 |
157.
מוקי תמשיך כך אל תפסיק.
ל"ת
אמתי,
צפון,
05/02/06 17:16
|
|
 |
156.
אביבי ''חמוד''
טל,
דרום,
09/01/06 09:37
|
מה הפלא שאתה צריך כל כך הרבה איפור על פניך? הריי להסתיר את כל הפרצוף האמיתי שלך רק אנשים צבועים כמוך במלא מובן המילה יכולים לומר דברים כאלה איכס אחד גדול כנראה שהכדור של רבין היה צריך לפגע באחד כמוך תמיד הולכים אלה שלא צריכים ללכת זה האבסורד בעולם שלנו כמוך לא צריכים להיות קיימים אפס צבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
TAL,
מתנחלת גאה,
09/01/06 09:35
|
שני אנשים שלדעתי גמרו בזה הרגע את הקריירה שלהם תתבישו לכם לפחות תשמרו את הדעות שלכם מי אתם בכלל שניכם אזרחים פשוטיי עם תתבישו לכם איך יהודי יכול לאמר דברים כאלה על אחיו אפילו פלסטינאי לעולם לא יאמר דבר כזה מי אתם בכלל לא זמרים לא יוצרים אתם אפס כלום בעולם הזה אני מייחלת לכם רק רע תתבישו לכם בגלל אנשים כמוכם ועוד כמה מאלה שמביעים את תגובותיהם באינטרנט אתם אפס צריך לזרוק כמוכם מהמדינה שלנו בגללכם המדינה נראת ככה על מה ולמה תאמרו דברים כאלה משהו פגע בכם או במישהו וגם עם כן תסתמו את הפיות ולא רק בגלל שאתם אולי? זמרים ? גועל נפש של אנשים אפסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
מאוהבת במוקי
m---,
02/07/05 00:23
|
סוף סוף מישהו אומר את מה שכל כך הרבה אנשים חושבים..מוקי..כל הכבוד..תמשיך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
מוקי קבל ח''ח
יעל,
01/07/05 12:12
|
כל הכבוד מוקי-צודק בכל מילה. המתנחלים האלה מגזימים לגמרי שיעופו משם כבר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
תפסיקו לתפוס כבר כותרות..
יניב,
26/05/05 17:48
|
על חשבון נושאים כל כך חשובים ואם כל הכבוד למוקי דרך התבטאות הזאת לא מקובלת על החברה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
כמה זה עולה לנו?
מקס פיין,
26/05/05 14:25
|
לפני שנוכל לטפל בבעיה הפלשתינאית צריך לטפל בבעיה מבית. כלומר, לעקור את ההתנחלויות כמו שעוקרים גידול, כי זה מה שזה בתכלס. אנחנו ממפוני ימית, ועד כמה שכואב לעזוב בית, אם זה אומר שתהיה אמא שכולה אחת פחות בארץ, אני עוזב ושעה קודם. למה הם (המתנחלים) לא מבינים שזה עולה לנו בדם? כל מי שנשאר או מסרב להתפנות, יכול לצאת מנקודת הנחה שמעכשיו יש לו דם על הידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
שמוקי,יום יבוא ותתפכח...
ל"ת
מיכל,
26/05/05 14:21
|
|
 |
149.
מה נסגר איתכם?? לך לעזה!
סטודנטית,
י-ם,
26/05/05 11:43
|
אני מבינה שאתה עובר לגור בעזה מחר, אה? בבקשה, הפלשתינים ישמחו לקבל אותך שם! תשיר להם המון שירים נגד יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
ימח שמו של מוקי
אריאל,
גוש קטיף,
25/05/05 22:23
|
אסור לתת לזמרים הגרועים האלה לדבר צריך לשבור להם את העצמות ולשים אותם על משאיות ולזרוק אותם בים מוות לערבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
הוא יהודי?
ל"ת
עלה מרוסיה,
בחוק השבות,
24/05/05 10:05
|
|
 |
146.
הזנב (המיעוט) מכשכש בכלב(הרוב)
ל"ת
עצבים..!!!!,
מוקי צודק,
23/05/05 16:28
|
|
 |
145.
מוקי, אתה חתיכת מוכר ישראל.
שירלי,
23/05/05 14:39
|
אתה בנאדם גועל נפש. יאכ. שמאלני מגעיל. איך אתה יכול לדבר ככה ? איך ? טיפת רגש אין לך. אין פלא ששום שיר שלך לא הצליח... כי אתה זבל. הדם שלך עשוי מזבל...
*יהודי לא מגרש יהודי*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף שיר שלו לא הצליח?
וקף מלמעלה,
24/05/05 08:04
|
איפה אתה חי מר בחור אלף כל לפני שהוא אמן הוא בנאדם ענק. אחר כך, הוא אמן מדהים, אין הרבה כאלו בישראל
אני לא מבין איך אתם יכולים להתייחס לאמן או יותר נכון למוסיקה של אמן על דעותיו הפוליטיות. מה גם שסילפו 3/4 מהדברים שנאמרו שם וכמה שזה בוטה אני מסכים איתו
אם מישהו צריך להתבייש זה המתנחלים הללו, הולכים לשטחים לא שלהם, מפרים את סדר המדינה ועוד אנחנו צריכים לשלם להם כסף?
שיתביישו להם.
תחשבו פעמיים לפני שאתם מאמינים לכל פלוץ שנרשם במעריב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
צ'יקמוקי, שבור לי את העצמות!
ל"ת
iggy,
23/05/05 12:22
|
|
 |
143.
הגיע הזמן!!!מוקי סחתיין
שירה,
23/05/05 11:58
|
הגיע הזמן שהאמנים יביעו את דעתם על הנעשה במדינה האלימה והמטורפת הזו. ושהמתנחלים ייסתמו כבר ת'פה ..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
צריך להעמיס אנשים כמוך ולזרוק.
מלכה,
23/05/05 11:27
|
באיזשהיא פינה אתה לא מתבייש לדבר ככה לאנשים שלוקחים להם את כול מה שיש להם יא בנאדם רשע....וחבל חבל כי הרבה אנשים יפסיקו לקנות את הדיסקים שלך (הכוונה לאלה שעולים מעל 50 שקל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
איך מעריב נותן במה להתבטאויות
חן,
23/05/05 11:22
|
שכאלו.....
מוזר שדווקא מוקי , שמחשיב עצמו הומני משהו (בשירים שלו לפחות), יוצא בהתבטאות כזאת אלימה ובוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
פשוט פתטי....
חן,
23/05/05 11:19
|
|
 |
139.
מסטול
יוסי,
ירושלים,
23/05/05 10:37
|
|
 |
138.
כל הכבוד
אני,
גבעתיים,
23/05/05 10:03
|
סוף סוף אנשים מובילי דעת קהל (ולא פוליטקאים) תורמים לשיח הציבורי. מסכימה עם כל מילה , עכשיו נחכה ליישום....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
ציונות עלק
אני,
23/05/05 06:04
|
הצביעות חוגגת, האלימות המילולית של מוקי לא שונה מהאלימות של המתנחלים - כנראה שרק שפה כזו הם מבינים. יש לי חדשות למקרה שלא הפנמתם את המצב - הרצון לארץ ישראל השלמה טימטם, עיוור ודפק לכם את הציונות. אף אחד לא מאמין יותר בערכים של להיות בן אדם טוב...כאילו לא למדנו כלום, כמה אפשר להתעסק באנרגיות שליליות של שנאה...יופי אז היינו עם מדוכא שהפך לעם מדכא .....מבלי להגיע בכלל לנושא התקציב שנשפך על המתנחלים - זה לא שיש באמת אנשים שצריכים...... ההרגשה היא שכאילו לא רוצים לשים סוף למלחמה המזדיינת הזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
לא שווה תגובה
ל"ת
שדה,
22/05/05 23:42
|
|
 |
135.
מוקי WHO ?
מאיר,
ירושלים,
22/05/05 21:31
|
מי זה הייצור הזה הפותח את פיו. המדהים הוא שמעריב נותן לאפס הזה בימה. אולי צריך להפסיק להיות מנוי במעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
אמחי אסמק!
וואלה!,
גוש קטיף,
22/05/05 21:25
|
|
 |
133.
עם שם של כלב - ארצה מוקי!
טל,
22/05/05 20:56
|
למה לא מפליא אותי שדברי גועל כאלה באים מטפיל אנושי שהשתמט משרות צבאי, ושונא את עצמו ואת עמו. אז מוקי, ארצה! הנה האמת בפנים: אתה איש אומלל שמחפש תשומת לב על חשבון כבודם של אנשים טובים שאתה אפילו לא מכיר. אתה מגלם באישיות המעוותת שלך את כל מה שאתה מתלונן עליו אצל ''המתנחלים'': אתה גס רוח, מתלהם, איש אלים וברוטלי.
עזרה פסיכיאטרית נדרשת בדחיפות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
פשיסט מגעיל
שמאלני קיצוני,
22/05/05 20:34
|
ואת זה אני אומר בתור שמאלני. הרי המתנחלים הובאו בעידוד הממשלות לשטח (רובם הגדול)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
כל הכבוד! אומר מה שכולם חושבים
גברי,
22/05/05 20:02
|
|
 |
130.
אוי לארץ שאלו הם ''אומניה''.
בנימין,
22/05/05 19:53
|
גם כן ''זמר מחאה''. עוד אחד משופרי השלטון הזולים, אוכל כל מה שהתקשורת והשלטון מאביסים אותו.
גזען ואנטישמי בשקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד ''אומן'' כזה ואבדנו...
טל,
22/05/05 20:57
|
|
 |
129.
מוקי. התאהבתי. כל הכבוד.
אודי,
תל אביב,
22/05/05 19:30
|
|
 |
128.
מה זה ההתייפיפות הזאת?
מישהי,
לא ממש חשובה,
22/05/05 19:15
|
מוקי אתה פשוט פחדן!!!! שנראה להם קצת מי אנחנו? מה זה יזיק? שערבי עם דם על הידיים שרצח הורים ואת הבן שלהם ישתחרר מהכלא זה בסדר נכון? כן?, לקחת ילדים בני 17 שכולה מנסים להגן על הבית שלהם ולכלוא אותם בבית סוהר עם ערבויות בסכומים מטורפים זה בסדר, נכון?? למה אתם מתקפלים ככה? אתה לא רואה שהערבים טובחים בנו על ימין ועל שמאל?? משפחות שלמות נהרסו בגלל האינתיפאדה הזאת. אולי כבר במקום להתקפל ולהתנתק, נרים ת'ראש, ונראה לעולם מי אנחנו?? די כבר עם הפחדנות הזאת!!!!! לא יישאר מהעם שלנו כלום אם נמשיך ככה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
רעיון מצויין
א.מודאג,
22/05/05 19:07
|
|
 |
126.
מוקי תקשיבב טוב
בן,
קרית מלאכי,
22/05/05 18:41
|
מי אתה בכלל יא שמאלני אשכנזי מניאק לך תעבור לגור בעיראק יא לא מתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע,אבל אם הוא אשכנזי
פולני,
פיג'מה,
22/05/05 19:06
|
אז למה הוא אמור לעבור לעירק דווקא? תעבור אתה,וכל קרוביך וחבריך חזרה למגרב,או לאיזה חור שהיגעתם ממנו,ושלא נראה ונשמע ממכם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מוקי צודק!
זיו,
דרום,
22/05/05 18:39
|
כן, המתנחילם (לא כולם כמובן) פורעי חוק, לחסום כביש בישראל זה לא דבר לגיטימי, זו עבירה על חוק! עכשיו יש גם תוכנית של כמה קיצונים לנתק את המדינה מחשמל, גם זה חוקי??? כולם יודעים שאם הממשלה רוצה לפנות אז בסוף יפנו, לא יעזור כלום,אפילו אם תסגרו את העולם... כל הכבוד למוקי, ענק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
התהפכות היוצרות-חובה לקרוא!
לימור,
ב''ש,
22/05/05 18:30
|
הימין והשמאל...מה קרה פה לאחרונה? בואו ניזכר בהיסטוריה: הימין נתפש כמשיחי בתפיסותיו עם חזון ארץ ישראל השלמה, וכגוש הפוליטי ה''אלים'' לדעת השמאל. לעומת זאת...השמאל נתפש כ''הומני'' ,אוהב אדם באשר הוא אדם ,נגד אלימות ןכן'... אך ראו איזה פלא...מה קרה לאחרונה? השמאל השתלט על המשיחיות באמונה משיחית של השלום ,כאשר המציאות כלל לא מענינת אותו ,ולא משנה לדוג' אם יש מדינת חמאס בעזה או לא ואם ממשיכים לחנך שם לשנאה או לא...השלום יגיע ואוי למי שחושב אחרת מאיתנו בעלי חזון המשיחיות של השלום... ומה לגבי האלימות? נראה לי שמוקי הוכיח שגם את זה לקחו להם השמאל...הימין הוא זה שרץ כל הזמן לבג''צ על חוסר הומניות של השמאל ,ואילו לשמאל לא אכפת כלל מאחיהם המישבים שנאלצים להיות מגורשים מבית שגרו בו עשרות שנים ולא ערים לטראומות שיהיה להם ולא אכפת להם כל כך..הא..שכחתי..אכפת להם מחולות...חולות ניצנים..כמו שהוכיח אופיר פינס...העיקר שהם..הזרים הללו..המתנחלים לא ישבו שם ... הא ...ומוקי...צריך לשבור להם את העצמות...נראה לי שאין צורך להוסיף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
מוקי ''ההומני התרבותי''זה השמאל
ניצולת שואה,
22/05/05 18:23
|
כך נראה השמאל, הומני מאוד, מתורבת, חושב כל הזמן על שלום, ולא פוגע בזבוב. רק השנאה אוכלת אותו בלי סיבה, מבפנים עד שהמסכנים לא יכולים להתאפק יותר ואז המסיכה נופלת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
פרחח
דפנה,
22/05/05 18:23
|
|
 |
121.
מוקי
מרים,
ר''ג,
22/05/05 18:18
|
|
 |
120.
זהירות!!! האפרוח עושה שריר!!!
פדרבוש,
ארץ נהדרת,
22/05/05 18:16
|
הימים הולכים ונוקפים וללא כל ספק נעמוד בעוד כך וכך ימים איש מול אחיו וגם מוקי יעמוד. הלואי מולי! ולא נעשה שום דבר חוץ מאשר לנסות לשבור את העצמות איש למי שהיה רעהו. אני מבטיח לך מוקי-קוקי שלא אשאיר עליך עצם מחובר אל עצמו. טפשותך תגרה אותי לפרק לך את כל העצמות עד לעצם הקטנה ביותר. לגבי אביב גפן הביריון, תלוי מי יעמוד מולו... אבל נמצא אחד לפחות שמתנשא לגובה 140 ס''מ שמתנשף חזק מספיק כדי להעיף את הטמבל ה''מזוין'' הזה לכל הרוחות. כאמור לא נצטרך לחכות הרבה, זה או-טו-טו מגיע ואז נראה מי ומי בגל העצמות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
לכל המתנחלים באשר הם -
אחת שנמאס לה,
ולא די לה,
22/05/05 18:06
|
נמאס מכם!! די לדפוק אותנו ולחיות על חשבוננו אתם מעלים תג'ננה מספיקקק כבר דיייי כבר נמאס את הכסף שאנו מרוויחים אנחנו צריכים לתת לכם על מגש של כסף ואפילו במה אתם מועילים ? בלא כלום אז די לזבל יא זבלים תגידו תודה שבכלל לא מעיפים 'תכם מפה רק בגלל שאתם ישראלים יהודיים יאללה לכו חפשו חיים יא נצלנים יפי-נפש!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנשים מגוש קטיף נותנים יותר
יצחק,
רמת-גן,
22/05/05 21:52
|
ממך זה בטוח.
מה אתה נותן?
אתה יודע מה המתנחלים מגוש קטיף נותנים? אני אגיד לך מה שאני יודע שזה בטח רק חלק:
א. הם הולכים לצבא בדיוק כמוך ב. הם נותנים מיסים בדיוק כמו כולם ג. 80% מהעגבניות שרי הם מגוש קטיף (אז כשאתה אוכל שרי תמסור ד''ש לגוש) ד. רוב עציצי הבית מגוש קטיף ה. כ- 40% מהירקות עלים בארץ זה מהגוש (אז פעם הבאה כשאתה אוכל חסה תרגיש את חולות הגוש) ו. הם מגנים על כל תושבי הדרום מפצמ''רים תחשוב שאם הם לא היו אז היו יורים על אשקלון והסביבה.
אז פעם הבאה שאתה אומר שהם לא נותנים כלום קודם תסתכל על עצמך ''התורם הגדול של המדינה''
מה אתה תרמת לאחרונה? אם תרמת זה לא בכמות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תרמתי
אחת שנמאס לה,
ולא די לה,
22/05/05 22:24
|
להם כסף שעשיתי בשתי ידיי,אפילו ללא רצוני וזה כדי שהם יוכלו לחיות בשלווה שקט ואחווה ושימשיכו לייצר לנו עגבניות שרי. נראה אותך יוצא מהמעגל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נערת טיפש-עשרה יכולה לקשקש
התנחלות חיפה,
22/05/05 23:06
|
|
 |
אכן תגובה בוגרת ועמוקה.
ל"ת
מבצע סבתא,
22/05/05 19:36
|
|
 |
צודקת
ל"ת
....,
22/05/05 19:09
|
|
 |
חן חן למוקי, בהופעה עם השמלה
מעריץ,
22/05/05 18:35
|
|
 |
118.
יש לי רעיון יותר טוב!!!!!!!!!
חיימי,
ירושלים,
22/05/05 17:40
|
נעמיס על המשאיות את מוקי הנבלה הסרוחה הזאת ואת כל המשפחה שלו יישר לקבר!!!!!!!!איך הוא מעזי לדבר ככה??כלב מצורע!זה מה שהוא!!!!! איכס.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
הזנב מכשכש בכלב.זה המתנחלים.
ל"ת
התסכול נורא,
22/05/05 17:15
|
|
 |
אז אתה מודה שהשמאל כלב?
ל"ת
ימנית מהעיתון,
22/05/05 18:38
|
|
 |
116.
מבטא תחושה שנלקחנו בשבי ע''י
ל"ת
המתנחלים וזה,
משגע ת'שכל,
22/05/05 17:10
|
|
 |
אין להצדיק אמירותה כאלה!!
ל"ת
chykx,
א''י,
22/05/05 17:27
|
|
 |
115.
להשתמת מהצבא זה חוקי?! מווווקי
מישו,
22/05/05 17:08
|
|
 |
114.
פועי חוק?!
יעקב,
22/05/05 17:04
|
אתה לא יודע מה זה חופש הביטוי י'נבלה!!!!! פיספסת!!! אתה לא יודע כמה אנשים עכשיו יחרימו אותך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
4 מי יודע? 4 מוקי יודע:
מוכיח בשער,
שער האשפות,
22/05/05 17:04
|
1. 'לשבור להם את העצמות'. יפה לו, למוקי. אם הייתם נותנים לו וליוזף מנגלה לשבת ביחד, אולי שיתוף הפעולה היה נושא פירות יפים יותר. יש עתיד! 2. 'לזרוק בפינה'- אני מניח שרחוק ממך, שלא תראה את זה קורה, כי שיואו זה ממש מגעיל, נכון? כידוע, גם אושוויץ-בירקנאו היו רחוקים מספיק מישובים גרמניים כדי שריח האפר לא יגיע אליהם. 3. 'שיגיעו משאיות לשטחים'- למה לא רכבו משא? זה יילך הרבה יותר מהר, וכדאי שיהיה צפוף שם, ומחניק. 4. להבהרה: אני לא חושב לרגע שיש דמיון בין ההתנתקות לשואה. אני בטוח במאה אחוז שאנשים כמו מוקי ואביב גפן חולמים שזה מה שיקרה. וזוהי רשעות שמוטב להוקיע כבר עכשיו. גם ואגנר עשה מוסיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
בושה וחרפה
חיפאי,
22/05/05 16:57
|
|
 |
111.
(ש..) מוקי ! איך אומרים ?
נמרון,
יהודה,
22/05/05 16:53
|
בשפה נקיה ,חתיכת חרא מהלך ??? כי אני ביום רגיל משתדל לדבר בנימוס גם עם אנשים כמוך ! אבל זה נהיה יותר קשה עם טיפוסים כמוך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
זוועה. אתה בכלל לא מעריך את מה
חביבה,
ירושלים,
22/05/05 16:51
|
שהקב''ה נתן לנו.. עם הם לא ישמרו על המדינה אפחד ממנו לא ישמור על המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מוקי נאצי ללא ספק. אבל נמאס
להתנתק,
22/05/05 16:50
|
מהמתנחלים שמביאים למדינה הזו רק צרות. יש צדק בתחושת הסלידה מהם, אבל התבטאות כזו היא נאציזם פשוט מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
צודקים בהחלט.
יוני,
שרון,
22/05/05 16:49
|
גם דני(מוקי) וגם אביב צודקים. לא הגיוני שהאי-שיוויון הזה יימשך. צריכים לעשות עם זה משהו, לדוגמא: לצאת מהשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מוקי אתה גדול
שמעון,
השרון,
22/05/05 16:47
|
מתברר שאפשר להיות זמר גדול וגם לפתוח את הפה כאשר המתנחבלים עומדים לכלותנו. וכמענה ל''ימניים'' ששירתו בקריה או במטבח - הייתי טייס קרב בחיל-אויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על החתום: טייסת מטבח, כנף עוף
ל"ת
שמעון,
אקסטרא שמאל,
22/05/05 18:16
|
|
 |
למה מי אתה?
ביטלס,
א''י,
22/05/05 17:37
|
|
 |
106.
מוקי צודק-רוצים להתנתק מג.קטיף
ל"ת
אין קונצנזוס,
להישאר שם!,
22/05/05 16:41
|
|
 |
מוקי צודק. הסגנון פחות מוצלח.
ל"ת
דניאל,
22/05/05 16:55
|
|
 |
105.
לבטל השתתפותו ביום הסטודנט
ל"ת
השבוע,
מסית ומדיח!,
22/05/05 16:40
|
|
 |
נראה לך?
חלמיש הפקות,
23/05/05 15:30
|
|
 |
104.
מוקי וגפן השתמטו מצהל, לעומתם
ל"ת
המתנחלים ב -,
יחידות עלית!,
22/05/05 16:36
|
|
 |
103.
86כל הכבוד מילים כדורבנות
ל"ת
ברק,
ת''א,
22/05/05 16:34
|
|
 |
102.
הוא לא מתבייש!!!
יהודי,
מרכז,
22/05/05 16:28
|
איך יהודי מסוגל להגיד דבר כזה?? מה אנחנו בשואה?? מה זה תעמיסו אותם על משאיות?? כמו זה נראה לך?? חתיכת חצוף!!! ולחשוב שאהתי את השירים שלו... גועל נפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ממש בדיחה היצור הזה..
טל,
ארה''ב,
22/05/05 16:19
|
אבל מה שעוד יותר מצחיק הוא זרם התגובות שעוררו השטויות. כל אידיוט שפולט איזו שטות מקבל פרסום במעריב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
מה שנכון נכון-שובו הבייתה ומיד
רוני,
ישראל אחרת,
22/05/05 16:13
|
שיעמיסו אותם על משאיות- י ח ז י ר ו אותם לתוך ארץ ישראל, ושיתנו לנו כבר שקט, כל המתנחבלים, משתלטי אדמות משיחיים, ומאפשרים מוות של חיילים ואזקחים בהישארותם שם. יאללה עד אוגוסט אתם יכולים להמשיך לעשות רעש- ואז ישובו בנים ובנות לגבולם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
יש לי רעיון ''יותר טוב'' למוקי
מזועזע,
22/05/05 16:05
|
אולי כשיגמרו המשאיות, ניתן להישתמש בקרונות משא.
בושה וחרפה איך נותנים פתח לדברים נאציים כאלו מפי אמן בביטאון רשמי של אגודת הסטודנטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
חבל שיהודי מדבר ככה
בן,
ת''א,
22/05/05 16:00
|
|
 |
97.
בושה לאוניברסיטת ת''א
אזרח ישראלי גאה,
נאות דקלים,
22/05/05 15:45
|
כבוגר האוניברסיטה הזו חשבתי שבמקום בו מרצים וסטודנטים מעלים על נס את ההומניזם (כלפי הפלסטינאים) יקום איזה איש אחד (בודד) ויביע הסתייגות מדברי הבלע של הברנש הזה. שמתם לב שאף אחד לא מעז לצאת כנגד החריאט הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בקבוצה אלימה
דוקטורנט,
ת''א,
22/05/05 16:12
|
מדובר בקבוצה אלימה מהשמאל הקיצוני שהשתלטה הן על הפקולטות של מדעי הרוח והחברה, והן על אגודת הסטודנטים.
הם מפיצים את דברי ההסתה האלימים שלהם בארץ ובחו''ל ובכך מרחיקים את השלום, ומגבירים את השנאה.
השנאה משרתת אותם. ה ''כיבוש המשחית'' הוא קרדום לחפור בו, אינסטרומנט לקידום אקדמי, ע''י השמצת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
קריאה לאגודת הסטודנטים
דוקטורנט,
ת''א,
22/05/05 15:44
|
אנא בטלו את השתתפותו של הזמר המלהג מוקי באירועי יום הסטודנט השבוע.
מדובר בבריון שכונתי. אדם לא אינטילגנטי, מסית ואלים. אין כל ספק שהמלהג ימשיך להפיץ את משנתו הפאשיסטית, באיצטלה הומניסטית, גם על במת האוניברסיטה (כפי שעשה בשנים קודמות).
מעבר לכך, אין מנוס מלהעמידו לדין. מדובר בהסתה קיצונית לאלימות. חד וחלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קריאה לדוקטורנט מת''א
אגודת הסטודנטים,
23/05/05 15:33
|
|
 |
לבטל השתתפותו השבוע ביום הסטוד
ל"ת
ביום הסטודנט !,
22/05/05 16:39
|
|
 |
95.
מיקי מה תעשה שיפנו את ת''א?
מיכאל,
22/05/05 15:42
|
תלך עם אביב להדליק נרות בכיכר? תלך לקפה תמר להתלונן? או כמו שנראה לי אתה תעשה את שני הדברים ולאחר מכן תקח ת'מזוודות שלך ותטוס לניויורק.
אז תטוס מעכשיו ואל תתערב לנו בחיים, ובטח לא תציע לנו איך לנהל ת'מדינה, כי לך אין מדינה, אין אלוהים, אין נשמה, אתה אבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''המדינה בלהבות''
עוקף מלמעלה,
24/05/05 08:11
|
במצב של המדינה עכשיו שכל התקשורת סובבת סביב החרייאטים האלו (המתנחלים כמובן) אז איזו מין מדינה יש לך? שאת צריכה לשלם על מה שהם עושים ועוד ביבי ייקח לך על זה עוד 20% מסים כרגע כמו שאמרו אנשים גדולים ''המדינה בלהבות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
תראו מה המרצים שם כותבים יותר
student,
22/05/05 15:36
|
ועוד באתר גוש קטיף
http://www.katif.net/ro_new.php?id=6273
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אתה נאצי!!!
ל"ת
שני,
קנדה,
22/05/05 15:35
|
|
 |
92.
מוקי צודק ב - 100%
ל"ת
אלקנה,
תפוח,
22/05/05 15:32
|
|
 |
91.
צודק 100%!!
סמי,
חיפה,
22/05/05 15:32
|
|
 |
לסמי המסוממי
ביטלס,
א''י,
22/05/05 16:44
|
מי זה הרב? אתה ומי שמופיע במראה?!
צאו כבר מהסרט שמאל משיחי
יותר מידיד קססות זה לא בריא..
זה שיום אחד איזה ''יועץ אסטרטגי לתקשורת'' של השמאל החליט לבחור בשם ''מחנה הרב'' לא אומר שזה באמת הרב בעם!!!
אתה גם יכול להחליט שהשמש זה הירח אבל זה לא אומר שזו המציאות.
אבל עם אתה מסכים להתבטאות שמזכירה לי את הימים החשוכים של אמצע המאה אז חבל שלא תחליט גם שאם תקפוץ מהגג אז תעוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
צודק צודק צודק
ל"ת
נועה,
ת''א,
22/05/05 15:30
|
|
 |
89.
תגובה תגובתית
השופט,
פ''ת,
22/05/05 15:23
|
כלב, הומו, טמבלונים (???) הרמה של הימין לא מפתיעה אותי... זה מה שיש לכם. אני שמאלן. כן טמבלון. אבל עשיתי צבא ארבע שנים (באמת טמבלון) כלוחם. ואני מבין מאיפה מוקי הביא את ההתבטאות האומללה. יו''ש היא המערב הפרוע. איש כישר בעיניו יעשה. פורעי חוק חמושים מסתובבים על הגבעות ומטילים מורא על הכפריים הערבים וגם על כוחות הבטחון. זה לא יכול להימשך. נכון לא כל המתנחלים הם נוער הגבעות.אבל לא עשו משאל כששלחו אותם לשם ואין צורך במשאל עכשיו. הוחלט וברור שצריך להתנתק. אלפי פושעים, כבר מתכננים איך למנוע ולהפריע להתנתקות. חייבים להתייחס אליהם כמו לכל פושע רגיל - אפס סובלנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז מה?
אביעד,
22/05/05 15:43
|
ואם עשית צבא בתור לוחם אז מה מגיע לך? גם אני עשיתי צבא בתור לוחם. זה משמש טיעון הגיוני למשהו? אם היית באמת לוחם אז אתה יודע מה אחוז המתנחלים ביחידות המובחרות לעומת אחוז החילונים שם. זה משמש טיעון למשהו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיעון-רב הציבור ורב בכנסת
ל"ת
תומכים,
בהתנתקות !!!,
22/05/05 16:37
|
|
 |
תגובה תגובתית שנייה
השופט,
פ''ת,
22/05/05 16:31
|
אחוז המתנחלים ביחידות המובחרות - כאחוזם באוכלוסיה. אין פה יותר מדי מה לחשוב. ציינתי שהייתי לוחם משני טעמים - הראשון - כיוון שיש כאלה שבטוחים שיש להם איזה שהם זכויות על המדינה שלי בגלל שהם קיצוניים אידיאולוגים, שמאלני נהיה כינוי גנאי כאילו אנו אויבי העם - ההיפך הוא הנכון אנו הרוב השפוי, והימין הסהרורי הוא זה שמהווה איום על הבית השלישי. השני - בתור לוחם שירתתי בשטחים וראיתי דברים, גם מהצד הפלשתיני וגם מצד המתנחלים. נחש מי היו יותר מגעילים, שחצנים מתנשאים ופורעי חוק, ומי היו אילו שניסו לכונן אורח חיים מינימלי, בתנאים של כיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשופט שלא יודע לשפוט.
ביטלס,
א''י,
22/05/05 17:21
|
מה רצית שיגידו לו? שיזרקו עליו פרחים? אז קראו לו כלב, הומו וטמבלון.... כל כך נורא? אתה משווה את זה לאלימות ו ''ולהעמיס על משאיות ולזרוק באיזה פינה''? זו הרמה הירודה של הימין כדבריך?
אני לא מבין איך אתה מצדיק אמירות כאלה ועוד יותר לא מבין איך אתה מציג אחרי 4 שנים בצבא מציאות שלא קיימת.ביו''ש מסתובבים טרוריסטים עם נשק שהחבר שלך רבין נתן להם. צה''ל מחלק למ ת י י ש ב י ם נשק ע''מ שיגנו על עצמם מפני הנשק שאתה וחברך נתתם. אחוזם הוא כמו אחוזם באוכלוסיה?
בצוות שלי היו 7 מתוך 13 שסיימו מתנחלים. אז אם הם כאחוזם באוכלוסיה 50% מהאוכלוסיה הם מתנחלים. אבל אנו יודעים שלא כך הוא וזה אומר שהם משרתים מעבר לאחוזם באוכלוסיה. אמרת זאת כי זה נח לך. כמו הרבה שמאלנים ''אינטיליגנטים'' שמסדרים את המציאות כמו שנח להם.
לא רב ולא שפוי.
מיעוט קיצוני ומשיחי- לשם אתה שייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת מציאות
השופט,
פ''ת,
22/05/05 18:30
|
ילד, תקשיב ותקשיב לי טוב!!! יחידות מובחרות - לא עושות שטחים. אני הייתי בגבעתי, חי''ר, פשוט, מאלו שטוחנים מחסומים, בט''ש מילואים אותו דבר. בתור מ''מ 35- חיילים מתוכם חצי(!) עולים חדשים לא היה לי אף חייל מההתנחלויות. גם כחייל. היו לי בפלוגה של עשרות לוחמים מתנחלים בודדים (אולי שניים ואחרד מהם חזר בשאלה ביינתים). אל תבלבל לי את המוח על עובדות. אני יודע שלמתנחלים יש מוטיבציה גבוהה ועם כל הכבוד לסיירות הקטנות והמיוחדות עיקר הנטל הוא על החי''ר הרגיל השריון והתותחנים. שם אחוז המתנחלים הוא כמו האחוז באוכלוסיה. המדגם שלך לא מייצג חבוב. דבר נוסף - החבר שלי רבין אולי נתן נשק לפלשתיניאים - אתה וחברים שלך נותנים להם סיבה לירות בו. אל תהיה תמים. ארגוני טרור יגדלו וייתחמשו בין אם דרכינו ובין אם ע''י הברחות, כל עוד תהיה להם מוטבציה. כל עוד לצעיר פלשתינאי לא תהיה תקוה לחיות כמו שאתה חי הוא יבחר בדרך של לחימה, בדרך של טרור. קצת דומה לבחירה שעשו ביישוב היהודי תחת שלטון התורכים והבריטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה תגובתית
השופט,
פ''ת,
23/05/05 11:14
|
ילד, הסכת - אין לזה צורה לבוא ולומר שכל מה שאיש שמאל טוען זו מניפולציה תקשורתית. הרי כך אתה רק ''שורף'' את הנשק של הימין - השקרים והמניפלציות, אתה מתרחק מהדיון האמיתי לדיון על האם 80 אחוז מהעם תומכים בהתנתקות או 75 אחוז. זה לא משנה. ההתנתקות תעבור. צריך לעשות את זה באלגנטיות, במהירות ובנחישות. כן נחישות. גם נגד- ''מלח הארץ'', נוער הגבעות ומנהיגיו - בן גביר, וכל האאוטלאוס האחרים שחיים במערות בדרום הר חברון. אנו לא נהיה שבויים של קומץ קיצוניים בעלי אידיאולוגיה משיחית שיקרית והרת אסון. זה לא משנה כמה חובשי כיפה סרוגה הם בעלי מוטיבציה או לוחמי על. זה הרי לא ממש עוזר לצה''ל אם הם עושים מה שהרב אומר להם ולא המפקד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה צפוי
ביטלס,
א''י,
22/05/05 19:52
|
1) כמה צפוי שהמדגם שלי לא מייצג ושלך כן. 2)כמה צפוי שתחשוב שהייתי רק ביחידות מובחרת ולא הסתובבתי עוד קצת בצבא כדי לראות את הכיפות הסרוגות כולל ב35(-- והרבה!) ועוד הם מתוגברים יותר ויותר בבני ישיבות וחרדים. 3) כמה צפוי שתשכח שגם אני חי''רניק וגם אני יודע מה זה בטש''ש ומחסום ומוצב וכו'. 4) כמה צפוי שתגיד לי לא לבלבל לך ת'מח עם עובדות כי אתה לא רוצה לתת לעובדות לבלבל אותך. 5)אני לא אמרתי שהמדגם שלי מייצג- אני אומר ששלך לא!!!! 6)כמה צפוי שתעוות את המציאות ותשכח שלא החברים שלי נותנים להם סיבה לירות, כי הם יורים בלי סיבה שאתה יכול להבין. אין שום הצדקה לטרוריזם!! 7)המוטיבציה שלהם לא מונעת מעצם היותנו בנצרים הסכסוך הזה הוא בן 150 שנה בערך והא על רקע דתי היסטורי ולא על זה שאין להם ''תקווה'' כדבריך. הם בחרו בדרך של טרור עוד לפני ש''כבשנו'' ב-67 את ''השטחים'' אש''ף הוקם לפני כן!!
והכי מקומם שאתה משווה ברמיזה לבין הטרוריסטים האלו שמתפוצצים על נשים ילדים וטף ויורים על תינוקת בעריסה בכוונה תחילה כדי להרוג אותה רק כי היא יהודיה- לבין לוחמי המחתרות שלא היו טרוריסטים ולא נלחמו באזרחים. זה לא דומה בכלל א]פילו לא קצת, הבנת? לא דומה אז על תשווה.
אבל כמו שאמרתי. על תתן לעובדות לבלבל אותך, אתה עוד עלול למצוא את עצמך טועה.
את הילד דווקא אהבתי- אני תמיד שמח להרגיש צעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
הפתרון הסופי לבעיה הסמולנית
אאא,
22/05/05 15:19
|
יפתור את מרבית בעיותיה של ישראל. תראו איזה דברים נהדרים קרו לאירופה מרגע שנפטרה ממישלינגים הסמולנים המלוכלכים ומפיצי המחלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי היהודי אל תאבד הראש
ימני ציוני,
22/05/05 18:51
|
בין הציונים יש לא מעט צאצאי יוצאי שואה.
בבקשה אל תזהם את ישראל בעוד ממרח אנטישמי. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אם לא פותחים לו תיק על הסתה
מסקנה,
22/05/05 15:13
|
|
 |
86.
למה מה קרה???
אלדד,
22/05/05 15:12
|
מה , כל מטומטם שיגיד משו צריך לפרסם? הרבה זמן לא ניתקלתי בכזה בחור טיפש תסתכלו לו בעיניים - תראו כמה רוע יוצא מהן יש לי מילואים ל 30 יום בדיוק באמצע אוגוסט וכשאני חושב על נבל מנובל שכזה ששותה באיזה פאב בתל אביב ומעשן סמים בזמן שאני שומר עליו אז בא לי לזרוק את הנשק ולחזור הביתה אין טעם בכלל להגיב לטענות שלו , פשוט לא מוצא שום טעם - אני חילוני נהנתן שמכיר את התושבים האלה היטב ויודע דבר אחד וודאי - הטיפש הזה ששוחה בביב השופכין של עצמו לא מגיע לזרת הקטנה ברגל של המתישב הכי קטן שיש - זאת האמת לאמיתה - וגם היא צריכה להאמר !!!!! עדת מסוממים - אתמול גפן התת אדם והיום החבר שלו - הלך הזרזיר אצל העורב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בואו נשבור למוקי את הפרצוף
ל"ת
אנטי פופולוס,
22/05/05 15:11
|
|
 |
84.
מוקי - העם איתך! אל תתנצל ואל
ל"ת
תפחד!!,
22/05/05 15:10
|
|
 |
83.
ד''ר פפה צדק!
אילן,
22/05/05 15:05
|
יש להטיל חרם על האוניברסיטאות בישראל במיוחד על אונ' ת''א ובארשבע שהמחלקות למד''ח שלהן הפכו לניאו-פלסטיניות ואנטי-ציונות במוצהר.
אין מדובר על מיעוט קיקיוני אלא על ראשי חוגים כמו ראש החוג לחינוך בבן גוריון ''ישראל מבצעת רצח עם'' וכו'... ורבים אחרים.
לסגור את החוגים הללו יחד עם מיני הבוקי שמוקי והאביב גפן הפוסטמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
תעלו אותם על רכבות
ל"ת
שלומי,
תל אביב,
22/05/05 15:02
|
|
 |
81.
הוא בדיוק שכח לקחת את הכדורים
ג,
22/05/05 15:02
|
לא צריך להתייחס אליו יותר מדי ברצינות. בין האקסטזי לבירה הוא שכח לקחת את הכדורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מתי תעלם מהמפה
מולי,
שומרון,
22/05/05 15:01
|
אתה בעוד שנה לא ידעו מי אתה בכלל אבל היתישבות תהיה לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מוקי זה מלשון שמוק?
אבשלום,
קור,
22/05/05 15:00
|
יסלח הזמר המהולל, אבל אין לי כח לקרוא את הגיגיו ולהאזין למשנתו הפוליטית המורכבת. הוא מדבר בשפה גבוהה מדי עבורי, ואני לא מצליח להבין את משפטיו המורכבים. אני גם לא מצליח להתמודד עם השקפת עולמו המגובשת, אם כי המורכבת. הוא הוציא ספר על הפילוסופיה ומדע המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
שמוקי, שמור על הבריאות נערי
פון גאפן,
ס' חילוני,
22/05/05 14:59
|
|
 |
77.
אם אני פוגש מתנחל על הכביש
ישראלי,
22/05/05 14:59
|
|
 |
אם הייתי יכול לחזור 60 שנה
אאא,
22/05/05 15:20
|
אחורה,הייתי מתנדב לאושוויץ ומוודא ששום סמולני לא יברח. לך תסמוך על גרמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר הקלוש לנושא השואה
תוכחה,
26/05/05 12:52
|
אתה מודע לקיומו? או יותר נכון, לאי-קיומו?
אף יהודי בגרמניה לא שכב על הכביש במטרה להפריע לחברה. אף יהודי בגרמניה לא פגע בסדר יומם של כל כך הרבה אנשים לצורך מטרות פוליטית. המתנחלים - כן, ועוד איך.
זה כל ההבדל, ומצחיק שעוד ישנם אנשים מסוגך אשר ממהרים להשתמש בנושא השואה שקיוויתי כי כבר הגיע לידי מיצוי ע''י הדמגוגים למיניהם. אתה רק מיושן, זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן גוריון שהעלה אתכם לכאן עשה
טעות קריטית!,
22/05/05 15:31
|
|
 |
איך מפרסמים תגובות של...
מרוקאי,
22/05/05 16:03
|
|
 |
הנה פרסמו את תגובתך
ימית,
22/05/05 16:19
|
אז כנראה שאין סינון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טינופת
עוקף מלמעלה,
24/05/05 08:14
|
|
 |
76.
מוקי:אתה נבלה!!!!
מה אכפת??,
22/05/05 14:59
|
תתבייש!!!מה אנחנו פה?בשואה??שאתה קורא לזרוק יהודים ככה?? נבלה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
צודק, ובענק.
חנה אייזן,
22/05/05 14:58
|
המתנחייבלעך, שמבצעים פעולות גרועות בהרבה מאלו של ישראלים ערבים שנורו ונהרגו בתגובה לחסימת כביש, מבלים יומיים ב''כלא'' עלק ומשוחררים ישר להפגנה הבאה. מה זה? למה עושים את ההצגה הזאת בכלל? כל מי שנעצר עכשיו על חסימת כבישים, שריפת צמיגים, אלימות כלפי אזרחים ושוטרים וכן הלאה, צריך לבלות במחנה מעצר כלשהו עד סוף ההתנתקות, לא לקבל כמובן פרוטה אחת מהמדינה, ולשלם קנס *עצום*.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כל הכבוד למוקי! צודק בהחלט!
ל"ת
jimi,
22/05/05 14:58
|
|
 |
73.
תבכו,מתבכיינים,בזה כוחכם
ממלוקי,
22/05/05 14:54
|
אוי,כמה שהוא צודק וחמוד,מוקי.רק כח אתם מבינים,אתם שמתקראים 'יהודים'.יאללה עופו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מה ענין מוקי למדור תרבות ?
ל"ת
ראובן,
תל אביב,
22/05/05 14:50
|
|
 |
71.
כל כך הרבה תאונות דרכים ואתה
גיא מרוז,
22/05/05 14:49
|
|
 |
70.
נה מוקי, מוקי, מוקי, נה
ל"ת
כלב טוב !,
22/05/05 14:48
|
|
 |
69.
מוקי שמוקי
הרצל,
אשקלון,
22/05/05 14:47
|
מי אתה בכלל חתיכת הומו ?צריך לזרוק אותך בלב עזה כדי שהערבים שלך ינקנקו אותך.חתיכת זבל שמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הרחבת ההצעה
רפול,
חיפה,
22/05/05 14:46
|
אפשר לצייד את המשאיות בגז ציקלון ואז ירגעו המיקי ודומיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הבהמה פותח את הג'ורה.
פארקר,
רמת אביב,
22/05/05 14:38
|
מי אתה מוקי - כלב? סוג של תולעת? השם שלך מזכיר לי נדל ארסי. ''פרחחים'' - אתה נראה ומדבר לא פחות מאשר פרחח אוויל. ''שיגיעו משאיות לשטחים'' - ובעזרת האל שאתה כל כך אוהב ושר בשבילו - ''רק אל תתן לי לשכוח'' - נראה שהאל נתן לך לשכוח. הרי מה יש לו, לאל, מכסיל פרחח כמוך. שישכח אותך ולא יזכור. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
בגרמנית זה נשמע אפילו מוכר
ל"ת
איציק,
22/05/05 14:38
|
|
 |
65.
מוקי שמוקי
ל"ת
חיליק,
22/05/05 14:37
|
|
 |
64.
שמוקי= דני ניב , לא שירת בצה''ל
ל"ת
אייל פ,
22/05/05 14:35
|
|
 |
63.
לשבור את הרגלים
benmazor@videot,
קנדה,
22/05/05 14:33
|
אני פשוט מזוזעת מההטבתאות של עמכה שמבקשים לתפוס כותרת והעתון מתפתה לפרסמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הוא השחרר מצה''ל אז...
יהודי,
ישראל,
22/05/05 14:33
|
מי ישבור למתנחלים את העצמות.
כן זוהי דרכו של השמאל הם לא מתלכלכים , הם משתחררים מהצבא על סעיף נפשי והם צודקים כי הם באמת חולי נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אתה טועה
שפוי,
22/05/05 14:32
|
בגדול: מספיק להשאיר שם את מי שלא רוצה לחזור לגבולות השפיות - החמאס כבר ידאג לשבור להם את העצמות עם הראשים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מטריד אותי הפרסום באוניברסיטה
שי,
ישראל,
22/05/05 14:30
|
סליחה אם זה המצב אזי אני בעד קיצוץ, כן אני בעד קיצוץ בשמאלנים(טמבלונים) שמקלקלים כל חלקה טובה (מתנחלים) במדינה של היהודים.
לא הגיע הזמן לקבל את ההחלטה של האוניברסיטאות באנגליה ולהטיל חרם על האוניברסיטאות השמאלניות בישראל.
על מה אני משלם מיסים על השמאלנים המגעילים האלה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עדיף
עוקף מלמעלה,
24/05/05 08:16
|
|
 |
59.
צא מוקי לרחוב ושבור להם עצמות.
ל"ת
מאיר,
22/05/05 14:29
|
|
 |
58.
מוקי דפק לי את הבנג
בנג,
עמק המריחואנ,
22/05/05 14:28
|
מוקי ידעתי שדפקתה לי את הבנג אבל לפי הדיבור שלך נראה לי שלקחתה כמה שחטוט יותר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
lishbor lahem et haazamot
jo,
miami,
22/05/05 14:28
|
|
 |
56.
אמנם קצת בוטה מדי, אבל נכון
הפוסט-טראומטי,
22/05/05 14:28
|
בעידן של קיצוניות צריך להגיד את האמת בפנים - אתם לא אחים אתם טרוריסטים ובטרור צריך להילחם, לא להבין אותו, לחוש אמפטיה, לדאוג לצרכיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מוקי- פשוט מלך!
פלרו,
22/05/05 14:28
|
מוקי, אתה מוכיח שאתה לא רק אומן ויוצר ענק אלא גם בן אדם ענק!!! אוהבים אותך! תמשיך ככה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
צריך להבריג למוקי עצם מאחור
מוטי קרן-אור,
פ''ת,
22/05/05 14:27
|
מי שמצד אחד מכנה אזרחים טובים ויקרים בשם פרעי חוק (איזה חוק, יא אוכל ברוורס, הם הפרו?) ומן הצד השני רואה צורך עז לשבור להם את העצמות כנראה זקוק לטיפול אינטימי באחוריו. אולי טיפול כזה יישר לו קצת את המוח לדפקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא באמת הומו, נכון?
אפרים,
נוה שרת,
22/05/05 15:53
|
לדעתי הוא לא התכוון באמת לשבור להם את העצמות (הוא הרי אוהב שלום ונגד אלימות) אלא רק להביא יותר סטודנטים להופעה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
nrg נותן במה לנאצים
ל"ת
פסססס,
22/05/05 14:26
|
|
 |
52.
למה באלימות? צריך למרר להם את
טל לוי,
ארץ ישראל,
22/05/05 14:25
|
|
 |
51.
צודק צודק צודק צודק צודק צודק
ל"ת
לגמרי,
22/05/05 14:24
|
|
 |
50.
אני איתך אח שלי
ל"ת
אלי,
קריות,
22/05/05 14:23
|
|
 |
49.
צודק רק אין מי שיצדיק אותך!
הדס,
נהריה,
22/05/05 14:23
|
|
 |
48.
חושבים לפני שמדברים
עדיף להחריש,
22/05/05 14:22
|
כאחד שתומך בהיתנתקות, אני בוש על הדרך המזעזעת שאתה מדגיר כפיתרון. אני מציע ללמוד היסטוריה ולדעת שמהלכים כאלה תמיד אבל תמיד נגמרים באסון.....אם לא היום אז בעוד עשור.
חושבים לפני שמדברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
בכל מדינה מתוקנת, הוא היה נעצר
קורבן של מוקי,
22/05/05 14:22
|
עם אביב ''להחזיר אותם חיים או מתים'' גפן, על הסתה לרצח ! רצח !
אם היה איש ימין אומר משפט כזה, כנגד ערביי ישראל, מיד הוא היה מותקף (ובצדק), הוא וכל מי שאולי קשור אליו (מקרתיזים לשמו) אבל לשמאלנים כנראה יש זכויות יתר במדינה הזאת. להם מותר להסית. שהרי ידוע ''שרק הימין רצח''.
אם האדונים דנקנר את מרגלית מדברים על הבושה של פוליטיקאים, שמזמן כבר לא בשטח, אז איפה הבושה של העיתונאים ''שומרי האתרוג''? עליהם הם לא יאמרו מילה, כי גם הם איבדו את הבושה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הטעות של כוווווולכם
אור הגדול,
יפו,
22/05/05 14:20
|
היא שאתם חושבים שהוא אמר משהו מקורי-הוא חוזר על הדעות שכל החבר'ה שלו מדברים בינם לבין עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ירידת הערך
אוהד,
22/05/05 14:16
|
למוקי לאחרונה אני עוקב אחריך ומרגיש שמצאתי בך איזה פינה חשובה ויפה חבל לראות שהתבהמות לא פסחה גם עליך מטבעו של עולם שגלגלים מתהפכים בו... מתי שהוא תוכל גם אתה להיות במעין מצוקה והרגשה שחלומך או חלום הקבוצה שאליה אתה משתייך נהרס... או אז נוציא את התבטאויותיך האומללות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הלוואי שגם אותך יעמיסו במשאית
גיא,
22/05/05 14:15
|
|
 |
43.
איזה מדינה
פלוני,
נתניה,
22/05/05 14:14
|
למוקי שמוקי לשים אותך ואת אביבה גפנה על משאית הזבל של העיריה ולזרוק למיזבלה חתיכת כולירע ומישם למיזבלה המרכזית הגדולה בעולם חולה נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מוקי תעשה לי ילד
אביב ג.,
תל-אביב,
22/05/05 14:13
|
סוף סוף, מישהו שאומר בקול את מה שרובנו חושבים!!! מוקי אנחנו איתך! וכל הכבוד לאגודת הסטודנטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שהנאצים לא שרפו
אאא,
22/05/05 15:21
|
את משפחתו של מוקי. רשלנות פושעת שיש לתקן בהקדם האפשרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לך תיבנה מדינה עם אשכנזים
ל"ת
יואל,
22/05/05 14:12
|
|
 |
40.
לאשכנזים אין תרבות ומוסר ברברי
תימני בן תימני,
22/05/05 14:11
|
איפה הרגישות צחצחים וקוקסינלים והומיים מאותגרי ישבנים 10 קבים של זימה ירדה לעולם 9 לקחו האשכנזים 1 לקח כל העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מי זה המוקי המסית הזה?
למזוז-זו הסתה,
22/05/05 14:10
|
מי שמע עליו? בחיים לא שמעתי על אחד כזה. מה הוא עושה? איזה אומן הוא ? על מה ומי הוא מתאמן? על הבטויים השפלים שלו ועל דברי ההסתה שלו יש לשימו בכלא להרבה מאד זמן ואם אפשר עם עבודת פרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא משנה מי הוא .הוא צודק
ל"ת
אני,
אזרח,
22/05/05 14:26
|
|
 |
38.
נאצי!!
ל"ת
אבי,
22/05/05 14:09
|
|
 |
ימטומטם אחד!! אתה סתום בלחץ!!
אבי כהן,
22/05/05 14:28
|
יש לך מושג מהזה נאצי? כבן לניצולי השואה יש לי רק דבר אחד להגיד שאתה טיפש מטומטם!!!!!!! צריך לשבור למתנחלים שחוסמים את הכבישים ומתנהגים לחיילים בגסות לא רק את העצמות אלא גם את הראש שלא יהיה להם במה לחשוב!! וגם לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מניח שאתה ''בן לנער מנגלה''
נכד לניצול שואה,
22/05/05 18:31
|
|
 |
37.
מוקי המפגר-מתאים לו השם מוקי!!
עליזה,
ת''א,
22/05/05 14:07
|
קשה להאמין למה שכתוב כאן, כל כך הרבה שנאה יש לאנשים שזה פשוט לא יאומן. באמת קשה לי להאמין. הדרך בא הוא מתבטא מראה על חולניות חזקה. הבחור זקוק לאישפוז בדחיפות. הסלקטיביות שלא לא כל כך נורמלית. נופלים פצמר''ים והמסוק לא יורה בהם כי המסוק צריך לשמור על חוותו של שרון. בושה למדינה!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנסו תצחקו עליה!!!!
מוני,
22/05/05 14:31
|
לפי השם שלך (עליזה) את אמורה להיות עליזה ודווקא משתמע מתגובתך שאת ממורמרת אז תשני את השם או שתשני את הגישה כי מוקי זה כינוי יאהבלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את היא זאת זצריכה אישפוז ודחוף
אתי רביב,
אשקלון,
22/05/05 14:29
|
כנראה שאין לך מראה בבית כי אם היית מסתכלת ורואה את עצמך היית מאשפזת את עצמך ולא יוצאת משם לעולם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ראסמי הבחור צודק
אורן גדליה השני,
יהוד,
22/05/05 14:04
|
|
 |
35.
אמר זאת בצורה מכוערת
גרוב,
22/05/05 14:00
|
והפריז כמובן בביטוייו, אבל מעבר לדברים הראויים לגינוי הועלתה גם נקודה חשובה ונכונה לטעמי: היחס של מערכת השלטון אל המתנחלים (שהכוונה, שלי לפחות, היא בעיקר למסוכנים שבהם), לוקה בהרבה פחדנות וחוסר צדק. נרתעים ממעצרים מנהליים, מחפשים דרכים אדיבות במיוחד לפנות ונוהגים במדיניות של סלחנות מוחלטת למי שקורא לעבור על החוק בהתנגדות לתוכנית - בקיצור, עושים את כל מה שלא היו מעלים בדעתם לעשות במקרה של ערבים או כל אוכלוסיה אחרת (אפילו עניים, קחו למשל את הפינוי הברוטאלי של חוות הסוסים). כך שבנושא היחס האמביוולנטי הזה אין לי ספק בכלל שהטענה של מוקי נכונה, אבל להבא, שיזהר במילותיו, ולו רק בגלל העובדה שהתבטאויות כאלה משחקות לידי המתנחלים שאינם מעיזים בכלל להעלות על דעתם את האפשרות שמא הם בחלקם כבר במעמד של פושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הוא התכוון לערבים?
משה,
אשדוד,
22/05/05 14:00
|
ברור שלא. אם מישהו היה אומר את זה עעל ערבים או שמאלנים, מזמן היה בכלא. תחי הדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
סחה על הפלורליזם והדמוקטיות.
סימה,
22/05/05 13:59
|
אני גאה לחיות במדינת ישראל הפלורליסטית, האמונה על קבלת האחר וחופש הביטוי גם של מתנגדיך. אני מודה, מודה, מודה למוקי על ההצגה המאלפת של הדמוקרטיה הישראלית במיטבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
המגיבים כאן ברמה
מ,
מ,
22/05/05 13:56
|
גבוהה יותר מהמגיבים בYNET ..
עובדה, אצל השכן הגיבו כבר 1000 טוקבקיסטים לדברי ההבל של מוקי, וכאן רק עשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עד כאן
רעות,
מרכז,
22/05/05 13:56
|
ההסתה, ההתבטאויות והקיצוניות פסולה בעיניי מכל כיוון לכן כדאי היה לא לפרסם תגובה מבישה כזו. אני מתביישת באנשים כמוך שמולאנית קיצונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מוקי הוא פשיסט זבל
ברוטוס,
22/05/05 13:54
|
מהסוג הגרוע ביותר!!!! אפילו יותר גרוע מהפשיזם שמייחסים לאנשי כהנא.
מוקי, לא נותר לנו אלא להקיא אותך, אתה אדם נחות ונלוז!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מוקי שמוק(י)
אזרח,
ת''א,
22/05/05 13:53
|
מוקי את מדבר כמו שמוק...
נראה לי שאיך שאתה מדבר אתה מראה את הרמה שלך.
בגלל דברים כאלה מפגרים אני צרך לרדת לרמה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה כבר יורד בוא תרד לי
ל"ת
מוקי,
22/05/05 14:34
|
|
 |
28.
מוקי זה שם של כלב
ווטרינר מוסמך,
22/05/05 13:49
|
וזה מסביר את הנ''ל. הזבלון הקטן כנראה עומד להוציא דיסק חדש, ומנסה לעשות לעצמו יחסי ציבור... את הנזק הבלתי הפיך הוא כבר גרם לעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיע אליי לקליניקה בארבע וחצי
פסיכיאטר,
22/05/05 14:33
|
|
 |
27.
השמאל הנאור וההומאני...
אני,
22/05/05 13:46
|
מוקי מתגלה כחלאה קטנה ומושתנת. הלוואי שמישהו ישבור לו את כל העצמות, יעמיס אותו על משאית ויזרוק אותו באיזו פינה במיזבלה של יבנה, החור ממנו הוא בא. איש מגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים !
ל"ת
יואב,
משגב,
22/05/05 15:28
|
|
 |
אהבתי, גדול
ל"ת
יאיר,
22/05/05 14:42
|
|
 |
26.
לשבור למוקי את העצמות
ש,
22/05/05 13:44
|
להפעיל את העצות שלו, עליו. שילמד מה זה להיות שמאלני מפגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צודק ב100%
מתגייס בקרוב,
קריות,
22/05/05 13:43
|
תקשיבו ותקשיבו טוב אכן צריך לשבור להם את העצמות לחבורת כפויי הטובה האלה. ברגע שחיילים צעירים מגיעים בהמונים כדי לשמור על משפחה אחת שהחליטה לגור באיזה חור וכל החיילים מסתכנים בשמירה עליהם ובסוף הורי המשפחה כמו עוד הורי משפחות רבות שולחים ילדים בין 10-11 לתת בעיטות לשוטרי מג''ב כי להורים עצמם אין את האומץ לריב איתם אז מגיע להם שיפרקו אותם במכות. מה אשמים השוטרים? הם קיבלו פקודה והחארות האלה מרביצים להם וזורקים עליהם אבנים.... אני בעד לשבור להם את הפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התרופות בארון במדף השני
ל"ת
דודו,
22/05/05 14:41
|
|
 |
אתה ו(ש)מוקי מגלים בורות איומה
קודם תתגייס,
22/05/05 14:33
|
1) לא מדובר משפחה אחת שגרה באיזה חור אלא אלפי אזרחים שנשלחו ע''י המדינה וקיבלו ממנה משכמנתאות מועדפות להקמת ישובים לתפארת. 2) שוטרי מג:ב לא שומרים בשום התנחלות 3) בשום הפגנה של מתנחלים לא נזרקו אבנים על כוחות הבטחון. הסיפור של אבנים וכו' ארע בכביש בר אילן ובוצע ע''י חרדים. ''מטעמים מובנים'' זה הופיע בתקשורת כאילו מתנחלים יידו אבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
מתגייס בקרוב,
קריות,
22/05/05 18:37
|
דבר ראשון אל תבלבל לי בשכל כי אני אישית מכיר חיילים ששמרו על משפחה אחת בהקימה מאחז... דבר שני אני לא אומר שמג''ב שומרים אבל כשהם מגיעים להפרות סדר הם חוטפים מכות מילדים שההורים שלחו אותם והדבר הזה צולם בטלויזיה... דבר שלישי אני ימני בדעותיי ואני בעד ההתנתקות ובעד לפנות את המתנחלים בנינוחות ולתת להם תנאים ולהקשיב לבקשות שלהם אבל ברגע שהם מרימים ידיים על חיילים ושוטרים שנשלחים למלא פקודה אני בעד להחזיר באותו הכח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת...
...,
שוםמקום,
26/05/05 20:34
|
''לתת להם תנאים'' להקשיב לבקשות'' ???? תגיד, איפה אתה חיי? נותנים להם איזה קרוון מסכן באיזהשהו חוף בשום מקום. וזה תנאים???? משפחות שב''ה ברוכות ילדים צריכות להצטופף 8-9 נפשות בקרוון. זה תנאים?? ולא לדבר על להקשיב לבקשות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לבורות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ביטלס,
א''י,
22/05/05 16:59
|
תגיד ילד על מה אתה מדבר?
'' כפויי טובה''? ''משפחה''? '' שולחים ילדים ...'' ''זורקים אבנים''
להמ אתה נותן לאנשים לשטוף לך את המח? אין לך עיניים? לך תבדוק, תשאל, תברר, תח קור לפני שאתה מחפיש מסית ומזבל את השכל..
ד''א תגובה זו מתאימה לכל שאר שטופי המח של התשקורת השמאלנית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מוקי שמוקי –תמשיך לעשן בנגים ו
Gamyman,
22/05/05 13:41
|
מוקי שמוקי –תמשיך לעשן בנגים ותפסיק לזיין את השכל לשבור תעצמות אתה לא מסוגל לשבור ציפורן ינרקומן!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוקי שמוקי אתה סתם סטלן מטומטם
ל"ת
tania,
22/05/05 16:41
|
|
 |
23.
החצופים מאיימים במלחמת אחים
ומשקרים בלי,
לעפעף,
22/05/05 13:41
|
משקרים בקשר לחוסר פתרונות שלאחר ההתנתקות, שאכן כן הוצעו ועדיין מוצעים להם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר ביטוי דומה של מתנחל?
אל תאמין,
למה שמספרים,
22/05/05 14:37
|
אתה מכיר איזה מתנחל שאיים לשבור את העצמות של מישהו מכוחות הבטחון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מפסיקים לפזר ''יישפך דם''
ל"ת
''תהיה מלחמת,
אחים'',
22/05/05 16:49
|
|
 |
22.
זו לא תהיה פעם ראשונה...מוקי
אייל,
22/05/05 13:41
|
שמכניסים יהודים למשאיות אתה ממש לא מקורי יש כאלה שעשו זאת לפניך והיו החלטיים בדיוק באותה מידה.
נאצי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אין מה לעשות-הוא צודק במליון %
ל"ת
איש חכם,
22/05/05 13:38
|
|
 |
20.
מתנחבלים...
עמית,
22/05/05 13:37
|
נכון שהדברים של מוקי בוטים וחסרי טעם אבל הלך הרוח שלהם משקף את דעתו של רוב הציבור (באמת רוב הציבור ולא הסיסמה של מתנחבלי יש''ע) ציבור המתנחבלים אליו מתייחס מוקי הוא ציבור של אנשים כוחניים, אלימים, אינם מכבדים את החוק, רוצחים, חומדים ועושים מה בראש שלהם, לא משרתים יותר משלושה חודשים בצבא ומנסים לגרור את כל העם ממלחמה אחת לשניה תוך חיסול כל הזדמנות או נסיון לשלום. כל חייל סידר ומילואים ששמר על מתנחבלים וכל אדם בר שכל שכמה לנורמליות לא יכול להסכים להמשך המצב הקיים. אז מוקי נסחף קצת בזעם ואנשים כמוני חושבים שחבל לבזבז עגל זיעה אחד של חייל יהודי אמיתי בשביל לפנות את הפסאודו נוצרים משיחיים האלה משום שכל מה שצריך לעשות זה לאסוף מהם את הנשק שהוא רכוש מדינה ולהוציא את הצבא משם אבל כל זה הוא סימפטום של דבר אחד בלבד - התנהגות המתנחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמית'וש
ביטלס,
א''י,
22/05/05 16:51
|
אתה שטוף מח ובור- בשל כך אתה אחוז שנאה משולחת רסן ולא בקי בעובדות בסיסיות.
אני כמעט בטוח שאתה לא היית קרבי עם אלו מסקנותך כי אפילו השמאלן הכי גדול לא יכול להכחיש שהם עושים שירות בצה''ל לא פחות מאף אחד אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחל המשתמט
איתי,
כפר דרום,
22/05/05 14:55
|
לא יודע איפה אתה שירתת אבל אבי צנחן, אחי קצין צנחנים ואני צנחן וכך גם גיסי, אחי הצעיר הוא בשייטת. וכעת נכניס בך מעט דעת אז אידיוט שכמוך תלמד שכותבים א-ג-ל זעה , עגלים זה שמאלנים בלי ראש על הכתפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אוהב מתנחלים ואני מתון.
יהודי,
ישראל,
22/05/05 14:24
|
לפעמים יש לעשות דברים שחשובים למדינת ישראל כמו הפרדה בנינו ובין המבקשים את נפשנו שהם ערבי ישראל והערבים בכל העולם, כן גם במחיר של פינויי ישובים שפוגעים ברוב היהודי שעלול לבצתמק ולהביא לרוב ערבי בעתיד חס וחלילה..
ואתה המגיב זבל שבזבלים שכן המתנחלים הם יהודים אוהבי ישראל משרתים ביחידות הכי הכי ותורמים למדינה יותר ממיעוט הצעקני הגזעני ששונא יהודים ואת עצמו.
נכון שחלק גדול מהמגיבים הם מתחזים ערבים ישראלים בשרות ערפאת אבל הם תופסים טרמפ על מטומטמים מהשמאל הקיצוני היהודי הסהרורי.
שמאלנים (טמבלונים) הם הזבל שבמדינה ואני תקווה שגם המעט שנשאר יעזוב את המדינה ותתנקה הארץ מזוהמתה.
ןלערבי ישראל המתחזים תודה שאתם מציגים את השמאל בקיצוניותו רציתם לקלל ויצאתם מברכים שכן מספרם הולך ומצטמצם והם קרובים להעלמות, די לראות שבהפגנות שלהם מופיעים כ-20 מופרעים ועוד 30 ערבים וזוהי הפגנת השמאל היום.
ובנוסף דע לך שהמתנחלים אהובים על ידי כל האוכלוסיה, כן לא כולם מסכימים לדרכם אבל אנחנו גאים להיות חלק מהם ומהעם היהודי הגאה והגדול, אבל מתביישים ביהדותם של השמאלנים ומקווים להעלמותם בארצות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שתשתוק אדיוט
אחמד,
22/05/05 14:09
|
המחבלים האמיתיים נמצאים בצד הפלסטיני וכדאי שכבר תתעורר שמאלן סהרורי - המציאות תפחה על פניך פעם אחר פעם ואתה מתעקש לדבוק בטימטומך
חבל - אבל אחרי אוסלו ואחרי אל תתנו להם רובים לא נסכים לנסיונות נוספים בחיי אדם נוסך ההתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמית הוא אחמד באמת!
ל"ת
אל תתרגז,
ישראל,
22/05/05 14:26
|
|
 |
כמה טפשות טמטום ובורות
אני,
22/05/05 13:52
|
כנראה שאתה כלוא באיזה מחלקה סגורה, ולכן לא שירתת בחיים בצבא.
רק מי שבחיים שלא לא עשה מילואים יפלוט שטויות כאלו. המתנחלים משתמטים? חתיכת אידיוט - ביחידות ההתנדבות הם לרוב באחוז הרבה יותר גבוהה משאר האוכלוסיה. (ואני לא דתי, ולא מתנחל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מתרומם איפה קושקוש שלך ?
עידית,
22/05/05 13:36
|
|
 |
תצאו כבר מהמעגל האוטיסטי שלכם
ל"ת
הרב בעד ההתנתק',
22/05/05 13:46
|
|
 |
18.
צודק.מנסים לכפות עלינו את דרכם
המדינית.,
בלתי נסבל,
22/05/05 13:33
|
|
 |
כפיה היא מה שמוקי מציע לעשות
מוטי שחר,
פ''ת,
22/05/05 14:40
|
הביטויים לסתום להם את הפה, לשבור להם את העצמות וכו' הם ביטויים שמציגים באור יפה מי פה מנסה לכפות בברוטליות את דעתו על מי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רב בציבור ובכנסת בעד ההתנתק'
זה ההבדל,
22/05/05 16:57
|
הישיבה שלהם שם לא רצויה לרב(!) והם מאלצים את הרב הזה להיות שותף להישארותם שם, כי משאבי המדינה והצבא שם ומכתיבים מדיניות חוץ משלהם. במקרה הפוך (גם אם נתעלם מעובדת היסוד רב/מיעוט) אין השותפות הכפויה כנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
דןדן,
שרון,
22/05/05 13:52
|
אולי אנחנו מנסים לכפות את דעתינו עליהם?? חשבת על זה בכיוון הזה פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם חוזרים פנימה לקונסנזוס-מכנה
משותף רחב,
22/05/05 17:01
|
כי הרי הם לא מתנגדים להישארותנו בתוך הקו הירוק. הישארותם שם חורגת מהקונסנזוס. אין פה שני איברים שווים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פשיסט
שמאלני קיצוני,
22/05/05 13:29
|
למרות שאני בעד מדינה פלסטינית ומדינת כל אזרחיה בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אדיוט
יוסי,
בכינור,
22/05/05 13:28
|
עכשיו זרקתי את הדיסק של האמן הלא חכם הזה. את הדיסק הבא בוודאי לא אקנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מוקי מי
חיים,
בלגיה,
22/05/05 13:28
|
מוקי מי?...........מי שמע עליך בכלל שאתה מנסה להתבלט,דרך אגב גם על אביב גפן קוראים רק בספרי ההסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מ-ז-ו-ע-ז-ע-ת!!!!
יעל,
רעננה,
22/05/05 13:28
|
כך מדבר יהודי על יהודים??? פשוט בושה. ככה הוא גם היה אומר על אנשי העליה הראשונה והשניה?! המתישבים הם האנשים הכי טובים בארץ היחידים שיש להם עוד אידיאלים ומוכנים להילחם על מה שהם מאמינים ולהקריב מעצמם למען כל עם ישראל! הלוואי שלמוקי יהיה רבע מהערכים שיש להם ורק אז שיתחיל לדבר! מיהו בכלל? מה הוא עשה שיש לו זכות דיבור??!!! בושה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי יש שאלות -
אבי,
ת''א,
22/05/05 13:50
|
אם הם מוכנים להקריב את חייהם - את חייהם! - אז כמה זה קשה לוותר על מיקום?? ואם עם ישראל כה חשוב - עם (אנשים) - אז למה המיעוט הערכי והמקריב והנותן הזה - לא נותן לרוב את רצונו? הזמר הזה, כמו כל אחד אחר שפותח כאן פה, הוא ישראלי והוא לא צריך לעשות יותר מלחיות כאן כדי שתיהיה לו זכות דיבור. אישית, אני מופתע מצורת ההתבטאות שלוחת הרסן שלו. במחשבה שניה, אולי בעצם לא מופתע, כולם מדברים כאן בגסות רוח ואף מתנהגים כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשוובת
אין כמוך,
לוגיקן מפואר,
22/05/05 14:47
|
1) מי שמוכן להקריב את חייו ובמשך שנים לחטוף על הראש פצמרי''ם וטילים מבהיר בצורה נחרצת שלא מדובר בישיבה באיזה ''מיקום'' אלא בעקרון של יישוב ארץ ישראל. זוהי עובדה שת''א הוקמה רק (!) ב 1909 אבל ישוב יהודי מפואר היה קיים עד לפני מאתיים שנה בעזה ורק בפרעות הוא נאלץ לנטוש את האזור. 2) ההנחה שלך כאילו רוב העם בחר בתהליך ההתנתקות משולל כל בסיס. חבל שנחזור ונדוש בשאלה הזו. 3) למוקי יש זכות דיבור אבל אין לאף אחד זכות לקרוא לשבור את העצמות לאזרחים אחרים. ראוי שיעמידו אותו לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שמוקי בכלל יהודי ?
ל"ת
עדי,
22/05/05 13:36
|
|
 |
13.
צריך לשלוח אותך למזבלת חיריה!
שגית,
שמאלנית !!,
22/05/05 13:27
|
גם אם הדעות שלך ושלי מנוגדות לשלהם,מוקי,אם אתה מתבטא כך,אתה פשוט אדיוט. כשהערבים רצחו בנו,לא פתחת את הפה, אבל נגד אחינו ,כן כן,האחים שלנו,אתה אומר את דברי ההבל הללו?
תתבייש לך. ולך חפש מי ינענע אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך.בתור שמאלנית שאת עדיין
אידיוט,
22/05/05 13:47
|
|
 |
12.
אמן שמלבה שינאה ואלימות
דנה,
22/05/05 13:21
|
אינו ראוי להיקרא ''אמן''.
אני מאוד מאוכזבת ממך. מאוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
קיצוני אבל צודק
קוקי,
22/05/05 13:16
|
כל שאר האמנים מתחבאים מתחת למיטה ודואגים לתחת שלהם . סוף סוף קם אמן , ואומר את האמת ישר לפנים - מה לעשות - האמת תמיד כואבת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קקי
ביטלס,
א''י,
22/05/05 13:29
|
מוקי הוא לא קוקי הוא קקי... הרמה שלאו היא כמו של המשפט הקודם.
יש עוד אמן שקם ואמר את מה שכולם חושבים ( לא כולל המאפיה של האומנים המשתמטים..) והוא פי 100000000000 מי קקי- אריאל זילבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאל זילבר הוא לא כולם!!!
שפוי,
22/05/05 14:36
|
הוא אולי אמן לא רע - אבל בודאי שאינו מביע את דעת כ ו ל ם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שפוי ולא נעליים...
ביטלס,
א''י,
22/05/05 16:34
|
ומי זה כולם? ''מחנה הרב''? ברור שלא כולם חושבים אותו הדבר אבל בתגובה לקוקי הנ''ל שאמר '' כל שאר האמנים מתחבאים...'' אמרתי שיש אמן שהוא באמת אמיץ ולא מתחבא באמת -בגלל שהוא הולך נגד הזרם של האומנים המשתמטים והשמאלנים ואומר מה שמייצג הרבה יותר את כלל הציבור ואם לא את כולם אז את רובם (ציטוט): ''אני מאשים את הכנסת, אני מאשים את מערכת המשפט, אני מאשים את הממשלה, אני מאשים את התקשורת ואת האמנים. כולם מאלימים עין במקרה הטוב ובמקרה הרע רומסים את זכויות המיעוט... ...זו דמוקרטיה שהיא לא דמוקרטיה'' ואני מוסיף דמוחארטה! אז שלא יעבדו עליכם!!! הבנת את זה ברוך?
ולמוקי הייתי שר כדברי אריאל האמיץ:
'' יש לי מילים יש לי מילים אבל אין לי שכל יש לי מילים יש לי מילים וחוץ מזה כלום
אז מה אני אעשה עם כל זה? אני אדם חלש שנסחף לו עם הזרם....''
כאילו נכתב על קוקי
א ד ם ח ל ש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כמה חבל.....
עמנואל,
רמת גן,
22/05/05 13:10
|
שאדם כזה קורה לעצמו אמן קודם כל לפני שהוא מבדיל בין דם לדם בוא נראה אותו אומר שגם כשהסטודנטים מפגינים נגד השכר לימוד אולי כדאי שגם להם ''ישברו את העצמות'' אה מוקי משום מה נראה לי שלזה אתה לא מסכים? למה יש הבדל בין מפגינים? גם הם חוסמים כבישים וגם הם מה תגיד על זה מוקי? ולשמאלנים הקיצוניים שאבלים ביום הנכבה גם להם כדאי להרביץ או ששוב פעם אתה עושה אפליה שהדם של המתנחלים לא שווה אבל הדם של כל ה''נאורים'' יותר שווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גניחה
יוסי,
נתניה,
23/05/05 18:20
|
|
 |
9.
שבירת עצמות סלקטיבית
מיטל,
רמת-גן,
22/05/05 13:08
|
למוקי הפרובוקטיבי לא רק שנגמרה הסבלנות אלא בעיקר השכל.
''את השנוא עליך אל תעשה לחברך'' (במקרה זה בן החברה בה אתה חי)
למי שממליץ על מערכת ערכים סלקטיבית כלפי החלוצים שבדור, והמעדיף על פני בני עמו, עם אחר - מן הסתם, יש בעייה עם עצמו, ולא ראוי להתייחס ברצינות לדבריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ולשלוח אותם לתאי הגזים???
שרה סגל,
אשדוד,
22/05/05 13:00
|
אולי באמת צריך להעלות אותם על משאיות ולשלוח אותם לתאי הגזים? אנשים שמדברים ככה הם פושטקים! הם קיצונים! ואולי להם צריך לשבור את העצמות. שמתם לב שרק בתגובות של השמאלנים יש אלימות? לשבור להם את הראש, לכסח אותם, לפוצץ להם את הצורה, ועוד ציטוטים מבעיתים מסוג זה, זה לא מדליק לכם נורה אדומה???? ואח''כ יגידו שהימין מסית וזה יכול להגיע עד לרצח! שיתביישו להם עורכי מעריב שהעזו לפרסם את דעתו של רוצח פונטציאלי זה!!! אנשים כאלה צריך להשים בכלא לפני שיימשו את אכזריותם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה גזים על ראשך?דיור איכותי
ל"ת
בתוך המדינה,
ושלוםעלישראל,
22/05/05 17:18
|
|
 |
מוקי שמוקי
הרצל,
22/05/05 14:50
|
|
 |
וואו שרה סגל.. את ממש חכמה..
אודי,
תל אביב,
22/05/05 14:02
|
|
 |
נכון!! רק בדעות של שמאלנים
חצוף מטומטם,
22/05/05 13:49
|
תמיד התבטאויות קשות כאלה. לא שמעתי אפילו דתי אחד (לאו דווקא מתנחל) שאמר משהו על פעילי השמאל הקיצוני שממש מפריעים לחיילים ומסכנים את חייהם במחסומים ובשטחים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מוקי תוכי
דוד,
הנגב המערבי,
22/05/05 12:58
|
עברית קלוקלת, של ביבים מעידה עשרות מונים כי מוקי, הוא תוכי שחוזר כמו אויל משריש על מילים ששמענו עד להחריש לא נותרו לו, עוד גרעיני חמניות כולם בוזבזו בביבר החיות אז ממילא תמשיך לצרום באוזן או לשלוף קקפוניות מתחת למותן הלא הוא זמר מצטהל בשער שר שירים בריתמוס של כסיל ובער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד, שיחקת אותה
ל"ת
שלומי,
הרצליה,
22/05/05 14:34
|
|
 |
6.
קצת אלים אבל צודק...
אלון,
תל אביב,
22/05/05 12:55
|
מוקי, את הצד האלים שלך לבטח ירשת מהמיליטנטיות הישראלית המוכרת, אבל לפחות אתה מוציא אותה לכיוונים הנכונים. כמו שאמרת בעצמך....אף אחד לא מדבר עלצדק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יש לי הצעה
שוש,
22/05/05 12:53
|
אני לא מתנחל אבל אני מסכים שיבו אלי וינסה להביא לי מכות.... ונראה למי יסתם הפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כגודלה של המוסיקה.....
גוח,
אי-שם,
22/05/05 12:49
|
כך גם גודל המחאה,קטנה וילדותית. ל-''מוקי'' (הגיע הזמן להיפטר מהכינוי הטיפשי הזה,לא?)אין את ההענות שלה הוא ציפה מקהל לקראת הדיסק החדש והלא טוב שהוא הוציא ולכן הוא נהיה פוליטי-אקטיביסטי בשקל... בוא נקווה שבראיון המלא הוא יציא את עצמו מדברי ההבל אליהם הוא ניכנס....אגב,אני חילוני,תומך התנתקות ונגד טימטום העם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אומר את מה שכולנו חושבים
רוב דומם,
22/05/05 12:47
|
ומה ההתלהמות הזו, מעריב, מה אתם מנסים להתחנף למתנחבלים האלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה ''כולנו''? כולם ברחוב שלך?
ל"ת
ניר,
22/05/05 13:33
|
|
 |
במדינה,רב ברור ועקבי
ל"ת
גם בכנסת,
22/05/05 13:43
|
|
 |
2.
תגובה
דןדן,
שרון,
22/05/05 12:41
|
הכותרת מטעה מוקי לא נעשה פוליטי! הוא נעשה אלים. אלים יותר מהמתנחלים. שאלה? צריך לשבור את העצמות לתושבי אלפי מנשה? לתושבי מעלה אדומים? לתושבי אריאל? לתושבי נוה יעקב? הבעייה שהמון אנשים מקשיבים לו אבל הוא לא יודע על מה הוא מדבר. חבל ...חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הדרך באלימות כלפי קיצוניים
עידו,
ת''א,
22/05/05 13:04
|
סוף סוף אומר מוקי את מה שהרבה מאוד אנשים חושבים כך צריך לעשות לכל אותם קיצוניים שמביעים את התנגדותם בצורה שפוגעת בכולנו :אזרחים ,חיילים ומי לא נכון שגם להם יש את הזכות הדמוקרטית להפגין כלפי החלטת הממשלה ,אבל כלפי אותם קיצוניים מביניהם כך צריך לנהוג !!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה של עידו
דןדן,
שרון,
22/05/05 13:44
|
אז מה מבדיל אותך מהם? מה מבדיל אותך מהנאצים בעצם? מי שמפר את החוק תפעיל את החוק נגדו אבל משם ועד העלתם לקרונות הדרך ארוכה....ארוכה מאד!!! לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אביב גפן פתח ת'פה שלו...
מה קרה?!,
22/05/05 12:38
|
ועכשיו אתה הולך בעקבותיו?! תתבייש לך! חת'כת אנטישמי דפוק! לך, תירד מהארץ אדיוט! אתה ואביב צריכים להתחתן... אתם מתאימים אחד לשני כמו גרב לנעל! שניכם אמנים חארות! ושניכם שונאי יהודים! יאללה שתייחנקו אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מתבייש?
מוקי המגעיל,
23/05/05 10:41
|
ואם אמן מהימין היה אומר משהוא נגד הערבים, איזה עניין היו עושים מזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא איכפת לי מהערבים!
...,
23/05/05 13:37
|
|