 |
46.
מעולה
משה,
תל אביב,
06/01/05 02:52
|
אחת מהרשימות המרשימות ביותר שהועלו פה. כל הכבוד רון מיברג אתה שופר של ציבור שלם שכבר הספיק לשכוח כי עדין יש אנשים שחושבים כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מס' 44 צודק!
א.,
05/01/05 19:54
|
סוף סוף מישהו מעיז להגדיר את הדברים במדויק. תוכן שמעליב, מתנשא, ולא מי יודע מה מוסיף לתודעה הכללית, יכול גם להכתב על ידי מילים ''יפות''. רון הוכיח זאת. הגינות ופשטות תמיד יותר עדיפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מי שוכב עם אותה אשה 20 שנה?
חיים,
05/01/05 11:03
|
נניחשתם נכון... נמאס מרון מייברג, שכל כתבה שלו מגיעה בסופו של דבר (או מוטב, בתחילתו של דבר) לרון עצמו. מאוס האיש ומאוסה כתיבתו הארס-ארוטית (וגם ערס-ארוטית). הגיגיו השנונים לכאורה שבלונים ומשעממים, צבועים, מתחסדים ואינטלקטואלים לכאורה ולכאורה בלבד). ןלכל מי ששואל את עצמו - לא , לא הרחקתי מעבר לפסקה הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות! כל מילה נכונה!
ל"ת
נור,
05/01/05 13:57
|
|
 |
כל מילה בסלע!!!
ר.,
05/01/05 19:42
|
|
 |
43.
משהו
מנחם,
05/01/05 08:47
|
משהו לא טוב עובר עלינו.בעניין ערוצי התוכניות הללו ,לא ירחק היום ,והוא קרב,בו לא נוכל יותר לשאת את המציאות הזו,כל אחד בנפרד.זו תהיה תחילתה של דרך חדשה,או שלא.לעניין צופית ,מילא אם היית איזו פיגורה נטולת נמל בית,אבל רבאק מה את מספרת לדניאל הבן כשהוא שואל.לא יודע,יש לי חיבה לא מוסברת אלייך ,ולכן אני קצת עצוב בגללך.תעזרי לי ,בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לכל המאוימים
שירלילי,
05/01/05 08:44
|
בחורה מדברת על סקס בלי מחסומים, מתהדרת בחבורה שלמה של גברים שעברו אצלה במיטה ומיברג ועדר גברים מפוחדים (וגם כמה נשים) מרגישים כל כך מאוימים מן הפתיחות, מן ההעזה שהם לא יודעים להתמודד אתה. מיברג בכל מילותיו לא הצליח להבהיר מה בעצם כל כך נמוך בדמותה של נגה שחר, ומצד שני קבע רף חדש של נמיכות באופן שבו התייחס לדמותה הטלוויזיונית של צופית גרנט. ועוד דבר - אישה מדברת בגלוי על ניצול מיני, והחייים שלה שהיא מציגה בשיא הפתיחות הן התוצאה של זה - זה לא נראה לכם מספיק חשוב בשביל הפריים טיים,ף אולי אחד הדברים החשובים שהוצגו בפריים טיים בזמן האחרון? כמה קורבנות ניצול מיני שותקות, מתביישות, עצורות, והנה יש להן דוברת, יש מי שיביא את הסיפור הזה על כל ההשלכות הפרטיות שלו על בחורה אחת, מיוחדת מאוד. זו טלוויזיה רעה? זו טלוויזיה נמוכה? זו טלוויזיה מצוינת!! (ואני לא סובלת טלוויזיה ) מיברג - איכזבת קשות, בעל ספריית הפורנו הגדולה בארץ. בוודאי שתעדיף אותן מלאות חזה ומחייכות בשקט מבין דפי המגזין, אבל יש עוד צדדים לאווננות הפרטית שלך מול חוברות, שתהיה בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט נהדרת!
ארלין,
06/01/05 14:55
|
|
 |
41.
אודטה
מויאל,
05/01/05 08:00
|
אודטה דנדין לפלבוי ועכשיו מה שבטוח היא תעשה צחוק מהכתבה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מכור יקר מכור חביב
רחלה,
05/01/05 06:22
|
כמבינה גדולה במין וציצים מספר דברים אליך: א. יש לי ציצים (מידה A חמודה) ב. במין אני בסדר - אוננות נחשבת? ג. לא מנסה לרדת על מייברג - רק רוצה לנהל דיאלוג איתו ועם המגיבים. ד. בכלל לא מרגישה עלובת נפש. ה. המון זמן שלא ראיתי פורנו - אסכים לראות בעתיד רק אם הביום יעשה על ידי אישה. ו. יש לי זכות לאונן בלי שום אישור כלשהו. ז. אישתי לא תתפוס אותי, אבל בעלי אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
יפה מאוד רון מייברג
המכור,
05/01/05 05:40
|
פורנוגרפיה היא דבר בזוי לא משום שהרב שך התנגד ולא בגלל אלהים ולא בגלל התורה. פורנוגרפיה היא דבר בזוי משום שהיא מנצלת בציניות את מצוקתם של כל אותם המונים עלובי הנפש המורעבים למין כדי למכור להם אשליות תמורת הרבה כסף. יש דמיון מסויים בין סוחרי הפורנו לסוחרי סמים, שגם פרנסתם תלויה בכך שציבור הלקוחות הדפוק שלהם יהיה לכוד בחסרים שהם אינם מסוגלים לספק בעצמם.
ולכל ה''מבינים'' הגדולים במין ובציצים שירדו על מייברג: כן. אתם הנכם עלובי נפש האלה. אתם מפרנסים את סוחרי הפורנו ובתמורה מקבלים את הזכות לאונן בחשאי לאחר מכן. תיזהרו רק שאשתכם לא תתפוס אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מעטים יודעים לכתוב כמו מיברג..
איזו הנאה..,
05/01/05 03:19
|
כל עוד הוא לא כותב על מוזיקה (כל מיני קרוסבי ונאש, פול סיימון ושאר שלדים) הוא עדיין הכותב הכי גדול והכי מוכשר באיזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עבודת פה
רחלה,
05/01/05 02:55
|
אז בלואו-ג'וב לא יושב לך טוב בפה, אה? אז שתדע לך שלאף בחורה זה גם כן לא יושב טוב, תרתי משמע.
גם אנחנו יודעים חוק אחד או שניים מתורת ההתחסדות. איך שלא תקרא לזה, הרי מדובר באותה השקפה.
ועוד משהו, רומזים לי שבלואו-ג'וב זה ממש תפור על גברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ten dollars sucky sucky
באבא,
05/01/05 06:37
|
זה שאת לא כל כך מקצועית בזה, לא אומר שאף בחורה לא נהנית מזה. ולגבי היושב טוב - יש כאלה שזה יושב עליהן ב - ו - ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Me so horny
טי.ג'יי.הוקר,
05/01/05 07:42
|
|
 |
36.
במקום כל הפילוסופיות האררורות
טםטם,
05/01/05 01:04
|
|
 |
35.
הבעיה הישראלית
חח,
05/01/05 00:34
|
בגלל שהמנהלים בפלייבוי ישראל כנראה פלצנים ושחצנים כל כך שהם מנסים להמציא מחדש את המושג מושכת. מישהו שכח להגיד להם שמצאו את ההגדרה למושכת לפני אלפי שנים וכל ניסיון להיות מקוריים הוא טמטום. קחו בחורה (שנולדה בחורה) חזה גדול שער בלונד ארוך מצחקקת ועושה פרצופים של ''בא לך לקפוץ עלי לראות סרט ולקרוע אותי'' וזהו. מה לעזעזל הם חשבו שם שהם בחרו את המכוערת הזאת? למה? האישה\גבר כבר היתה יותר מושכת (למרות שלעולם לא אודה על כך בפומבי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגע עשית את זה
באבא,
05/01/05 06:35
|
|
 |
34.
לשלוח את מיברג לסקר את פלייבוי
מיברג,
ההומו,
05/01/05 00:22
|
זה כמו לשלוח את סטיבי וונדר לסקר גלרית תמונות. הפאק הוא ברמה של העורך, שלא חשב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מייברג איפה אתה?
דובה'לה,
05/01/05 00:19
|
|
 |
32.
מייברג - מיי הירו
רועי,
04/01/05 23:41
|
מייברג הוא לא רק כותב בחסד, הוא גם צודק. אלא מה - הנוכחות שלו באתר הזה היא נזם זהב באף חזיר. איכות סיגנונית ותוכנית שעומדת ביחס הפוך ליכולת הכתיבה האפסית ולשטחיות שנוראית של רוב הכותבים האחרים כאן. יתר על כן, תוכנו של הטור הזה עומד בסתירה מוחלטת לסיגנון הבוטה - לעתים קרובות הבהמי ממש - של כותבי NRG אז יש לי רעיון שיפוצי. למה שמייברג לא ייתן שיעורים לכותבי האתר שלכם וילמד אותם פרק בכתיבה איכותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרועי
תלמידה,
05/01/05 00:51
|
אין צורך בשיעורי בית מצידו של מייברג. כל שעלינו לעשות זה לקחת שבועון אמריקאי אחד, לבחור את אחת הכתבות שם בנושא חברתי כלשהו, ולהתחיל לתרגם מילולית.
ביטויים כמו ''בתחת שלי'' ו''בשר ותפוחי אדמה'' הם רק שתי דוגמאות לפער בין השפה והמציאות המקומית.
לאיכות סגנונית יש מגבלות כיון שמהר מאוד התוכן נעשה משני אם המטרה היא להשמע ''סגנוני''.
מקוה שאני לא נשמעת לך בהמית. רק רוצה להבהיר את מה שאני חושבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מבין
רועי,
05/01/05 03:53
|
האמת היא שלא הבהרת את מה שאת חושבת. את לא נשמעת בהמית, את פשוט לא מתבטאת באופן ברור. בכך את רק ממחישה את מה שאני מנסה להביע: מייברג יודע להתנסח באופן שהוא לא רק ברור ונהיר אלא גם אסתטי, מושך, ומבדר. הוא יודע להישמע מבדר ומענין בלי לרדת לביוב. רבים מהכותבים הפופולריים של NRG כותבים בסיגנון ביבים. ראי דוגמאותיו של מייברג (כוסית וכדומה). אני מציע שעמיתיו העילגים של מייברג ילמדו ממנו וישפרו הן את סיגנונם והן את רמת התיחכום שלהם. זה הכל. אגב, מייברג דווקא צודק בענין כתב העת מוניטין שהיה פנטסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה
אותה תלמידה,
05/01/05 06:43
|
לרועי שלום: אני תמיד מוכנה להבהיר את עצמי.
לדעתי, כמה שמייברג חכם ומבריק, הוא ממש לא כותב בעברית מדוברת. לכתוב בצפיפות רבה כל כך הרבה פרטים, בנוסף לתרגומים הבלתי אפשריים שלו מאנגלית גורמים לקורא הממוצע (ומעלה) להתעייף במהרה.
יש לו סגנון ודאי - מייברגי, אם תרצה - ואף אחד לא כותב כמוהו, כפי שציינת. אבל להגיד שהוא מתנסח באופן ברור ונהיר זה לרוב לא נכון. ובשביל לרדת לביוב לא צריך מילים פראחיות - המילים המתורגמות שלו, תחת מעטה אינטליגנטי, עוזרות לי לנחש את אופן חשיבתו. מייברג עושה נסיונות עם השפה. לפעמים יוצר לו משפט מבריק מאוד, ולפעמים זאת עבודת נמלים לפענח את דבריו.
אף אחד לא עילג פה. וסגנון כתיבה הוא לא אחיד. יש כל כך הרבה צורות ואופנים לצורת ביטוי, כך שאין צורך להגדיר צורה אחת ברורה.
התחכום, שוב, הוא לא בסגנון, או בדעווין - או כמו שמארק טווין אמר: כתיבה ברורה מבוססת על כבוד לזולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר אי-מייל?
נזיר,
06/01/05 05:19
|
|
 |
בבקשה
נזיר,
06/01/05 19:15
|
|
 |
בבקשה
נזיר,
06/01/05 19:14
|
|
 |
לעולם תלמידה
לנזיר,
06/01/05 05:46
|
|
 |
31.
מיברג
אהרון,
יהוד,
04/01/05 22:47
|
|
 |
30.
כן ירבו טורים כאלה
שמשי,
04/01/05 22:46
|
אולי טורים כאלה יחוללו מפנה - ולו קטן - בלוח המשדרים הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הצחוק הוא שנגה שחר היא ...
דני,
04/01/05 22:18
|
ההיפוך המושלם לנערת פלייבוי! מי שמוגדרת כשפנפנה הציונית הראשונה היא בדיוק ההיפך מדמות השפנפנה של פלייבוי היא שטוחה , בנות פלייבוי שופעות יש לה רווחים בשיניים - לבנות פלייבוי אין יש לה שיער קצר - 99% מבנות פלייבוי בעלות שיער גולש(מחומצן) גופנית , נגה שחר לא היתה עוברת את המיון המקדים לפלייבוי . מבחינת אישיות היא אכן היתה הכי חדה מכל חבורת הדדיים המקפצים שהראו , אבל בכך רק מדגישים את הפרדוקס - הנערה שנבחרה לייצג את פלייבוי בגלל האישיות , היא בעצם ההיפך של נערת פלייבוי הממשית , אולי זה חומר למחשבה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי
ל"ת
נועמי, פורטוגל,
05/01/05 02:24
|
|
 |
28.
רון, חזרתי לקרוא אותך אחרי
אבנר העוכר,
תל אביב,
04/01/05 21:22
|
הפסקה ארוכה, שעשתה לשנינו רק טוב. מאמר מעולה, ואפילו - מהנה. הערת האגב על הבריחות בזמן האינתיפאדות ראויה לפיתוח במקום אחר. אשמח אם תעשה זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מאז ומתמיד...
אייל,
אחוזת פליבוי,
04/01/05 21:15
|
פליבוי היה קטע של בנות בעלות חזה גדול ופה קטן (מי שלא הבין פה קטן הכוונה היא לבנות שלא דיברו הרבה)
רק בישראל מצאו מכוערת שטוחה שרק מזיינת תשכל כל היום ועשו אותה נערת פליבוי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רון
עוד אחת,
04/01/05 20:43
|
|
 |
25.
משהו חיובי מיברג
פופו,
04/01/05 20:38
|
נסה לכתוב פעם משהו חיובי לשם שינוי. תעשה תרגיל: תנסה למצוא דברים חיובים בחברה שלנו. תנסה לחשוב חיובי. למה הכל אצלך רע? למה אתה כזה איש מריר ומסכן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You're 100% right
ל"ת
Steve McGarrett,
Hawaii,
04/01/05 23:21
|
|
 |
המאמר מצויין ונוקב הוא רע בגלל
הרואה,
04/01/05 21:57
|
שמה שקורה לתרבות שלנו הוא רע מאד מאד הרבה יותר רע מהניסוח המתוחכם ומחוגם של רון אנחנו הופכים לבהמות ממש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
He Is So Much Right! Bravo
yehuda,
italy,
04/01/05 20:25
|
|
 |
23.
צודק!
אזרחית,
04/01/05 20:14
|
ולפחות היתה יפה או חתיכה. בטח חושבים שיש בארץ בחורות כל כך מכוערות ולא מושכות שבחרו בשחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מוניטין שינה את פני העיתונות?
העורך הראשי,
04/01/05 20:07
|
בחיאת מיברג, מאיפה הבאת את התזה הזו. מעטים קראו אותו, אף אחד לא זוכר אותו. וזהו. הוא לא שינה דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוניטין
אלון,
רחוק...,
05/01/05 07:10
|
מוניטין בוודאי שינתה. את הכל. לא זוכרים כי קל לנו לשכוח. הלוואי והיה היום מגזין עמוק, פובליציסטי ואמיץ כמו מוניטין. במקום זה יש לנו היום המון צהוב וקצת זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
החברה החילונית במלוא ''מערומיה''
'' ירא שדיים'',
מירושלים,
04/01/05 20:04
|
בכל הפיכה רפורמה או שינוי שנעשו בתרבות המחשבתית בניגוד לדעתם שח גדולי ומאורי ישראל אחרי כמה עשרות שנים בודדות הוברר שהיא היתה טעות הרסנית ופאטלית . וזאת משני כיוונים שונים ואפילו מנוגדים וכשניקח לדוגמא את שיחרור המיניות בתקופה האחרונה היא הביאה מצד אחד לתופאות הרסניות של נגה ושות ומכיוון שונה לחלוטין אותם אלו שניזוקו מהשפעתה והחליטו לחזור בתשובה הביאו עלינו הדתיים הקלאסיים גל של עוינות מינית מטורפת כגון הפרדת מקומות ישיבה באוטובוסים ולבישת מעטפת חוץ בגדית בעובי שיריון פיל בשמש הקופחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בא לך להקיא?
יורם,
ת''א,
04/01/05 20:04
|
אז כדאי שתקיא ,אולי זה יפתור את בעיית המשקל שלך...חומר למחשבה מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
רון די להתחסד.......
אלון,
04/01/05 19:58
|
תוציא את עצמך מכלא החוסר נאורות שבו אתה נתון, מה לעשות לא רק בני דורך קיימים בעולם וכנראה שתאלץ לסבול את זה או שאנחנו נאלץ לסבול אותך
נ.ב סדרת הכתבות שפרסמה בזמנו על הגמילה ממשכחי כאבים הייתה מרגשת ומרתקת, כנראה שיותר טוב שתתעסק בחומרים אישיים מאשר בפעילות האורלית של צופית גרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
צודק במאת האחוזים
נגעלת,
04/01/05 19:53
|
איני מבינה איך אפשר לעשות תכנית טלויזיה על בחורה מתוסבכת כל כך, שמתוך רחמים עצמיים, בחרה בהתערטלות בעירום. ממש דוחה. חסרים בארצינו אנשים רציניים יותר, שתרמו לחברה הישראלית קצת יותר מזוג שדיים ... זה ממש זילזול באינטליגנציה של צופי ערוץ 10, בחורה כזאת, מקומה בבי''ח גהה, ולא על מסך הטלויזיה בשעות הפריים טיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תעשו כמוני תתנתקו מה- TV
אלי,
04/01/05 19:51
|
רבים בארץ אינם צופים בטלוויזיה והמספר רק הולך וגדל. כבר 13% מהאוכלוסייה היהודית (בעולם המערבי רק ל- 4% אין טלוויזיה). החיים הרבה יותר טובים ללא טלוויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה 15 דקות(הסרט)
,,,
05/01/05 00:29
|
אחד אומר למישהו שלא רואה טלויזיה.
''יש לי הודעה בשבילך, כל העולם חוץ ממך רואה טלויזיה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא רואה
ל"ת
רן,
פתח תקווה,
05/01/05 17:12
|
|
 |
אלי צודק
אריק,
05/01/05 21:38
|
לפני 4 חודשים הפסקתי לצפות בקופסת-האידיוטים:החיים טובים יותר מאז.ממליץ בחום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מלאו אותי בקיא
שקית ניילון,
04/01/05 19:50
|
|
 |
15.
יפה, אז זה לא רק בעיניים שלי..
י.,
ישראל,
04/01/05 19:46
|
בזמן האחרון באמת ערוץ 10 נראה לי כפונוגרפיה מוסוות. בכלל, אני מתלבט אם הטלוויזיה בזמן האחרון יותר מטומטמת, או יותר זנותית. יתרה מזאת, בחודש האחרון החזקתי את עצמי לא לזנק אחוז טרוף על ה-29 אינץ' ולהשליך אותה מקומה שנייה בשביל לשמוע את הצליל המענג של התרסקותה. שמישהו יעשה משהו בבקשה.... תמשיך ככה רון, בלי מורא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ולי בא להקיא ממייברג
ל"ת
בדגכגשד,
04/01/05 19:40
|
|
 |
13.
קצת ארוך, אך מסכימה עם כל מילה
ל"ת
שירה,
04/01/05 19:37
|
|
 |
12.
הזדקנת, חבר
meny,
מרכז,
04/01/05 19:36
|
לוח שידורים , תחנת שידור, עיתון, כתבה, אפילו פרי עטך לא מכוונים בדיוק לטעם, לגיל , לביוגרפיה, לחוויות חיים ולנטיות לב ואחרות של אדם ספציפי אחד. אפילו לא אליך, אליל בעיני עצמך. תאמין או לא, אתה אינך האדם החשוב היחיד בכדור הארץ. לא טוב לך- תעבור הלאה לעיניינים שמדברים אליך. אל תבזבזת זמנך וזמן הזולת בנרגנות חסרת תכלית. עזוב, לך לדרכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חושב, פשוט לא נטרפת עליו
טוב,
נחמד,
04/01/05 19:58
|
דעתו (כמוך?) אם הוא רואה אשה חשופה על המרקע .כי אם התוכן מפגר עד מעליב את האינטלגנציה האנושית- אפשר לוותר, כן, גם אם זה מין... ואגב אני בן 26 וחושב שהוא כותב מעולה... והוא צודק בכל מילה (לפחות בביקורת הזאת). משום מה, אתה זה שנראה לי אשמאי זקן או סתם נער מחוצ'קן וחרמן... אגב חוץ מסקס יש עוד משהו שמעניין אותך בחייך התרבותיים אינטלקטואלים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מדוע בא לך להקיא?
הכתב לצערי צודק,
04/01/05 19:22
|
האם בשאר התחומים אנחנו מראים בקיאות? עם ישראל רדוד ביותר, מה חדש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בגדול הוא צודק!!!!
ל"ת
קרן,
04/01/05 19:09
|
|
 |
9.
רון היקר
אב,
04/01/05 19:08
|
אתה מסביר בפרטי פרטים כמה שהטלויזיה הישראלית מבזה את המיניות ומביאה אותה לדרגה נחותה.
אבל כשאני קוראת את משפטיך המסוגננים המכילים מילים כמו ''שרותים אורליים'' זה לא נותן לי הרגשה יותר טובה.
תכנים נחותים מגיעים באריזות שונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שחר כמשל
קוקי מן,
04/01/05 19:05
|
טוב יעשה מיברג אם ייטול קורה מבין עיניו. התיזה המנומקת שלו על שחר את גרנט הזכירו לי את המימרה הידועה והנושנה אך נכונה המשכיל בעת ההיא ידום צר לי אך היה זה מיברג עצמו שסיקס את עצמו לדעת בשלל כתבותיו על דילן בוב נביא מנפצי הפוריטניות ששחר ואפילו גרנט הן תוצאותיו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדרבנות!!
ל"ת
לקוקי מן,
04/01/05 19:12
|
|
 |
7.
what happened to the world?
LADY,
NY,
04/01/05 19:00
|
You are so right;Life are not what they use to be .ISRAEL as a country use to be great,but insted of keeping it that way they seem to try to copy every step that is happening in U.S.A....by doing that people are giving up the unique way of ISRAEL and that is a shame!! I miss the good days of Israel Dont You?????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטיפה מיו אס איי
יששראל ישראלי,
04/01/05 19:13
|
|
 |
Leave Israel
LADY,
NY,
04/01/05 19:37
|
This is exactly what I am talking about;People like You make me ashame to be from Israel;one more reason that i chose to leave Israel.One have the right to express himself weather you lik eit or not.Deal with it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נכון נכון וזה גם מאד נכון!
ל"ת
אובי1,
04/01/05 18:55
|
|
 |
5.
חשבת להיות כפיל של יונתן פולרד
ל"ת
קלינטון,
04/01/05 18:54
|
|
 |
4.
אחלה כתבה -צודק בהחלט
משה,
04/01/05 18:48
|
חוץ מזה שהיא שטוחה ואין עליה כלום. רק רוח וצלצולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יצא המרצע מהשק
שירלילי,
04/01/05 18:23
|
רו מיברג הפך לדינוזאור, פוריטן שמרן, שמורח מלל חסר פואנטה על פני מילים רבות רבות מבלי שניסח לעצמו מה כל כך מקומם אותו בדמותה הענוגה של שחר . עודף אינטלגנציה אולי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שירלילי עודף אינטלגציה...
השק של שירלילי,
05/01/05 03:31
|
למשמע פטפוטיה של נגה שחר עלתה במוחה של שירלילי המחשבה ''שיואו איזה עודף אינטלגנציה יש לה, כמעט כמו פנינה רוזנבלום וגודי ניר מוזס א-א-ו-ר-ס-ו-ת.''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוח שאם ישאלו אותה על המל
החוזה,
04/01/05 22:04
|
מהלכים המרכזים במלחמת העולם השנייה או על תחילת המסע הפילסופי של דקארט היא תענה באופן הבא
אם זה לא מעניין את אנשי הטלוויזה זה לא מעניין אותי אולי אני במקום זאת אדבר בחדות ותחכום על שימוש בוויברטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למה לא להשתמש בשלט הרחוק?
א.,
04/01/05 18:20
|
הרי לשם כך הוא נועד. לא רוצה לראות? תמיד אפשר לזפזף הלהה.
גם הוורד שטרן בארה''ב לא מקובל על הרבה אנשים ובכל זאת הולך לו יופי. יש כאלה שאוהבים את סוג ההומור שלו, ויש שלא. בחברה דמוקרטית מניחים גם למה שלא מקובל, ועושים בחירה אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
קשקשת בלתי נגמרת של מתוסכל
איילת השחר,
04/01/05 18:13
|
אדון מייברג, מה יהיה הסוף? מה יהיה הסוף? מה יהיה הסוף? מה יהיה הסוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותה שאלה נשאלת לגבייך יקירתי
ל"ת
רון,
04/01/05 19:21
|
|