 |
83.
למרבה הצער דפנה צודקת
שלומי,
מרכז,
18/04/05 11:52
|
ישראל מדינת יהודית ומדינת חוק, דמוקרטית ומושתתת על זכויות אדם. בכל זאת לא פעם הפלסטינאים גוברים עלינו בהסברה. אכן להסברה הישראלית אין מעוף ואין להט. היא לא באה לשכנע אלא להעצים את האגו של המסביר. אין ספק שמהרטה דפנה וצביקה היו הטובים ביותר בכל קנה מידה מהתחלה. הקהל עצמו הצביע ברגליים בידיים ועם הסלולרים. אבל בישראל כמו בישראל לכל דבר יש ועדת מסדרת וזו בחרה בדמות המרובעת ביותר המשויפת ביותר ואולי הישראלית ביותר - טכנית ובירוקרטית. חבל. . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
פשוט מזעזע
יאיר,
פתח תקווה,
16/03/05 15:30
|
הבחירה של השופטים היתה גרועה צביקה ומהרטה היו הרבה יותר טובים אז למה הם לא נבחרו? מלבד זה תוכנית הגמר היתה משומנת בפרסומות הגמר היה פשוט ביזבוז זמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
שמאלנים מסריחים!
ל"ת
מזל,
בת ים,
25/02/05 16:14
|
|
 |
80.
האם דפנה את בלונדינית אמיתית?
ל"ת
אבי,
25/02/05 13:04
|
|
 |
79.
איפה הוא ישגרר?
אלי,
USA,
24/02/05 23:44
|
הרי ברור שלא תהיה ל''שגריר'' הזה שום חשיפה מקומית או ארצית, פרט לארגונים יהודיים, JCC, בית הלל, ארועים מטעם הקונסוליה הישראלית ואולי אוניברסיטה כלשהי. תשכחו מהרדיו או הטלויזיה, אין בזה שום ענין פרט להתעניניות הראשונית מהתכנית שהיא חיקוי של ''המתמחה'' של טראמפ. בסה''כ אחרי שנה 99.99% מהאמריקאים לא ידעו מי זה איתן. אלה שידעו עליו הם ישראלים תושבי ארה''ב. השמאלנות שלו תגרום רק נזק לישראל ואינה מייצגת את דעת הרוב בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
בחירה גרועה
מירב,
24/02/05 21:00
|
כמו שכבר אמרו, הבחירה באיתן היתה צפוייה עד בחילה... מעצבן לראות את איתן המלוקק מתגאה כל כך בבחירתו שלא היתה מוצדקת. מהרטה היתה יכולה לשמש אותנו כמסבירה בכך שנגעה בנשמה. אנחנו לא צריכים עוד ביבי נתניהו אחד שיעשה משחקים תקשורתיים אלא באמת אחת כמו מהרטה שתהווה שינוי מרענן לכל מי שקדם לה... הצבע, החיוניות והאש שיש למהרטה היו יכולים לעשות את העבודה בצורה טובה הרבה יותר... חבל שצוות השופטים לא היה קצת יותר נועז וחבל הרבה יותר שלא נתנו מקום לדעת הקהל ולשיפוט המקצועי של כל מי שהחליט שמהרטה טובה יותר. אפשר לסכם את הכל במילה אחת- אכזבהההה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
מהרטה בפגישה אצל השגריר מדר''אפ
איציק א.,
טירת כרמל,
24/02/05 12:35
|
לדפנה ולכל הצדקנים , ראינו את הפגישה המתרפסת אצל השגריר הדרום אפריקאי וממש נגעלתי ממהרטה כשאמרה לשגריר אני מתביישת ומתנצלת בשם אזרחי מדינת ישראל על התמיכה שלנו במישטר האפרטייד מהרטה יקרה שלי אני מתבייש בך על המשפט העלוב הזה ואם לזה את קוראת הסברה אז אשרייך איתן אלוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לישראל יש רק מדיניות פנים, לא
יונית,
24/02/05 10:09
|
חוץ, זה כבר ידוע, והשופטים השמרנים והגזענים, כמו רוב המדינה, הוכיחו זאת. מהרטה הייתה צריכה לזכות! להוכיח ישראל אחרת, להביך פלסטינים שצועקים שם על גזענותנו, או לפחות צביקה. איתן הוא פוליטיקאי קטן ביביון שיגדל. דפנה אמרת אמת. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
דפנה כל הכבוד !
אילה,
רמת אביב,
23/02/05 06:58
|
אני שמחה שאת מצליחה בכל כך הרבה דברים ומאחלת לך להמשיך עוד ועוד , להגיד את אותם הדברים שכל כך לא מעודדים בתקשורת. אל תשימי לב לכל שליחי יעל ''הבת של...'' כולם מנסים להוריד אותך. את אישה מקסימה , ואשמח לראות אותך מצליחה בהמשך. אילה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
איתן, דפנה ומהרטה- שילוב מנצח
ל"ת
ח.נ.,
נ.צ,
22/02/05 18:48
|
|
 |
73.
אני לא ידוע אם התוכנית שודרה..
יגאל ג,
בת ים,
22/02/05 13:50
|
בארצות אחרות, איך בטוח שאנו האזרחים במדינה היחידים שצפו בה. ובסבל רב בגלל ריבוי הפרסומות וזה גם הסיבה מדוע אני ימנע מעצמי לצפות בערוצי פרסומות. אז אם בשגריר הבא כדאי שהערוץ הכבלים או הלווין ישדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ל - #55
אחת העם,
22/02/05 11:19
|
אני מבינה שהיית באחת מהפגנות הימין כשלימדו (בבית הספר) שסמול בעצם כותבים שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכשכל החבר'ה בשכונה
יצאת טמבלית,
22/02/05 15:08
|
|
 |
71.
איתן מושלם לתפקיד!!!
ל"ת
מוני,
22/02/05 00:45
|
|
 |
70.
שלושתם מתאימים להיות שגרירים
מוחמד,
21/02/05 22:39
|
איכות המתמודדים כולם עולה על אלה של חברי הכנסת והשגרירים יחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מחזירים את התיק והולכים הביתה
נגלר קריאטיב,
מרכז,
21/02/05 19:49
|
אתה מעיק, מעצבן, איטי ומרובע - יעקב פרי מחזיר את התיק והביתה. לא הוכחת את עצמך בחדשות הלילה של ערוץ 2 - רינה מצליח מחזירה את התיק והביתה. אתה לא בר החלטה, מנותק ולא עובר מסך - נחמן תחזיר את התיק והביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי הוא היה בערוץ 2?
ל"ת
דודו הכריש,
25/02/05 13:01
|
|
 |
גדול
ל"ת
גדול,
24/02/05 21:58
|
|
 |
68.
צודקת דפנה - השגרירה לעתיד
צופה,
פ''ת,
21/02/05 19:34
|
אני צפיתי בתוכנית וגם קראתי קורות חיים של המועמדים. לדעתי - רוב המועמדים היו יכולים להיות שגרירים טובים. שהרי יש להם רצון עז להסביר את ישראל על הצד הטוב ביותר. אני לדוגמא - בדיוק ההיפך אני רואה את הדברים השליליים שיש במדינה בשנים האחרונות - ואיני יכולה לעשות שקר בנפשי ולסנגר על ישראל. התוכנית לא שינתה את מחשבותי ודעותי לגבי מדיניות הממשלה והדברים השליליים שקורים פה. אבל מצד שני שמחתי לראות אנשים אופטימיים עם רצון טוב. אז לדעתי, אדם אחד לא מספיק - שהרי בכל העולם אנו ''לא אהובים''. ולכן, אפשר היה לשלוח ''שגריר'' לכל מדינה ומדינה בעולם. וזה קורה למעשה עוד מלפני קום המדינה. רק שהם נקראים ''שליחים'' . וגם הם עושים עבודה מבורכת למדינה - שהרי בלעדי זה המדינה לא היתה קמה ומתפתחת. אני נולדתי בארץ. אבל אבי הגיע ארצה לפני קום המדינה עם תנועת ''החלוץ''. והם גם ''התעוררו'' לעלות ארצה ע''י ''שגרירים''.
מאחלת לך דפנה הצלחה בהמשך דרכך. את אשה ואישיות מקסימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
למהרטה יש סיפור חיים מרגש, אבל
שושי,
21/02/05 19:04
|
מה זה יעזור לה כאשר תאלץ להסביר את ישראל ולא לספר את סיפור חייה? וצביקה הכל-כך עדין שבלט בחן הקורן ממנו, מה זה יעזור לו להיות נחמד ומשועשע מול חבורת קניבלים שרוצים לקטול את ישראל ונגד עצמאות המדינה שלנו, נגד החלטותינו כמדינה? איתן היתה בחירה מובנת מאילה אמנם, אך בחירה חכמה. הוא לא סוחף אחריו גל של אהדה, אבל הוא מבריק שנון ובעל כריזמה. הוא מייצג מדינה חזקה שיודעת לעמוד על שלה ולהאבק על דעתה והחלטותיה, כי הוא כזה. זו אמנם רק פעילות הסברתית צרת טווח, אך אני בטוחה שעוד נשמע עליו לכשישתפשף, אני מאחלת לו בהצלחה, ושידע לנווט את כישוריו על הצד הטוב ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
דפנה דבריך לא ראויים
ק,
21/02/05 19:04
|
ולחשוב שהצבעתי עבורך שתחזרי לתוכנית ולא לצביקה המדהים. את צריכה הפעם להתבייש, כתבתי לך בעבר שאת לא צנועה, ואני מזכירה לך שוב, את כולה סטודנטית לדיפלומטיה, את בוסר, אין לך מספיק ידע וכל ניסיון כדי לדבר על אחרים ולתת להם עיצות, הרי את עפת! דפנה, את עפת! העיפו אותך! אולי תעשי חשבון נפש ותחשבי למה. נמאס! כל כתבה שלך זה כמה כולם לא פיריים, כמה כולם לא בסדר, כולם אשמים חוץ ממך! קצת ענווה לא הזיקה לאיש וגם לך לא! את צריכה להתבייש, לא מספיק מהרטה עלתה למקום שני בגלל היותה אישה ובגלל צבע עורה למען הפוליטקלי קורקט למרות שכל התוכניות היא לא הראתה שום יכולת מלבד שלושת התוכניות האחרונות שלא נדבר על האנגלית שלה. כן היא בחורה נחמדה אבל תו לא! צביקה היה מקסים, רק שהוא עדיין קצת ילדותי ולא כל כך מתאים לתפקיד רציני וייצוג כזה. ואילו איתן עבד קשה והראה והוכיח את עצמו לאורך כל הדרך! הוא היה רציני, אחראי, נחמד, רגיש אבל לא יותר מדי, אכפתי, חכם, העלה רעיונות טובים ויישם אותם בשלמותם ללא טעות אחת וככה צריך! הוא מקצוען אמיתי ויש לו את הדרוש לתפקיד, בניגוד אליך. את יותר מדי ילדותית ואת לא מסוגלת להודות שטעית, שמהרטה כל מה שיש בה זה את הסיפור שהיא סיפרה שוב ושוב ושוב ושוב ושגם לך מלבד היותך עולה חדשה (ויש אלפים כמוך) אין בך שום דבר מעבר כדי לזכות בתפקיד ועובדה שהועפת ואת לא מתאימה. תתחילי להבין שיש משהו במה שאנשים כותבים לך. וכמו שכתבו לפני, תגובתך הלא מפרגנת מוכיחה שאת לא ראויה לתפקיד. את צריכה להתבגר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתן לא רגיש מידי???
מירב,
24/02/05 21:08
|
איתן היה רגיש אבל לא יותר מידי??? מה זה הבכי המאולץ הזה כשראה ילד קטן שהזכיר לו את עצמו??? מה זה כל היללנות הזו לאורך כל הדרך? עוד דרך עלובה להשיג את חיבת העם והשופטים?? גועל, פשוט גועל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר שק' חוזרת מידי שבוע
תחשבי על זה,
רמת השרון,
23/02/05 09:35
|
את כותבת שאת סובלת מקריאת הטור, אך חוזרת מידי שבוע לקורא, היכול להיות שמשהו בטקסט בכל זאת נוגע לליבך? ואגב, מרבית המהפכות הראויות בעולם החלו מהסטודנטים, אל תזלזלי, כי קחי קצת מידע פנימי, דפנה היא תואר שני ולקראת טרום דוקטורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותי לחזור מיליון פעם
ק,
23/02/05 15:42
|
|
 |
מהרטה לטעמי לחלוטין לא התאימה
שגית,
22/02/05 14:02
|
הפתיעה אותי העובדה כי היא הגיעה לשלישיה האחרונה. היו טובים ממנה ובהרבה. בייחוד הפריעה לי הנטייה שלה לחזור על סיפורה שוב ושוב ושוב. היא אמורה לעשות הסברה על ישראל ולא על חייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
STOP TO BITCHING
a,
who cares,
21/02/05 19:56
|
I've just finished to read your long post here and I was amazed how much bullshit this message has from now and on ,stop to hype her words if you're so slow-witted it's just your problem Daphna is a kinda yuppie gal eat your heart out
הגב לתגובה זו
|
|
 |
who cares about what you think
ק,
21/02/05 21:05
|
nobody put a gun to your head and made you read my post. i know you are a bad and bored person. go to see your shrink. i really couldn't care less about what you think. idiot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I have mercy on you
a,
who cares,
23/02/05 23:46
|
You really went nuts I'm so sorry for you your place is at madhouse. take your pills...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
is that what you shrink tells
ק,
24/02/05 17:02
|
you? you need to be recommited into the mental hospital you escaped from. and don;t forget to take the red pills as well as the blue!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
תחזרו לפרופורציות
השגרירה,
21/02/05 19:04
|
סתם תוכנית טלויזיה, שהמפיק שלה צריך לקבל את פרס ישראל על תרומה לכיס של הבעלים של ערוץ 2. תודו חבר'ה הוא גאון, התוכנית הזאת הכניסה רווחי שיא מהפרסומות. אז קחו את הענין בפרופורציות המתאימות, חרה תוכנית, שנמשכה כמו מסטיק,ותהווה תקדים לז'אנר תוכניות מהסוג הזה: המנהיג, הדוגמנית,הזמר, המורה, המנהל, וכו'. העיקר שערוץ 2 ימשיך להרויח. בעצם תודו עדיף על דודו טופז לא? לפחות כאן היו אנשים על רמה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
דפנה את שנונה,
גרישקה,
צפון,
21/02/05 18:28
|
חכמה ותגיעי רחוק!!!! הסיבה היחידה שנפסלת ע''י השופטים היא כי הם לא רצו לבחור במישהי שעולה עליהם ובמיוחד רינה מצליח שפסלה אותך ועוד עם שאלה כמו ''מתי היית בקרית שמונה?'' תאמיני לי, זה שלא היית בקרית שמונה, לא הפסדת דבר ואין בין זה ובין כשרונך דבר וחצי דבר. בכל אופן אני (ומשפחתי) ראינו אותך לפני כמה שבועות בקניון ''ארנה'' בהרצליה אך לא רצינו לגשת אליך מפאת רצונך לשמור על פרטיותך, לכן אנו מנצלים הזדמנות זו לאחל לך המון הצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
Barak about last elections:
blah,
21/02/05 18:21
|
|
 |
62.
תקראו את 55 המדהים@@@
ל"ת
ז'וז'ו,
הבימה,
21/02/05 18:13
|
|
 |
61.
אני מסכימה איתך ויותר מזה
אורלי,
חיפה,
21/02/05 18:06
|
היה לי ברור שמהרטה תגיע לגמר, כי זה יהיה לא פוליטיקלי קוראקט אם היא לא תהיה שם אישה, וכאן הרגו שני ציפורים במכה אחת, גם אישה וגם אתיופית. במשך כל התוכנית השופטים הדגישו שהם מחפשים משהו שונה, משהו מיוחד, וכשסוף סוף יש להם את זה מול העיניים, השופטים מעדיפים עוד פעם את השגריר האולטימטיבי והרגיל- איתן, נכון הוא שנון, הוא מקצוען וכו' וכו' וכו'- אבל כשקהל זר רואה אותו, הוא רואה את הישראלי המוכר, המעצבן, כאשר יש לו תשובה לכל שאלה, ופשוט מוציא חשק להתוכח, כי אתה יודע שאין לך סיכוי ''לנצח'' בויכוח איתו, אבל כן יש סיכוי מצוין לא לשנות את הדעה העויונת על ישראל וישראלים בכלל. לעומת זאת, אם תכנס לחדר מהרטה- הקהל פשוט ייכנס לשוק- זה לא מה שהם מצפים לראות, היא עלתה לארץ- זאת אומרת היא מכירה תרבות אחרת- אז אי אפשר לתקוף אותה ברמה הזאת, היא שחורה- אז אי אפשר להגיד שהיא לא מבינה מה זה , היא אישה- כנ''ל. אז כנון אנגלית שלה קצת עילגת, והיא לא מקצוענית כמו איתן- אבל כל זה ניתן ללמוד, ועם מוטיבציה שלה היא תצליח ללמוד במהירות ולהשתפשף בזירה פוליטית גם במהירות. אבל אף אחד לא יכול להגיד עליה שהיא לא אמיתית ולא מעניינת, ואם היא בוכה, אז היא בוכה באמת. לעומת זאת איתן בן אדם מאוד מחושב, אפילו דמעות שהוא הזיל באולפן בבודפסט נראים לי מתוכננים מראש- כי לפני זה אחרו לו שהוא לא מספיק רגיש ומחושב, אז הנה , בבקשה, קבלו את איתן הרגיש. מישהוא כאן אמר שהוא ביבי הבא- זאת לא מחמאה. אז אני לא מבינה למה היה צריך להפיק תוכנית טלויזיה על מנת למצוא שגריר הרגיל והאולטימטיבי- יותר זול היה להוציא מכרז, ולקבל את איתן אחרי כמה ראיונות. באמת חשבתי שהפעם זה יהיה שונה, אבל טעיתי. וכעת יש לנו עוד שגריר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
היא ממש צודקת
ל"ת
רוני,
21/02/05 17:57
|
|
 |
59.
אף לא מילה של פירגון
אורן,
21/02/05 17:49
|
|
 |
58.
צביקה ודפנה שילוב מנצח
ל"ת
מירי,
21/02/05 17:36
|
|
 |
57.
תגובתך זו מוכיחה שאת לא ראויה
שלומית,
21/02/05 17:30
|
|
 |
56.
דפנה- חלק מהתפקיד הוא לפרגן
שירה,
21/02/05 17:26
|
למתחרים שנצחו אותך. ובזה עמדו אתמול שלושת המתחרים שידעו לפרגן אחד לשני. צביקה ומהרטה לא יצאו בהודעות לעיתונות למה הבחירה לא היתה נכונה, אלא פרגנו לאיתם. ובכך הראו שהם יודעים לעמוד בכבוד גם במצבים מביכים של כשלון. התגובה שלך עכשיו מוכיחה שאת לא ראויה לתפקיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אמור לי מי הם שופטיך****
רועי,
י-ם,
21/02/05 17:23
|
ואומר לך מי אתה.. יעקב פרי - איש הסמול הקיצוני,שונא מושבע של אנשי הימין. כמו כן האיש ידוע כנהנתן לא קטן. נחמן שי - מאז ימיו העליזים במלחמת המפרץ,האיש הולך שמאלה וממקם את עצמו בין יוסי ביילין ובשארה. רינה מצליח - הסמן הסמולני של ערוץ 2 . האשה נוטפת ארס לכל מה שמזכיר לאומיות.
לא פלא שנבחר אדם שיכל להתחרות בחנן עשראווי בתור המסביר הלאומי של הפלסטינים. איפה איתן מגבעת התחמושת ז''ל ,ולהבדיל איפה איתן שוורץ (עד 120)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
כל מילה זהב,
21/02/05 19:02
|
|
 |
54.
מקווה שגם צביקה ומהרטה ישתלבו
שלומית,
21/02/05 17:21
|
בעבודת ההסברה בחו''ל. בתוכנית היו חייבים לבחור רק אחד, אבל במשרד החוץ יש מקום לרבים וטובים, ולכן אסור לוותר על צביקה, מהרטה וגם ליעל ועידן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אפשר לחשוב מה הוא כבר יעשה
ביג דיל,
21/02/05 17:12
|
סה''כ ידבר עם סטודנטים שהם נגד ישראל, ילך אולי להפגנות תמיכה ויחלק סטיקרים ופלאיירים. אפשר היה להגיש בקשה לארגון ''ישראל אט הארט'' ולהתקבל לשם תוך דקה וחצי כמו בן אדם נורמאלי במקום לעבור את כל התוכנית השטותית הזאת. בקיצור, רואים שהם סתם רודפים אחר התהילה ולא התפקיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תוכנית מפגרת למפגרים
ככ,
21/02/05 17:10
|
|
 |
51.
דפנה-עברת את הגבול!!!!
אייל,
ירושלים,
21/02/05 16:38
|
איתן שוורץ הוא מקצועי, שוטף, ונעים. אם משהו המתכנית הזאת היה נבחר בהגיון-זה היה איתן.אם לצטט אותך, אז כתבת שהבחירה באיתן הייתה ברורה, מתבקשת, ואיש לא היה בהלם. מהרטה ידידתך הטובה, הייתה הנושא לכל כתבותייך האחרונות. ''קיפחו אותה, לקחו לה, מרחמים, מרייטינג בלה בלה בלה'' למהרטה חוץ מסיפור חיים אין הרבה, וצביקה הודח ע''י השופטים כבר בשלב מוקדם יותר, למרות שהוא צביקה. אולי תפסיקי לכסות את הרגשות שלך והאינטרסים שלך, ותפסיקי לכתוב בכזה טימטום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
את אמיצה ותמיד היית
ל"ת
שיודעת לפרגן,
21/02/05 16:37
|
|
 |
49.
יותר מידי רהוט
דורון,
21/02/05 16:22
|
כל מה שאיתן רצה זה... את הנצחון הדיבור שלו לא משכנע.. לא אמיתי.. מדבר כמו רובוט.. וגם יותר מידי רהוט.. זה לא נעים לאוזן.. לא ידידותי לסביבה.. אה..כן גם יותר מידי לבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
דפנה מגיע לך הרבה אהבה ובהצלחה
איתן (לא שוורץ),
חיפה,
21/02/05 16:01
|
בזכותך השופטים יצאו קצת מהחשיבה השאבלונית פרובינציאלית שלהם .
מסכים איתך שצביקה ומהרטה יכלו לתרום הרבה יותר .
מהרטה היא מקסימה , אבל לא כל כך יודעת עדיין מה היא צריכה להסביר , לכן בחירתי היתה בצביקה .
ולך דפנה , מאחל לך הרבה הצלחה .
נ.ב. אל תשימי לב לחוג המשטינים של יעל (והכלב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
צריך לדעת להפסיד בכבוד.......
albxox,
21/02/05 15:59
|
דפנה, את אישית אכזבת אותי בהתמודדות שלך מול פליטת פה של יעל. אני בעצמי עולה ותיק וציפיתי ממך להפגין את יכולת ההסברה שלך, שבעזרתה היית אמורה לייצג אותנו בחו''ל, מול יעלץ במקום זאת התנהגת כמו ילדה בגנון. ''אמא הרביצו לי.......''
לגבי מהרטה, בחורה נחמדה אבל מה יקרה כאשר כולם ישמעו את הסיפור שלה סוף סוף, לא יהיה לה מה לומר! היא לא מאלתרת היא לא אשת תקשורת היא לא אמביציוזית. למעשה לאורך כל הדרך היא עמדה על רגל אחת בלבד וזה הסיפור שלה, והאמת נמעס כל פעם לשמוע אותה טוחנת אותו שוב ושוב. אבל דבר אחד אני חייב לציין בה וזה שהיא למרות השינא הראשונית,המוטעת לדעתי, ליעל, ידעה להגבר על כך ולמצוא בה את החברה ואת האדם שמאחורי פליטת פה, זאת גדולתה של מהרטה לעומתך.
לגבי צביקה-בחור מאוד נחמד וחייכן, כיף לראות אותו באמת, אבל שגריר? איש הסברה? לא נראה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מי הם השופטים?!!
רמת אפעל,
21/02/05 15:57
|
גואי לואו-ראש ארגון:ישראל שבלב דע לך שרק צביקה נגע בליבנו..רק הוא יכול לרתק קהל מאזינים.. איתן אינו אמין..הוא מדקלם תפקיד לא מוצלח...דברן-קשקשן..לא רציני.ושלושת השופטים-לא הראו נפלאותיהם בהסברת ישראל...מי שועה לטעמם הגרוע..איתן הסביר את ישראל ?!!!! הזו היא ישראל ?ומה קשקושיך-רינה- לדויטש הנוגע ללב כולנו...האם את פסיכולוגית של הקהל ? איזו פטפטת !!!קשקשנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
זה לא היה כל כך ברור!
קרן,
ראשל''צ,
21/02/05 15:33
|
במשך כל התוכנית כססתי ציפורניים מחרדה שמהרטה תזכה בחייך דפנה אנו לא במצב של לקחת סיכונים מיותרים. לאורך כל התוכנית חוץ מלשווק את צבע עורה והיותה מהלכת במדבר היא לא סיפרה דבר בשלב מסויים זה נמאס לרושם הראשוני זה אולי מספיק אבל מה הלאה בכל אופן אני אישית מאושרת ורגועה מזה שאיתן זכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
על השגריר שבהחלט מגיע לו
אלמונית פלמונית,
תל אביב,
21/02/05 15:17
|
|
 |
43.
אוייי
משה,
21/02/05 15:09
|
או כמו שאמרה קרן מור בקצרים אויויויוי לא עומד לי או במקרה שלך חברתך חסרת הסכוי עם סיפו מעפן בושה לשופטים ששלושת הפנליסטים לא נולדו בארץ עדיף ישראלים פחת טובים אבל לשלוח מישהו שבקושי מכיר לא טוב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הועדה כמו שרון
שלום,
רעננה,
21/02/05 15:01
|
שרון אלך למרכז הליכוד ולא שמה למרכז . גם הועדה אלך לציבור ולמסמות ולא שמעה להם מזל שלא הלכו למשעל עם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום מרעננה?בכיתהא-אמרו לך
פיקו,
חיפה,
21/02/05 16:25
|
|
 |
ואתה טמבל שלא יודע לכתוב עברית
ל"ת
*,
21/02/05 15:28
|
|
 |
41.
בחירה ראויה ומוצלחת
אאא המקורי,
21/02/05 14:52
|
אין מילים בפי, חברי הוועדה בחרו חד-משמעית בטוב ביותר. זוהי סנסציה אמיתית. יישר כוח לשופטים האמינים. ''ארץ ישראל יפה, ארץ ישראל פורחת....'' המשך שבוע טוב ומוצלח לכולם.
ממני אאא האורגינלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מי היא דפנה?
מירב,
21/02/05 14:50
|
אני לא מבינה מי היא דפנה אלפרסי? מי היא שכך מרשה לעצמה להתבטא בגסות. למה היא חושבת שדעתה חשובה כל כך. היא מביעה אותה בנחרצות כאילו ונסיונה כולל עשרות שנות הסברה. לחברתה הטובה מהרטה אין יותר מאשר סיפור מעניין, מה היא תספר אחרי 10 הדקות הראשונות של הרעיון? הרי אחרי 10 דקות של סיפור העליה אין דבר מאחורי מהרטה. ודפנה הקינאה אינה יפה לך, קצת ענווה לא תזיק. וממילא בעוד מספר ימים כולם יגידו דפנה מי???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מקצועי זה לא פגם
דורון,
רחובות,
21/02/05 14:36
|
המסבירים הכי טובים, הכי מכובדים של ישראל הם הכי מתוכננים ומוכנים כמו למשל בנימין נתניהו ושמעון פרס תחשבי על זה שוב דפנה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
דפנה אלפרסי
ישראלי ישראלי,
21/02/05 14:13
|
האם היה משהו טוב בסדרה? האם את מבינה שבדיפלומטיקה לא מחפשים ''גימיק''מהרטה יכלה להיות אחלה גימיק לפחות בשלב הזה של חייה ללא הנשיון הנדרש וצריך את זה. זה לא בדיוק כפי שכל אחד לוקח את העט ואומר מה שהוא רוצה או כותב ללא הרבה מחשבות.מה יהיה ועל מי אין לי כלום עם איתן אבל יש לי עם כל אחד שחושב שמותר הכל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
איתן רהוט משכיל אבל לא חכם
רבקה,
21/02/05 14:10
|
|
 |
36.
אנשי הועדה
אאא,
21/02/05 14:05
|
שהם אשכנזים משלום עכשיו....בחרו מועמד שהוא אשכנזי משלום עכשיו. איזו סנסציה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאכל את הקקה שלך ותיחנק
ל"ת
קיפודרור,
שומקום,
24/02/05 10:39
|
|
 |
35.
מחארטה. מה יש בה
אתיופי,
21/02/05 14:04
|
חוץ מההתבכיינות הקבועה: אני שחורה. אני אתיופית. אני לא מה שציפיתם. היו לי רעיונות, רק שכחתי להגיד אותם. בקיצור תקליט שבור.
עצה- שני שמך למחארטה, יתאים לך יותר.
רגע המתח היחידי באופרת הפרסומות שהיתה אתמול היה כשחששי גבר לרגע שחבורת השופטים המאוהבת בעצמה, תבחר אולי במחארטה כדי להראות נאורות.
בררוך שפטרנו מעונשה של ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חוצפן
סתם...,
24/02/05 21:14
|
איך אתה לא מתבייש??? מתי מהרטה אמרה שהיא שחורה? אל תדבר סתם שטויות... תחשוב קצת לפני. זה לא יזיק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איתן בנאלי ונטול אקסקלוסיביות.
N,
NEVERLAND,
21/02/05 14:03
|
הוא לוקה בחוסר ''כריזמה השלובה בניצוצות רגשים'' הסימפטיה שהייתה אמורה להיות טמונה ב''גופו של השגריר'' לשם סחיפת הקהל העויין שאי שם ממתין בחוץ.- אינה דומיננטית אצלו, האומנם?! הוא דיי אמביציוזי ברב המשימות ניסה להתבלט בהיותו ספציאליסט אך הוא הותיר שובל של שיממון לאחר רטוריקה שהעלה במהלך נשיאת דבריו. אני אישית לא הייתי בוחרת בו לייצג אותנו -because an ambassador should get all those characteristics that I said before-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'm totally agree with you
WOW,
USALAND,
21/02/05 19:41
|
|
 |
33.
כל הכבוד דפנה! איככס איתן...
אני!,
21/02/05 13:37
|
הוא כזה בנאלי ושחצן. ברגעי הגמר העדפתי את מהרטה. אבל גם צביקה יכל להיות שגריר מעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
דפנה מתאימה לדוגמנית
דני,
חיפה,
21/02/05 13:28
|
דווקא פשוט פוטנציאל מבוזבז
חתיכה כמו דוגמנית, חכמ, רהוטה, שנונה, רגישה
פשוט מדהימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי
קוקי,
שוקולד צ'יפס,
21/02/05 16:40
|
|
 |
''שלוש תאי שכל'' ??
אבשלום קור,
ירושלים,
21/02/05 16:58
|
דומה הדבר כי בקודקודו של אדוני, לא דרים שניים ואף לא אחד משלושת תאי השכל המבורכים - מנת חלקן של הדוגמניות.
ראשית, צא ולמד לשון עברית על בוריה, ובסיום אתגר קשה זה, המשך לחלוק עימנו חוכמתך כי רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זה לא משחק טלביזיוני
נסים,
תל אביב,
21/02/05 13:17
|
דפנה מדמיינת שזה משחק טלביזיה . מדובר בדבר יותר רציני. הבחירה מצויינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
איתן שוורץ יהיה ביבי
דוד,
21/02/05 13:05
|
|
 |
29.
דפנה, את פשוט מקסימה!
נעה,
רעננה,
21/02/05 13:04
|
כן טובים או לא טובים, לדעתי הכל היה משחק מכור.
את היית מקסימה, יש בך עדינות, את מסבירה בצורה יפהפיה, לא אגרסיבית וחוצפנית כמו רוב הישראלים.
אל תתיחסי לכל הזבלים והקנאים שכאן, הם היו מתים להיות במקומך ולעבור את החוויה החד פעמית הזו.
לגבי איתן - הצלחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שמהרטה תחזור לבגרות באנגלית וי
ל"ת
אורית,
ירושלים,
21/02/05 13:01
|
|
 |
27.
בזכות מהרטה המדינה היתה מיוצגת
טעות חמורה בבחי,
21/02/05 12:48
|
רק בצורה ישרה ולא גיזענית גם ישראל לא מוכנה ליהיות מיוצגת ע''י חובש כיפה או בחורה כהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מי המציא שהוא בנאלי?
גילה,
21/02/05 12:27
|
נוא פשוט מבריק ומדבר ברור. מי המציא שהוא בנאלי? הוא דווקא רחב אופקים ומאד לא רובוטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פירגון ישראלי.יש חיה כזו?
דורון,
חיפה,
21/02/05 12:21
|
אכן מדובר במקרה קלאסי של חוסר פירגון ישראלי. איתן הוכיח את עצמו לכל אורך הדרך ולמרות הנסיונות הכושלים להדיח אותו במשך התוכנית (עקב קנאה וחשש של המתחרים האחרים שייקח את הבכורה) הגיע לקו הישורת האחרונה. כמו שציין, דווקא במשימה האחרונה הייתה למהרטה יתרון עליו דווקא בגלל שהביאה משהו שונה, מבטא מוזר וצבע עור שלא כולם שם בגולה,מודעים לכך שישנם גם ישראלים כאלה.יחד עם זאת, מעבר לסיפור האישי המרגש שלה, היא לא מתקרבת לרמה של איתן ברהיטות, בידע וביכולת העמידה מול קהל.
בהצלחה איתן,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני מסכימה איתך אבל..
דבי,
י-ם,
21/02/05 12:18
|
אני לא חושבת שמהרטה היתה מתאימה לתפקיד, וזה כי מלבד סיפור עלייתה לארץ לא היה בה משו מיוחד! גם אני עליתי לארץ(מצרפת) ואני לא חושבת שלסיפור שלה משו שונה מהסיפור שלי, התאקלמתי כמוה ואפילו אין לי מבטא!!! בתור עולה חדשה אני מרשה לעצמי להגיד so what?' אז עלית לארץ? נו, ויש כמוך אלפים במדינת ישראל!!! יחד עם זאת נכון שאיתן מקצועי אבל הוא מאוד שחצן... לסיכום לפי דעתי ע''מ ליישם את דברייך אני בטוחה שצביקה היה שגריר לתפארת מדינת ישראל... (ואני לא ילדה בת 15-20) אני אומרת זאת מכיוון שברגע הראשון שאתה ניפגש עם בן- אדם אתה קובע את התרשמותך ממנו! ואין לי ספק שהוא היה שובה לבבות שונאינו. לא נורא, אני בטוחה שתרומתך ותרומתו בארץ יהיו גדולות מה''שגריר'' בניו יורק. ד''א הצטערתי שלא היית שם במקום מהרטה כי רק אז התחרות יכלה להיות צמודה מאוד מאוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
את צודקת 100%
אריאל,
21/02/05 12:18
|
מה שקרה אתמול,מסמל בדיוק את חברה ישראלית מפרגנים לשחורים(מזרחים,ספרדים)או לדתיים,אבל בסוף בוחרים באשכנזים החילונים לג'ובים הטובים,אתם תישארו באופקים ובשדרות ואנחנו נמשיך ברמת אביב ובניו יורק!!! תעוררי דפנה החמודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
את מי זה מעניין
אסי,
דגניה,
21/02/05 12:10
|
|
 |
21.
השוטפים לא טעו מקצוענות זה טוב
דוד,
ירושלים,
21/02/05 12:03
|
איתן היה הכי מקצוען נקודה . מבין קהל מנתח מצבים בצורה מדהימה וגם יודע להפוך את ההבנות האלה למספר משפטים קליטים . איתן בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל בפרופורצייה
שרון,
העמקים,
21/02/05 12:23
|
אז נכון שאיתן פשוט בחור מבריק, רהוט, אינטיליגנטי וכו.. אך אל נשכח דבר חשוב. התוכנית אמורה היתה לבחור בנציג שמשקף את החברה הישראלית עם כל החספוס, הצבריות, החפיפיות. המשרה הריי לא משרה דיפלומטית אלא משרת הסברה לקהלים מסוגים שונים - לכן צביקה היה הכי מתאים ואין עוררין. - אשרייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
פטרו אותנו מעונשה של זו
נעמה,
21/02/05 12:00
|
דפנה נמאסת, את יללנית יש גבול להתבכיינות הזאת מעריב, לא לכל דביל ממורמר צריך לתת במה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפנה יותר חכמה ממך
ל"ת
מרי,
חדרה,
21/02/05 17:21
|
|
 |
19.
מה מהרטה היתה אוכלתבניו יורק
נורי שמס,
21/02/05 11:42
|
אם היא היתה זוכה איפה היא היתה מוצאת בננות בניו יורק ועצים לטפס עליהם,תהיו רצינים הדבר היחיד שהיא חיפשה זה פרסום וכל מה שהיה לה להציע זה את הסיפור קורע הלב שלה,שתנסה לחזור לאתיופיה אין לי בעיה לממן לה שהות בתור שגרירת ישראל שמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק, לך תעשה קקה
ל"ת
יוסי,
21/02/05 16:05
|
|
 |
עבד מרוקאי כי ימלוך!
ל"ת
&&&&,
21/02/05 15:30
|
|
 |
נו, באמת
ל"ת
נורא שמס,
21/02/05 14:39
|
|
 |
מניאק!!
חבשה,
אתיופיה,
21/02/05 14:05
|
|
 |
מקומך לא במדינתינו.... מהרטה..
ארץ אוכלת יושבי,
21/02/05 13:58
|
אישה מקסימה, אינטלנטית, וזה מאד לגיטימי ''לחפש'' פרסום בדיוק כמו כל המועמדים. יש לי תחושה שאתה לא יהודי, לא ייתכן שיהודי יגיב בגזענות שכזו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט דוחה. מגעיל שיש אנשים
אני!,
21/02/05 13:38
|
|
 |
בוש והיכלם
ל"ת
אתה גזען,
21/02/05 12:26
|
|
 |
18.
מה שבטוח את לא מתאימה
גלי,
21/02/05 11:42
|
דפנה לא מבינה שכבר נמאס מאנשים שעסוקים בקיפוח ובהתבכיינות וכל הזמן מנסים להזכיר את עצם היותם עולים זה כבר פאסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד כמה עולים
הילה,
לונדון,
24/02/05 10:33
|
שלא מבינים שכבר נמאס מהבכיינות ועסוקים בקיפוח ובהאשמות, ולא. כאן לא מדובר על אלה שהגיעו לפני 10 שנים. מדובר על אנשים שהגיעו בשנות החמישים והשישים ועדיין בוכים על מר גורלם במקום להאשים את עצמם על אי ההתקדמות שלהם (או אנשים שכבר נולדו בארץ ונשטפו בשטיפת המוח של ההורים שלהם וממשיכים לבכות ולקלל ולהאשים). אז מה איתם? תשאלו את אאא החכם. הוא יגיד לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
דפנה יורקת לבאר ממנה שתתה!!!
ל"ת
דני,
21/02/05 11:41
|
|
 |
16.
תגובה לדפנה
אזרח מודאג,
21/02/05 11:40
|
דפנה יקרה, עד היום צדקת בדבר אחד בלבד: דבריה של יעל גבלו בגזענות. מעבר לזה, אילו כלים יש באמתחתך כדי לבקר את הבחירה? נסיון של שנים? מה כבר ראית? מה כבר עשית שאת מבקרת בחירה של אנשים מנוסים ומשופשפים ממך (גם הם לא חפים מטעויות, אבל בודאי מנוסים ממך!). מקצוענות היא לא מילה גסה! יש לעודד מצוינות! ה''שגריר'' אמור להיות סופר מקצוען וכזה הוא איתן. לא סתם ביב נתניהו הוא המסביר הטוב ביותר שלנו בעולם (ואגב אני לא סובל אותו ולא אצביע לו לעולם). בתור מודחת רק קפצה את שפתיה ברוגז כל הזמן, פרגני ותלמדי !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פירגון ישראלי . יש חיה כזו?
דורון,
חיפה,
21/02/05 12:01
|
אכן מדובר במקרה קלאסי של חוסר פירגון ישראלי. איתן הוכיח את עצמו לכל אורך הדרך ולמרות הנסיונות הכושלים להדיח אותו במשך התוכנית (עקב קנאה וחשש של המתחרים האחרים שייקח את הבכורה) הגיע לקו הישורת האחרונה. כמו שציין, דווקא במשימה האחרונה הייתה למהרטה יתרון עליו דווקא בגלל שהביאה משהו שונה, מבטא מוזר וצבע עור שלא כולם שם בגולה,מודעים לכך שישנם גם ישראלים כאלה.יחד עם זאת, מעבר לסיפור האישי המרגש שלה, היא לא מתקרבת לרמה של איתן ברהיטות, בידע וביכולת העמידה מול קהל.
בהצלחה איתן,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
דפנה - שכחה שהיו עוד פרקים
ירון,
באר-שבע,
21/02/05 11:34
|
דפנה - שכחה שהיו עוד פרקים. ולכן הפרק האחרון לא הוא זה שקבע. לאורך כל הדרך איתן היה 10 ! ואילו מהרטה רק הלכה והשתפרה אך בהחלט לא הגיעה לרמה של איתן או צביקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אף אחד מהם אינו ראוי
ניר,
21/02/05 11:34
|
אל מול הדוברים הרהוטים (לא כמו שכתבת) של הפלשתינאים אתם אפילו לא באותה ליגה. דוברות והסברה זה מקצוע 1 לא תחביב תחרותי. איפה נשמע שדובר אומר ''שכנעתם אותי, אין לי מה להגיד '' !?!?!?! להיות דובר זה להיות חכם, לא תמיד צודק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
את,דפנה,כבר מזמן לא שם וטוב
דורית,
21/02/05 11:32
|
וטוב שכך דפנה.את שבכית וקיטרת.את שסיכסכת(עובדה שמהרטה חברה ליעל ובכיף כי את לא היית שם).את הקרה כמו דג.כמה טוב שאת נשרת מזמן.את שעדיין לא מעכלת את הפלופ שעשו לך או למעשה קיבלת אותו בפנים כבומרנג.את שבכית ואולי בדמעות של תנין.לך אין זכות להעביר ביקורת.את שחיה פה ושם ופה ושם ועוד פעם כאן ולא לתמיד.את שהעברת ביקורת רעה (הערווה שייכת לך יקירתי) בלי לתת את הדעת ורק מתוך הרשע (תסביך הנטישה שלך) וניסית בכל כוח להתבלט (והצלחת בגלל הגובה,הבלונד והקור) ולא צלחה דרכך.לך יש עוד הרבה מה ללמוד(ואת הרי לומדת זאת ) ואילו הם נולדו עם זה.כמה טוב שאת לא היית שם ולו לרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
''לא שיש משהו רע בזה..''
ג. סיינפלד,
21/02/05 11:29
|
שוורץ הצחיק אותי נורא, בנסיון שלו להסביר עד כמה חשובים סקס אפיל ולהיות סקסי, כמסבירן.. הרי רק עיוור לא רואה את הנטיות של הבחור, שהן איך נאמר - חד כיווניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
דפנה יודעת לפרגן
רק למהרטה,
21/02/05 11:29
|
מקצועיות זה לא הצד החזק שלך, אה?
וככה את נראית ובגלל זה עפת מהתוכנית. את קטנונית, חסרת מעוף, מתבכיינת ונכנסת למריבות אישיות (ולא מפסיקה לדבר על זה ורק על זה).
היית גרועה ואת בחוץ. עכשיו תחייכי כי אכלת אותה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איפה המליונר האמריקני?
לא מבין,
21/02/05 11:26
|
איפה המממן, המייסד וההוגה? לא ראו אותו אומר מילה כל הפרק.. אין לו זכות להחליט? הוא זה שיישלם על התענוגות של הנבחר.. לא ראוי היה לתת לו להביע את דעתו (בעיקר אחרי סידרת הכשלונות של איתן-''אני סקסי''-בניו יורק) על מי הוא היה רוצה כעובד אצלו?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי שובר את הכלים
אני במקומו,
21/02/05 14:26
|
ואומר, נכון שדיברנו על שליח אחד, אבל כל השלושה מצויינים, לכל אחד יש תכונות מיוחדות משלו ויתרון יחסי על האחרים. אני מבקש שבמקום אחד לשנה, יגיעו כל השלושה לחצי שנה, ובעוד חצי שנה אאריך לאחד משלושתם (או לכל השלושה) על פי שיקול דעתי את השהות בשנה נוספת. בארגון של 250 איש, זו לא בעיה להעסיק עוד שלושה מצוינים, ואם צריך, לשחרר 3 פחות מוצלחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שכתוב במקום אחר....
ME,
JERUSALEM,
21/02/05 12:43
|
ג'ואי לואו, ראש ארגון ''ישראל שבלב'', דווקא העדיף את צביקה ''שמייצג משהו אחר, וכשהוא עוזב את החדר אנשים מחייכים. הוא מתאים לארגון שלנו''. לגבי איתן אמר: ''הוא טיפוס של פוליטיקאי, אנחנו לא מבית הספר הזה, אבל אולי דווקא זה יביא לרוח חדשה לארגון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מי זאת בכלל דפנה אלפרסי ?
חן,
21/02/05 11:18
|
מי זאת בכלל דפנה אלפרסי ? עוד מומחית דה מי קולו - ישבו בוועדה אנשים מאוד מאוד רציניים והחלטתם מבוססת ונטולת שיקולים זרים... חוץ מזה שלמהרטה יש עוד מה ללמוד...עד שתשתבח. כל הכבוד איתן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תודה לאל ולכולם שמהרטה לא !!!
צופה,
21/02/05 11:17
|
כי אם היא הייתה נבחרת זה היה לא בגלל שהיא טובה. היא ממש לא טובה ולא מתאימה.
אם היתה נבחרת זה היה רק בגלל הצבע שלה. רק כי היא שחורה והיו בוחרים בה מתוך רחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמים?! אתה גזען עלוב!
בלי קשר,
לתוכנית,
21/02/05 11:30
|
אתה פשוט גזען עלוב. למה שנכחם על מהרטה? מדובר באישה יפה, משכילה ומצליחה. לגזענות שלך אין קשר בכלל לתוכנית, ולהתאמה של מהרטה לתפקיד ''השגריר''. לדעתי איתן מקצוען ומתאים, אבל גם מהרטה מתאימה, בפרט לתפקיד בניו יורק שהיא מאוד ''פוליטקלי קורקט''. כפי שהיא בעצמה אמרה, וכפי שאמר התובע מניו יורק, עובדת היותה ישראלית ממוצא אפריקאי יכולה הייתה רק להועיל. פעמים רבות יש בחברה הישראלית גזענות כלפי עולים, אבל דווקא מהרטה מוכיחה שהבעיה היא אצל הישראלים הותיקים (כמוך!) ולא אצל העולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהרטה???
יולי,
נתניה,
21/02/05 13:27
|
זו אפליה הפוכה!!! לבחור בה רק מעצם היותה אתיופית, שהשתלבה היטב בחברה הישראלית? היא השתלבה היטב, נכון, אבל לתפקיד שגריר צריך מעבר לצבע עור ''אטרקטיבי''. השגריר לא צריך להיות גימיק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען
גרג,
21/02/05 12:15
|
מסכים ב 100 אחוז. אני עולה חדש מבלגיה ונורא שמח לראות שדפקה שלוש הפיינליסטים הם עולים . לגזענות שלך יש מקום באירופה שם, תאמין לי, עם אמירות כאלו תנצח בגדול בבחירות לשגריר האירופאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פה שום גזענות
רן,
ת''א,
21/02/05 13:57
|
אני פשוט לא רוצה בארץ אפריקאים, צאצאי אוכלי אדם שמקיימים יחסים עם בנותיהם. יהודי אתיופיה הם יהודים כמו שאני תוכי ולא משנה מה אומרת הרבנות. אני אישית מעדיף עשרת מונים עולה מרוסיה שמצהיר שהוא לא יהודי מאשר אתיופי שלא יודע מה זה חשמל או נייר טואלט וחושב שהוא יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עדיף
אאא,
21/02/05 18:06
|
פליט פלסטיני ממחנה פליטים בלבנון ע''פ אשכנזי סמולני. הפלסטיני הרבה פחות מסוכן,הרבה פחות גזעני,הרבה פחות אנטישמי והרבה פחות מושחת מהאשכנזי הסמולני הממוצע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מעדיף להפך
אאא,
21/02/05 18:05
|
מפני שמצודה צלבנית של המערב,כמו שאתה רוצה באמצע המזרח התיכון - היא פשע כנגד האנושות לא פחות מהשואה. אתה יכול לחזור הביתה לאירופה,שם תוכל לחיות בקרב אלה שאתה מעריץ וכלכך כלכך מתאמץ לחקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אאא, מתי למדת לכתוב?
הילה,
לונדון,
24/02/05 10:25
|
ועוד באינטרנט??? אמרתי לך כבר קודם. התקשרו מאברבאנל. ביקשו שתחזור אחרת הם יביאו את האנשים עם החלוקים הלבנים שיבואו לקחת אותך בכוח. זה לא יהיה נעים. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראוי לתגובה
ל"ת
יהודי,
21/02/05 14:29
|
|
 |
7.
דפנה תעשי לי ילד!
ל"ת
דלוק,
כאן,
21/02/05 11:08
|
|
 |
6.
איתן הוא נאד נפוח
שגריר עלק,
21/02/05 11:08
|
ושמאלן קיצוני שעמדות ישראל רחוקות ממנו כמזרח ממערב. בחירתו לתפקיד היא עוד מסמר בארון המתים של ההסברה הישראלית.
וטיפ קטן לאיתן - את סאיב עריקאת בחיים לא תתפוס אומר אין לי מה להגיד ''שכנעתם'' אותי. גם כאשר עמו טובח בנשים וילדים במסעדה/בית קפה/אוטובוס הוא ימשיך עם המנטרה של הכיבוש כאילו שזה מצדיק.
הוא יאכל אותך בלי מלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
דפנה את גדולה! ולדעתי מהרטה
משה,
21/02/05 11:06
|
הייתה צריכה לזכות. אבל מה לעשות ששוב האליטה והקשרים ניצחו?
בחיים המדינה לא תשתנה מהאפלייה שקיימת בה מאז ומתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
את ממש צודקת מילה במילה
לי,
21/02/05 11:00
|
ואני כן הופתעתי שהוא זכה אפילו הוא הופתע אם שמתם לב הוא היה בטוח יעקב פרי הולך להגיד מהרהטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אכן חציר העם
ל"ת
אחד העם,
21/02/05 10:56
|
|
 |
2.
דפנה,אין מה לעשות את לא מתאימה
רונית,
צהלה,
21/02/05 10:51
|
|
 |
!shut up ,jerk
as,
21/02/05 14:08
|
|
 |
לא נכון
גלית,
רחובות,
21/02/05 18:18
|
את ומהרטה כל הזמן ייחסתם שהכל מדובר על גזענות אך לא נכון- אולי את היית טובה ממהרטה - אך בעצמך ראית שבעולם בחרו בה בגלל שהיא כהת עור - ומחוץ לאותו משפט מה היא עברה בעבר - לא יודעים כלום על יכולתה וכמו כן ידיעתה אינה בקיעה בידיעת הארץ כלל וראינו זאת במבחנים - שום חזון לא ייצא ממנה אז באמת תפנימי ואולי עוד כמה שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
את כותבת לא רע בכלל
ל"ת
אלפרסי,
21/02/05 10:50
|
|