how would he...
E.R,
New York,
30/11/04 18:42
|
I wonder how would he manage a country of 280 million people in the Israeli way. I don't like peanut better so I don't eat it and not complaint about it either
Another one that things that Israel is the center of the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
get a life
למה באתה?,
30/11/04 18:29
|
and just don't come to the US
it's a free world, you don't like it - don't come.
What make you think that you are better then them? Who said that in order to have fun in the movies it has to be boring?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
get a wife!
ל"ת
Leo,
Italy,
30/11/04 20:51
|
|
 |
2.
??? why did you go there
shay,
30/11/04 18:24
|
actualy i dont like America, and that is the reason i never go there... but what the hell are you complaining about ??? did they ask you to come
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
What's your problem Adon
E,
30/11/04 18:08
|
Ron Mivrag. Thanksgiving it's a great holiday that all the family get together and that's all about.
הגב לתגובה זו
|
|