• 59.

    המשימה=שיסוי נגד יהודים ועידוד להתבוללות (ל''ת)

    צבועים מתחסדים - נמאסתם, 05/01/13 20:17

  • 58.

    גזענים גזענים גזענים (ל''ת)

    קובי, 05/01/13 20:16

    • סתום את פה קוביייייי

      רמי, 06/01/13 08:27

      תשלח אתה את ילדים שלך לחבורת ברברים האלה..צא מהסרט של כול דבר שנאמר נגד ערבים זה גזענות ..תתחתן עם ערביה תוך יום לא תחייה טמבל סע סע לעזה

    • לקובי וחבריו.הלוואי וערבי יתנפל עליך ועל אחותך ואז תבין! (ל''ת)

      נ.ארז, 06/01/13 11:22

  • 57.

    הדו קיום=משימה בלעדית של הדפוקים בפריפריה (ל''ת)

    הנאורים מהסמול, יסבירו להם בדיוק איך, 05/01/13 18:28

  • 56.

    משחקים או מלחמות

    שחקן משנה, 05/01/13 18:08

    מי שלא מעוניין שילדיו יפגשו עם ערבים למטרות משחק, גוזר עליהם שיפגשו עם הערבים בשדה הקרב.
    אם יהודים לא ילמדו לחיות עם הערבים, אין לנו עתיד באיזור הזה. אין סיכוי שבעולם שמאות מיליוני הערבים או המוסלמים באיזור מסביבנו ייעלמו ואין סיכוי שכמה מיליוני הפלסטינאים ייעלמו או יוותרו לחלוטין על חלומותיהם ושאיפותיהם הלאומיות.

    • רק שתדע פילוסוף יקר המלחמה העיקרית היא בין נוצרים למוסלמים (ל''ת)

      אנחנו כלל לא בתמונה בסיפור הזה, 05/01/13 19:54

  • 55.

    רסיסטים נמאסתם!

    לירי, 05/01/13 17:04

    תתבישו לכם אתם מביישים את הישראלים השפויים לא מחונכים? אתם לא מחונכים

    • אוי החברה של קירשנבאום קראה לי רסיסט (ל''ת)

      רס..פוטין, 06/01/13 15:41

  • 54.

    הגיע הזמן להפריד לחלוטין פעילות של יהודים ושל ערביי ישראל...

    מצביע מרצ לשעבר, 05/01/13 15:47

    הערבוב בין ערביי ישראל ליהודי ישראל הוא חד צדדי. גברים ערבים יוצאים עם נשים יהודיות אבל גברים יהודים לא יעזו לצאת עם בחורה ערבייה. פשוט ירצחו אותה ואותם. לכן משמעות החיים המשותפים עם הערבים היא השתלטות של הערבים על היהודים. ההורים צודקים לחלוטין.

  • 53.

    גזענים (ל''ת)

    ש, 05/01/13 13:58

  • 52.

    כמה דברים. . .

    שלומי וגילה, 05/01/13 10:46

    אנחנו בעד טיפוח קרית אליעזר ללא צורך ללכת לשכונה ליד.
    בכל העולם הקירבה לים היא אדירה ורק בישראל המצב הפוך.
    אנחנו מצדיעים לפועלם של כמה פעילים בחיפה (ורד חנין ועופר דואק) לטובת שכונת קרית אליעזר.
    עופר דואק הוא אכן בעל העיניים הכי מדהימות שנתקלנו בהם(יש לו גם לך הכי טהור שבעולם).
    אין לנו ,חלילה,כלום נגד ערבים.
    כולם ראויים בעינינו.
    שבת שלום.

  • 51.

    אולי כי ההורים היהודים לא רוצים שהילדים שלהם ישחקו ב''מחבלים מתאבדים''.

    עידו, 05/01/13 10:30

    הם מעדיפים להישאר עם ''מחבואים'' או ''שוטרים וגנבים'' הישנים והטובים.

  • 50.

    ל 45- אני מוכן להסיע אותך לשדה התעופה

    דודי, 05/01/13 08:20

    מה 2 שורות השחצניות שרשמת כבר לומדים עלייך מי את ומי משפחתך. תסעי לאירופה ואל תחזרי, אנשים כמוך הורסים את המדינה. ואת הדוקטורט שלך תדחפי לתחת.

  • 49.

    גזענים נמאסתם (ל''ת)

    חאלד, 05/01/13 08:03

  • 48.

    כתבה מעולה! וראויה.........

    ניצה, 04/01/13 22:28

    לתושבי קרית אליעזר
    צריך להעיף את יונה יהב מהר מהר מהר

  • 47.

    דוברות עיריית חיפה משקרת!

    יחיאל סול רחוב יואב, 04/01/13 22:20

    בקרית אליעזר בתי התלמיד לא קיימים!
    לחוגים של רעות הילדים כמעט לא מגיעים מחוסר תקציב.
    כל פעילות בית ספרית שילדי השכונה עורכים במרכז הפיס הצמוד לרעות הם נאלצים לשלם.
    מרכז הספורט קרית אליעזר מושכר על יד העירייה לוועדי עובדים וכינוסים שונים והעירייה מקבלת על זה כסף
    מרכז הסייף בשכונה אף הוא מיועד לתושבי חוץ
    כל השכונה מלאה במוסדות ציבור או חינוך על אזורי אשר מדרדר את השכונה.
    אז רבותי תשפטו בעצמכם איזה ראש עיר לצערנו ''עדיין'' מכהן נקווה שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו!!!!!!!!!!!

    • לחיפה אין מזל

      גלית, 05/01/13 10:50

      בתל אביב יש את חולדאי התותח שהפך את העיר לאטרקציה בינלאומית, בירושלים ובבאר שבע הגיעו ראשי עיר צעירים, נמרצים, אידאליסטים, נקיים ואהובים מאד, ורק חיפה תקועה כבר 15 שנה עם אותו ראש עיר - מבוגר, עייף, שמן, מסואב, מאד לא אהוב ורב מדנים. וככה העיר גם נראית.

  • 46.

    אותם רוסים לא הכנסו אתיופית למקלט בזמן אזעקה באשקלון (ל''ת)

    גד, 04/01/13 22:11

  • 45.

    כשאני קוראת את התגובות המחרידות לסיפור הגזעני הזה

    א., 04/01/13 20:57

    אני מבינה שאין לי מה לחפש יותר בישראל. מזל שיש לי ולילדי פספורט אירופאי, אני לא רוצה להיות יותר חלק מהציבור הישראלי האלים, הגזעני והמכוער. אקח את משפחתי, את הדוקטורט שלי ואת הכסף שלי, ושהגזענים הקטנים והעלובים יחנקו מן הדייסה המבאישה שהם מבשלים לעצמם.

    • יאלה תעופי! יש לך ילדים אני בספק???????????? (ל''ת)

      טלטול, 05/01/13 10:18

    • יש לך דוקטורט? במה? בחולניות? (ל''ת)

      אייל, 05/01/13 10:28

    • אז יאללה, קישטה! (ל''ת)

      עידו, 05/01/13 10:30

    • סעי חביבתי שם מחכים 50 מיליון מוסלמים רובם בערים הגדולות ורובם (ל''ת)

      נגד אינטגרציה בסביבה באירופית ...בהצלחה., 05/01/13 11:53

    • וניראה לך שבאירופה אין גזענות? (ל''ת)

      הצחקת אותי, 05/01/13 12:06

    • שלום ולא להתראות (ל''ת)

      רוני, 05/01/13 12:08

    • יאללה ביי (ל''ת)

      דינה, 05/01/13 21:37

  • 44.

    איזה עיניים יפות יש לעופר דואק (ל''ת)

    סמי, 04/01/13 19:45

  • 43.

    תגידו לולדימיר ש:

    אור, 04/01/13 19:34

    לא אתן לילדים שלי לשחק עם ילדים רוסים מסריחים.
    הוא בטח אלכוהליסט ואמא שלהם ז**ה.
    ככה זה רוסים - מנטליות שונה....
    ובכלל - שיחזרו לרוסיה.
    איך זה מרגיש?

    • מטומטם הרוסים הצילו את המדינה! ואתה חזור לעזה! (ל''ת)

      ציוני גאה, 05/01/13 10:17

  • 42.

    לתושבי ק. אליעזר - יונה יהב לא סופר אותכם

    גלעד, 04/01/13 17:41

    יונה יהב צריך את הקולות הערבי בבחירות הקרובות לעירייה. הערבים מגיעים בהמוניהם להצביע, יונה יהב יודע את זה ולכן הוא מלקק ודואג להם. הוא מעוניין להישאר ראש עיר עוד קדנציה.

    • ולכן המטרה היא להעיפו פו נחזור לימי חסן שוקרי ועבג אל רחמן (ל''ת)

      ראשי העיר הערבים לפני קום המדינה, 05/01/13 11:54

  • 41.

    עמדה חמורה ביותר, חצופה וגזענית, שמקומה לא יכירנה במדינת ישראל

    א, 04/01/13 17:36

    המחלוקת בעניין המתנ''ס לגיטימית, הטיעונים האחרים הם לגיטימיים, ואין ספק שיש צורך לקחת בחשבון את קרבת המתנ''ס לבתים ואת היכולת לשרת את הילדים ולתת להם שירות ראוי.

    אך הטיעון הגזעני אינו לגיטימי. אין לו שמץ של לגיטימיות. זהו טיעון מטונף, שקרי ועלוב, שעל כולם לדחות מכל וכל. זהו טיעון מעורר סלידה. הטיעון הזה מעורר שנאה ושומט את הקרקע תחת כל הטיעונים האחרים.

    • כתבה מעולה תודה לאורנה! (ל''ת)

      עפרה, 05/01/13 10:22

    • מה באמת? אז תעופי מכאן האמת כואבת???????????? (ל''ת)

      טניה, 05/01/13 10:25

  • 40.

    איזה עיניים יפות לעופר דואק (ל''ת)

    מלי, 04/01/13 15:57

  • 39.

    מרכז חבד וישיבה יחזירו את השכונה ליהודים (ל''ת)

    אחת, 04/01/13 14:57

    • לצערי חילונים כבר לא יחזרו רק דתיים וכל הכבוד להם (ל''ת)

      צודק 100%, 05/01/13 17:27

  • 38.

    צודקים (ל''ת)

    שי, 04/01/13 13:13

  • 37.

    תגובה לכתבה

    נילי מרחוב אבנר, 04/01/13 12:02

    הכותרת מבהילה אבל התוכן מרגיע.
    לי,כתושבת ותיקה בשכונה,אין שום דבר נגד ערבים.
    נהפוך הוא.יש לי שכנים ערבים מדהימים.
    עופר דואק צודק ששכונת קרית אליעזר נחלשה ,וצריכים תוספת משמעותית לחיזוקה.
    אני מקווה שהבנייה במקום האצטדיון תביא לשיפור.
    ועוד מילה-עופר דואק אתה חתיך.ראיתי אותך שבוע שעבר.יש לך עיניים מדהימות.

    • מה מרגיע בתוכן ''יש להם מנטאליות אחרת, הם לא מחונכים וחוצפנים''? (ל''ת)

      א, 04/01/13 17:37

      • מה זה לא נכון? מה הבעיה? (ל''ת)

        עידן, 05/01/13 10:31

      • תשאל את הבריטים הנאורים והסובלניים (בניגוד לישראלים הגזענים והנחותים)

        עידו, 05/01/13 10:47

        איך הולך להם עם ה''רב-תרבותיות'' ומה הם חושבים על המוסלמים שגרים לידם.

        אתה מוזמן לעצום עיניים ולתקוע את הראש באדמה. זה לא ישנה את המציאות.

    • ומי יבוא לאכלס את ה''בניה החדשה ''באיזור האיצ' עוד כפריים מהגליל? (ל''ת)

      חלק מהחיפאים עדיין חיים בסרט....., 05/01/13 11:57

      • האיצטדיון ימנף את קרית אליעזר!

        ציפי רחוב הזית קרית אליעזר, 05/01/13 18:25

        ויגיעו זוגות צעירים והשכונה תשתנה ללא הכר!

        • תשכחי מזה השכונה תיקרא קרית עבד אל רחמן .יגיעו רק ערבים לאזור זה (ל''ת)

          תביטי בסופר יש הקרוב ...כך תיראה ''השכונה נחדשה''., 05/01/13 19:59

          • מה רע בסופר ''יש'' ? כל חיפה מגיעים אלינו! (ל''ת)

            טמטום מהלך, 06/01/13 19:37

        • אין פרנסה באזור אין גנים או בתי ספר הצעירים שלנו לא יגיעו (ל''ת)

          תתעוררי מהאשליות, 05/01/13 20:01

          • שכחתי לציין שיש 3 גנים מלאים בילדים וגם מעון! (ל''ת)

            יניר קרית אליעזר, 06/01/13 05:31

            • מי שרוצה לעבוד יש עבודה!

              ניר, 06/01/13 09:21

              ויש לנו בתי ספר עם מנהלות מדהימות! המשקיעות בילדים!

              • כמה כיתות א וב יש בבתי הספר ''שלכם כי בשנות השבעים היו

                4 כיתות לכל שנתון, 06/01/13 12:13

                בבי''ס שלווה יש כיתה אחת א וכיתה אחת ב וגם הם מגיעים באוטובוסים לא מהסביבה . הבי''ס לקראת סגירה . אתם כנראה עובדים למען מישהו . בשלב הבא לא ייעשה רישום לכיתות אלו ואח''כ תבוא הסגירה או ''הסבה'' .תסתכלו על המרכיב האנושי בסופר ''יש''....ככה תראה השכונה בעשורים הבאים!50 שנה בשכונה אז אל תספרו לי סיפורים דין קרית אליעזר כדין ק.אליהו ,עין הים ,המושבה הגרמנית ועוד .

                • שלווה אינו שייך לקרית אליעזר!

                  תתפוצץ, 06/01/13 19:27

                  והכיתות בבתי הספר שלנו מדהימות ומלאות!

                  • זו שכונה גוססת ככל השכונות התחתיות בחיפה והכל בכוונת מכוון (ל''ת)

                    לצערי, 07/01/13 12:35

                    • אתה גוסס פוליטית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

                      ומי זה?, 08/01/13 08:09

                • אני כבר מבין מי אתה!

                  עומר, 06/01/13 19:35

                  אחד שמנסה בכוח להשאר ''חבר מועצה''
                  שלווה נמצא בקרית אליהו וטוב שכך!
                  וכל מה שכתבת מעניין לי את......

                  • חביביי ההוזים כך חשבנו גם אנו . זה רק המושבה הגרמנית זה לא (ל''ת)

                    ק. אליהו חה חה חה, 07/01/13 12:32

                • לידיעתך קרית אליעזר בת 62! ואתה מבלבל במוח ............. (ל''ת)

                  שרוליק, 08/01/13 08:12

              • לא תוכלו למנוע את כניסת הצעירים הערבים לבניה החדשה באיצטדיון . (ל''ת)

                אם לטירת הכרמל נכנסו ברבי הקומות אזיי..., 06/01/13 12:15

      • בניינים לתפארת יבנו באיצטדיון

        שלי רחוב עמל, 06/01/13 19:41

        זוגות צעירים תושבי השכונה המחכים בכליון עניים לבניינים העתידים לקום!
        וכולכם ''תתפוצצו''

        • חבל שמשלים אתכם באוכלוסייה מעורבת בסוף היהודים עוזבים! (ל''ת)

          ולא ניתן לשנות עובדה זו, 07/01/13 12:34

          • למי זה מפריע? לך? מעניין למה?????????????????????? (ל''ת)

            איכה, 08/01/13 08:08

        • הבניה באיצטדיון ''כוסות רוח למת'' מכרו את העיר . (ל''ת)

          חזרה לשנות העשרים במאה הקודמת, 07/01/13 12:37

          • תושבי קרית אליעזר מחכים לבניינים באיצטדיון! (ל''ת)

            לבנות מהר, 08/01/13 08:05

  • 36.

    בחיפה כולם שונאים את כולם

    חיפאית, 04/01/13 10:47

    זה לא ערבים שונאים יהודים וההיפך, זה גם ותיקים מול רוסים. חיפה זו עיר מלאת שנאה.

    • חבל שאת כזאת מטומטמת ולכן גם אני שונא אותך !

      צחי, 04/01/13 20:41

      בהמה

    • כל המדינה הזאת מלאת שינאה

      לילך, 04/01/13 21:19

      זה ממש לא רק חיפה. במדינה הזאת כולם שונאים את כולם - הימין את השמאל והשמאל את הימין. החילוניים את החרדים והחרדים את החילוניים, הערבים את היהודים והיהודים את הערבים. להמשיך?

    • הכל בגלל יונה יהב אשר מעדיף ערבים על יהודים! (ל''ת)

      ינטל, 04/01/13 22:22

  • 35.

    אבל זה נכון, הם בחלקם הגדול לא מחונכים וחוצפנים. וגם...

    תקנו אותי אם אני טועה, 04/01/13 10:26

    ספגו קצת שנאת יהודים בבית.

  • 34.

    הכתבה היא חושך

    שי לי, 04/01/13 09:16

    הכותרת מאוד מבהילה.הדבר הכי יפה וטוב בכתבה זה עופר דואק(איזה חתיך אללא איסתור).
    הוא ,אגב,לא דיבר על ערבים אלא היה ענייני מאוד.
    כתושבת קרית אליעזר אני חושבת שראוי שלתושבים יהיה מקום בשכונה שלנו ולא תהיה לנו כל הזמן הרגשה נוראית שאנחנו סוג ג'.
    אני מבקשת להודות לעופר דואק ולורד(היורית) על העשייה המבורכת למען תושבי השכונה.

    • לא רוצה לחשוב איך את נראית אם עופר דואק נחשב בעינייך חתיך. (ל''ת)

      מראה ממורקת, 04/01/13 10:28

      • עופר חתיך עולמי ואת מתוסכלת וזקנה! (ל''ת)

        גילי, 05/01/13 10:37

  • 33.

    תושבת קריית אליעזר

    אלנה, 04/01/13 09:11

    הדברים הוצאו מהקשרם, אך בסך בכל אני לא אסחוב את הילדים שלי לקריית אלייהו, יש מספיק דו קיום בקריית אליעזר ומי שגר פה חושב בידיוק כמוני או קיצוני יותר, לערבי חיפה יש מספיק מתנסים למה לנו בקריית אליעזר מגיעה מתנס משלנו ושהם יגיעו אלינו אין לי כל בעיה אם זה בבקשה,אבל אני בערב לא אלך לשם לבד אם הילדים, אבל למה לא לבקש מתושבי שכונות אחרות להיתאחד אם המתנס של קריית אליהו ונשמע מה יש להם להגיד...ודרך הגב גם הערבים נורא גזעניים לגבי הרוסיים אז לא צריך להיתייפיף וכן אני לא רוצה שהבנות היהודיות שלי יסתובבו עם ערבים יש מספיק מזה בשכונה!!!

    • אני לא אתן לבן שלי לשחק עם רוסים

      גד, 04/01/13 22:13

      הנוער הרוסי שתיין ואלים

      • הרוסים הצילו את המדינה? אני בספק אם יש לך ילדים? (ל''ת)

        זיו, 05/01/13 10:34

        • הצילו את המדינה ממה ?

          גד, 05/01/13 16:10

          הם ברחו ממדינה נחשלת גזענית ונחשלת מכל ארצות אירופה כדי לקבל סל קליטה .הם הביאו את אותה מנטליות לארץ
          תבדוק מה היחס שלהם לעדות המזרח

          בזכותם הנוער הישראלי הוא שתיין האלכוהול מספר שתיים בעולם אחרי אוקריאנה .
          מספר העבריינים הרוסים באחוזים גדול מחלקם באוכלוסיה .
          רמת הפשיעה שלהם חייבה את המשטרה להקים את היחב''ל שם מכובס לטיפול בעבריינות הרוסית ( תבדוק בויקיפדיה )
          נ.ב
          יש לי שני ילדים ולשמחתי אני גר בצפון הישן של תל אביב שם אין רוסים .

          • הרוסים הצילו את המדינה והעלו את התרבות!

            מגדיאל, 06/01/13 05:34

            מאנשים כמוך מתוסכלים אגב למה אתה עדיין כותב בשגיאות כתיב?

    • מפני שזה סיפוח זוחל מה אתם לא מבינים חיפאים ???? (ל''ת)

      ק.אליעזר תהיה בדיוק כמו ק. אליהו עין הים מושבה גרמ, 05/01/13 12:00

  • 32.

    עופר דואק אתה חתיך יא בן אדם (ל''ת)

    לימור, 04/01/13 07:48

  • 31.

    אם יקימו שכונה ערבית בלב רמת אביב (ל''ת)

    מעניין מה תהיה התגובה של הסמולנים הנאורים שם, 04/01/13 06:10

  • 30.

    פשוט להקיא מהאנשים האלה (קרי, היהודים שטופי השינאה)

    לילך, 03/01/13 23:36

    הדיבורים האלה מעוררים בי גועל נפש. כך בדיוק מחנכים לשינאה. שינאה נובעת מאי הכרת השונה. דווקא הכרת אנשים שונים יכולה להוריד את רמות השינאה והפחד, אבל כנראה שההורים האלה נהנים לשנוא, נהנים לחנך את ילדיהם לשינאה, והם כל כך נהנים עד שהם לא מוכנים להפסיק עם זה.

    הדבר היחיד שהם צודקים בו הוא הריחוק של המתנ"ס הזה מבתי התושבים והעובדה שהילדים צריכים לחצות כבישים מסוכנים. אבל ברור שהסיבה המרכזית למרמור שלהם היא העובדה שילדיהם יבואו במגע, רחמנא לצלן, עם ילדים שונים מהם.

    ולכל מי שיטען כלפי שקל לי לדבר כי לא אני זאת שצריכה "לבוא במגע" עם הילדים הערבים, יש לי תשובה: פעמים רבות פגשתי ערבים בכל מיני הזדמנויות - במהלך לימודי באוניברסיטה, במהלך עבודתי וכד', וזה לא הפריע לי כלל וכלל. והם בני אדם בדיוק כמונו - לא יותר טובים ולא פחות טובים. ואין שום סיבה להימנע ממגע איתם כאילו שהם נושאים מחלות מדבקות.

    ולגבי הטענה שהם חוצפנים ולא מחונכים - את אותו דבר בדיוק אפשר לומר על הרבה מאוד ילדים ישראלים וגם על ישראלים בוגרים. רוב הערבים שאני נתקלתי בהם היו יותר חביבים ומנומסים מהרבה ישראלים בהם נתקלתי.

    • כמה מחברי הטובים הם יהודים...

      חחח, 04/01/13 11:59

      מכירים את האמירה הזאת ?
      ברור שנעים לך להפגש איתפ במקומות שאת בוחרת.
      מה אם מכריכים אותך להפגש ?

      • אף אחד לא מכריח אותם להיפגש

        לילך, 04/01/13 21:20

        אם הם לא רוצים, שלא ישלחו את ילדיהם למתנ''ס. מישהו מכריח אותם?

        האמן לי שעבודה היא הכרח הרבה יותר גדול מאשר שליחת ילדים למתנ''ס.

    • לכי תשני על האף! (ל''ת)

      תומר, 04/01/13 22:07

  • 29.

    עופר דואק חתיך.שווה הבחור. (ל''ת)

    ישראלית, 03/01/13 22:58

  • 28.

    נישואי תערובת= התאסלמות = סכנה להמשך הקיום היהודי. (ל''ת)

    רמי, 03/01/13 22:57

  • 27.

    כך בדיוק תיראה המדינה הדו-לאומית שנתניהו מתכנן

    דוקיוםדוקיוםדיוקיום, 03/01/13 21:09

    גם אם הוא מצהיר אחרת.יש כאן מישהו המתנדב לגור ליד ערבים מרצונו החופשי ?!

    • באיזו מדינה ה הערבים "פלסטינים "הם רוב מוצק (ל''ת)

      התשובה חצי שעה נסיעה מפה ...ירדן., 04/01/13 00:25

  • 26.

    כמה דברים..

    יעל מקרית אליהו, 03/01/13 21:01

    הראשון,אני מוכרחה להגיד לעופר דואק שיש לו עיניים מדהימות
    שנית,הגיוני שלכל שכונה יהיה מקום בילוי משלו ללא קשר ליהודים/ערבים
    אני בטוחה שכולם לא התכוונו ששילוב בין ערבים ליהודים לא טוב.
    אם היו מעבירים לקרית אליעזר את שאר התלמידים מקריית אליהו לא היה קם מתנגד אחד.

    • ליעל אנחנו לא רוצים את קרית אליהו! (ל''ת)

      קריית אליעזר, 04/01/13 04:35

  • 25.

    התגובה שלי בפנים

    ערבי מאמין בשלום, 03/01/13 20:57

    דווקא דו קיום כבר מגיל קטן הוא הדבר היחידי שיכול להוביל לשינוי אמיתי. אם הייתי יכול הייתי שם את כל הילדים הערבים והיהודים מגיל קטן להיות ביחד.
    ילדים שגדלים עם ילדים ששונים מהם, אם זה מבחינת דת, צבע, מין - כשיגדלו יחד יהיו יותר סובלניים כלפי "האחר" ו"השונה" וילמדו את הערכים האלה שכ"כ חסרים במזרח התיכון שלנו. אפשר לראות את ההבדל בין אנשים שלא גדלו או לא חיו עם אנשים ששונים מהם לבין אנשים שחיו בסביבה מעורבת. אנשים שבודדו מסביבה מעורבת נוטים יותר לחשוב בכיוון סטיגמות, שנאה, וגזענות.
    כן סביבה מעורבת מאיימת על השנאה והגזענות שבתוכנו. בגלל זה טיבי והשמאל הקיצוני לא רוצה שערבים יעשו שירות לאומי וישתלבו במדינה, ובגלל זה הימין הקיצוני גם לא רוצה שיהודים יהו במגע עם ערבים.

    • אני בטוח שגם אתה תעדיף שהבת שלך תתחתן עם ערבי נוצרי ולא עם יהודי

      איל - חיפה, 03/01/13 23:01

      כשאתה שם ילדים ביחד זה לא תמיד יגמר במשחקי מחבואים ותופסת משותפים, אין לזה שום קשר למאמין בשלום או לא יש אמרה גדר טובה עושה שכנים טובים.

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      לילך, 03/01/13 23:38

    • אחרי הנאום הזה בסוף תשלשל את הפתק של בל"ד בקלפי נכון? (ל''ת)

      קודם תעשו שלום בינכם...., 04/01/13 00:23

    • המשפט האחרון שלך אומר את הכל

      עודד ב, 04/01/13 15:18

      טיבי והשמאל הקיצוני לא רוצה שערבים יעשו שירות לאומי וישתלבו במדינה, ובגלל זה הימין הקיצוני גם לא רוצה שיהודים יהו במגע עם ערבים. ואני מאוד מעריך את התגובה הזו כי אולי ,בלי משים אמרת הכלב.בגלל שהמנהיגים שלכם(אולי לא שלך)לא רוצים בקשר עם ישראל הם דוחפים את הישראלים לאנטי

  • 24.

    מה עשו לנו מהבית איזו פנינה היתה קרית אליעזר (ל''ת)

    Isaac, 03/01/13 20:13

  • 23.

    בחור חתיך סגן היור (ל''ת)

    צליל, 03/01/13 19:55

  • 22.

    סוף סוך אנשים מתחילים להתעורר מהשקר שנקרא דו קיום! (ל''ת)

    super-mario, 03/01/13 19:51

    • דו-קיום = תעמולה מפאי"ניקית כמו הביטוי "ערבים ישראלים " (ל''ת)

      , אוקסימורון אין דבר כזה :צרפתי- גרמני סיני-יפני, 04/01/13 00:21

  • 21.

    ערבים נוצרים

    אילנה, 03/01/13 19:47

    הערבים הנוצרים מתקדמים אלף שנים מהמוסלמים, לא הייתי מתנגדת לשלוח את ילדי להיות יחד איתם בפעילות

    • אחת הקופאיות מהסופר אצלנו מתחתנת עכשיו עם ערבי נוצרי

      איל - חיפה, 03/01/13 22:51

      היית רוצה שהבת שלך תצא / תתחתן עם ערבי נוצרי? ,בכל מקרה אני מסכים שיש בינהם הרבה אנשים נחמדים משכילים ותרבותיים אבל פערי התרבות והאייבה בין העמים לא מתאימים לדעתי כרגע לקשרים חברתיים קבועים.

      • איך אתה רוצה שהשנאה הזו והאיבה ישתפרו?

        אורן, 05/01/13 08:06

        אם יכירו אחד את השני וישחקו ביחד, האיבה תעלם. כולנו בני אדם. הערבים והיהודים, צאצאים של אברהם אבינו. אחים.

        • מלבד זה שאתה דורש לחסל את ישראל ולסלק/לחסל את היהודים הכול אוקיי (ל''ת)

          ''אורן'', 05/01/13 23:03

    • Than the Muslim Arabs

      The Christian Arabs are sometimes more extreme, 05/01/13 01:59

      Because they have to prove their allegiance to their Muslim brothers by showing animosity against the Jews.
      Prime examples are Azmi Bshara who spied for the Hezbulla for money and Henin Zoabi.

  • 20.

    תושבי השכונה צודקים

    אילנה, 03/01/13 19:46

    למה לשלוח אותם להיות יחד עם ילדים ערבים?

  • 19.

    ההורה ולאדימיר מוזמן לחזור לחור ממנו בא

    יהודי שונא גזענים, 03/01/13 19:41

    עבד כי ימלוך נכתב על ולאדימיר וחבריו. על "תרבותם השונ. אגב, ולאדימיר, 'עבד כי ימלוך' זה מהתנ"ך. לא שלך יש מושג מה זה. תמשיך לראות ערוץ 9 ולדבר על אוכלוסיות מוחלשות, ליברמן מחכה לך.

    • מטורף או מטורפת חזרו לעזה!!!!!!!!!!!!!!!

      אלכס, 08/01/13 09:59

      ולדימיר כל הכבוד שהוצאת את הדברים שאחרים פוחדים להגיד!

  • 18.

    כיליד חיפה

    דוד, 03/01/13 19:37

    ותושב שלה 67 שנים אני מתפלא על הקביעה של תושבת קרית אליעזר.
    בהכירי את ערביי חיפה שרובם נוצרים,הלואי והחינוך,דרך ארץ,נקיון,כיבוד אב ואם,אירוח,סובלנות שיש לאותם תושבים תהיה מנצת חלקם של הרבה מתושביה ה"חדשים"של חיפה,אותם ניתן למצוא בקרית אליעזר והדר התחתון וזאת מבלי להכנס לפרטים.

    • אדון כרמליסט דווקא כנס זה הויכוח כי השכנים שלי בשכונה הם

      רד מהגג חביבי אתה בללה לנד, 04/01/13 00:18

      מסחנין

  • 17.

    -------אסור לתת לילדים יהודים ללמוד עם ערבים--------

    יהודי, 03/01/13 19:37

    וברור למה......

    • למה? אנא האר את עיני (ל''ת)

      לילך, 03/01/13 23:39

  • 16.

    איזה עיניים יפות יש לך עופר דואק (ל''ת)

    גלית, 03/01/13 19:20

  • 15.

    אבי נרצח בפיגוע ע"י ערבי

    רפי חליסה, 03/01/13 19:11

    לכן אני מפחד על הילדים שלי

    • יש גם רוצחים יהודים. אסף שטיירמן נרצח על ידי ילד יהודי בכ''ס

      נחום, 05/01/13 08:07

      זוכרת? יש גם יהודים שרצחו בצורה מלאת עוול. הילדים שלך משחקים עם יהודים?
      את אורון ירדן רצח יהודי. יש עוד דוגמאות קשות.

      • אין דבר כזה טרור "נחום"- ואתה בכלל "לא" דורש לחסל את ישראל (ל''ת)

        כן בטח, 05/01/13 23:05

  • 14.

    פשששש לא ידענו שקרית אליעזר הפכה לשכונלת יוקרה

    אנגלי מאוקספורד, 03/01/13 19:01

    ונימוסיהם של הילדים היהודים בני השכונה (או מכל הארץ בכלל) הם נימוסים שנרכשו באוקספורד.
    יאללה, כל החיים גרתם בין ערבים במרוקו פתאום הפכתם להיות אינטיליגנטים.
    תבינו, עכבר תשימו לו כתר על הראש ישאר עכבר.
    גם אתם המרוקאים וכל השלוכים שגרים בחיפה ועכו וחושבים עצמם, אינכם שונים בכלום משכניכם הערבים, לא בנימוס, לא בהתנהגות, כי אתם אוכלים אותו האוכל, מתלבשים אותו הדבר , אותם המנהגים וכן גם נראים אותו הדבר.

    • לפלצן מתחת ספורד רק שתדע קצת עובדות חיים את השכונה הקימו

      שחצן ללא קבלות, 04/01/13 00:14

      ניצולי שואה בתחילת שנות החמישים בהם פולנים צ'כים הונגרים ורומנים המרוקאים הגיעו כעשור וחצי מאוחר יותר באמצע שנות השישים . השכונה הזו הוציאה מהנדסים כלכלנים ורופאים לתפארת השינוי הדמוגרפי שהתחיל בסןף שנות השמונים הביא את השכונה למה שהיא כיום וזאת בעקבות עזיבת היהודים וכניסה מאסיבית של כפריים מהגליל וגידול טבעי של ערביי העיר . בשכונה הזו לא היו ערבים מעולם מפני שקדם הקמת המדינה, היא פשוט לא היתה קיימת . פתח את ספריו של ההסטוריון החיפאי בן ארצי ולמד משהו בור שכמותך.

  • 13.

    בכל מקום יש ערבים המדינה עוד עשרות שנים נכבשת בידם

    אלי, 03/01/13 18:48

    לכל אלו שצועקים לא לתת להם מדינה ולהיפרד מהם תחשבו טוב הם עומדים לכבוש אותנו מבפנים בריבוי הטבעי בעוד עשרות שנים

    • אם תימשך מדיניות ההתנחלויות

      לילך, 03/01/13 23:40

      במטרה ליצור רצף יהודי בין הים לירדן, זה בדיוק מה שיקרה. מוזר - לא ידעתי שהימין הקיצוני כל כך מעוניין בכך.

      • אם היית לומדת היסטוריה ותנ''ך היית מבינה שאין התנחלות (ל''ת)

        המתנחלים הם הערבים, 04/01/13 09:32

        • איך בדיוק המתנחלים הם ערבים?

          לילך, 04/01/13 09:52

          הם היו פה מאות שנים לפנינו כאשר אנחנו היינו בגולה. העובדה שיהודים חיו בישראל עד לפני 2000 שנה, אינה נותנת להם זכות בלעדית על המדינה הזאת. גם לאנשים שחיו פה במאות השנים האחרונות יש אותה זכות בדיוק.

          • לילך במקום להיות היסטרית,למדי היסטוריה

            עודד ב, 04/01/13 15:10

            בואי נעשה את זה קצר,תקראי את הספר מאז ומקדם של העתונאית ג'ואן פיטרס ואחרי זה,כשיהיו לך טיעוני נגד עם אסמכתאות ולא רק טיעונים לגופה של הכותבת ,אשמח לענות לך

            • מי היסטרי? איפה אתה רואה אצלי היסטריה?

              לילך, 04/01/13 21:22

              האם הערבים לא היו פה לפחות כמה מאות שנים לפני שהיהודים חזרו מהגולה? אם זה לא ידוע לך, אתה זה שצריך ללמוד היסטוריה.

          • מאות שנים? מה את מקשקשת נאוריסטית? (ל''ת)

            ר.בקצה, 04/01/13 15:27

          • קצת ידע לא יזיק

            איטליה, 04/01/13 17:05

            לילך, את ממש בורה. אני מייעצת לך לקרוא את ספרו של מרק טויין (בכלל שמעת עליו??) "מסע תענוגות בארץ הקודש" שהוא פרק מתוך יומן המסע שערך המחבר,סופר אמריקאי מפורסם, בשנת 1869. בספר הוא מתאר בדיוק מה הוא ראה אז בארץ הקודש. מאלף. אולי אז תביני כמה ערבים היו אז בארץ, ומתוכם כמה נוצרים, וכך תמנעי מלכתוב שטויות.

            • אני יודעת שמרק טווין ערך ביקור בישראל

              לילך, 04/01/13 21:26

              ותיאר אותה כארץ עלובה ומכוערת. לא יודעת מה הוא אמר לגבי מספר הערבים שהיו שם, אבל היו גם היו.

              ואפרופו מרק טווין - גם אם אני לא יודעת הרבה על הנושא הספציפי הזה (קרי, נוכחות ערבים בארץ ישראל במאות השנים האחרונות), אין צורך לזלזל ולהציג אותי כבורה מוחלטת שאינה יודעת אפילו מי זה מרק טווין. אני בוגרת תואר ראשון במדעי הרוח וכותבת עכשיו את התיזה שלי בארכיאולוגיה, כך שבורה אני ממש לא!!

            • ואני מייעצת לך לקרוא את הערך הבא בוויקיפדיה

              לילך, 04/01/13 23:45

              ולקרוא אותו בעיון. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94_%D7%A9%D7%9C_%D7%90%D7%A8%D7%A5_%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C

              אם תעשה זאת, תיווכח לדעת שהיתה נוכחות ערבית רצופה בארץ ישראל תחת שלטונות רבים ומתחלפים החל מ-638 לספירה ועד עצם היום הזה. האם מוכרים לך המושגים ''ממלוכים'', ''עותמאנים'', ''פאטימים'',''צאלח א-דין'' וכד'? כל אלה ערבים וכל אלה שלטו בישראל תקופות ממושכות. אתם, בוויכוח שלכם איתי, מסתמכים אך ורק על מידע חלקי וחסר ממאה אחת בלבד - המאה ה-19, ומתעלמים מכל היתר. פשוט מפני שכך נוח לכם. אבל ערבים אכן חיו בארץ ישראל במשך כאלף שנה, ובתקופה הצלבנית אף שיתפו פעולה עם היהודים כנגד הצלבנים.

              • לילך

                אבי, 05/01/13 08:49

                את פאלצנית ותו לא. טיפשה את כן. ממתי ווקפדיה הפכה להיות מקום לעובדות טיפשונת? עודד ב נתן לך עצה טובה מאוד. בינינו זה לא יעזור את בשלך תחיי. היסטוריה את לא יודעת.את הכן גם מודה שאת לא יודעת מה מארק טווין אמר לגבי מספר הערבים.

                • ועל מה אתה מסתמך?

                  לילך, 05/01/13 14:26

                  על סופר אמריקאי שלא ידע שום דבר על ישראל כאשר ביקר בה ודיווח רק על מה שראו עיניו.

                  ואפרופו ויקיפדיה - רבות מהעובדות שם מתאימות למה שאני יודעת מלימודי באוניברסיטה. אז גם על האוניברסיטה אני לא יכולה להסתמך? בדקתי בוויקיפדיה לא משום שלא ידעתי דבר, אלא משום שרציתי לוודא שאני אכן זוכרת נכון את מה שלמדתי. ואכן כך. אני לא מומחית בנושא, אבל יש לי מספיק ידע עליו.

                  לפני מספר שנים השתתפתי בחפירה ארכיאולוגית באתר על שפת הכנרת (תל בית ירח), ושם, בין השאר, נמצאו שרידים מהתקופה הערבית הקדומה (יש כיום שיטות מדעיות מדויקות לתיארוך של ממצאים). אז איך בדיוק לא היו ערבים כאן בארץ אם נמצאו שרידים של מבנים שהם בנו?

                  מי שנשאר בשלו הוא אתר ודומיך, המסרבים להשלים עם עובדות היסטוריות מפני שאינן מתאימות לאג'נדה הגזענית שלכם.

          • אחמד, אני כבר לא מאמין שאפילו אתם מאמינים לשקרים שלכם. (ל''ת)

            עידו, 05/01/13 10:31

          • משכתב את ההיסטוריה כמקובל על המחבלים אחיו. רובם נכנסו לכאן בזמן המנדט (ל''ת)

            מר ''לילך'', 05/01/13 23:07

            • גברת לילך לוריא, אם לא אכפת לך

              לילך, 06/01/13 20:48

              אתה מוזמן לבדוק במרשם התושבים. לא כל מי שמתייחס לערבים כאל בני אדם ולא כאל מפלצות, הוא ערבי בעצמו. השינאה מעוורת את עיניך.

              • גב' לוריא מכירה אוני' תל אביב ?מכירה שיח מוניס ? אז יאללה להתפנות

                אי אפשר להיות דו-פרצופי גברת, 07/01/13 12:45

                גבירתי ומהר

  • 12.

    צודקים ב-100% .הפרדה במידי ואלו נוצרים אז מה עם המוסלמים? (ל''ת)

    חיות, 03/01/13 18:42

  • 11.

    מנטליות שמאלנית שתיקח אותנו עוד להרס.. (ל''ת)

    בן, 03/01/13 18:33

  • 10.

    ערבים נוצרים יותר משכילים,יותר נמרצים ויותר מצליחים!!!!!!!!! (ל''ת)

    החינות הערבי-נוצרי הוא הטוב ביותר בארץ!, 03/01/13 18:27

    • יופי ...ובסוף היום מצביעים לעזמי (בל"ד )בשארה תעבדו על אחרים (ל''ת)

      ''משכילים '' שכמותכם., 03/01/13 19:42

    • הרוב לא כך (ל''ת)

      123, 03/01/13 20:28

  • 9.

    שלום לכל הגזענים מחיפה

    ערבי מחיפה, 03/01/13 18:22

    כאשר היהודים הערבים (יוצאי ארצות ערב) גרו במרוקו בעירק ובשאר המקומות לא נתקלתם בגזענות כפי שהערבים נתקלים כאן בארץ.
    אבל מי שרוצה לגור בחיפה שהיא עיר מעורבת עליו לצפות שיהיו לו שכנים ערבים, כי הם היו כאן לפניכם וישארו כאן למרות שזה לא מוצא חן בעיניכם.
    אינכם יכולים לטעןן שחיפה זו עיר הקודש והיא איננה בירת ישראל.
    לכן תאלצו לבלוע את הצפרדע כי כבר נגמרו כל התירוצים.
    אנחנו כאן ונישאר כאן למרות הגזענות שלכם.

    • אתה טועה ומטעה,היהודים כל עוד היו חמודים ושקטים ולא נגעו במוסלמיות

      שקד,ירושלים, 03/01/13 19:03

      אתם מגעילים,דוחים,רעשנים,מסתובבים בחמולות ,זה בדיוק ההפך מהיהודים במדינות ערב שדרך אגב סלקו את היהודים וגנבו להם את הבתים והשטחים והיום לא מוכנים לתת בחזרה,היהודים במדינות ערב היו שקטים,חרוצים,מלומדים,מנומסים שלא הפריעו לאף אחד ולא התערבבו,,,איך לעזעזל אתה משווה את עצמך אליהם?.

    • בחלומות אדון ניראל או נ'יהאד רק בחלומות.... (ל''ת)

      הבחירות בקרוב ואז נראה..., 03/01/13 19:35

    • מדינת פלסטין עליה חלמתם 2000 שנה, אבל נשארים ו"סובלים מגזענות"

      אתם כה מאושרים חלום חייכם קם, 03/01/13 19:39

      הניסיון להעביר אתכם עם השטח והבתים לפלסטין האהובה נתקל בצעקותיכם: "גזענות". אתם "העם" היחיד שמסרב לעבור לשלטון העצמי שלו, שקיים, אבל צועק שהוא מקופח כי אין לו שלטון עצמי.

    • אולי כדאי שתדבר עם יהודים שהיו במרוקו , פחדו להוציא מילה!!

      לא הייתה גזענות....., 03/01/13 19:40

      הלואי שהיו מתיחסים אליהם כמו שמתיחסים אליכם

      • הלוואי שיתייחסו לערבים כמו שהם מתייחסים למיעוטים בארצותיהם.

        ?, 05/01/13 10:33

        אז אולי יהיה אפשר להתייחס לתלונות שלהם ברצינות.

    • תגובה ל 9

      בני, 03/01/13 19:49

      היהודים במרוקו עירק ולוב פחדו מהצל שלהם העברים המוסלמים בחיפה תפסו תחת. משחקים אותה מלך העיר, שילמדו מהנוצרים המשיכלים איך להתנהג לא מתאים למוסלמים לגור בעיר הזאת שילכו לכפרים עם המנטליות שלהם

    • כנראה שלא שמעת על חוקי עומר ערבי שקרן מחיפה... (ל''ת)

      סופר מאריו, 03/01/13 19:52

    • אולי הילדים שלך מחונכים, אבל הילדים שבאים לקריית אליהו ממש לא

      תושבת בת גלים, 03/01/13 20:48

      אין לכך כל קשר לגזענות, אלה עובדות שאפשר בקלות להוכיח. הילדים שבאים לשם מקללים, מרביצים ויורקים. בפועל כמעט כולם ערבים, אבל זה בכלל לא משנה, כי הייתי נמנעת משלוח לשם את הבת שלי גם אם היו אלו ילדים יהודים. זאת עובדה וראיתי זאת במו עיני יותר מפעם אחת.

      אני לא אשלח את הבת שלי להיות בחברת ילדים כזאת ללא קשר להיותם יהודים או ערבים..

    • אני מתנצל בשם היהודים

      אסף, 03/01/13 21:22

      רובנו לא כאלה.

      • רוב הישראלים דווקא כן כאלה

        לילך, 03/01/13 23:44

        הישראלים הפכו לעם שטוף שינאה, קיצוני, אלים, לאומני ומתלהם, שאינו מגלה טיפה של סובלנות כלפי השונה. אפילו כלפי בני עמם שלהם אשר מחזיקים בדיעות שונות. כל כך עצובה שזה מה שנהיה מהמדינה שלי.

        • לא לילך, במומך את פוסלת. תקשיבי לעצמך כמה שנאה וגזענות נוטפים ממך. (ל''ת)

          האמת במערומיה, 04/01/13 10:25

          • מה לעשות, האמת כואבת. אף אחד לא אוהב כשהוא רואה

            לילך, 04/01/13 21:31

            את עצמו במראה בדיוק כפי שהוא (גם אני לא). האם סירובם של הורים לאפשר לילדיהם לבוא במגע עם ערבים אינו מעיד על שינאה וגזענות? האם הוא מעיד על אהבת אדם ועל פתיחות לאחר ולשונה?

            • כנראה שאת מכוערת נורא! (ל''ת)

              סתיו, 05/01/13 18:31

        • את הרי מצביעתו של בארכה, תומכם של קדאפי, ראד סלאח וג'ורג' חבש

          ר.בקצה, 04/01/13 15:28

          ..מדוע את מלינה על אחרים?

          • סליחה? אתה מכיר אותי שאתה יודע במי אני תומכת?

            לילך, 04/01/13 21:28

            האם כל מי שמתנגד לשינאה ולגזענות הוא בהכרח תומך בשינאה ובטרור של הצד השני? פשוט לא ייאמן איזו ראייה צרה וחד מימדית יש לכם.

            ואם אתה רוצה לדעת - אני שמאלנית מתונה (תומרת מרצ), ומתעבת את חנין זועבי וחבר מרעיה בדיוק כפי שאני מתעבת את הימין הקיצוני.

            • אולי פעם לא תשקר לעצמך? אתה דורש לחסל את ישראל, וזה ממש לא "שלום" לאט (ל''ת)

              ''לילך'', 05/01/13 23:10

    • צודק (ל''ת)

      חנה לוי, 05/01/13 08:08

  • 8.

    העירייה : העמדה לא מייצגת עמדת התושבים ....הערבים !!! (ל''ת)

    שבקרוב יהוו רוב בשכונה וזאת בעידוד העירייה., 03/01/13 17:39

    • האשם הוא יונה יהב להעיף אןתן מהר! (ל''ת)

      יונה הביתה, 04/01/13 04:47

  • 7.

    כתבה נכונה .בפירוש מחלישים את השכונה כדי שאנחנו היהודים נעזוב (ל''ת)

    יהב קטסטרופה עבור השכונה ! הזמן להשיב מלחמה, 03/01/13 17:33

  • 6.

    בחג האחרון הרבה יותר עצי אשוח מחנוכיות .העירייה מעודדת הגירת יהודים (ל''ת)

    בנט ,התקווה לשינוי תושבים נא לא להצביע לליכוד!!!, 03/01/13 17:30

    • תבין כל אחד ואמונתו.

      ערבי מחיפה, 03/01/13 18:19

      עצי האשוח והבתים המקושטים זה לא מהערבים אלא שחיפה מלאה גם ביוצאי ארצות מזרח אירופה שלא עושים מזה עניין דתי אלא חוגגים שנה אזרחית חדשה וטוב שכך.

    • מעניין מה ולאדימיר שבכתבה מלכלך על ערבים שם

      קוזאקים בחיפה, 03/01/13 19:43

      הימור שלי: עץ אשוח

  • 5.

    גני ילדים נסגרים בתי ספר נסגרים ויהודים בורחים מהשכונה (ל''ת)

    רק הזקנים נשארים מאחור, 03/01/13 17:27

  • 4.

    השכונה נמכרה מזמן לערבים בקרוב החלפה מאסיבית של שמות רחובות (ל''ת)

    האוכלוסיה היהודית בשכונה גוססת, 03/01/13 17:26

    • אבל שדרות הציונות בלב ואדי ניסנס זה לגיטימי (ל''ת)

      דני ב., 03/01/13 18:17

      • או שזו מדינה יהודית או שלא הרוב יקבע (ל''ת)

        להחליף גם שם את השם, 03/01/13 19:37

  • 3.

    עוד מעט זאת המציאות בכל הארץ.בקיצור הלך עלינו!!!

    טל - חיפה, 03/01/13 17:22

    אלק לקנות כאן בית במליוני שקלים,הרבה יותר בטוח ומשתלם לעשות זאת בחו''ל

  • 2.

    בתור יהודי אין על החינוך הנוצרי,הלואי על כל ישראל. (ל''ת)

    וולוולה, 03/01/13 17:20

  • 1.

    אפשר להבין אותם, הם צודקים לגמרי

    אלעד, 03/01/13 16:08

    הילדים הערבים מקבלים חינוך רע של שנאת הישראלים ואם זה המצב באמת טובה ההפרדה ואל תנסו להפוך אותם לחבורת פרמיבטיביים גזענים כי זה רחוק מלהיות נכון.. אנו מצביעי שמאל במשך שנים אבל המצב עם התושבים הערביים בחיפה הפך בלתי נסבל

    • אין ספק אלעד שאתה וילדיך חולים על הערבים ולעומת זאת הם שונאים אותנו.

      ערבי מחיפה, 03/01/13 18:17

      כמה סוכר מצופה הגזענות הצרופה שלך

      • אתם קוראים לילדים שלכם ג'יהאד או נידאל (מאבק מלחמה ) נגד מי חביבי? (ל''ת)

        אנחנו לא אידוטים כמו שאתם חושבים מי הגזענים כאן?, 03/01/13 19:39

      • אתם רוצחים אחד את השני בכל העולם מדורי דורות חוצפה להטיף לנו מוסר (ל''ת)

        עם אלים ופנאטי, 03/01/13 19:40

      • ל"ערבי מחיפה" יש לכם פלסטין שדרשתם באו"ם. אנחנו מיעוט בסיכון מכם (ל''ת)

        ''אלעד'' הוא בעצמו ערבי, 03/01/13 19:44

      • זה לא גזענות אלה שכל ישר (ל''ת)

        בני הבנאי, 03/01/13 19:55

    • מי שמדבר על חינוך לשינאה

      לילך, 03/01/13 23:49

      מדהים לראות עד כמה אתם עיוורים לגבי עצמכם.

      חוץ מזה, גם אם הם מקבלים חינוך לשינאה - ברור שלא נעים ששונאים אותך, אבל מדוע שינאה של יהודים כלפי מי ששונה מהם היא לגיטימית ואפילו חיובית, אבל שינאה של האחר כלפי יהודים היא שלילית ופסולה? במה היהודים טובים יותר מכל מי שאינו יהודי? אם אתם שונאים את האחר, אתם לא יכולים לצפות שהאחר יאהב אתכם. היגיון פשוט.

      • נראה לי שאצלך זה ההורמונים שמדברים לא השכל (ל''ת)

        תקראי את התגובה ל14 אולי תלמדי משהו ילדה, 04/01/13 10:42

        • אני בת 43

          לילך, 04/01/13 23:19

          על סמך מה החלטת שאני ילדה?

          קראתי את התגובה ל-14. נו אז מה? ערבים הם לא מפלצות. מדוע להמשיך לשמר את השינאה ההדדית הזאת? מדוע לא לפעול לשילוב ולשיתוף פעולה של יהודים וערבים על מנת לנפץ את חומות השינאה, הפחד והבורות?

          • אז למה את מדברת כמו ילדה? (ל''ת)

            ?, 05/01/13 10:34

            • האם התנגדות לגזענות היא ילדותיות? מדוע? (ל''ת)

              לילך, 05/01/13 14:28

              • אתה גזען תומך טרור, על מי אתה מנסה לעבוד. כרגיל מתחזים ומציגים (ל''ת)

                ''לילך'', 05/01/13 23:12

          • גם מבוגרים חולמים... (ל''ת)

            לילה טוב, 05/01/13 12:10

      • ראשית עליך לגנות את מנהיגיך בחד"ש על תמיכתם בקדאפי, סטאלין, אסד

        ר.בקצה, 04/01/13 15:30

        ...ג'ורג' חבש וטובחי חברון.
        אח"כ, אם בכלל, תוכלי להלין על אחרים וגם זאת בנימוס ובלקוניות

        • בורות וראייה צרה וסטריאוטיפית - זה מה שהתגובה שלך מייצגת

          לילך, 04/01/13 23:14

          על סמך מה החלטת שאני תומכת במפלגה ערבית וברודנים צמאי דם? אתה מכיר אותי? פשוט לא ייאמן איזו ראייה צרה וחד מימדית יש לכם. ראייה לפיה כל מי שמתייחס לערבים כאל בני אדם הוא בוגד, טרוריסט ושונא ישראל. אני אוהבת את המדינה שלי, אבל שונאת את מה שנהיה ממנה.

          • אי פעם תפסיק להתחזות ולהונות? איך אפשר להאמין למילה שלכם (ל''ת)

            ''לילך'', 05/01/13 23:13

          • כנראה שהצלחתם עם חוות מזור (בלי קשר לנושא) (ל''ת)

            הצלחתכם, צלחת כולנו וכן אפשר להיות ימני וירוק, 06/01/13 14:10