|
|
עד כה: 16 תגובות, ב- 8 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
8.
Tfuj Leftwing
ephi,
11/05/05 11:28
| |
 |
7.
יש אידיאליסטים
תל אביבית,
11/05/05 10:57
| הופתעתי לגלות כי המתנחל הימני הוא ה''דבר'' הכי קרוב לאידיאליסט הישראלי. אז לדאבונכם הרב בני ישראל, אני שמאלנית אידיאליסטית וציונית. קוראת לצאת מההתנחלויות ואוהבת את מדינת ישראל על כל (או שמא אומר רוב) אזרחיה. יש כמוני רבים, חלקם חברי הטובים וחלקם אנונימיים לחלוטין. אין ספק שהתיאטרון מציג את תחלואי החברה, והספקות המחלחלים בה, יחד עם זאת, אין להתעלם מהעובדה כי אין לנו מדינה אחרת ולא תהיה...לכן לכל אותם הסרבנים המצפוניים, הפציפיסטים, חשוב להיות כאלה, חשוב לשאול שאלות, להתווכח, להעביר ביקורת, אך אל לכם לשכוח שאתם מטיילים, חיים, נושמים בארץ שאילו לא הוקמה, עדיין היינו מסתובבים ברחובות וינה, טוניס וכדומה וחיים כזרים. אילו לא היתה זו דמוקרטיה לא הייתם כלל יכולים להביע את דעתכם - קראו בבקשה את הספר 1984 . לכן, יקיריי, הצבא, איננו חברת שמירה, ויש בנינו עוד אנשים רבים אשר רואים את הצורך בקיומו של צבא הגנה לישראל. תהליכים אינדוקטרנטיבים הם שכיחים באינטרקציה בין בני אדם, אם בעבר זה היה הירואיות סביב הלאום, סביב המדינה, היום אנו מדברים על הטלת ספק....אולם, גם הטלת ספק היא סוג של עריצות. אפלטון הציג אותה כראויה, יחד עם זאת, מי שלא חשב כמוהו, איננו מספיק חכם...לכן, יקיריי, אל תלכו שולל, תבדקו כל דבר בעצמכם ועם עצמכם. שכחנו כמה מדהימים אנחנו, עד לאן הגענו ב - 57 שנות קיומנו. ראוי לציין כי אין להתעלם מהזוועות שלקחנו חלק בהן, אולם אל לנו להלקות את עצמינו אלא לדאוג שלא לחזור עליהם שנית, להלחם לצדק חברתי, לשיוויון לקבלת האחר, ועוד סופרלטיבים שונים, אולם בהם גם אהבה למולדת שמקדשת ערכים אלה וגם לא פחות חשוב את ערך קיומה. יום עצמאות שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מי מהם שירת? ובקרבי בכלל?
שאלה לענין,
11/05/05 05:34
| יש מן היוצרים, כמו יהונתן גפן, ששירתו בקרבי והרויחו ביושר את הביקורת שלהם, מוצדקת או לאו. אבל הרב המכריע של השחקנים, היוצרים, האמנים - מי מהם שירת בצה''ל ? ובקרבי בכלל? הפרנסה בימינו מצויה בקרב ''הביקורת'', או שמא נאמר ''השנאה'' לכל מה שהוא ישראלי בכלל ויהודי בפרט... זה במשרות וקידום באוניברסיטה, זה בתסריטאות, וזה גם אצל פחדנים וחסרי אחריות חברתית שמעדיפים לכסות על נצלנות חברתית וקרייריזם אישי על חשבון הפרט והשכן. להם לא באמת אכפת מעניי עירך, מהמאבטחים שמסכנים חייהם ועתיד משפחתם וגם לא מן החיילים ומשפחותיהם. מי שמסכן חייו, בריאותו ועתידו למען הכלל, גם אם זה מתוך שירות חובה, הוא גיבור אמיתי ואין להתכחש לכך בגיבובי מילים של אופוטיוניסיטים שמכסים על חולשותיהם ופחדנותם הם בלבד כאילו לא רק הם אלא בעצם כולם... תנחומי למשפחות הנופלים. מי יתן ולא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות 3 מהם היו קרביים
יואב,
שדות ים,
11/05/05 11:17
| במקרה אני מכיר... אחד מהם אפילו לחם לצידי במלחמת יום כיפור. על האחרים לא יודע כי לא מכיר , אבל לא הייתי ממהר כמוך לשפוט! לא שכל זה רלוונטי לכתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, כל מילה בסלע
יוסיפון,
11/05/05 08:24
| חוץ ממתי מעט (כיונתן גפן....) השמות הנזכרים בכתבה מעולם לא נטלו חלק אמיתי בקרבות. לדעתי הם אגואיסטים ופחדנים, מעדיפים שאחרים יזיעו ויסכנו את חייהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תן כבוד. תיאטרון: הביתה
מפא''י הקימה,
את המדינה,
10/05/05 14:18
| לא נכון שמישהו הלך לראות את המחזות הוא הלך בשדות וכו' אולי התלאביבים. איזה שטויות מקשקשים פה. תיאטרון זו לא תרבות כשאין תרבות, ואנשי התיאטרון הם הראשונים הנטולי תרבות. לכו מכאן. שמישהו אחר יממן אתכם. אולי דוקא החלל הריק שהעצלנים המקולקלים האלה יותירו פה, יפנה מקום לתרבות אמיתית. די לשקר על הדברים הנוראים שעשינו. איזו אישה חולה דקדאנטית וניהיליסטית סיפרה על מחלתה שלה. כפי שאמר ניטשה (שלא היה אנטישמי כפי שרוצים להציג): נורמאלי שבשולי הציבור יש אנשים רקובים-הבעיה מתחילה כאשר החולים מדביקים את הבריאים (ברקבון ניהיליסטי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
להחרים את התיאטרון - גיס חמישי
ל"ת
אייל,
רעננה,
10/05/05 14:12
| |
 |
3.
הצבר הלוחם לא נעלם כלל וכלל
יונית,
הרצליה,
10/05/05 13:40
| הוא עסוק בהגנה על השמאלנים המבזים את המדינה ותושביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להחרים את התיאטראות!
טל,
תל אביב,
10/05/05 12:51
| ואח''כ הם עוד מעיזים לבקש כסף מהמדינה! להחרים את התיאטראות, ושימישוכ להציג לאותה קבוצה של 50 שמאלנים הזויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך - 2
דרור,
יהוד,
10/05/05 15:57
| |
 |
1.
כאשר השמאל ירד מהשלטון
בן הארץ,
10/05/05 12:35
| התחילה התנועה לסגירת המדינה בבג''ץ בעיתונות בתיאטרון בקולנוע
העובדות העירומות היו תמיד רעות ובוטות יותר אצל המפ''איניקים אבל הם ימכרו את המדינה כי הם כבר לא שולטים בה, וגם לא מאמינים בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נכון.
אבי,
ת''א,
10/05/05 14:00
| זה התחיל אחרי מלחמת ששת הימים. הפיינשמקרים של אז, הרגישו כמו אחרי זיון טוב ,רק שלא הצליחו לספק את בת הזוג והיו להם רגשות אשמה על כך. למה רק אנחנו נהנים מהזיון והערבים (בת הזוג )לא. לא אכפת היה להם שעברו בקושי 22 שנה מתום מלחמת העולם השניה. לא אכפת היה להם שאם הערבים היו מנצחים כולם היו בתוך הים. לא אכפת היה להם חלקי מולדת. הם רצו שבת הזוג תקבל אורגזמה. אם לא בטוב -אז ברע. ובמקום לחפש את הפתרונות אצל בת הזוג, אולי כרתו לה את הדגדגן, אולי היא דפוקה לגמרי ולא אכפת לה לקבל אורגזמה- הם התחילו בסצינות של סאדו -מאזו. הלקאה עצמית עד אובדן חושים. מה שעצוב גם מבחינתם שהם התמכרו לגמרי לזן הזה של יחסי מין -כך שהם נהנים כשמכים אותם אבל בת הזוג לא נהנית גם כאן. היא רק נהנית להכות . אין לה ''סיפוק מיני'' אלא רק סיפוק להכות. הם אפילו הפכו להיות דו מיניים -ומחפשים בת זוג למשגל פיקטיבי -שום דבר לא עוזר. בת זוג של הומו לא מקבלת אורגזמה מזה שהיא ''דופקת אותו'' עם פלסטיק. אולי הוא נהנה אבל היא לא! וככה מתנהלים יחסי המין שלנו עם בת הזוג הרוצחת האלימה הזאת כבר הרבה שנים. וזה עצוב מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק צודק
שושי,
דרום,
10/05/05 12:53
| |
 |
מה אתם רוצים מאתנו
רון,
צפון,
10/05/05 23:26
| מה אתם רוצים מאתנו? היינו בסדיר באותן יחידות( אם לא ביחידות קרביות יותר), גילינו לא פחות אומץ מכם, שילמנו מחיר לא פחות יקר ואנחנו גם עושים מילואים לא פחות ולצערנו צעירנו מתים לא פחות. הפסיקו להציג אותנו כאויבי המדינה ואתכם כמושיעיה. במקום ללעוג וללהג באינטרנט גשו מחר לבתי הקברות של הקיבוצים עברו בשקט (כן, פעם אחת תשתקו) בין המצבות של כל אלו שאתם מכנים שמאלנים, פחדנים וכו' ותראו את הטוב שפעם היה פה בארץ ועוד יש. את השפיות. חברי נהרג לפני שנים בלבנון, היינו צעירים והאמננו כי השהיה שלנו שם מגינה על עם ישראל פה. לא מגינה ולא יער. לצעירים מותר לטעות, מותר להאמין לפעמים למה שהגנרלים אומרים, היום 5 שנים אחרי שיצאנו משם רעי אינו יודע שטעינו, ספק אם הוא יודע מאיזה כיוון הופעל מטען הצד. אולי אפילו מצד ימין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרון מהצפון
ניסים,
11/05/05 08:51
| אתה צודק ברוב הדברים רק מה הדיון אינו כמה קבורים ומאיזה צבע פוליטי אלא לאן הולכים כולנו ? ועל זה הויכוח ( ללא התלהמות) חג עצמאות שמח בתקווה שנחגוג יחד יום הולדת 100 למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
רון,
צפון,
11/05/05 11:07
| צודק במאה אחוז, לא הייתי כותב את הדברים אלמלא רצח האופי שמבוצע פה חדשות לבקרים על ידי חבורה של אנשים די גסים מהימין בשמאל, בתקשורת בתרבות ובמי לא? (אלו אגב סמני חולשה כמו של אותו חייל שעומד בלילה ויורה לכל עבר ועל כל צל שנדמה לו שזה אולי חמור של ערבי שדוד של השכן שלו אולי העביר כסף לעמותה שאולי נמצאת 2 רחובות מעמותה אחרת שתומכת בחמאס) כרופא אני יכול לספר לך כמה קל ופשוט ליצר / לירות 5.56 וכמה מסובך עד בלתי אפשרי לפעמים לתקן את הנזקים שקליע אחד כזה עושה לגוף של אדם... חג שמח ניסים.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|