 |
152.
ערוץ המוות
דן,
מרכז הארץ,
27/04/05 15:12
|
בתקופה רב הערוצית שבה אנו חיים , כשרשימת האנשים שמשפיעים על חיינו הולכת וגדלה , קרב היום בו קצב עזיבתם של ידוענים את העולם היפה הזה יגיע לידי כך שלא תהייה ברירה אלה להקים את ערוץ המוות, 666 בממיר הדיגיטלי . השמיים הם לא הגבול בערוץ כזה . אני מחפש שותף שייכנס איתי . לאמא שלו או שלה מובטח חצי שעה בפריים טיים .
כל הזכויות שמורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
מסכים לרוב הדברים. מה אתה מציע
ל"ת
יצחק,
מרכז,
18/04/05 11:25
|
|
 |
150.
הנושא אינו אהוד מנור ?? באמת ?
עדי,
17/04/05 13:24
|
כותב השורות המרושעות האלה הכריז בתחילת דבריו כי הנושא אינו אהוד מנור. וראה זה פלא, בהמשך המאמר נוטף הקנאה הזה הוא סופר את התחנות בחייו של אהוד מנור, מתייחס אליהן בזלזול ובציניות, מביע דעתו העל כשרונו של מנור, ועוד מוסיף ורומז ברמזים דקים כמו חדק לש פיל על ''חייו הנסתרים'' של אהוד מנור... וכל זאת כשהנושא הוא אינו אהוד מנור.... רון מיברג, אתה איש מריר, קנאי ומלא תסכול ורגשות קיפוח. עשה לכולנו טובה, גש לפסיכולוג הקרוב ולבן בעזרתו את בעיותיך עם עצמך, למה כולנו צריכים להיות הכותל המערבי שלך ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
אוי כמה שאתה צודק, רון.
ל"ת
אבל אמיתי,
אך מוגזם,
17/04/05 12:48
|
|
 |
148.
הלוויתה של נעמי שמר כן שודרה
אביבית,
הרצליה,
17/04/05 12:27
|
|
 |
147.
אהוד מנור, ז''ל
דן,
באר שבע,
17/04/05 10:43
|
הכותב נשמע כשונא ישראל שזה ממש מחליא. אין אני מבין מדוע ההתאבלות ההמונית על מותו של אהוד מנור מפריעה לו? זכותו של כל אדם להתאבל על מי שיחפוץ ומן הראוי שהתקשורת תסקר ארוע בסדר לאומי שכזה גם אם לא מדובר בפיגוע טרור או דיווח קשה על בעיות כלכליות, כפי שבוודאי כותב הכתבה הזאת היה מעדיף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
כרגיל רון מיברג מתבכיין
דרור,
תל אביב,
17/04/05 09:56
|
רון היקר, כרגיל אצלך אתה עסוק בעיקר בהתבכיינות חסרת תוחלת שאינה מגובה בשום רעיון אמיתי. אז היתה חגיגה תקשורתית מוגזמת. כתבת שאתה יכול לחשוב על 10 דרכים אחרות להנציח את אהוד מנור אבל לא הואלת בטובך לחלוק אף אחת מהן. והסיפור עליך ועל תולדותיך אינו מעניין. אינך אישיות בסדר הגודל של אף אחד מאלה שהוזכרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
מה עם קישון, לא נחשב?
בועז,
תל אביב,
17/04/05 01:11
|
|
 |
ל-145: '' מה עם קישון...''
MINI MOUSE,
SANTA MARIA,
17/04/05 05:11
|
|
 |
144.
טור מעולה. יפה ומדוייק
ל"ת
לביאה,
16/04/05 17:33
|
|
 |
143.
The ''ugly Israeli'' in contrast
Nirit,
USA,
16/04/05 04:06
|
Looks like a pig and acts like a pig. Because of people like him that don't know how to respect other people in life and even in death we are deteriorating as a nation. If Ehud Manor was the symbol of the ''nice Israeli'' than you are definetely symbolizes the ugly one!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדויק להפליא ! הישראלי המכוער.
ל"ת
דניאלה,
16/04/05 19:00
|
|
 |
142.
האבל על אהוד מנור מוצדק ואמיתי
דניאלה,
15/04/05 19:17
|
אלא שהמינון חרג מן הפרופורציות. עם כל הכבוד מנור לא היה ראש מדינה והיה טעם לפגם בשידור הלוייתו בשידור חי. טוב עשה ערוץ 1 שסירב להשתתף באורגיית המוות הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
הדמות של חלי מדברת ככה
יואב,
15/04/05 18:07
|
הדמות של חלי יחימוביץ מדברת כמו שמייברג כותב. האם הוא זה שכותב את הטכסטים שם? כי אם זה כתוב ברצינות, הייתי ממליץ על קורס כתיבה יוצרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה יואב
רתם,
16/04/05 18:59
|
בין כל רגשות הגועל, הכעס והבחילה שהמאמר של האיש הדוחה הזה עוררו בי, הגיעה התגובה שלך והעלתה חיוך על שפתיי. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
הישגת את מבוקשך
אלי,
15/04/05 15:07
|
קיבלת מספיק תגובות כדי ללוש את האגו שלך וביום ראשון כשתגיע למערכת העיתון, וודאי תהיה מנופח בחשיבות עצמית ותמלמל לעצמך ''איך שוב יצרתי פולמוס ציבורי''. כמו התקשורת שגינית גם אתה קפצת על הארוע החם רק שמצידך חטאת לעיקר במסווה של התפלספות. יום אחד תבין.. אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
עוד קטע מעולה של רון
מו,
15/04/05 02:31
|
|
 |
אבוי לישראל שלכם
דנה,
15/04/05 09:06
|
ישראל ''שלכם'' היא כפי הנראה שלולית דלוחה של אנשים קרים, מרושעים, צינים ובעיקר מרירים ומלאי רגשות קיפוח וקנאה בכל מי שמצליח בסביבתם, בכל מי שהתברך בכישרון להיות אהוב נאהב ויוצר. הנחמה היחידה שלי היא לגלות עד כמה מעטים הם אותם יצורים אומללים המאכלסים את אותה ישראל ''שלכם'', לעומת רבבות האנשים שעדיין מתעקשים להישאר בעלי לב חם ואהבה ליופי הפשוט ולמילים רגישות שיוצאות מהלב ונכנסות אליו. כל זמן שישראל ש ל י היא עדיין הרוב במדינה האומללה שלנו, אפשר לפחות לנשום לרווחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
רון אתה כשרון
ארי,
15/04/05 02:15
|
אין אין עליך, אתה עשר בכתיבך! אני קורא את דעותיך מבלי שהנכתב מזיז את האונה השמאלית, מהטעם הפשוט: אני קורא רק את המילים ולא את המשמעות. אתה מסוגל ליצור ספר שלם שנון ויפה, אבל בלי שהקורא יבין בדיוק! למה את חותר. למרות הכל אני חושב שיש מה ללמוד על הכתיבה שלך. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה. התרגשתי מן המחמאות
רון והעיפרון,
16/04/05 17:30
|
יש לי טכניקה והיא כבר לא סודית: אני בוחר את המלים ואחר כך מחבר אותן למשפטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
יש לך ארץ אחרת?
יערה,
15/04/05 00:54
|
אם כך אתה מוזמן לעבור ולגור בה ותשחחר אותנו מנוכחותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
רון ,תתבייש.
לייה,
גבעתיים,
15/04/05 00:49
|
לפעמים צריך לדעת מתי להחריש. כנראה שאצלך המושג לא קיים . אז לפחות נסה לעשות לנו טובה ממש קטנה (גם אם זה קשה לך) ושב קצת בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
***כאוב, מספיד, וממשיך את דרכו
מריאן קפלון,
קריית חיים,
14/04/05 23:43
|
תודה! לזכרו של אהוד מנור ז''ל.
שבוי בקסם מילותיך, נפרד ממך כולי נרעד... אוצר יצרת בידך, שיהדהד בלב לעד.
לנו פילסת את הדרך, אל המילה המובילה. לגאונות שלך אין ערך, וכניתן למדוד גדולה!?
יוצר היית לתפארת, כפזמונאי או משורר כך ריקנות גדולה נותרת, כשלא נראה אותך יותר.
בעצב גם הנר דומע, כמה קשה היא הפרדה... חבל, שזאת אינך שומע... רציתי רק לאומר, - תודה!
מריאן קפלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
למה אסור להתרגש ממותו של אמן ?
יותם,
חיפה,
14/04/05 21:50
|
לא ברור מה לחוץ היה לו לכתב לפצוע בכוח את נעימות פרידתנו מאמן דגול , אבל דגול באמת. מנור כתב שירים כל כך יפים בחייו שהתרגשתי כששמעתי על מותו (ואני בן 21 , לא מכר ותיק מבינימינה ולא מתחסד). פשוט כותב מקסים שהכניס לפי ולמחשבתי שורות מעלפות שהביעו אהבה, כאב וכל רגש חשוב כל כך שידע לשרטט בעפרונו. לא צריך בכח להיות ציניים ולהרוס פרידה מאמן כל כך נעים וחברותי , שריגש גם את מי שלא היו בני משפחתו , קרי הציבור הרחב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
הצד התקשורתי ומנגד האישי
א.ב,
14/04/05 19:57
|
באשר לצד התקשורתי , בעיקר במדיה הטלוויזיונית, ולא ספציפית דווקא למקרה של מוות, היא ההתרכזות באותו נושא עד לזרה, כאשר כל הנושאים האחרים נאלמים ונעלמים. על הצד התקשורתי יש מידת אמת בדבריך. אינך צודק באומרך שבמקרה של מנור'' גלים המכוונים מלמעלה בידי גופים אינטרסנטיים''. התרשמותי היא (לא הכרתיו אישית) שכל התגובות של אלה שהכירוהו והוקירוהו היתה כנות ואמתיות שנבעו כנראה מאישיותו הקסומה ויחסו המיוחד והאוהד והמפרגן לאחרים. אהדה וחיבה זו ספונטנית ואותנטית שצמחה מלמטה ולא הוכתבה ע''י שום גוף אינטרסנטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מאוזנת ביותר
ל"ת
A,
14/04/05 20:02
|
|
 |
132.
רוני, יש לו משקפיים
Mivrag=Screwup,
14/04/05 18:50
|
רוני, יש לו משקפיים רוני, יש לו משקפיים אם יפלו המשקפיים אז יראו לו את העין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
You are right
Dan,
USA,
14/04/05 18:47
|
The issue is very simple, the media is looking for news and rating. And since the dead person is one of them they are jumping on it and having a party. It is all for the rating
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
לונדון הצבוע
אסתי,
בית,
14/04/05 18:33
|
אם חברים כמו לונדון וסמאט ש''זורקים'' רמזים . מי צריך אוייבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסתי את כל כך צודקת
תמי,
18/04/05 09:59
|
|
 |
129.
נראה שרון ברמזיו לגבי מנור
אפקט החד-גדיא,
14/04/05 18:20
|
מנסה גם לרמוז לנו על עצמו. בואו נאמר שלרון עצמו היו כמה נסיונות חד מיניים בזמנו (ובימים של אלכוהול וראש חסרחר ישנם גם תמונות), עד אשר החליט שהוא מעדיף כנראה את החד-חד מיניות שלו עם עצמו. בעניין הזה לא הפותעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה חד מיניות עם עצמו?
ל"ת
מישו,
15/04/05 19:18
|
|
 |
128.
האם גם רפש אתה מנסה להשליך
אני מת''א,
14/04/05 18:07
|
באיש המקסים הזה? גם אני ראיתי את התוכנית של לונדון וקירשנבאום עם יוסי שריד וגדעון סמט. לאיזה רמזים שהופרחו אתה מדבר? אולי זו בכלל ההזדמנות שלך להפריח רמזים? לא רימון יד לא נצור נפל לרגליך - רפשך היוצא מנשמתך המלוכלכת הוא שרובץ שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
Here's the Thing
Giora,
Tel Aviv,
14/04/05 18:05
|
Ron, It is a free world: if there is something that does not match your high standards on TV you can turn it off, or, in this day and age of multiple channels just surf your cheerful way away to other cultures. You can skip the news items on papers (too bad the daily dose of other disasters did not match your insatiable appetite for drama, but I am sure that an education stuffed talent like you could pick up a good book and wait for tomorrow). You could turn off the radio or dial right and left to your hearts’ content. And, yes, the internet is packed with three zillion other sites than those who chose to pause and pay homage to the person that contributed, in their view, to their cultural upbringing. You do not have to be one of them! l
The fact the you chose to follow up on every news item, each television broadcasting, and micro eulogy by a mini friend, as you have so meticulously bother to prove in your too long, too irritating article, indicates that you, just as anybody else are part of the sticky culture you are trying to snob away. l
If there’s anything longer and more annoying than the mourning ritual you so despise it is this article. It took me one paragraph to get to the bottom of it. The rest was relentless blurbing and peacocks’ pseudo-intellectualism riding on the ever popular anti populism. The mourning, Ron, is not for the dead, it is for the living, and for those who feel close enough to take part in the ritual. I have listened and read just as much as I felt necessary for my level of connection. Fact of the matter is that none of it appears in the front page today. You’d have to click your way into the Culture link to get more. Quite reasonable, in my honest opinion, for somebody who made a meaningful contribution to the performing arts and cultural landscape of this country for over three decades. l
Another unnecessary, mean-spirited, gracious-lacking creation from the workshop of its writer – Mibergism at it’s best!
I am sure you got my point. Unlike you – I will stop here! l
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dissent is an act of faith
רחלה,
14/04/05 19:22
|
גיורא יקר, If this a free world as you state in your response, then let other views be heard as well. No healthy society should be speaking in one voice, and if this is what you are aiming for I don't want to be part of your group - I'd rather have more Meibergs around me knowing that someone will stop the madness when and if necessary. You are also accusing Ron for blurbing relentlessly when in fact you do the same. Come off it, Giora, just beacuse you have mastered the English language doen't mean your content is of any value. As far as I'm concerned, you have just joined the crowd and didn't say anything original
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks for the Complement
Giora,
Tel Aviv,
14/04/05 21:42
|
Now get a dictionary and read it again. I'm sure it will look better the second time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Giora
רחלה,
14/04/05 22:12
|
No way I'm gonna read your tedious text the second time
What dictionary?? Isn't that obvious I can read your hoity toity language? Why don't you try a different retort
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I Think You Have a Crush on Me
Giora,
Tel Aviv,
14/04/05 23:19
|
Even the pesky Mieberg did not anticipate that much excitement. Stay cool, and try to recover.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיורא??
רחלה,
15/04/05 19:30
|
מה קורה לך בדיוק? הינך אומר דבר אחד ולא ממש מתכוון אליו, כאילו שאתה מדבר משני צידי הפה. בתגובתך Wow, How Immense אתה משתמש במילים ארסיות כדי להגדיר את האחר(ת), ואותי זה מבלבל. ומה זה??? Only don’t forget the batteries of your vibrators on your way there. Remember what it did to your brains last time
נראה לי שאתה חייב לשים את המילה האחרונה, אבל לא בלי לנסות להעליב, כאילו שזה דבר רע להחזיק ויברטור, וכאילו שלחשוב אחרת ממך זה לא אפשרי. למה שלא תהנה מהחיים, מאשתך, והילדה שתוולד לך. הילדה הזאת תצטרך אבא שלא קורא לנשים girls ולא מחזיק בדעות חשוכות. בשבילה, כדאי שתלמד שיעור או שניים בשיוויוניות. הייה שיוויוניסט - לא שובניסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MAGDALENA
שכנתך,
15/04/05 06:12
|
|
 |
Love
Giora,
Tel Aviv,
15/04/05 06:08
|
That is apparently what's missing in this venom-loaded article. And a little bit of compassion and sympathy for the dead and those that felt close enough to mourn and shed a tear for him. And while you have the dictionary, if you still have it, look up under irony: the days I thought that all girls have a crush on me have been over many moons ago (Hey, maybe I AM that Giora from the Kibutz). Well, maybe except for one - my dearest wife Mia, who carries the little baby girl that is planned to emerge into this world four months from now. Let’s hope to a better kinder world than the one portrayed, or perhaps I should say represented, by Mieberg and his alike.
Rochale, you brought me some good memories, Love to you as well. Let’s move on.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Wow, How Immense
Giora,
Tell Aviv,
15/04/05 05:35
|
With such heights of intellectual soaring even I cannot compete. Yes, I give up, you convinced me. Manor was a piece of nothing worth nothing that contributed nothing. From now on, only Ron Mieberg and his bunch of groupie cows will sing, dance and demonstrate the depths of their despise around the clock on every radio and TV station. Welcome to the new authentic reinvented Israeli culture, the culture of loath and resentment of everything and anything that is liked by more than ten individuals. Okay girls? Ready to take the stage? Only don’t forget the batteries of your vibrators on your way there. Remember what it did to your brains last time.
Well, I think we had enough fun. Let’s move to the next dead artist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Giora with Love
רחלה,
15/04/05 04:45
|
גיורא - השם שלך מזכיר לי מישהו אחר שהכרתי פעם בקיבוץ. גם הוא חשב שכל הבחורות דלוקות עליו. ובקשר למייברג, אתה צריך להגיד לו תודה שהוא מאפשר לך במה להתבטאות (אפילו אם זה באינגיליזית). תפסת אותי ביום טוב - אני מרגישה על הכיף כיפק, ולכן לא אגיד שום מילה רעה. שיהיה לך יום סבבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיורא-גיורא - זה נכון שזה ...
MAGDALENA,
SANTA CRUZ,
15/04/05 04:35
|
...מתחרז עם ג'ורה, אבל - הרי, לא בתחרות עם הפזמונאי הבאנאלי והרדוד ז''ל, אנו עוסקים כאן. באנו רק להציע, שתרד במחילה מן הסוס - או, יותר נכון, הפרד הגרום - המצ'ואיסטי שלך, תפסיק לתפוס תחת, ותענה לעניין.
זה די עצוב לראות יומרנות פאתיטית כמו שלך, מתפתלת כצלופח משווע למיים, וכאשר כלים כל הקיצין של הגיונך, אתה נתפס להתחכמות של שוכן אוהל בקייטנת-צופים.
עם הומור דלוח כמו שלך, יהיה קשה למצוא מישהי שתתאהב בך מקריאת הצהרותיך - אלא אם-כן, גם היא ברמה של שוכנת של אוהלים, כנ''ל.
SO, IT'S ABOUT TIME THAT YOU COOL IT, BABY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
רון מיברג, צלופח נוסף מהשורה
אייל ברן,
14/04/05 17:35
|
הניזון משבירת האתוס הציוני שכבר נחבט בשנים האחרונות ומצבו ממילא קשה. זה לא המיתוס והאתוס עצמם זה המרקם הדק שעוד מחבר ביננו אנשי שמאל ימין - מזרחים-אשכנזים.
מנור הוא עוד אורקל שבמהותו הוא מבטא את חווית האיחוד על פני הפילוג המשותף עלפני המשסע מהסוג של אנשים החיים על הכפלת הקרעים והשסעים בעידן משוסע ומפולג ממילא.
מיברג תזחל למערה ממנה יצאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
רון, המירמור שלך נמאס כבר
ד.,
ת''א,
14/04/05 17:11
|
היה סמוך ובטוח שלך לא יעשו פסטיבל כזה. לא ברור אם בכלל יגיע מניין ללוויה שלך. האם חוץ מכל מיני זמרים משנות השישים יש מישהו שאתה כותב עליו טובות אי פעם? נראה שבכל ישראלי מצליח אתה מקנא עד מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
מיברג, איזה בורג השתחרר אצלך?
אשר,
מודיעין,
14/04/05 16:47
|
תגיד, אתה באמת חושב שמעניין אותי מה אתה חושב. קראתי רק את הכותרת והצלחת לעצבן אותי. אז אני ממש לא מתכוון לקרוא את כל השטויות שכתבת בכדי להגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
נו מה חדש יא נודניק סדרתי
ירון,
אשדוד,
14/04/05 16:43
|
כשיש קונצנזוס אתה הרי חייב לצאת נגד, אחרת מי בכלל ישים עליך.
אני מקווה לטובתך שיש מי שאתה באמת מעניין אותו, מכיוון שרובנו לא שמים עליך קצוץ!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
רון-סמן של שפיות
יוהנס,
14/04/05 16:41
|
כרגיל, יש איזה ארוע שהופך לטרנד וכולם מתבוססים בו. וכרגיל בא מיברג, מסרב לקחת חלק בהתקהלות ההמונים הקיטשית ומאפס אותנו. כתב טוב כותב על ארועים באופן שאנשים אוהבים לקרוא. כתב מעולה כותב דברים שאנשים יהנו לקרוא במרחק הזמן. תודה רון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
איזה נודניק מיברג יא אללה
שימי,
14/04/05 16:07
|
טוב לפחות כל פעם שמישהו מת יש עוד קצת עבודה הא? צריך להתפרנס ממשהו ;)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
רון עכברון- גמרת? יופי, עכשיו
מיקי מאוס המאוס,
14/04/05 15:37
|
תלך להשתין, תסובב את הגב, ותעזוב את החיים. מחכים לך למעלה עם המנגל - וחסר בשר על האש... אה, ואל תשכח לקחת אתך את כל כתביך, למדורת ההבלים. כי זה המקום הראוי להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
מיברג! אתה בהמה בכל רמ''ח אבריך
ל"ת
מ.א,
חיפה,
14/04/05 15:03
|
|
 |
118.
אכן, הזיכרון מתעתע בך
אבישג,
14/04/05 14:42
|
''הזיכרון מתעתע'' כתבת, איש ציני ורע, ואכן צדקת - לווייתה של נעמי שמר שודרה גם שודרה בשידור ישיר בטלויזיה. חבל שבנוסף לכך שה''כתבה'' שלך נוטפת ארס וקנאה, היא גם מתובלת בחוסר דיוקים ובחצאי אמת. נעמי שמר היתה בכירה מאהוד מנור לפי כל אמת מידה...? (עוד ציטוט מבריק שלך). וואו, לא ידעתי שאתה בכבודך ובעצמך מחזיק ברשימות היקרות מפז של אמות המידה להערכת גדולתם של אנשי רוח. אבל אם אתה מתיימר למדוד אנשים ולברר ''מי גדול יותר'' (או אולי למי יש גדול יותר) - הרשה לי רק לומר לך רון היקר - אתה איש קטן-קטן-קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המוסיף גורע
ל"ת
קורא,
15/04/05 18:55
|
|
 |
117.
פרובוקציה בכל מחיר
אלה,
14/04/05 14:36
|
לא ממש ברורה לי מהות הויכוח בין המגיבים כאן, בדיוק כשם שלא ברור לי מה רצה להביע הכותב - חוץ מאת קנאתו הירוקה המשפריצה למרחקים ארוכים מכל מילה ב''מאמר'' הזה. האבל שחשו רבים מהציבור עם הישמע דבר מותו של אחד האנשים המקסימים יותר שחיו כאן, אחד האנשים שמסמלים את ישראל הטובה והיפה - האבל הזה הוא סימן שאנחנו אומה ש''סוגדת למוות'', כדברי כותבי המאמר ?... מדוע זו ''סגידה'' כאשר הלב נקרע מכאב על מותו (בטרם עת, יש לומר) של אדם בעל נפש יפה, ובעל כשרון אדיר שתרם לרבים מתושבי הארץ הזו להרבה מאוד רגעים של אושר ? מה לא בסדר בזה לעזאזל? למה להתעקש למצוא מה לא בסדר בכל דבר, גם בדברים היפים שקורים כאן - כמו למשל תחושה מאחדת (לשם שינוי) ללא הפרדה בין ימין ושמאל, בין דתיים לחילוניים, בין נשים לגברים ? למה רק לראות את הרע בכל דבר ? רון מיברג, צר לי עליך, באמת ובתמים. כפי הנראה, אינך מסוגל להיפרד מהציניות ומהרוע אף לא לרגע, אף לא כשמולך ניצבים יופי, תמימות ולב רחב ונדיב של אדם שגופתו טרם הספיקה להתקרר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
קנאת סופרים מיברג?
אתה עלוב נפש,
14/04/05 14:31
|
תן למקלדת שלך להרגע מהגיגיך המטופשים, ותלך להקיא במקום אינטימי יותר, מבלי לשתף אותנו בשלל הרפש שיוצא ממך. בשורה התחתונה - היית ''מת'' לקבל כזו אהדה סוחפת, אבל מה לעשות שאתה סתם עיתונאי קטן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים אוהב את החוטאים
קינגסטון טריו,
14/04/05 17:06
|
הסיבה שאנו זוכים לראות חבורת עלובי נפש שכזו על המסך היא שהחטא מקדם בעולמנו הרקוב. אהוד מנור היה חוטא להחליא אבל משום מה כל הביוגרפיה האישית שלו טואטאה בקפידה וכל מה שאנו ראוים לפנינו הוא בונבוניירה עטוית דמעות קבורה למכביר. כל הכבוד שעוד נשארו אנשים מצפוניים כרון מיברג שאינם מצטרפים לאורגיית המוות השקרית הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116-כל הכבוד! מילים כדורבנות
ל"ת
גיא,
14/04/05 15:13
|
|
 |
115.
כרגיל אני מצדיע לך רון
לחופש מיברג,
14/04/05 14:31
|
די נמאס מפולחן אהוד מנור הזה. את האמת על הביוגרפיה שלו כל צבועוניי התקשורת המצקצקים בלשונם טרם חשפו ודומה שאם אוסיף ולו בדל אמת גם תגובתי תצונזר. חוסר הפרופורציונאלית בהתייחסות למותו של פזמונאי נהנתן צורם מאוד ואני שמח על יושרך האישי המופגן כאשר יצאת נגד התופעה הזו ונגד תופעת ההתאבלות שהייתה לי לזרא. כל הכבוד. רון מיברג לחופש נולד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
כשתפרוש מן העולם-מבטיחים לך
שלא נלך ללוויה,
שלך,
14/04/05 14:18
|
ושלא תהיה כל חגיגה תקשורתית סביבך. בעצם - גם כעת אף אחד לא בדיוק ''מת'' עליך... אז תעשה טובה לכולנו, ותרגע בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
כשהשמש שוקעת אנשים קטנים......
ל"ת
גיא,
חיפה,
14/04/05 14:06
|
|
 |
112.
אני מבטיחה לך שבלכתך לא
עדי,
14/04/05 14:04
|
|
 |
111.
איזה עלוב נפש
דורון,
14/04/05 14:04
|
מה איכפת לך אם אנשים מקדישים יממה של אבל על לכתה של אושיית תרבות מהגדולות שהיו כאן? פעם בחיים המדינה הזו אבלה על משהו שקשור לתרבות ולא לצבא ומלחמות, אבל לרון מיברג, מלך הנופחים בכל הזמנים, זה לא נראה. אז הוא מקיא עוד אלף מלה על המחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-111 צודק מאה אחוז
מיקי,
14/04/05 14:45
|
האמת- גם מיברג היה רוצה כזו אהבה, אבל הוא יודע שהוא לא יקבל. לא בחייו ולא במותו. ועל זה נאמר - ימותו הקנאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
לא בטוח שזה העיתוי הנכון אבל
יהודי,
14/04/05 13:36
|
תדעו לכם שצריך הרבה אומץ והרבה מעבר ליושר אינטלקטואלי פשוט, לכתוב כתבה כזאת, כי לא מדובר כאן באהוד ז''ל עצמו אלא בגישה הרווחת בין מקבלי ההחלטות בנושא עיצוב דעת הקהל בארץ - ולהם יש ארץ אחרת, רק שהם מעדיפים להיות כאן כדי למרר לנו את החיים בעטיפה של חסד ואהבת הארץ והזולת כביכול. אם כל זה אהוד מנור ז''ל היה בעיני קודם כל אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
למה להשתלח בנפטרים עצמם?
קנימח,
14/04/05 12:29
|
|
 |
108.
למה לכתוב כתבה כזאת ??
כינרת,
14/04/05 12:09
|
עוד מסרבים להפרד מאהוד היקר. עוד חושבים על עפרה והילדים.. אלה שנשארו מאחור וכל השירים והמחזות וההופעות והתוכניות שנשארו מאהוד. עדיין מדוכאים אנחנו פה. והנה בא מיברג המטורלל הזה ורוצה לעשות לעצמו פרסומת, מחפש תשומת לב. נו, באמת. תמיד יש מישהוא שרוצה להתלונן. להוסיף משהוא נגטיבי. אהוד היה משהוא משמעותי וענק למדינת ישראל. אז מה כל הכתבה הזו, מתוך קנאות? שאני אבין, כי זה טיפשי לחלוטין וחסר משמעת.. ועוד לקרוא לזה פסטיבל מוות ??? רון מיברג שני דברים אליך יש לי לומר. דבר ראשון תתבייש. ודבר שני תשמור את ההערות הדיביליות וחסרי משמעת בשבילך לעצמך לפני שאתה פונה לציבור כואב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מספר מילים לרון מיברג-
מיטל,
14/04/05 11:59
|
רון היקר.
המאמר שלך מעניין ביותר, יש לאמר. אפשר להסכים איתו ואפשר לא להסכים איתו, או עם חלקים ממנו, אבל יש פה חומר למחשבה.
הבעייה היא, שהמחשבה נסתמת משהו על ידי האנרגיה האובדת לריק ולא שבה עוד שכן הושקעה בקריאת משפטים- לא פסקאות- משפטים בודדים! שאורכם עשר שורות, אורך המכביד על הקורא המנסה בשארית כוחותיו וכל הרצון הטוב לעקוב אחר חוט המחשבה הפתלתל של הכותב החכם אך מעט יומרני ומנותק מכך שהקורא איננו הכותב, המרוכז בדבריו דיו על מנת להבין אותם אף אם הם נאמרים על פני עשר שורות (ואף יותר) ללא נקודות בין כל דבוקת מילים, והוא- הקורא- נאלץ לעיתים לקרוא כל משפט מספר פעמים, בשלבים ובחזרות שונות ומשונות, על מנת לרדת לסוף דעתו של הכותב, דעה שמתבררת בסופו של דבר כפשוטה בהרבה מההוויה המסובכת והערמומית שהכותב הצליח להעניק לה בהינף קולמוס פשוט (או אולי יש לאמר- היעדר הינף קולמוס?..) של מיעוט סימני פיסוק.
ניסיתי לעשות אותו הדבר. אולי הצלחתי. אולי לא. אני מקווה שהבנת את מה שניסיתי לאמר.
ובאשר לשאלתך מי זה אנחנו- אכן, כפי שהצעת- אנחנו, לפחות בהקשר זה של מוות של פזמונאי כאהוד מנור, אנחנו זה האומה. נכון, האומה שלנו חסרת אחידות, וטוב שכך! גדולתנו דווקא באותם דברים שאתה רואה בהם חיסרון- אנחנו שונים, אנחנו אוהבים סוגי מוזיקה שונים, ספרות שונה, אוכל אחר, ועוד... אבל יש לעם שלנו את היכולת המרגשת גם להתאחד סביב מדורת השבט כשצריך. מדורת השבט הזאת יכולה להיות הטקס המרכזי של יום העצמאות בהר הרצל. היא יכולה להיות תיקו מול נבחרת צרפת. השבוע, מדורת השבט הייתה הלווייתו של אהוד מנור ז''ל.
היה עצוב הרבה יותר אם לא היו רגעים בחיי האומה שלנו שבהם אנחנו עוצרים ככה, אפילו אם לרגע נדמה שיש ''קרנבל אבל'' (לא צריך לשמור את זה רק למקרים של רצח ראש ממשלה). כי אז היית שואל את אותה שאלה- מי אנחנו? והיה הרבה יותר קשה לענות לך.
מיטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
כתבה מיותרת ומגעילה לחלוטין.
ל"ת
מיותר ומכאיב.,
14/04/05 11:52
|
|
 |
105.
לסיכום, בקצת פחות מילים:
ס,
מרכז,
14/04/05 10:29
|
רון מייברג הסתכל על הכיסוי התקשורתי של מותו של אהוד מנור וחשב לעצמו: כשיבוא יומי אהיה הערת אגב שולית בסדר היום הישראלי. איזו באסה, צריך לעשות משהו, למה הוא כן ואני לא? מאמר קטנוני ומיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רון מיברג
טל אורדע,
הרצליה,
14/04/05 11:54
|
איש קטנוני, רע ומרושע. גם להגיד תודה ולהתאבל אסור לנו .כואב על דאבדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105: אין מה להוסיף, פשוט גאוני
ל"ת
כל מילה מיותרת,
14/04/05 10:56
|
|
 |
104.
אנא תנו להתאבל...
השפוי האחרון,
גוש דן,
14/04/05 10:27
|
רון מיברג, ללא ספק אתה כותב מחונן אך אינני מסכים לאף מילה. חשוב להבין שבכל אומה נאורה כאשר אנשי רוח ותרבות חשובים אשר היו בלב הקונצנזוס הולכים לעולמם הם זוכים ללוויה המונית ולאבל לאומי. חווית האבל והתרפקות על העבר תורמת להתהוות הלאומית, אין שום דבר פסול במיתוסים, גם אם אינם הכי נוכונים. ארץ ישראל היפה הינה מיתוס שרבים מתגעגעים אליו ומנור ז''ל היה אחד מסמליו, אז אנא תן לאומה להתאחד לשם שינוי על משהו שאין עליו עוררין, מת כאן משורר ופיזמונאי לאומי, אנא תן לנו רגע ללא ציניות לעמוד דומיה לזכרו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
מה שבטוח - אפחד לא יתאבל עלייך
רון,
14/04/05 10:16
|
|
 |
102.
צודק, צודק, צודק!
אילנה,
14/04/05 10:03
|
רון יקר, אין ספק שאתה צודק וכל מי שמנסה להפוך את כתבתך למשהו שאיננה פשוט בור. אהוד מנור בהחלט שווה היה את הכבוד שקיבל מכל עם ישראל ומובן בכתבתך שאתה לא מתנגד לכך אלא רק לפולחן המוות שקפץ על העם למרות היותו חלק בלתי נפרד מחיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה?
זרזיר.,
14/04/05 15:47
|
נמאס כבר מהמנטרה הזאת: ''פולחן המוות'', עלכ. מה זה? איש אחד יקר מת, ואנחנו התאבלנו עליו. איפה כאן הפולחן? עד מתי הקישקוש הזה יקושקש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
מי מתאבל על מקסים גילן ?
בילי,
14/04/05 09:00
|
ואם יש מישהו כזה , אז מה ? גם על יאסר עראפאת התאבלו כמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
זה לא אישי
ש,
חיפה,
14/04/05 08:30
|
מיברג מתפרנס מכתיבת טורים . על איכות עבודתו יעידו עוצמת התגובות של קוראיו. מספר תגובות ראויות להתפרסם ככתבה פובלציסטית בפני עצמה . כל הכבוד רון כשרונך לתאר את ההוויה הישראלית בחדות כזו מעורר השתאות.(גם אם אני מתנגד בכל תוקף לתוכן הדברים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מי שספד בקלישאות למקסים גילן..
יגאל,
14/04/05 08:05
|
...מוצא טעם רע ב''פסטיבל המוות''...
שיאים חדשים של צביעות וחוסר יושר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מייברג - אתה צודק!
בנימיני,
בנימינה,
14/04/05 08:04
|
אתה אכן, ציני וקהה חושים מדי. גס רוח וערל לב.
כשאומרים שאהוד מנור היה סמל לכמעט הדבק האחרון שהחזיק את חברתנו המתפוררת ביחד, בעצם מתכוונים לכך שבהעדרו נשארנו עם אנשים כמותך, שבאמת אין לנו דבר מן המשותף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנימיני -היטבת להשיב לו
ל"ת
מירי,
14/04/05 14:54
|
|
 |
97.
טור פשוט מבריק - כל מלה בסלע
ל"ת
לא מאוהבי מיברג,
14/04/05 07:37
|
|
 |
96.
אין לי ארץ אחרת אבל עם אחר יש!
ל"ת
רוש,
14/04/05 07:32
|
|
 |
95.
איזה כיף!
הסטוריונית,
14/04/05 06:59
|
כמה טוב שיש שוב הזדמנות לצאת מהבוידם ולאוורר משפטים מופלאים כמו:''בצרירת המתים כולם באותה טלית שכולה תכלת שעליה מנמנצות דמעות התנין הקוקלקטיביות-לא בשם עם ישראל חלילה ומבלי שנשאל, וכ'ו וכ'ו ...'', תגיד, רון, מה יהיה? אתה לא מרגיש בפתיטיות? כן, הצטערנו על אהוד מנור ושידרנו את הלוויתו. גם את של נעמי שמר. כן, הרגשנו כאב על מותם. נכון שהמוות הוא חלק מהטבע, אבל כשמישהו קרוב אלינו באמת עוזב, אנחנו לא בדיוק בקטע של הרהורים פילוסופיים, וסתם מתאבלים לנו. מה בדיוק כואב לך כאן? שלא עשינו ככה גם למקסים גילן? בוא תנסה להבין: אדם הולך להלויה של מישהו יקר לליבו. לא תמיד ניתן להשתתף בה פיזית. לקחת בה חלק באמצעות הטלוויזיה היא דרך להיפרד ממישהו שהשאיר חותם בחייך.(כן, תתפלא). אתה, ''ישראלי מרמת חן'' לא מרגיש שום חותם שלו בבשרך? אין בעיה, זפזפ לבוב דילן, ותשאר שם עד שזה יעבור לנו. הרי זה כנראה מה שאני אעשה כשישדרו את זו שלך, (אחרי מאה ועשרים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
Israelis are too shallow
David,
California,
14/04/05 06:23
|
to understand you Ron they glorify death as an act of patriotism, the circle of death is the fuel that feeds society what a shame, but this is so true
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד-מוות ופטריוטיזם בתחת שלך
מגדלי התאומים,
11/9,
14/04/05 21:57
|
תשאיר את הדעות שלך לעצמך. אף אחד לא מעוניין לשמוע אותך ממקום מושבך. ואם כבר מדברים על הנושא- מה עשתה בדיוק אמריקה הפטריוטית עם נפילת מגדלי התאומים? אכן מחול השדים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד
***,
14/04/05 19:31
|
כאחת שגרה בארה''ב אני רואה את השתלחותם של אלה היושבים בגולה כמוזרה ביותר. אני ממש לא מתחברת ליורדים שכותבים בשפה האנגלית בענייני מדינת ישראל. ולאף אחד אין זכות לבקר את יושבי הארץ ממרחקים. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Your decay is showing..
Ilan,
shomron,
14/04/05 08:40
|
Seems you weren't buried deep enough in the manure pile. What a stink
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמוק באדמה.
זרזיר.,
14/04/05 08:28
|
ואתה חושב שאם הגיגיך מובאים באנגלית בסיסית זה כבר הופך אותם להגות עמוקה שישראלים רדודים כמונו פשוט לא מסוגלים להבין? כל כך מתאים לך לחבור לרון, שלעולם לא יסלח לנו את החטא הקדמון הנורא שלנו: ישראליותנו. אז תמשיך לשבת לך שם, יהודי נודד שלנו, ולשגר נזיפות בשפה זרה, אלינו, ישראלים אהבלים שכמותנו, שהמוות הוא הפולחן החביב עליהם. אתה בטח שמח מאד לבשורה, אז הנה היא: לעולם לא תהיה חלק מאיתנו. נרגעת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה היגבת, זרזיר
עורב,
14/04/05 10:33
|
כמי שגר בקליפורניה מספר שנים אני מכיר היטב את הסוג המתנשא הזה של חלק (קטן) של הישראלים הגרים שם, אין זה אלא תוצר של תסביך ההגירה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הגופה של אהוד באדמה
צילי בנימינה,
14/04/05 03:00
|
,,,עוד לא הספיקה להתקרר. וכבר התנפל עליה מיברג הגיבור בשביל לקבל קצת תשומת לב.
ניתן רק להשוות בין התרומה החשובה של מנור לעם ולמדינה. לבין התרומה של מיברג לעצמו בלבד. אהוד מנור הוא גיבור תרבות במדינה. את השירים היפים של אהוד יקראו וישירו עוד הרבה דורות. ומיברג ? מי בכלל קורא את הכתבות הממוחזרות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
לא סובלת אותך מיברג, אבל הפעם
מרוקאית עצבנית,
14/04/05 02:23
|
|
 |
91.
נפחן בלתי נלאה
איזה אחד,
14/04/05 02:14
|
הוגה דיעות לא חייב להביע דיעה על כל דבר, גם אם זאת הפרנסה שלו. תן לאנשים להתאבל כמו שהם רוצים, תן לתקשורת לעשות את המלאכה שלה ולהגיב כמו שהיא מרגישה את גודל האירוע, שהרי התקשורת מורכבת מפרטים והיא לא רק מפלצת עיוורת עם דם קר (והפעם, יותר מתמיד, עושה רושם שההחלטות שלה נעשו בתם לב מוחלט וראוי). תן להרגיש את הפרידה מהאיש ולא לנתח אותה. ואל תקריב את הרגשות של הציבור על מזבח האובססיה שלך למצוא זווית אנליטית שאף אחד עוד לא חשב עליה. כתבת: ''יכול להיות שאני ציני וקהה חושים מדי. גס רוח וערל לב''. הרטוריקה הזאת, לאנוס את הקוראים להפנים את הפאנץ' דרך גילוי נאות מעושה מוכיחה שזה לא יכול להיות. אתה אכן ציני וקהה חושים. נפחן בלתי נלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
I aleays dislike Mavreg
AMR,
14/04/05 01:58
|
|
 |
89.
אתה לא ערל וקהה לב אתה פשוט
מרב,
14/04/05 01:56
|
אויל. שגרת אבל? על מה אתה מדבר? אין שום דבר שגרתי באבלות. זה תמיד תופס אותך לא מוכן, תמיד הופך אותך לגמלוני ומופתע. גם כשאתה שקוע עמוק בתוך האבל לא מדובר בשגרה אלא בשיוט על טייס אוטומטי. נדמה לי מר מייברג שרק אדם שאיבד קשר עם הסביבה בה הוא חי יכול לכתוב שיש בציבוריות הישראלית מישהו שלא חש אבל על מותו של אהוד. נהגי מוניות, המכולתניק שלך, סתם אנשים שיושבים על ספסל בשדרה, על חוף הים או כאלה שעומדים מאחורי דוכנים בשוק ומלפני מדפי הספרים בספרייה הציבורית הקרובה למקום מגוריך. היומיים האחרונים היו ימים קשים ועצובים לכל מי שחי פה. אבל אתה כנראה לא ממש חי פה. יש עולם שלם מאחורי המקלדת והוא חי ותוסס ואוהב, לא מפחד להגיד את זה ולהראות את זה. מצער שמה שנשאר ממך זה גוש אנושי שקפא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
Thank you Ron
Tzur,
14/04/05 01:48
|
Ehud was a great guy, but if he wasn't one of the 'brasnja', it wouldn't stop this country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
It is authentic sorrow
ל"ת
AMR,
14/04/05 01:44
|
|
 |
86.
מזל שיש מיברג
ל"ת
כפתור,
14/04/05 01:32
|
|
 |
85.
הטור הזה יכנס לספר שלך - רון?
אריאל,
ירושלים,
14/04/05 01:31
|
זה כל כך ברור שאתה הולך לאגד את כל הכתבות שלך לספר, אז בוא נעשה עסק פה (אינטרנט) אתה כותב תקציר הווה אומר לפחות חצי ממה שכתבת בספר תן את כל המאמר. ד''א הסכמתי עם מה שכתבת אבל יצאתי עם כאב ראש. לא בניתי על לקרוא כתבה באורך כזה על מסך מרצד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר?מי יקנה את הספר של מיברג?
ל"ת
קרעת אותי מצחוק,
14/04/05 07:04
|
|
 |
84.
כמה רוע יכול להיות באדם אחד?
עידן,
גבעתיים,
14/04/05 01:18
|
רון מיברג - תתבייש לך על המאמר הפאטתי ונוטף הרעל הזה שלך. מי אתה שתשפוט על מי צריך להתאבל יותר ועל מי פחות. לא היה שום פסטיבל סביב מותו של מנור כי אם תגובה טבעית של העם שאהב את שיריו והתעצב על מותו המפתיע. מדוע צריך להשוות בין מוות של אנשים שונים? כיצד הגעת לרמה כזאת של שפלות? ואגב, גם את הלוויתה של נעמי שמר שידרו בטלוויזיה בשידור חי, אז חבל שאתה לא בודק דברים טרם העלתם על הכתב. על אנשים כמותך נאמר המשפט ''כשהשמש שוקעת אנשים קטנים עושים צל גדול''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
בראבו - מייברג
רון הגבר,
ירושלים,
14/04/05 01:13
|
חוץ מהקטע המטופש על חוסר הכבוד לאלופים שמתים (אולי יום יומיים אבל על כל אחד מהם שמת, מיברג?). כתבה מצויינת ומדוייקת, נמאס כבר מפולחן המות המטופש והדביק במדינה הזאת. רוצים לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
בקשר לפוליטקאים צודק
ץ,
14/04/05 00:58
|
בקשר לאהוד מנור - הרבה הרבה אנשים חשו עצב עמוק . מותו הפתאומי ממחיש את גם מותה של ישראל התמימה. כי שיריו הם כמו מסך מגן, מפני היצירה הבוטה, של קפיטליזם חזירי , שניכתבת ע''י פוליטקאים ניבזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
פספוס
נאוה,
צפון,
14/04/05 00:55
|
לצערי דבריו הנכונים והנבונים של רון מברג לא נקראו כפי שראוי היה שיקראו. בלהט הכעס וההתרגשות, אותו להט של כאב והזדות לא נותר מקום להגיון להתבונן ולנסות להבין למה הכותב התכוון. והרי בדיוק על כך כתב. עם זאת, היה מטיב רון לעשות, אם היה מחכה ימים מספר, אחרי הקתרזיס של ההמונים בו שימש מנור, גורם מזמן נוח .... אין בדבריו ובדברי משום אי כבוד, הערכה ואהבה לאהוד מנור האהוב והנפלא. יש בדברינו רבות עלינו כעם אוהב פסטיבלים מכל סוג לשרות צרכים נפשיים וקתרזיסיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
תקשיב טוב: יש לך כמה תובנות מע
מייברג סנילי,
14/04/05 00:41
|
יינות. אבל כבר? לא נסחפת? מפגן של טעם רע? ופרסום הרשימה בעת הלוויה כשהקדיש רק נגמר זה לא טעם רע? האם אתה מתעקש לשמר את רוח העבר גם כשאיננה מתאימה לגילך? ''חתרנות'' מפעילים נגד שלטון אימים לא נגד משפחה אבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
Bold article.
ל"ת
proportions!!,
14/04/05 00:20
|
|
 |
78.
בדיוק על אנשים צבועים כמוך
יוסי,
תל אביב,
14/04/05 00:18
|
הטור הזה... יא מגוחך! תשמור את הדעות העלובות שלך לעצמך. או שזה בערך כל מה שאתה משאיר אחרייך... התגובה העלובה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אופס מה קרה לך?
פנחס,
13/04/05 23:57
|
|
 |
76.
מיברג הוא שמאל אמיתי
פירקל פיט,
13/04/05 23:51
|
דהיינו גלות רוחנית מכל המקומי והאנושי והמשותף. גלות המוסווה בפסאדו אינטלקטואליות פאטתית נמוכה חשבונאית ולא חשובה כאילו באה למלא את החסר הריק. אדם ברוך מתבייש בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הישראלי היה בהלויה אתמול
בלי שמאל אין,
תרבות בישראל,
14/04/05 07:06
|
איזה הודעה מטופשת , על כל מאה שמאלנים אתמול היה שם אחד מהימין -מרכז . הצחקת אותי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעון פרס זה לא שמאל
פירקל פיט,
14/04/05 17:32
|
|
 |
השמאל משגשג באין תרבות.
בילי,
14/04/05 08:57
|
השמאל משגשג במקום בו אין ערכים , שכן באין תוכן אמיתי אנשים נוטים לדבוק בסיסמאות ריקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
''טביעות אצבעותיהם על גווית''??
זאב,
מרכז,
13/04/05 23:47
|
אני מסכים איתך קשת יסקרו הלוויות בימים זוגיים ורשת בשאר הימים, ורק במקרה וימות הנשיא או ראש הממשלה או רון מיברג - נרשה לשניהם לשדר בו זמנית. חוסר הרגישות שלך מעלה צחנת בתי שימוש ציבוריים - ''...טביעות אצבעותיהם על גווית המת...''????? לא יכול היית להתאפק יום יומיים לפני שהחלטת להזכיר לציבור את קיומך? לפחות אהוד השאיר אחריו משהו - הצחנה שלך תתנדף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לחינם תגובתך היא הראשונה
allon.doc,
השרון,
14/04/05 00:10
|
היטבת לנסח את אשר אני מרגיש: מעין שילוב של תמיהה ועלבון, על רקע האבל ותחושת האבדן העמוק, המתורגמים לכעס כלפי מר מיברג. הצדק עמך. יישר כח, זאב מהמרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
האגו האינסופי שלך
פנחס,
13/04/05 23:47
|
|
 |
73.
מאמר שפל ורע
asaf,
13/04/05 23:36
|
מי שם אותך לקבוע מה יהודי יותר ומה פחות ,
לא הבנתי מה מיברג רווצה להגיד , ונראה לי שגם הוא לא יודע,
קשה לי, אין לי מילים לתאר כמה גועל חטפתי מהכתבה וחלק מהתגובות האוהדות,
כמה רוע יכול להיות מאוגד באדם אחד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מיברג אתה שקרן עלוב נפש
מיכל טרבלסקי,
13/04/05 23:30
|
למה אתה שקרן ? כי את הלוויה של נעמי שמר גם שידרו בשידור ישיר בטלויזיה.
אתה גם קנאי גדול אם ללויה שלך יבואו 200 איש זה יהיה הישג בשבילך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מאמר פלצני מיותר !!!
ל"ת
יעקב,
נס ציונה,
13/04/05 23:27
|
|
 |
70.
מות איוון איליץ
ר,
13/04/05 23:17
|
|
 |
69.
מס' 65 דיבר אמת
Santa Cruz,
California,
13/04/05 23:12
|
''[קרנבל] הקברים המתמשך הזה משרת את האינטרסים של הצמרת הפוליטית --- מביאים את הציבור למצב של תרדמת, מטפטפים לו הספדים, קינות והגה והי, ודואגים שאף-אחד לא ישאל שאלות על כלכלה, התנחלויות, או שלום-עם-שכנים.''
וי, וי, כמה שזה נכון. זה ממש משתלב עם הפרנציפ של לחם ושעשועים להמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מיברג-אומללות של פילוסופ בגרוש
רוני לוי,
13/04/05 23:05
|
מיברג יש עליו משקפיים מעצבנים ועגולים וזקן של מהפכן דה-לה-שמעטס וג'ינס מהחנות של ג'ניס ג'ופלין ופוזה של איש קולטורה מעמיק ששתה, מה אתם יודעים, כוסית אחת או שתיים עם אנדי וורהול ועם פגי לי, או שמא הייתה זו פגי גוגנהיים או קוני פרנסיס בדרכה לפגישה עם אלה פיצ'ג'ראלד לפני הופעה בבנייני האומה בחיפה.
ומיברג הוא דעתן של הפילוסופיה התקשורתית החילונית ובשעות הפנאי הוא הופך לסוציולוג אנתרופולוגי של הפסיכולוגיה הישראלית הפסיכופתולוגית בראי התקשורתי והפדגוגי. ומיברג מנתח לנו באיזמל קצבים עיתונאי את דעותיו העאלק-מתריסות-נוקבות-מיוחדות על מוות ושכול ורייטינג של נחמו-נחמו-עמי, ואף מציב לנו את טבלת הליגה הלאומית של השכול והמוות - זה מת זקן, ההוא מת צעיר, זה קיבל ככה, ההוא קיבל פחות, ההיא עשתה יותר אבל נתנו לה בקבר פחות. יש לו רשימות למיברג, יש לו העדפות וקביעות ותורת היחסיות שלו היא, באופן יחסי, מעודנת ומדויקת והוא יודע אל נכון מי זכאי לכמה ולמה ומתי.
והפוליטיקאים שלא השתנו הרבה זה 653 שנה גם הם נפלו טרף קל לקולמוסו המקשקש של מיברג שמקושש טיעון אחר טיעון, כולם מהתחת, סליחה, ובמסווה של ניחוח אקדמי-סוציולוגי, משל היינו תלמידיו הנזופים והרחומים הוא, הענק, מורה הדרך, הרב הראשי של הבכי והנהי והקינה - הוא ממנה עצמו למדרג הבין לאומי של המתים.
מנור ז''ל נפטר, ברוך דיין האמת, ונחשול טקסי האבל התפרץ לכיוונים שונים ובעוצמה שהיינו עדים לה. ככה רצו האנשים, כך הכתיבו שומרי הסף של התקשורת האלקטרונית והכתובה, ככה רצה עם ישראל. אומר שנית, תתקרב מיברג, ככה רצה עם ישראל. ועם ישראל זה שתי מילים נפרדות - ''עם'' ו''ישראל'' - ואתה לא תהלך עלינו אימים עם הבוז המגעיל הזה שאתה נוטר למושג הזה, לערך הזה, בכנותך אותו ''עמישראל''. הבנת את זה, ניטשה? אה, ונתת לנו גם במזוזות. נגד זה אין טיעונים, אבל תזכור תמיד - תהילים נגד טילים, אפשר להוכיח את זה בתנאי מעבדה. עובדה!
זוז הצידה, מיברג, ואל תתחכם לנו עם אמרות השפר המהוהות שלך ועם ניסוחי הפתלתל שלך, משל היית אמיל דורקהיים או יו הפנר או אדם ברוך או בובי צ'רלטון. תן לעסק לזרום, אל תטיף בשערי קברים, ואל תכוון לנו בצמתי השכול את הצער הקולקטיבי או האישי ואל תשב לנו על השיבר של הדמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני ,אתה נהדר,תודה
ל"ת
אור,
תא,
17/04/05 10:23
|
|
 |
רוני לוי- ניסוח ותוכן שחבל''ז!
ל"ת
יפה כתבת,
14/04/05 22:16
|
|
 |
קיבל באבוהו הבן יונה! כל הכבוד
ל"ת
מרי,
14/04/05 15:21
|
|
 |
כל הכבוד על התוכן והניסוח!
ל"ת
ממ,
14/04/05 01:04
|
|
 |
נתת לו חזק לאבו זקן חוכמולוג
ל"ת
נתן,
13/04/05 23:40
|
|
 |
פשוט חזק!
ל"ת
ציצרו,
13/04/05 23:22
|
|
 |
67.
נא לזכור...
רחלה,
13/04/05 23:03
|
רון כתב, ממש בתחילת הכתבה: ''הנושא הוא לא אהוד מנור.'' וחוץ מזה, ברכות לרון על שהוא עומד מול אלה שלא מבינים על מה הוא מדבר. לו יש את האומץ לחיות בדיוק כמו שחכם אחד אמר:
Have the courage to live. Anyone can die
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תזלזלי בנו הקוראים - תקראי
אבי,
תל אביב,
14/04/05 00:13
|
הציניות הנודפת ממאמרו של רון אינו שונה במאום מהציניות של חלק מהפוליטיקאים ש''משאירים את טביעות האצבע הל הגוויה'' מה רוצה רון? לחיות כתרבות אחרת? עם אנשים אחרים? לחנך את התקשורת לאיפוק? מה אפשר לעשות שעבודתם של רבים וטובים נעשית שלא לאור הזרקורים, ניתן להבין את הצער שאני (אנו) חשים באובדנם של מי שנותנים לנו כלים לחיות, לשמוח, לשיר ולהזכר בימים טובים שהיו, או לקוות לכאלה שיבואו, הרי חיילים טובים המוכנים למות יש הרבה, אם תרשי לי פרהפרזה על הציטוט של רוברט קודי, ותסלח לי משפחתו של אמיר דרורי, אבל הכלים להיות ישראלי טוב וציוני אדוק - שהשאיר אחריו אהוד מנור - טובים לא פחות ואולי יותר מאלו שהשאיר אחריו דרורי ז''ל, כי מה רוצה רון מייברג - תמלילנים שכתבו מאה שירים ומעלה אייטם חמישי, חכ''ים עם עשרים וחמש הצעות לסדר - אייטם רביעי ועיתונאי ותיק שתמונתו מופיעה כל יום בעיתון לא יזכה לסיקור כלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת תמיד חייבת להאמר
רחלה,
14/04/05 07:59
|
אבי יקר, אתה צודק, רוברט קודי הוא זה שקרא לכולם לחיות באומץ, כי למות כל אחד יכול. על פי תפיסתי, רון מבקש מאיתנו להתעלות מעל שלולית הבינוניות, ולנסות להבין תופעות חברתיות כמו עניין האבל הלאומי שנוצר בעקבות מותו של אהוד מנור ז''ל. תמיד יהיו כאלה שיזמרו קצת אחרת וטוב שככה. בדמוקרטיה אמיתית לא משתיקים קולות, גם אם אנחנו לא מסכימים איתם. האבחנות של מיברג הן מאוד מדוייקות, ואני מבינה שקשה לקבל אותן ככך, בגלל העיתוי.
בכל זאת, המון ממה שנכתב פה על ידי המגיבים הוא נכון, אבל לאמת יש המון פנים - ורון רק הוסיף את הפן היחודי שלו.
בברכה, רחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הוא כתב, אז מה
רוחלה,
13/04/05 23:38
|
בכל אופן, הנושא נשאר אהוד מנור ואנחנו קוראים על מנור ומבינים שהוא מדבר על מנור וזה הכל מנור זכרו לברכה. אז מה אם מיברג כתב בהתחלה שהנושא הוא לא מנור? ובאנגלית אומרים יפה: ufvhufeiv jv uhurvh jhruvur vuvbu bvbcgcyu hyhduydhvuy huhvuhv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוחלה
רחלה,
14/04/05 00:42
|
אין ויכוח שרון כתב על אהוד מנור ז''ל אבל הנושא עצמו עדיין לא אהוד מנור אלא התייחסותינו למוות, מבלי להבין מאיפה זה בא. מבחינה רגשית כולנו מבינים כמה שזה חשוב להתאבל על אדם יקר שאבד לנו, ואהוד מנור בהחלט נחשב ליקר, אבל לא יותר מאחרים וטובים שגם מתים. רון, עם כל מה שאומרים עליו, לא נותן לדמעות להסתיר את המוטיבציה שמאחורי המחול.
**קשה להיות ציני בזמן שכולם מביעים רגש וחמלה, אבל מישהו צריך לעשות את העבודה הסיזיפית הזאת. ועל כך, אני מברכת את רון מיברג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אל תדאג רון
רון הגרפומן,
הטרחן,
13/04/05 23:00
|
כשאתה תמות לאף אחד לא יהיה אכפת, שום מסיבות לא יהיו לכבודך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מי שהוציא את אהוד מן הארון...
mickey mouse,
santa maria,
13/04/05 22:47
|
...לא היה רון.
אבל, לא צריך לחשוף שום צד אפל באישיותו של המנורף בכדי לעמוד על טיבו: הצדדים שנחשפו בפזמוניו, הספיקו: לא ב-אנאליות אנו עוסקים כאן, אלא ב-באנאליות. ומי שחושב ששפע הבאנאליות המנורית היווה תרומה מז'ורית לתרבות של ישראל...מעיד על דלות עצומה בחומר האמור למלא את ירכתי-מוחו. באשר לחנווני-הבידור העלובים, שנציגתם עלי-אדמות היא לנצח ריבקה מיכאלי המסרבת להתאדות מנגד עינינו (היום היא סוגדת ל'ישראליות השורשית של מנור, ו''אתמול'', נשקה בשקיקה את סוליות נעליה הפאריזאיות של ריקה זראי כשהיא מצהירה עד כמה תמיד נשאה אליה את עיניה, וזמן-מה אח''כ - את שפתיו של יוחנן זראי - תוך הרעפת שבחים על הקוסמופוליטניות המדליקה שלו) -רק תן לה, ולגרוריה להמשיך לינוק מדדי התקשורת, השלך לעומתם שורה בעיתון או ציטוט באיזה-ערוץ - ועשית להם את הנצח... אבל, לך, רון מייברג, האם צריך להסביר לך עד כמה קארנאוואל הקברים המתמשך הזה משרת את האינטרסים של הצמרת הפוליטית --- מביאים את הציבור למצב של תרדמת, מטפטפים לו הספדים, קינות והגה והי, ודואגים שאף-אחד לא ישאל שאלות על כלכלה, התנחלויות, או שלום-עם-שכנים.
מייברג-מייברג, ממרחבי הצפון הפסיפי - אנחנו מצדיעים לך על שתפסת את ''הרימון בניצרתו'', ויכולת לו!
שלא תיגמר לעולם!...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לדעתך.
ל"ת
מסתכל מתוסכל,
14/04/05 10:14
|
|
 |
that's poetry!!
ל"ת
cheers,
14/04/05 01:55
|
|
 |
64.
רון -כמה אטימות יכולה להיות בך
ל"ת
אורית,
13/04/05 22:46
|
|
 |
63.
נכון מאוד. ובדומה לפסטיבל מות
המוזיז,
13/04/05 22:40
|
מנור, גם הרבה יותר מדי ארוך. אמרת, חזרת ושנית, הוספת שבנוסף לתוספות גם על מלותיך הנוספות ברצונך להוסיף, הדגשת את הגודש המיותר בעזרת גודש של הדגשות מיותרות עד שמלותיך עלו על גדות המאמר ונשפכו אל אותה תהום שכחה שקינות עמך ישראל המזוייפות נעלמו בה לפני כן. קצב, חבריקו, זוז כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לא קולט אותך
ראובן,
רמה''ש,
13/04/05 22:39
|
אתה שמאלן קיצוני ואנטי דתי אז מה הקטע שלך עם: 1. פיק שווה פחות מדרורי כי לא חירף את נפשו על המולדת. מה זה הבולשיט הזה? 2. ביהדות קוברים מהר וכו'. מה כ'פת לך מה ביהדות? אני מתערב שאתה שם פרחים על קבר ולא אבן, למשל. אז מה הקטע שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רון הקדמון - שתוק כבר
תומר,
13/04/05 22:39
|
וגאל אותנו מנוכחותך המיותרת. תן לגופה להתקרר לפני שאתה מתחיל להסביר לנו למה וכמה. טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
עולם מושגים דמיוני
שרונה,
13/04/05 22:32
|
הפלסטינאים - גוזל מרוט נוצות גילן - מהפכן
מיברג ידידי, למה שלא תנחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
תרגיע, אצלך לא יהיה פסטיבל
חברה קדישא,
13/04/05 22:27
|
אנשים יעדיפו לשתוק כדי לא לשקר ובוא נקוה שיהיה מנין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מה איכפת לך? איך זה פוגע בך?
כשמישהו יקר לך,
תעשה אחרת,
13/04/05 22:27
|
לא נראה לך דינוזאור מזדקן? כבה את הטלויזיה ונסגר העניין. איך זה מפריע לך ? איך זה מסכן את המדינה ? כשימות מישהו מיקירך תבחר דרך אחרת להיפרד , זו הדרך שאנשים שאוהבים את מנור בחרו להיפרד ממנו , אז איך בדיוק זה עניין שלך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אוסקר ויילד אמר פעם...
ברווז עיתונאי,
13/04/05 22:26
|
(סילחו לי שזה נישמע כמו משפט של יאיר לפיד) בהתיחסו למבקרי האומנות וחשיבותם. ''עוד אף פעם לא הקים מישהו אנדרטאת הנצחה לזיכרו של מבקר....'' על כך נאמר - מיברג תמשיך לנטוף ארס, ושנאת אדם,אתה אמנם איש גדול, אך אדם מאוד קטן. אותך אף אחד במילא לא ינציח... תמשיך לדבר ''על'' בעוד האחרים עושים...העיקר שיצאת מיוחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מיברג אתה ח י י ב לקרוא את ---
קורא עם עצבים,
ופיוז קצר,
13/04/05 22:26
|
עמוס קינן, ארנסט המינגווי, דמון ראניון, אדם ברוך, נחום ברנע ויואל מרכוס.
די, מספיק! תלמד לקצר ולתמצת!
כתבת מאמר של אלפיים מילים ולא אמרת כלום. מה? אי אפשר להכניס הכל ברבע? כמה גרפומן יכולך להיות הבן אדם?? אתה מאוהב בעצמך ללא תקנה, הלו! תרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100%
יעל ש.,
13/04/05 23:37
|
האיש יודע לכתוב אך טרחן כזה שאין חשק לסיים את המאמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
גילן מהפכן ? פחחח...
ל"ת
צ'ה,
13/04/05 22:24
|
|
 |
54.
סוף סוף מיברג מפגיז.כל מילה
ל"ת
במקום.הופתעתי,
לטובה.,
13/04/05 22:20
|
|
 |
53.
A simple guess
Ilan,
Shomron,
13/04/05 22:11
|
when MyBug passes there will not be a long line of people with fond memories and regrets at his passing. And if there are people so inclined please show them this foul piece of half thoughts. He is the piss in the well that we drink from,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הנה לך הוכחה שרב הנשגב מבינתך
ל"ת
משאתה סבור,
הבנת מיברג,
13/04/05 22:05
|
|
 |
51.
אח רון יא רון
משיקו,
13/04/05 22:01
|
מי אתה מטעם מי איתה כותב.יודע הכל שכמוך אוכל פוליטיקה קולנוע מוסיקה תרבות מאיפה הגרילו אותך נפיחה מעיקה של עיתון פרהיסטורי שאך אחד לא קנה וכל הביצה התלאביבית עלק כתבה בו. אתה משעמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
די לצביעות
הערה,
13/04/05 21:57
|
די לצביעות - גם רון מיברג רומז ולא מגלה והולך אחרי התוכנית לונדון וקירשנבאום: האם לא ברור מה מנסים לרמוז ?
היו לו חיים ''אחרים'' שלא נודעו... הוא היה בחור מאד רגיש ועדין... גל אוחובסקי היה אחד מהאנשים שנבחרו להספיד אותו (הוא אפילו לא היה מקורב אליו הוא שייצר איתו)...
בתקשורת יש צביעות - שנים שיש שמועות שמנור הוא הומוסקסואל לטנטי (הומו וגם נשוי + ילדים) וזה ידוע לרבים ובטח לאנשי התקשורת... אגב כך גם לגבי רבים אחרים שחלקם ''בארון'' רק בעיני התקשורת וכל מי שמבלה בת''א או מקורב יודע עליהם... כך היה לגבי יהודה פוליקר, קורין אלאל, יהודית רביץ ואחרים. ויש עוד רבים שמפאת צנעת הפרט לא נציין שהם צבועים כמו השדרן שהקדיש תוכנית לזכרו של אהוד מנור...
כאילו שאם ידעו אז יאהבו אותם פחות... או שיש איזה פסול באורח חיים הומסקסואלי בעיני התקשורת הנאורה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל
ג'ינג'י,
14/04/05 02:02
|
''שמפאת צנעת הפרט לא נזכיר אותם'' אתה כוב ובאותה הנשימה מוציא אנשים מהארון. גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר הערה, גמרת?
allon.doc,
השרון,
14/04/05 00:15
|
|
 |
49.
לוויה ממלכתית...
נאור,
השכונה,
13/04/05 21:55
|
רק חסרו.....ליצנים..כדי שהלוויה תהיה בשביל כווווווווולם.....אלא אם כן יוסי שריד השתתף על תקן זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3 שרים+4 חברי כנסת,מוגזם!!!
ל"ת
ראיתי במו עייני,
14/04/05 14:58
|
|
 |
48.
יצאתי מבולבל...
מזהה זיופים,
רמת המשפילים,
13/04/05 21:52
|
האדם שקורא את החברה הישראלית לסדר יום חדש ושפוי מסביר לנו כי עלינו לסקר הלוויה של גנרל בעדיפות על זו של משורר: ''מותו של אלוף כבר איננו פופולרי. לא זכור שפיק חירף את נפשו בהגנה על המולדת''... שומו שמיים, צה''ל בקצב הזה עוד עלול לצאת מחיינו. אנחנו לא נורמליים.
אבל זו החברה פטתית. הבה נקשיב לו ובא לציון החילונית גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
רון הבקורת שלך מתייחסת לטלויזי
אנטיבי,
13/04/05 21:50
|
נכון הטלוויזיה מעולם לא שיקפה את המציאות אלא את המייצג החיצוני והזול של בעלי אינטרסים אבל אם היית סוגר את המדיה הזאת ומדבר אם אנשים או מקשיב לרדיו היית רואה את זה אחרת. זה מפתיע שאיש תקשורת מנוסה כמוך יקח את הטלוויזיה כמכשיר שמשקף את המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הבורות הבלתי נסלחת
יוני,
תל אביב,
13/04/05 21:38
|
מר מייברג, אם באוטיזם המתפרץ שלך אתה מתעקש לחיות בתוך בועה ולהתנתק מהווית העם שאתה משוייך אליו (ומה לעשות? שכול וכאב הם חלקים בלתי נפרדים ממנו) אז תתנתק בשקט, אבל תניח לנו לנפשנו, ואל תעיז להשתמש בעורכי אתר אינטרנט חסרי עמוד שדרה כדי לחדור אלינו הביתה, עם נאום של אהבה עצמית ואטימות.
עם שלא מכבד את עברו אין לו עתיד. כנראה שגם לך אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
unjustified
Gil,
13/04/05 21:34
|
when millions of French went to the funeral of Victor Hugo and a national mourning day was announced, no one found ant problem with it. It is just the writer's povinciality.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
עם כל הסימפטיה . הכותב צודק.
כנען,
13/04/05 21:31
|
ועוד לא נכנסנו לקטע הדתי. דברים בעומקו של עם ישראל מחופפים לבלי הכר בתקשורת לטובת מקדש הבראנז'ה. הגל הקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אהוד מנור - הספדים
קורא,
13/04/05 21:31
|
אני אהבתי מאד כמה משיריו של אהוד מנור אבל הוא כבר שנים ''נוסטלגי'' ומין סלברטי בכוח שמנסה להיות אקטואלי אבל בעיקר נערץ ע''י ''דודות'' בשל היותו ''נחמד, מוכשר כל כך ומשכיל'' בקיצור שידוך טוב...
סאמט כנראה רמז שמנור היה איש פרטי מעבר למנור הכותב שניהל אורח חיים הומסקסואלי (כאילו שזה חטא גדול) שמועה שקיימת כבר שנים..
לדעתי הוא היה יוצר מוכשר, מגוון וחרוץ ואיש מקסים, חביב ונעים (קצת כמו עוזי חיטמן). חבל שהלך לעולמו.
יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כל הכבוד לך מיברג (2)
הללי,
13/04/05 21:28
|
לאור התגובות, ברצוני להזכירכם את רצח רבין. הדמעות, הנרות, המורשת - איה הם? הלקח החשוב לא נלמד והמורשת היקרה נטמעה בשגרה וחלפה עם הרוח. לצערי, כך לגבי הבומבסטיות של מורשת אהוד מנור. על קברו הטרי מדברים על מורשת, והצפי הוא שבינימינה תהיה מה שעשה אותה היום האיש שגר כיום בבית משפחת וינר: קופה רושמת. הקיוסק המאולתר כסמל הישראליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אזהרה: בתגובה זו 139 מלים
אבי,
13/04/05 21:16
|
מפאת כבודו של הנפטר, ששמר על יחסים תקינים עם כל העולם, גם אני לא אתעמת כאן עם הכותב הנכבד באופן אישי, בעיקר כאשר הוא שואף לכך בכל מאודו (אין ספק שמיברג נהנה מכל רגע של הפרובוקציה). רק אנסה להסביר בצורה פשוטה: כל אדם מקבל מה שנתן לאחרים. אם תרם לאנשים רבים, זה מה שהוא יקבל חזרה, בוודאי אחרי מותו. דודו גבע תרם לקבוצה די מצומצמת של קריקטוריסטים וחובבי מקומונים. מקסים גילן תרם למיברג ואולי גם לרעייתו. תרומתו התרבותית של אהוד מנור הגיעה ליותר מ-90 אחוז מהציבור היהודי בישראל, כולל אלה שמיברג חושב כנראה שאינם קיימים. כל אחד מוצא משהו לפחות בחלק משיריו הרבים של מנור, ואם לא בשיריו - אז במחזות שתרגם, או בהופעותיו הקסומות בטלוויזיה וברדיו. צפיתי בהלווייה בטלוויזיה, והיא לא היתה קיטשית בטעם רע, אלא מכובדת ומלאה אהבת אדם, דבר שקשה כנראה למיזנטרופ (מוצהר!) כמו כבודו לעכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מבקר הלוויות'' זה מקצוע
ל"ת
או תחביב,
נקרופיליה,
13/04/05 22:03
|
|
 |
לאבי
רחלה,
13/04/05 22:02
|
אתה מצהיר שאתה מנסה לא להתעמת - אבל המילים שלך מסגירות את כוונותיך. להגיד: אין ספק שמיברג נהנה מכל רגע של הפרובוקציה, ולקרוא לרון מיזנטרופ (מוצהר!) זה ממש קריאה לעימות. אז אדון יקר, בעל ה 139 מילים, רון עושה שירות טוב לדמוקרטיה על ידי כך שהוא מביא לנו את הפן האחר. בחברה מודרנית כדאי לשמוע גם דעות אחרות. הן אלה שבעצם מכניסות קצת פרופורציה לחיינו המקובעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחלה יקרה - אני תמה
אבי,
13/04/05 23:24
|
האם פסלתי את זכותו של מר מיברג להביע את דעתו? נא לא להטיף לי ''לשמוע דעות אחרות''. שמעתי (או קראתי) את דעתו של מיברג וזאת זכותו, וכתבתי את דעתי בתגובה וזאת זכותי. המלים ''פרובוקציה'' ו''מיזנטרופ'' אינן שלי אלא של מיברג על עצמו בעבר. אבל אם את כבר משבחת אותו, אז מן הראוי שתפנימי כי היה אפשר לכבד את הנפטר ולא ללכלך עליו (''בכיר מחוללי פולחן המוות'') ביום קבורתו. הדמוקרטיה יכולה לחכות שבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
אורית,
ארה''ב,
13/04/05 21:52
|
אבי תודה שכתבת דברים שגם אני חושבת ובצורה כזו. לא יכולתי לומר זאת יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כל מילה בסלע
יונתן,
ת''א,
13/04/05 21:05
|
|
 |
39.
המשותף למיברג ומנור
קומפורטי,
13/04/05 21:04
|
|
 |
38.
il cnn
moski,
13/04/05 21:02
|
modern jurnalism (see the coverage of the dead pope) is about filling any posible hole, wich you do (with quit a talent i must add) just like your coleags (some you've mentiond) this knife cuts both ways something you sure know.if not maybe there's an interesting study about yrówn motivation for the next article. tks.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אתה מדבר?
שוקו,
13/04/05 20:59
|
אתה מתלונן על איך שיש ניסיון ליצור מדורת שבט והכללות בעוד אתה אומר: ''כמו כולנו, הוא שכל את הוריו''.
לא כולם שכלו את הוריהם ויש הרבה שמתים לפני ההורים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כמה רוע וקהות חושים יש בדברייך
ל"ת
נעמה,
גבעתיים,
13/04/05 20:55
|
|
 |
35.
רון הקדמון,אתה לא תזכה לזה
דב בינדר,
יהוד,
13/04/05 20:48
|
הייתי בהלוויה,אהוד מנור היה ראוי לכל הערכה,אבל אתה לא תזכה ללוויה כזו,אותך יבואו ללוות לדרכך האחרונה מעט מאוד אנשים אם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מעניין אם כשסנבלימינל ימות
חן,
13/04/05 20:47
|
|
 |
כן - אם במהלך הקריירה
ואומרים,
סבלימינאל,
15/04/05 10:22
|
שלו הוא יצליח לכתוב למעלה מ- 1200 שירים שיהפכו לחלק מאושיות התרבות שלנו, ויתנגנו על שפתי בני 3 ועד 80 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
צודק
דן,
13/04/05 20:47
|
אז אני מבולבל, מיהו המשורר הלאומי אהוד מנור או נעמי שמר? גם כאן וגם שם ימין ושמאל מתאחדים בדבק מגעיל ושקרי, גם שם וגם כאן ארץ ישראל על אבניה ורגביה מוזכרת ללא הרף. די נמאס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
MY ברג
חי מת,
קרית שאול,
13/04/05 20:41
|
כמה נפלא למצוא דעות שפויות בתוך בליל השטויות שמציפות את חיינו , הכרתנו ומסמאות את דעתנו בכל מקום , בכל שעה דרך כמה שרלטנים מעצבי דיעה ומצב רוח ארורים. מן הראוי היה להקדיש יותר דקות לחתני פרס ישראל מלמסעו האחרון של אהוד מנור, עוד אחד שסיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יש לי ארץ אחרת
נעמי,
טורומטו,
13/04/05 20:41
|
רון, אתה צודק בכל מלה שכתבת. חבל שאנשים מבקרים את דבריך בפגיעה ברמה האישית ולא מבינים את עקרון דבריך! אני בטוחה שלו היה אפשר לשאול את אהוד מנור אם זה מה שהוא היה רוצה -הוא היה מסתייג ממחול המוות הזה חסר הכבוד היהודי הצנוע והמכובד. מחול שכל מי שיכול היה, תפס עליו ''טרמפ'' באמצעי התקשורת, כולל אלה המנהלים את המדיה הזו. חבל שכך הוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשריך, השארי שם וקחי אליך את
ל"ת
מיברג,
13/04/05 22:00
|
|
 |
30.
You are arrogant
Doris,
Boston,
13/04/05 20:40
|
Man who has no feeling for others, would end up having no mercy for him, when his day will come.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יכול להיות שאני ציני וקהה חושי
אתה אמרת,
13/04/05 20:33
|
ואכן, לאחר שתזכה מר מיברג ל120 שנים טובות ותלך לעולמך בשיבה טובה אני מאמין שיהיו כאלה שיזילו דמעה. פסטיבל צער לא יהיה. ראה מר מיברג כמה מעלות טובות יש בך וכמה אתה עולה על המנוח, שהוא בלכתו מאיתנו כה מצער אותנו ואילו אתה, שתבל''א, אתה לא , תצער אותנו ולעניות דעתי, אין סיכוי רב שתצער אותנו, צער כה רב כמותו. אשריך מר מירבג, בריאות טובה ואריכות ימים ושתזכה לתשובה מלאה. פסח שמח וכשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אני לא מאמין
ליאור,
13/04/05 20:32
|
כמה רוע ... נותנים כבוד לאיש גדול שנפטר הוא נגע ללב של המדינה וצר לי שבך הוא לא נגע...
אתה צריך להתבייש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כרגיל, רון מיברג רוקד בלוויות
שלום,
תא,
13/04/05 20:30
|
|
 |
26.
טעם רע בבחירת נושא לביקורת
סילבן,
13/04/05 20:24
|
מבלי לקרוא את כתבתך המיותרת ואם זכורני היטב החלקת כבר בעבר בביקורת הלוויות
אני מוצא שהתקשורת מגיבה באופן ספונטני
זה נכון שהתקשורת יותר קרובה אל הכאב באופן אישי
ןלכן זו תגובתה
אך גם הציבור הרחב כואב את לכתו בטרם עת של יוצר ישראלי שורשי פורה שהצליח לתעד בשיריו את הישראליות החדשה על שלל גווניה
אני מאחל לך נושאים מוצלחים יותר לכתיבה כדי לעמוד בציפיותיך והמערכת שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
סוד העתים הנעלם
תמר,
ירושלים,
13/04/05 20:19
|
רון היקר - חכמת אדם ניכרת בידעת סוד העתים.
הכוונה כפולה - זמן לאחוז בעט. גם אם אתה צודק בביקורת שלך אתה מתגלה כאדיוט גמור באנושיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ומי יהיה עצוב כשתמות אתה, רון?
ל"ת
קורא,
ולא מאמין,
13/04/05 20:10
|
|
 |
23.
מייברג, למה תמיד כזה שלילי?
אמציה,
13/04/05 20:09
|
למה תמיד להגיד מילה רעה?? למה אתה כזה מריר ושונא וכואב???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גם המוות מפריע לך?!
yoka,
california,
13/04/05 20:08
|
כשמישהו שהרבה אנשים אוהבים מת אז זה אכפת להרבה אנשים [משוואה פשוטה] גם זה מפריע לך? מאחל לך חיים ארוכים ושלא יכתבו עלייך כאלה דברים אחרי שהדינוזאור העכשווי יעלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
פנטסטי
עוזי,
13/04/05 20:01
|
כתיבה מעולה, קטע נדיר. מסכים עם כל מילה. תודה לך מיברג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל מילה זהב!
קובי,
י-ם,
13/04/05 20:00
|
רון, תודה רבה לך. ניסחת בדייקנות את מחשבותי ותחושתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
המרצע שבשק - ראו ציטוט:
רמת גנית,
13/04/05 19:58
|
ראו את הציטוט מרשימתו של מייברג שבהמשך: הגם אתה מנור, מיברג?
ה''יבבות וההתייפחויות'' שלו - לפחות אמיתיים ואותנטיים, כמו כל המורשת התרבותית הענקית שהשאיר אחריו לכולנו. לך סתם כואב הלב, אגו מניאק בלתי מפרגן שכמוך. אם אין לך משהו טוב להגיד - ואתה לא מוכרח - לפחות תבלום את הלוע. והציטוט המבהיר הכל: ...''גם אני נולדתי כאן ושום דבר בישראליות שלי, שנעה מגבעתיים, לרמת גן ולרמת חן, לפחות בשנים המעצבות, אינו נחות או פחות ישראלי במפגיע מקשרו של הזולת לארץ האוכלת הזאת. מנור איבד אח אחד במלחמת ההתשה. אח שני לפני שנים מעטות לתלאות החיים ותעוקתם. כמו כולנו, הוא שכל את הוריו, כולל את אביו שמת צעיר. יכולתו של מנור להפוך את האובדנים הללו לחומרי חיים, לטקסטים, לפזמונים ולתוכניות טלוויזיה ורדיו בוכיות ומרעידות נימי לב, בנטייתו להתייפח נוכח כל מפגש וכל צילום, תרמה למחול המוות שהתחולל סביבו. מנור היה בכיר מחוללי פולחן המוות בציבוריות הישראלית.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה יהיה כאשר ימות רון
ע,
13/04/05 19:57
|
|
 |
17.
ehud
mv,
13/04/05 19:51
|
hard to belive you can be so cruel - this man had a family who does not need your faltzani shit, bustard
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צודק לחלוטין. למה כשחייל מת
גיא,
13/04/05 19:49
|
|
 |
15.
תנוח דעתך רון
דלית,
13/04/05 19:48
|
תנוח דעתך רון - גם את הלווית נעמי שמר שידרו בשידור חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חמצמץ ומיוזע כהרגלו
שמשון,
13/04/05 19:47
|
בכל יום, בכל שעה, בכל מקום, הייתי מעדיף את מנור המת על מייברג החי. מייברג רואה את העולם דרך העינית הצרה של פי טבעתו, ולפי הצהרותיו החוזרות והנשנות הוא גולה מרצון שנוח היה לו לחיות בארץ הולדתו הוירטואלית, ארה''ב (שם מוכרים תריסר כמותו בניקל). אהוד מנור - ברגעיו הטובים (והרבים מאד) הרטיט לבבות ומייברג, ברשעות אופיינית, נטפל למה שהוא מזהה כשבלוניות או כחולשה. היה סמוך ובטוח מייברג - מותך (הרחוק מאד - יש לקוות) לא יהפוך לאבל המוני, ובכך תמצא מנוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מיברגיזם
ענת,
13/04/05 19:47
|
עורכים, מה קורה איתכם? 3000 מילה להתחשבנות על ''למי מגיעה הלוויה יותר חגיגית?''. מיברג, הנקודה כאן היא לא פולחן המוות, ולא מי יותר חשוב ממי. אהוד מנור, מסתבר, הצליח לגעת בהרבה אנשים. כן, יותר מדודו גבע. וכן, יותר מעמוס עוז שייבדל לחיים ארוכים. לא, הוא לא היה משורר דגול. אבל השירים שלו הם חלק מכל אחד מאיתנו. מכולנו. לא רק בברנז'ה שלך ושל רבקה מיכאלי. זה יפה להכיר בזה, וזה יפה להגיד על זה תודה, וזה יפה שאדם שהלך לעולמו בגיל 64 השאיר אחריו משהו ששייך לכל כך הרבה אנשים. כן, יותר מאמיר דרורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
קשה לקריאה ומוקצן - אבל חשוב.
ל"ת
מזדיין בסבלנות,
13/04/05 19:46
|
|
 |
11.
True - so what
RE,
13/04/05 19:45
|
Talking about death on a personal level creates discomfort. It is much easier to talk about death in terms of, ''People die,'' rather than in terms of, ''Someday I will die''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד לך מיברג
הללי,
13/04/05 19:39
|
כל הכבוד לך מיברג על התעוזה (בלשון המעטה) לטבול ידך ברותחין או לגעת בנושא שהוא בבחינת טאבו. אכן, עלית - במודע - על מוקש. כדרכך, נימקת והבהרת ושימשת פה לרוב הדומם. מחול המוות היה נוראי, בלי קשר לאיש שזה אך נטמן. ההנחיה של יו''ר אמ''י עשתה רושם של פרסומת לאמ''י (משהו בנוסח 'הצטרף אלינו ונארגן לך קבורה כיאות, בלי להטריח את אלמנתך'); ביבי שיחק אותה באחוות אחים שכולים - ממש תעמולת בחירות לאיש הרגיש הזה; ראש מועצת בנימינה-גבעת עדה עשה לעצמו נפשות; אומני ישראל הביעו יתמות, כאילו נסתם הגולל על התמלילנות העברית; הגדילו לעשות האומנים שפרשו את הסתלקותם של אמני ישראל כקונספירציה שמימית להרים הפקה (בל נשכח שפשנל גם הוא בבאי שערי שמים); ללבנת היה חסר להספיד את דו''ח דברת... אני יודעת שאין זה פופולרי לכתוב את מה שכתבתי, אך יש כאן הצדעה ומחווה למיברג האמיץ, שבוחן את תרבותנו בזכוכית מגדלת ובכישרון אדיר. בערוץ הראשון, סימולטנית להלוויה, שודר ''החדר של חני''. כמה סמלי שהטלוויזיה הממלכתית מתעלמת, בעוד המסחריות חודרות לכל אגל זעה/דמעה על המייק אפ של גילה אלמגור. אין שביל ביניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מייברג תפסיק לבלבל את המוח
רמתגנית,
13/04/05 19:38
|
חפש במות אחרות לפרובוקצייה שלך. אהוד מנור, האיש הזה שמת - הוא כל כך חלק מכולנו, נגע בכולנו בחייו וביצירתו. הוא היה - ויהיה תמיד - חלק חשוב במהות שלנו, בתרבות של כולנו, בשירים שנזמזם, במילים שנוגעות. זכינו שהיה בינינו ותרם רבות כל כך להעשיר אותנו. הסר דאגה מליבך, מיברג: לך לא יספדו ככה, על אף שנינותך ורשימותיך (הלא רעות לפעמים, יש לומר) - עם לכתך לא תותיר בליבנו חור שחור גדול כל כך. קפצת על עגלת המוות הלא נכונה עם הרשימה הזו, וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרמתגנית
רחלה,
13/04/05 19:57
|
למה אנשים צריכים לחיות או להתבטא בצורה מסויימת על מנת שבמותם יתנו להם כבוד?
את כותבת: ''עם לכתך לא תותיר בליבנו חור שחור גדול כל כך''. קודם כל בשם מי את מדברת? למה להסתתר מאחורי הקולקטיביות? וזאת בדיוק גם הנקודה של רון.
רון מבקש מאיתנו לשים לב להתנהגות שלנו סביב המוות של אלה שנחשבים ''שווים יותר'' .
אז באמת לא חשוב אם יספדו את רון בשירים ומחולות, הוא לא יהיה שם, כמו שמנור כבר לא כאן. וכמו שאלפי אנשים חשובים ומכובדים אינם איתנו.
בואו נטפל בחיים ונזכור את כ-ו-ל-ם כ''חלק חשוב במהות שלנו.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חלק ממני
עמי,
צפון,
13/04/05 19:56
|
מה זה ה''כולנו'' הזה? אני בכלל לא אהבתי את השירים שלו. בסדר, הוא היה אחלה בן אדם, אבל המוזיקה שלו לא נגעה לי ואני בטוח שלא נגעה להרבה אנשים. ועל זה בדיוק המאמר, על ה''כולנו'' המזויף הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ואהו!!! כמה שאתה צודק רון.
ל"ת
Nיכל,
13/04/05 19:26
|
|
 |
7.
מסכים עם וום
ל"ת
וים,
13/04/05 18:52
|
|
 |
6.
קטע מעולה
ל"ת
וום,
13/04/05 18:51
|
|
 |
5.
מכאיב וחד כתער, אבל צודק!
ל"ת
ישראלי,
13/04/05 18:50
|
|
 |
4.
העלים יום אחד נושרים...
בועז אופיר,
ראשון לציון,
13/04/05 18:39
|
בס''ד
העלים יום אחד נושרים...
העלים יום אחד נושרים... החיים יום אחד נגמרים... כל יום נולדים ילדים כל יום נפטרים אנשים.
לכל דבר יש סוף... לכל אבל רק אחד הוא הכל יכול- אלוקים.
האדם כל כך קטן בורא עולם חיים לו נתן לחיים יש מטרה והאדם- לשם כך נברא.
מצוות כן, מצוות כל החיים צריך לעשות- מצוות.
החיים קצרים והימים בסוף עוברים כן- כך נברא האדם- בשר ודם כך יצר אותו בורא עולם אדם- מוגבל בזמן.
העלים נושרים... אנשים בסוף מתים... כי זהו רצונו של האלוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובסוף... הכל נגמר... חול מהצדד
בועז אופיר,
ראשון לציון,
13/04/05 19:01
|
בס''ד
ובסוף... הכל נגמר... חול מהצדדים, חול בפנים...
בקור אחד בבית חולים סבוב קטן במחלקות קפיצה קטנה לבית קברות והנה כל הצרות מתגמדות
אתמול הייתי בבית קברות היה כל כך שקט, עיניי ראו אלפי נרות עיניי קלטו עיניים בוכות
אלפי קברים, חלקם ישנים, חלקם חדשים הרבה אנשים קבורים וכולם, כולם היו פעם בעולם הזה חיים
אנשים בעלי משפחות, ילדים, צעירים, מבוגרים והם כבר לא אתנו והם כבר לא פה
ראיתי אנשים בוכים ראיתי דמעות זולגות ראיתי עיניים בוכות
פתאום הרהרתי לעצמי פתאום עלתה המחשבה הרי בסוף כולנו נעצור באותה התחנה והכל כל כך ברור והכל כל כך מוסבר בסוף חוזרים לאדמה
בחיינו מראים לנו את הסוף ולנו זכות הבחירה אנו קובעים אם נלך לטוב או לרע ואנו לא יודעים מתי נגיע לתחנה האחרונה
ואנשים רצים ואנשים עצבניים ואנשים כועסים ואנשים צועקים ואנשים רבים ואנשים מתווכחים ואנשים מסתכנים אנשים על עצמם לא שומרים כאילו אין סוף לחיים והצחוק הוא שהם לא יודעים מתי הם כבר לא יהיו בין החיים ולאנשים יש גאווה על מה?
חברה לא ניקח דבר, כלום אז למה הלחץ? למה לרוץ? למה למהר? למה לכעוס? למה להתרגז? למה להתעצבן? למה לצעוק? למה?
בסוף הכל נגמר, בסוף לא לוקחים דבר אנחנו כלום, בשר ודם באנו לעולם לעשות מצוות לעזור אחד לשני, לכבד לאהוב את כל הבריות
ובסוף... הכל נגמר... חול מהצדדים, חול בפנים... חול באוזניים, חול ברגליים הכל חול... ותולעים....... אם כולם היו מבינים את מה שכתבתי לא הייתה להם גאווה לא... לא.................................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתאום
בועז אופיר,
ראשון לציון,
13/04/05 19:35
|
בס''ד
פתאום בלי להודיע מראש הכל נגמר הכל הופך- עבר.
בלי לשאול אותנו בא...מצע ה... העיניים נסגרות וזהו.
אפילו לא הכינו אותנו פתאום... מגיע היום היום האחרון.
וזהו ואנשים בוכים... ואנשים עצובים... החיים, החיים נגמרים.
אנחנו זמניים מוגבלים בסוף מהעולם נפטרים אנחנו נבחנים.
יש מי שיודע? - יש בטח שיש יש עולם הבא? - יש יש מי שיודע ורק הוא את היום האחרון לנו קובע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רעות רוח
גדי,
רעננה,
13/04/05 18:03
|
כתבה רעה של איש רע כזה שמספק לנו אלף םיבות לא לאהוב אותו בחייו ובטח לא להצטער אם ילך מאתנו בעת או בטרם עת.מענין מאיפה לוקח הרון מיברג הזה את את הסיפוק להכות בכזאת מהירות שמא יחמיץ משהו או חס וחלילה לא יהיה הראשון לפגוע בטרם יבשו הדמעות..כן טינופת שכמותך דמעות..של נעליך לפני שאתה נובר בשמות כל אלה שהזכרת אם הכל יתנהל לפי הנורמות שלך הרי לא תהיה לך פרנסה טפיל מזוהם שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא בסדר?
ריקי,
זיכרון יעקוב,
13/04/05 20:59
|
למה לראות כל דבר כשלילי מר מברג? אהוד מנור היה גדול המשוררים וקונצנזוס לאומי. גם כשיש הסכמה מלאה, תחושת אבל לאומי משותף, אחדות ותמימות דעים בין כולם, גם אז צריך לראות בזה דבר שלילי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''גדול המשוררים''?!
מגזימניישן,
13/04/05 23:24
|
|
 |
Gadi - you are an idiot
ל"ת
can't take this,
boston,
13/04/05 20:48
|
|
 |
הבל ורעות רוח
הללי,
13/04/05 19:47
|
דבריך הם הבל ורעות רוח, דברים המייצגים את ישראל המכוערת, לא זאת שמנור כיוון אליה. מיברג מתאר אמת שאנשים כמוך מפחדים להתבונן בה. כמה פשוט לקבל את הקונצנזוס, גם אם הוא שחוק, שגוי ומאחז עיניים. כמה קל לנבל מקלדת במקום לחשוב קצת אחרת או לפחות לנסות להבין אותה (מאמץ אינטלקטואלי?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הרשימה של רון מיברג
אמיר,
חדרה,
13/04/05 18:01
|
אני שמח שרון מיברג חוזר לעצמו ומציג כמו בימים הטובים זווית אחרת ובכלל דבריו ראויים ונכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מסכימה איתך! חגגו על קברו
חנה,
בנימינה,
13/04/05 17:40
|
גם עם עפרה, נעמי, אריק ועוד גדולים היו חגיגות כמעט של שמחה מרוב התרגשות מהמוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לנו לחגוג
אסף,
ת''א,
17/04/05 17:46
|
|
 |
תגידי חנה את מעשנת משהו ?
לטפשות אין סוף,
13/04/05 21:04
|
לדבר הזה שראית היום קוראים עצב ואבל גדול . אם עפרה והילדים נראו לך ''חוגגים'' היום , אז הייתי מאחלת לך הרבה חגיגות כאלו . אבל אני זה לא את ולא מייברג - אנשים מעוותים שמחפשים תמיד להתריס , לא יוצרים שום דבר אמיתי , לא נהנים מאהבה גדולה של הסביבה , בודדים ומתוסכלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא לא, דעתי צלולה
אותה חנה,
בנימינה,
13/04/05 22:06
|
כבת בנימינה המכירה את האדם מילדות שגדלה אל תוך שיריו ואת רובם מכירה בעל פה, מוקירה ומעריכה, עם עצב גדול בלב ודמעות על הלחיים, אני חושבת שאהוד לא היה שמח לראות את השידור חי של מותו. היחידים שקיבלו את זה עד כה היו רבין והאפיפיור, עליהם השלום. בצער רב אני נפרדת ממלך מלכי המילים העבריות, בעיקר בגלל תחושת ההחמצה, הרי יכולנו להרויח עוד 15 שנות יצירה לפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו דרשנו את ה''חגיגה'' הזו
לחנה,
14/04/05 17:34
|
המוני האנשים שאהבו כל כך את אהוד והוקירו אותו והתקשו להאמין שהוא אכן איננו. אשתו הצנועה רק הסכימה לנו. בטוח שהיא היתה שמחה להיפרד ממנו באינטימיות ולא לעיני המצלמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך הבנת את השירים של אהוד ?
לאושר יש סוף,
לטפשות אין,
13/04/05 22:33
|
הרי עברית את לא כל כך מבינה. שיעור ראשון עבורך - קחי מילון וחפשי את הערך ''חגיגה'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליעזר בן יהודה החדש...
אורן,
ירושלים,
19/04/05 16:31
|
|