 |
111.
אני מרוקאי שחולה על המערכון הזה
אני,
17/03/06 12:07
|
|
 |
110.
מה נעלבתם? כולה הומור
אשכנזי,
12/11/05 18:33
|
אני קורא בהנאה בדיחות על אשכנזים. למה לא? מה הכבדות הזאתי? קטע ענק לדעתי. טייק אט איזי. בינינו, מי אוהב ערסים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
לדרוש התנצלות? הצחקתם אותי
ירדנה אלון,
תל אביב,
04/04/05 18:33
|
סיגל הרוש הדוברת של הקשת הדמוקרטית המזרחית יוצאת בשצף קצף נגד נאור ציון ותובעת את עלבונם של המזרחים עד כאן בסדר גמור הבעייה מתחילה בזה שאותם דברים קורים בקשת הדמוקרטית המזרחית עצמה בין חבריה שבע שנים הייתי חברה מאוד פעילה בקשת הדמוקרטית המזרחית הייתי אפילו הדוברת שלה עד שיכולותי וכשרוני התחילו להיות לצנינים בעיניה של המנכלית העכשווית של הקשת הדמוקרטית המזרחית ובעיני מספר מחברותיה היא ושליחותיה לא בחלו באמצעים להכפיש אותי ולבזות אותי עד שנאלצתי להתפטר , דרשתי וועדת חקירה, הוועדה חקרה ולא מצאה כל פסול בדרך התנהגותי או התנהלותי כדוברת של הקשת הדמוקרטית המזרחית אולם למרות זאת כשבקשתי התנצלות נתקלתי באטימות , ובחוסר רצון בולט לא רק של המנכלית ושל אלה שחברו אליה אלא גם משאר חברי הקשת הדמוקרטית עד היום לא קיבלתי את ההתנצלות שאני ראוייה לה לכן כל הרעש הזה של לדרוש התנצלות מנאור או האיום בתביעה משפטית כנגד ראשות השידור נראה לי לא רק מופרך אלא כהתחסדות וצביעות מאותם אנשים עצמם ואין לי שום בעייה לדבר על כך או להופיע בשמי ובפרטי המלאים מי שרוצה לצאת ולהלחם במפלצות שיזהר ולא יהפוך בדרך למפלצת בעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור לכתבה?
א.נ,
מטה יהודה,
08/04/05 16:36
|
הבעיה שלך היא בעיה פרטית, ואילו בכתבה זוהי בעיה של ציבור שלם. אין ספק שכל אדם ששכלו בראשו, ייעלב ממערכון כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסה''כ תמהונית ללא בית.
ל"ת
מכיר אותה,
05/04/05 10:29
|
|
 |
108.
אוי נו,איזה שטויות.
ל"ת
חן,
04/04/05 15:15
|
|
 |
107.
הקשת = התשובה לאשכנזיות ברברית
1/2 - 1/2,
04/04/05 15:12
|
ואשכנזיות ברברית היא בדיוק מה שעולה מ- 90% מהתגובות של מי שמגדיר את עצמו כ''אשכנזי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הפתרון הוא חלוקת הארץ ?
סש,
05/04/05 12:42
|
מה לעשות ?את מדינת ישראל תכננו והקימו אך ורק יוצאי אירופה;כל מוסדות המדינה,בפוליטיקה,בחינוך,בתעשייה,בתחבורה,בחקלאות(מושבים וקיבוצים),הצבה,התרבות,הכל-הכל בנו וייסדו אך ורק האירופאים ! שמישהו ירים את הכפפה ושיצטט נתונים סטטיסטיים אמיתיים לגבי כמה מהנדסים,רופאים,פרופסורים,מורים, ארכיטקטים,עורכי דין,שחקני תיאטרון וקולנוע,כלכלנים,אנשי תעשיה,מוזיקאים,עיתונאיים עלו ארצה מי לוב,מרוקו,טוניס,מצריים,עיראק,סוריה,תימן,לבנון ????סטטיסטיקה לפי שנים וארצות וסה''כ מספר העולים מכל המדינות האלה ! גם לגבי מספר העולים יש הגזמה שיקרית-קחו לדוגמה העליה ממרוקו :מדברים על 700 אלף ''מרוקאיים'' כאשר בסה''כ חיו במרוקו בשנת 1950 (לפני עליתם של יהודי מרוקו ארצה) רק 200 אלף יהודים (!!!) ולא כולם עלו ארצה..... אולי היהודים הערבים רוצים לחלק את הארץ לישראל הצפונית וישראל הדרומית ולטרנספר לאחת את האירופאיים ולשניה את הערבים היהודים ? אני בעד,לא משנה אם אחיה בצפון או בדרום !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דוגמא לגזען מצוי
א.נ,
מטה יהודה,
08/04/05 16:46
|
שחושב שככל שהעור השקוף שלו יותר שקוף, כך הוא יותר טוב. לידיעתך, הסיבה שאין כל כך הרבה מהנדסים, רופאים... שהם לא שקופים בעורם, זה בדיוק מאותה סיבה שאתה כתבת את דברי שטנתך, ובדיוק מאותה סיבה, שנאור ציון הוציא מערכון שיטנתי שכזה ובדיוק מאותה סיבה שהגרמנים של שנות ה-30 אסרו כניסת יהודים וכלבים, למקומות מסויימים. חידה: שני אנשים שולחים קורות חיים בתור מהנדסים. שניהם בעלי אותם נתונים פחות או יותר, אך לאחד ישנו עור שקוף (כמשתמע משם המשפחה שלו), ובעוד האחר הוא בעל עור שחום (כמשתמע משם משפחתו), עכשיו, את מי יקבל המנכ'ל לעבודה? שאלה של תם. מה שמעניין שבעוד השמאלנים נחלצים לטובת הערבים כנגד הגזענות, בכל כוחם, כנגד יהודים בעלי עור לא שקוף, הם מתגאים בגזענותם, קרי בעור השקוף שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי די להתבכיין?
אשכנתוזי,
12/11/05 18:17
|
תפסיקו לחפש תירוצים, תודו על האמת, ותנסו להשתפר. ואגב לגבי הקיפוח בראיונות: מחקרים הוכיחו, שמזרחיים מעדיפים אשכנזים יותר משאשכנזים מעדיפים אשכנזים (!) והם כנראה יודעים למה... מעתה כשלא תתקבל לראיון דע: גדול הסיכוי שמי שלא קיבל אותך הוא מזרחי בעצמו. ותחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
אולי נמסור אותם לפלסטינים?
אשכנזי מניאק,
04/04/05 14:44
|
אני מצע שבמסגרת תוכנית ההתנתקות נמסור את אנשי הקשת הדמוקרטית המזרחית לרשות. הם ממילא אנטי ציונים (כי הציונים ''דפקו את השחורים''), והם ממילא מזדהים יותר עם הערבים (''כי גם הם נוצלו על ידי האדם הלבן''). אז למה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבים תזהרו!!!!!...
.,
.,
05/04/05 01:46
|
|
 |
105.
ולהלן הסיכום :
mix,
04/04/05 13:40
|
1. מסתבר שהמרוקאיות יודעות להעלב לא פחות טוב מהפולניות... 2. אלוהים חילק את הטיפשות שווה בשווה בין האשכנזים והמזרחים. 3. גם את רגשי הנחיתות. 4. וגם את הדעות הקדומות והאנטי ליברליות... 5. השטויות הלא מצחיקות של נאור ציון לא מצדיקות את פרץ הרגשות השלילים שמציף את האתר כאן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
תעזבו מרוקאים, לכו על מרוקאיות
אשכנזי מבסוט,
04/04/05 12:44
|
עם כל הכבוד ויש הרבה מאוד כבוד לאשכנזיות (סתם עשו לכן עוול בבדיחות). מרוקאית ''רעה'' זאת אחלה ליגה במיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
איזה עלובים הקשת הדמוקרטית
מזרחי,
04/04/05 11:47
|
|
 |
102.
להזכירכם היתה פעם לובה!
זיו,
מרכז,
04/04/05 11:11
|
אז מה כל הרוסים התבכיינו שיורדים עליהם, ושצוחקים על אריק שרון ועל הרב עובדיה ואפילו שעשו מהנשיא קצב טיפש אז גם הם התבכיינו. אלא שכולנו מבינים שזו טבעה של סתירה. ותפסיקו כבר אחרי כל כך הרבה שנים עדיין לסבול מרגשי נחיתות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ממשיכים להתבכיין
פרענק שנמאס לו,
ירושלים,
04/04/05 10:38
|
|
 |
100.
בתור מזרחי-נשפחתי מצחוק-גדול..
רוצים עוד...,
04/04/05 10:37
|
אם לא נצחק על הרוסים על המרוקאים וכ'ו..יהיה פו משעמם,
הבדיחות הגזעניות הכי מצחיקות, לא צריך לקחת כל דבר ללב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור מזרחי, לא פלא שיש לך
אשכנזיפתי,
אשכנז,
12/11/05 18:19
|
|
 |
99.
נאור ציון - שנאה עצמית ?
סיון,
ירושלים,
04/04/05 06:47
|
יכול להיות שנאור ציון סובל משנאה עצמית (כמזרחי) ויכול להיות שהוא עושה סטירה על השנאה העצמית של מזרחים אחרים.
בכל אופן, הכינוי ''ערסים'' ו-''פריחות'' מודבק רק למזרחים ומזרחיות, או לאשכנזים שנתפסים משום מה כמזרחים. כל מי שכתב שזה גם כינוי לאשכנזים הוא אשכנזי או משתכנז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
יהורם תכניתך אחלה, איך קורה
ירדנה,
טבריה,
04/04/05 05:37
|
איך קורה שכך נפלת, מילא אתה אבל איפה מנהלי הערוץ שלך,שהיו צריכים לבקר ולסנן זאת, ובכך למנוע את מעידתך זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
ערסים הם לאו דווקא מזרחיים
סקופ!,
04/04/05 02:13
|
צר לי להודיע לכל המתלהמים, וגם לנאור ציון, אבל הערס המצוי ב-2005 יכול להיות גם ממוצא פולני אסלי. ערסיות, לצערי, אינה עניין של גנטיקה לבנטינית, אלא של התבהמות החברה הישאלית בכללותה. וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
ציון פוחד מהאשכנזים ..........
גדי,
03/04/05 23:38
|
ציון פוחד מהאשכנזים יש לו טרואמה שהם ימחקו אותו ולכן כדאי לכולם למחוק אותו מהזיכרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ועוד משהו
....,
אי-שם,
03/04/05 23:03
|
דמות הערס אולי מוקצנת ומוגזמת בחלק מהמערכונים והחיקויים,אבל הטיפוס הזה,הערס,חי וקיים,ויש המונים ממנו. אולי כדאי שבקשת הדמוקרטית במקום לנסות להגן על כבודם וזכויותיהם של טיפוסים נבערים מדעת,חסרי-תרבות ונלעגים באופן כללי,אולי במקום להגן על הערסים,אולי שבקשת הדמוקרטית ינסו לגרום לכך שיהיו פחות ערסים? במקום התביעה מעוררת-הגיחוך והרחמים הזו,לא הייה עדיף שינסו בקשת הדמוקרטית להביא לכך שיותר מזרחים,שאינם זוכים לכך,יזכו בחינוך,השכלה ואפשרויות שונות,כך שיהו פחות ערסים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
????
....,
אי-שם,
03/04/05 22:56
|
קודם כל,היה נדמה לי שגם נאור ציון הוא בן עדות=המזרח,אבל כנראה שאני טועה. ערסים הם כנראה פרה קדושה שאסור לצחוק עליה,אפילו אם אתה מזרחי בעצמך. מעבר לזה,אולי במקום להתעסק בשטויות כאלה,עדיף שאנשי הקשת הדמוקרטית ינסו לעזור למובטלים,חולים,מטורטרי ונפגעי-ממסד,ואנשים הזקוקים באמת חעזרתם,במקום לנסות לעשות לעצמם יחסי-ציבור זולים ומעוררי גיחוך. ואגב,ובמידה וערוץ 1 ונאור ציון לא יתנצלו,מה יעשו בקשת הדמוקרטית? יחסמו כבישים? יכריזו על שביתת ערסים כללית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אתם מכאיבים לי אחיי
אורי,
מיאמי,
03/04/05 22:22
|
קראתי פה עשרות תגובות, וכל כך הרבה שנאה יש בישראל. מספרית יותר תגובות של אשכנזים ששונאים מזרחיים. אבל גם לא מעט תגובות של מזרחים ששונאים אשכנזים. ואני חושב שזה כל כך מיותר. אם הקשת הדמוקרטית רוצה להגיש תביעה- זו זכותם, ואם הם נעלבים, אז זו גם זכותם. על האשכנזים לכבד את זה שיש כאלה שנעלבים, ולהיות קצת יותר רגישים. באמריקה קוראים לזה פוליטקלי קורקט וזה באמת עובד, אנשים יותר עדינים אחד כלפי השני. אני אשכנזי במקור, אבל רק אירועים כאלה מזכירים לי את זה. ובתור אשכנזי אני מבין את הקשת. כל אחד יש מה שמכאיב לו וצריך לכבד את הכאב. גם אם בעיני מישהו זה מצחיק או לא מצחיק. אין לנו עם אחר- צריך ללמוד לכבד אחד את השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יפה מאוד.
משה-אשכנזי,
03/04/05 23:07
|
יש לכבד רגשות של קבוצות אחרות. האשכנזים צריכים להיות מודעים לפערים החברתיים שרק גדלים עם הדורות מהמזרחים.תמיד המעמד שנהנה מפערים לא ירצה לזהות את עצמו כמעמד נפרד ויתכחש למעמדות (האדם הלבן בארה''ב). להבין שאשכנזים הם גם ישראלים וגם אשכנזים כמו שהמזרחים הם גם מזרחים וגם ישראלים.
אם יש פערים, סימן שיש מה לעשות כדי לתקן אותם. אולי רגישות לסבל של הקבוצה האחרת תתרום גם להם, סה''כ אני בטוח שאף אחד לא רוצה שקבוצה אחת תהיה עניה, עבריינית ואחרת תהיה אליטיסטית ועשירה. זה רק יוביל לפירוד ומאבקים נוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
למספר 88
צבי,
03/04/05 21:27
|
יא לוזר אני לא עובד בכלל חי לע חשבון ההורים שלי. רק טמבלים הולכים לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
בבקשה לקרוא
בבקשה לקרוא,
03/04/05 21:11
|
לכל הגזענים מכל הסוגים אני ישראלי גאה ואני מתבייש בכם- מה שיפה בארץ זה שהיא רבת תרבויות ועדות ויש מקום לכולם,כולם בנו את הארץ והקריבו כאן חיים כל הגזענים בעיני פרימטיבים! אני מתבייש באחי הגזענים. אני מאמין בעתיד המדינה יוצאת הדופן ורבת הכשרונות שלנו, יש בארץ כל כך הרבה פוטנציאל.מבקש מכולכם תחשבו טוב ותבינו שחייבים להפסיק את השנאה למען העתיד של כולנו בארץ,אין לנו מקום אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
נאור ציון הוא דביל. מי הוא?
קוזמו,
03/04/05 21:00
|
מה הוא עדיין עושה בתודעה הישראלית? מי הוא חושב שהוא? שיעוף קיבינימט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
The hat is burning on thief
AMR,
03/04/05 20:43
|
|
 |
88.
שלום לכל היהודים האפסים:
סירקין,
03/04/05 20:40
|
שלום לכולם, ספרדים ואשכנזים! חזרתי עכשיו מהעבודה (השעה עכשיו 20:00) ואני קורא את התגובות המטומטמות שלכם ולא מבין דבר פשוט: למה אני צריך לעבוד משש בבוקר ועד שמונה בערב כדי להביא משכורת לביתי וחצי ממנה אני צריך לשלם מס הכנסה כדי שאפסים מאופסים כמוכם יוכלו לחזור מהעבודה בארבע ולקבל את המשכורת שלי כקצבאות?!
בטלנים- לכו לעבוד!!!!!!!! אז לא יהיה לכם זמן לבזבז זמן על תגובסות מטופשות. אם בכל זאת נשאר לכם זמן- תעזרו בעבודות הבית או עזרו לילדים עם שעורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סירקין אתה אפס
ל"ת
אבל אתה צודק,
03/04/05 21:34
|
|
 |
87.
נאור צודק,המזרחים נחותים
ל"ת
דניאל,
03/04/05 20:34
|
|
 |
86.
רק בכח ניקח את מה שמגיע לנו!
פנתר שחור,
03/04/05 20:19
|
דפקו את ההורים שלכם שהגיעו לארץ, שלחו אותם למדבריות בלי אמצעים כדי שיהיו בשר תותחים של הציונים. הפלו כלכלית - בדיור, בחינוך,בתשתיות. מחקו את התרבות הערבית המפוארת של מאות שנים ויצרו אותנו לקבוצה אחת - המזרחים. הפכו אותנו לפועלים כדי שנבנה להם בתים מפוארים, נקים בזיעה ובדם את התעשיה, הבנין, היהלומים. ולמה? כדי שהאשכנזים הקפיטליסטים יחגגו ואנחנו נאכל חוביזות לארוחת ערב. אנחנו לא נהנים מפירות עמלנו והמצב עדיין נמשך. גם מפלים, הפכו את האחים שלנו למעמד של עבדים חסרי תרבות והשכלה כחלק מהמבנה הגזעני (קחו דוגמא את מערכת החינוך המקצועית-מזרחית לעומת העיונית אשכנזית) וגם גזענים על כך שנוצרנו דפוקים וחסרי כל, תרבותית וכלכלית... גם דפקתם וגם אתם רוצים שנהיה נאורים? לא אפשרי! המזרחים לא קשורים כבר למרוקו, לעירק, לתימן. אנחנו עם ללא מולדת, ללא עבר ללא תרבות, כל כך עניים שעבריינות, אלימות וסוגי מרד שקטים מהסוג הזה נהיו נחלתנו הבלעדית. רק התאגדות אמיתית! 200,000 בני שכונות ועיירות פיתוח, בקואליציה עם 200,000 פלסטינים הישראלים (שהם הקורבנות הגדולים באמת של הציונות). רק הפגנה רדיקלית בכיכרות תל אביב תגרום לתזוזות, להקים מפלגה ענקית, סוציאליסטית אמיתית שתשלוא במדינה, תשתלב במזרח התיכון ותחלק מחדש את המשאבים! קראתי עד עכשיו 85 תגובות, כולכם גזענים מגעילים, שמאל וימין זה ממש לא חשוב. שכנעתם אפילו את רוב המזרחים שהגזעננות שלכם היא נורמה מקובלת. שה''ערסים'' הגיעו ככה ממרוקו. ל50 השנה בארץ אין שום השפעה נכון? כלום. אם לא היו מזרחים חצי מהאשכנזים היו ''ערסים'' הונגרים, רומנים ורוסים שיכורים אלימים ועבריינים. מי שמאמין ב2005 שיש תרבות נחותה, שיש הבדלים גנטיים שנשמרים אחרי 50 שנה של ''קיבוץ גלויות'' אין לי מה להגיד לו. לא רוצים כור היתוך, לא רוצים קיבות גלויות. קוצים אגרוף ברזל! BLACK POWER!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאה דרשת
מזרחי לבן וגאה,
תל-אביב,
04/04/05 01:13
|
גם אתה למדת אצל יהודה שנהב? או אצל יואב פלד? או אצל שניהם?;)
גם מפלגה קומוניסטית ערבית-יהודית מזרחית יכולה להפוך את ישראל למדינה צודקת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח.... כמה מזרחים יצביעו לה?
ל"ת
007,
04/04/05 08:34
|
|
 |
אמן!
ל"ת
אורנה,
03/04/05 23:08
|
|
 |
בכיין
טוניסאי,
03/04/05 20:43
|
שוב הבכי הזה. לקחו לו את התרבות. גנבו לנו, שתו לנו. חאלס, מספיק תהייה גבר. תשקיע בעצמך. לך תלמד, תתקדם בחיים, וכשתצליח תעזור לאחרים. את האוטופיה הסוציאליסטית תשאיר לאקדמיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
תגובה 50 מצדיקה את נאור ציון!
עדי,
03/04/05 19:33
|
|
 |
84.
ערוץ 1
חיים,
אי שם בצפון,
03/04/05 19:32
|
מישהו רואה ביכלל את הערוץ המעפן הזה ??? עדיף לקרוא ספר על כלבים ולא ליראות דקה אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים בצפון
שביט,
03/04/05 20:29
|
הא כן...ערוץ 1 זה שעדיין לא נראה כמו הערוץ הצ'חצ'ח השני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אשכרה, צדקו הערבים
אלכס מהכרמל,
03/04/05 19:28
|
|
 |
82.
להחרים את נאור ואת מופעו
ע,
03/04/05 19:21
|
כל הכבוד לאנשי הקשת-אכן-נשבר הזין מהגישה המטומטמת שבה חושבים כי ניתן להעליב ולפגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרמתי את נאור כבר לפני שנים!
ל"ת
חיפאית,
04/04/05 08:56
|
|
 |
81.
I guess it's hard to look in
Doug,
New York,
03/04/05 19:09
|
|
 |
80.
ערסים וסטנדאפיסט
מוטי, מסוריה,
03/04/05 19:06
|
מהערסים נמאס מההומור לא!, מי אילה בכלל ''הקשת המזרחית'' עוד יפיפים שחושבים כמו ש''ס אבל חילוניים שהם פתחון פה ליוצאי עדות המזרח? כל אחד לוקיח מונופול אחד על אלוהים השני על התרבות, חלאס אין מונופולים צריך להפריט את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מעולה.. שווה לקרוא!!
ל"ת
הילה,
הרקיע השביעי,
04/04/05 09:44
|
|
 |
79.
BULLIES, ARE USUSAL ALL ZEVEL
OF ANY SOCIETY,
03/04/05 19:00
|
TOO BAD THAT AN ENTIRE POLITICAL GROUP REPRESENTS THEM AS IF THEY WORTH SOMETHING
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כל הכבוד לקשת המזרחית
ל"ת
מזרחית,
03/04/05 18:51
|
|
 |
אבל אתם באמת כאלה ''כפרה''!
ל"ת
מיכל,
03/04/05 19:12
|
|
 |
77.
בלי הומור - אין תקומה
נדב,
צוללת צהובה,
03/04/05 18:50
|
מי שלוקח ברצינות מערכונים ברצינות רבה מדי, עושה מעצמו צחוק.
יש תופעה של ערסים במדינה. אי אפשר לא לצחוק על זה, רק בגלל שזה פוגע בעצבים רגישים של מישהו. צוחקים על הקיבוצניקים, ומראים אותם כאיכרים מטומטמים עם כובע טמבל. צוחקים על השינקינאים, ומציגים אותם כטיפוסים רופסים, שכל עולמם הוא האספרסו. צחקו בחרצופים על דן מרידור, וגמרו לו את הקריירה.
לא שנאור ציון הוא מי יודע מה מצחיק (ואולי גם לא נאור כלל), אבל מכאן ועד לתגובה ההיסטרית של הקשת המזרחית - הדרך ארוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
he is the most disgusting man
just me,
03/04/05 18:43
|
what i don't understand why people still going to his show
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
נאור ציון - נמאסת!!!
ישראלה,
03/04/05 18:35
|
אם יש אייקון במדינה לערס - הרי הוא נאור ציון בעצמו. ובכלל, המדינה שורצת בערסים. כבר אי אפשר ללכת לשום מקום בלי לפגוש אותם. בדרך כלל שחורים, עילגים, לבושים רע, רעשניים, חצופים, ''מקופחים'' כרוניים,אבל מה, מתוכשטים במיטב הגורמטים והשרשרים, וזה רק ילך ויעשה יותר ויותר רע. כי לצערינו הם הולכים ומתרבים. והקשת המזרחית, מוטב לה שתשמע את הדברים, תפנים ותנסה לשנות, ולכוון את הערסים, להרים ראש, לתרום למדינה ובכך לתרום לעצמם, במקום לשבת ולקטר למה המדינה לא נותנת להם דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
נמאס מהאערסים המגעילים שעוד
לא אערס,
03/04/05 18:35
|
|
 |
73.
הגיע הזמן שכחולי העיניים
שלונסקי,
03/04/05 18:29
|
יתקוממו נגד הלבאנט הפושה. נמאס לחוות שנאה דור רביעי. נמאס מהבכיינות הממוסדת של המקופחים המקצועיים של הקשת הדמוקרטית. ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ידוע שנאור מספר אך ורק בדיחות
ריקי,
נתריה,
03/04/05 18:24
|
מזה בנוי הרפרטואר שלו בלי זה הוא סתם בדרן עלוב שלא ידע לענות על שאלותיה ''הקשות'' של צופית גרנט והוצג שם בעליבותו הרבה ובהרגשת הנחיתות ממנה הוא סובל, למרות שאצל צופית כולם יוצאים נופת צופים הוא יצא רעץ\. זה מה שהוא עלוב נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
וואללה איזה מזל
הבורחת מהערסים,
03/04/05 18:06
|
שעזבתי את הארץ, לפחות בעיית הערסים נפטרה מבחינתי, כי כבר לא היה לי עצבים אליהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לי ל''בורחת''.....
לנמושה ה''בורחת'',
04/04/05 11:59
|
כמה יודעים - היכן שאת נמצאת - שאת יהודיה? הה? הה? הה? מה קרה? בלעת את הלשון? אגב, מה מצב האנטישמים שם? עוד לא ביקרו אותך? מה, עוד לא? אההה.... טוב , גם זה יקרה :(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי , תישארי שם, ואל תחזרי
ירון הערס,
03/04/05 21:22
|
ואנחנו הערסים ששירתנו 3 שנים בגולני נשאר פה, כי לנו, אין ארץ אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון הערס - אחי!
דמן-ערס,
04/04/05 11:52
|
וזה מה שבסופו של דבר יאחד את כולנו: לכל יושבי ציון אותו הרקע בסופו של דבר וכולנו אחים! ואתם בגולה תאכלו ערסים אנטישמיים שם (אגב, כמה שם יודעים שאת יהודיה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טוב שהלכת, אל תחזרי!
ל"ת
ירון,
03/04/05 20:31
|
|
 |
תחזרי תחזרי
ויקטור,
03/04/05 20:45
|
|
 |
70.
המדינה טובעת הסיבה- הערסים
ד,
ל..,
03/04/05 18:01
|
המדינה נהרסת לנו מול העיניים בגלל כל הערסים -שימו לב לשירים ברדיו ולתוכניות בטלויזיה הכל חסר איכות.ורדוד ...איפה הימים הטובים של שנות ה 80? ירדנה ארזי גלי עטרי, יהודית רביץ ריקי קל חלב ודבש הכל עובר חביבי אילנית-מוזיקה איכותית תוכניות טלויזיה איכותיות...-הכל נעלם.....אמנים יקרים -השמיעו את קולכם והחזירו את התרבות למצבה הקודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. הליכוד העלה העלה אותם
אשכנזי גאה,
03/04/05 19:14
|
|
 |
69.
41 הרגת אותי מצחוק!!!
ל"ת
שלומי,
03/04/05 18:01
|
|
 |
68.
ערסים כבר כאן - תגובות 50,53
גדי,
03/04/05 18:00
|
מי שהיה לו ספק שנאור ציון צודק יכול לקרוא תגובות 50 ו-53 - ערסים לדוגמא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מקופחים נמאסתם!!!
ל"ת
ערוסי,
03/04/05 17:59
|
|
 |
66.
מעניין
חנה,
צפון,
03/04/05 17:55
|
תמיד הספרדים בוכים שיש הפליה ומרגזים על כל דבר אבל כשיורדים על האשכנזים אף אחד לא מתרגש מזה גם לא האשכנזים עצמם רק הספרדים תמיד בוכים טוב כמו הערבים להתבחיין זה באופי שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Learn to spell first
ל"ת
David,
03/04/05 18:08
|
|
 |
65.
הקשת הדמוקרטית הפולנית
מצטרפת,
לתביעה,
03/04/05 17:33
|
הקשת הדמוקרטית הפולנית תובעת את כל ערוצי ומגישי הטלוויזיה על מערוכונים גזעניים ופוגעים בציבור הפולני. ראו : זהו זה, חנה לסלאו, ועוד עשרות בדרנים גזעניים הפוגעים בציבור הפולני המסכן והדפוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם הקשת הדמוקרטית הרומנית?
ל"ת
מגניב,
03/04/05 20:03
|
|
 |
צודקת הפולניה,
ערס מזרחי,
03/04/05 18:58
|
יורדים על הפולניות יותר מדי, זה מוגזם. שרוצים לתת דוגמא לאשה רעה, קרה, פרג'ידית , אומרים פולניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומעכשיו בנוסף לכל זה גם טיפשה
פולני,
03/04/05 20:16
|
קודם היה לפחות משהו חיובי בפולניות וזה חוש הומור והן לא ירדו לרמה כל כך נמוכה כמו זה של הקשת המזרחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
דבר נוסף... למתבכיינים מהקשת
רונה,
ר''ג,
03/04/05 17:32
|
אני אשכנזיה (ממוצא ליטאי, רומני ורוסי) , בעלי מזרחי (ממוצא תוניסאי ופרסי) , שנינו חושבים שהמערכון היה נכון ... אני לא חושבת ככה בגלל שאני אשכנזיה, כמו שבעלי לא מוקיע את נאור ציון בגלל שהוא מזרחי. בעלי לא נעלב כי הוא יודע שזה נכון, הערסים הורסים לנו את המדינה עם חוסר החינוך שלהם, עם העדר תרבות ומוסר מינימליים... וכן, יש גם ערסים רוסים ששומעים מוסיקה מתבכיינת ברוסית ויש נרקומנים , זונות וחארות שמכים נשים בכל העדות... אבל הערסים שולטים ושוחים הכי טוב בביצת הגועל. לצערי, הם קיימים. לצערי, רואים אותם בכל מקום (בתור בסופר, בכביש, בבתי הספר, במועדונים, במסעדות ובחו''ל כשהם גונבים מהמלון). לצערי, רובם ממוצא מזרחי (גם זאת עובדה)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת ב-100%
ל"ת
אני,
03/04/05 21:53
|
|
 |
רונה, מה לעשות אבל רוב
ד,
חיפה,
03/04/05 19:15
|
|
 |
מה יש לך נגד המוסיקה הבכיינית
בכיין,
03/04/05 19:05
|
מה מפריע לך מוסיקה שאנשים אחרים אוהבים ונהנים ממנה, מה כואב לך? את לא אוהבת אל תשמעי. אני אוהב מוסיקה בכיינית מזרחית אז זה שאני תת רמה? , התשובה היא לא ומי שמעלה את הטענה הזו היא צרת מוחין, כנראה גזענית (זה לא שייך שבעלך מזרחי) את מכירה את הפתגם החכם, חייה ותן לחיות? תנסי להבין את הזולת, את השונה ממך, את בטח הצבעת לגזען האירופי משינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אשכנזי וחולה על מוזיקה
ל"ת
מזרחית,
03/04/05 20:46
|
|
 |
אכן תת-רמה
שוקי,
03/04/05 20:20
|
מוסיקה מזרחית יכולה להיות טובה...לדוגמה אנסמבל מזרח מערב, התזמורת האנדלוסית וכו...אבל המוסיקה הבכיינית היא אכן תת-רמה. מוצא חן בעיניך אז שיבושם לך, אבל רמה זה לא מוסיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתקבע
הבכיין,
03/04/05 20:38
|
מהי רמה , ומהי תת רמה? , מי אתה בכלל ? , כולך בן אדם פשוט כמו כולנו , חיה בעלת שני רגליים השייך לממלכת האדם, אז אל תרגיש נעלה על אחרים , כי אתה לא. ועוד פעם אני אגיד את זה , ''חיה ותן לחיות'', מה קשה כל כך להבין, כבד את הזולת והוא יכבד אותך, אנשים טסים לקצוות עולם לראות וחוות תרבויות אחרות קדומות ומפגרות יחסית לתרבות הארופית, ופה לא מסוגלים לקבל את תרבות האחר, גם כן רמה של תרבות, אלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השכל הישר
שוקי,
05/04/05 00:05
|
מי קבע שרמברנט יותר מוצלח מהציור שהבן שלי בכיתה ב' צייר? מי קבע שדיקנס יותר איכותי מצ'יפופו בקהיר? ומי קבע שמוצארט השקיע מעט יותר במורכבות היצירה שלו משרית חדד? זה לא משנה מי קבע. אבל לאיכות יש מאפיינים: מורכבות, חדשנות, השקעה וכו' וכמו שאמרתי קודם רדידות זו הבחירה שלך, תהנה ושיבושם לך אבל על תכעס כאומרים לך שאיכות לא תמצא שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הוא צודק, אין מה לעשות
בת-ימי,
03/04/05 17:31
|
הוא צודק - אני, שראיתי הרבה ערסים בחיי (דווקא לא בבת ים, בת ים מלאה היום ברוסים, אלא בחולון), לא ראיתי ערס אשכנזי אחד. כולם מזרחיים חסרי חינוך (ואני לא אומר שזה כל המזרחיים, אלא רק הערסים), עם תרבות המגיע לי, מלאים בגרעינים ובפיצוחים, מקללים את כולם, ובמיוחד שחורים וערבים במגרשי כדורגל, מחומצנים או עם ג'ל שתמיד באו וגנבו לי ולחברים שלי את הכדור כשיחקנו כדורגל בשיעורי ספורט. שלא נדבר על הכסף שהם היו גונבים לנו. כל ההרושים והבסונים למיניהם... יהיה טוב למזרחיים אם הם יתנערו כבר מהערסים ויוקיעו אותם - זה לא התנהגות שטובה לאף אחד. אני לא גזען (תסמכו עליי בקטע הזה!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
go west
אירופאית,
03/04/05 17:26
|
הערסים הם התגלמות כל הרע שבתרבות המזרחית. למה הטוב שבתרבות המזרחית לא תופס? למה האיכות מפסידה לקולניות, חוסר ההתחשבות וה''מגיע לי''. הערס הפך לדומיננטי שבין המזרחיים, מגרש כל חלקה טובה. בתור בת לבית אירופאי, אני רואה את ההבדל, אני מבינה את ההרגשה של אשכנזים רבים שמביטים בסלידה על הערסים ואומרים לעצמם חבל שאנחנו לא יותר מערביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזרי לאירופה, נראה אותך . . .
ישראלי,
גאה,
03/04/05 17:55
|
מתי האשכנזים יבינו שהם אינם מערביים\אירופאים.
לפני 60 שנה האירופאים הסבירו את עמדתם - השואה. כל שנה אנחנו מזכירים זאת ביגון. אז אין לכם כבוד עצמי ? מי שחושב שהוא אירופאי, שיחזור לאירופה, אולי אז הוא יבין שהוא למעשה ערס יהודי בשבילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על ההצעה...
אירופאית,
03/04/05 20:25
|
אני מודה לך על העיניין שמצאת בתגובה שלי, ואני מודה לך על העיצה. אבל אני לא מעוניינת לעבור לאירופה, אני אוהבת את ארצי ואני אוהבת את האירופאיות שבי ובהרבה ישראלים אחרים. תפילתי שהתרבות האירופאית תרים פה את הראש ותרבות הערס על נגזרותיה תתגמד ותיעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את באמת חושבת
א.נ,
מטה יהודה,
08/04/05 20:36
|
שתרבות אירופה היא תרבות טובה? הייתי מציע לך להכיר ערסים אירופאיים, הכרתי מספיק כאלה, ואז הייתי מקשיב להסברייך שוב פעם. הערסים שלנו הם ילדים טובים לעומת הערסים שלהם. אירופאית, התרבות שאת מייצגת זאת תרבות הגזע והשחצנות, תרבות האנטי ותרבות התת תרבות לכל היותר. ואם היא בכל זאת מתאימה לך, אני מציע שתהגרי לאירופה. נראה איך יקבלו אותך שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לאנשים כמוך
אאא,
06/04/05 16:50
|
המגדירים עצמם כאירופאים,רוצים לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי ולהטמע באוכלוסיה הנוצרית של המערב- מה לחשפ במזרח התיכון. אנחנו לא בתקופת הקולוניאליזם ולא בתקופת מסעות הצלב. לא רוצה אירופה? יש אוסטרליה או צפון אמריקה.במזרח התיכון,אין מקום לאירופאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ערס ופרחה לא רק מיזרחים.
ערס אשכנזי,
הר פרחה,
03/04/05 17:23
|
|
 |
אני למשל ארס אשכנזי גאה....
ל"ת
ארס(ן) ונגר,
03/04/05 17:46
|
|
 |
60.
''יהורם גאון'' ולא ''יורם גאון''
ל"ת
תיקון,
טעות,
03/04/05 17:22
|
|
 |
59.
ואם זה היה ''האשכנזי המצוי''
חיים,
דרום,
03/04/05 17:18
|
האם הארגון היה מתלונן על כך?
אני לא סובל את ההומור של נאור ציון (לא מצחיק בשיט - סתם בריון שיורד על הקהל שבא להופעה) אבל גם אני וגם אתה ואת יודעים שהמערכון, בסופו של דבר היה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בשם האשכנזים המצויים
אשכנזי מצוי,
צפון,
03/04/05 17:17
|
אני מצטער שאני אשכנזי. מצטער שעוד מעט יסגרו אותנו בשמורות כי כבר אין הרבה. לאט לאט אנו הופכים למדינה עם מנטליות של מדינה ערבית מהעולם השלישי - נסו לנסוע בכביש, לעמוד בתור בסופר, לצאת לסרט, לבית מלון. הקשת המזרחית צריכה קודם כל להיות עסוקה בחינוך ופחות לעשות רוח בתקשורת. משום מה רוב ה''ערסים'' הם אינם אשכנזים אלא מזרחיים, מה לעשות? זה החינוך/חוסר החינוך שהם מקבלים. אני זה שמשלם מס הכנסה ומס בריאות והם אלה שמנצלים את המדינה, לא עובדים, בזכותם האלימות משתוללת ובסוף הם עוד טוענים לקיפוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי האשכנזים היתה פה פלשתין
ימפולר,
ראשון לציון,
03/04/05 17:25
|
בלי האשכנזים איזה מדינה היתה פה? מדינה ערבית לכל דבר. לא היה הבדל בין המזרחיים לערבים. זה הדבר שהכי מציק למזרחים. הדמיון בינם לבין הערבים. בגלל שהם שונאים את עצמם וסובלים מרגשי נחיתות עזים הם שונאים עוד יותר את הערבים שדומים להם בכל - בלבוש, בשפה, במנהגים, במנטליות, בתרבות, בדיבור, בחשיבה. האשכנזים הצילו את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
האשכנזים הם בכלל גוים
יפרח,
גבעת שמואל,
03/04/05 17:12
|
אין בהם שום דבר יהודי. הם מוטציה של יהודי המזרח שגלו מארצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה יודע מה זו מוטציה בכלל
ל"ת
אורלי,
03/04/05 19:41
|
|
 |
מזרחי מתוסכל ופרימיטיבי
ל"ת
מיכל,
03/04/05 19:17
|
|
 |
את כל כך מטמומטמת
לא אערס,
03/04/05 18:37
|
|
 |
היא צודקת יאהבל
א.נ,
מטה יהודה,
08/04/05 20:55
|
לך תלמד קצת, תשכיל. יהודי אשכנז, כולם הגיעו בסופו של דבר מספרד אחרי גירוש ספרד. בור ועם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשכנזים בנו את המדינה
לפלר,
תל אביב,
03/04/05 17:17
|
בן גוריון עשה טעות שהביא אתכם בבונים שהקימו את ש''ס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשכנזים לא בנו כלום
אאא,
06/04/05 16:48
|
והם לא יהודים. נוצרים לבנים שקיוו ליסד במזרח התיכון מושבה אירופאית,מערבית,נוצרית ורצוי גם לבנה.
בדיוק כמו הלבנים בדרום אפריקה,רק שאלה לא משתמשים ביהדות כעלה תאנה ולא בשואה כתירוץ לפשעים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה היא נראית ככה
ל"ת
מלקולם,
X,
03/04/05 20:30
|
|
 |
56.
מתבכיינים נמאסתם
רונה,
ר''ג,
03/04/05 17:11
|
נאור ציון מזרחי גאה בעצמו, לא צחק על כל המזרחים, רק על הערסים.... ותודו שיש לא מעטים מהם (ערסים) שנראים ומתנהגים כמו קופים ובוכים על מר גורלם בדיוק כמו המתבכיינים מקשת... תפסיקו לבכות ובמקום להוקיע את נאור ציון שכתב סאטירה (ארץ נהדרת ובזמנו רק בישראל והחמישייה גם משתמשים בסאטירה מהסוג הנ''ל, הלגיטימית בהחלט) , תוקיעו את הערסים מקרבנו. מבחורה שגדלה בשכונת מצוקה ויודעת מה זה ערסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
יאללה בכפיים
ורשביאק,
חדרה,
03/04/05 17:10
|
שש בש, ערק, 15 ילדים, מרביצים לאשה, יורקים ברחוב, מקללים, נוהגים כמו משוגעים, לא מצייתים לחוק, שומעים מוסיקה מזרחית בקולי קולות, לא אוהבים לעבוד, שונאים אשכנזים. זו הגדרה של ערס מזרחי מצוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גועל נפש מה מצחיק בגזענות ....
אשכנזיה,
03/04/05 17:22
|
גזענות מכל צד היא נוראית והרסנית אז הגיע שעה להביןולהתיחס לרגשות של אנשים גם אשכנזים וגם מזרחים כאחד כי יש פה לא מעט תגובות גזעניות מספיק עם השינאה הזאת ע צ ו ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שונאת גזענים ומרוקאים
ל"ת
חלי,
קראון,
03/04/05 17:50
|
|
 |
54.
נאור ציון ענק
אני,
03/04/05 17:09
|
כל הכבוד לנאור ציון !!!
לכל אותם 'הנפגעים'- כנראה יש לכם ממה להפגע :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אמרתי לבת שלי שלא תביא אשכנזי
כוכי,
מגדל העמק,
03/04/05 17:07
|
|
 |
היית מתה שיהיה לך חתן אשכנזי
מיכל,
03/04/05 19:18
|
אבל לא יהיה לך כי את פרימיטיבית וסתומה כמו רוב המזרחים הקופיפים שאני מכירה
בלונדינית גאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''שכל'' של מיכל הבלונדית
הצפור שדחתה את,
04/04/05 21:49
|
אם היו מכניסים את השכל שלך לראש של צפור היא היתה עפה ברוורס.
מבלי לפגוע בצבור הבלונדיות, התגובות שלך כאן מחזקות את הסטראוטיפים על 'בלונדיות' יותר מהבדיחות של נאור ציון לגבי הערסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת בלונדינית...
ל"ת
.,
04/04/05 13:42
|
|
 |
כוכי היית מתה שלבת שלך יהיה
ד,
לוס,
03/04/05 17:55
|
בעל אשכנזי....שיעזור לה קצת בבית שיבין אותה במקום לדרוש אוכל ובית מסודר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת???
את חיה בסרט....,
04/04/05 13:17
|
כדאי שתעוררי... אין אשכנזים שוביניסטים??? את רוצה להגיד לי שאת לא מכירה גברים אשכנזים שממש לא עוזרים בבית??? אשכנזים שדורשים אוכל ובית מסודר??? בחיים לא נתקלת בגבר ספרדי שמבשל ועוזר לאשתו בבית??? וכמה גברים בכלל, את מכירה ש''מבינים'' את הנשים שלהם??? באיזה פלנטה את חיה? ומאיפה הבאת את אוסף השטויות האלה??? כל שהוכחת בתגובתך, שגם אצל האשכנזים לא כולם חכמים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dhaa
א.נ,
מטה יהודה,
08/04/05 20:02
|
התגובה שלך מראה ששטיפת המוח של האשכנזים, עובדת יופי יופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יכולה להצטרף לקשת המזרחית
ארס גאה,
03/04/05 17:48
|
|
 |
מותק. הבת שלך מתאימה לערבים
גלוריה,
רמת גן,
03/04/05 17:19
|
תשלחי אותה במקום טלי פחימה לג'נין. התנזים ישמח לקלוט אותה. נראה לי לפי התגובה המטומטמת שלך שרק ערבי מחבל מג'נין יסכים לקחת את הבת הדפוקה שלך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזים, נעלבתם??!!
ל"ת
ספי,
ספרד,
04/04/05 12:36
|
|
 |
52.
טפו עליכם יש אשכנזים
ל"ת
מירי ביטון,
אור יהודה,
03/04/05 17:06
|
|
 |
מה זה? יורד פה גשם?
ל"ת
אשכנזי,
03/04/05 20:47
|
|
 |
בלי אשכנזים
איה,
03/04/05 18:30
|
בלי האשכנזים לא הייתם מגיעים לכלום בחיים הפתטיים שלכם ולא הייתם יודעים מה זה מחשב ואינטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נסחפנו קצת???
מזל שטיפשות,
לא הורגת...,
04/04/05 13:30
|
אשכנזים = יהודיי מזרח אירופה. אני בטוחה שגם את תסכימי שמזרח אירופה היא לא ממש שיא הקידמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
להחליף רגשי נחיתות בחוש הומור
ל"ת
אורי,
03/04/05 17:06
|
|
 |
אמת
אחת העם,
צפון,
03/04/05 17:43
|
לו היו הנעלבים מסוגלים לחייך על איפיונים עדתיים היו רגשי הנחיתות פורשים מין העולם.... החזית המזרחית הייתה נאלצת לפרוש וזאת נציגיה כפי הנראה לא יכולים להרשות לעצמם..... לא זכור לי שהייקים ששימשו כר נרחב להתלוצצויות והפולנים והרומנים הקימו אגודה מבישה ומנציחה מרירות שכזו! מסקנה נאור ציון עלה כיתה הוא מסוגל להתלוצץ... האגודה מלבה שנאה שטנה וכעס מעניין למה........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
EVERY WORD IS A GOLD
ל"ת
AMEN,
SELA,
03/04/05 18:36
|
|
 |
50.
אשכנזים שונאים אותנו
בוזגלו משה,
קרית מלאכי,
03/04/05 17:06
|
כל הנחנחים והלפלפים האשכנזים הוורדרדים האלה עם המשקפיים העגולות שאוהבים ערבים ושונאים יהודים מזרחיים. למה מי הם? שבדים? כולו רוסים ופולנים מסריחים מגעילים. מומרים שונאי ישראל. מתייוונים מהסוג הכי גרוע. יש להם בקושי חצי ילד וכלב והם עושים גרעפס כשהם אוכלים חריף. שילכו לעזעזל אם הגפילטע פיש שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזהר שמשאלתך לא יתגשם
יוני,
השרון,
03/04/05 23:19
|
כי אם כן נחליט לקבל את עצתך, וללכת לעזעזל, או ליתר דיוק למקום נורמלי יותר יותר, כמו ארה''ב, אוסטרליה וכו', תישארו אתם, הערבים היהודיים, לבדכם מול הערבים המוסלמיים.
נראה כמה זמן תחזיקו מעמד מולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל מילה נוספת מיותרת
אני,
03/04/05 21:54
|
|
 |
משה בוזגלו - בדיוק בגלל התגובה
אורלי,
03/04/05 19:37
|
|
 |
אחי רד קצת במפלס השנאה
ל"ת
יהודי,
ישראל,
03/04/05 17:48
|
|
 |
בוזגלו צא מריגשי הנחיתות.
אשכנזי,
גיבעתיים,
03/04/05 17:36
|
יש לי 5 ילדים ואני מפרנס את כולם בכבוד. אני מת על כדורגל וגרעינים ומרביץ חופשי סחוג עריסה ופילפל שטה.אני עו''ד ...ושכחתי אני אשכנזי...ומיטב חברי מהעדה שלך גם כשאני הולך איתם לתיאטרון לכדורגל ולמישחקי שש בש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא אתה מרגשי הנחיתות
יהודי,
ישראל,
03/04/05 17:50
|
|
 |
אני מתפלא שיש לך מחשב !
ל"ת
דני,
03/04/05 17:31
|
|
 |
תגובה של ערס
שרית,
03/04/05 17:28
|
|
 |
שיחזרו לפולין ולרוסיה
אבי לוי,
תל אביב,
03/04/05 17:15
|
|
 |
בטח , בטח
א.ש.כ.נ.ז.י,
12/11/05 18:28
|
תיהפכו מהר מאוד לעולם שלישי, כמו הרש''פ, סוריה ושאר מדינות ערב הנחשלות. [הרי נפט אין לכם]
בואו לא נשכח מי בנה את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה בטוח
אורלי,
03/04/05 19:39
|
|
 |
תחזרו אתם למרוקו ולאפריקה
ל"ת
אנדרי,
03/04/05 18:38
|
|
 |
תלמד לכתוב יא אנלפאבית
ל"ת
איה,
03/04/05 18:28
|
|
 |
שטויות
א,
03/04/05 17:36
|
בטח תסתדרו טוב, תהיו כמו כל מדינות ערב - בושה וחרפה איך שאתם מדברים, זה הכל מבורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעני מי שאוכל יותר חריף הוא
-יותר גבר,
04/04/05 02:02
|
זה מדד לגבריות אצל ערסים מכל עדה שלא תהיה -גם ערסים וסתם חולירות שלא אומרים תודה כי זה סימן לחולשה לדעתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מה זה מזרחיים?
שירה זמסקי,
נתניה,
03/04/05 17:03
|
זו פיקציה. יש יהודים פולנים, יש יהודים רומנים, יש ג'נטלמנים אירופאים כפי שטומי לפיד העיד על עצמו ויש יהודים ערבים. אין דבר כזה מזרחים. מזרחים זה פיקציה. אם עושים הכללות אז יש יהודים ערבים ולא מזרחיים כיוון שיש הבדל עצום בין יהודי מרוקאי ליהודי לובי או תוניסאי שהם בעשר דרגות יותר טובים מהמרוקאים מבחינת השכלה, תרבות דיבור, התנהגות, נימוס, מוטיבציה להצלחה וכו. גם המוסיקה המזרחית כפי שמכנים אותה היא בעצם מוסיקה ערבית בשפה העברית. אז פשוט תודו כל העסקנים המזרחיים המקצועיים כמו הקשת המזרחית - אתם צריכים להקרא הקשת הערבית. אם אתם מתביישים במוצא שלכם סימן שאתם סובלים מנכות נפשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה יהודים אשכנזים?
א.נ,
מטה יהודה,
08/04/05 19:37
|
זו פיקציה, אין דבר כזה. יש יהודים גרמנים ( או שבשנות ה-30 הם היו יהודים נאצים??). לידיעתך היהודים המקוריים, כן, אלה שגלו מארץ ישראל, בטח לא נראו כיהודים גרמנים או כיהודים פולנים. מה שנכון נכון, אין יהודים מיזרחיים, קשה לי לתאר את מרוקו נמצאת במזרח, גם תימן לא נמצאת במיזרח. גם לא לבנון, ולא מצרים, ובטח לא אלג'ריה. כולם הם יהודים יהודים. אם כבר היהודים הגרמנים לא יכולים להיחשב כיהודים, בהתחשב בכך שרובם כיום חילונים מתבוללים וכופרים, שונאי הדת היהודית, ואפילו אנטישמים כלפי חרדים. אז את חושבת עצמך ליהודיה? תחשבי טוב טוב לפני שאת פותחת את הפה. רוב הסיכויים שאת ושכמותכם תעופו מהמדינה הזאת ותהגרו לאר'הב או לגרמניה, ארץ המוצא שלכם. שם הם מאד ''נאורים'' שמתאימים לכם, ואני מציע לך שלא לדאוג ליהודים כאן בארץ. טנחנו ננצח את הערבים, פי עשר טוב מאיתכם, מישתמטים, ופחדנים, שמעדיפים לשמור על התחת שלהם מפחד הערבים, ולוותר על ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל האשכנזים ה''נאורים''
מזרחי תושב אירו,
03/04/05 20:15
|
אתם חושבים את עצמכם סוג א??? שכחתם שבמזרח אירופה הייתם סוג ג??? אתם באמת קצת דומים לאירופאים רק חבל שאתם הרבה יותר מכוערים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה??!! קראתי טוב??!!
טלי,
03/04/05 19:25
|
יהודי לוב יותר טובים וחכמים פי עשר משאר המזרחיים??
האם שירה מתכוונת לאותם טרבלסים ברברים וצווחנים?
לא שמשהו- רק רוצה לדעת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא גברת, הבנת הנקרא!
ספי,
ספרד,
04/04/05 12:45
|
ציטוט:'' כיוון שיש הבדל עצום בין יהודי מרוקאי ליהודי לובי או תוניסאי שהם בעשר דרגות יותר טובים מהמרוקאים מבחינת השכלה, תרבות דיבור, התנהגות, נימוס, מוטיבציה להצלחה וכו.'' סוף ציטוט. הסבר יהודיי מרוקו וכו טובים פי 10 מהמרוקאים ה ע ר ב י ם עכשיו תקראי שוב ותביני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יהודי או ערבי ?
אז מי אני?,
03/04/05 19:13
|
|
 |
אתה מבלבל בין ערבי ומוסלמי -
R,
TA,
03/04/05 20:17
|
יש ערבים שאינם מוסלמים כמו שיש מוסלמים שאינם ערבים (במיזרח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ עגבניות
יהודי,
לא ערבי,
03/04/05 17:53
|
המוסיקה ה''מזרחית'' היא 100% מוסיקה יוונית ואין לה כל קשר למוסיקה ערבית. מי שלא מאמין מוזמן לקנות דיסק יווני ודיסק ערבי ולהשוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא של פרס ערביה, זה ידוע!
ל"ת
אפללו,
חיפה,
03/04/05 17:21
|
|
 |
48.
נמאס מהערס
בוביק,
03/04/05 17:01
|
כבר נאמר שבשביל כבוד צריך לעבוד. מה לעשות והערסים הינם רובם מזרחיים? שום קשת מזרחית דרומית דמגוגית או דמוקרטית לא תשנה זאת. במקום להודות שישנה בעיה שנדרשת לטיפול מבפנים, מחינוך בבית, יוצא ציבור שלם להתבכיין. כשרוצים בשינוי עושים אותו לבד. אני יליד מרוקו, חונכתי וחינכתי את ילדי לכבד איכות מכל מוצא: מזרחית ומערבית. שלושת ילדי בוגרי אוניברסיטאות, וטוב להם בחיים. שום קיפוח לא פגע בהם. חינוך מהבית...זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הערסים מרוקאים
דוד אוחנה,
באר שבע,
03/04/05 16:59
|
אני מרוקאי בעצמי ואני מודה שכמעט כל הערסים שאני מכיר הם מרוקאים. לא רק הערסים. כמעט כל העבריינים במדינה הם מרוקאים, למרות שעכשיו הרוסים דוחקים אותם הצידה. אני לא מתבייש במוצא שלי. אני גאה בו אבל אני מתבייש בערסים, בערסיות, בתרבות של פרחיאדה, בצעקנות, בקולניות, בגסות רוח שמאפיינת תת תרבות פרחית-מרוקאית. אין בזה שום פחיתות כבוד להודות שהערסים הם ברובם מרוקאים. אדם אצל עצמו קרוב ואנחנו יודעים את האמת. לא צריך שיבוא איזה אשכנזי לומר לנו. אנחנו יודעים את האמת טוב מאחרים. ולצערי אני חייב לומר שמי שעשה רשימה של כל העבריינים שנתפסו במשך חודש בעבירות רצח/סמים/אונס/גניבות וכו יגלה כי 90 אחוז מהם מרוקאים. אז הקשת המזרחית תופסת טרמפ על העניין הזה. אין לכם מה למכור. לא צריכים לא קשת ולא נעליים. צריכים חינוך טוב, צריך שוויון בהזדמנויות, צריך עבודה שמפרסנת בכבוד את בעליה והעיקר צריך שיהיה שלום במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך מדהימה ובוגרת-חובה לקרא
ליואר,
תל אביב,
03/04/05 22:35
|
אני ממוצא רוסי. בעשור האחרון הרוסים היו מקור מספר אחד למערכונים וללעג. מי לא אומר ''כרטיס חבר מועדון''? . אף אחד לא התלוננן ובצדק. אם תגיד לרוסי ''אתם שתיינים והבית שלכם לא נקי'' סביר להניח שהוא יצחק ויגיד ''אתה צודק''. לכן הרוסים מתקדמים כל כך מהר. כי יש להם את היכולת לצחוק על עצמם ולהודות שהם לא מושלמים. תיראו שבעוד דור הם יהיו הרבה יותר טובים. כך היה עם כל העדות. גם עם המזרחים. תימנים, מצרים, סורים, עירקים. אבל נישארה בעיה קטנה-גדולה וקולנית. אחוז קטן מהמזרחים, דור שלישי אפילו, ניראים בדיוק כמו הורי- הוריהם שירדו מהמטוס לפני חמישים שנה. אותה מנטליות, אותו לבוש, אותו מבטא. והם קורבן של הגופים כמו ''הקשת המזרחית'' שמנציחה את הפיגור ומעודדת אותו במקום להביט וללכת קדימה. לא תיראה רוסי, דור שלישי שרוקד קזצ'וק. למה חלק קטן של המזרחים, לא מוכן לשמוע כלום חוץ ממוזיקה ערבית? בגלל ה''קשת המזרחית''. לכו לעזזל, מוגבלים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק. ערס= מזרחי. תפסיקו ל
גלי ויצמן,
כפ''ס,
03/04/05 21:59
|
|
 |
46.
6
SASON,
PARIS,
03/04/05 16:59
|
|
 |
45.
ההתבכיינות
א.,
03/04/05 16:53
|
גם ההתבכיינות של הקשת המזרחית היא נושא לסטירה בפני עצמה. לגופו של עניין - ה''ערס'' המצוי עליו צוחק ציון, הוא זה שעושה רושם ושם רע לתדמית עדות המזרח. צריכים להודות לו על שהוא מוקיע את התופעה ומלגלג עליה . ''וביערת הרע מקרבך'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מהתגובות אני חש שנאה למזרחים
בלי קשר לערסים,
עצוב . . .,
03/04/05 16:44
|
מתי האשכנזים יבינו שהם אינם מערביים\אירופאים.
לפני 60 שנה האירופאים הסבירו את עמדתם - השואה. כל שנה אנחנו מזכירים זאת ביגון. אז אין לכם כבוד עצמי ? מי שחושב שהוא אירופאי, שיחזור לאירופה, אולי אז הוא יבין שהוא למעשה ערס יהודי בשבילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה הכי חכמה ונכונה!!
ל"ת
י.נ.,
03/04/05 20:15
|
|
 |
43.
אפס מאופס ברמה נמוכה.
שוקי,
03/04/05 16:43
|
שבועות מציעים לנו בעבודה כרטיסים להופעה, ואף אחד לא קונה. יצא לו שם שלא חרא אמיתי ואנשים די לא רוצים שיזהו אותם ככאלה שהולכים להופעות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אני ספרדי ונמאס מהקשת המזרחית
איציק,
03/04/05 16:42
|
אני בכלל מתבייש שהאנשים הללו מתיימרים לדבר בשמי. מדובר בכת שמאלנית קיצונית מנותקת מהציבור שהיא אמורה לייצג. אני אגב שונא את הערסים ומתבייש גם בהם ואם צוחקים עליהם אז כמה טוב. חוץ מזה, אין דבר כזה ''מזרחי'', יש ספרדים, יש תמנים וכו'. בתוך מרוקאי אני לא מרגיש כל כך חותר קרוב לתימני מלפולני. מדובר בשתי עדות מכובדות אך שונות משלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
עלה להם הDDT לראש
ל"ת
הרשלה,
03/04/05 16:37
|
|
 |
40.
למה רק נאור ציון ?כל הבדרנים
אשכנזי,
אזור אשכנזי,
03/04/05 16:36
|
במדינה מתפרנסים מהצגת דמויות מזרחיות ולאו דווקא ערסים בלבד .(ראה למשל הגשש החיוור ,חנה לסלאו ,דודו טופז ועוד).הדמות המזרחית הפכה לאבק אדם בתוך מערבולת ''התרבות הישראלית'' ,ואין פלא שדור הבנים של עדות המזרח מתבייש באבותיו ובז להם עמוקות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסירטי הבורקס עשו צחוק מהאשכנז
ים,
04/04/05 02:06
|
ואף אחד לא מחה ומצד שני אף אשכנזי לא התבכיין על זה. קצת הומור עצמי לא יזיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ההם מרמת אביב לא הצגו כקופים
בושה,
לכולנו,
03/04/05 16:28
|
מי שאשם הם המזרחים, כמו נאור ציון, יהורם גאון ויצפאן למינהם שעושים כסף על חשבון כבודם העצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לצחוק אסור??
מזרחי בעל חוש ה,
03/04/05 16:49
|
תפסיקו כבר עם משחקי הכבוד אתם רק מצדיקים את הסטיגמות שאתם יוצרים מזרחי בעל חוש הומור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ההם מרמת אביב לא הצגו כקופים
בושה,
לכולנו,
03/04/05 16:28
|
מי שאשם הם המזרחים, כמו נאור ציון, יהורם גאון ויצפאן למינהם שעושים כסף על חשבון כבודם העצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אם היו מעיזים
א.נ,
מטה יהודה,
08/04/05 19:53
|
מיד היו מורידים אותם מהמסך. אני הייתי מציע לצייר אותם באור של מסורטנים ( אתה יודע עם הרבה גידולים), עם כל הסרטנים למיניהם שהם חוטפים בגלל העור השקוף שלהם. מעניין איך הם היו אוהבים את זה שם בטלויזיה, והקהל ה''נאור'', בטח היה צוחק. גם חזירים זה די מתאים להם (אולי בגלל הצבע ובגלל התאווה לחזיר וכו'), גם כרציות ומוצצי דם למיניהם אפשר לתאר בפרודיה, אתה יודע, הם מוצצים לעם כבר את כל הלשד, עם הניצול שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הסרטון שלו קומי אבל נכון מאוד!
עדי,
03/04/05 16:25
|
למה אתם בוכים ??? הרי זו אמת לאמיתה !!! אלו הקווים לדמותו של הערס המצוי!! הוא לא טען שכל המזרחים הם ערסים אך הוא טען שכך נראים ומתנהגים ערסים וזה נכון !! כנראה שאתם לא מספיק חכמים בשביל להפריד או לנהוג באובייקטיביות. אני מקווה שאני לא משתמש בשפה גבוהה מדי....אובייקטיביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה לא נכון במערכון ?
ל"ת
אריה,
מבשרת,
03/04/05 16:24
|
|
 |
הכל נכון. כך נראים מזרחים.
ל"ת
מיכל,
03/04/05 19:15
|
|
 |
35.
ראיתם ערסים שומעים מוצרט?
ל"ת
ראיתם ערסים,
מערבים?,
03/04/05 16:18
|
|
 |
כן, רק לצלצול בפלפון שלהם...
ל"ת
מרב,
03/04/05 19:15
|
|
 |
34.
אבל הוא צודק,ישראל=כוכב הקופים
ל"ת
אחד מהג'ונגל,
03/04/05 16:18
|
|
 |
33.
הקשת מייצגת את ''הכבוד'' הבזוי
מזרחי מבסוט,
03/04/05 16:12
|
ככה זה. יש מזרחים שלעולם לא ישתחררו מהצורך ''בכבוד'' והפגיעה חלילה בכבודם. רק מזרחים שבזים למילה הזו - מוכנים שיצחקו עליהם כי הם מעולם לא נפגעים - הם הם המזרחים האמיתיים. נשבר לי הזין מכל מיני אנשים וגופים שרק מחפשים ממה להיעלב כל הזמן. יאללה תצחקו על הכל - על הניבכיות של האשכנזים, על הקמצנות של הפרסים, על העקשנות של התימנים ועל הערסיות של ארצות המגרב. למי אכפת - ממילא הכל סטריאוטיפים וכולנו יודעים שכל אדם כיום נבחן לגופו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הם באמת קופים
ל"ת
קק,
03/04/05 16:12
|
|
 |
ואתה שילוב של עכברוש וחזיר
ל"ת
ד.,
03/04/05 20:09
|
|
 |
31.
ומי הוא נאור ציון - מערבי?
ל"ת
צחי,
03/04/05 16:11
|
|
 |
30.
נאור ציון הוא ערס בעצמו-תת רמה
אילנה,
נצרת עילית,
03/04/05 16:11
|
ב''ה נאור ציון תת-רמה בעצמו. יש לו דיבור של ערס, הליכה של ערס, בדיחות של ערס, גוף של ערס, ובכלל מי הביא אותו להיות במקום שהוא נמצא אם לא קהל מטופש שמכוון למכנה הנמוך ביותר. כדי להצחיק באמת אפשר לדבר על הדברים הכי פשוטים והכי בנאליים בחיים ולא לקחת עדה כלשהי ולהעלות את עצמך על ידי ירידה על מי ששונה ממך. אישית, אני לא אלך להופעות שלו. דרך אגב, יצא לי לראות מספר קטעים ממספר תכניות של יהורם גאון- איזה תת רמה של תכנית. כל המרואיינים מחזיקים ביד את המיקרופון כאילו שאין תקציבים בערוץ 1. השאלות שהוא שואל את המרואיינים כל כך פותחות פצעים בשידור שזה לא אחת גובל בהלבנת פנים. מישהו צריך לתת את הדין על תכניות שכאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ומה עם לובה ? והדרכון הפולני ?
לובה אברם ואברם,
20 דק' מב''ש,
03/04/05 16:10
|
יש אין סוף מערכונים - גם על אשכנזים, רוסים, אתיופים, עשירים עניים. אם לתבוע - אז את כולם. חוץ מזה - שהקשת המזרחית תפסיק לקרוא לעצמה מזרחית. הם לא מייצגים את המזרחים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אין הקשת האשכנזית.?...
ד,
ל,
03/04/05 18:05
|
כי אם איזו קבוצה רק הייתה מעיזה לתת לעצמה שם כזה היה בלאגן בארץ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
נאור לא סובל את עצמו!
מזרחית,
03/04/05 16:09
|
בחור בעל רגשי נחיתות ברמה פתולוגית (לא ראיתם את התכנית של צופית גרנט איתו?) שבכל פעם מחדש מוצא דרך גסה ומעוררת בחילה לצחוק על בני העדות השונות ובעיקר על מזרחיים עליהם גם הוא נמנה. לא יעזור לך שום דבר, נאור, גם אם תמשיך לצחוק כל חייך על מזרחיים עדיין תישאר אחד מהם- האשכנזים לעולם לא יקבלו אותך למחנה שלהם ''בזכות'' מעשיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהו.. עכשיו אנחנו מחנה... יש!
ל"ת
הילה,
הרקיע השביעי,
04/04/05 09:19
|
|
 |
27.
כל מי שלא אקדמאי או צפונבוני
סם,
03/04/05 15:59
|
|
 |
26.
בדיוק נכון
ציפי,
בת ים,
03/04/05 15:56
|
ראיתי את התוכנית, ואני גרה במקום שנראה בדיוק כמו גן חיות, ערס זה קוף ...נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה זה ערס
דוד חטוקה,
03/04/05 15:56
|
יאללה יאללה כולם שחושבים שערסים זה רק מזרחיים טועים בגדול. עדות המזרח יותר חכמות מכל עדה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!! חובה לקרוא...
הילה,
החלל החיצון,
04/04/05 09:17
|
עדות המזרח יותר חכמות מכל עדה אחרת. בדוק! כי דוד חטוקה אמר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גם בבדיחות מקפחים אותכם?!
אוי דיי כבר!,
03/04/05 15:54
|
תלמדו מה זה הומור!! לא צריך ללכת לבכות על כל דבר... לא מצחיק אותכם אל תלכו להופעות שלו....אל תראו תוכניות שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מצטער, אבל
אביחי,
03/04/05 15:54
|
|
 |
הצחקת אותי
ל"ת
טיני,
04/04/05 14:17
|
|
 |
דודו טופז- אביחי היקר- הוא ערס
לבנבן,
04/04/05 02:09
|
|
 |
22.
חרא של בנאדם. מאחלת לו הרבה רע
שונרא,
03/04/05 15:53
|
אני מתעבת אותו מאז הופעה שלו שנקלעתי אליה ב-1992, ובה הוא העליב כל מי שעשה את השטות ובא להופעה. לידיד שלי הוא קרא נער היטלר לכבוד היותו בלונדיני, והוא בכלל דור שני לניצולי שואה. נורא בטעם. מילא זה, אבל לי הוא אמר אחרי שראה שאפילו לא גיחכתי למשמע השטויות שהוא מדבר שעל כולם הוא מחרבן, חוץ מעליי. איתי הוא רק מנגב. בדרן בלירה וחרא של בנאדם. אפס מאופס ומאחלת לו שייכשל בכל אשר יילך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה, זבל של בנאדם.
ל"ת
מיכל,
03/04/05 16:33
|
|
 |
צודקת
מרק,
03/04/05 17:34
|
|
 |
תבינו, זה סטנד-אפ
נשק,
12/11/05 18:31
|
מי שנעלב שלא יבוא להופעות. סטנדאפ=ירידה על האנשים באולם. אני אישית לא מגיע. אבל אם הייתי בא , אני יודע מה היה מצפה לי: אני נמוך שמן וקירח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה בסך הכל הומור
מנחם הרצליה,
03/04/05 15:49
|
לקשת הדמוקרטית אבד חוש ההומור , עצה לגב' סיגל הרוש , לא על כל דבר צריך להחריז מלחמת חורמה , על מי כבר לא עשו סטירה במדינה שלנו ???? אז מה?????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בדיוק כמו שהתנפלו על דוד טופז
ל"ת
איילת,
03/04/05 15:46
|
|
 |
19.
לכל בעלי רגשי הנחיתות:
אלה,
03/04/05 15:43
|
יש ערס מצוי. מה לעשות זאת המציאות. כל דבר שיכול לעצבן את הקשת המזרחית, נשמע טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הם צודקים! כי כיום ה''ארס'' רוסי
ל"ת
בת ליוצאי פולין,
המרכז,
03/04/05 15:43
|
|
 |
17.
והנה שוב ההתבכיינות
אני,
03/04/05 15:42
|
''מקפחים אותנו! אנחנו מובטלים! צוחקים עלינו!...'' באמת שנמאס לשמוע. הרי ידוע שחלק גדול ממעריציו של נאור ציון הם ממוצא מזרחי ואין להם בעיה לצחוק מהביחות האלה, אז למה ל''קשת'' זה מפריע? למה רק להם אין הומור עצמי? הרי ידוע שציון צוחק על רוסים הרבה יותר מאשר על מזרחים (די.וי.די) שמעתם פעם רוסי מתלונן? ככה זה חבר'ה הומור טוב חייב להיות על חשבון מישהו, ועדיף לו לאותו מישהו, לקחת את ההומור ברוח טובה, ובידיעה שבפעם הבאה זה יהיה על חשבון מישהו אחר. ''קשת מזרחית'' תפסיקו לבכות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בושה וחרפה
איציק,
רמת גן,
03/04/05 15:41
|
זה שהקשת המזרחית פונה בתלונה היא רק מנציחה את זה שהערס הוא מזרחי הרי בשום מקום בתוכנית לא דובר על מזרחי וזה שהמוסיקה היא מזרחית לא מצביעה על כלום ולכן עדיף לקשת המזרחית לרדת מהעץ ולא להוסיף חטא על פשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נאור ערס בעצמו - אבל ככה זה -
חגית,
צפון הארץ,
03/04/05 15:40
|
|
 |
14.
ובינינו, נאור לא צודק?
דנית,
03/04/05 15:40
|
זאת סאטירה אבל היא כלל אינה מדע בדיוני. כמות הערסים במדינה הזאת פשוט מעוררת חלחלה!! הגסות, החוצפה, המראה המרושל והפה המלוכלך הם סממנים של הערסים. כנראה שקשה לקשת המזרחית להביט במראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
די נו
אוף,
03/04/05 15:39
|
עוד פעם הם יצעקו ''קיפוח''?! זה היה מצחיק. גם על פולנים יורדים ועל רומנים ועל פרסים אז חלאס עם רגשי הנחיתות כבר. כמה דורות עוד צריך לעבור כדי שהמזרחיים יבינו שהם שווים בין שווים ואם מישהו מהם לא התקדם בחיים זה רק באשמתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נאור ציון
חנן,
ישראל,
03/04/05 15:38
|
האיש האדם האישיות שלו כולו מלא ברגשי נחיתות שאין לי מושג מאיפה אבל אנחנו המזרחיים נופלים ומשלמים את המחיר של אדיוט זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אולי במקום להתבכיין, תוקיעו
קרנפי,
ת''א,
03/04/05 15:34
|
התנהגות ערסית! כל הזמן אני שומע מזרחים בוכים. למה הקשת המזרחית, שבאמת מדובר באנשים אינטיליגנטים וחכמים, לא מוקיעה או פועלת כדי לצמצם התנהגות ''ערסית'' טיפוסית - בלי קשר לדת צבע ומין. פעם ההתנהגות הזאת היתה דוחה אבל איכשהו נסבלת, היום זה פשוט סכנת חיים - אתה אומר לערס שישמור על הכסף שלו והוא דוקר אותך. למה הקשת המזרחית לא עושה משהו עם גל הדקירות האדיר שעובר על המדינה. עם כל הצער (ואני לא גזען) בין כל הדוקרים יש מכנה משותף - עדה מאוד ספציפית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איש קטן ומגעיל
שרון,
הצפון,
03/04/05 15:32
|
יצא לי ללכת למופע של נאור ציון בזבוז של זמן וכסף חוסר כישרון חוץ מלעמוד על הבמה לקלל ולספר בדיחות גסות - ממש מגעיל תת רמה. בושה שנותנים לאדם כמוהו במה בטלויזיה . אבל האמת שגם התוכנית של יהורם גאון היא לא ממש מציאה כך שהם מתאימים מאוד אחד לשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לנאור ציון
דורון,
מרכז,
03/04/05 15:32
|
תבקש מהעו''ד שלך ללכת על הגנת ''אמת דיברתי''.... הוא כבר יסביר לך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה
ל"ת
.,
03/04/05 16:41
|
|
 |
8.
למה תמיד מישהו רוצה לעשות קופה
ק.ש.,
דרום,
03/04/05 15:30
|
|
 |
7.
אני מזרחי גאה ואני לא מבין
מומו,
03/04/05 15:29
|
|
 |
6.
יאללה מספיק - קשת הבכיינים!
אשכנזי מצוי,
03/04/05 15:24
|
נו? אולי מספיק? עצם זה שקיים ארגון כמוכם שנושא על דגלו את ה''מזרחיות'' ומעלה טענות שונות ומתבכיינות לא עושה טוב לאף אחד. כולנו ישראלים. אז קדימה... ת צ א ו מ ז ה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות קטנה
א.נ,
מטה יהודה,
08/04/05 19:43
|
|
 |
5.
ירדו לגמרי מהפסים
בני,
03/04/05 15:22
|
גם במאבק שלהם נגד הפשרת קרקעות, המניעים שלהם קטנוניים ובסוף הם פוגעים בעצמם ובכולנו יותר מאשר לתרום משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
המערכון היה על ערס אשכנזי.
רבינוביץ,
03/04/05 15:21
|
המערכון היה על ערס אשכנזי. להתנצל בפני האשכנזים מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זו הייתה סאטירה הלווו!!
רינה,
03/04/05 15:21
|
הם לא רק פאשיסטיים רוחניים,הם גם חסרי הומור!!!
שאלוהים ישמור אותנו מאנשים כאלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מילא אם היה מצחיק
ג'ודי,
03/04/05 15:21
|
אבל כרגיל ציון המגוחכון , לא מצחיק ולא מעניין. אלים גס רוח וצעקני. את המערכון הזה כבר הציג באלף זוויות בתוכניותיו הרדודות - חבל לצפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
על ראש הערס בוער הכובע
ל"ת
ספי,
03/04/05 14:57
|
|
 |
מקור האש
הצלמת,
צפון,
03/04/05 17:48
|
על ראש הערס בוער הכובע כי הוא נדלק באש הלפיד שעל מוט הדגל..... לארס הקומי המקומי שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלעת בול
ל"ת
אורי,
ב''ש,
03/04/05 15:34
|
|