המקום המותג מצליח , ואז כל דבר שקשור בו טוב שווה וכו' ,
היום לא חשוב השם אלא העניין שמייצר המקום ואורך חייו ושמירה על איכותו ,
תחשבו על זה כמה שמות טובים שלא הכרתם או שמעתם עליהם של מותגים או מקומות שכשלו ואז השם לא קיבל הכרה כי המקום או המותג היה כושל ,
ולהיפך שמות של חברות מצליחות שלא בטוח שהייתם בוחרים בהם לשם חברה או מותג כגון תנובה , נייק , (קוקה) קולה וכו' .
נכון להיום יש מגמה ונטייה דווקא במקומות בילוי לא להחצין את השם בר' גליי ולכתוב אותו בקטן על קיר או במדבקה על החלון
אנשים ובמיוחד בת''א לא מזוהים עם שמות מפוצצים ובטח שלא עם רשתות זה כבר מיועד לקהל יעד אחר שמחוץ לעיר שנקרא העדר
כולל מתלהבים למיניהם .