• 54.

    לצלם את ''החבורה'' שמגיעה אתו!

    דמר94, 26/11/07 01:38

    אנחנו נצטרך בזמן הקרוב להעמיד לדין על עוון בגידה את כל היהודונים שאיתו ואת אנשי הגייס ללא יוצאים מן הכלל נצטרך להעביר לעזה או למדבר סיני, בישראל לא ישארו בוגדים או אנשי גייס חמישי!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני לא רוצה להכליל , אבל כל הערבים

    היסטוריון מזרחי, 25/11/07 20:15

    שקרנים, הם למשל אומרים שערבי זה
    מי שמדבר ערבית, אבל ערבית בא מהמילה''עם רב'' קיצור לברברים שהתערבבו אם עצמם ושקרו אחד לשני מי זאת האמא שלהם ומי האבא שלהם כדי לשכב אם אחיהם ואחיותם
    וככה הם נשארו דפוקים עד היום, ומי שלא מסכים איתי שיחשוב שניה אחת ויענה לעצמו, מדוע רובם הם אהבלים
    לא מפותחים מבחינה תרבותית,
    והארוניה היא שהם רוצחים את אחותם על כבוד המשפחה, כלומר היא צריכה לשכב רק עם המשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני לא רוצה להכליל , אבל כל הערבים

    היסטוריון מזרחי, 25/11/07 20:15

    שקרנים, הם למשל אומרים שערבי זה
    מי שמדבר ערבית, אבל ערבית בא מהמילה''עם רב'' קיצור לברברים שהתערבבו אם עצמם ושקרו אחד לשני מי זאת האמא שלהם ומי האבא שלהם כדי לשכב אם אחיהם ואחיותם
    וככה הם נשארו דפוקים עד היום, ומי שלא מסכים איתי שיחשוב שניה אחת ויענה לעצמו, מדוע רובם הם אהבלים
    לא מפותחים מבחינה תרבותית,
    והארוניה היא שהם רוצחים את אחותם על כבוד המשפחה, כלומר היא צריכה לשכב רק עם המשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני לא רוצה להכליל , אבל כל הערבים

    היסטוריון מזרחי, 25/11/07 20:15

    שקרנים, הם למשל אומרים שערבי זה
    מי שמדבר ערבית, אבל ערבית בא מהמילה''עם רב'' קיצור לברברים שהתערבבו אם עצמם ושקרו אחד לשני מי זאת האמא שלהם ומי האבא שלהם כדי לשכב אם אחיהם ואחיותם
    וככה הם נשארו דפוקים עד היום, ומי שלא מסכים איתי שיחשוב שניה אחת ויענה לעצמו, מדוע רובם הם אהבלים
    לא מפותחים מבחינה תרבותית,
    והארוניה היא שהם רוצחים את אחותם על כבוד המשפחה, כלומר היא צריכה לשכב רק עם המשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מעניין שאחיינו של בכרי לא מוזכר

    אלעד, 17/09/07 23:33

    למי ששכח
    האחיין שלו תכנן והוציא לפועל את הפיגוע הזוועתי באוטובוס בצפון.
    אני מרשה לעצמי להניח שחלק מההשפעות שגרמו לו לבצע את הפשע הזה מקורן בסרט התעמולה הפלסטיני השקרי ששמו ''ג'נין ג'נין''.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מעניין שאחיינו של בכרי לא מוזכר

    אלעד, 17/09/07 23:31

    למי ששכח
    האחיין שלו תכנן והוציא לפועל את הפיגוע הזוועתי באוטובוס בצפון.
    אני מרשה לעצמי להניח שחלק מההשפעות שגרמו לו לבצע את הפשע הזה מקורן בסרט התעמולה הפלסטיני השקרי ששמו ''ג'נין ג'נין''.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בכרי לך תעשה סרטים בעזה

    דן, 17/09/07 19:13

    נראה איזה חופש ביטוי תקבל שם אצל האחים הטרוריסטים שלך ...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפרדה בין יהודים לערבים מתוך הסכמה

    עמי, 17/09/07 16:16

    בכדי למנוע עימותים עתידיים (לפעמים רוויי דם רב) שפורצים כל כמה שנים בין היהודים והערבים במדינת ישראל - יש להפריד בין הלאומים ובהחלט לא על רקע גזעי אלא מתוך שכל ישר. בכל המקומות במדינת ישראל שם קיים ריכוז ערבים ומבחינת רצף גיאוגרפי ניתן לעשות זאת - יש לצרפם למדינה הפלסטינית שעשויה לקום על חלק מיהודה ושומרון. הסיפוח יכלול את השטחים העירוניים והשטחים החקלאים ששייכים להם - וללא הפקעה של מ''מ אחד. מדובר באזורים כמו אום אל פחם וכל הכפרים בואדי ערה, טייבה, כפר קאסם ועוד. הסיפוח יבוצע במהלך מספר שנים בהם ימשיכו לקבל שרותים שונים ממדינת ישראל - שרותי רפואה, ביטוח לאומי וכד'. במהלך שנים אלה, יבנו להם מוסדות כמו בתי חולים, מרפאות, אוניברסיטה וכד'. הערבים יוכלו סוף סוף לגור במדינה משלהם (ואדי ערה שייך כבר כיום למדינה הפלסטינית) עם אחיהם הפלסטינים ולא ירגישו כי הם נדבקים בכח למדינת היהודים - נגדה הם ונציגיהם בכנסת פועלים יומם ולילה.
    אני בטוח שהם לא יסרבו להסדר זה.
    אם יש להם טיעון כל שהוא כנגד - שיבואו ויטענו, שיאמרו למה הם מחזיקים בכח בקרני המזבח במדינה שזרה להם - ''מדינת היהודים''.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תצא בהודעה רשמית שהסרט הוא שקרי ובדיוני ונועד להלהיט יצרים ולאומניו

    תודה או תשלם, 17/09/07 16:08

    ואולי יסלחו לך אם תודה באמת!!!

    אם תמשיך לדבוק בשקר
    אני מקווה שתשלם ה 2.5 מליון

    למרות שנראה לי שתקבל מימון מגורמים ערביים כגון איראן וכדומה...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני רוצה לעשות סרט ''הערבי הנצחי''

    האם אקבל מימון?, 17/09/07 15:59

    אני רוצה לעשות סרט שיציג את הדיוקן האמיתי של הערבים ביחסם למערב

    כפי שמתגלה לאט לאט אצל אחמדניג'אד
    וה''שלום'' שעשינו עם אוייבינו שהם משתמשים בו כהודנא (מנוחה לפני נצחון בקרב)

    כיצד מתיחסים הערבים באמת לערכי השיוויוניות והדמוקרטיה
    כיצד חביבה עליהם הכוחנות

    כיצד הם יונקים את ערכי השקר ההונאה והרמאות כדרך חיים להשרדות ונצחון

    כיצד גיבורי הילדות של הערבים הם ערמומיים ומנצחים בעורמה ובשקרים -- לעומת המערב שמנצחים בגבורה וכוח

    פרופיל מלא ואמיתי של התרבות הערבית אל מול התרבות המערבית

    האם איזו קרן קולנוע תסכיל לממן לי הפקה כזו, האם במאי מוכשר יסכים להוציא סרט אמיתי לעולם
    ולא רק צלופן מרשרש ומסריח משקרים וגניבת הדעת?

    אם כן בכיף !!! :-)

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד שיא בכישרון הערבי להציג עצמו כקורבן

    יונה, 17/09/07 15:54

    החיילים פשוט מתעללים בבכרי והוא עצמו שוחר שלום. רחמנות, יהודים! כולה הוא עשה סרט תעמולה ארסי ושקרי ומסוכן וזדוני נגדנו, וכולה ח''כ ברכה שתומך בכל דבר אנטי יהודי מתייצב לצידו.
    בכרי, במקום לזעוק כמה אתה מסכן - שכללתם את הטענה הזאת לכלל אמנות - תנסה משהו לא מוכר: תבקש סליחה על הסרט המגעיל והשקרי שעשית.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בכרי: אין לי ארץ אחרת - אבל ליהודים יש כל אירופה וארה''ב (ל''ת)

    שתבינו הפירוש, 17/09/07 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אגב, התביעה אינה נגדך כערבי, אלא נגדך כמפיץ תעמולת אויב שקרית. (ל''ת)

    המטיף, 17/09/07 15:48

    הגב לתגובה זו

    • מדוייק !!! (ל''ת)

      מילון עברי, 17/09/07 21:32

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בכרי- אולי אין לך ארץ אחרת, אך צריכה להיות לך מדינה אחרת. (ל''ת)

    המטיף, 17/09/07 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אל תתן ללשונות הרעות להסיט אותך מדרכך מר בכרי

    עמירם, 17/09/07 15:46

    כל אותם מחרחרי מלחמה שנהנים להתלונן על הסרט שלך לא מאבדים שעות שינה על הדם שנשפך באזור הזה לחינם, ולא על חופש הביטוי שהולך ונרמס תחת המכבש הכאילו פטריוטי.
    במקום להתווכח על האמנות, תובעים אותך בבית משפט, כאילו הבעת דעה היא פשע, אילו עצם הנכונות שלך בתור ערבי לעשות אמנות היא פשע. לא ראיתי שתבעו איש מהאנשים שביימו מיני סרטים דוקומנטריים שהכחישו את המציאות בשטחים, כשההכחשה הגיע מהצד היהודי.
    מי שלא מבין שזהו המורד החלקלק לעבר מדינה פשיסטית כנראה שלא הקשיב מספיק זמן בשיעורי אזרחות.

    הגב לתגובה זו

    • ''הבעת דיעה''? ''אמנות''? כולה ''דקומנטריה '' שקרנית. מיטב הסרט, כזבו. (ל''ת)

      נעמה, 17/09/07 16:11

      הגב לתגובה זו

    • עמירם, אני מתביישת באנשים כמוך

      אני, 17/09/07 16:17

      על אנשים כמוך נאמר המשפט: ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''. חבל על אותם חיילים שנהרגו שם כדי להגן עליך.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לשקר בשם חופש הביטוי? האם תסבול סרט ''דוקומנטרי'' מלא כזבים על ילדיך (ל''ת)

    נעמה, 17/09/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האחיין של בכרי הסיע מחבלים מתאבדים לפיגוע

    ממש משפחה תמימה, 17/09/07 15:44

    די מספיק

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איך כעלק ח''כ ברכה נזעק בשם חופש הביטוי

    טל, 17/09/07 15:42

    כאשר מישהו בעולם מפרסם משהו שלא מוצא חן בעיני המוסלמים הם שורפים מכל הבא ליד

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם מוחמד בכרי היה חי במדינה פלסטינית והיה פועל כפי שהוא פועל

    א, 17/09/07 15:39

    למען מיעוט יהודי שהיה חי שם (סתם מצב היפותטי, כי הם היו שוחטים אותנו כמו כבשים), הוא היה מתנדנד על קצה של חבל עד צאת נשמתו...
    פה משום מה, הוא הפך ליקיר השמאל הישראלי העמלקי, ופועל בחסותו באין מפריע, אפילו שמדובר במשפחה של מחבלים, ששלושה מהם הורשעו בסיוע לפיגוע הדמים באוטובוס שעשה את דרכו לצפת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מתי ישפטו על פשעי מלחמה את הטרוריסטים הערבים ותומכיהם? (ל''ת)

    א, 17/09/07 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    את מוחמד בכרי אפשר להבין..הוא פלסטנאי מוסלמי עם רקע משפחתי

    רונן, 17/09/07 15:36

    של שפיכת דם..יהודים..

    אבל מאחורי כל אחד כזה..יש קבוצה מבחילה של ישראלים יהודים שמאלנים..אשר מספקים לו את האיצטלה החוקית הדמוקרטית המוסרית
    לא שמאלנים הזוים כמו שאוהבים לציר אותם...
    אלה אנשים כמו עמי אילון ואופיר פינס ויולי תמיר..
    אנשים שיושבים במפלגה של ''שמאלנים'' כמו יגאל אלון וישראל גלילי ואבא אבן ...
    לראות לאן הדרדרה מפלגת העבודה...לידי פוסט ציונים נטולי יהדות מינמלית ורגש לאומי..
    השמאל שהקים את המדינה אם היה חי היום היה מועמד על ידי ''נאורים'' דוברי עברית למשפט בבית המשפט באג..

    הגב לתגובה זו

    • מאז העליות המזרחיות הגדולות, ומאז עליית הימין - הם מצפצפים על ישראל

      הרי גנבו להם את, 17/09/07 21:45

      מבחינתם, כל מה שאוכל את הלב של המזרחים (בגלל שהם בוחרי ימין בעיקר), ואת הלב של הימנים בכלל - מה טוב. ואם זה אוכל גם את הלב של הדתיים- עוד יותר טוב. שורפים את המועדון!!!

      והנה באה הצנזורה..??

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ניו ספיץ', 1984, מילון קצר לבכרית:

    ג'. אורוול, 17/09/07 15:35

    ''שנאה'' = ''אהבה''
    ''אהבה'' =''שנאה''
    ''אין לי ארץ אחרת'' = ''זו רק ארצי ולא ארצכם''
    ''זאת התעללות לשמה'' = ''בניגוד לאהבת האחים שבה ספוג הסרט שלי''
    ''תביעה קנטרנית...'' =''תפשו אותי בביצים''
    ''...שנועדה להתנקם בי'' = ''על לא עוול בכפי (פרט לאי אילו נסיונות להכפשת צהל וניהול מלחמה פסיכולוגית בשירות האויב)''
    ''אני מרגיש כמו בסיפור קפקאי''= ''העזו לפגוע בזכותי לשקר!''
    ''לאלה שהגישו את התביעה אין שום עילה משפטית. הם לא מוזכרים בסרט''= ''הסרט משמיץ כל חייל בצה''ל באשר הוא, ולאו דווקא אותם''
    ''מתעללים בי, אני חש נרדף''= ''באיזה חוצפה מעזים לשנות את כללי המשחק, למנוע ממני את הזכות הבלעדית כערבי לוחם חופש, להיות הרודף והמאשים''
    '' הם אבדו את הצפון'' = '' הם לא משחקים לפי הכללים, שקובעים שאנחנו ורק אנחנו הטובים, כי אנחנו ורק אנחנו המסכנים''
    ''אני לא יודע מה רוצים ממני'' = ''בסך הכל רציתי להגיע הביתה בשלום, ובדרך לקרוא דרור לאמוציות שלי, לא משנה אם מישהו נפגע''
    ''השנאה הטהורה נגדי, מוחמד בכרי'' = ''לעומת האהבה הטהורה שאני חש לכל ישראלי ציוני באשר הוא''
    ''המצלמה תפשה אותם על חם (דברי מוחמד ברכה)'' = ''שקר כלשהו''
    ''להעמיד לדין חיילים על פשעים שבצעו בג'נין'' =''ולא משנה אם היה או לא היה, העיקר להעניש, כי כך מכתיב הנאראטיב האומנותי - לאומי שלי''
    ''אני לא משפטן'' =''אני יודע יותר טוב מכל משפטן''
    ''הרצחת וגם התלוננת'' =''איך אתה מעז להתלונן שלא רצחת, למרות שלא רצחת - רצחת, ככה קבעתי, ככה מתאים לי''
    ''חופש הביטוי וחופש היצירה'' = ''החופש שלי להגיד ולעשות מה בא לי, והחופש שלכם, יאהוד, לשתוק ולמחוא כפיים''

    הגב לתגובה זו

    • תרגומון נפלא ומדויק למינוחי בכרי!! כל הכבוד (ל''ת)

      עבודה טובה, 17/09/07 16:04

      הגב לתגובה זו

      • אורוול, שיחקת אותה! בפרט אהבתי את ''הרצחת וגם התלוננת?''.. (ל''ת)

        שאפו., 17/09/07 21:52

        הגב לתגובה זו

    • מדוייק ונפלא! (ל''ת)

      תואם אבשלום קור, 17/09/07 21:53

      הגב לתגובה זו

    • מעולה נהדר ומחמיא תבוא עליך ברכה (ל''ת)

      משה בודק, 25/11/07 19:00

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בכרי לך לג'נין

    ראובן, 17/09/07 15:28

    בושה לשחקני ישראל המגינים על
    שונא המדינה בדמותו של בכרי.

    אם אתה בכרי, אינך מרגיש נוח בישראל לך לג'נין עיר אהבותך.

    האמרה: ''ראה מי חבריך ואגיד לך מי אתה'' מתאימה לאיש בזוי זה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    who is the soldiers lawyer?,i will send money

    avi alon, 17/09/07 15:23

    please contact me and let me know who represents the soldiers.i will send money.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שמאלנים עשו את הסרט! בג''ץ אישר להקרין !

    דמיקולו, 17/09/07 15:22

    מה אנחנו מתלוננים על ערבי מיצג את הצד שלו !?
    אנשי השמאל של שלום אך- שווא
    ארגון בצ''לם בחסות גב' אולמרט וחברותיה!
    השמאל הישראלי שכול מטרתו לחסל את המדינה היהודית ממש כמו מטרת אירן וסוריה ושאר הערבים הקיצוניים !
    המימון של הסרט,הבמאי, התסריטאי , העורך כולם ישראלים יהודים מהשמאל האוטואימוני !
    את ההכשר לסרט הזה נתן בגץ בשם חופש ''הביטוי'' !
    מענין מה היה קורה אם ברוך מרזל היה עושה סרט ימני קיצוני נגד הערבים ? גם זה היה חופש ביטוי ? או גזענות אסורה ?????

    שמאלנים נמאסתם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הלוואי ומעריב וחבריו הנאורים כנסו

    ג'קי, 17/09/07 15:20

    היו נותנים כתבות כאלו לאחים שלהם אתם יודעים מה לא כאלה קטנות פצפוניות על חיילי צה''ל על הימין .
    מענין שכתבות על השמאל על האנרכיסטים וטרוריסטים דמוי נושא הכתבה הנ''ל כמו פטריות אצלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אמור לי מי עדך ואומר לך מי אתה

    משה, 17/09/07 15:18

    מעניין שדווקא ברכה הוא העד אופי שבדרך ממש לא אופיינית לו אומר שדווקא החיילים עשו פשעים [נשמע מוכר לא... שוב הקורבן הוא הפושע ולהיפך ..כמו המחבל בעיר העתיקה שכל הנבלות האלו אמרו שהוא בסך הכל שיחק תופסת עם המאבטחים..]

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אדם שוחר שלום איזו בדיחה

    ג'קי, 17/09/07 15:16

    מקווה שלא תצנזרו את זה כי זאת האמת תמצאו לי ערבי אחד שיעבור בבדיקת פוליגרף שהוא נאמן לישראל ולא מצדיק את הטרור.
    ולבמאי האומלל יש הרבה חברות מטוסים שייקחו אותך למקום שיש חופש ביטוי כמו שאתה אוהב מצריים ירדן סוריה איראן בעצם כל מדינות ערב ייתנו לך יחס הרבה יותר טוב ....תנסה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה יש לך מעבר לגבול (ירדן)

    שי, 17/09/07 15:16

    לבמאי שאומר שאין לו ארץ אחרת אז שיבדוק במפה יש עוד כמהארצות שדוברות את שפתו תרבותו ואף האידיאולוגיה שלו הוא יכול למצוא שם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שראל מגדלת מפלצות

    אחד העם, 17/09/07 15:14

    מדינת ישראל, כמו אפגניסטן, נותנת מחסה למרים ולאכזריים שבאויבי האנושות. כמו חופש הפעולה שקיבלה אל-קעידה באפגניסטן, כך ערביי ישראל, שהם השמן הנוטף של ציר הרשע העולמי, מוגנים על-ידי הרשויות בישראל. ישראל צריכה לבחור בין מלחמה נגד המפלצות שבתוכה, דהיינו ערביי ישראל, או לזכות לטיפול בשוק מידי כוחות המערב, כמו זה שהוענק לאפגניסטן ולעיראק.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין לי אמון בבית המשפט

    אבוחצירא אילן, 17/09/07 15:13

    בס''ד
    האם בית המשפט ייתן מאסר בפועל לבכרי כמו זו שזרקה ראש;חזיר למסגד וקיבלה על כל שלש שנות מאסר בפועל.
    הרי הסרט הנ''ל הוא הסתה פרועה נגד חיילי צה''ל ועם ישראל.
    אוי למדינה ולבית המשפט התחתון אשר התיר הקרנה של סרט נפשע זה.
    על בכרי לשבת במאסר עולם על כל אלו שהוא הסיט ורצחו יהודים עקב כך.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למר בכרי

    גבי, 17/09/07 15:11

    אני לא מבין אותך אם אתה רוצה שלום אתה צריך לגנות את שני הצדדים ואני לא שומע אותך נראה לי שאתה כמו כל הערבים לביטוח לאומי אתם טובים ללאומניות אתם ערבים אז מצידי הלואי ותפסיד את המכנסים שלך וברכה בדרך אחרי באשרה אז תתרחק ממנו

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בקרי רק מוכיח ששלום לא ייתכן פה בכלל (ל''ת)

    כי הפלסטינאים, 17/09/07 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לבמאי הדגול שלום

    אוטו פרמינגר, 17/09/07 14:59

    מת תביים סרט על הטבח שערך חאפז אל אסד בתושבי חומץ ?
    אתה מבחיל.

    הגב לתגובה זו

    • כשהוא יסיים לצלם את הטבחים שעשיתם (ל''ת)

      מישהי, 17/09/07 15:27

      הגב לתגובה זו

    • חומס, השם הוא חומס.. (ל''ת)

      וזה לא משרת את, 17/09/07 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    בכל הכתבה אין תגובה מהחיילים רק בכרי בכרי (ל''ת)

    משה, 17/09/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בכרי אדם שוחר שלום?

    חחחחחחחחחח, 17/09/07 14:52

    זוהי הבדיחה הכי טובה ששמעתי מאז זמן כה רב.
    תודה על כמה דקות של צחוק משחרר
    הייתי ממשקוק לזה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חבל שחיילי המילואים לא פירסמו תומך בהם (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 17/09/07 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מר בכרי אינו טיפש ואינו תמים. הוא רק חושב שאנחנו כאלה.

    גם אנו מכירים, 17/09/07 14:50

    כי הוא מכיר רבים מאיתנו מקרוב מאוד. הוא היה בן בית בהרבה מאוד בתים יהודים בת''א ובסביבתה, ולא רק.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להחרים כל דבר שקשור בו ובתומכיו (ל''ת)

    ש.צ, 17/09/07 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אל תשחק התכוונת לכו החילדם (ל''ת)

    eva, 17/09/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לדעתי בכרי צריך לעשות סרט על ההפצצה בסוריה (ל''ת)

    ייי, 17/09/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל החיילים שלחמו שם נפגעו מהסרט הזה

    eva, 17/09/07 14:37

    הסרט הזה הוא נגד כל החיילים שלחמו שם ולמה לא נגד כל צהל
    בני שמואל דן מיזליש מסר שם את נשמתו לבןרא העולם ןאני הרגשתי שהסרט השה הליב גם אותו ואת כל משפחתי
    לא היה צורך להכיר שום חייל אישית - כולם היו שם ולחמו כמו אריות למען ארצינו הקדושה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ועכשיו האח שלו משתתף בסרט ישראלי יעני לא שמאלני (ל''ת)

    רפורמה בקרנות, 17/09/07 14:37

    הגב לתגובה זו

    • זה לא האח זה הבן, שהופיע גם בהבימה

      הרצליאני, 17/09/07 17:37

      ולכן לא ההיתי מוכן לעשות מנוי לתיאטרון הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שאת חופש היצירה והביטוי ינסו לקדם באחת ממדינות האיסלאם (ל''ת)

    ואז יתלו אותם, 17/09/07 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חאלאס ! עלינא?

    יאללה, 17/09/07 14:25

    חוצמזה לפי העניים שלך , בזמן השלטון הבריטי משהוא חגג אצלך בבית...

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שאתה צודק (ל''ת)

      ג'קי, 17/09/07 15:18

      הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      טל, 17/09/07 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא היה מחבל במשפחת בכרי?

    גיא, 17/09/07 14:23

    אם אני לא טועה לפני כמה שנים נתפס מחבל ממשפחת בכרי ומוחמד בכרי אף הגיע ללוות אותו במשפטו. מישהו זוכר?

    הגב לתגובה זו

    • היה (ל''ת)

      ט, 17/09/07 14:37

      הגב לתגובה זו

    • לא אחד, שניים (ל''ת)

      גג, 17/09/07 14:57

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תעמולה והסתה בסגנון יוזף גבלס

    דרור, 17/09/07 14:23

    מספיק עם התמימות המעושה.
    הסרט מלא בשקרים איומים ואפילו בסתירות פנימיות, מספיק לקרוא את המסמך של אנשי המילואים כדי להבין את גודל העיוות.
    זה לא חופש יצירה וזו לא אומנות, הסרט בנוי כסרט דוקומנטרי, ומכיל ראיונות עם שקרנים במצח נחושה.

    כדאי שפעם אחת לפחות תיצמדו לעובדות !!

    הגב לתגובה זו

    • בחסות השמאל ובג''ץ חביבי !!!!! (ל''ת)

      דמיקולו, 17/09/07 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    משפחת באכרי הם אלו שהלינו את המחבלים המתאבדים.

    שייסע לשלום., 17/09/07 14:20

    אין לא ארץ אחרת אבל הוא מוכן להפרד מהמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ג'נין ג'נין אינו דוקומטארי ומלא השמצות ושקרים .

    י.צ., 17/09/07 14:18

    ישראל צריכה להתגונן מםני שונאי ישראל כמו בכרי. מי נוא שינסה לשנות את דעת עם ישראל . הוא משואינו. יש להעבק בו ללא פשרות ולאורך זמן .

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ג'נין ג'נין אינו דוקומטארי ומלא השמצות ושקרים .

    י.צ., 17/09/07 14:18

    ישראל צריכה להתגונן מםני שונאי ישראל כמו בכרי. מי נוא שינסה לשנות את דעת עם ישראל . הוא משואינו. יש להעבק בו ללא פשרות ולאורך זמן .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    להזכירכם משפחתו של בכרי הסתירה מחבל מתאבד שהתפוצץ באוטובוס

    גד, 17/09/07 14:17

    אותו מחבל הודיע לנוסעת ערביה לרדת לפני שהתפוצץ.
    בכרי שוחר שלום עלק
    למזלו הבגץ אנטישמי יותר מהערבים

    הגב לתגובה זו

    • ורק השמאל הנאור לא יודע את זה (ל''ת)

      ישראלית, 17/09/07 14:38

      הגב לתגובה זו

    • משפחה של מחבלים חביבם של הסמול ה''ישראלי''.. (ל''ת)

      תומר, 17/09/07 14:42

      הגב לתגובה זו

    • בייניש, לתשומת ליבך.. (ל''ת)

      גם בתור בדיחה, 17/09/07 14:55

      הגב לתגובה זו

    • ותודה לבג''ץ ! שמזמן צריך היה להיסגר ולעבור לרמאלה !

      מיקו22, 17/09/07 15:27

      הבגץ שהכשיר את הסרט האנטישמי הזה שכולו סילוף המציאות !
      שלא מזכיר את הגורם לכניסה לג'נין !
      מאות הרוגים יהודים באינטיפדה השניה ! אטובוסים מתפוצצים, פיגועים בלי הפסקה , נתניה, דולפינריום, קפה הילל, והרשימה עוד ארוכה !
      כמובן שאם היה סרט ימני קיצוני הוא היה אסור לפירסום !
      יש לפרק את הבג''ץ שגורם נזק למדינת היהודים !
      מתי יבוא מנהיג הימן האמיץ ויעביר את הבגץ לרמאלה ושכם שם מקומם הטיבעי !

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אבל מוחמד, יש לך ארץ אחרת!

    ון, 17/09/07 14:16

    יש לך אפילו 22 ארצות אחרות, אז יאללה, רוח' מן הון!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בכרי-הדרוזים מאחוריך הם כבסר יעשו ת'עבודה (ל''ת)

    י.א, 17/09/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הבעיה היא לא בכרי ובארכה הבעיה בקרנות הקולנוע השמאלניות

    רפורמה בקרנות, 17/09/07 14:04

    שם אין פלורליזם.סרט כזה הפוך מהצד הציוני פטריוטי נדחה הלוך ושוב בטענות שוא

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      בלה בלה, 17/09/07 14:38

      הגב לתגובה זו

    • נקודה טובה למחשבה. (ל''ת)

      קרן ישראסטין?, 17/09/07 14:57

      הגב לתגובה זו