 |
31.
ניר ברעם לא מדגדג את טושיה
אוהבת ספרות,
13/03/05 09:09
|
טושיה הוא הכישרון הכי גדול שצמח כאן בשנים האחרונות. איך אפשר להשוות אותו עם הדוגמן המלוקק הזה ניר ברעם? ובכלל, נהייתה כאן סצינה של ''בנים של'' מתלקקים וחנפנים. ניר ברעם הוא היאיר לפיד של עולם הספרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר ברעם כותב מוכשר מאוד
אביתר,
רמת-גן,
18/03/05 03:16
|
את טועה. איך אפשר בכלל להשוות בין וופלה לברעם?? מדובר באחד המוחות המבריקים והביקורתיים ביותר של הדור הצעיר שהרוויח את מעמדו ביושר וכישרון, אני מחכה בקוצר רוח לספרו הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
baram eats him any day
ל"ת
dona,
n.y,
13/03/05 14:07
|
|
 |
30.
ניר ברעם (המוכשר) ידבר על איני
יוחאי,
ת''א,
10/03/05 08:09
|
לאה בתולעת ספרים בשבוע הבא יחד עם יצחק לאור וחמי רודנר !!! למי שראה את הפרסומים בתולעת. אני בא עם טייפ סמוי. ואגב, רק ברעם מכל החבורה פה מעניין או לפחות עם ביצים. יקיר היא אוויר וגפלה גרפומן. מעניין ש עוז הולך בדרך של גרוסמן. אולי שיפתחו פשוט סדרה של קשישים לבני הנעורים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרוסמן קשיש?... הוא ועוז
ינוקא,
11/03/05 23:41
|
ממש לא שייכים לאותו דור.
זה כמובן גם לא רלוונטי, כי לא ראיתי עדיין בין הכותבים הצעירים-מאוד (עשרים-שלושים) כשרונות בסדר הגודל של גרוסמן. אם עוז יצליח לכתוב ספר מסוג 'יש ילדים זיגזג' או 'מישהו לרוץ איתו', אז גם המבוגרים הרוויחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כבר הרבה הודעות לא הוזכר כאן
ניב איקרית,
10/03/05 04:06
|
|
 |
פשוט טושיה ויקיר בוחשים בטירוף
ל"ת
מיקי,
10/03/05 12:36
|
|
 |
28.
עינת יקיר סופרת מעולה
סמדר,
שיר,
09/03/05 14:57
|
כל הכבוד להוצאת כתר, בלי מלכות אין ראש! אני מחבקת את עינת יקיר בכל הלב שלי. אוהבת אותה חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום, אמא של עינת
בני,
נהריה,
09/03/05 19:24
|
תמיד מחמם את הלב לראות אימהות המגנות על בנותיהן, בינוניות וטרחניות ככל שיהיו. יקיר היא כתיבה מפותלת ותו לא, כלי ריק. אין בה גרם של מחשבה מעניינת. גרפומנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אי-אפשר לחשוב בצורה
סתם אחד,
09/03/05 22:55
|
חיובית לפעמים?? מאיין לך שזו אמא של עינת יקיר?? אולי זה אבא שלה?? ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עולם הסוף של טושה גפלה - מעולה
ריקי,
גבעתיים,
08/03/05 17:25
|
|
 |
26.
כתר- קפיטליזם מעורר חלחלה
דנה,
08/03/05 13:33
|
כתר בפיקודו של יפתח דקל והסוציאליסט הדגול רשף בולעים כל מה שאפשר גם אם מקיאים מזה לאחר מכן. כל מה שהם רוצים זה להרוויח כמה שיותר והאיכות או ההגינות לא ממש מעניינות אותם. בוז למוכרי הדגים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת, דנה. ורשף פשוט מרגיז
דן,
27/03/05 06:08
|
הערתך צודקת. הם הפכו למכונת בטון, שחייבים לזרוק אל תוכה כל הזמן חול חצץ וחמורי מילוט. המרגיז הוא כמובן רשף. אבל הוא חכם מאיתנו, כשהבחין שהקפיטליזם הגס והמכוער מנצח כאן בגדול, הוא פשוט חבר אליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא כתר, זה סטימצקי
יפתח,
08/03/05 18:44
|
לא לטעות - למרות שהשותפות החדשה נקראת ''כתר ספרים'' למעשה מדובר בהשתלטות של סטימצקי על כתר ולא להיפך. ל''כתר'' אין שום חלק ברשת החנויות אבל סטימצקי מקבלת חצי מהוצאת הספרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גם אני כתבתי ספר
הסנדק,
חוזר,
07/03/05 21:24
|
''ילדי נשף הפועלים'', על נער שמקיץ משנתו,ומגלה שהוא ניחן בכישרון איום- להלבין כספים של הפשע המאורגן.
שם נוסף שחשבתי עליו הוא-''השלום מתחיל בתוכי''. מה אתם אומרים,יש סיכוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ברעם סופר עם פוטנציאל
אלעד,
07/03/05 14:17
|
עדיין לא מבושל. אבל לפחות עם כישרון מוכח. גופלה טושאק טרחן בלתי נלאה וגרפומן אובסיסיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עולם הסוף ספר מיותר
מיכל,
רעננה,
09/03/05 23:58
|
שמעו, גם אני קראתי את הספר של וופלה ומדובר באחד הקישקושים הגדולים ביותר שנכתבו בתולדות הספרות העברית, למה לעזעזל מוציאים לו עוד ספר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ברעם עורך רציני וכותב מעמיק
נוגה,
יפו,
07/03/05 11:16
|
כל ספר בעריכתו שקראתי מוגש היטב, ערוך טוב, מתורגם למופת, וזה הרבה יותר ממה שאפשר להגיד על כתר ועל העריכה של סופרים כמו רוגל אלפר וערן צורץ לדעתי ברעם עשה שגיאה שהוא הלך לכתר, להיות בגן של אדף עם כל הילדים הבינוניים שלו. אולי עכשיו האיחוד עם סטימצקי יגרום לו להרהר בברית הזו עם השטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
די טושיה, תהיה קצת פחות שקוף
אור,
מושב קסיס,
07/03/05 08:42
|
תשווה את עצמך למאיר שליו, גרוסמן, אבל פרוסט, לא הגזמת קצת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כולם שמאלנים
גבי,
אלון שבות,
06/03/05 22:14
|
מנופחים ומגעילים. אני שונא את ברעם את בוסי את יקיר את עמוס עוז, הם כולם אותו דבר. אני אוהב רק את את סביון לברכט. היא ממש מעניינת, היא מוציאה ספר השנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהו,כמה שליברכט מעניינת
אוזי,
אוסבורן,
07/03/05 23:42
|
רק שלמרבה הצער לאחרונה כשניסיתי לקרוא ספר שלה,הרבצתי כזה פיהוק ענקי, שבלעתי בטעות את עטלף המחמד שלי, שבדיוק יצא לקדם את פני הירח העולה,בציוצים נרגשים.... :-(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שציינת בינונית. יש לה כושר טוב
צר לציין שגם,
הכותבת,
07/03/05 12:00
|
|
 |
20.
לכבוד: דודו בוסי
אלעד,
פתח תקווה,
06/03/05 22:03
|
ידידי היקר, הייתי מעוניין לדעת איך זה שאתה מוציא ספר כל שנה. האם אינך חושב שסופרים אמורים לקרוא, להשכיל, להשתנות ולאתגר את עצמם? כמה זמן אתה חושב שהספרות הישראלית תוכל לשאת את ספרות הבורקס שלך??? אולי קח שנה חופש, תנסה לכתוב משהו אחר. לשמעון אדף: תלמד לערוך, אתה לא רק יחצ''ן אלא עורך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תושיה גפלא = מרסל פרוסט
נוגה,
חולון,
06/03/05 22:00
|
אני מעריצה וותיקה של תושיה, קראתי את כל ספריו. אופיר, אני מחכה לספר בכיליון עיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קוראים לא ככה!
י'מטומטמים!!!,
י'מטומטמים~~,
06/05/05 14:48
|
קוראים לו אופיר טושה גפלה! לא טושק וופלה, ולא טושיה!!!! י'אהבליםםם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה קטנה נוגה, מותק
אלעד,
07/03/05 14:19
|
''קראתי את כל ספריו''? טושק וופלה הוציא רק ספר אחד. מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין עניין
עוגיית מדלן,
08/03/05 01:55
|
היא בכל זאת קראה את כל ספריו. תאכל את הלב,מותק.
חוצמזה,מה אתה רוצה? אם היא מישהי תמהונית כמו גפלה,אז מה אתה מתפלא שהיא החליטה שהוא כבר הוציא כמה ספרים? מצד שני,לך תדע- אולי יש לה דיבור צפוץ עם המגירה של גפלה...
אגב,הגפלה הנ''ל זו במקרה עלולה להיות תגלית ''מרגשת'' של שמעון אדף? אני מקווה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ספור על אהבה וחושך כליל השלמות
ל"ת
בני בי,
06/03/05 21:56
|
|
 |
17.
עמוס עוז לנוער? מאכזב
ל"ת
דודו צעצוע,
ירושלים,
06/03/05 21:54
|
|
 |
16.
משמיצי כתר סתם מקנאים....
יפתח,
06/03/05 21:51
|
אז מה אם מוציאים זבל גולמי, אז מה אם הולכים על ספרי טראש שגרועים מטלנובלות, אז מה אם מתאחדים עם סטימצקי ומשתלטים על השוק, ומכחידים את ההוצאות האיכותיות, ומכתיבים קו של ספרי נשים מהסוג הזול ביותר. הם עושים כסף. המון כסף. צריך לקנא ולהצדיע. אל תקשיבו למייברג וחבריו הבכיינים. אנחנו בעולם קפיטליסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ברור, לא צמחו צעירים מוכשרים
צביה,
06/03/05 21:49
|
כלומר, אין לברעם תחרות. זו לא חוכמה שהוא זוכה כאן למחמאות. הדור הצעיר דל וחלש. אכזבה אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלבד אולי ליחזקאל נפשי,
עידית,
תל אביב,
22/03/05 16:57
|
|
 |
14.
רק טושיה גפלא
כוכי,
מעלות תרשחיא,
06/03/05 21:49
|
למה מתעסקים כל הזמן בניר ברעם? בואו נדבר על תושיה. אחד הסופרים הגדולים שישראל העמידה מאז ומעולם. מאז ס. יזהר לא הופיע סופר כזה על במת הספרות, כל מילה שלו מזכיר את פניני הספרות העלומית: תומאס מאן, מרסל פרוסט, דוסטוייבסקי, לעתים נדיורת מתוודעים אנו לכישרון מופלא שכזה. תודה שמעון שהעלת אותו לגדולה. איזה סופר. אלוהים. אני מתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ברעם הכי מצחיק
ל"ת
וכסלר,
06/03/05 21:48
|
|
 |
ברעם סופר לנקבות חרמניות
ל"ת
נתי,
06/03/05 21:56
|
|
 |
ילדי נשף התחפושות ספר מעניין
אורי,
חיפה,
11/03/05 19:41
|
אני מה שנקרא מומחה לספרות ישראלית, ובכלל חוץ מיובל שמעוני, יצחק לאור, ויואל הופמן כל הספרות הישראלית היא זבל שאין כדומאתו, ואני קורא אותה, תאמינו לי כל ספר שיוצא אני קורא, אובסיסיבי מה שנקרא, וילדי נשף התחפושות של ברעם הוא ספר מעניין, לא מושלם, החלק הראשון יכול היה להשתפר, אבל החלק השני פשוט יוצא מן הכלל, אחד הטקסטים הטובים שראתי על משדפחה ישראלית וגם החלק הפנטסטי על העיירה הזו שבה חיים המספרים הוא באמת מעלה כמה שאלות טובות על מהי בכלל ספרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שיתעסקו בברעם לעומת חבורת
מוטי,
חולון,
07/03/05 08:09
|
האפסים האלה שכתר מציגה אחרי הכל ברעם הוא זה שאחראי לעריכה של פאנון הוא אולי הספר החשוב ביותר שתורגם השנה לעברית, וגם לספר הראשון הרציני של ז'יזק, יש לו ברזומה עריכה של של שלמה זנד, לכן אפשר לאוהב אותו יותר או פחות אבל אי אפשר להשוות אותלו לכלומניקים כמו בוסי, יקיר וכו', תהיו רציניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כן, כתר אפסים. אבל ברעם מוכשר.
ל"ת
גוליבר הציוני,
06/03/05 21:47
|
|
 |
מוכשר במה? ביחסי-ציבור?
ל"ת
סתם אחד,
09/03/05 22:57
|
|
 |
11.
ברעם פנוי אגב?
ל"ת
דנה היפה,
06/03/05 21:46
|
|
 |
10.
ברעם מנותק יהיר ובינוני
ל"ת
אליהו,
06/03/05 21:22
|
|
 |
יצאתי איתו פעם
מאיה,
תל אביב,
06/03/05 22:35
|
הוא משלם בדייט ראשון. ועוד היינו ביועזר. מצד שני הוא דכאוני מדי ואין לי כוח לכאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היציאה שלך
יונתן הקטן,
תל אביב,
10/03/05 19:09
|
עם ניר ברעם היא בהחלט תרומה רבת ערך לדיון המו''לי-ספרותי שהתנהל כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כתר הם פס יצור לזבל גולמי!
ל"ת
דפנה,
06/03/05 21:22
|
|
 |
8.
השלישי של ברעם
קובי,
ירושלים,
06/03/05 21:03
|
ניר ברעם הולך ומשתבח מספר לספר ואני מצפה בעניין לקרוא את הבא שלו. ל''מלומד'' מתגובה שש כדאי אולי להזכיר שברעם הוא סןפר הרבה לפני שהוא עיתונאי (גם כרונולוגית). מעניין ש''קשקושיו הפלצניים'' דוקא עושים חיל בגרמניה (שם קראתי אותו דוקא לאחר שמקומי המליץ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ מעמוס עוז - הם עלובים ביות
ל"ת
גועל נפש,
ירושלמי,
06/03/05 21:25
|
|
 |
7.
מבין הצעירים ברעם הוא היחידי
קורא לא משוחד,
06/03/05 21:02
|
|
 |
מחרים את כתר בגלל האיחוד
קצ'קי,
06/03/05 21:25
|
עם סטימצקי. חבל שהממונה על ההגבלים לא ממלא את תפקידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תכנית מאכזבת
ספרותאי,
אל קוץ,
06/03/05 19:35
|
התכנית החדשה של כתר לא ממש עושה חשק, בלשון המעטה. אולי חוץ מעינת יקיר, שהיא כישרון מסויים אבל יש לה עוד הרבה מה להוכיח. כל השאר לא ממש שווים את המטראז' שהם תופסים על המדף של בעל הבית החדש. תקציר העלילה של ברעם נשמע מופרך ומופלץ לגמרי. יש דברים שעדיף לגנוז. גם לא כל עיתונאי צריך להוציא ספר, ונראה שזאת הפכה להיות המומחיות העיקרית של כתר, וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ברעם וחבריו לא קולטים
אילן,
06/03/05 19:21
|
שתגובותיהם כאן שקופות להפליא, וגם לא תורמות למכירת הספר אפילו בעותק אחד נוסף. לי נשמע ניסיונו של ברעם לבחון בספרו שאלות חברתיות ופוליטיות, וסוגיות פילוסופיות על זמן, מוות וזיכרון, כמאמץ משונה להרשים אותנו בכושרו האינטלקטואלי. גם עינת יקיר עדיין לא הוכיחה שיש לה מקום בספרות העברית. נחמד שקיבלה פרס, אבל לא זו הדרך להפוך לחלק מחיינו הספרותיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור לחברים?
מיקי,
יורם,
06/03/05 21:21
|
אני גם חושב שהתוכנית די מאכזבת, אבל אני מקבל את ההנחלה שיש לברעם , עינצ יקיר ותושיה גפלה, אוהדים וקוראים. אני חושב שחוץ מדרור בורשטיין אין אף סופר שווה בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תושיה גפלה הוא אפס
ניתאי,
נקודה,
06/03/05 17:54
|
חסר כישרון וחקיין עלוב של רושדי. יקיר נראית וכותבת כמו עוזרת בית. וברעם מחזיק מעצמו מינימום הוא אלוהים ומשחק אותה מבין בפאנון וכאלה. מכל כתר היחיד ששווה משהו הוא סייד קשוע. אומנם חסר כישרון מינימלי אבל לפחות לא מתיימר לכתוב יותר מכתבות של עיתון עטופות כספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ניר ברעם
יפים רוטשטיין,
חצור הגלילית,
06/03/05 17:21
|
מתי כבר ייצא ספרו של ניר ברעם? מחכים בכיליון עיניים החברה מהתנועה וממסייעת 14
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מצפה לשלישי של ברעם
יריב,
ירושלים,
06/03/05 16:39
|
קראתי את ההוצאה הגרמנית של ''ילדי נשף התחפושות'' ובהחלט יש פונטציאל אדיר לספר נוסף של ברעם בעיקר לאור האופן הרגיש בו הוא מתמודד עם הנושאים שבהם צפוי להתרכז הספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עאלק. מצחיק מאד.
ל"ת
טליה ג,
06/03/05 21:26
|
|
 |
1.
אני שונאת את כתר
דנה,
אילת,
06/03/05 16:16
|
זו הוצאה דוחה והאיחוד עם סטימצמקי מעורר גועל. אבל את הספרים של ניר ברעם ועינת יקיר דווקא אהבתי. יש למה לצפות
הגב לתגובה זו
|
|