 |
67.
בלי גיבוי של הרב אין למתנחלים
ל"ת
זכות להיות שם,
ואין גיבוי !,
27/05/05 14:48
|
|
 |
66.
ישראלים כן מפנים יהודים
ל"ת
יוספי,
27/05/05 14:44
|
|
 |
65.
סטודנטים יקרים
דוד,
שכם,
27/05/05 13:41
|
די כבר,תפסיקו לחשוב שאתם מצילי העולם או משהו כזה,הרי רובכם הגדול הלך לאוניברסיטה בשביל הקידום והתואר שלו. ועוד דבר חשוב-חסימת כבישים איננה אלימות זהו הליך דמוקרטי ומקובל בכל רחבי הדמוקרטיה אלא שכנראה גרים אנו בדיקטטורה שהס לנו מלפתוח פינו כנגד השלטונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מוקי הוא שמאל קיצוני. שמאלני
תומר,
27/05/05 13:36
|
|
 |
63.
אז מוקי אמר-אז מה?
ל"ת
ל,
27/05/05 13:17
|
|
 |
62.
מעניין כמה שילמו לו
כסף,
27/05/05 10:59
|
|
 |
61.
יש בכלל מתחלים שהולכים לעבוד?
גידי הליכודניק,
תל אביב,
27/05/05 10:55
|
כל היום הם מפגינים החבר'ה אללו. הם רק חיים על חשבון משלם המיסים הישראלי ויש להם זמן בשפע להרוס את מדינתנו. מה זה השטות הזאת תא כתום. מוקי הוכחת שאתה מוסיקאי אדיר וכל מילה בכתבה בסלע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מי אתה עובד?אם אתה ליכודניק
נתי,
חולון,
27/05/05 12:39
|
אז אני מר''צ.....
ואגב כמו ששיקרת בקשר לליכוד כך אתה משקר עכשיו כי רוב רובם של המתנחלים עובדים בדיוק כמו כולם וחברי תא כתום הם בכלל סטודנטים, סתם לידיעתך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שנו תפיסה - ת''א לא כולה שמאל
סטודנט מתל אביב,
27/05/05 09:44
|
לכל הטוקבקים שמופיעים כאן בשם תלמידי תל אביב - תפסיקו לנסות ולזהות את האוניברסיטה כשמאלנית. זה פשוט לא נכון. אני לא משתייך לשום תא - אבל אני מכיר רבים שהתעצבנו על השטויות של מוקי. בעצם זה לא שטויות ואפילו היה צריך לדעתי להגיש נגדו תלונה במשטרה על הסתה לאלימות. בכל מקרה, על אף שמדעי הרוח והבלבלת בתל אביב מלאה בשמאלנים יפי נפש - אם תבדקו את הפקולטות הרציניות שמעניקות יוקרה לאוניברסיטה תראו שהם מלאות - לצערכם - בחברה דתיים מבריקים. אני מניח שאתם חושבים שזה עצוב - אבל אין מה לעשות. האוניברסיטה נשענת על המוחות המבריקים של החברה מימין ומעיזה להציג את כולם כשמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה יאללה
ל"ת
טל,
27/05/05 12:58
|
|
 |
59.
עדיפות מילים
נעמה,
צפון,
27/05/05 09:07
|
עדיפות מילים ולא צווחות, הרמות יד, וסתימות כבישים.. ולכל אחד יש דעה שונה וזה מותר.... ומותר להביע אותה באמצעים המקובלים... אז למוקי יש דעה... יופי. גם לאחרים יש, ולא תמיד הם מסננים את המילים שלהם, או את המעשים שלהם... יום טוב, שבת שלום ואחלה סופ''ש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כל הכבוד לכם יהודונים - תקימו
פלישתיני גאה,
27/05/05 08:22
|
כל הכבוד לכם יהודונים - תקימו לנו מדינה פלישתינית שבירתה ירושלים ותנו לנו את זכות השיבה ואז נשקול להפסיק במאבקנו הצודק לשחרר את כל פלישתינה. וכל הכבוד לזמרים שלכם. יחד נגרש את כל המתנחלים מפלישתינה ואח''כ נטפל בכל אוייבי השלום המתנגדים להחזרת זכויותיו המלאות של העם הפלישתיני שרק הוא שייך לפלישתינה. הלאה יהודונים, תחזרו עם הזמרים שלכם לאן שבאתם. ויהיה שלום וביטחון בכל פלשיתינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תא כתום לא עוצר באדום
כלב בן יפונה,
גבעתיים,
27/05/05 00:14
|
אני הייתי היום חלק מהפגנת התמיכה במוקי כנגד המופרעים הסהרוריים מתא כתום שדרך אגב רק איזה שלושה מהם באמת סטודנטים והשאר נוער גבעות, וילדות דתיות שבאו לעזור. אנחנו קואליצית הסטודנטים שתמכה במוקי היינו בערך פי 3 מהם וכולנו היינו סטודנטים של ת''א אנחנו באמת מייצגים את האוניברסיטה בניגוד למעורערים נפשית מתא כתום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
סטודנט בעד כתום,
27/05/05 02:35
|
יש המון סטודנטים בת''א שהם בעד תא כתום ואני אחד מהם, אין צורך לעשות הכללות מרחיקות לכת בגלל יום אחד. תא כתום פועלים בשיטות לגיטימיות ודמוקרטיות לקידום מטרותיהם הם לא נוער גבהות ואף פעם לא יפנו לדרכים אלימות. אבל מצד שני את הזמר הזה אולי באמת צריך להעמיס על איזה משאית ושלוח אותו לחיות עם הפלסטינים שהוא כל כך אוהב, נראה אותו אחרי זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תא כתום לא אלים ?
כלב בן יפונה,
גבעתיים,
27/05/05 08:34
|
אותי אישית תקף בחור חביב מתא כתום לאחר שהתוכחתי איתו ויכוח פוליטי תמים בנושא הפינוי מעזה ברגע שמה שאמרתי לו לא מצא חן בעניו הוא פשוט החליט לדחוף אותי כי זאת הדרך שהוא והחברים שלו מכירים בשביל לפתור בעיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משקר.האלימות היחידה הופנתה
יקי, תא כתום,
רמת גן,,
27/05/05 12:41
|
מכיוונכם לכיווננו....
חוץ מזה שאפילו לא גיניתם את דבריו של מוקי שקרא לאלימות, אז על מה אתה מדבר? שקרן צבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחח
אני מנור הגבהות,
27/05/05 07:19
|
|
 |
56.
חומר
לאמשנה,
26/05/05 22:08
|
אני כמו מוקי, שונא מתנחלים. והם שונאים אותי. או לחילופין, אני שונא את הממשלה הדיקטטורית ואת הכנסת ואת הדרך שבה הם מייצגים את העם (כי הם לא). אבל אז אנשים כמו מוקי שונאים אותי. בקיצור. הדילמה היא לא מה אני חושב ומדוע. אלא את מי עדיף לשנוא וע''י מי עדיף להיות שנוא? (או שבעצם אף אחד לא שונא אף אחד, אבל אנחנו סתם אוהבים להיות דרמטיים בהתבטאויות - כמו כל ישראלי טוב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אם הייתם קונים את הדיסק שלו
אני,
גבעתיים,
26/05/05 19:28
|
ולא מעתיקים היה לו מספיק בשביל להמשיך ולעשות מוזיקה ולא לקשקש בשביל תשומת לב. אבל כולנו מעתיקים במדינת הבננות אז מאיפה תבוא הישועה? כולנו יחד גמרנו על האמנים ועל יצרני התוכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי רוצה להעתיק אותו?
אבי,
26/05/05 22:26
|
|
 |
54.
די לעשות מזבוב פיל
מיצי,
26/05/05 18:38
|
זאת דרך התבטאות. והוא צודק. אולי לא לשבור עצמות, אבל יש חוקים בארץ הזאת ואי אפשר לשבש התנהלות של תהליכים שכבר מזמן היו צריכים להיעשות. וההתנתקות תקרה, במוקדם או במאוחר אז למה סתם לימשוך את זה, די, שיהיה כבר שלום ולכולם יהיה טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לעשות מזבוב פילוני
ל"ת
יוסו,
26/05/05 19:23
|
|
 |
53.
מוקי אתה וקרק מסוכנים לחברה
ל"ת
יערה-הייתי מהצד,
26/05/05 18:18
|
|
 |
52.
למה להתייחס אליו מי הוא בכלל?
מוזר?,
26/05/05 17:55
|
סתם אידיוט אומר משהו ואז עושים מזה כותרת ראשית? למה להתייחס אליו? מי משדר את בליל השטויות שהוא כותב וקורא לזה שירים ברדיו? מי מפרסם את השטויות שהוא פולט כמו פלוץ ככותרת ראשית? מי מזמין אותו להופיע מול סטודנטים תמימים על ג'וינט? צריך להעמיד לדין את מי שמעניק למוקי במה אבל לא את מוקי, ובכלל למה להתייחס אליו? סתם אפס, עוד אחד שקיבל מיקרופון. אולי הוא סיבה נהדרת להפסיק להאזין לגלי צה''ל כי שם המקום שאמור לייצג את הצבא שם הוא מקבל במה ענקית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
סרט בצבע אחר
דני,
26/05/05 17:10
|
אני קורא לכל המתנגד לאלימות הימין לשים סרטים ירוקים או כחולים על רכבם ובחזית הבית! די לכתום בכל פינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשים סרט ירוק על הראש
סולד משמאל,
קיצוני,
27/05/05 15:41
|
|
 |
אתה חי בסרט (כחול)
ל"ת
לך לעזה,
שמאלן,
26/05/05 18:22
|
|
 |
למי איכפת בכלל?
חחח.....,
26/05/05 17:27
|
רק למתנגדים כל-כך איכפת, לכל השאר לאץ בגלל זה הם ינצחו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
Two Things Can Happen
Larry,
26/05/05 17:03
|
The first is that the pseudo-universalists like our rapper here will wake up and become Jews again.
The second is they will succeed in starting the civil war they long for.
Right, there's a third possibility, and it's being enacted every day - they will go to the Golah, being filled daily by Israelis who don't wish to be Jews.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jews?
Nevermind,
26/05/05 22:00
|
|
 |
49.
כל הכבוד מוקי אתה אומר את האמת
ל"ת
פיצי,
26/05/05 16:57
|
|
 |
48.
ארץ ישראל לעם ישראל
אלירן,
26/05/05 16:50
|
|
 |
עכשיו לוקחת את הסמרטוט הכתום
ל"ת
והולכת מעזה,
בבית שלך!!!!,
26/05/05 16:56
|
|
 |
47.
כן בטח ממש, העם עם מוקי.
גם אני בית''ריסט,
חיפה,
26/05/05 16:49
|
אתם השמאלנים מיעוט לעומת הימין. לכו קיבינימט ותחיו עם זכרייה זבידי וחבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל אינו מיעוט
אמיל האדום,
הרצליה,
26/05/05 18:18
|
השמאל מיעוט ? אז איך אתה מסביר שתכנית ההתנתקות שלנו עומדת להתבצע ? איך אתה מסביר שכל הממשלה ועוד 70 אחוז מן הכנסת תמכו בה ? קל לזרוק סיסמאות אך קצת יותר קשה להסביר דברים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר שאלת...
דוד,
אלון מורה,
27/05/05 13:49
|
אז איך זה שמאז המהפך ב-77' רב ממשלות ישראל היו ממשלות ימין??? ואיך זה שלפני כן כש''השמאל'' עלה תמיד זה היה שמאל יותר ימין מהליכוד של היום? לא יעזור כלום עם ישראל הוא ימני,אך מה הוא יעשה שהוא חי במדינה דיקטטורית??והכל תחת מסווה של דמוקרטיה.לא נותנים לאיש להתבטא ורק ראש הממשלה ושר הביטחון מבינים.תראו לאן הם הביאו אותנו עם ההבנה שלהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסבר פשוט..
הראל,
מרכז,
27/05/05 11:33
|
איך תכנית ההתנתקות הולכת להתבצע? כי שרון וחבריו מהליכוד התחלקו על השכל והחליטו על התנתקות.. איך הממשלה ועוד 70 אחוז (שזה, אגב, לא מדוייק) מהכנסת תמכו בה? כי שרון איים על מי שיצביע נגדו שיעיף אותו ממשרתו..
קל לזרוק ''השמאל אינו מיעוט''. השמאל מיעוט, אבל יש להם את התשקורת מאחוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שישאירו את הדפוקים האלה בעזה
ריאליסט עצוב,
26/05/05 16:48
|
כל המתנחלים, כמו השמאל הקיצוני, דפוקים בראש. אני מציע שימשיכו לחיות עם הערבים ויעזבו אותנו לנפשינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שגם אתה שמאלני קיצוני...
ימני מתון,
26/05/05 17:40
|
|
 |
45.
מוקי - יש לך עסק עם זרביב!
בן שושן,
26/05/05 16:43
|
|
 |
מי זה זרביב
הרצליאני,
27/05/05 08:34
|
|
 |
בינינו - הם עוד לא יודעים מי
סמי הולסטיין,
26/05/05 17:00
|
|
 |
44.
יהודים לא מגרשים יהודים ---
השופט,
פ''ת,
26/05/05 16:27
|
|
 |
43.
הקשיבו ל צפריר רונן בהרצאתו
איש יהודי,
מרכז הארץ,
26/05/05 16:25
|
באוניברסיטת חיפה , שווה לצפות ולהקשיב לקיבוצניק שהיה איש הקמפיין של יצחק רבין ז''ל !!!!! חפשו בגוגל לפי השם צפריר רונן חבל על הזמן !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת חבל על הזמן, האיש דמגוג
גם אני עבדתי עם,
רבין ז''ל,
26/05/05 16:34
|
|
 |
42.
דעה שפויה
רותם,
צפון,
26/05/05 16:22
|
אני בתור ימנית שפויה (בעד התנתקות) נחלקת לשתיים בעניין מוקי. מצד אחד אני מסכימה עם תוכן דבריו, כלומר אני חושבת שהגיע הזמן לעוף משם, כי אי אפשר להמשיך לחיות בצל של פחד וטרור, חייבים לעשות מעשה אחד ולתמיד שיקרב אותנו לשלום על אפם וחמתם של המתנחלים...בנוסף אני לא מסכימה עם המחאות האלימות שלהם, הם רק גורמים לחוסר אמפתיה מצד העם וגם מתנהגים כמו חבורה של חמסניקים (המעשים והאמירות המקוממות שלהם). מצד שני הדרך בה נאמרו הדברים הם ממש לא לטעמי, הוא נשמע כמו ערס על אסיד וזה ממש לא מחמיא לו, ועוד הוא מטיף על שלום ואחווה מצטייר לנו כיפה נפש והולך לעיתונים ומתבטא בצורה נמוכה ביותר. אני חושבת שהוא היה מעביר את המסר שלו טוב יותר אם היה מתבטא בצורה מכובדת יותר....תחשוב על זה! לסיכום אני חושבת שהמתנחלים צריכים להפסיק לחשוב על עצמם ועל האידיאולוגיה המשיחית המטורפת שלהם שמקרבת אותנו אל סף תהום....העם החליט והם יהיו חייבים להתפנות משם עם כל הכאב שכרוך בכך....קחו את עצמכם בידיים ותבנו לכם חיים אחרים בכל מקום בישראל כי אם תמשיכו להתנגד בצורה כה אלימה אתם תבילו את כולנו לאסון גדול מאוד!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדברי בשם ה-ע-ם
ענת,
26/05/05 17:29
|
ה-ע-ם מעולם לא נשאל אם הוא רוצה להתנתק או לא. זאת בדיוק הבעיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא רק שם כמו של כלב גם התוכן
בעל קול,
שנגנב,
26/05/05 16:11
|
|
 |
40.
אפס מאופס מוקי מושך תשומת לב
ל"ת
הוא אפס מאופס,
26/05/05 16:07
|
|
 |
39.
ה''צדקנות'' של השמאל !!!!!!
שמאלני לשעבר,
תל אביב,
26/05/05 16:06
|
אני הכי אוהב את הצדקנות והשיוויון שהשמאל מדבר עליו ועל המלחמה באלימות. אבל שזה מגיע למתנחלים או לחרדים - מותר הכל !!!! בלי צדקנות, בלי שיוויון והרבה אלימות !!!!
הנה תראו את הדוגמא הזאת, אדם משורת התרבות במדינת ישראל קורא לאלימות באופן גלוי כנגד ציבור שלם ואף במילים בוטות (''לשבור להם את העצמות'') והשמאל נותן לו לגיטימציה מלאה ועומד מאחוריו בכל מילה, תסלחו לי כל צדקני השמאל, איך אתם לא מתביישים ??? איפה כל תנועות השיוויון והתנועות נגד אלימות שיגנו את הזמר מוקי על כך שקורא לאלימות בצורה בוטה? איפה יוסי שריד הצדקן ? השר אופיר פז פינס ? ביילין איש היושר ? איפה כל אלה ???
השמאלנים הם צבועים !!!!
לצערי לקח לי קצת זמן להבין את זה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין=אלימות
פרופסור שפיץ,
רמת אביב,
26/05/05 18:23
|
תגיד לי אתה צוחק ? מוקי אמר מה שאמר אבל אנשי הימין עושים . הם מכים שוטרים וקוראים להם נאצים ועוצרים את התנועה בכבישים . מנהיגיהם קראו לפגיעה בחיילי צה''ל . אני מזכיר לך כי המחתרת היהודית, אברושמי , יגאל עמיר ורבים אחרים לא החזיקו בדעותיו של מוקי . האלימות באה תמיד מהימין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוריד בפניך את הכובע
ל"ת
X,
26/05/05 16:21
|
|
 |
האם היית מגנה אלימות נגד ניאו-
הפוסט-טראומטי,
26/05/05 16:17
|
נאצים באירופה? למה לא? אלימות זו אלימות, לא?
אל תבלבל במוח. אנחנו במלחמה, ואתה יודע איך אומרים בצרפתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מגיב בצורה בזוייה... אבל
חיים,
27/05/05 12:43
|
|
 |
38.
מוקי לא שונא מתנחלים, ההיפך
נעמן,
שפוי,
26/05/05 16:04
|
''יש לנו אהבה והיא תנצח'' היא הסיסמה של המתנחלים במאבק שלהם נגד החלטת ממשלה דמוקרטית למהדרין ולגיטימית. בואו נראה מה הייתה ה''אהבה'' של המתנחלים וראשי מועצת יש''ע: 1. הטלאי הכתום שפגע ברגשותיהם של ניצולי השואה. להזכירכם, כל עירוב השואה בשיח הפוליטי (כולל מן הצד השמאלי במפה) הינו הכחשת שואה. 2. הכאת חיילים בשעת פינוי המאחז ההואר ליד יצהר 3. חסימות כבישים אלימות אשר כללו: חסימת מעבר אמבולנסים (פיקוח נפש), חסימת מעבר של כבאית (פיקוח נפש), תקיפת שוטרים ונהגים 4. איומים לרצוח ראש ממשלה 5. קריאות לסרבנות 6. החתמת עצומות לסרבנות
במילים אחרות, אהבה כוללת אלימות, איומים, הפחדות, הבערת אש וכולי.
מוקי בהס''כ קרא לעשות למתנחלים בדיוק את מה שהם קוראים לו ''אהבה''.
מוקי אוהב מתנחלים
תפנימו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן צודק
ראובן,
26/05/05 17:03
|
אפשר להוסיף את ההסתה והבריונות של איתמר בן גביר ומשה פייגלין, ריסוס קברים בצלבי קרס ,צרחות היסטריות ''יהודי לא מגרש יהודי'' (אתם מעדיפים שמישהו אחר יגרש/יפנה אתכם?לא ברור). אכן אהבה... מוקי,המשך לצאת חוצץ נגד כתומי החולצות.הרבה אתך כי הם המאיסו את עצמם! האלימות שלהם לא ממש מסייעת לעניינם,וחבל שהם לא השכילו להבין את הנקודה הזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון גנב קולות
נעמן,
שפוי,
26/05/05 16:15
|
במדינה מתוקנת היו גורמים להתפטרותו של אריאל שרון. אך פה - במדינת הקניונים - אין הדבר כך.
ואף יותר מכך : גורמים בשמאל אינם מכבדים את זכויות האדם של רבים מבני עמם וקוראים לשבור את עצמותיהם!
ביום פקודה כולנו בגוש קטיף
הטרנספר לא יעבור
תפנימו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהצלחה לשרון בביצוע ההתנתקות!
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
26/05/05 16:23
|
הערבים מעוניינים בכשלון ההתנתקות, וזאת על מנת לחולל מלחמת אחים בין היהודים. תשובת מתיישבי יש''ע אחת היא: כן רבתי להתנתקות, כך שתכניותיכם לא תתגשמנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יהודים לא מעכבים יהודים!!!
יהודי!!,
26/05/05 16:00
|
יהודים לא מעכבים יהודים! הם לא חוסמים כבישים, לא יורים על חיילים יהודים, לא מתפרעים ולא מסכנים חיים!!!!
מתנחבלים כן עושים את כל הדברים האלו, אז - מיהו יהודי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיי-אתה כל כך צודק.
רון,
26/05/05 17:05
|
יהודי לא מגרש יהודי אך לעומת זאת הוא חוסם אותו,מכה אותו וקורא לו ''יודונאצי''... זה,מבחינת הימין הקיצוני-כשר? חומר למחשבה,בלי ספק..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כולם מדברים על מוקי אף אחד לא
צביקה,
חיפה,
26/05/05 15:52
|
|
 |
35.
למה שמוקי לא מופיע בביר זית?
מוטי קליימן,
26/05/05 15:40
|
|
 |
איך המתנחלות שרות למוקי :
טוביה,
כפר סנא,
26/05/05 15:49
|
|
 |
34.
מוקי צודק..
ג'קי בוזגלו,
אופקים,
26/05/05 15:37
|
מה נסגר? כולה 4500 תושבים..כמה זמן לוקח לפנות...המדינה שלחה המדינה מחזירה..כואב הלב נכון,אבל יש דמוקרטיה,הכנסת החליטה וצריך לקיים את ההחלטה.. חסימת הכבשים זה דבר פסול.נקודה. אנחנו באמת עולם שלישי אם אנשים מצדיקים עבירה על החוק בשם אידאולוגיה.. כל המתנחלים מעזה..בואו לאופקים.. תעזרו להרים את העיר..עזבו את ניצנים-עד שיש חוף פתוח אחד יפה אתם תהרסו גם אותו?!
ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מוקי D לראשות הממשלה
מוקי צודק,
יבנה,
26/05/05 15:33
|
מוקי צודק - מתנחלים חזרו הביתה! עזבו את הפלשתנאים לשלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עלק העם עם מוקי חחחחחחח.......
IQ,
26/05/05 15:27
|
בדיחה טובה, רק חבל שהנושא הזה בכלל בכלל לא מצחיק. 2 אהבלים מוקי והחבר שלו, דפוקים בשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתב חכם
ל"ת
ויפה,
26/05/05 16:35
|
|
 |
31.
דבריו של מוקי נפשעים ומסיתים
ג'ון,
26/05/05 15:23
|
|
 |
30.
העיפו את המטורף לתא סגור.
די לאלימות,
26/05/05 15:23
|
|
 |
29.
לבי לבי על מוקי האומלל
חבל,
26/05/05 15:18
|
|
 |
28.
האלימות באה ותבוא מהימין
מוחמד עלי,
26/05/05 15:06
|
אז תפסיקו להתמם.אם תצא אלימות מדברי מוקי הגבר זה יהיה כשאיזה פנאט מהמיעוט הימני ייכנס בו.הימין מסוכן לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון נוהג בהלימות ושלא יתפלא
אבי,
ב''ש,
26/05/05 15:27
|
שהמתנחלים עונים לו באותה שפה.
הוא גנב את קולותיהם בצורה חוקית, הוא שינה את תפיסת עולמו ובחר בזו של מיצנע (להזכירכם הוא כשל בקלפי).
למרות שאני בעד התנתקות אני חושב ששרון היה חייב לערוך משעל עם. משלא עשה כך הוא אנס את הימין לקבל את המצע של מיצנע ולא אותיר להם בררה אלא להתנגדת לאונס.
העם צריך להבין את המתנחלים גם אם אינם מסכימים עימם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שמשהו יסביר לי מי זה מוקי ?
ל"ת
בחיים לא שמעתי,
26/05/05 15:00
|
|
 |
ההוא שמדבר על צדק
ל"ת
כלבם של בני,
בסקרוויל,
26/05/05 16:36
|
|
 |
26.
אפס מאופס המוקי הזה!
ל"ת
אלון,
26/05/05 14:56
|
|
 |
25.
כל הכבוד לכתומים
ל"ת
כתום עולה!!!!!,
26/05/05 14:54
|
|
 |
24.
מי זה הטיפוס הזה? ממתי הוא זמר
סטודנט,
26/05/05 14:54
|
כאחד שדי מעורה בחיי התרבות בארץ ובפיגורות שלה, מעולם לא שמעתי על ''הזמר מוקי''. נראה שבחר להתנפל על המתנחלים כדי לרכב על גבם כדי לקבל תשומת לב ציבורית. האמת , היה לי כלב בשם זה. אינני מבין גם מדוע מתרגשים מכל ''נפיחת פה'' של כל קשקשן בשער. אינני תומך של המחנה שהוא התנפל עליו בגסות רוח, אבל התיחסותי אליו הינה בהחלט כמשהו שחולף עם הרוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-24 איפה אתה סטודנט,באפריקה??
חיים,
מרכז,
26/05/05 15:46
|
אם אתה לא מכיר את מוקי אתה כנראה לא כל כך מעורה בחיי התרבות בארץ!!! ותחשוב על זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מוקי, קול הציבור שמאס
זובור,
26/05/05 14:53
|
נמאס לציבור לנסות לשכנע את עצמו שה''מחאה'' לגיטימית... שיחסמו את הכבישים בגוש קטיף! הבנו, מספיק כבר, המדינה משתגעת איך לפנות אותם בעדינות... כאילו שזאת הפעם הראשונה ! כשערבים חסמו כבישים ברק הורה לפתוח צירים בכל מחיר... מתנחלים חוסמים וברק אומר שזה לגיטימי, עוד יוצא שמוקי לוחם למען צדק בעולם מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, יטמבל
זובורבור,
26/05/05 15:18
|
אם יחליטו לחפף אותך מביתך, ובמקביל, מוקי הטחור הנאור, ימליץ לשבור לך את העצמות ושאר איברים חיוניים אחרים (מתוך הנחה שיש לך כאלה), מה תחסום קודם: כבישים או עורקים?
אם אתה או מוקי רוצים ללחום למען צדק בעולם, תעברו לשוויץ, או תהגרו לרמאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אני גם חושב שהוא די צודק
ליאור,
26/05/05 14:49
|
|
 |
כשאתה אומר גזעם
מתענין,
26/05/05 15:24
|
|
 |
איזה שטויות
הכנס שם,
26/05/05 15:23
|
אין מה להשוות בין חסימות הכבישים של המתנחלים לבין חסימות הכבישים של הערבים פשוט מפני שהמתנחלים מעולם לא סיכנו חיי אדם (פרט לחסימות אמבולנסים וכאלה). הערבים באו במטרה לרצוח, וגם הצליחו לעשות את זה. ז'אן בכור מת מאבן שזרקו עליו ערבים. המתנחלים עדיין לא רצחו איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל עמיר
רותי,
27/05/05 11:12
|
קול המתנחלים מהרצליה, בזמנו. רצח את ראש הממשלה רצח את הסיכוי לשלום
אחראי בלעדי לרצח האלפים בחמש השנים האחרונות. משני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים אחראים לרצח אלפים
זהר,
26/05/05 16:15
|
ונאבקים בכל הכוח כדי להמשיך ולהספיג את האדמה בכמה שיותר דם לפני שייאותו לנייד את עצמם מאה מטר שמאלה. הם והתאומים שלהם מהחמאס הם שורש הרע במדינה הזאת. בזה שנעביר אותם לתוך ארץ ישראל ונבטל סוף סוף את המושג ''מתנחל'', שבא להחליף את ''גנב קרקעות בהגנת הצבא ומימון ארץ שהוא לא תושב שלה'', נהפוך אותם לישראלים פשוטים, כמוך וכמוני, עם אינטרסים שזהים לאינטרסים שלנו ועם אותה המדינה באותם הגבולות. רק אז, כשנכריח אותם להפסיק להיות אויב של מדינת ישראל ונהפוך אותם לחלק ממנה, נוכל לעשות שלום עם השכנים - שכרגע מנסים להפוך את החמאס לתנועה פוליטית כדי להשיג אותו דבר עצמו שאנחנו מנסים לעשות עם המתנחלים. עד אז, המתנחלים מקיימים את החמאס והג'יהאד והחמאס והג'יהאד מקיימים את המתנחלים ואלה כאלה לא מאפשרים לא לפלשתין ולא לישראל לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטימטום שלך נוזל כמים
נעמן,
שפוי,
26/05/05 18:34
|
|
 |
השמאל הוא האחראי לפשעי אסלו
ד',
26/05/05 16:38
|
|
 |
21.
מספיק אלימות, רק מכות!
ל"ת
שמאלה הים,
26/05/05 14:48
|
|
 |
20.
מוקי...שמוקי!
אריק,
מרכז,
26/05/05 14:45
|
|
 |
19.
האיש לא חסם כבישים ולא הרביץ
היידה מוקי,
26/05/05 14:44
|
כולה התבטא קצת לא נכון וכל הימנונים קופצים ובוכים כאילו אנס את אחותם שיושבת על הכביש (בחסימה.... רק בחסימה כמובן). אז תרגיעו אתם, אתם אמנם מנסים לעשות הקבלה בין התבטאות אומללה בודדת לבין האלימות המתמשכת שלכם. אבל כולם יודעים שאין שום הקבלה כזו. אגב - בתחילת האינתיפאדה הראשונה, כשרבין השמאלני קרא ''לשבור לערבים את העצמות'' לא שמעתי אותכם מתבכיינים על אלימות השמאל. וסתם שאלה, ללא שום קשר - איך זה שכל המגיבים שקוראים לעצמם ''שמאלני לשעבר'' או ''מר''צ לשעבר'' או ''שמאלני שפוי'' יושבים על השרת של גוש קטיף???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון הוא עשה דברים יותר חמורים
מני,
מרכז,
26/05/05 14:58
|
|
 |
הוא מסית? הוא קורא למרי אזרחי?
גיא,
26/05/05 16:16
|
הוא חוסם כבישים? הוא מצית צמיגים? הוא חוסם את המשטרה והחיילים? הוא נועל בתי ספר? הוא רוצח ראשי ממשלה? הוא משליך רימונים לתוך הפגנות? הוא מקיים סביבו גטאות ומאלץ חיילים להתפוצץ כדי שיוכל לגדל עגבניות? הוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט שכן!!!
מני,
מרכז,
27/05/05 12:46
|
השמאל - מסית, זורק אבנים על חיילי צה''ל יחד עם הפלסטינים בגדר ההפרדה(אנרכיסטים) הוא ביצע את הטבח באלטלנה, הוא סרבן שירות, והצהיר שאם ינסו לגרש ערבים הוא יפוצץ גשרים ויחסום כבישים!!!
והכי הייתי רוצה לדעת למה אתה מגן על המוקי הזה שקרא לפעול באלימות ולשבור עצמות למתנחלים?? איך אתה מעז להטיף לי מוסר שאתה בכלל לא מגנה אותו?? הא??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מוקי שוב שכחת לקחת את הכדורים
אמא של מוקי,
26/05/05 14:44
|
|
 |
17.
מזוז זה לא הסתהההה?????
ל"ת
עזריאל,
י-ם,
26/05/05 14:43
|
|
 |
16.
עזבו אותי מהעצמות של מוקי.
אלפאנט,
26/05/05 14:42
|
אני דווקא הייתי מוציא ממנו איברים להשתלה. לפחות יביא תועלת כלשהי בחייו המיותרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נדודי שינה.
מקס פיין,
26/05/05 14:34
|
אני לא מבין איך המתנחלים מצליחים לישון בלילה עם כל הקאסמים שנופלים, החדירות, ושאר הצרות שמפילים עליהם צוררי ישראל. אבל אני הכי לא מבין איך הם מצליחים לישון עם הידיעה שבגלל עקשנות גרידא מצידם מתפוצצים ילדינו, מתים אבות ומתאבלות אימהות. איך??? אולי זה כוחה של הכחשה (או אמונה עיוורת). איך אנשים שמאמינים בבורא עולם מפרים בצורה עוקבת ויומיומית חצי מעשרת הדיברות הבסיסיות ביותר?? מצפון - אין אמונה - זיוף יישר כח מוקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מוקי מזעזע ומזעזעת התמיכה בו
ל"ת
דה הומניזציה !!,
לא פוליטי !!,
26/05/05 14:25
|
|
 |
אל תאמר 'מוקי' אמור 'מוקיון'!
ל"ת
אליקו,
י-ם בם בם,
26/05/05 14:50
|
|
 |
13.
יום הסטודנט - חרא של אירוע
תל אביבית,
תל אביב דא?,
26/05/05 14:21
|
ומוקי צודק ביג טיים - חלאס עם האלימות המזורגגת הזו ומי שלא ישמע לריבונות שישברו להם ת'עצמות יאללא נמאסתם - די - מפגרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרדוקס של מוקי:
אליקו,
י-ם בם בם,
26/05/05 14:49
|
''צריך לשבור את העצמות לאלימים האלו! ... פושטקים פורעי חוק...''.
אל תקרא 'מוקי' אלא 'מוקיון'. אני שורף את הדיסק שלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שורף דיסק צרוב?
גיל,
ת''א,
26/05/05 15:33
|
|
 |
12.
זמר מחראה !
הקורא באהבלים,
26/05/05 14:18
|
זמר מחאה אעלק? !!?!! השיר האחרון שכתב נקרא ''מוקי פוקי -פלוץ קטן''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מוקי-תרגיע ומהר
koki,
26/05/05 14:15
|
אם אתה כ''כ נגד אלימות אז למה אתה מתבטא במילים: ''לשבור להם את העצמות''?! בסה''כ יש לך שירים לא רעים בכלל. כדי שלא תאבד חלק נכבד ממעריציך, ואולי גם את ההכרה(אחרי שאיזה מתנחל אלים יכניס לך בוקס) כדאי לך להמשיך לשיר ולסתום את הפה בשאר הזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מוקי שמוקי
ל"ת
סטודנט,
26/05/05 14:14
|
|
 |
9.
השיטה הקלסית
משועמם,
26/05/05 14:12
|
כרגיל אומן שנמצא בשפל וכבר שכח מתי לאחרונה הייתה לו הצלחה בימתית מנסה למשוך תשומת לב באמצעות הצגת דעה פוליטית חדה. לא עדיף שיתרכז במוזיקה?
לא נמאס לכם מהשקיפות הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפל מסוג מיוחד...
יניב,
באר-שבע,
26/05/05 14:45
|
מהסוג שבו האוניברסיטאות הגדולות בארץ, ת''א, ב''ש ועוד כמה מזמינות אותו להופיע בהופעות המרכזיות של יום הסטודנט שלהן... לא נראה לי כמו שפל כזה גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, עדיף אריאל זילבר
גוש ח.,
26/05/05 16:17
|
|
 |
8.
צריך לשבור למוקי את העצמות
ל"ת
מאיר,
חולון,
26/05/05 14:10
|
|
 |
שמאלנים לא שוברים עצמות
מוחמד עלי,
26/05/05 15:03
|
ימנים כן,אז די להתבכיין.האלימות באה ותבוא מכם.על כוחות הבטחון לטפל בכם בשווה לאיך שהם מטפלים במפיריי סדר ערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד, מוחמד עלי.
סוני ליסטון,
26/05/05 15:27
|
כל הכבוד למי שישבור לך ולמוקי הטמבל את העצמות. אה , ואל תצפה שמישהו יתרום לכם דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זקנתך מביישת,סוני
מוחמד עלי,
26/05/05 15:50
|
אגרוף זה ספורט,אלימות לא מעידה על כח.כמה צווחים (ורוצחים,גם,לפעמים) ככה חלשים.לא צריך דם ממכם,ימנים נחותים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לך תוריד את זה באנג
למוקי.,
26/05/05 14:10
|
|
 |
6.
חרם מלא על מוקי!! תלמד לקח!!!
ל"ת
אליה,
הרצליה,
26/05/05 14:09
|
|
 |
5.
מיקי,אתה הופך לירושלמי,כנה,ורו
ירושלמית לשעבר.,
26/05/05 14:07
|
|
 |
4.
ולא מתנחלת
קצת יותר שפויה,
26/05/05 13:59
|
|
 |
את צודקת 100%
שמאלני,
26/05/05 14:18
|
בתור מי שתומך בהתנתקות אני נחרד מאנשים כמו מוקי, מדובר בציבור קיצוני מחליא ומסוכן ממש כמו המיתנחלים הקיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מוקי, תשאר מוקי
מוקי,
יבנה,
26/05/05 13:59
|
מוקי, אם תפסיק להיות מוקי אולי תהייה מוקי ולא תצא כזה מוקי, מוקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מוקי זבל
סטודנט,
26/05/05 13:59
|
ואין לו רגש בכלל שיתבייש לו אני האבתי את השירים שלו אבל הוא נבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מוקי צודק!!
נעמן,
שפוי,
26/05/05 13:41
|
האלימות של המתנחלים גואה מאוד, וגורמת לרבים מהאזרחים לחזור בהם מן הסמפטיה והאהדה שחשו ל''חלוצי הכוסברה והפטרוזיליה'' של גוש קטיף נמאס מהאלימות שלכם נמאס מהטלאי הכתום שלכם נמאס מהבכיינות שלכם נמאס מהשטויות שלכם תפנימו, אתם אנשים קטנים, עלובים ומאוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגבר את מינון התרופות...
ל"ת
רופא מומחה,
27/05/05 13:49
|
|
 |
כל הפוסל במומו פוסל
אורית,
26/05/05 17:37
|
אולי תפסיק להפיץ כאן שנאה? להגיד על ציבור שלם שהוא ''אנשים קטנים, עלובים ומאוסים'' זה מרושע וטיפשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך נעמן!! בכל מילה עוד
א,
26/05/05 15:25
|
|
 |
נמאס ממכם-
שפויה לא פחות,
26/05/05 14:23
|
שמאלנים יפי נפש
פרו-ערבים שונאי עם ישראל
סטיגמטים מכלילים
מתלהמים המכנים את עצמם ''תרבותיים''
אנשים העושים הכל כדי לפרד את העם הקטן הזה!!!
סוגדי רבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם כבר הבינו מי אתה
הי נעמן,
26/05/05 14:14
|
רציתי לכתוב הרבה דברים עליך. הרבה דברים שהספקתי להכיר דרך ההתבטאויות שלך הרבות דרך האינטרנט. אבל אני לא רוצה ללכלך וגם לא רוצה להשמיץ וגם לא רוצה לדבר לשון הרע.
אז אני רק אאחל לך כל טוב.
ולפי התגובות פה, אני חושבת שאתה צריך לשנות קצת גישה או סגנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס מנעמן, ''שפוי''
הכלב מוקי,
26/05/05 13:54
|
|
 |
העם איתך!נמאס מנעמן שפוי
ל"ת
מיכל,
26/05/05 15:16
|
|
 |
הכל עובר עליך כי קקה בידיך
ל"ת
תכל'ס,
26/05/05 13:51
|
|