• 41.

    כתבה מעולה!!!

    , 20/01/16 08:38

    כתבה מעולה, חברת דשא עוז מציעה שפע של סוגי דשא סינטטי למגזר הציבורי והפרטי, ממליץ בחום.

    IP: 81.218.171.69דווח על תגובה זו

  • 40.

    הרבה אנשים לא מודעים לזה

    דנה, 26/08/15 14:38

    אבל אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת a =''http://www.holl.co.il''דשא סינטטי/a הינו האם הדשא הנ''ל עומד בתקני בריאות מחמירים או לא עומד בהם, קרי האם הוא מכיל מתכות כבדות בריכוז מסוכן או לא

    IP: 37.19.115.4דווח על תגובה זו

  • 39.

    אחלה דשא סינטטי, יופי של חברה, שירות מעולה - מיסטר דשא!

    מיכל, 24/11/13 15:24

    http://www.misterdeshe.co.il/
    מרוצה מרוצה מרוצה!

    IP: 62.219.117.109דווח על תגובה זו

  • 38.

    הכתבה נחמדה אבל...

    דורון, 11/09/12 09:13

    חסר קצת מידע על כל סוגי הדשא הקיימים בשוק ויש לא מעט, מי שמחפש מידע אני ממליץ לקרוא כתבה מפורטת על סוגי הדשא סינטטי באתר יס פליז

    IP: 77.126.206.130דווח על תגובה זו

  • 37.

    אל תקשיבו לכל הגאונים כאן - תשפטו בעצמכם!

    טל, 20/05/11 17:22

    מעניין שכל הגאונים שנותנים כאן עצות וטיפים לא התקינו או ראו דשא סינטטי בחייהם. תשאלו אנשים שחיים עם דשא סינטטי אצלם בבית ותראו מה הם אומרים. דשא סינטטי הוא הפתרון הטוב ביותר שידוע לנו היום למשבר המים. הדגמים שיש היום בשוק נראים כמו הדבר האמיתי ומחזיקים 15-20 שנים. לגבי ההתחממות: גם דק וריצוף מתחממים בשמש ועדיין אנחנו מתקינים אותם בבית. דשא סינטטי מתחמם בשמש ישירה של שתיים בצהריים - לא ראיתי הרבה אנשים ששוכבים על הדשא שלהם בשעות האלה וגם אם כן זה לעולם לא גורם לכוויות וכל שאר סיפורי הסבתא שמספרים לכם. תראו דשא סינטטי איכותי מותקן בגינה ותשפטו בעצמכם.

    IP: 82.81.35.6

  • 36.

    כולם כאן גאונים -- סינטטי אחלה פתרון!

    ראש דשא, 17/03/11 23:48

    50 מעלות לא כוויה
    יש דשאים נעימים ורכים ברמות מדהימות
    יש מספיק חברות טובות בארץ
    מי שלא מתאים לו על הכיפאק
    אף אחד לא אמר יותר טוב מדשא חי
    אמרו יותר חסכוני ויותר מתאים לצו השעה
    וזה בהחלט נכון

    IP: 212.150.174.178דווח על תגובה זו

  • 35.

    לא יעזור - זה פ-ל-ס-ט-י-ק

    עופר, 07/08/09 07:29

    מזהם , מסריח , רותח , ומה שנהרס לא משתקם,צריך להחליף כל כמה שנים, ואחרי שתפתר בעיית המים כל הטמבלים יבכו
    אולי גם ממליצים לשתול צמחיה מפלסטיק - אם כבר אז כבר

    IP: 89.138.55.45דווח על תגובה זו

  • 34.

    עוד יתרון לדשא

    קוצ'קה, 02/08/09 13:00

    הצלחתי לטגן עליו חביתה

    IP: 192.118.0.231דווח על תגובה זו

  • 33.

    אין כמו המקור

    שי, 02/08/09 11:33

    הורסים את המדינה הופכים את המעט שנישאר לבטון מסוג אחר

    IP: 85.130.224.59דווח על תגובה זו

  • 32.

    דשא טבעי במחיר המים הישן. אפשר בהחלט אם ממחזרים מים!!

    ג, 02/08/09 07:22

    במקום היבש את הדשא ולהשקיע הון בדשא סינתטי, אפשרר להתקין מערכת למיחזור מי הרחצה (מים אפורים) ולהשקות את הדשא במים שממילא משתמשים.
    זה כבר כאן באלפי בתים, אין מה לחכות.
    אשמח לפרט כיצד.
    lykos@nana.co.il

    IP: 80.178.30.162דווח על תגובה זו

    • איסוף מים אפורים במקומות בהם יש ביוב מסודר גוזל קולחין מהחקלאות וכו'.

      אייל, תל אביב, 03/08/09 10:27

      מפעלי טיהור המים העירוניים מייצרים מי קולחין שהולכים להשקייה חקלאית, וכיום גם להשקיית גנים ציבוריים מסויימים. מי הביוב הביתיים הם אחד מחומרי הגלם לייצור אותם מי קולחין.

      אם יותר ויותר בתים יתחילו להמחזר לעצמם את המים האפורים, זה בסופו של דבר יפגע בחקלאות, שגם ככה בקושי מתקיימת בגלל מכסות המים האפסיות. גם פחות מים יגיעו להשקיית גנים ציבוריים.

      המים שאתה אישית ממחזר בבית שלך הם כמובן טיפה חסרת משמעות בים, אבל אם המונים ישמעו בעצתך ויתחילו גם הם למחזר, אזי תהיה כאן העדפה לטובת הצורך האישי לדשא בגינה הפרטית שלי, על פני צרכים ואינטרסים ציבוריים ולאומיים.

      חומר למחשבה.

      IP: 132.66.110.6 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לאלון הליצן שחושב שהוא מבין משהו בחוק

    רונן, 27/07/09 07:35

    רוב התוכן בעיתון הוא מדור פרסומי לידיעתך, העיתון לא צריך לכתוב שזה פרסומת. בעבר עיתונים כתבו למעלה 'מדור פרסומי' כי היה להם כבוד לקוראים ולמקצוע שלהם. היום הם הבינו מה הם ומי הקוראים שלהם ולכן הם לא טורחים.
    מה אתה מקשרקש על החוק? אין שום חוק שמחייב עיתונים לחשוף את המניעים מאחורי הכתבות שלהם (בין אם הם כספים או אחרים)

    IP: 89.138.139.169דווח על תגובה זו

  • 30.

    לי יש דשא רגיל,אין להשוות בכלל,סינטתי עוקצני,מלאכותי,נהרס......

    simond , 26/07/09 19:44

    הסינטתי נהרס,נשחק,עלו עליו עם מסטיק...הלך עליו ....תנסו לשכב עליו עם האישה ...הוא עוקצני מעצבן
    האמיתי אומנם זקוק לגיזום,השקיה,טיפוח ...
    אבל הצבעים,הריח המטריף ....הנעימות בשכיבה עליו לאחר הגיזום עם ריח הוורדים מסביב שווה הכול

    IP: 79.182.21.180דווח על תגובה זו

  • 29.

    למה לא כתוב למעלה ''מדור פירסומי''? זאת עברה על החוק.

    אלון, 21/07/09 21:58

    אם קיבלתם תמורה כלשהי לפרסום, ישירה או עקיפה, זאת עברה.

    חובה עליכם לציין שזוהי פרסומת.

    IP: 79.179.106.149דווח על תגובה זו

    • זה פרסום נטו (ל''ת)

      צודק, 04/08/09 20:04


      IP: 84.228.206.238 דווח על תגובה זו

  • 28.

    הדשא הירוק הזה בכלל לא ירוק-וכשיגלו זה יהיה מאוחר וכולם ירצו להיפטר ! (ל''ת)

    קשקשנים, 20/07/09 11:30


    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

  • 27.

    הוא לא אומר מחיר אם הייתם שומעים את המחיר לא הייתם קוראים את הכתבה!! (ל''ת)

    גבר, 20/07/09 11:26


    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

    • המחיר לא רלוונטי

      דורית, 27/07/09 17:51

      מה זה חשוב כמה הוא עולה? העיקר זה לחסוך במים

      IP: 79.183.228.221 דווח על תגובה זו

    • באיזה בית ספר גאוני למנהל עסקים למדת?

      אלון, 07/12/11 01:45

      אתה צודק במאה אחוז, בוא נעשה חשבון ביחד: התקנת דשא סינטטי בגינה ממוצעת של 50 מ''ר תעלה 10,000 ש''ח בבמוצע - סכום מפחיד! עלות מים, טיפולי תחזוקה וגנן מגיעים ל-400 ש''ח בממוצע. תכפיל את זה בשנתיים ותראה לאן הגעת. דשא סינטטי עמיד ל-15 שנה ודשא טבעי מחליפים בערך פעם בשנה. עכשיו תעשה את החשבון בעצמך גבר!

      IP: 82.81.68.52 דווח על תגובה זו

  • 26.

    לא לקנות-בקייץ הוא לוהט כ 50 מעלות.

    כדור הרעם , 19/07/09 19:33

    את הפרט הזה אףחברה לא תגיד לכם,לכן כל דריכה על הדשא הסינתטי יעלה לכם ולילדכם בכוויות.

    IP: 84.229.45.154דווח על תגובה זו

  • 25.

    חום גהינום

    רותם, 19/07/09 09:59

    הדשא הסינטטי מתחמם ומחמם כמו תנור ויוצר אווירה חמה ולא נעימה כאשר הוא חשוף לשמש...

    IP: 85.64.18.184דווח על תגובה זו

  • 24.

    סכנת הרעלת ילדיכם כתוצאה מחשיפה לדשא סינטטי

    אמיר, 18/07/09 14:31

    אף אחד לא כותב על הסכנה לבריאות המשפחה
    הטמונה בפליטת כימקלים ומתכות רעילים ממשטחי דשא סינטטי. עופרת, קדמיום, כרומיום,ארסניק ועוד רעלנים נמצאו ברמות הנחשבות מסוכנות לבריאותם של ילדים במחקרי בטיחות שנערכו על ידי מחלקת הבריאות של עירית ניו יורק, ועבור כתבע עת מקצועיים כגון - the Journal of Exposure Science and Environmental Epidemiology.

    או עבור ה - The U.S. Consumer Product
    Safety Commission (CPSC

    ועוד לא הזהרנו מחיידקים ובקטריות מסוכנות אשר דשא סינטטי משמש להן מצע גידול והתרבות.

    בקיצור שומר נפש ילדיו ירחק מחנותם של סוחרי תוצרי הלוואי של תעשיית הנפט וירחיקם מביתו.

    IP: 79.176.38.18דווח על תגובה זו

  • 23.

    הנחה ותחזוקה

    עופר, 18/07/09 09:32

    א. האם ניתן להניח את הדשא הסינטטי מעל הדשא הטבעי שמיבשים?
    ב. באיזה תכיפות יש לבצע את הנקוי התקופתי?

    IP: 93.172.75.215דווח על תגובה זו

  • 22.

    התפלת מים זולה יותר, פשוט ההסתדרות ועודבי מקורות מונעים זאת.

    אלון, 17/07/09 10:52

    התפלת מים היום היא כבר לא כל כך יקרה. אפשר להתפיל קוב מים בכ-2 ש''ח בלבד, מה שאומר שאפשר להתפיל 100% ממי השתיה של ישראל וגם להוריד את מחיר המים (גם ביחס למחיר שלפני הקנסות החדשים).

    כל מה שצריך זה לאפשר לכל יזם שרוצה להקים מתקן התפלה ולמכור את המים ישירות לרשויות ולמפעלים.
    אין צורך במונופול שנקרא ''מקורות'', וצריך להקפיד שהנושא לא יהיה בשליטה של וועדי עובדים.

    IP: 82.81.244.119דווח על תגובה זו

    • נכון, התפלת מי ים תפתור את כל הבעיות.

      שולה, 18/07/09 17:42

      אני לא מבינה איך על המע''מ על הירקות היתה מלחמה, ועל ייקור המים, שזה בעצם כמו הגדלת מס הכנסה בלי שנרגיש, אף אחד לא קם להתנגד.מייבשים את הגינות והנופים בארץ בלי סיבה, כי בעצם יש בצורת אך איך חיסרון במים,

      IP: 79.183.43.175 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מי קונה דשא סיטטי?! (ל''ת)

    נשמע כמו מזון סינטטי., 16/07/09 23:22


    IP: 93.173.214.183דווח על תגובה זו

  • 20.

    המצאה גאונית

    מודיעין, 16/07/09 12:45

    בעיר מודיעין התקינו דשא סנטטי במגרש הכדורגל פשוט אדיר

    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

  • 19.

    דשא סינטתי זה בולשיט

    חסכן מים, 14/07/09 18:19

    הדשא הסינטתי יקר מאד ולא נראה או מרגיש באמת כמו דשא אמיתי.
    עכשיו יש גם פתרון אחר- צביעת דשא (של חברת ''הדרך הירוקה''). הוא הרבה יותר יעיל ולדעתי הרבה יותר יפה (שלא נדבר על המחיר).
    בקיצור, תחשבו טוב לפני שאתם עוברים לדשא סינטתי.

    IP: 79.181.29.43דווח על תגובה זו

  • 18.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/07/09 18:34

    פתרונות מה...
    על המדינה מוטלת החובה לייבא מים או להתפיל מים ולהשאיר בידי האזרחים את שיקול הדעת בבחירה בין דשא רגיל או סינטטי מי בכלל שאל אתכם?!.-חיוך
    -אין עוד מלבדו.

    IP: 99.151.59.140דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה סמוי בפרסומת הסמויה הזו? מדובר בכתבת יח"צ לכל דבר (ל''ת)

    אסף ל. , 08/07/09 23:55


    IP: 79.193.100.15דווח על תגובה זו

  • 16.

    מה סמוי בפרסומת הסמויה הזו? מדובר בכתבת יח"צ לכל דבר (ל''ת)

    אסף ל. , 08/07/09 23:54


    IP: 79.193.100.15דווח על תגובה זו

  • 15.

    מה סמוי בפרסומת הסמויה הזו? מדובר בכתבת יח"צ לכל דבר (ל''ת)

    אסף ל. , 08/07/09 23:53


    IP: 79.193.100.15דווח על תגובה זו

  • 14.

    הכי זול זה דשא טבע!!! התשובה בפנים.

    ג, 08/07/09 20:22

    מתקינים מערכת מיחזור למים אפורים...

    בבית שאין הפרדה (רוב הבתים) בין צנרת מקלחת לצנרת שירותים מדובר בעלות שבין5-9 אלף ש''ח.
    ומכאן ואילך אנחנו מסודרים לכל החיים.
    המקלחת משקה את הגינה והדשא פורח!!
    משלמים רק את המחיר הזול של המים ללא קנס ונהנים מדשא אמיתי.
    אשמח לפרט לכל פונה lykos@nana.co.il

    IP: 80.178.5.238דווח על תגובה זו

  • 13.

    חשוב לקנות מחב' אמינה ומקצועית כמו ''דויטש טכנולוגיות דשא

    דשא סינטטי, 06/07/09 08:57

    חשוב לקנות מחב' אמינה ומקצועית כדוגמת ''דויטש טכנולוגיות דשא'', חב'אמינה מקצועית ובעלת תודעת שרות גבוהה.

    IP: 84.109.253.89דווח על תגובה זו

  • 12.

    דרור עוזרי המנכ''ל, לא מעניין אותו כלום חוץ מכסף, לא שרות, לא לקיים הבט

    אלון, 05/07/09 16:12

    העיקר שמכרו לי דשא, באמת אנשי מכירות מאד מתוחכמים ומוכשרים. קרח לאסקימוסים זה קטן עליהם, הם מסוגלים למכור לך זבל במסווה של איכות ומקצועיות, כמו שהם לא הפסיקו להעיד על עצמם ולהבטיח.
    בסוף כשהבנתי מה קיבלתי, היה כבר מאוחר.
    הסכמתי לשלם על פירוק, הסכמתי להתפשר על סוג הדשא, הכל רק שיקחו קצת אחריות על השקרים שלהם. חודש שלם, יום יום ניסיתי ליצור קשר עם נציגי החברה ועם דרור עצמו, אבל אלה ברגע ששילמת, קוסמים, נעלמים ולא חוזרים, אין עם מי לדבר, אין אחריות, אין כלום.
    בקיצור אתם רוצים דשא סינטטי? לא בדשא עוז!!!

    IP: 212.235.60.173דווח על תגובה זו

    • הייתי פונה לאמון הציבור בעניין הזה

      אורית, 07/07/09 12:19

      הם יעשו לך את העבודה ויעשו סדר לחברה החצופה הזו

      IP: 82.166.219.66 דווח על תגובה זו

    • רק לא דשא עוז גם אני נכוותי (ל''ת)

      יוני, 23/07/09 13:22


      IP: 84.229.146.249 דווח על תגובה זו

      • דשא עוז

        מוריס, 28/06/10 00:22

        היתי רוצא לדעת יותר על החברה הזאת
        אני היתכוונתי לסגור עיסקה איתם
        ממה נכוותה מהחברה???????
        שלא יקרא לי גם
        תודה מראש

        IP: 85.250.173.204 דווח על תגובה זו

  • 11.

    גומי גרוס לדשא הסינטטי

    רחמים, 05/07/09 14:28

    לפי דעתי אין צורך לשים גומי בבית פרטי כי זה מסריח ומחמם את הדשא.שמים גומי גרוס רק בדשאים שמוכבים למגרשי ספורט

    IP: 84.109.253.89דווח על תגובה זו

  • 10.

    עלות לא משתלמת-

    מוטי, 05/07/09 08:13

    יש לי כ180 מטר דשא שעלה לי להתקין כ 3600 ש''ח ,עלות התקנה מקצועית של דשא סינטטי הוא כ200 ש''ח למטר שזה 36000 המתאים לעד 15 שנה שאחריות מקבלים רק ל5 שנים.
    אם נוסיף עלות השקיה ל5 חודשי ההשקיה ממאי עד אוקטובר -1000 ש''ח אז לאחר 15 שנה תשלמו על דשא אמיתי כולל התקנה והשקיה 18600 לעומת 36000 בדשא סיננטטי ללא אחזקה .
    תחשבו על זה!!!!!!

    IP: 77.126.241.26דווח על תגובה זו

  • 9.

    ממש לא חייבים ליבש את הדשא!! אפשר להשקות במי המקלחת!

    ג, 05/07/09 07:13

    בכל בית אפשר להתקין כיום מערכת מיחזור מי רחצה (''מים אפורים'') ולהמשיך להשקות את הדשא במים שאחרת היו הולכים לביוב.
    הגינה תהיה ירוקה ורעננה, ללא צורך בתשלום מס מים.וההשקעה בערך כמו בדשא סינתטי...
    אשמח לפרט בפניה לאימייל lykos10@gmail.com

    IP: 80.178.26.152דווח על תגובה זו

  • 8.

    באמת פרסומת מעניינת (ל''ת)

    אריאל, 05/07/09 07:06


    IP: 84.229.212.22דווח על תגובה זו

  • 7.

    כתבה מטעה - דשא סינתטי מחזיר את עלותו אולי אחרי 15 שנה

    ישראל, 05/07/09 06:45

    מחיר דשא רגיל - 16 ש''ח, וכולל התקנה המחיר הוא כ-30 ש''ח למ''ר.
    מחירי דשא סינתטי באיכות סבירה באזור 200 ש''ח (האיכותיים עולים יותר), וסה''כ כולל התקנה בין 300-400 ש''ח למ''ר.
    אם תעשו את החישוב תגלו שזה פשוט לא משתלם! הדשא אולי מחזיר את עלותו תוך 15 שנה, ואז צריך כבר להחליף אותו..
    עד שלא יתעוררו בממשלה ויתחילו לסבסד את הדשא הסינתטי ובתורה משמעותית, הדשא הסינתטי יישאר כנישה זניחה בבתים של עשירים.

    IP: 77.126.224.163דווח על תגובה זו

  • 6.

    חסרונות -אומרים שגומי גרוס מכיל עופרת

    סינטטי, 05/07/09 04:45

    וגומי גרוס לצורך מילוי סיבי הדשא,
    אומרים שהגומי הגרוס מכיל עופרת!

    IP: 66.75.254.185דווח על תגובה זו

    • דשא טבעי זה ממש בסדר. אני מתקלחת והמים משקים ואתו..

      מיכל, כפר מונש, 05/07/09 07:17

      מאז שהתחלתי להשקות את הדשא במי המקלחת הוא פורח ואני מתקלחת בלי נקיפות מצפון.
      4 נפשות שמתקלחות משקות את הדשא שלנו, 80 מ''ר בערך, בלי להגיע למכסה שמחייבת קנס.
      ממליצה לכולם- לחסוך המון מים, כס ולהשאיר את הדשא ירוק ולתמיד.

      IP: 80.178.26.152 דווח על תגובה זו

    • גומי גרוס

      רחמים, 05/07/09 14:28

      נכון מאוד

      IP: 84.109.253.89 דווח על תגובה זו

    • לא שמים גומי גרוס בבתים פרטיים!

      טל, 20/05/11 17:25

      היום כבר לא שמים גומי גרוס בדשא סינטטי. זה מיועד רק למגרשי כדורגל!

      IP: 82.81.35.6 דווח על תגובה זו

  • 5.

    חסרונות

    דשא, 05/07/09 02:19

    למה לא מספרים מה החסרונות?
    הוא חם מאוד, אי אפשר לעמוד עליו בלי נעלים.

    IP: 66.75.254.185דווח על תגובה זו

    • באתר ''מאמרים'' תוכל למצוא כתבות בנושא חסרונות הדשא הסינטטי (ל''ת)

      דשא סינטטי, 06/07/09 08:58


      IP: 84.109.253.89 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מרכז

    תומר, 05/07/09 00:50

    מה יעזור דשא מלאכותי אם הכלב יחרבן עליו או שחתולים וכלבים יאכלו אותו או ישרטו אותו?

    אף אחד לא ישב על דשא מלאכותי שכלב השתין או חירבן עליו,...

    IP: 212.199.142.86דווח על תגובה זו

    • השתנה

      רחמים, 05/07/09 14:30

      בעלי החיים ברשואנה אולי ישתינו אבל בפעם השניה הם לא יעשו את זה כי מחפשים את ההאדמה

      IP: 84.109.253.89 דווח על תגובה זו

    • ועל דשא טבעי?

      גולם, 06/07/09 06:24

      ועל דשא טבעי עם קקה של כלב תסכים לשבת?

      IP: 66.92.67.205 דווח על תגובה זו

      • דשא מחדש את עצמו וגודל למיטב ידיעתי הכוונה של המשורר שבדשא סינטטי הוא

        עופר, 07/07/09 12:02

        הוא תמיד יסריח לאחר מתן שתן,כן גם עם תשטוף את הדשה, ובהקשר לכתבה אין מה להשוות את המגע של דשא אמיתי על סוגיו לסינטטי כאילו אתה הולך עם נעלי גומי. תודה למגיבים שהפנו את תשומת ליבי לגבי המשווק נחפש מישהו הגון יותר

        IP: 62.219.134.13 דווח על תגובה זו

    • ניתן לרכוש בחנויות הנ''ל גם כלבים וחתולים סינטטיים. יש לשים לב למדד ה..

      ג'ו, 04/08/09 10:30

      האיכות. ככל שהמדד גבוה יותר כך הכלב או החתול איכותיים יותר ומזכירים יותר את הדבר האמיתי.

      ולשאלתך הבאה: כן. ניתן לרכוש פרעושים סינטטיים.

      IP: 84.109.246.117 דווח על תגובה זו

  • 3.

    שאלה בכתבה: ''כמה זה עולה לנו?'' תשובה בכתבה: זה יקר. אה, הבנו...

    דן, 04/07/09 23:44

    כמה למטר? בערך?
    לשם שינוי כתבה יותר מעמיקה מהרגיל...אבל אפילו על השאלה של עצמכם לא עניתם.

    IP: 79.181.10.16דווח על תגובה זו

    • השבוע התקנו בגינה דשא סינטטי עלה 85 למטר מרובע.

      אייל, 05/07/09 03:11

      25 מ''מ גובה, זה יפה נעים וחסכוני!!

      IP: 84.108.169.247 דווח על תגובה זו

      • מי התקין?

        דוד, 05/07/09 06:37

        מי התקין לכם?שם החברה?

        IP: 77.125.15.238 דווח על תגובה זו

      • מחיר

        רחמים, 05/07/09 14:31

        מנסיון המחיר הנ''ל הוא אך ורק לדשא הסינטטי בלבד כולל מע''מ ולא כולל התשתית

        IP: 84.109.253.89 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ''דשא'' סינטטי זה כמו פיאה נוכרית, כמו שדיים מסיליקון, כמו שיניים תותבות (ל''ת)

    איכסה פיכסה, 04/07/09 23:41


    IP: 77.127.27.41דווח על תגובה זו

    • אולי אתה צודק?! אבל לפעמים אין ברירה, צריך שיניים תותובות, או פיאה נוכ

      גיא, 05/07/09 16:24

      אגב, לידיעתך, דשא זה לא צמח ישראלי!
      כמו שאף אחד לא חושב שיש בארץ תנאים אידיאלים לגדל עצי אשוח או עצי מייפל, צריך להבין שהתנאים לגדל דשא באקלים הישראלי רחוקים מלהיות אופטימלים.
      במקרים מסוימים דשא סינתטי הוא פיתרון מצוין!
      אומרים שאין חכם כבעל נסיון, אתה כנראה לא חכם ולא בעל נסיון, כמו רוב המתלהמים והמתיפיפים שקוטלים את הדשא מבלי להבין ולחשוב רגע על האלטרנטיבות. כנרת יבשה, זה הרבה יותר מכוער!!!!

      IP: 212.235.60.173 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק אבל למה לגדף (ל''ת)

        m, 13/07/09 20:20


        IP: 77.127.0.149 דווח על תגובה זו

    • שדיים מסילקון הרבה יותר יפה מדשא סינטטי (ל''ת)

      דודי, 13/07/09 11:57


      IP: 212.25.125.1 דווח על תגובה זו

    • שדיים מסיליקון

      אז מה, 15/07/09 23:12

      ל - 90% מהדוגמניות יש שדיים מסיליקון אז זה הופך אותן לפחות פופולריות?

      IP: 85.64.28.236 דווח על תגובה זו

  • 1.

    רק לא לשכוח...

    עלקוצושל י., 04/07/09 23:26

    שדשא סנטטי בקיץ הישראלי יבער מחום ויהיה לא נעים לשבת עליו
    אז התקינו מערכת השקייה כאילו הדשא הוא רגיל כך גם תצננו אותו ואתכם
    וגם תנקו אותו מאבק

    IP: 75.24.108.153דווח על תגובה זו

    • כן, להתקין מערכת השקיה,........ אז למה סינתטי? (ל''ת)

      מיכל, 05/07/09 07:14


      IP: 80.178.26.152 דווח על תגובה זו