• 123.

    אין מלחמה צודקת

    קלוגי , 15/12/09 06:10

    העוורון והטפשות של המתנגגדים מעוררת דאגה: האם הם מאמינים שצריך להתעלם מקרבנות? אין ספק שהם אינם תומכים בהפצצה של גני ילדים. כמו כן ברור שהכרזות אינן מיועדות לפגוע בחילים הישראלים, גם הם קרבנות שוא של מדיניות אלימה, נחשלת והרסנית. אני תומך במאמץ להביא לתודעת הציבור את המחיר המוסרי של הפעלת הצבא למטרות שיטור.

  • 122.

    מתבייש שאני תושב חולון!!! (ל''ת)

    יובל, 12/12/09 13:17

  • 121.

    ארגון אם-תרצו הוא היחיד שאכפת לו מאיתנו, החיילים! שופכים את דמנו ברבים (ל''ת)

    נימרוד החייל, 12/12/09 13:11

  • 120.

    לא תעמולה אנטי ציונית ולא נעליים

    איש שמאל - עדיין לא חיה נכחדת, 09/12/09 20:13

    אי אפשר לזמר רק בקול אחד כל הזמן
    ביקורת היא לגיטימית והיא אבן יסוד של הדמוקרטיה. החופש לדעה אישית הוא הרבה יותר מזכות - הוא חובה
    וכל מי שצווח ממרומי המקלדת שלו הסתה- מוטב שיזכר שהסתה אפקטיבית היתה כאן בעיקר מהצד הימני של המפה (שהוא אכן הרוב כבר הרבה מאוד זמן). פנינים כמו רבין במדי אס אס עדיין מהדהדים כאן. אפשר לומר הרבה על השמאל הישראלי ומה שנשאר ממנו, אבל הוא לא היה מעולם אלים. אף איש שמאל לא זרק רימון בהפגנות, לא עקר עצי זית בני מאות שנים, לא הקים מחתרת, לא ביצע טווח במערת המכפלה, לא תכנן פיגועים בהר הבית, הטמין מטענים לפרופסורים וכן - אף איש שמאל מעולם לא הרג כאן ראש ממשלה. לטובת איזשהו שקט פנימי ופחד מהאלימות הפנימית הגואה בחברה הישראלית מעולם לא ערכנו חשבון נפש כחברה כדי לא באמת לראות עד כמה התהום בינינו עמוקה.
    כל מה שנשאר הוא רגעים כמו זה בהם אפשר לבחון האם מדינת ישראל רק מקיימת את הפרקטיקות של משטר דמוקרטי ואיבדה את הרוח הדמוקרטית או לאו.
    ישר כוח לראש העיר ולצוות התרבות של עיריית חולון שיודעים להוביל דרך ולתת קול גם לדיעות שאינן פופולריות אך חשוב שישמעו

    • שונאי ישראל לא מגיע לכם ליחיות פה..להכפיש את חיילנו..תיתביישו

      ב,ש,, 01/02/10 22:36

      תעשו חשבון נפש ושאלוקים ירחם עליכם..
      לאן היגענו....ליבי בוכה ..

  • 119.

    איזה פחד לקצת בקרתיות!

    מאיה, 09/12/09 18:54

    אם כרזות לכבוד זכויות האדם מייצגות אג 'נדה ''אנטי-צבא'', אז אנחנו באמת צריכים לשאול יותר שאלות על הצבא שלנו. אני גאה שחולון לקחת חלק בתערוכה חשובה שכזאת. אני בהלם ברמת התעמולה שנועדו להפחיד אנשים - יש עמדות שונות שאפשר או להסכים או לא להסכים איתן אבל כולם צריכים לראות את התערוכה ולהחליט בשביל עצמם.

  • 118.

    התערוכה מבטאת את הקיצוניות המסוכנת של אנשי השמאל שחוברים לתעמולה.

    יצחק, 09/12/09 14:04

    התערוכה מבטאת את הקיצוניות המסוכנת של אנשי השמאל הקיצוני שחוברים לתעמולה אנטי ציונית גרידא.

    בפעולותיהם הם מחזקים את כוחו של הטרור ומנסים להחליש את רוחו של צה''ל ושל עם ישראל.

    חמור מאוד שערייה בישראל שממומנת מכספי הציבור ממנת מפגן כזה של שקרים והכפשות כנגד צה''ל ואזרחי המדינה.

    • הקיצוניות במקרה הזה שייחת רק לתגובת הימין

      מאיה - גם תומחת בעריית חולון, 09/12/09 19:10

      הקיצוניות במקרה הזה שייחת רק לתגובת הימין. מנסים להשתיק ולהפחיד את כולנו מלהגיע למסקנות עצמאיות והתקשורת מקבלת את זה ואורזת את זה בשביל צריכה המונית. בושה. בושה. בושה. מה קרה ליושרה עיתונאית?

    • הקיצוניות מתגובת הימין בלבד

      מאיה, 09/12/09 19:52

      איזה בושה - אם כרזות לכבוד זכויות האדם מייצגות אג 'נדה ''אנטי-צבא'', אז אנחנו באמת צריכים לשאול יותר שאלות על הצבא שלנו. אני גאה שחולון לקחת חלק בתערוכה חשובה שכזאת. אני בהלם ברמת התעמולה שנועדו להפחיד אנשים - יש עמדות שונות שאפשר או להסכים או לא להסכים איתן אבל כולם צריכים לראות את התערוכה ולהחליט בשביל עצמם.

      • לראות תמונה של מסוק מפגיז גן ילדים זה לא כרזה לכבוד זכויות אדם... (ל''ת)

        אבי, 13/12/09 14:26

  • 117.

    חופש הביטוי משמעו לאפשר להשמיע גם את מה שלא הכי מוצא חן בעיננו (ל''ת)

    תומכת בעיריית חולון, 09/12/09 12:47

    • אז תישמע מה שלא מוצאיכם ביניכם..אתם הורסים ובוגדים

      אני סבתה ועברתי שואה, 01/02/10 22:46

      במדינה שלי...כי שלכם בטח לא..
      את זה תישמעו אפילו עם לא מוצאכם בעינייכם..
      התיקשורת משתפת איתכם פעולה ..וכולכם גייס חמישי..אפילו עם לא נוח לשמוע את זה..
      אתם סותמים פיות..אבל שה לא יעזור..
      מדינת ישראל שלנו חזקה מי כל הבוגדים..
      סלח להם אלוהים..הם לא יודעים מה עושים!!

  • 116.

    כמה מילים שעוד לא נאמרו על התערוכה

    רון, 09/12/09 12:36

    במסגרת גבולות חופש הביטוי שמשרטטים כמה מחברי המטקבקים, רציתי להגיד בקול רם וברור שדעתי על התערוכה היא *₪^%$##@)*$#^₪*)))(%##$#@*)()**₪₪$^%$#@@.

    וכמה טוב שאני חיה בחברה חופשית שבה יכול כל אחד להביע את דעתו!

    שלכם
    בעילום שם

  • 115.

    השמאל הישראלי

    ירון, 09/12/09 12:11

    חיילי צה''ל חירפו נפשם כדי להביא שקט לדרום ורגיעה מתמשכת ובמקום לקבל רוח גבית ועידוד במדינה שלהם עצמם הם צריכים להיתקל בזבל אומנותי אנטי ישראלי שנקרא ''תערוכה של זכויות האזרח''?

    1 תושבי עזה לא אזרחים של מדינת ישראל שחמאס ההומנים יידאגו להם ולא ארגונים סהרוריים כמו זכויות האזרח (הפלסטיני).

    2 השמאל מזמן כבר איבד תצפון ובגלל זה הם גם איבדו תכוח שלהם בפוליטיקה,הם עוד חיים באשליית שלום עם רבי מרצחים וחוטפי חיילים.

    3 שאתה מתקשר לעיירה העלובה של חולון ודורש לדעת מה זה צריך ליהיות הביזיון הזה אז המזכירה הפלצנית אומרת לך זה מה יש אדוני.

    4 לפני גולדסטון ולפני אחרים צריך לראות את הזבלים שמנסים להרוס את המדינה מבפנים,עיין ערך שלום עכשיו-וכדומה.

    • זה לא זבל ! (ל''ת)

      ימנית, 09/12/09 19:12

  • 114.

    דווקא כשהאמת כואבת היא חייבת להאמר. כל הכבוד לעיריית חולון (ל''ת)

    אזרחית מודאגת, 09/12/09 12:07

  • 113.

    כל הכבוד

    susi, 09/12/09 11:47

    כל הכבוד לעיריית חולון
    חייבים לשמור על חופש הביטוי בעיר שלנו
    חייבים לשמור על צלם אינוש

  • 112.

    כל הכבוד לעיריית חולון

    מיכל חזן, 09/12/09 11:44

    חזקו ואמצו.חופש הביטוי הוא לא רק סיסמא, אלא הוא נמדד למול ביטויי שטנה כאלו.

  • 111.

    כל הכבוד!!

    יוסף, חולון, 09/12/09 11:36

    ששון - כל הכבוד. חופש ביטוי חשוב לכל הדעות, גם אם אני לא מסכים לכרזות, והבן שלי נלחם בעזה. זה נורא חשוב שיש עוד דעות, ולא רק צד אחד. מי שלא טוב לא, שיצייר ציור בעצמו.
    אני גאה להיות חולוני!
    יוסף

    • יוסף אתה חתיכת כלומניק

      אריאל, 11/12/09 10:06

      כנראה שההבנה הבסיסית שלך שואפת לכלום ושומדבר. כשהבן שלך יחטוף קליע (חס וחלילה) מנשק של חמאסניק שהתבצר בתוך בית של אזרחים ''תמימים'', אולי תבין שבכדי להשיג מטרות צריך גם להבין את הדברים שמחוץ לקופסא. זה לא דבר טריוויאלי שאזרחים יגוננו על מחבלים, זה נכון, אך זוהי המציאות. אם אדם בוגר כמוך ששולח את הילד שלו לעזה לא מסוגל להבין דבר כזה, כל שנותר לי לאחל לך הוא שתתעורר.
      ולא בישבילך, אלא בישביל מדינת ישראל.

  • 110.

    כל הכבוד לעיריית חולון ולראש העיר!

    תומכים בכם לגמרי, 09/12/09 11:34

    לא יאמן איזה התקפה מטומטמת ומרושעת על ערכים כ''כ בסיסיים ואומנות טהורה. כל הרעיון באומנות זה לגרום לנו לחשוב על דברים, ואם את זה נמחק, מה ישאר מאיתנו?
    תושבת מודאגת

  • 109.

    בזיון. אחרי זה אנחנו מתפלאים על גולדסטון. (ל''ת)

    תושב ב''ש, 09/12/09 08:59

  • 108.

    ששון מנסה להפוך את חולון לתל אביב. מה שהוא שכח זה..

    יוסי, 08/12/09 23:39

    שגם בתל אביב תערוכות כאלה לא נערכות ברחוב, אלא במקומות סגורים. מי שרוצה לבוא ולראות - שיראה. לא כל תושבי העיר, כולל חיילים, מילואימניקים ודתיים שהכרזות באות נגדם.
    יש פה שתי אפשרויות:
    1. העירייה שימשה מעין חותמת גומי, ואישרה מה שהועדה קבעה. מצד שני הועדה נבחרה ע''י עיריית חולון והיא מורכבת רובה ככולה מפעילי שמאל ברמות שונות.
    2. בניסיון להראות על כך שחולון היא עיר ''נאורה'' וכך למצוא חן בעיני התקשורת ולשפר את מעמדה בעיניה ובעיני השמאל, התערוכה באה כמעין התרסה, במטרה לעורר הדים ולהפנות תשומת לב לעיר.

    אז ששון, בשבוע בו עשית תרגיל, הבטחת שתעלה את הארנונה ב-2% מעבר למה שאישר משרד הפנים ובסוף העלת ב-4% במהלך פוליטי לא מכובד, ובשבוע בו השר גלעד ארדן מודיע כי חולון היא אחת מחמשת הערים המזהמות ביותר בארץ - אל תמכור לאנשים אשליות

  • 107.

    תערוכה יפה וחשובה- כל הכבוד

    מיה, 08/12/09 23:02

    כל הכבוד על התערוכה, גם כשגרים באזור המרכז חשוב לזכור שעדיין יש מלחמות סביבנו, הפצצות מטוסים והרג של אנשים- לא רק בישראל, ולא רק יהודים או ערבים.
    זוהי יוזמה מבורכת של התנגדות למלחמה ולהרג באשר הם. תודה לעיריית חולון על הנאורות.

    • אכן תערוכה מצויינת ומרגשת

      תודה לעיריית חולון, 09/12/09 11:37

      היצירתיות מאד מרשימה והערכים שבהם מדובר הם בסיסים. על מה כל הרעש?

    • את צודקת במאה אחוז (ל''ת)

      לרה פיינמן, 09/12/09 11:45

  • 106.

    בשם חופש האומנות העיר חולון נותנת יד למעשה נבלה

    נעמי כהן, 08/12/09 22:59

    אני פונה לראש העיר שלי באופן אישי לעצור תערוכה מבישה זו. שום תירוץ של חופש תרבות לא מצדיק להציג את חיילי צה''ל כאכזריים. אין צבא רחמן ומתחשב כמו צה''ל. וההצגה האיומה הזו לא הוגנת ואוצר התערוכה ניצל חוסר תשומת לב וחוסר שיקול דעת. בטוחה אני ואני מקווה שכך שהתמונות הנלוזות לעיל לא הוצגו לך ראש העיר ויש דרך חזרה, להתנצל בפני אזרחי העיר הזאת בכלל ובפני משפחות שכולות בעיר הזאת בפרט.רק היום העיתונאית אילנה דיין נקנסה על כך שהציגה בזמנו מידע מטעה ומעוות על חייל צה''ל וווידוא הריגה. אולי גם כאן אפשר לתבוע את אוצר התערוכה עוכר ישראל זה...

    • כל הכבוד לעיריית חולון

      תערוכה מרשימה ומצוינת, 09/12/09 11:40

      אני פונה לראש העיר בבקשה להמשיך את התערוכה ולא להתרשם כלל מהתגובות נוטפות השנאה שהגיעו לכאן. התערוכה היא על ערכי מוסר מאד יסודים, והויכוח שהתעורר כאן באתר הוא מאד מעציב. יש כאן אומנות טובה ורעיון שקורא לנו לחשוב. זה פשוט מעולה! כל הכבוד לעיריית חולון ולראש העיר המצוין!
      אוהבים אתכם

  • 105.

    מחר ב-14:00 הפגנה מול רחבת העירייה נגד הביזיון הענק הזה (ל''ת)

    להגיע!, 08/12/09 20:39

    • איך לא נבוא? איך? נגמרה המדינה! נגמרה!

      קוקי LOVE ''אם תרצו'', 08/12/09 22:00

      אני בא עם אוטו מלא

    • מחר- מצעד הפאשיסטים מול העירייה

      יהודי, 08/12/09 22:54

      במקום התארוכה נקים פסלי שיש לבן של ליברמן חוטבילי בעירום (אומנות טהורה).

    • מחר מפגינים בת''א נגד הפשיזם שהשתלט עלינו

      בוז להפגנה המביישת שמוצעת כאן, 09/12/09 11:43

      מצטרפים להפגנה של הארגונים לשינוי חברתי בעד חברה יותר מוסרית וצודקת. מחר ב-11 בכיכר רבין, צועדים למוזאון ת''א. תצטרפו אלינו, שרוצים לחיות כאן עם קצת יותר יופי, אמנות וחופש להביע דעות. בינתים החופש הזה מנוצל בצורה צינית לעודד שנאה והסתה

  • 104.

    ביזיון לעיר חולון... ביזיון.... (ל''ת)

    ראש עיר זבל, קיבל כסף, 08/12/09 18:33

  • 103.

    ראש ערית חולון בשירות החמאס... גועל נפש שהןא מקבל משכורת מהמדינה (ל''ת)

    חולון=ערבים, 08/12/09 18:31

  • 102.

    האשמה העיקרית : מנכ''לית העיריה חנה הרצמן

    דידי 15, 08/12/09 15:52

    לא רק שהגברת איננה מתגוררת בעיר, זו גם לא הפעם הראשונה שהיא מאשרת בהינף יד כל מה שנראה בעיניה כאומנות .
    ומוטי ששון? הוא תמיד יזדעק להגנתה......

  • 101.

    אם תרצו! אתם תותחים! כולם עברו וציקצקו ורק אתם קמתם ועשיתם. ישר כוח (ל''ת)

    יונתן, 08/12/09 14:39

  • 100.

    עלק ועדה... הצחקתם אותי! טוב שלא שמו את חאלד משעל ב''ועדה''

    אלי, 08/12/09 14:37

    חופש הביטוי ככסות להסתה, המרדה, דמוניזציה ושלילת זכותו של העם היהודי על ארצו. את שיח הזכויות הצבוע שלכם הצלחתם להחדיר לחולון, אבל שם זה יגמר. הפעם לא נוותר.

  • 99.

    בושה (ל''ת)

    שי, 08/12/09 14:04

  • 98.

    אם אתם מפחדים מיצירות כאלה כנראה שיש למדינה שלנו סיבה!

    אל תפחדו מהאמת! זאת אמנות למה אתם כלכך נגד?, 08/12/09 13:51

    מספיק להיות אדישים למצב של שכנינו
    לא כל פלשתינאי טרוריסט, האנשים המשתייכים לטרור הפלשתינאי הם אחוז קטן לעומת כל האוכלוסיה שבגללו נמצאת במצב בלתי אפשרי.

    דיי לכיבוש.. רק סבל אנחנו גורמים אחד לשני ואם לא ישימו לשנאה והכדור שלג ההזה סוף הנכדים של הנכדים שלנו ודאי יסבלו כפליים מהאדישות שלנו עכשיו.

    • לא שאני מסכים עם מה שרשמת. אבל מה הקשר בין זה לבין תערוכת הסתה? (ל''ת)

      דון קורטיזון , 08/12/09 18:04

    • זוהי אמת מעוותת וזדונית

      נעמי כהן, 08/12/09 23:16

      די לכיבוש לזה כולנו מסכימים אך נמאס לתת יד לעוכרי ישראל שלאחר מעשה מתברר שסילפו , עיוותו האמת כמו לדוגמא בסרט ג'נין ג'נין שבית המשפט קבע שהעובדות בסרט לא אמינות ולא אמיתיות. רק היום העיתונאית אילנה דיין נקנסה ע''י בית המשפט בסך 300 אלף ש' על כך שבזמנו הציגה נתונים מסולפים על כך שחייל צהל ווידא הריגה לכאורה. די נמאס מההלקאה העצמית הזאת זה לא הזמן אך יש דוגמאות רבות מאוד על כך שחיילי צה''ל הם דוגמא נדירה לאנושיות, יש דוגמאות רבות על כך שחיילי צה''ל נהרגו בגלל חמלה.

  • 97.

    אני מחרים את חולון - לא מבקר שם ולא קונה שם ולא הולך לשום מוזיאון (ל''ת)

    איך ביום אחד חולון נהרסה, 08/12/09 13:27

  • 96.

    התערוכה הזאת קיקלה את כל מה שחשבתי לטובה לאחרונה על חולון (ל''ת)

    ששון תתפטר מיד בגלל הביזיון, 08/12/09 13:14

  • 95.

    מוטי ששון יישר כוח אל תיבהל

    די למקארתיזם, 08/12/09 12:52

    סתם חבורה של טרמפיסטים שאינם תושבי העיר שמחפשים כותרת ורוצים להפוך את חולון לעיר חשוכה. התערוכה חשובה ודנה בנושא חשוב - אמנות ז'נבה. מי שמציג תערוכה בנושא אמנות ז'נבה כתערוכה נגד צה''ל הוא אדיוט. צה''ל הוא הראשון שמאמץ את אמנות ז'נבה.

    • האדיוט הוא אתה. בתערוכה הזאת לא מוצג שום דבר שמאפיין

      דון קורטיזון , 08/12/09 14:09

      את חבריך מרצועת עזה ומהחמס.
      מה שאתה רואה בתמונות זה רק בזעיר אנפין.
      מסוק, גדר הפרדה, ילד פלשתיני ועוד...
      אתה כנראה צריך להיות מטומטם, רשע, או תמים במיוחד על מנת לחשוב שמדובר בתערוכה תמימה למראה.
      שמאלנים צבועים נמאסתם!
      אני רוצה לראות כרזות כאלה בעזה. שמראות גופות מרוטשות, או קטועות גפיים של ילדים ישראלים.
      מקארתיזם... אתה בדיחה עצובה.

  • 94.

    בושה

    אלןי, 08/12/09 12:42

    בושה גדולה לנו תושבי הארץ ולנ תושבי חולון על התערוכה הניבזית המופצת ברחבי העיר . החרפה הגדולה יותר היא התשובה המתחסדת של העיריה,עדיף שראש העיר יתן הוראה להסיר מיד את הכרזות האלה ויקטין אך במעט את הנזק שכבר נגרם לתדמית ישראל וצהל,והיכן דבר צהל והרמטכל בכל הסיפור הזה האם כלל לא אכפת להם כיצד צהל מוצג.את סיירת מטכל הייתי שולח עוד הלילה להוריד את הכרזות וכמה חבטות קלות לראש העיר לא היו מזיקות

  • 93.

    תתבייש לך מוטי ששון ! חולון היתה המובילה בתנועות נוער לתפארת

    חולוני ותיק, 08/12/09 12:38

    והולידה לוחמים ללא חת בשורות צה''ל לדורותיו ! ומה אתה עושה ? מנסה להתחבר לסלבריטאים בגרןש ,ול''אומנים'' מזוייפים וקורא לזה תרבות ! מה כל הפלקטים העלובים הללו אם לא פרובוקציה זולה ,שבוודאי המליצו עליה כמה עלובי נפש חסרי רגישות בשם ''חןפש הביטוי'' ? ואתה עטת על הרדידות הזאת כדי להיות IN ! בושה !

  • 92.

    חבל שלא הציבו את התערוכה ליד בית ''יד לבנים'' (200 מטר משם) (ל''ת)

    שההורים השכולים יראו מה העירייה חושבת על ילדיהם, 08/12/09 11:50

  • 91.

    איזה ראש עיר מעפאן (ל''ת)

    חולוני ציוני, 08/12/09 11:31

  • 90.

    תערוכה ביזיונית, בושה לחולון!

    מילואמניק, 08/12/09 11:29

    בשביל זה אנחנו יוצאים למילואים ומשרתים בצבא, בשביל שיקראו לנו ''רוצחי תינוקות''? יו''ש זה לא וייטנאם, אז אל תשתמשו ברטווריקה דמוגוגית משנות ה60 כדי לתאר את חיילי צה''ל שמגינים על המדינה מאיומי הטרור.

  • 89.

    פשוט בושה וחרפה

    קארין ארביב, 08/12/09 11:29

    תעודת עניות כושלת לעיריית חולון.
    צר לי שאלו פנייה של העיר שלי. עיר שבה בחרתי להמשיך את עתידי המקצועי שבה מידי יום אני נפגשת עם בני-נוער לקראת גיוס אשר עומדים בפני החלטות חשובות בחייהם.

    אני מתביישת שהעיר שלי מוצאת לנכון לתמוך במפגן שהוא לא אחר מאשר זילות בצבא ההגנה לישראל ובאותם חיילים אשר הקריבו מחייהם כדי שעיירית חולון תוכל לנוח במשכנה ולתכנן עוד פילים לבנים כמו מוזיאון העיצוב, כיכרות ועציצים.

    חבל שבמשך שמונה שנים לא מצאה העירייה לנכון לתמוך בתושבי הדרום כאקט חינוכי וערכי שזכויותם הבסיסית לחיות במדינתם נגזלה מהם.
    עירייה יקרה, לא נהיה תל-אביב אף פעם.
    הרצון שלכם להתייפיף כל פעם מחדש מביא אתכם לכשלון חרוץ.
    ולא, הפעם אני לא אציין את קבוצת הכדורסל כי כנראה ששמחה בעיר הזאת היא מילה גסה.

  • 88.

    בלתי נתפס ככה להציג את חילי צהל השומרים עלינו (ל''ת)

    מלי, 08/12/09 10:58

  • 87.

    הפרוטקולים של זיקני ציון בחולון ,שושן תתפטר. (ל''ת)

    רואה, 08/12/09 10:34

  • 86.

    אני לא הצבעתי עבורו... (ל''ת)

    מרים מחולון, 08/12/09 10:02

  • 85.

    נמאס! אולי נחליף את מוטי ששון במישהו מאם תרצו... מי בעד? (ל''ת)

    מאיר, חולוני חילוני, 08/12/09 09:20

  • 84.

    לזה יש לו כסף לחלאה לעזור להפועל חולון אין לו (ל''ת)

    חולוני, 08/12/09 09:10

  • 83.

    האגודה לזכויות האזרח הפלסטיני.....ידוע.

    k.a.r, 08/12/09 08:40

    אבל תגובתה של עירית חולון זה באמת משהו.. מה קורה אתכם ??

    • תיקון* - האגודה לזכויות הטרוריסטים. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 08/12/09 14:11

    • האגודה עושה עבודה חשובה וציונית אמיתית (ל''ת)

      עיריית חולון מעולה!!!, 09/12/09 11:36

  • 82.

    חורבן החינוך

    שחר.ג., 08/12/09 08:38

    מהריסייך ומחריבייך ממך יצאו.

  • 81.

    שיעור באיך בונים תדמית לעיר שתדמיתה גרועה ותמיד באה בצמוד לבת ים

    האשכנזי, 08/12/09 08:33

    פשוט הופכים לשמאל קיצוני מציגים תעדוכות נגד המדינה שמים כמה ערבים בוועדות תרבות והפ ראו מה קורה חולון מתחילה לקבל תדמית צפונציקית ועוד מעט יתחילו כל הערסים ללכת עם משקפי עיגולדים ולדבר בכזה כאילו למדנו הפנמנו העיר הבאה על הכוונת בת ים

    • אם כבר אתה מתייחס לעדות !אז החלק הנמוך של הפרנקים לומד

      לא זה ולא זה, 08/12/09 10:42

      לחקות את החלק הרדוד והנמוך של האשכנזים !
      מה שנקרא טרנד ! תשאל את מוטי ששון הוא מת להחשב אשכנזי ''מודרני'' ! לבורות אין זהות עדתית ,היא אוניברסאלית ! כמו שכתב סמי מיכאל בספרו ''שווים ,שווים יותר'' אם אתה רוצה להרגיז אשכנזי בור תביא לו פרנק מלומד ! הבנת ? זה גם עובד הפוך ,יותר מדי מסוכך בשבילך ובשביל מוטי ששון ?,הבנתי !

  • 80.

    אם מבפנים אנחנו חסרי כבוד עצמי אז באיזו זכות אנחנו מתלוננים לעולם!?

    א, 08/12/09 08:28

    בוכים פה ומתלוננים שהעולם לא הגיוני כלפינו אבל בינתיים נותנים לחבורת אנשים חסרי כבוד עצמי שמאלנים שרק האינטרס הכלכלי ולא הציוני מניע אותם לעשות כל העולה על רוחם

  • 79.

    גם הגרמנים רצו מימוש זכויות האדם לחיות בעולם נקי מיהודים (ל''ת)

    תמיד זה רק לטובה ולזכויות האדם, 08/12/09 08:28

    • בשביל זה יש את השמאל הפאשיסטי בישראל. זכויות אדם לערבים, לא ליהודים. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 08/12/09 14:14

  • 78.

    כל הכבוד ל- ''אם תרצו''.

    יוסי מאיר, 08/12/09 08:23

    הגוף היחיד שצועק את צעקתי, משמיע את קולי, הגוף הציוני היחיד שדואג לי. יישר כוחכם,
    בתודה - הרוב הדומם

  • 77.

    גולדסטון גאה בעיריית חולון ובאגודה לזכויות האזרח (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 08/12/09 08:21

  • 76.

    להדיח את ראש העיר שיהיה ראש עיריית עזה (ל''ת)

    אייל, 08/12/09 08:11

  • 75.

    ליהודי אשכנז- יש גנים להרס עצמי.!!!!!!!!

    בז ליהודים., 08/12/09 08:05

    ליהודים בכלל לא מגיעה מדינה עם יהודים כאלה.
    במקום שיציגו תמונות של רצח ילדים\\יהודים\\ישראלים באוטובוסים , בהמתנה לכניסה במועדון ,הם מראים תמונות לא נכונות ומטעות.

  • 74.

    תעמולה שיקרית במסווה של זכויות אדם עירית חולון התדרדרה. (ל''ת)

    לא מצביע מוטח ששון, 08/12/09 08:03

  • 73.

    עיריית חולון מצטרפת למוחמד בכרי למסע דיבה שיקרי נגד צה''ל לא מאמין (ל''ת)

    וועדה שלשקרנים מהשמאל הקיצוני, 08/12/09 07:59

  • 72.

    מעינין מי שירה בילדים דרך כונת צלפים היו הפלסטינים בחברון (ל''ת)

    עובד ניר, 08/12/09 07:59

  • 71.

    מעינין מי שירה בילדים דרך כונת צלפים היו הפלסטינים בחברון (ל''ת)

    עובד ניר, 08/12/09 07:59

  • 70.

    בושה לששון, גמרת את הסוס שלך התפטר מיד!!!

    ששון הביתה!, 08/12/09 07:52

    לא בשביל זה אני משלם מיסים מופקעים לעירייה . בושה!!!

  • 69.

    חברי הוועדה הם שמאל קיצוני תומך טרור ,בטחון האזרח וזכויותיו נפגעות . (ל''ת)

    עירית חולון תתעוררו, 08/12/09 07:51

  • 68.

    האם מישהו ראה כרזות של צדיקי השמאל על רצח ילדי שדרות? (ל''ת)

    מתנחל מרמת אביב ג', 08/12/09 07:46

  • 67.

    מעניין שאין כלום כנגד החמאס. כלום. (ל''ת)

    תעמולה אנטי יהודית, 08/12/09 07:31

  • 66.

    זכויות אזרח זה מסווה לפעילות כנפה נגד היהודים ומדינת ישראל (ל''ת)

    בקרן החדשה להשמדת ישראל, 08/12/09 07:25

  • 65.

    זו לא הבעת דיעה אלא תעמולת אוייב בזוייה המהווה בגידה לפי חוק העונשין (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 08/12/09 07:24

  • 64.

    אל תלכלכו על העיר שלנו

    אריה שאולי מחולון (גם מדבר ברדיו), 08/12/09 07:18

    אנחנו לא מכפישים את צה''ל,אנחנו אומרים את האמת על צה''ל,ויש הבדל גדול בין לסתם ללכלך ללומר את האמת.

    • להגיד את האמת?

      ג'וני השועל, 08/12/09 08:21

      אז לקרוא לך ''בוגד במדינה'' זה לא לכלוך אלא אמירת אמת?

    • מה שכתבת כאן הוא בדיוק חציית הגבול בין סתם לכלוך להוצאת דיבה (ל''ת)

      בוב, 08/12/09 12:41

    • בוא ותספר לנו מה היא האמת? מר אריה. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 08/12/09 14:16

    • שמאלן תומך טרור בוגד ואנטישמי שכמוך! עוף מפה אפס!!! (ל''ת)

      תל אביבי ציוני, 08/12/09 20:17

  • 63.

    מה לא עושים בשביל פרסומת זולה, גם בגטאות היו יהודים שמכרו את נפשם לשטן (ל''ת)

    אחד העם, 08/12/09 07:15

  • 62.

    מוטי ששון לא יכול להיות יותר ראש העיר הוא לא מייצג

    אמיר, 08/12/09 06:54

    נכון את התושבים ועליו להתפטר מייד

  • 61.

    תגובת עירית חולון מתממת ומקוממת! (ל''ת)

    זכויות אדם? הקפאת בניה למגורים, 08/12/09 06:37

  • 60.

    יופי של תערוכה

    אל תפחדו מהאמת, 08/12/09 06:33

    כל הכבוד לאמנים ולאוצרים. מקווה שהעיריה לא תכנע

    • אנחנו לא מפחדים - לא מדובר באמת, אלא בהסתה. אל תשלה עצמך ברגשי עליונות (ל''ת)

      הפוסל במומו פוסל, 08/12/09 11:42

    • האמת? אתה לא מסוגל להתמודד איתה, איש עלוב וטיפש. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 08/12/09 14:17

  • 59.

    מתי כבר נבין שיש לחסל את האויב מהבית הם מסוכנים מחמאס (ל''ת)

    אריה, 08/12/09 06:31

  • 58.

    האגודה לזכויות האזרח בהנהגתו של סמי מיכאל הקומוניסט

    נפיח, 08/12/09 06:29

    העילג שלא החליף חברברותיו הוא גוף אנטי ישראל בעליל.איך עיריית חולון נתנה יד לאגודה הזאת שאף בחרה את המוצגים ומה עושה גילעד שליט בתגובתה של העירייה,חוץ מאשר ניצול שמו לצורך הגנה על מעשה מטומטם.להוריד מייד את תערוכת השקר הזאת.ואם לא אני קורא למבקרים להסיר בעצמם את הכרזות המשרתות את האויב.כמו שעשה שגריר ישראל בשבדיה.

    • כמה צודק!! אני בעד!!!! (ל''ת)

      נראה אותם תובעים!!, 08/12/09 08:08

  • 57.

    כשהשמאל הנאור יציג כרזות של יס''מ מרביצים לנשים וילדים יהודיים- אדע שהם

    רעמסס, 08/12/09 06:29

    הוגנים.

    • נראה לך שזה יקרה? אין סוף לצביעות השמאלנית. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 08/12/09 14:18

  • 56.

    יעוץ אומנותי עו''ד טליה ששון והאוצר גדעון לוי בנשיאות חמאס (ל''ת)

    מבקר אומנות, 08/12/09 06:10

  • 55.

    מוטי גולדסטון ששון חבר לערבים שברשימת המתחזים לזכויות האזרח (ל''ת)

    סדום חולון, 08/12/09 06:08

  • 54.

    שמעתי על מקרה דומה ביפן ואזרחים פשוט קרעו את הכרזות (ל''ת)

    רונן, רחובות, 08/12/09 05:59

  • 53.

    את האמת,רק היום הרגו בגבול עזה אדם מעורער בנפשו שניסה לברוח מהמדינה...

    שמאל אדום, 08/12/09 05:53

    ניסן בן עזרא זכרונו לברכה.

    אז אולי יש אמת בכרזות...
    מה פתאום יורים באדם שבורח לכיוון עזה? פיגוע הוא לא יבצע.

    המצב הביטחוני שלנו הפך אותנו למפלצות. אנחנו כבר לא מרגישים מה אנחנו עושים. אולי הכרזות יעירו אותנו, אפילו אם הן לא נכונות. ג'ימי קארטר טוען שישראל הרסה בעזה את התשתיות האזרחיות.מקווה שהוא טועה!

    • אני מקווה שהוא צודק. שהם ירעבו למוות וימותו בייסורים. יום טוב! (ל''ת)

      דון קורטיזון , 08/12/09 14:19

  • 52.

    תערוכה???

    חולוני ותיק, 08/12/09 05:18

    לא ידעתי על תערוכה הזו,בגלל הכתבה אלך לראות על מה מדובר ומה הרעש.מה שמענין שברור שיש עשרות כרזות ובחרו לכתבה רק שלוש אנטישראליות,מה, אין נושאים אחרים בתערוכה??בכלל,נדמה לי שבתגובות מספר שקראתי אנשים אבדו פרופורציות,תתחילו לקבל דברים כמו שהם.טוב אני אראה במה מדובר.

    • תראה. התערוכה ממוקמת בין גללי כלבים לפנסיונרים נחמדים שנחים ובכלל לא (ל''ת)

      שמים לב. הכלבים שימשיכו לנבוח, השיירה עוברת., 08/12/09 11:41

  • 51.

    התערוכה

    נפטון, 08/12/09 05:17

    מצער מאוד מאוד

  • 50.

    אם כל כך הרבה אויבים מביפנים אין פלא שאנו מאבדים את המדינה

    Ehad Haam-Zionist , 08/12/09 05:06

    מה אתם רוצים מהארופאים האנטישמים-אנטי ציונים הם כאן.

  • 49.

    הורסים את חולון

    אחרי שנים של מיתוג גאוני, 08/12/09 04:56

    בשביל מה הכנסתם פוליטיקה פרופגנדית נטו לעיר שכל כך התקדמה בשנים האחרונות? לעיר שהתרבות הלכה ותפסה בה מקום של כבוד?

    למה להרוס? למה להפגין בורות אומנותית ותרבותית שכזו? עיון קצר באמנות פופוליסטית, פרו-פלסטינית, אנטי ישראלית מובהקת בעולם, יבהיר לכם שאתם נותנים בדיוק לזה במה, בושה וחרפה, זו לא אמנות זו תעמולה נטו.

    ושתי שאלות:
    -מי מימן את התערוכה? גילוי נאות, מישהו?
    -האם ממשלת ישראל צריכה לשקול ניתוק והפסק סיבסוד של חולון כשם שעושים כעת עם ישיבות ההסדר?

  • 48.

    מגיעים לחולון לשרוף את הכרזות!!! (ל''ת)

    מגיעים לחולון לשרוף את הכרזות!!!, 08/12/09 04:53

  • 47.

    ערייה איננה יכולה להרשות לעצמה מה שגלריה פרטית יכולה

    רחל, 08/12/09 04:46

    גלריה פרטית יכולה להציג תמונות מנותקות מהקונטקסט הסיבתי ההיסטורי שלהן בתור ''אמנות''

    ערייה איננה יכולה להציג את הגדר ואת הפצצת עזה כפעולות אכזריות ושרירותיות שאין להן רקע הסטורי שמצדיק אותן כלל

    עריית חולון איננה יכולה להתנהג כאילו היא מנותקת מהמדינה ומאנשיה וכאילו אין בני העיר משרתים בצהל

    עריית חולון מטפחת הסתה נגד המדינה וגם שנאה עצמית במסווה של ליברליות מזוייפת

  • 46.

    הם היו מוצאים להורג בכל מדינה אחרת

    נמאס לי, 08/12/09 04:35

    וחבל שלא פה

    • אצל חבריהם בחמס ובפתח היו תולים אותם ברחובות (ל''ת)

      אחד העם, 08/12/09 08:27

  • 45.

    מפחיד לראות כמה פאשיסטים שי פה. אם אנשים כמוכם אין לנו זכות קיום יותר (ל''ת)

    יהודי, 08/12/09 03:32

    • צודק, לטרוריסטים איסלאמים כמוך אין זכות קיום (ל''ת)

      אלכס, 08/12/09 09:23

      • אתה יותר גרוע מהטרוריסטים (ל''ת)

        יהודי בסדום, 08/12/09 11:54

        • בלה בלה תמשיך לנבוח את הסיסמאות השמאליות הנבובות שלך. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 08/12/09 14:22

    • קודם תלמד לאיית. אחר כך, תחשוב שהיית אומר את זה בעזה ודמיין (ל''ת)

      מאיפה החמאסניקים היו תולים אותך, 08/12/09 11:40

    • צודק במאה אחוז - מפחיד מה שקורה כאן (ל''ת)

      בעד חולון חופשית ונאורה, 09/12/09 11:35

  • 44.

    בנטייה ימינה

    אסף, 08/12/09 03:28

    איך מדינה שלמה זזה ימינה ופתאום לא מסוגלת אפילו לדמיין את השמאל?

    כמעט כל המגיבים פה הם חבורה של מצתדקים ימניים שלא מוכנים לתת לאף אחד להביע דעה אחרת.

    ''אנטי ציוני'', ''טרוריסט'' ו''שיחנק''?

    תתבישו לכם. לא נעים שמישהו מצייר לכם נקודת מבט כואבת?

    מפתיע אותי שאף אחד לא הציע לעשות סיכול ממוקד ביוצר התערוכה, אתם ממש הומנים.

    • אסף תומך הטרור-על איזו נקודה אתה מדבר? שיצאנו להגן על עצמנו כנגד אסלאם (ל''ת)

      פנאטי שטבח בנו? שמאלן אנטי יהודי שכמוך!!!, 08/12/09 04:20

    • אתם לא שמאל אמיתי. אתם שקרנים בני ברית עם פאשיסטים איסלמיים (ל''ת)

      גילוי נאות, 08/12/09 06:38

    • רעיון טוב

      אמנון, 08/12/09 07:40

      סיכול ממוקד ליוצרי התערוכה הוא לגיטימי ומוסרי .
      עריית חולון לא צריכה לאפשר תערוכה המציגה את ''נקודת המבט'' של החמאס .

    • יש הבדל בין שמאל לבין הסתה. וזה חביבי הסתה. (ל''ת)

      האמת תמיד יוצאת לאור., 08/12/09 11:39

    • לא. בוא נעשה סדר.

      דון קורטיזון , 08/12/09 14:38

      יש להביע דעה אחרת. לגיטימית ואמיתית. לבין הסתה פרועה ושקרית.
      לומר:
      -'אני חושב שצריך לצאת מהשטחים.'
      -'אני חושב שאנחנו משתמשים בכוח מופרז כנגד הפלשתינים ופוגעים באוכלוסיות חפות מפשע.'
      -'אני חושב שהם רוצים שלום כמונו.' - אלו דעות לגיטימיות.
      לומר:
      -'צה''ל מבצע טבח וטיהור אתני בעזה'. זאת לא דעה! זאת הסתה שקרית ופרועה! תלמד להבחין!
      ומי שמציג תערוכה ובה אוסף של שקרים. וגם עושה זאת בצורה חד צדדית. הרי שהוא דמגוג עלוב.
      ואל לך להתפלא, מדוע אנשים יוצאים מכליהם.
      הבעיה שלכם בשמאל, שאתם כל כך עסוקים בהתיפיפות ובמירוק הנפש שלכם. שאתם איבדתם כל אחיזה במציאות.
      אתם נגד הרג. נקודה. יופי טופי. רק שלא מדובר בשחור או לבן כמו שנוח לכם להציג את זה.
      יש הרג ויש רצח. יש הגנה ויש התקפה.
      ואנחנו לא נמצאים בשוויץ.

  • 43.

    איזו הגזמה! שיתביישו להם שם בחולון! (ל''ת)

    אודי מאשקלון, 08/12/09 03:09

  • 42.

    זאת היא דוגמא קלאסית לאנטי-ציונות סמויה. המארגן לא יודע שהוא כזה (ל''ת)

    מילא בועת ת''א אבל כנראה שהמגיפה מתפשטת לכל גוש דן, 08/12/09 02:38

  • 41.

    מה - לא ירו בבתי ספר? תפתחו את העיניים אהבלים!

    יהודי טוב, 08/12/09 02:29

    ירו גם ירו! לא יעזרו כל ההתתממויות שלכם. ולא רק זה- עד סוף הכיבוש ישראל היא מקום לא מוסרי! כןןןןן!!!! זאת המציאות!! תתעוררו

    • נו באמת! ירו אבל לא התכוונו! איך אתה משווה! אנחנו טובים והם רעים!

      יורה ובוכה!, 08/12/09 03:16

      לכן כשאנחנו הורגים ילדים זה טעות, וכשהם הורגים ילדים זה רשע

      • יותר פשטני לא תוכל להיות - אתה הוא ה''ד'' שבדמגוג (ל''ת)

        ממש אנחנו והם אותו הדבר, חיות אדם שעושות לינץ, 08/12/09 11:34

        • חבל שלא הבנת את הציניות. כך שיוצא ששניכם אידיוטים. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 08/12/09 14:40

        • תיקון, קבל התנצלותי. לא הבנתי אותך בקריאה ראשונה. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 08/12/09 14:42

    • מה - ירו בבתי ספר? כל עזה היא בית ספר.

      ערבי, 08/12/09 03:21

      בית ספר להכנת פצצות, טרוריסטים וחיות אדם.
      אנשים כמוך צריכים לגור בחו''ל או בשטחים במקום. לך תגור מעזה ומשם תספר שלא ירו עלי מגן ילדים עם בונקר במקום מקלט.

    • עוד מחבל בשרות האסלאם הפאשיסטי! בוגד מטונף!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 08/12/09 03:48

    • פהפרופוגנדה השקרית של השמאל האנטישמי בשרות האסלאם הפאשיסטי! בוגדים עלו

      יום יבוא והעם יפרע ממכם! מחבלים!!!, 08/12/09 04:09

      עלובים!

    • מה, לא הפכו בתי ספר לבסיסי טרור ? תפתח את העיניים, דפוק בשכל שכמוך

      ש, 08/12/09 07:06

      ירו גם ירו קסאמים מתוך בתי ספר, מסגדים, בתי חולים, מוסדות אונר''א

      כל מקום כזה הפך מיד למטרה לגיטימית ע''פ החוק הבינ''ל

      שמאלני דפקט, אתה לא מבין שום דבר בשום דבר

      • תפתח את העייניים אתה אידיוט, אם הייתה חי תחת כיבוש גם אתה הייתה מתנגד!

        יהודי בסדום, 08/12/09 11:58

        זוכר את מרד גטו וורשה?

        • אתה קורא לו אדיוט ואתה מזכיר בנשימה אחת את מרד גטו ווארשה

          דון קורטיזון , 08/12/09 14:47

          ומשוום לפשעים הנאלחים של יצורי הביבים הללו?? ועוד מצדיק אותם???
          למה זה הופך אותך?!
          הוא ממש לא אדיוט. הוא צודק במיליון אחוז.
          הטיפשות היא נטו שלך.
          אין טעם לנסות אפילו להסביר לך מה מעוות באיך שאתה תופס את המציאות. זה כמו להסביר לעיוור מלידה מה הוא צבע ירוק או כחול.
          עד שלא תשב עם עצמך ותתחיל להפעיל קומון סנס. לא תוכל להתחבר למציאות. אני בספק אם אתה בכלל מסוגל.
          שאלוהים ירחם על נשמתך.

          • אולי מתי שהוא תצליח לגבור על כל הכעס שבך ולהבין שכולנו בני אדם

            יהודי בסדום, 08/12/09 15:25

            ושאתה לא יותר טוב מאחרים! לכל המיתנחלים פה יש מנטליות של בני שלוש שלא מבינים שיש עוד אנשים בעולם חוץ מהם! שיש צד שני! תתבגרו כבר אידיוטים!

            • ברגע שהחברים שלך בחרו בדרך של רצח חפים מפשע כאידיאולוגיה

              דון קורטיזון , 08/12/09 18:18

              הם סיימו את תפקידם כבני אדם והפכו למפלצות. אפילו לא חיות. אין חיות כאלו.
              רוצחים מתועבים הם קדושים. תנועת טרור היא השלטון הנבחר. ודרך חייהם סובבת סביב האלימות.
              אני לא מכיר אותך, אבל אני די בטוח שאני נמצא בחברת ערבים הרבה יותר ממה שאתה תהיה בכל שנות חייך. אני מכיר אותם ומכיר את המנטליות שלהם.
              לא מתחשב בהם, לא רוצה להתחשב בהם. לא רוצה להבין אותם ולא רוצה שלום עם המפלצות הללו.
              אני רוצה להיפרד מהם. בדיוק כמו שאתה לא היית שוקל לגור בצוותא עם חזירים בדיר. כך אין שום סיבה שאני ארצה איזשהי סוג של אינטרקציה עם הברברים הללו.
              אני חושב שאתה צריך מנה הגונה של מנטליות ערבית בכדי שתבין מה דפוק בחשיבה שלך על ניסיון לשנות אותם.
              אני חיפאי ולא מתיישב ביהודה ושומרון. חבל שראייתך צרה כשל עולמה של הנמלה. אחרת היית מבין שהאנשים היקרים הללו הם המגן החי שלך ושלי.
              אין 'התנחלויות' בעזה. יש לנו תחליף; שדרות.
              אם לא ההתיישבות ביו''ש, אתה היית המתנחל. יום אחד כשתבין את זה יהיה מאוחר מדי. ואז תיקח כרטיס טיסה, תעוף מכאן ותשאיר את ה'מתנחלים' למות בהגנה על הבית שלנו, לא שלך.

              • יש לי דווקא הרבה חברים ערבים והם אחלה חברה. אין להם זנבות ולא קרניים

                יהודי בסדום, 08/12/09 19:45

                יש פאראדוקס במה שאתה אומר- מצד אחד אתה רוצה להתנתק- מצד שני אתה מצביע ביבי, שולט בהם ומתייחס אלייהם כאזרחים סוג ב'. אתה לא יכול לאכול את העוגה משתי צידייהה ואתה לא יכול להשמיד עם! חוץ מזה בהכללות שלך אתה עושה הרבה אוול. כמו שיש הרבה יהודים אם מאפיינים כך גם ערבים. ועם אתה חושב אחרת אתה פשוט גזען. הלוואי שמתי שהוא תוכל לראות את הצד השני שחי מוגבל במעברים ובתת רמה עשרות שנים. הלוואי שתוכל לדמיין את עצמך במצב זה בכנות ולחשוב מה אתה הייתה עושה? האם הייתה אוהב את שובייך?

                • סליחה, תפיסה מאוד שטחית.

                  דון קורטיזון , 09/12/09 01:17

                  א. מי אמר שאני מצביע ביבי? זה אתה החלטת. אני לא מצביע עבורו.
                  ב. השמדת עם? על איזו השמדת עם אתה מדבר? אתה בהכרה כשאתה כותב את הדמגוגיה הזולה הזאת? אולי אתה רוצה לספר לי על מעשי טבח ועל תאי גזים ביו''ש?
                  ג. הכללות? בוא נראה. מי שלא משלים עם קיומנו כאן, אלו הפלשתינאים. לא הפוך. והם הכריזו עלינו מלחמה. לא מהיום ולא מ-67. אתה יודע זאת מעולה. ואלו שנמצאים בישראל טוענים שהם ואלה מהגדה ועזה הם אחים. הלאה. תסכים שאם רוב העם כאן היה בוחר את כהנא לראשות הממשלה, זאת היתה הצהרת כוונות. לא? כנ''ל לגבי מי שממנה טרוריסטים למנהיגיו. ובכך מפריך את טענת השמאל שמדובר במיעוט זניח. אני בטוח שעכשיו תמצא תירוץ חדש לכך שהם נבחרו ברוב. תירוצים למכביר יש לשמאל. אבל חלילה שיבלבלו אותך עם עובדות.
                  ד. גזען? בשביל להשתמש במונח הזה. אתה צריך באמת להבין מה הוא אומר. לי אין שום בעיה עם הערבים במצרים או בירדן. מעולם לא טענתי שיש להם קרניים. טענתי שהרמה המוסרית שלהם נמוכה משל חיות.
                  ה. המעברים לא צמחו מהאדמה יום בהיר אחד. הם קמו לענות על צורך. צורך להגן מפני אלימות חסרת רסן מצד חבריך.

    • תתעוררו!! מר צדיק הקורא בשער - לך תמצא ביטחון עצמי לנהל חיים (ל''ת)

      רגשי נחיתות מומרים לעמדות קיצוניות, 08/12/09 11:39

      • אין לי רגשי נחיתות , חוץ מהעובדה שאני חי בן אנשים כמוך (ל''ת)

        יהודי בסדום, 08/12/09 15:55

  • 40.

    תודה ל''אם תרצו'' שבזכותם תושבי כל הארץ נחשפים לתערוכה חשובה זו! (ל''ת)

    עמנואל, 08/12/09 02:12

    • בהחלט! כולנו באים לתערוכה עם ביצים עגבניות והרבה צבע ריסוס... (ל''ת)

      להביע את הערכתנו לשמאל האנטישמי...בוגדים!, 08/12/09 04:16

    • נכון. נחשפים, מגחכים וממשיכים בחזרה לחיינו (ל''ת)

      כלבים תנבחו, אך השיירה עוברת, 08/12/09 11:38

  • 39.

    מוטי ששון המחבל גמר את הקריירה! טפווו טרוריסט!!! (ל''ת)

    מתעוררים! , 08/12/09 01:51

  • 38.

    ''אויויוי, רצחנו 1400 בני אדם בעופרת יצוקה ועכשיו עושים מזה כרזות!''

    HansCastorp27, 08/12/09 01:48

    תבורך האמנות שתמיד תצביע על תחלואינו ותראה אותם במערומיהם, בבושתם ובמלוא הדר כלימתם.

    • דוגמא קלאסית לחיפוי על רגשות נחיתות על ידי אשליית עליונות מוסרית (ל''ת)

      מילים פומפוזיות מלאי פאתוס וליקוק עצמי, 08/12/09 02:02

    • מי בוגד במי?

      ניר, 08/12/09 06:38

      אני אוהב את הניכוס הימני למוסר. צהל הרג 1400 אנשים בעופרת יצוקה, וכו, חלק מהם היו ילדים. מפריע לכם שמאזכרים את זה? דפדפו הלאה! אבל לא. הם חייבים לכנות ''בוגד'' את כל מי שלא חושב כמוהם.
      צהל הורג ילדים. תפנימו את זה במקום להיתלות בנימוקים דמגוגים מהתחת.

      • הגדרתו של בוגד

        markkesty , 08/12/09 07:44

        הריגת 1,400 ערבים כחלק מהתקפה הגנתית אינה נחשבת רצח אלא תקיפת תגמול. מי שאחראי להריגת אנשים אלו הם התוקפים המקוריים.

        כן. צה''ל הורג ילדים ונשים וגברים -- אחרי שאותם אזרחים נתנו חסות לתקיפת ישראל ע''י חמאס. אם אינך מסוגל להבין את ההבדל בין פתיחה למלחמה לבין פעולת תגמול, אולי אתה צריך להקדיש קצת יותר מחשבה לענין.

        בגידה בהגדרה היא נתינת ביטוי לתמיכה באויב בזמן מלחמה. לידיעתך, האויב הם הערבים. אנחנו עדיין בזמן מלחמה. אני מצטער אם הביטוי ''בוגד'' נותן לך להרגיש שלא בנוח אבל אני מעדיף לקרוא לכלב בשמו.

      • למתיפיף

        א, 08/12/09 08:09

        אני ממש אוהב אנשים כמוך ''מתיפיפים''
        להתיפיף ממגדל השן בת''א רחוק מהקסמים זה קל
        אבל ניראה איך תגיב אם פלסטינאים יגורו אצלך בבניין ברמת אביב
        או הבת שלך תשכב עם ערבי...
        או סתם יעופו על בני משפחתך קסמים אתה תהיה הראשון לברוח מהארץ והראשון למכור את כולם בעבור נפשך המתיפיפת.
        אל תמכור לנו את הזבל שלך אז..לא רצח , חיסל ... וחבל שלא חיסל קודם אנשים כמוך

      • ''צהל הורג ילדים''

        ג'וני השועל, 08/12/09 08:36

        צה''ל הורג ילדים?
        אתה רוצה להגיד לי שהחיילים שלנו מחפשים ילדים ערבים ורוצחים אותם?
        כי לפי עדויות בשטח - הערבים משתמשים בילדים ע''מ למנוע מאיתנו מלהגיב על ירי, ירי טילים, ייצור ותפעול מטעני נפץ ועוד רבות ונצורות.

        ''צהל הורג ילדים'' - או שאתה ערבי מתוכנת, או שאתה בוגד במדינה בה אתה חי.
        הערבים רוצחים ילדים!!!

    • ''רצחנו 1400''

      ג'וני השועל, 08/12/09 08:27

      יש בזה משהו.
      אנחנו רצחנו 1400 איש...
      נשאלת השאלה - כמה מתוכם היו טרוריסטים?
      כמה מתוכם היו טובחים בך ובמשפחתך בלי להניד עפעף?!

      התייפייפות לצורך נקיון כפיים!
      אתה דוגמה ברורה לשמאל ההזוי ששכח איפה הוא חי...

    • צריך להרוג אנשים כמוך. ישוחרר טייטל!!!! (ל''ת)

      רוני, 08/12/09 09:03

  • 37.

    אגב, מישהו בדק את האנגלית בכרזות?

    אסף, 08/12/09 01:46

    ''Is he enemy'' הוא משפט לא תקין.

    צריך להיות:
    Is he the enemy
    או
    Is he an enemy

    שגיאת דקדוק של ילד בכיתה ד'.

    • מביך... כמו ההשוואות הילדותיות למקארתיזם. (ל''ת)

      השכל יתייצב בסוף כשיעברו את גיל עשרים., 08/12/09 02:10

      • גם אצלך הסכל יתייצב שתגיע לגיל שלוש (ל''ת)

        יהודי, 08/12/09 21:59

  • 36.

    כמדומני זה משהו במי השתיה העירונים.. (ל''ת)

    לכן רק מיעוט זעום נפגע.., 08/12/09 01:45

  • 35.

    סוף כל סוף עירייה אזרחית שכורתת ברית עם התרבות (ל''ת)

    אורי וייס, 08/12/09 01:36

    • זה תרבותי כמו שהפרוטוקלים של זקני ציון זה תרבותי. (ל''ת)

      אחד הספרים הפופלאריים במדינות ערב., 08/12/09 02:16

  • 34.

    הנה רעיון לאקטיביזם ציבורי - למה שלא כל אחד ינצל את זכותו החוקית

    הכי גרוע זה להתרגש. תכלס זהו מסר של חסרי משמעות, 08/12/09 01:31

    להתלונן לעיריית חולון דרך אתר האינטרנט שלהם.

    ואז אולי מישהו יבין שאוקיי ניסיתם למכור לנו מסר שיווקי אבל מה לעשות, אנחנו אוהבים את הילדים שלנו שמסכנים חייהם עבורנו.

    וטיפ - הדבר הכי גרוע זה להתרגש מזה. האמת שזהו מסר של אומללים חסרי משמעות בחיים. את החלל הזה הם ממלאים בנקיטת עמדות מיעוט הזויות העוזרות בשיפור הדימוי העצמי.

    חמלה היא הדבר המתבקש כאן.

    • זה לוקח בדיוק חצי דקה (ל''ת)

      להקליד ולהקליק, 08/12/09 01:49

  • 33.

    מה כולם מתלוננים? כנסו והבינו

    לפלצנות אין גבולות..., 08/12/09 01:00

    שמו את זה ברחוב כדי שכל אחד יוכל להטיל מימיו במקום אחד מסודר.

  • 32.

    תנחשו מדוע השמאל שותק ולא בא להפגין,,כי על ראש הגנב בוער הכובע,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 08/12/09 00:59

  • 31.

    אשם רק ראש העיר, נבחר הציבור ששילם לטרוריסטים הללו ללכלך את העיר (ל''ת)

    דוד נקש, 08/12/09 00:58

  • 30.

    הישראלים לא מסוגלים לראות את האמת

    יואל, 08/12/09 00:56

    ובזה הם דומים לחברות מיליטריסטיות אחרות בעולם ובהסטוריה. לעזאזל ילדים, נשים וזקנים, העיקר שבשנקים יוכלו לאכול סושי ובהתנחלויות לבנות עוד וילה. לישראלים אין טיפה רגישות לחיי אדם: העיקר שלעסים יהיו עבדות מין מאוקראינה שישרתו אותם וסמים בפיצוציות, אם זה גויה, אז אפשר לאנוס ואחרי זה להציע לה תשלום.
    הגיע הזמן שהישראלים יבינו שהם לא מרכז העולם. לכל היותר הם מצחצחי המגפיים של אובמה והם אפילו לא עם נבחר: די לראות מי מככב ב''אח הגדול'' ואיזה תוכניות זוכות לרייטינג הכי גבוה.

    • מה הקשר, דמגוג?? מדובר בחומר הסתה. (ל''ת)

      תמיד מנסים להוריד אותנו לרמה שלהם. עכשיו ברחוב., 08/12/09 02:08

  • 29.

    אני מתבייש להיות חולוני ומתבייש במוטי ששון !!

    ליאור מחולון, 08/12/09 00:53

    אני קורא למוטי ששון להתפטר מתפקידו ולהוריד את הכרזות הבזויות !

  • 28.

    קדימה תושבים איפה אתם? עד מתאי רשעים יעלוזו? (ל''ת)

    קיקו, 08/12/09 00:50

  • 27.

    הגשם הגיע וכבר יש שלולית רק מחכים שכל המדינה תוצף! (ל''ת)

    גולן, 08/12/09 00:48

  • 26.

    להחרים את כל המוזיאונים בחולון..שיחנקו איתם.

    צ ה ל, 08/12/09 00:44

    עיר המוגבלים לא עיר הילדים.
    גם ככה לא נשארו תושבים כל הילדים והנוער בורחים מהעיר הזו אין פלא שהוא פונה למגזר הערבי מכיוון יפו וג'אוואריש שיבואו לאחסן את העיר.

  • 25.

    תערוכה נוראית!!! כנסו כנסו

    ציוני מודאג, 08/12/09 00:44

    חבל שהמציאות מכוערת פי כמה.

    עוד מקרה אומלל שהעיתונות ועדר העיזים\\טוקבקיסטים מבלבלים את המסר עם השליח.

  • 24.

    זה בחולון ? נראה כמו באחת ממדינות ערב . (ל''ת)

    עידן, 08/12/09 00:42

  • 23.

    עם כל הכבוד לדמוקרטיה....

    מספיק!!!!!!!, 08/12/09 00:41

    מספיק! זה בלתי ניסבל כל הביקורות של ה''יפי נפש'' בעד השלום..... דיי עד מתיי זה יימשך בעוד שהם חושבים על עוד מחאה שתסב את תשומת ליבם של העולם עוד חייל נהרג אי שם עוד הלוויה עוד דמעות עוד אזכרה ועוד משפחה שכולה בישראל. ואז מה? נבכה נספיד עוד נער בן 20 שבדיוק התחיל לתכנן את הטיול עם חברים שלו.

    • לאץץ העיקר תמשיך עם הכיבוש והאפרטהייד. אידיוט, יש סיבה למה כל העולם

      יהודי טוב, 08/12/09 03:26

      שונא אותנו. ביגלל אנשים כמוך שלא רואים את המציאות. ואכן אתם הרוב. כמו שהיה בגרמניה לפני כמה זמן...

      • לא מדוייק

        אמנון, 08/12/09 07:48

        העולם שונא אותנו כי אנחנו יהודים , בלי קשר למעשינו . הרוסים חיסלו רבע מליון צצנים , בסרילנקה חוסלו רבבות טמילים - ואף אחד לא שונא רוסים או סינהלזים .
        אנחנו עומדים מול עם שבו קיימת תמיכה מאסיבית בתנועה בעלת אידאולוגיה נאצית . עובדה זו בלבד מצדיקה מוסרית גירוש כל הפלשתינים לעבר הירדן .

      • חחח על מי אתה עובד שאתה יהודי? (ל''ת)

        לפחות שיהיה טיפת כבוד עצמי למוצא האמיתי שלך, 08/12/09 11:36

        • בטח שאני יהודי- אתה הלא יהודי מביננו

          יהודי בסדום, 08/12/09 12:03

          ולא רק זה אתה גם לא אנושי- לא בן אדם

      • עוד דבר : הנאצים מעולם לא היו רוב בגרמניה

        אמנון, 08/12/09 11:49

        בבחירות האחרונות לפני שהמסך ירד הם קיבלו 38% מהקולות .

        ולמרות זאת , גרמניה היתה צריכה לקבל עונש חמור בהרבה - כמנהג הרומאים , היה צריך להגלות את כל תושביה ( למוות איטי בסיביר , למשל ) ואת אדמתה לזרוע במלח .

  • 22.

    תמיכה והזדהות בתערוכה הזאת

    אני גאה, 08/12/09 00:33

    מה כולם קופצים ?
    זה שמאל ? זה פשוט פירוש למה אנחנו נלחמים.

    הרי בתמונה הראשונה רואים מסוק של צה''ל משגר טילים לאחר ירי על גן ילדים ( שימו לב לסוג הטילים ).
    כל הכבוד !!!!

    בתמונה השניה האם הילד הוא מחבל ?

    כן הוא מחבל זה, כי הרי כבר בגיל הזה הפלשתינאים מלמדים אך להלחם בנו. הרי הם יכולים לשלוח את הילד הזה להתפוצץ לנו מול הפרצוף ואנחנו נחשוב שהוא עוד איזה ילד קטן וחמוד.

    ובתמונה השלישית של הגדר.
    תודה רבה על הדרכה מחר אני הולך לשים אותה בעזה !!!!

    אחלה תערוכה.

  • 21.

    לשמאל מותר להשמיץ ולפגוע במדינה ומשלם המיסים ימשיך לשלם על כך (ל''ת)

    יאיר, 08/12/09 00:28

  • 20.

    מעניין שמלחמת לבנון השניה לא יצאו עם תערוכות מסוג זה

    מילואימניק, 08/12/09 00:16

    טיפת הפוגה משגרה עקובה מדם, ונוח לכל אומן בינוני לצאת לקמפיין ויזואלי, שמן הסתם לא היה מופץ בשדרות / קריית שמונה.

    • לא מעניין

      ערבי, 08/12/09 00:31

      במלחמת לבנון לא היה דבר כזה כי צה״ל הפסיד ויצא בנס משם

      • תערוכה של שקרים אותם אתה מספר גם לעצמך, כל לילה לפני השינה. (ל''ת)

        אך ההיסטוריה מוכיחה, האמת תמיד יוצאת לאור., 08/12/09 01:09

      • זו תשובה מאוד חכמה. גאונית. אתה באמת ערבי?

        מילואימניק, 08/12/09 01:46

        זו תשובה מאוד חכמה. גאונית. אתה באמת ערבי?

      • במלחמת לבנון צה''ל ניצח ולבנון ניצלה בנס

        ש, 08/12/09 07:13

        בזכות הנהגת הסמרטוטים השמאלנית ששלטה בישראל אז, והסכימה ל''הפסקת אש'' מבישה שמופרת ע''י הישות הלבנונאצית כמעט מהרגע שנחתמה
        כמקובל אצל הזוהמה הערבית

  • 19.

    כרזת הגדר ממש לעניין. להוריד הגדר ולאפשר כניסה ישירה למתאבדים. (ל''ת)

    נירגד ג'יהאד, 08/12/09 00:07

  • 18.

    Too much free speach is going to kill us. (ל''ת)

    Elad, 08/12/09 00:06

  • 17.

    לא רחוק היום וחולון תקבל טילים... לא כרזות. וזה ברור. (ל''ת)

    משעשע כמה אידיוטים אפשר להיות, 08/12/09 00:03

  • 16.

    מדהים - בחולון פשוט ירדו מהפסים (ל''ת)

    אפי, 08/12/09 00:02

  • 15.

    ביזיון. (ל''ת)

    שרון, 08/12/09 00:02

  • 14.

    כמו שרוצים להפסיק עם ישיבה סרבנית כך למנוע תקציב מעיריה מסיתה (ל''ת)

    נתנאל, 08/12/09 00:00

  • 13.

    ממש חי-בר

    תל אביבי, 07/12/09 23:50

    חברי ועדת התערוכה, אשר משמשים גם כאוצרי התערוכה, הם אלה שבחרו את הכרזות שמוצגות מבין אלפי כרזות שהשתתפו בתחרות שערכה האגודה לזכויות האזרח. !!!!!!!!!!!!!

  • 12.

    מה הולך פה? (ל''ת)

    המום, 07/12/09 23:47

  • 11.

    בושה שהציבור מממן אנשים שיורקים על אותו ציבור (ל''ת)

    אבי, 07/12/09 23:43

  • 10.

    מה רציתם? בחרתם את הנ''ל לועדה. מה חשבתם שתקבלו? חובבי ציון? (ל''ת)

    אי.טי, 07/12/09 23:39

    • במקום זה קיבלנו את ''הפרוטוקולים של זקני ציון'' (ל''ת)

      דמוניזציה קלאסית., 08/12/09 02:19

  • 9.

    הצבעתם לשמאל, זה מה שקיבלתם (ל''ת)

    חולונים, הצבעתם ששון?, 07/12/09 23:39

  • 8.

    להוצאי את השלטים להלתר! (ל''ת)

    שון, 07/12/09 23:33

  • 7.

    בואו ותקבלו הסבר

    רונן, 07/12/09 23:32

    מיקי קרצמן הוא שמאל קיצוני שתמיד נלוה לגדעון לוי.
    טרטקובר הוא שמאל קיצוני שעיצב כרזה של ביבי בתור מוסוליני.
    יוסי למל עובד עם אמנסטי ומכפיש את ישראל.
    נסרין אליאן-עו''ד באגודה לזכויות האזרח ונלחמת נגד עמותת אלע''ד.
    בקיצור איין אי ימין אחד ולא פלא שכך התערוכה.

    • אתם הבנתם את זה? (ל''ת)

      שיטת יד רוחצת יד גרסת השמאל הקיצוני, 08/12/09 00:33

  • 6.

    כל הכבוד ''אם תרצו'' שאתם מעלים את הנושא לסדר היום (ל''ת)

    אניאני, 07/12/09 23:32

  • 5.

    בא לי לבכות. מה קורה במדינה הזו? חסרים לנו אוייבים שאנחנו

    משלמים על הסתה נגד עצמנו?, 07/12/09 23:20

    מה קורה כאן? אני לא יודע אם אני יותר עצוב או יותר עצבני על הביזיון הזה.

  • 4.

    מוטי ששון, בפעם הבאה אני לא מצביע לך. תתבייש! (ל''ת)

    חולוני, 07/12/09 23:13

  • 3.

    צה''ל באמת לא מוסרי

    אמיר, 07/12/09 23:12

    אם הוא נותן לחייליו לצלול במים מזוהמים אשר גורמים לסרטן ואז מתנער מאחריות ואם הוא שומר תחמושת במבנים מאסבסט ועוד נותן לחיילים חסרי הגנה לאסוף את האבק המסרטן אחרי שהמבנה מתפוצץ אז כן צה''ל בהחלט לא מוסרי!!!!

  • 2.

    בושה למדינה. בושה בושה

    בן, 07/12/09 23:07

    לא להאמין שיש דברים כאלה במדינה שלנו

  • 1.

    אגודה לזכויות אזרח......איננה גוף שמאל קיצוני? חחחחחחחחחח.

    ASCH , 07/12/09 23:01

    אז, שלא יעבדו עליכם!