 |
26.
מייברג - אתה גדול
דורית,
ר''ג,
13/01/05 00:00
|
|
 |
25.
ג'ון הול? דאריל אוטס?
ל"ת
סיימון לה בונו,
מרכז,
04/01/05 10:17
|
|
 |
24.
איזה חנטריש
גלעד,
22/12/04 15:08
|
התעלמת מכל הלהקות הנהדרות שבתגובות אחרות מציינים את שמם והסקת את המסקנה ששנות ה-80 מבחינה מוזיקלית היו עלובות. למה שלא תספר מי אתה באמת רון מיברג, כל מי שמכיר אותך יודע שעדיין לא התגברת על העובדה שאתה לא צעיר ושנות ה-60 וה-70 כבר לא כאלה קוליות ולא מדברים על בוב דילן כל יום . אז תתעלה אפילו אם קשה לך ותזכור שבשנות ה-80 הקשר בין אמנות למוזיקה היה החזק ביותר בתולדות המוזיקה (יותר מסוף שנות ה-60) וזהו הישג בלתי מבוטל מבחינה מוזיקלית ותרבותית. תמיד קל להיטפל ללהקות כמו דוראן דוראן וניק קרשואים למינהם ולהגיד שככה נראו ה-80 אבל זו דמגוגיה זולה. בקיצור... תתבגר בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מיברג צודק..שנות ה80 זה רע
בן 23,
24/12/04 18:29
|
אני בן 23 תא חייתי בסיקסטיז ואפילו לא בסבנטיז, אבל התקופה ההיא היתה תקופה שלא תחזור. רק להסתכל על כל הדברים התרבותיים מהתקופה- אפשר להבחין בבירור שאלה השנים הכי חשובות במאה ה20 שנות ה80 היוו את הסוף לאותה תקפה, וככאלה הן נדנות לדין מיוחד. הכל היה בהן גרוע הגדים השיער וגם המוסיקה נכון שיש ז'אנר פופי מוסים שהוא נחמד ויש לו את ייחודו, אבל במדד אובייטיבי כל מה שהלך שם זו חרפה, חסרת משמעות אומנותית ובטח תרבותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ככה זה שמזדקנים .......
מאוכזב,
22/12/04 14:57
|
שום דבר לא נשמע טוב שנות השמונים מבחינה מוסיקלית היא אומנם לא שיא האיכות ,אבל בזכותם יש לנו את כל הז'אנרים של היום אז איש זקן לפני שאתה משתולל עם הכתיבה שלך תחשוב פעמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מי אתה בכלל מר מיברג...?
תמיר,
תל אביב,
22/12/04 10:33
|
ראשית אני מאוד מודה לך על המידע הלא נחוץ שהכנסת לראשי. אחרי שחקרתי כיוונים שונים במוסיקה גם אני מצאתי את הבית שלי בתקופת הסיקסטיז, אבל אני ממש לא מסכים עם דבריך הכמעט בורים לחלוטין, שנות השמונים לא היו עשור נחות, אל תשכח שיצאו דברים נהדרים מלאי עוצמה רגשית, אמנותיים לא פחות מכל להקה טובה משנות השישים. This mortal coil, cocteau twins, dead can dance, renaissance,Lydia Lunch, tuxedomoon, sisters of mercy, asmus tietchens, einsturzende neubauten, suicide , virgin prunes, fad gadget והרשימה עוד ארוכה ... זה רק מה שקפץ לי לראש עכשיו, אמנם כל הלהקות שאני מציין כאן מגיעות עם השפעות חזקות מאוד משנות השישים אבל אני לא רואה בזה שום דבר רע, מי שציינתי כאן הגיע עם השפעות חיוביות משנות השישים... Pearls Before Swine, fifty foot house, moon, the united states of america, sun ra, moby grape, silver apples, white noise , czar.... ועוד רבים וטובים שהושפעו מ ברוס האק... שנתן את הטון בכל עולם הטכנו, והאלקטרו.
בנוגע לדי. וי .די ... שיצא אני מאמין שלא אשאל את דעתך אחרי שקראתי את מה שכתבת כאן, ואם יצא לי אשמח לראות בכדי להחכים עוד קצת. ואני בטוח שהיו כמה קטעים מוסיקלים ששמעת שם ואהבת, אבל הויזואל הפריע לך ... תודה על כתבה משעממת ... no hard feelings ... תמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יו-2 נתנו ביצוע בל יישכח
אודליה,
22/12/04 10:05
|
מיברג איפה למדת לכתוב? ומי הרשה לך לכתוב? אתה מתרכז בתפל ולא בעיקר לא תיארת ולו הופעה אחת מתוך הקונצרט. נו ואיך תתאר אם אתה מודה שעשית סקיפ כל הזמן. אז איך לעזאזל אתה מרשה לעצמך לכתוב ביקורת על משהו שלמעשה לא ראית. קונצרט נפוח? אולי אבל בהחלט הועיל. איך העזת להתייחס לתסרוקות ולא לביצועים. בונו אמנם היה עם תסרוקת מזעזעת אבל SO WHAT. יו-2 נתנו את הביצועים המרשימים בקונצרט שהקפיצו אותם קדימה והלאה. ביצוע שלא יישכח לעולם. ועובדה שכנראה אתה לא יודע- בונו הוא היחיד שמשתתף גם בביצוע כיום, ובונו הוא היחיד שלא רק שר אלא גם ביצע והתנדב כמה וכמה פעמים באפריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
דדניות, אה?
451,
22/12/04 08:32
|
(אנגליזית של רון - ובסוגריים עברית מקובלת)
- בדם לבו (בדמו) - כרטיסי הפלסטיק (כרטיסי הויזה) - שלבו של גלדוף היה במקום הנכון(כוונותיו היו טהורות) - בגדים ותרופות טובים על לא כלום (עדיפים על שום דבר) - הצילו את היום (הצילו את המצב) - באמת אהבנו פעם את ג'ודאס פריסט, ניק קרשואו ואדם אנט? אני חושב שלא. ( האם זה אפשרי שאהבנו....לא נראה לי שכך.) - למי שיש עשר שעות ועודפי עור תוף להרוג ( למי שיש עשר שעות לבזבז)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
התרגום של רון
א,ב,ג,
22/12/04 08:03
|
הלו זה רדיו? מדברים פה עברית??? למה רון מדבר עברית ונותן לנו ביטויים אנגליים באותיות עבריות? מה רע בשפה העברית ובביטויים שלה?
למה צריך להשאיל את השפה האנגלית כדי להגיד משהו בעברית.
זה ממש בזיון. רון חושב שכדי להגיד משהו חכם ומודרני יש לעשות זאת בדיוק כמו שהינקי הלבן יעשה זאת - סטייל טיים מגזין יענו.
תנו לנו עברית טהורה בלי לקלקל אותה עם אינגליזית.
האנגלית האמריקאית היא לא יותר חכמה או יותר מהודרת. כולה אנגלית.
רון - תן לנו אותה בעברית וכל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
Small words from a
pathetic man,
22/12/04 07:38
|
I dont understand why they give this moron a stage to show how pathetic, misrable, repulsive he is. Small words coming from a petty, pathetic loser. according to this meatloaf the entire decade was a crying shame, this whole live-aid was a scam carried out by the artists to glorify their name on the account of all the misery in the 3rd world. An especially deep observation was made by this meatloaf on the artists hair design, how deep, profound and enlighting. As few of the commentors have said - This decade was a great decade, in many ways a breakthrough decade in which great artists have made great progress in the punk/rock/pop scene. Of course this ignorant jackass never heard about the the great artists mentioned in comments 10,12 and 17. Is is time to put the kibosh on this misrable pathetic meatloaf.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so right
o,
22/12/04 16:05
|
ron is a giant meatloaf that prefer to see the lord of the ring dozen times a week (he said so) then to listen to good music dont be angree at him he just dont seem to have a taste or a talent in writing critise
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
not live not aid
gideon,
los angeles,
22/12/04 04:21
|
i agree with one thing only: this was a long messy event just like any other of it's kind and nobody gained from it except for the ego! as far as critizising 80''s music contribution , there was no other decade past 1969 that have contributed so much talent and musical genius as the 80's did. to repeat what others have already said :THE CURE, SMITHS, BAUHAUS, JOY DIVISION, SIOUXIE, MADNESS, THIS MORTAL COIL,CLASH, SEX PISTOLS and their likes are the main pillars of the last 40 years. of course ,none of them performed or were invited... and to praise the crap music which suffocated us in the 70's is utterly ridiculous, not to mention building the foundations to the poisoning garbage that became 90's shit, still with us today !! if not for the emergence of punk rock in the late 70's, this miserable decade should have been completetely ignored and forgotten. but since this only rock 'n roll, lets stop philosophising and use hoity toity words words when reviewing music. those millions starving souls are still dying today in the sudan, just like they died in vain in biafra. CHEERS !...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כמה בלה....בלה...על מה?
אורנה,
22/12/04 03:18
|
וואוווו כמה תרחנות כדי לקטול יענו בשנינות..... אי אפשר היה לקרוא את הכל ברצף.... מה אתה כ ן עושה? חוץ מלקטול...... פעם ראשונה שאני קוראת את מה שיש לך לאמר..... ואני המומה..... אין ספק שיש דברים מענינים יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Life is beautiful
Steve McGarrett,
Hawaii,
22/12/04 01:07
|
What about The Boomtwon Rats Bauhaus Depeche Mode The Clash Cocteau Twins (This Mortal Coil) Enigma Kate Bush Madness Soft Cell The Stranglers UB40 And many many more.
Hey Mivrag, I hope you are not suggesting us to start on ridiculing people by their size If the answer is no, then I suggest you should look up a man with a big big heart. Check the life story and the music of the late Israel Kamakawiwo'ole (Anyone should listen to Israel’s “Somewhere Over the Rainbow” at list twice a day.) Hopefully, Israel will inspire us all to enjoy life while we can
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ron you are the ,man
Igal,
London,
22/12/04 00:16
|
Ron, you are right the eighties stank! There were some good music done but it was on the fringe the mainstream was horrendous. Live Aid is a particularly vulgar example. Thank you for your comments it was a delight to read
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
משפט מיברג.
jeniv,
ת''א-בת ים,
22/12/04 00:03
|
לא באתי כדי להיות הסניגור של שנות השמונים. אני כאן כתובע במשפטו של מר מיברג האומלל. בנאדם מסכן שבמקרה ושלא באשמתו נקלע להיות מבקר במדור מוסיקה. מיברג עולה מן כתבה זו הוא אדם רדוד, ואפיקו המוזיקליים מקבילים לאותם תספורות שהוא מדבר עליהם. כנראה שמיברג נתקע אי שם בסוף שנות השישים {אולי מחומר מסויים שלקח? ואולי שלא..} לפי התמונה וה''שיער'' שעל ראשו מיברג לא התקדם עם השנים וזאת זכותו אבל למה להכפיש עשור שלם שזכור כיצירתי חדשני ומעניין מכל תקופה שהיא? מספיק לעיין בקטלוג של 4ad בשביל להבין במה מדובר. או לחילופין להכנס לאחד האתרים שעוסקים בהקשר של מנצ'סטר ומוסיקה, אבל מר מיברג כנראה אדם צר אופקים והזרם המרכזי הוא דרכו ועל כך צר לי עליו, חבל שנותנים לאדם כמוהו להביע את דעותיו ברבים. לסיום היתי רוצה למליץ לך מר מיברג ולכם קוראים יקרים על אלבום משנות השישים דוקא.. אותה תקופה שמיברג מגן עליה בקנאות מישיחית.. white noise - an electric storm המשך שבוע נעים לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
80's
smiths,
manchester,
21/12/04 22:51
|
Hey lads, pleae do not forget the 80's were more then haward jones and yazoo...
What about the Smiths,the Cure,Billy bragg and more... They made the best music ever to be made!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שנות השבעים
פיטר גבריאל,
21/12/04 22:49
|
רון אתה צודק שנות השמונים היו מצחינות. רק עד שנת 75 עשיתי מוסיקה טובה כשהייתי ב GENESIS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
The 80's
Music Lover,
SF. USA,
21/12/04 22:41
|
A few names from the 80's: Echo & the bunnymen, The Cure, Pet Shop Boys, New Order, The Clash, Joy Division, Siouxsie and the Banshees... Miberg is one big fart who knows nothing about music. Why do they let him even right in this newpaper? What a jerk!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
He is right!
Micky,
NY,
22/12/04 02:58
|
Hey Miberg why don't you go and stuff yourself with some burgers? Obviously when it comes to music you really suck!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Very good lesson
Avi,
LA,
21/12/04 23:55
|
And to add a few more: Talk Talk, The Smiths, Prefab Sprout, The Cult, INXS. You are right - This Miberg character does not know shit.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
see response #12
ל"ת
you are so righ,
21/12/04 22:54
|
|
 |
Happy to learn
Music Lover,
SF . USA,
22/12/04 00:38
|
That there are people out there that appreciate good music...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הכי כיף בשנות ה-70
פיסל ' ה,
21/12/04 22:31
|
שהבנות לא גילחו ......... כן וגם המוסיקה היתה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
באמת עשור דפוק
מתיאוס פאסיון,
21/12/04 22:00
|
אבל גם אתה לא מציאה גדולה מר מיברג. ''השבת השחורה''? אתה בכלל מכיר את הלהקה שאתה כך משבש את שמה? זוהי להקת הרוק הכבד החשובה בהיסטוריה ושמה ''בלאק סאבאת''. לא שבת ולא בטיח. ''סאבאת'' זה איזה קסם מחונטרש, אבל ממש לא קשור למילה שבת.
מעבר לזה, עצוב להודות, הכותב מדייק בהנחותיו. האייטיז היו עשור אומלל למוסיקה באשר היא ולייב אייד באמת מייצג את השפל הזה היטב.
מה שאני לא מבין הוא את ההתחנפות המיותרת ל-WE ARE THE WORLD.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
צודק שנות ה80 היו מגעילות
*_*,
אודילנד,
21/12/04 21:54
|
|
 |
6.
רון אתה טועה
אמיר,
21/12/04 20:47
|
שנות ה-80 המאופינות באלקטרו פופהם גולת הכותרת של המוסיקה, יותר יפה ומעניין ממוזיקה של שנות ה- 60-70 וה- 90 לדעתי שנות ה-80 היו היפות ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בושה של ביקורת
עומר,
נתניה,
21/12/04 20:42
|
לאחר מופע האימים הנפוח של מיברג, אציין פרט מרכזי אחד שגוי: בניגוד לכתוב: המופע לא שודר בשידור חי בטלויזיה הישראלית. ערוץ 1 רכש אותו מאוחר יותר ושידר חלקים ממנו. על רשות השידור נמתחה ביקורת רבה על אי שידור המופע.
המופע היה מרגש - פעם ראשונה של פרויקט מוסיקלי ענק בסדר גודל כזה. אני זוכר עד כמה היה מדובר באירוע מרגש עבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עומר, אני גאה בך שאתה זוכר
גיא,
תל אביב,
22/12/04 11:19
|
רשות השידור טענה שנדרשו ממנה 4000 דולאר כדי להעביר את השידור החי ולמחלקת הבידור נגמר התקציב השנתי. ראיתי את השידור בירדן וכל פעם העברתי לישראל, כי לא האמנתי שכל העולם רואה את זה ובישראל לא . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לעזאזל איתך מיברג - הרגזת אותי
sandan,
21/12/04 19:58
|
חוכמה גדולה לקטול את המראה ואת הסגנון ברטרוספקטיבה של 19 שנה אחורה. המוזיקה כן היתה נהדרת, מלודית ומגוונת. נתק את הסיבה למופע מהמופע עצמו וקיבלת את הגדולים של שנות השמונים. רבים גדלו עליהם וחלקם עדיין איתנו. נסה לצפות יותר משתי דקות ב MTV . משום מה תזפזפ מהר מאוד ל VH1CLASSIC . ומה רואים שם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
you'll never get it...
ירון ירדן,
Arizona, USA,
21/12/04 19:54
|
Miberg - when will you understand ? queen gave a performance that everyone who saw it admits that they stole the show. U2,sting, phill collins, springsteen, tina turner, the cars - and many more - gave awesome performances. if you read the booklet that came with the DVD you'll understand why the picture quality is pretty low. stop being suck a negative critic miberg. you don't need to take it personally because they did not invite the Allman Brothers band...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אני דווקא זוכר את תסרוקות ה-70
אבי,
שנות השמונים,
21/12/04 19:34
|
עם פאות הלחיים והאפרו - כל כך מגוחך שבא לבכות. ועוד אחר כך זה חזר לאופנה- איום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
וההופעה הכי גדולה היתה
Sagi,
L.A,
21/12/04 19:14
|
של Queen... הביצוע של ''רדיו גה גה'' היה גאוני... חבל שאין איזכור לזה בכתבה למרות שזה תמיד מוזכר כשמדברים על המופע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כמו QUEEN, ומייברג תתבייש!
ק,
21/12/04 22:38
|
|
 |
you are right
yaron,
Arizona,
21/12/04 19:55
|
the best performance of queen ever. the dvd set is worth it if only for queen
הגב לתגובה זו
|
|