 |
39.
די לבילבול המוח
ל"ת
מיברג הנודניק,
29/05/05 16:51
|
|
 |
38.
אלליי...
אילון,
שרון,
28/05/05 10:06
|
מודה, לא קראתי את כל הכתבה, למעשה נשברתי אחרי כמה שורות כשהתחוור לי שפס הגלילה בצד ימין מבשר על מאמר כאורך הגלות...
בחיי, לא האמנתי שיכול להיות אדם כזה משועמם שישקיע שעות של כתיבה ואנרגיה שמספיקה לשבע אורגיות בכתבה שכל מטרתה היא קטילת ז'אנר קולנועי..
רון מחמדי, לבי לבי אתך... צר לי על שכמותך, בן עדת המבקרים שכבר נאמר עליהם שמחוסר יכולת לעשות ותסכול על אי הצלחה, הפכו מבקרים נדמה לי שמישהו חכם אמר פעם, ''מי שיכול עושה, מי שלא יכול לעשות - מלמד, ומי שלא יכול לעשות וללמד - מנהל..'' אז יש לי תוספת, מי שלא יכול גם את זה וגם את זה וגם את זה - מבקר...
חביבי, לא אוהב, אל תלך לראות! אתה ממש לא חייב ,ו..אמממ, אגב, אם לא סיפרו לך, זה בסך הכל קולנוע, בידור, אתה יודע.. כך שבפעם הבאה שאתה מנסה להתפלסף ולכתוב מאמר שמתאים יותר לכתב עת מדעי בתחום מכניקאת הקוונטים, תעצור רגע ותבין שאנשים צריכים בידור, גם אם זה סרט מטופש, ילדותי ומתאים לנאנדרטלים.. ולראייה, הכדורגל בעולם מושך אליו כצוף מילוני צופים משולהבים למרות שמדובר בחבורה של 11 אנשים שרודפים אחרי כדור... אז תן לנו להנות וחסוך מאתנו את הניתוחים המלומדים.
תודה מראש אילון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
דינוזאור
C3PO,
27/05/05 20:53
|
דינוזאור, זה מה שאתה רון מייברג באמת. בארץ נאורה לא היית מחזיק בתור מבקר תרבות אפילו דקה, בטח שלא 20 אלף מילה. אתה זקן ובאמת משמים לקרוא את הביקורת הטרחנית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יש ל מזל שהמציאו את האינטרנט
ניר,
27/05/05 00:17
|
|
 |
35.
תמות כופר שכמותך.
ל"ת
Luke,
26/05/05 17:39
|
|
 |
34.
Star wars הסרט הטוב ביותר.
ל"ת
Obiwan Kenobi,
26/05/05 17:37
|
|
 |
33.
כולה 30 שקל ושעתיים...
אדי ויידר,
26/05/05 10:33
|
אני לא אתלהם נגד הכותב, ולא אהלל את הטרילוגיות. רק אגיד שמדובר בסרט, סרטים, שמשרתים את המטרה - השקעה קטנה, בריחה לשעתיים, כמה חזיונות, קצת כיף. כי מה זה קולנוע? כל אחד מוצא את מה שהוא מחפש. אני לא חושב שלוקאס רשע (נאצי, הימלר, גבלס) רק בגלל שהוא רוצה להרוויח כסף ולהיחקק בדפי ההסטוריה. וגם לא בכוונתו להנפיק סדרת טלוויזיה בהמשך. יש לזה קהל. והרבה. יש אנשים שזה עושה להם רע, כמו מייברג, ויש כאלה שמחכים לזה. והם רבים הרבה יותר... ואגב - יש כאלה שאוהבים את באדווייזר... אולי לא בישראל, אבל בשאר העולם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צודק אבל...
אובייקטיזי,
26/05/05 09:15
|
לא היה צורך בעבודת המאסטר הנ''ל. יכלת לומר את זה בשתי פסקאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Impressive, now release your
ל"ת
D. Vader,
anger,
26/05/05 07:52
|
|
 |
30.
פשוט חרא של סרט!!!
איככככס,
בעעעע,
26/05/05 07:33
|
ראיתי אותו שלשום. בזבוז כסף!!!
לא ראיתי משחק כזה גרוע אפילו בטלנובלה בע''מ... בקטע של הלידה כבר לא יכולתי להתאפק ופשוט התפוצצתי מצחוק.. סרט פשוט עלוב... והעלילה... ג'ורג' לוקאס כתב אותה בסופ''ש אחד תוך כדי משחק גולף... פשוט גועל נפש.
אבל נחמד ויזואלית... ויש כמה קרבות שווים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צודק לגמרי!
מאוכזב,
תל אביב,
26/05/05 06:36
|
סרט על הפנים! משחק גרוע! הרבה קטעים הזכירו לי טלנובלה דרום אמריקאית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אולי בגלל שהסרט לא נועד לבני60
ל"ת
לינדה,
26/05/05 03:41
|
|
 |
אז למי הוא נועד?
metalboy,
Netania,
26/05/05 08:29
|
גם זה שיצר אותו בן 60... דיקטטורים צעירים, אתם חושבים שהכל נוצר רק בשבילכם? ולרון הקדמון - אני מסכים איתך בגדול. אבל הביטלס רחוקים מלהיות לואו-טק. בזמנם, הם היו נחשבים להיי-טק של המוזיקה, ההפקה וההקלטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מרבית סרטי המד''ב
אאא,
26/05/05 02:10
|
בעשרים השנים האחרונות,כמו גם משחקי המחשב מבוססים על אפקטים ויזואליים ותו לא או יריות ופיצוצים של כל מה שזז בזירת המשחקים. לדעתי זה מעיד על ניוון תרבותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אתה מקבל שכר לפי מילים ?
לכותב,
26/05/05 01:55
|
|
 |
כן.
מייבערג,
לא עסקך,
26/05/05 10:13
|
בהתחלה היו שם גם קטעים מספר הטלפונים, אבל דנקנר עלה על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
סרט מרהיב וחרא
דוב,
26/05/05 01:27
|
נהיניתי מאוד מהסרט כמפגן ויזואלי מדהים. בלי קשר, העלילה מפגרת ולא משכנעת, הדמויות רדודות כקרטון ואת הדיאלוגים של אנאקין בתי בת ה 6 יכלה לביים (וכנראה גם לשחק) יותר טוב...
אז....נכון....שאני כנראה יותר קרוב לגילו של מייברג מרוב המגיבים אבל בכל זאת ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הביקורת של מיברג
רועי,
רומניה,
26/05/05 00:06
|
יצירה מילולית מבריקה של מיברג (כדרכו), העוסקת ביצירה קולנועית מבריקה של לוקאס (גם כן כדרכו). נראה שמיברג דווקא אוהב מאד את הטרילוגיה הכפולה, כמו מרבית שוחרי הקולנוע, אך מייצר פרובוקציה סיפורית, לשם הנאתו ובתוקף כישרונו ככותב. בקיצור נראה שמיברג הצופה איננו מסכים עם מיברג הכותב. אני אמשיך להעריך את לוקאס כקולנוען ואת מיברג כעיתונאי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מישהו מבין מה כל זה אומר?
אורי,
25/05/05 23:56
|
קראתי וקראתי, אבל מה בעצם הוא רוצה להגיד? חוצמה שהוא לא אוהב את לוקאס לא הבנתי כלום.
מפרסמים כל דבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תפסיק לאכול שעועית !
ל"ת
לוק,
25/05/05 22:39
|
|
 |
21.
הגזמה. אבל, טור שלם בלי דילן!
רפיק,
ת''א,
25/05/05 21:41
|
|
 |
20.
דוקא הכותרת הזו?
קוראת,
ניו יורק,
25/05/05 21:32
|
אי אפשר היה למצוא כותרת שלא פוגעת בזיכרון של חייל באופן כל כך ציני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
פשוט אידיוט
ל"ת
a,
25/05/05 21:12
|
|
 |
18.
דווקא...
צופה,
25/05/05 21:02
|
הסרט היה ממש מעולה, ולא הבנתי למה להכנס לכל הדברים האלה!!! הסרט לדעתי נועד יותר לכל אלפי המעריצים שראו והתאהבו בסרטים כשהם יצאו בשנות ה-70-80... לא למי שהיו ילדים אז ולא יבינו... הסרטים היו מושלמים.. אין צורך לחפור בהם לשוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
למה , למה , למה ,למה!?!!?
מטה,
אמפטמין,
25/05/05 20:59
|
אני בן 24 ואבא שלי היה מאכיל אותי מלחמת הכוכבים מגיל 4 בערך. וכמו בגיל 4 גם בגיל 24 הסרטים של לוקס מאפשרים לי לצאת מהחרא היום יומי לתוך עולם שונה וקסום ולהתרגש כמו הפעם הראשונה של סקס או מס 2 על אקסטה. אז אולי יכול להיות שאני רובוט רפה שכל ומתוכנת מראש, אבל אני יודע להגיד מתי אני נהנה ממשהו ומתי לא, ומותר לי לא?
קראתי את כל ביקורות הרוע לפני שהלכתי לסרט אבל הבטחתי לעצמי לסלק את כל החרא מהראש ברגע שאני נכנס לקולנוע. לדעתי הסרט מדהים, וזה שקוף לגמרי (לי , ואני בטוח שלכל נרד של סיי פיי) שלוקס למד מהטעויות של שני הראשונים בסדרה.
אבל מה לעשות יש כאלו שרוצים להראות לעולם שגם אם לא עומד להם הזיין אז הם עדין שווים משהו , ואויי כמה שאני חכם. אז אחלה אני אוהב את הכתיבה השנונה שלך, אבל בבקשה אולי במקום כל השליליות והציניות, תוציא את זה על משהו יותר חיובי!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קצת כבוד, ליוצרים למעריצים...
ל"ת
דוריאן גריי,
אילת,
25/05/05 20:58
|
|
 |
15.
דן תומר אתה אליל
דרור'קה,
25/05/05 20:56
|
|
 |
14.
מחפש את משמעות הקיום בסרט ?
ארז,
25/05/05 20:52
|
מר מיברג היקר
עייפתי מהביקורת המשעמת שלך כבר בשורה הראשונה, אבל מתוך חובה אינטלקטואלית טבולה במנה גדושה של מזוכיסזם החלטתי לקרוא עד הסוף והצטערתי על רגע - אתה משעמם ופאטתי ולא מסוגל לעשות הבדלה בין קולנוע איכותי ובידור ,כן פשוט בידור, עלה בדעתך שאנשים ההולכים לראות סרט מסוג זה מחפשים פשוט שעה של כיף והנאה ואולי הם לא מחפשים את משמעות הקיום בסרט של לוקאס - אז תפסיק לבלבל את המוח בשטויות פסודו אינטלקטואליות ולך תעשה חיים מדי פעם אחרת בסוף תקבל דכאון מעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חוצפןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!
נואיטרי,
כוכב המוות,
25/05/05 20:50
|
הכותב המרושע הזה, לא ראוי ללקק את האבק מהמגפיים של ווידאר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
סרט מדהים מעולה מושלם
ברק,
ירושלים,
25/05/05 20:46
|
בין הסרטים הטובים והמהנים שאיתי איי פעם, כשאני רואה סרט חשוב לי רק להינות ממנו ומסרט זה ניהינתי מאוד וגם הרבה אנשים אחרים נהנו מאוד אז אולי לך תיכנס לחדר שלך תיסגר ותאכל את הלב ותפסיק להגיד דברים כאלה על כזה סרט כייפי ומהנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד אתה בבעיה רצינית
נחום,
26/05/05 10:25
|
1) זה שמישהו עם טעם שונה משלך בסרטים לא אומר שהוא טועה ואתה צודק. וזכותו לומר שהסרט פשיסטי, אידיוטי, רדוד או אפילו נחליאלי. זו מדינה חופשית.
2) למה שהוא יאכל את הלב? רק בגלל שאתה (ואולי רוב בני הטיפשעשרה שרואים את הסרט) חושב שהסרט מצוין? בינתיים מי שאוכל את הלב זה כנראה אתה בגלל הביקורת שלו- וחבל..
3) אפשר לאהוב סרט ועדיין לחשוב שהוא טיפשי- רוב הסרטים של אדם סנדלר למשל, הם ההומור הכי נמוך שיש בקולנוע ואני מת עליהם. ו'חגיגה בסנוקר' הוא הסרט הישראלי השני הכי אהוב בארץ, והוא סרט ממש אידיוטי.. מה זה משנה אם הסרט דבילי כל עוד אתה נהנה? אפשר גם וגם!
נ.ב - רק שתדע שאני מאד אוהב את הטרילוגיה המקורית של מלחמת הכוכבים, ועוד לא ראיתי את הסרט האחרון. כך שאני לא שופט את הסרט. רק את התגובה שלך למאמר של רון מיברג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פשוט מעולה. מאמר גדול
אורן,
25/05/05 20:33
|
כל מילה בסלע. למרות שאני חושב שעיקר הביקורת צריכה להיות מופנית לטרילוגיה העדכנית יותר. בסרטים הראשונים עוד היה תום, היה סיפור, הייתה חדשנות. וכן, באופן אירוני לגמרי אנלוגי להפיכת לוקאס (כפי שהוא בעצמו אמר!) לתאגיד זולל כסף ומרצ'נדייזינג. אין למצוא בדל עלילה או ייחוד בסרטים האחרונים. ומיברג צודק בהחלט שהסיפור כבר נהפך משני לאפקטים. ''מטריקס רבולושנס'' אמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כמה פעמים עוד נשמע?
אבי,
25/05/05 20:29
|
שהיית בסן פרנסיסקו ובסקארסדייל, זה מעניין ת'תחת. פססט, פיקאפ טראק זה טנדר, לא משאית, למרות שזה נקרא truck.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מיברג, אתה כזה פלצן וטרחן
ליאור,
טורינו,
25/05/05 20:29
|
כמה תילי מילים ריקות מתוכן אתה שופך על הנייר בשביל להגיד משהו שאפשר לסכם בשניים-שלושה משפטים ? תחזור לבקר מסעדות ועזוב אותנו מהביקורות הטרחניות והלא ענייניות שלך על קולנוע. הבנו כבר בכתבות הקודמות שלך על מלחמת הכוכבים שאתה לא יותר מעוד אחד שראה ואסף (באדיקות, יש לציין) את כל הסדרה של סרטי מלחמת הכוכבים, אהב אותם אבל לא מוכן להודות בזה מפחד שמישהו יחשוד בו שהוא לא אינטלקטואל. אז אני לא חושד בך, אני בטוח שאתה לא יותר מסתם זקן (לא חביב במיוחד), שמן, נרגן ובעיקר לא מקצוען. רק תעיף מבט על שתי ההערות הנכונות שרשם לך מגיב מס' 6 כדי להבין שלפני שאתה משפריץ משהו על הנייר כדאי שתבדוק אותו. ולעורכי מעריב, תפסיקו לזלזל באינטיליגנציה של הקוראים שלכם ותעיפו את מיברג לכל הרוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אתגר לרון!!!
משה יהלום,
25/05/05 20:25
|
רון,
הנני מציב בפניך אתגר. תמצא משהו עדכני, מהתרבות הנוכחית (ולא מלפני 30-50 שנה, כשהיית צעיר), ותכתוב עליו כתבה חיובית. נראה אותך! לדעתי אתה לא יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הכותרת מספיקה לי להצטער עליך
ל"ת
נחצ'ה,
25/05/05 20:18
|
|
 |
6.
הטעויות של מיברג
דן תומר,
25/05/05 19:50
|
אזהרה: בטוקבק זה 122 מילה
מלבד היותך זקן פתטי שכל טקסט שלו הוא כעובשס על הבשר המרקיב בפחי הזבל של 'פיטר לוגר', מלבד העובדה שבכל אספקט תרבותי תמצא סימן למות עלומיך, ולנצח לא תקלוט ש''סן פרנציסקו'' שלך כבר מזמן הפכה למאורת איידס שנשטפה לטובת היי-טקיסטים עשירים. מלבד כל אלה, אתה מבין ב'מלחמת הכוכבים' בערך כמו שאתה מבין בקיצור הטקסטים המייגעים להפליא שלך - הווה אומר, כלום. ואגב, לפני שאתה מאשים את לוקאס באיזשהו פלגיאט (ולא נתייחס למאות ואלפי הפלגיאטים והמחוות לכל סדרת מלחמת הכוכבים בסרטי קולנוע שונים ברבע המאה האחרונה), שים לב ש-1. אין שום קשר בין מכרות מוריה לסצינה בנקמת הסית', אובי ואן משתמש ביצור ולא נופל איתו תוך כדי קרב, ו-2. אותו מכשיר נשימה הופיע כבר ב'אימת הפאנטום' ב99, בעוד ש''למות ביום אחר'' יצא ב2002.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערה
צ'ה,
26/05/05 10:31
|
לא מתכוון לחלוק עליך בעניין מיברג (זכותך לחשוב עליו מה שמתחשק לך) וגם לא על הסרט (עוד לא ראיתי את נקמת הסית'). רק רציתי לומר לך שהרמז ההומופובי שלך לגבי סן פרנסיסקו (מאורת איידס?) הוא פשוט דוחה. איידס הוא לא רק מחלה של הומוסקסואלים, וזה שקהילת ההומואים בסן פרנסיסקו מפורסמת, לא הופך את המקום למאורת איידס.. הדעה הזו היא פרימיטיבית ומטומטמת. ולא- אני לא הומו. וגם לא נשא איידס. סתם אחד שבז להומופוביה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה מזל שאין הרבה זקנים כמוך
גלעד,
25/05/05 18:42
|
נרגנים שמקטרים כל היום על כמה היה פעם טוב וחרא היום. אם הטרילוגיה המופלאה של לוקאס (ואני מתכוון אך ורק לישנה) היתה אפקטים ותו לא היא לא היתה רלוונטית ומרתקת גם היום. הטרילוגיה של לוקאס מצליחה בגלל שהסיפור (כלומר עלילה ,כלומר תסריט )בה מכיל רבדים רבים ונקודות הזדהות של כל אדם באשר הוא. אז תמשיך להיות כזה אם בא לך , יש כמה קשישים מתוסכלים כמוך שנהנים מהשנינות המבוזבזת שלך (לפי התגובות ).ערב טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוקה יפה של העולם גלעד
איש זקן,
26/05/05 00:10
|
1)זקנים נרגנים שמקטרים על כמה היה פעם טוב וכמה חרא היום. 2)צעירים שמחפשים רבדים ונקודות הזדהות שמתאימים לכ-ו-ל-ם. ברשותך אני אעדיף למרות הבושה שבלהיות קשיש, לבחור מתוך שני ברירות המחדל שלך בראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איים ג'אסט א ג'לס גאי
שחר ילד יומולדת,
25/05/05 18:13
|
למרות שאני מסכים עם כל מילה של רון - זה שמישהו חכם לא אומר בהכרח שהוא צריך לזיין את השכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כל מילה אמת
נוד,
נפוח,
25/05/05 17:53
|
- הקולנוע היום אינו אלא אפקט אחד ארוך ומשמים. כולי תקווה שההתקדמות הטכנולוגית תגיע לאיזשהוא מבוי סתום בתחום הויזואלי ותאפשר לקולנוע לחזור להיות מדיום שמספר סיפור ולא תחרות פוליגונית ומנצנצת כמו שהוא היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חלאס
ביצה עיין,
ת''א,
25/05/05 17:51
|
יואו,נשבר הזין ממיברג! כמו וודקה מקומית זולה הוא מתיימר להמצא באותה קטגוריה של מביני דבר כאילו היה סטולי קריסל.. בהתנשאות ללא קץ שב הבן דוד הערבי של הביקורת ותוקף ללא רחם ,מגנה,משפיל ,מגדף ומה לא בשם ההבנה התרבותית. מייברג יא אפס -תתעורר,לפעמים כיף לשבת ללגום בירה מהפחית,לפעמים כיף לראות טראש,לפעמים לא הכל חייב להיות שינוי בסדרי עולם ולא כל סרט צריך להיות התנך של הדור הבא, אבל אתה כנאה לא מבין בבידור, אתה אדם תרבותי,בגלל אנשים כמוך שרפו פעם ספרים.....אולי מישהו סוף סוף יתעורר במעריב????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רון מייברג
שלמה,
תל אביב,
25/05/05 17:14
|
רון,אני חולה על כתיבתך,אנחנו מאותו דור-ואתה היחיד המייצג את דורנו במדייה-תהיה בריא,המשך לכתוב,והתעלם מהמלעיזים ומהקלגסים
הגב לתגובה זו
|
|