 |
53.
גול עצמי
רותי,
26/05/05 09:38
|
סיכוייה של עביר כלל לא היו קלושים, אולם במו ידיה, בהפגינה זלזול וחוסר נכונות לכבד את סמליה של המדינה, כרתה את העץ עליו היא יושבת. בשום מקום בעולם, לא יכולה היתה עביר לפעול למען, בעוד היא בזה לשולחיה. אדרבה, נחישותה במקרה הזה, היתה לה לרועץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
צריך להתייחס לערביי ישראל -
הגיע הזמן,
שנתייחס יפה,
26/05/05 01:30
|
בנימוס ודרך ארץ ולתת להם שוויון זכויות מלא ואז תראו שתקבלו חזרה .מספיק כבר עם השנאה המפעפעת בעורקיכם ,אין ברירה ,הרי חיים יחד אז מדוע לא באחווה ? לימוד הלשון הערבית וספרותה צריך להיות חובה כבר מהיסודי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
תגובה ל 48
ערביות גאות,
כל פלסטין,
25/05/05 21:23
|
מה, בכלל חשבת שיש רגשות לערבים! הרי אנחנו לא בני אדם!!! אל תחשוב שכל כך קל לסתום לנו את הפה ולגרום לנו להיות ערבים טובים וקלים לעיכול!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו עוד נסתום לכם את הפה
סמי,
עוספיא,
25/05/05 22:36
|
|
 |
סמי מותק, אתה סתם חרמן
ל"ת
גם אני,
26/05/05 04:03
|
|
 |
50.
מס' 11 צודק 100%
ענת,
25/05/05 19:30
|
לערביי ישראל, כמו לאחיהם מסביב, יש מטרה אחת! הם אלה שחגגו כל פיגוע! הם אלה שהצטרפו לאינתיפדה! הם היו רוצים לראות את ישראל כמדינה דו-לאומית, כלומר עוד מדינה ערבית! מתי תקלטו כבר שזאת המטרה הסופית שלהם, אם לא גרוע מזה...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
צודק 35
ל"ת
פאדי,ירכא,
25/05/05 18:31
|
|
 |
היום הערבים נותנים במקלדת
ל"ת
המדינה הזו,
יהודית!!!,
25/05/05 19:04
|
|
 |
48.
בואו נבטל את ההמנון והדגל
כדי שהיה לה נוח,
25/05/05 18:03
|
בעצם בואו נבטל את המדינה כולה כדי לא לפגוע ברגשותיהם של המעוט הערבי ושל הגברת הנכבדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
=עשית לי את היום =אחלה של כתב
הזאר אלחאדי,
טייבה,
25/05/05 17:50
|
אני מאוד מאוד שמחה לדעת , שכתבה זו נכתבה על ידי סטודנט למשפטים. בתור סטודנטית למשפטים שרואה עד כמה תלמידי המשפט שלפעמים רואים עובדות מרובות משאר האנשים משתמשים בהם בניגוד לאימיתותם. מאוד שמחתי לקרוא את הכתבה , ומודה לך על המסר שהעברת. וכולי תקווה שירבו כמוך . הזאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כתבה משעממת ומיותרת לחלוטין
ל"ת
גולש1,
25/05/05 16:14
|
|
 |
45.
המבחן האמיתי של עביר:האם כנ''ל
ל"ת
תדרוש גם לגבי,
מרוקו ויהודי,
25/05/05 14:19
|
|
 |
44.
יוחזר ציני-כאן
אחל כנען,
25/05/05 14:18
|
|
 |
התכוונת לכנען-קייפן. קבל לינק
משורר וסופר,
25/05/05 16:00
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/937/457.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
היא צריכה ללכת לעזה ולהלחם על
רביב,
תל אביב,
25/05/05 13:51
|
זכויותיה כאשה שם! ושם היא תזדהה עם הסמלים ההמנון הצפירות והצעקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
צודק 100%
יהודי ימני,
תל אביב,
25/05/05 13:22
|
נמאס מהקטע שכל הזמן בודקים עם כל ערבי שמדברים איתו אם הוא נאמן למדינה או לו. אנחנו מדינה דתית שהסמלים שלה יהודים אז אי אפשר לצפות ממי שלא יהודי שיזדהה עם ההמנון למשל. אז די לצביאות ותחליטו אם אנחנו ישראלים אז באו נשנה קצת את הסמלים ואם אנחנו יהודים אז שלא נתלונן על מי שלא יהודי שלא מזדהה עם הסמלים של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בריחה מהמציאות איננה פתרון
מראם חמוד,
הגליל,
25/05/05 13:03
|
עיקר הבעיה של היהודים בחבל ארץ זה נמצאת אך ורק בראש. עבורנו הפלסטיניים, ועבור כל העולם למעט היהודים, החלוקה של ''שמאל'' ו''ימין'' אצל היהודים הינה חלוקה מלאכותית אשר באה לשרת את מטרותיה של תורה סופר-גזענית אשר נקראת ציונות (יעידו על כך, ועל אף קואלציה ציונית עולמית בעלת מוקדי השפעה ידועים ולא ידועים כאחד, עבודות אקדמיות חד-משמעיות -ובנוסף ע''ע בהחלטות האו''ם בנדון). העקרונות המנחים ואף התוכניות של הציונות הינם זהים כמעט לחלוטין בין ''שמאל'' ו''ימין'', ההבדל הוא בשיטה (גם זה לעתים רחוקות) ובקוסמטיקה, ושמישהו יזכיר לקוראים מהם ההבדלים ה''מהותיים'' הנטענים??!!! ונחזור לבעיה שבראש אצל היהודים: 1. הסף התחתון של האיידיולוגיה הציונית הינו גזעני ביותר ואביא דוגמה אחת מתוך אלפי דוגמאות קיימות; למה ליהודי שנמצא בקוטב הצפוני ישנה זכות אוטומטית לאזרחות ואילו לפלסטיני שמרכז חייו, ביתו, אדמתו, משפחתו ורכושו נמצאים כאן מזה מאות שנים אסור באיסור מוחלט, איסור הנושא בחובו עונשים כבדים בגין הפרתו, לחזור לביתו אשר אם לא נהרס שוכנו בו יהודים?!!!! אם זה אינו שיא הגזענות מה כן?!! 2. התכחשות לעובדות וטמינת הראש בחול אינה מורידה ואינה מעלה מאומה מההתרחשויות ההיסטוריות על אדמת המציאות. להפשטה, אם נמשיך לטעון השקם וערב שהשמש זורחת מכיוון מערב, השמש לא תתחיל פתאום לזרוח מכיוון מערב! לכן אם הציונים ימשיכו לטעון שהקמת המדינה לא המיטה חורבן על הילידים הפלסטינים זה לא ישנה את העובדה הגמורה כי אכן התבצעה כאן קטסטרופה העולה עד כדי פשעים נגד האנושות. 3. כל עוד לא שונתה דרך החשיבה של היהודים, החל ברעלים האיידיולוגיים שמזריקים המנהיגים היהודים לעם מדי שעה, כל הצדדים יוכלו חרב לעד (וזהו האסון האמיתי עבור כל הצדדים באזור זה) 4. הטענה המרכזית של היהודים הינה כי הערבים יכלו אותם בהזדמנות הראשונה תוך ''זריקתם לים''!!! זוהי פרופגנדה ציונית אופיינית שאין לה כל אחיזה במציאות (ושמישהו יביא תימוכין מהצד הערבי ל''עובדה'' עתידית זו!!) פרופגנדה זו מקושרת באסוטיאציה מיידית לפרופגנדה הכי אפלה ונתעבת בתולדות האנושות אשר אחד מהוגיה בעבר הלא רחוק טען כי שקר יכול להפוך לאמת אם יחזרו עליו הרבה!!! לסוף, ברור לי כי קיים סיכויי תאורטי חזק לקיום בצוותא(ולא דו-קיום) של פלסטיניים ויהודים - אך הדבר קשור ברובו המכריע בראש של היהודים- אם ייעלמו היסודות הגזעניים של הציונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
סמי,
עוספיא,
25/05/05 22:38
|
|
 |
צריך להיתיחס לערבים כמו ל...
OK,
25/05/05 13:51
|
גרמנים אחרי מלחמת עולם שניה.. וזה אומר:
טרנספר סיפוח שטחים חינוך מחדש ודה - איסלמיזציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל = מדינה יהודית
יואב,
גליל,
25/05/05 13:38
|
לא מראם חמוד ולא אף אחד לא ישנו את העובדה שכאן תהיה מדינה יהודית ולא מדינה דו-לאומית שסופה שאחת מ-20מדינות ערב המקיפות אותנו. אני מצפה ממראם ומחמוד ומערביי ישראל האחרים לעזוב למדינה הפלשתינית שתקום, וכך נוכל לחיות בשכנות - שתי מדינות לשני עמים. הישארותם של ערביי ישראל - ובמיוחד אלה שאינם מבינים שעליהם לכבד את מדינתם - היא חומר נפץ.
וזה ממש לא קשור לשמאל או ימין. שמאל/ימין קשור לצורה בה אנו רוצים לפתור את הבעיות עם הפלשתינאים שאינם אשרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אני שמאלני ומדינת ישראל היא
אייל,
ת'':א,
25/05/05 12:54
|
מדינה ישראל היא מדינת היהיהודים ב48 הם בחרו להלחם או ברחו והפסידו לכן אנחנו לא מבקשים שהיא תזדהה אלא תכבד שהוא מושג ערבי ידוע לכבד זה לא לעמוד דום בצפירה או לשיר את התקווה אלא לעמוד כמו שחקני כדורסל בעת המנון או לא להתבלט בהפגנתיות. כי אם יש אירוע ששיך לקהילה לשה אנחנו הראשונים שנכבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כמה שנאה
מירי,
מודיעין,
25/05/05 12:27
|
השנאה שנשפכת בין השורות, מפחידה אותי. ימניים, שמאלנים, דתיים, יהודים, ערבים, פלסטינים וכד'... חברה זו מדינת היהודים, ואם נרצה או לא עלינו לחלוק אותה עם עם נוסף, אז בואו נרגע ונחשוב חיובי איך אפשר לחיות ביחד. בואו נפסיק לחפש מה כל כך רע ושלילי אצל האחר, זה לא יביא לשום פתרון. לגבי עביר, לדעתי היא הייתה מעולה (כאדם, מבלי שום קשר לעדה, דת וכיו''ב). יחד עם זאת קשה לי לקבל את התייחסותה להמנון ולו בשל העובדה שכיהודיה גאה, כישראלית, כאחת שנולדה בחו''ל וחייה שנים בחו''ל, בחיים לא חשבתי שלעמוד בשירת המנון של מדינה כלשהי, נוגד את עקרונותי. עביר טעית בנק' זו, בטוחני שכל ישראלי יעמוד בשירת ההמנון הסורי, לבנוני או אחר אם יהיה בסיטואציה שכזו (ואלו עמים אוייבים שמעוניינים למחוק אותנו ממפת האזור). אינך חייבת להרגיש שייכות להמנון ולדגל ישראל בכדי לכבדו. יחד עם זאת זכותך לשאוף להמנון ולדגל משלך (אבל זו נק' אחרת לגמרי). חבל שנהגת כך, לדעתי היית מתחרה מעולה, עם חזון חשוב מאד למדינה כולה, ערביות ויהודיות כאחת. המשיכי לפעול למען חזונך, בטוחני שעם כוחות משותפים של כל תושבי המדינה, את תצליחי, ובגדול. הינתקי מתחושות הכעס, העלבון זה רק עוצר בעדך ולהתקדם ולהגיע למטרה נעלה ונכספת שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
פוליטיקלי קורקט
חיים,
מלבורן,
25/05/05 12:13
|
הפוליטיקלי קורקט משתולל בכל העולם המערבי. אבל בארץ,השמאלנים מנסים תמיד להיות טיפ טיפה יותר,כדי להיות מקובלים על חבריהם ,עוכרי ישראל בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כולנו עביר
איימן עודה,
חיפה,
25/05/05 12:04
|
גם מרים בן פורת (מבקרת המדינה לשעבר) אמרה שההמנון לא יכול ליצג את אזרחי המדינה הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איימן,כבר שמענו אותך מספיק
סמי,
עוספיא,
25/05/05 18:30
|
|
 |
אז מה? אתה רוצה הימנון אחר?
שתי מדינות,
לשני עמים,
25/05/05 13:50
|
|
 |
36.
מחלת הרדיפה של הנאמנות
מ.,
25/05/05 11:55
|
אני נותן את תגובתי למרות שלא צפיתי בתוכנית מאחר ואני נמצא בשליחות בחו''ל מטעם מדינת ישראל. ותגובתי תסתמך בעיקר על התגובות של האחרים.
בכל תוכנית אקטואליה שמשתתף בה ערבי ישראלי שאלת הנאמנות למדינת ישראל תהיה אחד הנושאים העיקריים לדיון. השאלה שצריכה להיות אינה האם האזרחים הערבים נאמנים למדינה, אלא מה עושה המדינה כדי לחזק את נאמנות אזרחיה הערבים לחוקיה ולערכיה?
שאלת הנאמנות תמיד עולה כקורלציה של זכויות וחובות ומקושרת באופן אוטומטי עם סוגיית השירות הצבאי, כאן אני רוצה להזכיר לכולם שמדינת ישראל היא זו שויתרה על חובת השירות של ערביי ישראל בצה''ל וכי אותם אזרחים לא השתמטו משירות זה. להזכיר כי גם היהודים הדתיים לא משרתים בצה''ל אולם המדינה לא הפלתה בכלל בינם לבין היהודים המשרתים בצה''ל והם מקבלים את אותם זכויות. ועוד, אף אחד לא מתשאל אותם בשאלת נאמנותם למדינת ישראל, אלא בעניין התקציבים היחודיים שהם מקבלים.
הזכות שניתנת ליהודי שגר בארה''ב לתמוך ביהודים שיושבים בישראל ולהתערב בענייניה הפנימיים של המדינה - למרות שהוא אזרח אמריקני ולא אזרח ישראלי - אותה זכות עומדת לרשותו של כל ערבי ישראלי לתמוך במאוויו של כל פלסטיני למדינה עצמאית ולסיום הכיבוש. איני רואה שיש סתירה בין שאלת הנאמנות למדינה והתמיכה בזכותו הלגיטימית של העם הפלסטיני למדינה עצמאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני הבדלים קטנים.
מיכאל ברגמן,
25/05/05 12:29
|
ישראל וארצות הברית לא נמצאות במלחמה ככה שאין ניגוד אינטרסים בתמיכה בשתי המדינות, להיפך. בזירה העולמית ישראל וארה''ב נמצאים הרבה פעמים באותה סירה.
בנוסף, התמיכה של ערביי ישראל בפלסטנים הרבה פעמים היא גם תמיכה בטרור, או שכבר הספקנו לשכוח את צעדות האבל בעקבות ההתנקשות ברוצח אחמד יסין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תפסיקו לדאוג לערבים
סמי,
עספיא,
25/05/05 11:46
|
מה קורה לכם?השתגעתם?היהודים הם אלה שמקופחים במדינה-וגם הדרוזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמי הדרוזי תכניס את הלשון עמוק
אדם,
25/05/05 19:32
|
פעם מניאק תמיד מניאק ככל שתכניס את הלשון שלך לחרא ותלקק יותר ישנאו אותך יותר. אל שתכח אף אחד לא אוהב בוגדים כולל היהודים תורכם עוד יבוא אל תשכח מה נעשה לצד''ל . כל כלב בייגי יומו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא חראאם ....רוצה שקל??
ל"ת
הההההה,
25/05/05 12:38
|
|
 |
ההה תביא שקל קח שכל
ל"ת
איפה,
תא,
25/05/05 12:57
|
|
 |
34.
איתמר תעשה לי זיפים
ל"ת
יוסיס,
25/05/05 11:39
|
|
 |
33.
כש'זקופי הראש' יורידו את שלך
צפעונים בחיקנו,
ארץ הגליל,
25/05/05 11:35
|
|
 |
32.
מספר שימושים נוספים לכסף
עמית (שם בדוי),
עמית (בדוי),
25/05/05 11:34
|
א. הקמת מוזיאון אשר יתעד את חייו של דובי גל, מהיותו קטן ועד היותו...קטן.
ב. הקמת תערוכה אשר תכלול מוצגים בלעדיים מהסרט ''מלך הסלים''
ג. קניית דומיין העונה לשם Dubi Gal, אשר ישמש כמתחרה לGoogle, אך יהיה שונה בכך שכל מילת חיפוש אשר תוזן תוביל לאתרו הרשמי של דובי גל.
ד. פיתוח לייו חדש של מוצרים לטיפוח הגבר, כגון:
1. דובי 1.1 - בשום חדש בניחוח זיעה.
2. משאבת אף - הקטנת אף מיידית וללא כאבים.
3. בגדים חדשים ומעוצבים בהתאם למידותיו של דובי. המידות יהיו החל מ- It's So Small ועד למידה ה''מפלצתית'' Small.
ה. הקמת אתר מעריצים למגיב העונה לשם ''עמית''(שמו של כותב תגובה זו הינו בדוי)
ו. הקמת אתר הכרויות אשר יתבסס על שיטה חדשנית, לפיה יתבקשו הנרשמים לענות על שאלון אשר עוסק בדובי גל בלבד ולא בפרטיהם האישיים.
ז. הקמת פסל ענק(עד כמה שאפשר לנוכח הנסיבות) של דובי גל במרכזה של כל עיר.
בברכה,
עמית(שם בדוי, השם האמיתי הוא עמית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמית אתה גאון!
יוסי,
רעננה,
25/05/05 12:38
|
אם אתה היית משתתף עם הרעיון הזה בתוכנית היית מקבל 5 מליון בלי שום ספק! תירשם מהר להמנהיג 2!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתמר =
ל"ת
טעות,
25/05/05 16:16
|
|
 |
31.
מילים כדרבנות! מאמר שנון ויפה.
תמי,
25/05/05 11:31
|
איזו צבועה ומתחסדת גילה אלמגור. שמאלנית? זו פסבדו שמאלנית מצקצקת בלשונה. כל הכבוד לעביר, ערבייה גאה, יפה, רהוטה, לא מתרפסת ולא מתלהמת. יש לנו הרבה מה ללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
מישה,
25/05/05 19:43
|
יש לנו מה ללמוד: שיעור מספר 1: אני גאה במדינה יהודית ובסמליה. שיעור מספר 2: אני יהודי ישראלי ולא פלסטיני. שיעור מספר 3: כולי הבנה למיעוט שמרגיש לא שייך - ישיחפש ארץ בה ירגיש שייך ויעבור לשם (כך אני עשיתי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אחת ולתמיד-גזען הוא זה שלא
ישראלי,
25/05/05 11:26
|
מקבל את הזכות של העם היהודי למדינה יהודית- ולסמלים יהודיים...בדיוק כמו שיהודים במדינות ערב מקבלים ומכבדים את הסהר על דגלם במדינתם המוסלמית כך גם הערבים כמיעוט צריכים לעשות במדינת ישראל. מי שאינו מקבל את הזכויות של העם היהודי - הוא הגזען. אני כאדם שמקבל את הזכויות של העם הפלסטיני למדינה משלו, יכול להגיד זאת בפה מלא - ישנם גזענים פה אבל הם אינם מהצד היהודי! כל מה שיהודי במדינה הזאת גורם להם להקיא..... בושו לכם! מטרתכם הברורה להפוך את ישראל לפלסטין. אתם משתמשים במילים כמו גזענות רק כדי לטשטש את האסטרטגייה המאוד ברורה שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הייתי...
דני,
25/05/05 11:25
|
|
 |
28.
בושה שפלסטינית השוללת את
מדינת היהודים,
25/05/05 11:17
|
הזכויות של העם היהודי למדינה משלו. ולהימנון משלו - מגיעה בכלל לשלב כה גבוה. הצוות מזמן היה צריך לשלוח אותה ל''דרוש מנהיג'' בפלסטין. פה זאת ישראל - מדינה יהודית שהוקמה למען העם היהודי. אם לא טוב לה, פלסטין זה פה לא רחוק. כן חברים, אני יודע שזה מאוד קשה לקבל את העובדה המצערת שגם לעם היהודי מגיע מדינה יהודית אחת בכל העולם. זה מאוד קשה לגזענים.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
תומר,
25/05/05 11:45
|
אנחנו לא צריכים להתנצל על עצם קיומנו. אם לא טוב לה היא יכולה לפתוח את הפה באירן שם מכבדים זכויות אדם, בעיקר של נשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מדוע שהעם היהודי יבחר פלסטינית
אני,
25/05/05 11:10
|
להיות המנהיגה שלו? זאת הרי התאבדות קולקטיבית שלנו היהודים. הבחורה הנכבדה לא מסתירה את האינטרסים הברורים שלה, והם אינם תואמים את שלנו... הם מובילים למצב שרק פלסטין תהיה פה בעבור העם שלה. פשוט לא ייאמן אם יש יהודים המוכנים למצב כזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בארה''ב דבר ראשון הנאמנות לדגל
ל"ת
נאמן,
25/05/05 11:02
|
|
 |
כי שם הדגל הוא לא סמל דתי
toog,
25/05/05 11:16
|
|
 |
יש הרבה מדינות עם צלב על הדגל
קשה לה מסכנה,
25/05/05 11:51
|
בעיקר באירופה - ואם הייתי אזרח אותה מדינה מעולם לא הייתי מעלה על הדעת לדרוש בעזות מצח שינוי הדגל וההימנון כי הוא לא מייצג אותי בור מיעוט. מדינת ישראל הוקמה כבית וכמקלט לעם היהודי שנרדף בגלות במשך 2000 שנה (וזאת למרות שלא היו לו דרישות טריטוריליות או שעסק בפעילות טרוריסטית כנגד העמים בתוכם ישב). בתור מיעוט היא זכאית לזכויות וחובות ככל אזרח שינוי שם המדינה לפלסטין אינו אחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק כ''כ יש הרבה מדינות
ל"ת
עם סהר,
על הדגל,
25/05/05 14:16
|
|
 |
25.
מה לקחת אח שלי?
סטלן,
25/05/05 10:47
|
חבר'ה אל תכעסו, הכותה בדיוק היה בסוטול מהמנה של הבוקר. תתחילו להתעורר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הוא צודק
ש,
25/05/05 10:42
|
צריך להזכיר לכולנו למה אסור לתת ל''ערביי ישראל'' זכויות בלי שישאו בחובות, ושצריך לטפל בבעייה הזו חזק ולהעניש אותם קשות על גילויי בגידה וחוסר נאמנות למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כמה שטויות במאמר אחד!
חובת השמאלני,
25/05/05 10:41
|
ברור שבכדי להיות כתב ב''תרבות''- אמו, חובה להיות שמאלני, להתייפייף עד זרה, ונורא לאהוב את המועמד/ת הערבי/ה (ולתעב, בהתאמה, את המועמד/ת המתנחל/ת). מאחר ואני, ברוך ה', לא כתבת תרבות, אני יכולה להרשות לעצמי להגיד את האמת: עביר קובטי לא הוכיחה יכולת מנהיגות. השופטים הציוניים לא חייבים להעניק לדמות אנטי-ציונית מילגה להפצת אמונותיה הפוגעניות. ולא, אין מצב שערבי/ה אנטי-ציוני, המאמין שבסופו של דבר, נוכחותנו על האדמה הזאת היא שואה עבורו - יזכה לשיוויון. זו האמת הבכלל לא מצערת, מבחינתי, כי אני - קודם כל - נאמנה לעצמי ולעמי. שני דברים יש לי להגיד על טיעון הבדידות הקובטית בפריים-טיים של הכותב: 1. כן, אני יודעת שהטיעון שחוק, אבל בכל זאת - הוא אמיתי: לישראלי (או כל אדם שאיננו ערבי) לא היה סיכוי להגיע לפריים-טיים דומה במדינה ערבית. 2. לא ראיתי את הכותב שופך דברים דומים כשהעיפו את מוריה לפיד. גם היא, אגב, היתה מתנחלת בודדה על המסך, ולא רק בתוכנית הזו. ואגב, לו עביר קובטי תשב - כפי שמייחל כותב המאמר בסוף דבריו ההזויים - בפאנל דומה, בעוד מספר שנים - היא תוכיח את אותה אובייקטיביות שהוכיחה כשעמדו להעיף את מוריה לפיד המצויינת, או כל משתתף אחר, שדעותיו ימינה משלה. היא לא אובייקטיבית, ולא מתיימרת להיות כזו. היא פלשתינית גאה, והלוואי שכותב המאמר היה - בהתאמה - ישראלי גאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאת פדיחה!
ממש לא מוריה!!!,
26/05/05 08:55
|
למה מה, עולמך הצר כעולם נמלה לא מאפשר לך לחשוב שאולי יש עוד כמה אנשים בארץ הזאת, שערביה בפריים-טיים לא עושה להם את זה, אבל מוריות בפריים-טיים דווקא כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאת מוריה !!!!
ל"ת
פדיחה!!,
25/05/05 12:33
|
|
 |
22.
היא ערביה יפה?!!!! מכוערת!
אורי,
25/05/05 10:36
|
לא ראיתי את התוכנית אך על סמך התמונה אני המום מהניתוח האסתטי שלה בהפנייה לכתבה. מצטער מאוד, בחורה מכוערת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הכותב הוא קשקשן בגרוש
הפרשן,
25/05/05 10:30
|
הכותב כמו כל השמאלניים שעדיין לא הפסיקו את הזיותיהם, ממשיך לא לראות את העובדות הפשוטות, אלא רק את חזיונותיו הפרטיים והדימיוניים.
שאלה פשוטה לכותב ההוזה שאולי תחזיר אותו מהטריפ שהוא נתון בו כמו חבריו השמאלניים, לאדמה. האם בארה''ב היו בוחרים למנהיג מי שאינה מכירה בזכות קיומה אלא קוראת למוסלמים לכבוש אותה ???
האם בהולנד ה''ליברלית,'' היו בוחרים אחת כזאת ?? וכך הלאה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל הכבוד לעביר על הנחישות
ישראלי,
ירושלים,
25/05/05 10:28
|
וכל הכבוד לשופטים על שלא נתנו לה להתחמק מהנושא.
עביר הוכיחה נחישות ודבקות ברעיונות שלה. יפה מאד.
השופטים הראו שאסור לטאטא עובדות כאלה מתחת לשטיח. צריך לקרוא לילד בשמו. אדם שכופר בערכי היסוד של המדינה שהוא חי בה לא יכול לצפות לקבל הקצבה של מיליוני שקלים (ולא משנה לאיזו מטרה) מאותה מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
התחליף של חנאן אשראווי
ציפי,
תל אביב,
25/05/05 10:25
|
לא היה סיכוי שהיא תבחר עם אנטי כזה נגד המדינה. היו צריכים להעיף אותה כבר ממזמן מהתוכנית כשכל הסימנים האלו התחילו. היא יכולה להחליט את חנאן אשראווי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ביזיון
ענבר,
25/05/05 10:20
|
צוות השופטים ביזה עצמו בהציגו לעביר שאלות קנטרניות. ההפקה החוותה קידה עמוקה לאליל הלאומנות השבע כאשר נתנה זמן מסך בלתי מוגבל למופע הזה. אף אחד משאר המועמדים לא נראה נצלב ומשופד ע''י השופטים לאורך כ''כ הרבה דקות שידור! יותר משהיתה זו טלויזיה רעה - לכל אורך התוכנית היומרנית הזו - היתה זו אזרחות מבישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עביר המשיכי כך! גאווה לכולנו!
נורית,
אשדוד,
25/05/05 10:20
|
גם אני בתור יהודיה מרגישה שעביר משקמת את הזהות הישראלית שלי: אפשר לחיות ביחד, לא רק בתכנית ריאליטי אלא גם בריאליטי עצמה, גם בלי להסכים ובלי להזדהות עם אותם ערכים - חשוב לדבר על זה ולא לדכא את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדרך שלך תהפכי לפלסטינית!!!!!!
ל"ת
2מדינות לשני,
עמים!!!!!!!!,
25/05/05 11:12
|
|
 |
16.
אדם ששונא את עצמו
שפוי,
תל אביב,
25/05/05 10:18
|
שלא יתפלא ששונאים אותו
איזה שנאה עצמית לעם היהודי -מגעיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
היא אחלה מנהיגה...
יוסי,
אור יהודה,
25/05/05 10:16
|
אבל לא למדינת ישראל....שתהיה מנהיגה במדינת פלשתין או כל מדינה ערבית אחרת ושם שתלמד את המוסלמים הקיצונים את זכויות האיזה וזכויות הפרט....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מעריצה אותה על האומץ והגאווה
אלה,
ירושלים,
25/05/05 10:03
|
כל הכבוד לה שלא השתפנה מול הפאנל האווילי. היא מודל לחיקוי לנשים לא פחות ואולי יותר מאשר לפלסטינים.
הכי מצחיק הוא שהעיפו אותה בגלל שהיא פלסטינית, כי מבחינת מנהיגות היא הייתה הכי טובה, הכי אנושית והכי אמיתית.
מזכיר לי את הסיפורים שגדלנו והתחנכנו עליהם על האנטישמיות, רק שהפעם הקרבן היתה פלסטינית, והמקרבנים היו היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תפתח '' חומסיית עביר''
אבי,
נתניה,
25/05/05 10:02
|
|
 |
12.
כל הכבוד לעביר
ג'לה,
25/05/05 10:01
|
מספיק כבר עם יפי הנפש המתחסדים!!! עביר- ישר כוח על העמידה האיתנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שמע נא, שמאלן
אלי,
25/05/05 09:59
|
אולי לא לימדו אותך בחוג ללימודי המזה''ת, לערביי ישראל כמו לאחיהם מסביב, יש מטרה אחת. הם אלה שחגגו כל פיגוע, הם אלה שהצטרפו לאינתיפדה, הם היו רוצים מה שנראה שאתה רוצה, ישראל כמדינה דו-לאומית, כלומר עוד מדינה ערבית. מתי תקלטו כבר שזאת המטרה הסופית שלהם, אם לא גרוע מזה...? זה שאתה מצטלם בפוזת ''האדם החושב'' לא אומר שחשבת עד הסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פתאטי והמחשבה שלך רק מוספי
ל"ת
ה רחמים על מוחך,
25/05/05 12:29
|
|
 |
אולי תענה לענין?!
ענת,
25/05/05 19:24
|
לערביי ישראל כמו לאחיהם מסביב, לערבים יש מטרה אחת? הם אלה שחגגו כל פיגוע? הם אלה שהצטרפו לאינתיפדה? הם היו רוצים לראות את ישראל כמדינה דו-לאומית, כלומר עוד מדינה ערבית? מתי תקלטו כבר שזאת המטרה הסופית שלהם, אם לא גרוע מזה...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מי שלא מכבד הימנון מדינה
עופר,
25/05/05 09:52
|
שלא יצפה שיכבדו אותו
לא רוצה שתשיר אבל שתכבד כמו שכל אחרון שחקני הכדורגל עושה בהימנון של כל קבוצה אחרת
יש בעיה לערביי מדינת ישראל ובצדק עם ההימנון אבל עד שישנו את ההימנון שיכבדו את המדינה בה הם חיים ואת הימנונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם החרדים לא עומדים בהמנון
ל"ת
לעופר הגזען,
25/05/05 10:36
|
|
 |
9.
בני גאון- אתה פשוט פאתטי
ל"ת
אני,
25/05/05 09:52
|
|
 |
8.
עביר- את מקסימה! ומצויין שהגעת
בהצלחה!,
25/05/05 09:48
|
|
 |
7.
עביר היא מנהיגה אמיתית
עצבנית,
מרכז,
25/05/05 09:42
|
והתגובות המתחסדות של השופטים, העובדה שהם חיפשו תירוץ לא לתת לה לזכות, רק הוכיחו את זה. הסיבות שבגללן הם פסלו אותה, והכוונה היא לא לעניין הדגל וההמנון, הן אותן סיבות שבגללן אחרים צויינו לשבח. היא גם היחידה שהציעה פרויקט שיש לו משמעות חברתית אמיתית, שישפיע על משפחות שלמות ולא רק על קבוצה קטנה של בני נוער. אבל ברור שבמדינה לאומנית כמו ישראל אין מקום לעמדה שלה. כי היא מפחידה, כי היא אומרת את האמת, כי היא לא מפחדת להגיד את מה שרבים חושבים: אל תצפו ממני להתמסר לחגיגה שלכם אם אתם מוציאים אותי מחוץ למחנה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עביר קופטי תהיה ח''כית מצויינת
ל"ת
תומך בעביר,
25/05/05 09:40
|
|
 |
5.
הכותב הוא יהודי או פלסטינאי?
רביב,
תל אביב,
25/05/05 09:38
|
כל מהלך הקריאה הייתי בטוח שערבי גאה ובטוח בעצמו כותב עד שראיתי שהוא כנראה מוסווה בשם יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל קיצונים כמוך הלכה המדינה
ל"ת
אתה גזען,
25/05/05 10:39
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל
אתה אדיוט,
25/05/05 11:53
|
|
 |
גזענות=מדינה יהודית???????????
אתה הגזען!!!!!!,
25/05/05 11:42
|
מה, רק לעם הפלסטיני מגיע מדינה. מה,רק לעם הפלסטיני מגיעות זכויות? צר לי לאכזבך, גם לעם היהודי מגיעות זכויות: מדינה יהודית, דגל יהודי והימנון יהודי. אם אתה שולל זאת - אתה הגזען!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תן לי להבין???
ערבי,
25/05/05 12:26
|
אז אתה אומר שלכל עם יש לו את הזכות לבחור בדגל ובהמנון בלי להתחשב באחר ...נשמע לי שאתה מצדיק את הדגל הנאצי והממנון הנאצי??? ואל תגיד זה וזו ....כי מה שמגיע לך מגיע לאחרים ומה שלא מותר לאחרים גם לא מותר לך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה משווה
יהודי גאה,
25/05/05 12:51
|
עם זכאי לבחור את דגלו הימנונו והאידיאולוגיה שלו כל עוד זה לא פוגע/בא על חשבון האחר. האידיאולוגיה של הנאצים היתה תורת הגזע ובשמה הם חיסלו עמים שלא התאימו לתפיסתם. דגל עם מגן דוד או המנון יהודי למדינה היהודית היחידה בעולם לא פוגע בזכותך להיות מוסלמי או ערבי אלא בא לשמש סמל ליהודים שזה ביתם, וגם לא דוגל בהשמדת המוסלמים או האיסלם. ברבות ממדינות אירופה יש צלב על הדגל ואף יהודי שגר שם בתור מיעוט לא דרש לשנות אותו כדי שיתאים גם לו אז תפסיק לקשקש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו נעשה סדר
רביב,
תל אביב,
25/05/05 13:22
|
במדינה נאורה ראוי שמנהיגיה יהיו לויאליים לסמליה ומטרותיה. שאם לא כן לא ראויים הם להנהיג. לכן לא מגיע לעביר לקבל. ולא רואי שיהודי נאור כעיתונאי הזה יתמוך בה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא בטוח...
משה,
25/05/05 09:38
|
שאם היא הייתה ממשיכה בקו של הפלסטינית הגאה ועושה כמה שינויים היה מצב שהיא זוכה או ואז היינו מראים לעולם כמה ליברלים אנחנו שנותנים למיעוט לזכות בראיליטי כמו שארה''ב נתנו לשחורים לזכות בכוכב נולד כדאי שהם ישארו שקטים ולא יעשו בלאגן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
גילה אלמגור התגלתה כגזענית
ל"ת
בושה לתוכנית,
25/05/05 09:34
|
|
 |
אכן. גזענית, צבועה ומתחסדת.
ל"ת
מפתיע,
25/05/05 12:34
|
|
 |
גילה אלמגור, תתנצלי!
מה זה?!?!,
25/05/05 20:57
|
גילה יפת הנפש והעיניים הייתה על תקן המורה הלאומית ונזפה בזעזוע והתחסדות בעביר קופטי. תתנצלי, גילה. הגזמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למר ענברי
יהודיה עם כבוד,
25/05/05 09:34
|
בני הדור הזקוף הערבי ישראלי לא רוצים את כותב המאמר הזה ולא את שאר בני העם היהודי על אדמת ישראל . וישמחו להניח חרב על צוארך תזהר אדון ענברי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מאיפה השגת את הדעה הזאת
ערבי בן הדור,
25/05/05 12:22
|
אם זה בכוחות עמך אז כל הכבוד!! לך!! אנו רוצים לחיות בשוויון לקבל את הזכויות ללא שום תנאי , כמו בכל מדינה מתוקנת.... ועוד משהו אנו בעד שתי מדינות לשני עמים להפך מאתכם ,אחרת לא הייתם בוחרים בשרון !!! לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האחים שלך בשטחים בוחרים חמאס
היהודי,
25/05/05 19:02
|
|
 |
1.
לא לשכוח שהיא פלסטינית-היא
הקול השפוי,
25/05/05 08:36
|
אינה מקבלת את הנוסחה של שתי מדינות לשני עמים, אם אינה מבינה שגם לעם היהודי מגיעה מדינה משלו, לרבות סמלים יהודיים והמנון יהודי. זאת היתה בושה וחרפה אם אדם שאינו מקבל את הזכות שלנו היהודים למדינה יהודית - יהיה המנהיג שלנו. היא פלסטינית והיה יותר נכון ויותר ראוי אם היתה נבחרת להיות נציגת פלסטין. זאת האמת האמיתית. והגיע הזמן שהשמאל הקיצוני יתחיל להבין את המציאות, כי אחרת העם היהודי יישאר ללא מדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמריקה היא הייתה עומדת בזמן
היה ב,
אמריקה,
25/05/05 10:38
|
ניגון ההימנון. והיא היתה עומדת בזמן המנון של כל מדינה זרה. רק שהיא רצתה להראות חוסר כבוד( !) למדינת ישראל. ולבוז לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפוי???????????
Inbar,
25/05/05 10:22
|
היא לא שללה את הזכות של העם היהודי לסמלים והמנון. היא אמרה בכנות שסמלים אלו והמנון זה אינם מייצגים אותה. הבדל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את מתעקשת להיות פלסטינית
מדינת היהודים,
25/05/05 11:30
|
זאת זכותך. אבל אל תנסי לכפות את תורת העולם ההרסנית שלך על כל העם היהודי היושב בציון. תתפלאי, גם לעם היהודי מגיעה מדינה יהודית (לצד מדינת פלסטין), ואם את לא מקבלת זאת... אזי שאת האחרונה היכולה לקבוע, מי פה השפוי, ומי לאו!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה שלך!
אורית,
חולון,
25/05/05 09:45
|
די מספיק עם ההתחסדות המלוקקת והשמאלנית של אנשי התקשורת. נמאס לי לראות כמה לערבים קשה. הם הביאו את זה על עצמם!! אם הם היו חכמים מספיק, הם היו מבינים שההתנהגות שלנו כלפם במחסומים וכפרים נובעת אך ורק מהגנה עצמית ותו לא. לי אישית אין טיפ טיפת רצון להרע להם וגם לא לשאר אזרחי מדינת ישראל. נמאס לי מכל רגשות האשמה שהם מנסים להטיף לנו! די מספיק! עם התנהגות כזו לא יהיה לנו שקט ושלום גם לא עוד 20 שנה. ואגב, גם לנו, ליהודים קשה. אם שכחתם... אזרחית ישראלית גאה (מה הפלא שטלעד יורדת מהמסכים...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל ימין קיצוני, המדינה תגמר
ל"ת
ל-1,
25/05/05 09:41
|
|
 |
כמה נכון!!!!
ל"ת
הילה,
25/05/05 09:35
|
|
 |
עביר קופטי בחורה ישרה וחזקה
ל"ת
אתה גזען,
25/05/05 09:34
|
|
 |
הזכות של העם היהודי למדינה-
אתה הגזען פה!,
25/05/05 11:04
|
משלו, להימנון משלו, ולסמלים משלו הם גזענות??? מאחר ואני מכבד את הזכות של העם הפלסטיני למדינה משלו, אני מרשה לעצמי לומר לך שאתה הוא הגזען היחיד פה! מי שאינו מקבל את הזכויות של העם היהודי למדינה ולסמלים יהודיים - הוא הגזען!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
reses
south africa,
south africa,
25/05/05 12:42
|
|