 |
72.
רון מיברג הוא גאון מבוזבז !!!
חגית,
גבעת סביון,
14/05/05 09:10
|
כתוב ספרים, משוגע אחד. מה אתה מבזבז את יכולת הכתיבה הפנומנלית שלך על עיתונות מקוונת או מודפסת ?
מדוע אתה מנדב את כשרונך הנדיר למו''לים ציניים (שוקן, נמרודי, מוזס - מה זה חשוב, כולם אותו דבר).
ו''העיר'' כבר 5 שנים לא רלוונטי בכלל. עוד מתקופת אמנון רבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
פרדוקסים
דפנה,
תל אביב,
11/05/05 09:44
|
אתה גרפומן משוגע, יש איזה טוויסט לא ברור אצלך,
אבל אתה חתיכת כותב גאון וזה מפיל אותי לרצפה כל פעם מחדש.
2000 מילה. רק תהיה בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
2068 מילה של ליקוק עצמי ותסכול
ל"ת
מעיייייף,
08/05/05 14:03
|
|
 |
69.
כל כך פתטי
ל"ת
יוחנן,
07/05/05 23:11
|
|
 |
68.
ואולי בעידן הגלובלי המקומון לא
קוראת,
07/05/05 18:24
|
רלונטי יותר? אולי אנשים כבר לא רוצים לקרוא על המקום שלהם, והמוזיקה שלהם והתרבות שלהם? ואולי אנשי העיר-חדשות איבדו את הקסם עם הגיל המתקדם? אני הייתי כתבת זניחה בהעיר לפני חמש עשרה שנה ואהבתי כל רגע. אבל זה עבר. זה נגמר. כמו העיתונות המפלגתית. כמו המורס.כמו רוח הנעורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
המקום הראוי למייברג הגראפומן
ציפורה,
07/05/05 17:21
|
המקום היאה לכתיבה מרושעת ונבזית מהסוג של האגו-מניאק מייברג, הוא קירות של בתי שימוש ציבוריים, לצד איורי תועבה מסריחים של חולי-נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ציפורה זה באמת המצאה של רכלנים
ל"ת
מורן,
רעננה,
06/05/05 23:32
|
|
 |
65.
נהניתי מכל מילה.
בחורה פשוטה,
05/05/05 22:49
|
מגיל 16 אני מחבבת אותך מאוד בכתיבתך. משום מה נראה לי שכל המגיבים המקטרגים כאן הם ברנז'אים. זה אכן נעים לקרוא משהו רציני כך פתאום באינטרנט שבו ידיעה הפכה להיות בת מילה אחת וחסרת תוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עיתון זה עסק למי שעדיין לא...
הקפיטליסט,
דולר,
05/05/05 16:07
|
הבין. וכמו כל עסק שצריך להציג בסוף הרבעון את רווחיותו גם עיתון העיר צריך לעשות כך. רק מה בשנים האחרונות הוא הציג הפסדים קשים !!! אז למרות שכולכם כולל הכותב אינו אוהב את השינויים שחלו, הם התבקשו. הפסד כספי נגרם כתוצאה מחוסר במפרסמים, קיטון בקניית העיתון, מחיר מודעות נמוך אל מול הוצאות עתק וכמובן ריבוי המתחרים שוואלה נראה כי הם נותנים מענה יפה לכל העם ולו רק למשכילים מבינינו. סיבות כאלו מחייבות את המו''ל לבצע שינויים שיעזרו לו בכלל להרים ראש מעל פני המים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
נשיר ברון
הקב''ה,
יש''ע,
05/05/05 12:14
|
האגדה מספרת שאי שם בשנות השמונים נתבעו רון הקדמון ועיתונאי נוסף דיבה על דברים שכתבו בחדשות. לאחר כמה חודשים של דיונים, קבע השופט שהפירסום של רון הקדמון מצוץ מהאצבע (אין חדש תחת השמש), וחייב אותו ואת העיתונאי הנוסף בתשלום סכום נאה של פיצויים. אותה אגדה גם יודעת לספר כי המו''ל החליט שלא לשלם את חלקו של מיברג במשפט והטיל על כיסו של הקדמון את התשלום הגבוה. הסיבה: הקדמון לא טרח כלל לסייע לפרקליטי ההגנה במשפט.
מאז רודף הקדמון בקנאות את המו''ל, עיתוניו ועיתונאיו. ראו זה פלא: הקדמון שלא מפסיק לכתוב על עצמו, מעלים מאיתנו הקוראים הנעלים מידע כל כך רלוונטי על יחסיו עם מושאי כתיבתו.
רון חמודון, מה הגירסא שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנתבע השני? עורך העיתון
ל"ת
דודו,
07/05/05 23:07
|
|
 |
62.
הגליון החדש מוכיח הדברים שוב
גרשום,
05/05/05 08:56
|
הגליון החדש, שיצא הבוקר, סתמי וחסר משמעות. החינמון של חולון בעל ערך גדול יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
נהניתי. בבקשה כנס וקרא
לביאה,
פריפרייה,
05/05/05 00:15
|
מייברג היקר, כמו תמיד, אני נהנית לקרוא את מאמריך ומקווה שאתה לא לוקח ללב את המקטרגים (למרות שחייבים להודות שתגובה מס' 48 פשוט מצחיקה ואני סקרנית לדעת מי האיש והטיפוס שמאחורי התגובה). אוהבת את המשפטים הארוכים שכ''כ אופיינים לכתיבתך ואת חוש ההומור הנהדר. רק בשמחות. נ.ב. עדיין מתגעגעים ל''מוסף'' (ערוץ 8)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כותב מתוסכל
נחום,
תל אביב,
04/05/05 19:26
|
קראתי את הטקסט של מיברג. רבותי, אין בו כלום! בליל אחד גדול של גיבובי משפטים המדגישים מאוד, לצערי, כי מדובר באדם מתוסכל במיוחד שעסוק כל היום בעבר, יותר נכון בדפי העבר. חבל עליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מה עדיף רון, כדורים או שחטות?
היורשת המיואשת,
04/05/05 19:00
|
|
 |
פשוט תגובה מרושעת
אבי,
05/05/05 01:53
|
את יכולה להסכים או לא להסכים אבל בשביל מה זה נחוץ התגובות הכל כך מרושעות האלו? פשוט בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני באמת רוצה לדעת
ל"ת
היורשת,
05/05/05 13:25
|
|
 |
58.
''אבל לא אני הוא הנושא...
אזרח,
04/05/05 14:33
|
אלא תפישת עולמו העיתונאית של קליין''.
''לא אני הוא הנושא''?! ללא ספק, אחד המשפטים המשעשעים ביותר שכתב מיברג בשנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מייברג- אבא שלך לא היה אופה?
רון מה קרה?,
אל קודס,
04/05/05 11:56
|
לא היית בסן פרנסיסקו?
לא בילית ביד חנה?
כתבת בחדשות?
לא למדת עם יגאל שוורץ בתיכון?
משהו חסר לי פה..
כמעט לא כתבת על עצמך בכתבה!
מה קרה לאגו ולסופר אגו.?
יום טוב
המעריץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מיברג מרגיש מקופח
ל"ת
עומר,
04/05/05 11:48
|
|
 |
55.
מעניין ביותר
ל"ת
דניאל,
תל אביב,
04/05/05 11:44
|
|
 |
54.
הוא לא דומה ליונתן פולארד?
ל"ת
נשיא,
ארה''ב,
04/05/05 11:09
|
|
 |
53.
''העיר'' הפך לסמרטוטון
עידו תא,
04/05/05 11:04
|
איך קרה שהמקומון הזה שהיה פעם ספינת דגל הפך לסמרטוטון צרכנות מהסוג שמחלקים חינם??? אולי זה סימבול למצבה הכללי של המדינה? עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
רון רון רון
אחד,
04/05/05 10:44
|
|
 |
51.
ארוך ארוך ארוך מדי
ל"ת
דוד,
04/05/05 10:06
|
|
 |
50.
מיברג - הגדול מכולם
מיברג המלך,
תא,
04/05/05 10:05
|
יכולת כתיבה מדהימה בכל נושא. העיתונאי הכותב הטוב בישראל. רק שאול אברון, בימים שכתב, הציג כשרון דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הסיפור האמיתי
אדם, איזה ברוך,
04/05/05 09:42
|
פעם אחת - בהיותי מהלך בין תערוכה של זריצקי לאוהל תורתו של מר''ן - עשה לי הקב''ה קפנדריא ומצאו עצמן רגלי עומד בשערי רחוב יגאל אלון שבעיר תל אביב (שימו לב שכתבתי ''מצאו עצמן רגלי'' ולא ''רגלי מצאו את עצמן''. גם השמטתי את המילה ''את'' וגם החלפתי מיקומי המושא והנשוא. כזה אני: מעודכן, מהורהר ומזוקן).
והנה ראו עצמן עיני מתבונן באדם מזוקן, היוצא מבניין ''חדשות'' (ורבי יהודה הנשיא היה אומר על זה ''אילו חדשות הן שמדברי עלמא עשו די אכלו אבהתנא ודי לרמיזא מינקותא''). ולא זו בלבד שהאיש מזוקן היה, אלא שנדמה כי הוא בשר מבשרי, בבואה מבבואתי, ג'ינס מג'ינסי, חרטא מחרטטתי. כלום יכול להיות שנעשה לנו כאן איפכא מסתברא (ויסלחו לי רשב''ג, ז'אן פול סארטר והנרי בראטר)?
אדם קרוב אצל עצמו, וכפל כפליים אצל כפילו. ניגשתי אליו, הצגתי לו את עצמי והדלקתי סיגריה (כי אין אדם שלם ללא מום ואין מום מומי יותר מריאות מושחרות כשלי). ותחת אשר ישיב לי אותו הלך ויקרא בשמו, הנה פרצו פיו מרגליות ואני אנא אני בא.
שאלתיו מה לו בין דרדקי העיתון שממנו יצא והשיב לי הלה כי שלחוהו לשם אנשי להקת הנשרים ובוני רייט, למען יעשה נפשות ולמען יצוד פרטי ביוגרפיה של העושים במלאכה, למען יוכל להתפרנס בעתיד מהעלאה סיטונית של זכרונותיו על פני דפים (פפירוסים) רבים ואתרי האינטרנט לימים יבואו. ''ומה תועלת תצמח לך אם תקיז דם שומעיך וקוראיך במבחר מילים רב''? הקשיתי עליו. אמר: בעבור שאני עומד לאכול כעת סטייק מדמם ואחר כך לישון על הכתם של אשתי ידועת המכאוב והחולי, לא ממש דחוף לי לדבר איתך''.
ויוסף קליין (קליין הוא ''קטן'' בלשון מגנצא וורמייזא) מה יהא עליו? שאלתי.
2036 מילה יקבל. אמר.
מה אנו למדים מסיפור זה?
באמת מה?
אנא עארף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפתור ופרח.
ל"ת
מצויין!!!!!!!,
07/05/05 16:11
|
|
 |
מקסים. מייברג וברוך שני מטרדים
גם אני,
05/05/05 10:15
|
מקסים הקטע. כל החרטה של ברוך והשלוחה שיוצאת מגופו, מייברג, ניגלת בקטע הזה. מתוק. כמה העיתונות לא חסרה את השניים האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול. יותר טוב מהמקור
ל"ת
backgamon,
04/05/05 22:26
|
|
 |
דחוף לאישפוז
שלוותה,
04/05/05 19:46
|
מישהו מוכן כבר לאשפז את האיש הזה בעוון גרפומניה והטרדת הציבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שווה שווה! צחקתי מאוד
ל"ת
ריקי,
04/05/05 17:07
|
|
 |
מעולה !
ל"ת
ללא תיווך,
04/05/05 14:20
|
|
 |
48.
מדהים
ל"ת
מדהים,
מדהים,
04/05/05 09:25
|
|
 |
47.
מה? גלגולו הפליירי של ''העיר''?
יוני,
04/05/05 07:54
|
קודם כל תוודא מה ההגדרה של flyer לפני שתכתוב שטויות. גם ה''ווילג' וויס'' מחולק חינם, זה לא הופך אותו לפלייר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הפוסל, במומו פוסל
הפסלת,
04/05/05 07:01
|
אחרי שמיברג משמיץ שגיאת הגהה בעמוד הראשון של ''הארץ'', בבקשה, יואיל להסביר לקוראיו מהי ''נפקות קיומם'' - ביטוי בו השתמש בכתבה בהקשר של ''ציפורה''. גם הקוראים מוזמנים לעבודת-מילון מפרכת, רק כדי לגלות שאין ביטוי כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הומצא ביטוי חדש. מה רע?
metalboy,
08/05/05 11:56
|
מייברג כותב באומץ דברים שאחרים מפחדים להגיד על התקשורת הישראלית - שנגועה בבעיות חמורות ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, ומה המשמעות של אותו ביטוי?
הפסלת,
19/05/05 07:49
|
|
 |
45.
''העיר'' החדש פשוט מעניין יותר
ל"ת
תל אביבי,
04/05/05 05:28
|
|
 |
כן, הבעיה שרק את יוסי קליין
ל"ת
אמנון,
04/05/05 07:47
|
|
 |
44.
כתבה נהדרת אבל
גייגו,
תל אביב,
04/05/05 05:18
|
מה אתה נופל על הבנאדם? בסדר, אז לא אהבת אותו ודבר העורך שלו בגיליון האחרון היה מחורבן, ויכול להיות שהוא עשה עוד כמה דברים רעים בחייו, אבל למה אתה רוצח אותו? האמת, זה מוריד מערכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נייר טואלט
חזי לסקלי,
תל ברוך,
04/05/05 01:48
|
ניסיתי לנגב עם העיר החדש את הישבן, אבל העכוז שלי נעלב מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
פשוט נכון
ל"ת
אבנר,
04/05/05 01:28
|
|
 |
41.
דעתי
יוני,
באר-שבע,
04/05/05 01:03
|
מעולם לא קראתי בעיתונות 2068 מילים כל כך נכונות, כמו אלו של רון מיברג, כותב שאני מוקיר. אני גדלתי על ''חדשות'' ו''העיר'' כשהייתי נער. סגירת שני העיתונים האלה (''העיר'' הנוכחי הוא גסיסה מבישה לעיתון שפעם היה גדול) סגרה לי את המעט שיכולתי לקרוא בהנאה ובעניין. היום יש לי את ''מעריב'' (נייר ואון ליין) ואת מקומוני מעריב בנגב. אני לא מתלונן, עיתונים אחלה. אבל חסר לי מהדבר ההוא. מיברג ניתח בצורה מבריקה ואני מאוד נהנה לקרוא אותו. (גם 2086 מילה). את החלום לקחו לנו כשרבין נרצח. היום אנחנו חיים באיזה סיוט מתמשך שבו המנצח הוא הבינוני ומטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב? עיתון אחלה? נו באמת
ל"ת
עזריאל,
רח קרליבך,
06/05/05 12:28
|
|
 |
סתירה פנימית
שירי,
04/05/05 17:35
|
אם אתה מתגעגע ל''חדשות'' - שיוסי קליין ערך - איך אתה יכול להסכים עם השטויות שמיברג כותב עליו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה יאללה
דוד,
04/05/05 02:59
|
טוב שלא הזכרת פה גם את השואה. זכותו של שוקן להפוך את המקומון *שלו* למה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה, גם אם 20 בורגנים תל אביביים שאוהבים לנכס לעצמם כל מני מותגים ברנז'איים תחת איזו כותרת של הווי בוהמייני יזילו דמעה או ש-נ-יים.
חלאס כבר. רוצה תרבות? לך תקרא ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מיברג אתה כתבת את כל הכתבה שלך
נמו,
04/05/05 00:52
|
בשביל המשפט האחרון שכתבת ''במדינה אחרת היו מעמידים את קליין למשפט בעוון בגידה,,,'' רק בשביל זה כתבת את הכתבה. זה ברור לכל אחד גם בלי להיות פסיכולוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כשרון מבוזבז על שטויות
דתי מרוחק,
04/05/05 00:21
|
לא יאמן איזה כשרון הוא הכותב ואלו שטויות מעסיקות אותו בכתבותיו. בימי קדם הוא היה רב, סופר המלך מיברג תלמד תורה, לפחות פילוסופיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עזבתי את תל אביב בגלל שמה שקרה
ילדותי השניה,
03/05/05 22:03
|
לעיתון העיר הוא בדיוק מה שקרה לעיר עצמה. אין שכונות, אין ים, אין פארק ואין ילדים משחקים. רק ויברטורים בצבע שנהב ועגלים עשויי זהב.
שלום ואולי להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שנשאר זה העכבר ?
ל"ת
סיגלר סיגלר,
03/05/05 22:08
|
|
 |
נכון מאד, צודק
ל"ת
אני מחמיא לעצמי,
03/05/05 22:07
|
|
 |
37.
מיברג נשאר קשקשן
נמר של נייר,
תל אביב,
03/05/05 21:39
|
מיברג הוא בדיוק מה שהיה רע בחדשות ונהיה רע יותר במעריב כשעוד עבד בו. פלצן שכל יכולתו בחיבור מילים שאין בהן כלום. סתם רשימה של מילים גבוהות, גיבוב אמיתי ואמנותי של שטויות לבליץ שנופל עליך משום מקום. הוא אף פעם לא היה עיתונאי אלא להטוטן של מילים. ולמרות שלעיתים זה נחמד, זה בדרך כלל מעייף. רק בעולם הזוי של מערכת החדשות או העיר, אדם קשקשן וחדל יכולות כמו מיברג יכל לפרוח ולזיין את השכל ולקדש את עצמו. נרקסיסטיות היא אפנה חולפת שמתאימה לימים אחרים ולעיתונים שנעלמו, בדיוק כמו מיברג שנעלם מחיינו לטובה. אולם כעיתונאי ותיק בהארץ, אני יכל להעיד על דבר אחד לזכותו של מייברג. וולקבסקי דפק כל עיתון שבו עבד. שוקן סוגד לו לחינם. בדיוק כמו שעופר נמרודי סגד למייברג עד שהועף. תישאר הרחק מהעיתונות הכתובה ומעיתונות האינטנרט. לטובת כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אתה כותב גאון ואישיות בעייתית.
המבקר,
03/05/05 21:20
|
רון מייברג, תמיד אהבתי לקרוא אותך. הכתיבה שלך גאונית וכאשר אני אערוך עיתון, אקח אותך. בינתיים אני שכיר כמוך באחד העיתונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה החושים שלך?
כתב בכיר,
03/05/05 22:14
|
ככה אתה רוצה להיות עורך? חושב על מיברג? לך להשתפשף עןד כמה שנים בצהובון של בית הספר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
טעם של פעם
דן,
03/05/05 21:16
|
הכתבה החזירה אותי לימי הזוהר של העיתונות, כשכל מילה של אנשים כמו ערן וולקובסקי, רינו צרור, אדם ברוך, רון מיברג ודורון צברי היתה יכולה לחולל סערה בביצה. אז הייתי קורא את העיר מכריכה קדמית לאחורית איך שהוא היה נוחת על סף ביתי ביום שישי לפנות בוקר. היום הכל ערוץ 2, אינטרנט ופרסומות וכולם בתקשורת מחפשים לעשות הרבה כסף מכמה שפחות עבודה. מיברג הוא באמת דינוזאור וטוב שנותר אחד כזה בעולם של סאונדבייטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רון מייברג מדהים, כתבה מופתית
ג.,
רעננה,
03/05/05 20:35
|
רון מייברג הוא בעיניי דמות ספרותית בעלת ממדים מיתיים, לא פחות. כתבה ארוכה אבל מרתקת, אינטליגנטית ומשכנעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארוכה? אצל מיברג?
יוכי,
גבעתיים,
03/05/05 23:33
|
אצל מיברג המשפטים ארוכים כאורך הגלות, אבל יחסית זה טור קצרצר. הוא מתקשה לבטא את עצמו בפחות מחמשת אלפים מילה, ובעצם זו איננה עיתונות מכל סוג שהוא, לכל היותר מייברגיזם. ושימו לב למשפט על היותו ''הכותב הפורה ביותר'' בחדשות. דווקא עקרות עולה במוחי כאסוציאציה מיידית לשלשול המילולי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הג'ינג'י המטורף
ממי,
איפה שצריך,
03/05/05 20:03
|
מרקובי'ץ: אחרי שסגר את ''ראשון, אחרי שסגר את ''כל העיר, (בקרוב בקרוב) אחרי שהתרסק בהעיר, עכשיו הוא משחיז את מקלדתו ,בדרך לרחוב שוקן, ואז תראו מה זה בהמה, מה זה תת רמה, מה זה ג'ינג'י זועף אחרי שיסגור את הארץ. ואז יבין הנ''ל שהם תמימים ונעימים כמו החיוך המבויש של שוקן עמוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
israblog.co.il/ir-atsuma
ג'ו המרטש,
03/05/05 19:28
|
|
 |
31.
רק דבר אחד נכון - וולקובסקי
פוזננסקי,
03/05/05 18:54
|
|
 |
לגמרי
גינדי,
04/05/05 09:09
|
|
 |
30.
כתבה מעולה
גיורא,
03/05/05 18:34
|
|
 |
29.
אלוהים איזה נאד שמן ומשעמם!
ל"ת
די כבר,
03/05/05 17:34
|
|
 |
28.
אני בחופשה
מוהר עלי,
03/05/05 17:18
|
פולמוסאי ידידי אני בחופשה, וכמו שאומר גיבור תרבות אחר - אני אחזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחבל שאתה חוזר...
spy,
03/05/05 17:35
|
ולא בגלל שאין לך מקום בהעיר אלא בגלל שבעצם השארותך שם אתה משמש כמשתף פעולה עם ההפיכה של העיר לביובון. ככה אתה הופך לסוג של עלה תאנה. זה מה שאתה רוצה להיות עלה תאנה לביובון? מגיע לך קצת יותר... תפרוש ותשמור על הכבוד שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נגמרו הסיבות לקנות הארץ בשישי
אחד העם,
אחד העם,
03/05/05 17:14
|
למרות שמוסף הארץ התחרבן כבר מזמן, בגלל העיר החבילה בימי שישי עדיין הייתה כדאית.
עכשיו כשגם העיר מחורבן, לא נותר עוד טעם לקנות עיתונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
סיינט דנקנר
מיברולוג,
03/05/05 17:03
|
בביקורת על הראיון של קליין עם עזרן לא קראנו מילה המתייחסת לדברי המרואיין. כרגיל מיברג מדבר על עצמו ועל שומניו. נטייתו לדבר על מראהו של קליין, שבניגוד למיברג מראהו כמראה אדם, הירואית, לא פחות. ושוב, קשה שלא להעריך את דנקנר ונמרודי על הענקת לחם חסד למיברג. מי שממשיך לתת לו לכתוב ותהיה הבמה נידחת ככל שתהיה - קדוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
החיים קצרים, קחו טיים אאוט...
עמוס ש.,
תל אביב,
03/05/05 16:41
|
טיים אאוט - השבועון היחידי שתופס את הרוח של תל אביב, ולראייה אנשים כמו נילי לנדסמן, גל אוחובסקי ואחרים, שתמיד היו מזוהים עם ''העיר'' האמיתי, מצאו שם בית. ויש עוד כמה בדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית? בית? אולי בית פסיכופטים
אילת,
04/05/05 13:10
|
|
 |
24.
חיסול חשבונות מגמתי.
ברק,
רמת אביב,
03/05/05 16:37
|
|
 |
23.
יש משהו של שוקן שאיננו זבל ?
ל"ת
עמוס,
03/05/05 16:36
|
|
 |
22.
רון, מה עם קבר מדחת יוסף
חיים גרינברג,
ר''ג,
03/05/05 16:29
|
טוב להזכיר - כשתנועת ''אכפת'' פנתה למייברג לקבלת סיוע פעוט במאבקה לחשיפת האמת בפרשת הפקרתו למוות של החייל הפצוע מדחת יוסף ז''ל שמת בקבר יוסף ב-1/10/2000 - לא טרח מייברג אפילו להגיב על פנייתנו. אבל, לנצל את המושג הטעון ''קבר יוסף'' בצורה זולה לכותרת קופירייטרית הוא יודע היטב. את המסקנות תסיקו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה בכלל קשור לכאן?
ל"ת
אבי,
03/05/05 16:38
|
|
 |
כן מה ?
ל"ת
יוסף,
03/05/05 22:06
|
|
 |
21.
תל אביב זה לא נתניה
עודד מכנס,
כביש החוף,
03/05/05 16:22
|
העיר החדש עיתון אנטי תל אביבי שרק אנשים שאין להם מושג מה קורה בעיר יכולים לחשוב שמישהו ירצה לקרוא. גם נחות וגם משעמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
טעות חמורה בכתבה
אבי,
03/05/05 16:17
|
ספרתי בעזרת המחשב, וגיליתי כי בכתבה זאת (לא כולל כותרות וכיתוב לתמונות) יש רק 2067 מלים! איזו מלה קיצצו לך בעריכה, מיברג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
''העיר'' ורון מייברג
משה,
חדרה,
03/05/05 16:12
|
''העיר'' היה תמיד עיתון זבל וטוב שנסגר. מודעות המין היו הדבר שייצג טוב יותר מכל דבר אחר את פרצופו האמיתי של רפשעתון זה. ובאשר למייברג- על מייברג היה ראוי שייכתב השיר ''עיתונאי קטן''- תרתי משמע. יעני (וסליחה על הביטוי שפלצנותו תואמת את זו של מייברג) איש העולם הגדול. העיתונים והעיתונאות שלו הנם רפש שדגים היו מסריחים אם היו נעטפים בשכמותם. שפתך, הכביכול גבוהה, ושדומה לה רק מליציותו הצדקנית של דומך (גם אם לא תאהב זאת) דנקנר, הנו סחי ביבים חסר הגיון ומוכיח בערות באצטלה של פרשנות עיתונאית גבוהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
''העיר '' זה עסק פרטי
ולשוקן נשבר,
03/05/05 16:10
|
אם נזבר לשוקן להפסיד מליונים על השבועון הזה , הגיוני ביותר שהוא יהפוך אותו לחינמון . עם כל הכבוד לרצונות של מיברג להיות מבודר בכל יום שישי , שוקן לא מתנדב . יותר חשוב לחזק את הארץ . שם עוד כותבים אנשים שעברו את גיל 21 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז
ל"ת
פופי,
04/05/05 03:01
|
|
 |
17.
מי לעזאזל ערך את הכתבה הזאת???
איל,
ירושלים,
03/05/05 16:06
|
אין ספק שכל מה ששוקן נוגע בו בשנים האחרונות מתדרדר - הארץ והעיר בדרך למטה. אבל למה לכתוב על זה כל כך הרבה??? מייברג משתפך ומשתפך בלי סוף, שבא לך למות, או לפחות להזדהות עם יוסי קליין. גם כותבים כמו מייברג צריך לערוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תגיד, לא אמרת שלא תקרא ''העיר''?
נעמה,
03/05/05 16:02
|
|
 |
15.
על החלון ישב רון וכתב זכרון
אהרון,
מהשרון,
03/05/05 15:59
|
אמנם עיתונאי ותיק, אבל חלאס. אחרי שהעיפו אותך ממעריב והחזירו אותך על ארבע, גם אתה, בן האופה בעל הצמיגים הבצקתיים, כבר יודע שיש בארץ מיתון. כתוב מהר וענייני, כי זה דור ה SMS, וזה המקום שבו נמצא היום הכסף הגדול של התקשורת. מהר, עצבני וקולע ולא ארוך, מנג'ס וטרחני. את הסיפורים מיגאל אלון כבר שמענו באלפיים וורסיות קודמות. אתה רוצה לרדת על קליין, ובאמת מגיע לו, תירה ומהר. אין היום לאף אחד זמן, אפילו לא ל 1000 מילה. זה המצב, זה השוק. אל תהיה ארכאי. אחרת לא תהייה. (כפי שכמעט קרה לך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למרות שצלחתי את אלפיים, שישים
שמעון,
תל אביב,
03/05/05 15:59
|
ושמונה המילים המייברגיות בעליל, דומני שעורך טוב היה יכול, במשיחת עכבר, לקצץ אותן לכ-700: מתומצתות, רהוטות, בהירות ונהירות הרבה יותר. בהחלט שאין בטקסט הזה, ובניתוח הארכני שהוא כולל (גם אם הוא מעניין לפרקים) חידושים כה דרמטיים וכה מרתקים, שיצדיקו קריאה ממושכת כל כך (במגבלות הז'אנר) והשחתת זמן יקר. באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תודה מיברג
יוסף קארו,
03/05/05 15:59
|
טוב שיש מי שממשיך להגיד את האמת. מושמץ ככל שתהיה, ביוסף קארו יושבים אנשים מבואסים ששמחים לקרוא אותך. חבל רק שאין לנו עבודה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אתם כתבי דמיקולו
ייי,
03/05/05 22:17
|
|
 |
12.
ובכן
בן,
03/05/05 15:57
|
אם אתה שונא את כל הדברים שאתה מצהיר כי אתה שונא- ''העיר'', תוכניתו של עזרן וכו'- למה אתה לוקח בהם חלק?!?!?!?
במדינה אחרת היו מעמידים אותך למשפט בעוון בגידה. בערכים, באמונה, בתקווה ובחלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הפעם מיברג צודק. ומשעשע
ל"ת
מה עם 206?,
תל אביב,
03/05/05 15:53
|
|
 |
10.
תסתכל על עיתונך ומו''לך קודם.
לוחם צביעות,
03/05/05 15:43
|
חתיכת צבוע פחדן שכמותך. אין גבול לבושה-כולנו זוכרים איך זחלת אל דנקנר ונימרודי אנשי המוסר הגדולים שהפכו את מעריב לידיעות סוג ז ושלא נזכיר מי הם ומה עשו אנשי מוסר אלה (אחד פושע והשני עבד כי ימלוך קלאסי) ודרך אגב אתה בעצמך בדיחה מהלכת וכדאי לך לצחוק קצת פחות על המראה של אחרים-הקרחת של קליין אכן מצחיקה (כמו 70% מהקרחים בארץ) אבל גם אתה בדיחה לא קטנה-שמן קטן עם זקן יותר מגעיל מג'רי גרסיה (בטח פגשת אותו בסן פרנציסקו) וחולצת ג'ינס שדורשת פח זבל או לפחות כמה שנים בניקוי יבש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מיברג, היית מת ששוקן ירצה אותך
מישו,
03/05/05 15:42
|
הרי אתה אנטי כל דבר, משחזר זכרונות שכבר אי אפשר לשמוע. כל מררתך נשפכת כאן רק כי אתה, לצערך, עובד אצל נמרודי ולא אצל שוקן, שאצלו היית מת לעבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מייברג, אתה ע-נ-ק וח-ד כת-ע-ר
ל"ת
אבישי,
המרכז,
03/05/05 15:35
|
|
 |
7.
זה העיתון של שוקן, והוא יעשה
אמנון,
03/05/05 15:33
|
בו מה שהוא רוצה, והכל יהיה לגיטימי.
ובאשר לשגיאה, טוב, אין שמחה כמו שמחה לאיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, זה העיתון ש ל י !
בעל הבית,
04/05/05 10:37
|
העיתון שייך אולי לשוקו (מבחינת הבעלות), אך יותר מזה הוא ''שייך'' לקוראיו, שבלעדיהם אין לו זכות קיום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אם זה עיתון של שוקן?
אבי,
03/05/05 16:12
|
איזה מין קשקוש זה שזה עיתון של שוקן. מה היית באיזו מערה כמה שנים? נדמה לי שכולנו יודעים את העובדה הזו. אף אחד לא בא וטען נגד הזכות החוקית של שוקן לעשות כרצונו בעיתון. הוא גם יכול להחליט שהוא הופך את העיתון למכבסה , לשנות את שם העיתון מהעיר לכפר ולפרסם בכותרת הראשית שלה מה הייתה תנובת החלב של הפרות החודש אפריל 2005 בהשוואה ל2004 ולטעון שבכך הכפר הופך לעיתון חושפני ורלווונטי כי הוא מביא לציבור מידע שכל גורמי התקשורת האחרים זנחו. העניין הוא בעל משקל תרבותי וככזה הוא נבחן . לא יותר ולא פחות. מיברג מקונן בצדק על מכירת הערכים האמונה התקווה והחלום וקורא לזה בגידה. אני חושב שהוא צודק לגמרי. זוהי פשוט בגידה אינטלקואלית וחוקית לגמרי. זה הרי עיתון של שוקן והנייר של העיר סובל את הכל. אפילו את הדגים שלא יכולים לסבול אותו מרוב סירחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראובן עובד?
ל"ת
קאז'ימיש,
05/05/05 21:38
|
|
 |
נכון
ל"ת
יפה כתבת, אבי,
04/05/05 00:50
|
|
 |
איפה אתה חי? זה לא עיתון,
אמנון,
04/05/05 00:17
|
זה מוצר.
מה עם ההשלכות של התרבותיות מעריב? של אנרג'י? זה לא אני שחי בעבר אלא אתה. העיר הוא לא עיתון, הוא מוצר שצריך להכניס כסף לכיסו של בעליו. בדיוק כמו מעריב. ואם מספר הקוראים יעלה בגלל השינויים בהעיר, והתפוצה תעלה, מכיר המודעות יעלה.
אתה הרי ודאי יותר, שטעמו של הרוב שונה מטעמו של מייברג, לטוב או לרע. שוקן לא צריך לחנך אף אחד, לא צריך להתנשא מעל אף אחד עם איזו ''ערכים תרבותיים'' שחמישים איש בתל אביב אוהבים להתבשם בהם ולחשוב שהם אינטלקטואליים.
אני חי כאן, בהווה. רואה מי קורא מה, ומי קונה מה. רשת שוקן התדרדרה מבחינה תרבותית בדיוק כמו מדינת ישראל שבה היא יוצאת. את הטענות שלך תפנה לממשלה, לבתי הספר, לעצמך, אבל בחייאת, עזוב את עמוס שוקן כבר. כאילו שהארץ והעיר הם הבסיס לכל הבעיות כאן.
כולם ממש אוהבים לשנוא את הארץ ואת העיר, זה מרגיז לאללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
ל"ת
דוד,
04/05/05 02:59
|
|
 |
6.
כרגיל
די כבר,
03/05/05 15:33
|
ביקורת של מיברג היא 85% זכרונות אישיים המספרים על מיברג האיש, הסמל והאייקון יותר מעל נושא הכתבה.
בין לבין יש גם אוסף בולשיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בקשה מיוחדת לרון...
אבי,
03/05/05 15:31
|
רון בחיית ראבק אל תהיה פתטי. אתה כותב מצויין ואפילו צודק לדעתי רוב הזמן אבל גם כשלא אתה תמיד מעניין ומנומק. אל תעשה מעצמך צחוק עם ההזהרה הדבילית הזו של 2068 מילים והבכי החצי מתנצל הזה שחוזר על עצמו שוב ושוב על : תשמעו שוב הבאתי לכם אותה ב2000 מילה כי אני לא יכול אחרת ועמכם הסליחה ,אני יודע שזה לא נהוג היום אבל כזה אני מזן שכבר לא קיים יותר תהייה גבר, ככה אתה כותב ובטח שבגילך המבוגר אתה לא תשתנה. מי שמתאים לו שיקרא ומי שלא שיחפש את הידיעות של 150 מילה בנענע וואלה או איך שזה לא נקרא היום. זה לא בושה להיות גאה בכל מה שכתבת גם אם זה באורך של 2000 מילה. יש כאלו שצריכים להתבייש ב200 מילה שלהם. כל אחד צריך לעשות את מה שהוא טוב בו ותתפלא יש כאלו שאוהבים לקרוא דברים שלוקח לקרוא אותם יותר מ60 שניות . עובדה הגעתי לסוף ושרדתי כדי להגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אזהרה חיננית
ל"ת
לא מסכים,
03/05/05 17:59
|
|
 |
4.
מיברג, יא אהבל
אני,
03/05/05 15:30
|
מוהר יצא לחופש, וזהו.
חוץ מזה הכל נכון. עדיף היה לסגור את העיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מייברג, תלמד לקרוא
שיודע לקרוא,
03/05/05 15:25
|
|
 |
2.
ובמציאות זה אפילו יותר גרוע
כואב,
03/05/05 15:22
|
הוא מסתובב במערכת ספק הזוי ספק לא קשור, לא נמצא בשעות הסגירה ביום שלישי, וגם את כתבת הפיל בשבוע שעבר הוא עשה רק לאחר שאמנון אברמוביץ' התקשר אליו ואמר לו שעל פי זה שבעיתון הראשון הוא נתן רק ידיעה, זה מראה שהוא לא תל אביב.
עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפוסי?
ל"ת
הילד,
03/05/05 15:50
|
|
 |
1.
פתאטי בפ' רבתי
ל"ת
רונית,
03/05/05 15:18
|
|