רונית, 16/02/13 17:54
IP: 109.65.202.173 דווח על תגובה זו
מסילת רכבת לאילת תהפוך את ישראל למעצמה כלכלית!!!
ליסה, 13/02/13 14:53
IP: 81.218.148.147 דווח על תגובה זו
ומה עם עלות תאונות הדרכים בכביש הערבה וירידות סדום ?
חיים, 11/02/13 17:08
IP: 109.67.197.146 דווח על תגובה זו
ממתי פרויקט תעלת הימים זה עסק ירדני איזו מין גישה זו (ל''ת)
פקק תנועה , 11/02/13 13:19
IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו
רון, 11/02/13 11:17
IP: 62.159.77.165 דווח על תגובה זו
טל לוי, 11/02/13 10:22
IP: 138.134.192.10 דווח על תגובה זו
ממתי המחירים ברכבת ישראל אטרקטיביים ? (ל''ת)
קורא, 12/02/13 10:58
IP: 80.178.148.252 דווח על תגובה זו
יוסף, 11/02/13 10:16
IP: 109.67.197.146 דווח על תגובה זו
יותר זול=יותר נוסעים=יותר חדרי מלון=יותר תעסוקה.
ציפורי, 11/02/13 10:13
IP: 88.112.211.132 דווח על תגובה זו
אמיר, 11/02/13 10:19
IP: 132.66.236.127 דווח על תגובה זו
טויה, 11/02/13 10:11
IP: 87.69.77.100 דווח על תגובה זו
צודקת, הכל אינטרסים, כולם רוצים את הכסף שלנו...
יוסף, 11/02/13 10:31
IP: 109.67.197.146 דווח על תגובה זו
רוני, 11/02/13 09:59
IP: 109.67.197.146 דווח על תגובה זו
samklee, 11/02/13 09:14
IP: 81.242.165.2 דווח על תגובה זו
רק שתדעו שגם לרכבת המהירה בין ירושלים לתל אביב התנגד האוצר בעבר.
אמיר, 11/02/13 08:48
IP: 46.210.106.46 דווח על תגובה זו
כן? באיזה מחיר בדיוק בנו את קו הרכבת החדש בין ת"א לירושלים?
malkush, 11/02/13 14:43
IP: 91.135.109.37 דווח על תגובה זו
dd, 11/02/13 08:15
IP: 66.229.209.148 דווח על תגובה זו
לרשות הטבע והגנים יש הרבה כסף לבזבז על דוחות מוזמנים
גילבוע, 11/02/13 07:06
IP: 85.250.8.204 דווח על תגובה זו
כל המדינה הזו עסק לא כלכלי. הקמנו ארץ חדשה וההשקעה לא תחזיר את עצמה. (ל''ת)
ג'וק, 11/02/13 06:44
IP: 109.67.174.156 דווח על תגובה זו
מיקי, 11/02/13 04:39
IP: 169.229.119.148 דווח על תגובה זו
הירוקים תמיד משקרים כך היה עם כביש 6 אליו התנגדו
רכבת ומייד כנסו כנסו, 11/02/13 00:16
IP: 93.173.44.134 דווח על תגובה זו
ממתי הירוקים מעדיפים משאיות שמזהמות אוויר וגורמות תאונות
על פני רכבת שהיא כלי תחבורה הכי ירוק שיש?, 10/02/13 23:46
IP: 46.116.223.230 דווח על תגובה זו
מה עם החיסכון בדלק של רכבים ומטוסים ? את זה לא שיקללתם (ל''ת)
כלכלנים אלעק, 10/02/13 23:42
IP: 46.117.185.87 דווח על תגובה זו
אסי ד., 10/02/13 23:15
IP: 87.68.19.66 דווח על תגובה זו
פיתוח הנגב, תאונות דרכים, פיזור אוכלוסין, כלל התיירות בארץ ויחסי חוץ (ל''ת)
ממש קטני אמונה וחזון צריך להכניס למשוואה גם את, 10/02/13 22:55
IP: 62.255.70.227 דווח על תגובה זו
מעניין י משלם על הכתבה, ארקיע? אגד? או ישראייר? (ל''ת)
עוזי , 10/02/13 22:54
IP: 79.181.142.221 דווח על תגובה זו
אם לסכם את התגובות עם ישראל רוצה את הרכבת ולא מוכן לוותר על הנגב!
לממשלה יש אור ירוק חזק לצאת לדרך, 10/02/13 22:52
IP: 94.230.82.152 דווח על תגובה זו
דניאל, 10/02/13 22:25
IP: 109.186.38.171 דווח על תגובה זו
השיקולים של סדן מתאימים לחנווני ביהופיץ - צריך ראש יותר גדול
ייבנו עוד חדרי מלון באילת, ייפתחו את היישובים בדרך, 10/02/13 21:42
IP: 77.125.123.105 דווח על תגובה זו
ואחרי כל זה מחירי הלינות באילת יהיו עצומים וכולם יקטרו ! (ל''ת)
קורא, 12/02/13 11:02
IP: 80.178.148.252 דווח על תגובה זו
אנשים ללא חזון הם הרסניים. למזלנו בקום המדינה היו מספר אנשי חזון ולכן (ל''ת)
אנו קיימים.ללא חזון יש רק כישלון והוא אופייני לקטנ, 10/02/13 21:26
IP: 79.181.200.116 דווח על תגובה זו
מי שמחפש תשובה לעניין לכתבה הלא רצינית הזו
אוריה, 10/02/13 21:17
IP: 95.35.62.48 דווח על תגובה זו
לעשות את קו הרכבת לאילת ולנמל אילת-נמל אשדוד בשיטת BOT (ל''ת)
עוקף סואץ, 10/02/13 20:38
IP: 79.176.14.137 דווח על תגובה זו
שוכחים את חסכון במיליארדים במחירי דירות ושכירות
התמונה הכוללת, 10/02/13 20:09
IP: 84.109.161.47 דווח על תגובה זו
יש לחשב כמה אנשים נמנעים מלהגיע לאילת בשל הדרך הארוכה
הילה, 10/02/13 19:22
IP: 81.178.163.61 דווח על תגובה זו
אבל ברור שמסלול הרכבת יעודד בניה
פטריוט, 10/02/13 19:22
IP: 2.55.69.17 דווח על תגובה זו
פרופסור, 18/02/13 22:44
IP: 46.116.42.152 דווח על תגובה זו
רכבת היא אלטרנטיבה גם למי שנוסע ברכבו הפרטי !!!
רון, 10/02/13 18:47
IP: 46.116.100.9 דווח על תגובה זו
זה יפתח את התעשייה ויתרום למדינה. וזה יגדיל את תנועת הסחורות!
ברק, 10/02/13 18:40
IP: 62.90.10.11 דווח על תגובה זו
כמה חברות תפרוקנה באילת, אח"כ רכבת אח"כ באשדוד ולהפליג הלאה ? (ל''ת)
קורא, 12/02/13 11:04
IP: 80.178.148.252 דווח על תגובה זו
השטויות של פרופסור סדן כותב אינן עולות בקנה מידה אסטראטגי
אלי, 10/02/13 18:35
IP: 109.66.110.75 דווח על תגובה זו
כשאוניה מפליגה ישירות דרך סואץ מה האינטרס להיכנס לאילת ? (ל''ת)
קורא, 12/02/13 11:05
IP: 80.178.148.252 דווח על תגובה זו
לביבי לא איכפת העיקר שהרכבת תישא את שמו העלוב
יייייייייייישששששששש, 10/02/13 18:26
IP: 81.218.8.169 דווח על תגובה זו
ואתה עלוב מצדד בקרטל הירוקים שנלחם נגד סלילת כביש מס 6 בטענה שהוא מיו (ל''ת)
הירוקים = עוצרים פיתוח, 11/02/13 00:22
IP: 93.173.44.134 דווח על תגובה זו
רכבת כזו יכולה לחסוך שדה תעופה
אוליבר טוויסט, 10/02/13 18:24
IP: 79.176.6.216 דווח על תגובה זו
טיסה זה הפיתרון הכי טוב להגיע לאילת
רועי, 10/02/13 18:17
IP: 79.181.163.16 דווח על תגובה זו
יש לך שדה תעופה על יד הבית? לא. אז כמה זמן תהיה בדרך?
איציק, 10/02/13 21:34
IP: 93.172.167.23 דווח על תגובה זו
למה לא לסלול את המסילה בשטח שהמדינה מתכוונת להעביר לידי הבדואים??? (ל''ת)
במדינה בה הטירוף חוגג אפשר להכניס מעט שכל ישר, 10/02/13 18:09
IP: 213.113.52.241 דווח על תגובה זו
לרכבת יש משמעויות הרבה מעבר לחישובים כלכליים!!
איתן, 10/02/13 18:08
IP: 109.64.57.172 דווח על תגובה זו
-הצעד הראשון וההכרחי להפריח את הנגב
jחמישה שאול, 10/02/13 20:12
IP: 212.143.118.196 דווח על תגובה זו
היו צריכים לבקש מהאברהם אבינו "ארץ כנען" ללא רמת הנגב (ל''ת)
יותר זול לנסוע במסילת הברזל החיג'זית של העות'מנים, 10/02/13 17:55
IP: 62.219.180.180 דווח על תגובה זו
רכבת לאילת???? לבאר שבע זה עדיין כמו בשיר של אריק לביא (ל''ת)
וציק ציק צק ניתוק קוו כל שבועים לצורך עבודות, 10/02/13 17:21
IP: 62.219.180.180 דווח על תגובה זו
אמיר מנדלבאום, 10/02/13 17:02
IP: 79.180.187.117 דווח על תגובה זו
שכחו לציין שעלות נסיעה צפויה להיות סביב 600 ש"ח הלוך חזור
עמית, 10/02/13 16:50
IP: 193.43.246.250 דווח על תגובה זו
כן אבל יהיו תחנות בדרך וגם האזורים בדרך לאילת ירויחו מהענין (ל''ת)
שרון, 10/02/13 17:24
IP: 84.228.185.106 דווח על תגובה זו
שנים מבטיחים רכבת תחתית בתל אביב ואין כלום,עכשיו גם ימנעו רכבת לאילת
ישראל =התחבורה הציבורית הגרועה בעולם, 10/02/13 16:30
IP: 109.67.140.143 דווח על תגובה זו
עומרי, 10/02/13 16:25
IP: 85.64.62.252 דווח על תגובה זו
עומרי !האם גם הרצל תכנן עיר בסגנון לאס ואגס מדרום לדימונה? (ל''ת)
מקס נורדאו, 10/02/13 17:23
IP: 62.219.180.180 דווח על תגובה זו
בלאס ווגאס היו מעט יהודים (גנגסטרים) בעלי חזון והרבה גוים שעזרו להם (ל''ת)
אנחנו הישראלים לא מבינים שיותר מגיי חכמים, 10/02/13 19:12
IP: 213.113.52.241 דווח על תגובה זו
קו הרכבת הזה חשוב מאוד לישראל ! צריכים להכין את הנגב להתיישבות
איתי, 10/02/13 16:00
IP: 46.116.184.61 דווח על תגובה זו
מקבל מימון מחברות האוטובוסים ומחברות התעופה לטרפד את הפרוייקט
חכם מימון, 10/02/13 15:58
IP: 46.116.184.61 דווח על תגובה זו
מסילה הלוך מסילה חזור "תתחרה גיאופוליטית" "עצמאות כלכלית"??
ברצינות?, 10/02/13 15:35
IP: 109.65.135.205 דווח על תגובה זו
פעם דיברו על רכבת מאשדוד לאילת ומובארק המצרי התנגד נחרצות בגלל סואץ.
אייל, תל אביב-יפו, 10/02/13 14:47
IP: 193.200.150.82 דווח על תגובה זו
פשוט, יותר זול להעביר מכולות דרך סואץ מאשר דרך הרכבת, וגם יותר מהיר (ל''ת)
עמית, 10/02/13 16:52
IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו
לא כשיש (בממוצע) תור של 3 ימים לעבור את תעלת סואץ... (ל''ת)
בן אדם, 10/02/13 17:57
IP: 79.183.220.102 דווח על תגובה זו
וחיי אדם שהרכבת הזו תציל???? (ל''ת)
את זה לא חישבתם, 10/02/13 14:25
IP: 79.181.100.96 דווח על תגובה זו
אני למשל. קשר יעיל של אילת למרכז הארץ הוא דבר חיוני -
צביקה, 10/02/13 16:16
IP: 212.179.165.129 דווח על תגובה זו
למי אכפת, בכל מקרה במדינה שלנו הרכבת לא תושלם ב-20 שנים הקרובות (ל''ת)
יונתן, 10/02/13 13:50
IP: 193.238.191.86 דווח על תגובה זו
למה דווקא רכבת אדומה ומגעילה, ועוד על שתי קומות? תלמדו קצת
אנחנו לא קומוניסטים..., 10/02/13 13:42
IP: 84.238.46.5 דווח על תגובה זו
אנונימי, 10/02/13 13:22
IP: 84.229.173.188 דווח על תגובה זו
הגיון, 10/02/13 13:22
IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו
אין להם בעיה למשל שהבדווים יקבלו חצי מהנגב (ל''ת)
שקד,ירושלים, 10/02/13 18:11
IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו
תשמרו את הכתבה הזאת ותעינו בה עוד 15 שנה.... ותגלו שזה היה שווה. (ל''ת)
אופטימיסט, 10/02/13 12:49
IP: 84.111.173.200 דווח על תגובה זו
אם הנסיעה תהיה שעתיים,אנשים יסעו גם ליום אחד לבלות שם (ל''ת)
אורנה, 10/02/13 12:22
IP: 212.29.198.117 דווח על תגובה זו
מוטציה חדשה - חזירים ירוקים (ל''ת)
שווינשטייגר - לאלף את החזירים, 10/02/13 11:59
IP: 81.218.26.138 דווח על תגובה זו
קודם תדאגו שתהיה סיבה לסוע לאילת.. (ל''ת)
שמורת ערסים, אולי?, 10/02/13 11:29
IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו
אם נהגי המשאיות לא יתארגנו ..רכבת לאילת תפטר אלפי נהגים
נהג משאית חבר הסתדרות, 10/02/13 11:14
IP: 89.139.177.143 דווח על תגובה זו
תרגע , עד שתהיה רכבת לאילת יגמר כל הדלק בעולם ויותר בטוח (ל''ת)
שלא יהיו משאיות עם נהגים, 10/02/13 18:00
IP: 77.126.235.77 דווח על תגובה זו
פחות משאיות = פחות תאונות קטלניות= יותר בטיחות (ל''ת)
כן רכבת לאילת, 10/02/13 23:32
IP: 46.116.223.230 דווח על תגובה זו
רכבת לאילת טובה רק למליונרים היבואנים והיצואנים דרך אילת (ל''ת)
כלכלה קפיטליסטית ארורה, 10/02/13 11:08
IP: 89.139.177.143 דווח על תגובה זו
מוטב לפרופסור שימשוך את הדו"ח לגריסה מיידית
ירוק עד, 10/02/13 10:47
IP: 84.228.45.77 דווח על תגובה זו
אנשים בלי מעוף, גם על כיפת ברזל היו אותם תלונות ,,,,,,,,,,
SHEZ, 10/02/13 10:39
IP: 62.219.228.168 דווח על תגובה זו
תעלת סואץ מכניסה 5 מיליארד $ בשנה
דני, 10/02/13 10:25
IP: 84.228.214.214 דווח על תגובה זו
נשמע מוזר שרשות הטבע והגנים טוענים שזה לא כדאי כלכלית..
אור, 10/02/13 09:34
IP: 212.29.192.202 דווח על תגובה זו
יש לבדוק האם הקרן החד"שה (והתועבת) לא דחפה את כפותיה המזוהמות גם לשם
ר.בקצה, 10/02/13 16:27
IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו
החזון הלאומי נדרס היום ע"י בעלי אינטרסים שאתמול התעשרו ממנו (ל''ת)
משה, 10/02/13 09:28
IP: 79.179.51.133 דווח על תגובה זו
השווי הכלכלי של מוות בכביש של איש צעיר הוא כ 1-10 מיליון ש"ח
נקודה למחשבה, 10/02/13 09:27
IP: 93.173.241.102 דווח על תגובה זו
חייבים לפתוח בכל בית מלון קזינו ואז כדאי יותר. (ל''ת)
וקדימה להתחיל לבנות ולא לדבר הרבה., 10/02/13 09:11
IP: 37.142.181.62 דווח על תגובה זו
חלם ואינטרסנטים. בכל העולם רכבות מפריחות שממה, רק אצלנו "נזק"
רובן, 10/02/13 09:06
IP: 79.179.215.17 דווח על תגובה זו
סקר מוזמן מראש על ידי בעלי עניין, גם להקים את המדינה זה לא
רון, 10/02/13 09:05
IP: 62.159.77.165 דווח על תגובה זו
איכשהו, דו"ח כלכלי של רשות הטבע והגנים לא עושה עלי רושם
זוהר, 10/02/13 09:04
IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו
בימקום הפרויקט הזה תבצעו את פרויקט תעלת הימים (ל''ת)
פקק תנועה , 10/02/13 08:58
IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו
הגופים הירוקים עושים נזק אדיר למדינה לצד פעילותם הטובה
ישראלה, 10/02/13 08:51
IP: 109.67.203.71 דווח על תגובה זו
מילים כדורבנות אמרת. קלעת לדעת רוב האזרחים. (ל''ת)
דני, 10/02/13 09:10
IP: 194.90.37.90 דווח על תגובה זו
עובר אורח, 10/02/13 10:31
IP: 93.172.178.222 דווח על תגובה זו
צודק ! להוציא את הירוקים מחוץ לחוק !
עופר, 10/02/13 16:20
IP: 46.116.148.156 דווח על תגובה זו
הם מביניהם היטב, אלא שמדובר בשלוחות של הקרן החד"שה המתועבת
ר.בקצה, 10/02/13 16:28
IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו
הטייקון רוצה רכבת למשאות שלו, הטייקון יקבל רכבת
צפוני, 10/02/13 08:45
IP: 84.108.138.168 דווח על תגובה זו
וזה שפרוייקט מסוג זה ייפרנס די הרבה אנשים לאורך שנים לא מספיק חשוב? (ל''ת)
לפעמים צריך גם עבודות יזומות וזה עדיף על דמי אבטלה, 10/02/13 08:43
IP: 24.184.199.61 דווח על תגובה זו
סינים יבנו את זה עיוני - סינים!
צ'אנג, 10/02/13 09:05
IP: 147.236.138.214 דווח על תגובה זו
גם סינים צריכים לאכול , חומרי גלם, הובלות,וכו' (ל''ת)
shez, 10/02/13 10:36
IP: 62.219.228.168 דווח על תגובה זו
בדיוק! וחוץ מהסינים יש עבודה לעשרות אנשים מסביב, אז די להטעיות
זה פרוייקט חשוב שצריך לקדם אותו והוא גם ישתלם, 11/02/13 08:57
IP: 24.184.199.61 דווח על תגובה זו
דו"ח מוזמן שלא מוכיח שום דבר משום שהוזמן בידי גורם אינטרסנטי.
אזרח, 10/02/13 08:42
IP: 212.143.122.4 דווח על תגובה זו
מיקור חוץ. כמו כביש 6 ומנהרות הכרמל.
אורן כץ, 10/02/13 08:39
לא להקשיב לקצרי הרואי ואומרי הלא
בועמבר, 10/02/13 08:37
IP: 84.111.215.171 דווח על תגובה זו
דני, 10/02/13 08:32
IP: 79.180.213.249 דווח על תגובה זו
ומה עם שינוע סחורות מסין (תעלת סואץ) לאירופה, שהיום למצרים יש מונופול
אור, 10/02/13 09:40
IP: 212.29.192.202 דווח על תגובה זו
הרכבת תכניס עשרות מיליארדים משינוע סחורות
נדב, 10/02/13 10:02
IP: 194.54.168.65 דווח על תגובה זו
זה לא הימין מפגר, זה אתה המפגר.
יעל, 10/02/13 13:55
IP: 79.182.199.107 דווח על תגובה זו
כרטיס לרכבת יעלה 600 ש"ח הלוך ושוב
עמית, 10/02/13 16:55
IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו
עמית, גם בתי חולים "לא שווים כלכלית", לסגור גם אותם?
אור, 10/02/13 17:54
IP: 212.29.192.202 דווח על תגובה זו
אילו היתה רכבת לאילת היתי נוסעת לשם יותר מפעם בשנה
בעד רכבת לאילת, 10/02/13 23:40
IP: 46.116.223.230 דווח על תגובה זו
חייבים רכבת באילת - אילתית שמיואשת כבר מהנסיעות ! (ל''ת)
opiey, 10/02/13 08:27
IP: 46.117.100.200 דווח על תגובה זו
אקולוג חובב, 10/02/13 08:26
IP: 109.67.20.11 דווח על תגובה זו
ודאי ודאי! חשבת שארקיע ואגד ושות' יכנעו ללא קרב?
צביקה, 10/02/13 16:21
IP: 212.179.165.129 דווח על תגובה זו
רק בישראל ימצאו סיבה לא לפתח תחבורה ציבורית!
נמאס!, 10/02/13 08:21
IP: 81.218.241.23 דווח על תגובה זו
קודם שתהיה רכבת תחתית נורמלית בגוש דן אח"כ נדבר. (ל''ת)
בנימין מאי, 10/02/13 08:19
IP: 212.199.176.161 דווח על תגובה זו
מי קבע שכל פרופסור חכם או ....
שמואל, 10/02/13 08:01
IP: 79.183.197.100 דווח על תגובה זו
אלון, 10/02/13 08:00
IP: 192.114.162.210 דווח על תגובה זו
מגיני הטבע מנופפים דגל הגנה על קופת המדינה...חבל..אתם
מיקי ג., 10/02/13 07:47
IP: 77.126.225.190 דווח על תגובה זו
רונן, 10/02/13 07:34
IP: 77.127.253.158 דווח על תגובה זו
הרכבת ליאלת שגשוג אדיר!!! תלמדו כלכלה!!!
ורד, 10/02/13 07:27
IP: 84.229.147.74 דווח על תגובה זו
יהודה, 10/02/13 07:39
IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו
הרכבת מאוד כלכלית ותיצור תנופת פיתוח עד אילת !!
עופר, 10/02/13 07:08
IP: 212.29.198.117 דווח על תגובה זו
מטולה, 10/02/13 06:54
IP: 213.57.171.235 דווח על תגובה זו
מושון, 10/02/13 06:47
IP: 95.35.62.36 דווח על תגובה זו
רמי, 10/02/13 06:21
IP: 80.246.130.7 דווח על תגובה זו
כביש 6 גם הפחידו אותנו הירוקים והיום הצלחה כלכלית מסחררת
יוסי לוי, 10/02/13 06:05
IP: 188.120.140.6 דווח על תגובה זו
זה העניין בדיוק. (ל''ת)
השמאל יעשה הכל כדי להרוס את המדינה., 10/02/13 13:25
IP: 84.238.46.5 דווח על תגובה זו
מרקו, 12/02/13 03:16
IP: 87.68.75.171 דווח על תגובה זו
צודק 22, גם לגרעון בתקציב יש סיבה לפירסום.
חיפני, 10/02/13 05:52
IP: 213.57.245.162 דווח על תגובה זו
על אפם וחמתם של כל הירוקים - את הרכבת הזו חייבים להקים ....!! (ל''ת)
כך אמרו גם על כביש 6 ...!!, 10/02/13 05:38
IP: 77.127.33.67 דווח על תגובה זו
בתבונה אבל רכבת!!! מדוע נותנים אדמות לבדווים? (ל''ת)
רק רכבת, 10/02/13 05:32
IP: 87.69.62.200 דווח על תגובה זו
תושב הצפון, 10/02/13 04:36
IP: 46.116.115.196 דווח על תגובה זו
אם המצרים ינסו לסגור את תעלת סואץ יהיה להם עסק עם סין.. נראה אותם.. :) (ל''ת)
אור, 10/02/13 09:42
IP: 212.29.192.202 דווח על תגובה זו
הבת שלי נהרגה בתאונת דרכים בכביש הדמים לאילת. חייבים רכבת! (ל''ת)
אם שכולה, 10/02/13 04:29
IP: 84.111.155.220 דווח על תגובה זו
אורי, 10/02/13 04:06
IP: 128.143.171.28 דווח על תגובה זו
מוטי, 10/02/13 05:32
IP: 86.25.202.84 דווח על תגובה זו
אה ולתת מאות אלפי דונמים לבדווים,אין נזק כלכלי וסביבתי,מסבנים אותנו (ל''ת)
שקד,ירושלים, 10/02/13 04:04
IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו
מיקי, 10/02/13 03:33
IP: 169.229.119.148 דווח על תגובה זו
רק דבר אחד: אם היו מחפשים התכנות כלכלית ב1948, לא היתה מוקדמת פה מדינה
דוד, 10/02/13 02:53
IP: 213.57.120.195 דווח על תגובה זו
הכביש לאילת מסכן חיים -לא לשפוט הכל
דרך החור שבגרוש, 10/02/13 02:41
מכפר יונה לנתניה יותר ישוב דהייינו קווים קצרים מקשרים (ל''ת)
אור עקיבא בנימינה, 10/02/13 01:59
IP: 79.180.36.80 דווח על תגובה זו
רכבת לאילת = נמל מחודש ויעיל יותר באילת = הוזלה בעלויות שינוע ו
ו, 10/02/13 01:49
IP: 94.230.83.246 דווח על תגובה זו
מגוחך שהרשות להגנת הטבע מתעסקת ביתכנות כלכלית של פרוייקט תשתיות
, 10/02/13 01:46
IP: 84.111.132.172 דווח על תגובה זו
מרקו, 10/02/13 01:39
IP: 84.228.193.70 דווח על תגובה זו
אפשר להתחיל במסילה לרכבת משא, ולהשאיר נוסעים להמשך (ל''ת)
עיתונות יומית היא מטבעה שטחית, 10/02/13 01:24
IP: 85.65.57.76 דווח על תגובה זו
ליאור, 10/02/13 01:21
IP: 109.64.11.113 דווח על תגובה זו
ליאור מתי שתגיע למעמד שר האוצר או ראש הממשלה
עני מרוד, 10/02/13 01:43
IP: 79.176.122.30 דווח על תגובה זו
בכל העולם יש רכבות לכל מקום שכוח אל אפילו במדינות העניות ביותר ..
עומרי, 10/02/13 01:18
IP: 109.67.13.165 דווח על תגובה זו
קשקוש ביבי לפני הבחירות וביבי אחרי הבחירות האיש שקרן ותחמן (ל''ת)
בוחרי הליכוג אין רכבת לאלת מה לא ברור ביבי שקר, 10/02/13 01:16
IP: 109.64.134.159 דווח על תגובה זו
דייי כבר!! ביבי כבר לקח את הבחירות
יניב, 10/02/13 01:25
IP: 79.182.177.208 דווח על תגובה זו
וואו 1 מכל 4 הצביע לביבי, אתה קולט מה שאתה אומר?
אורי, 10/02/13 04:07
IP: 128.143.171.28 דווח על תגובה זו
אורי, חזור אחרי: "ביבי ראש ממשלה"
שמואל א, 10/02/13 09:25
עוד מעט יקום עוד זב חוטם וגיד כי ישראל היא לא כלכלית ...
עמיחי, 10/02/13 01:08
IP: 79.183.1.20 דווח על תגובה זו
ניחוש:יוזמי הדוח הם אגד, ארקיע וחב' תעבורה (ל''ת)
., 10/02/13 00:57
IP: 93.173.138.17 דווח על תגובה זו
זה בטח מובילי הרכבים מיפן וקוריאה שמגיעים לאילת. (ל''ת)
לכל מקום שהרכבת הגיעה פריחה וזינוק ראו פרדס חנה, 11/02/13 00:19
IP: 93.173.44.134 דווח על תגובה זו
למי שלא הבין את המצב הגאופוליטי - הסבר...
דביר, 10/02/13 00:56
IP: 87.69.229.203 דווח על תגובה זו
שי, 10/02/13 00:48
IP: 24.191.36.59 דווח על תגובה זו
כאשר שרות הרכבות הקיים יהיה באיכות, רק אז, אילת, אולי.
מעדיף אופניים, 10/02/13 00:47
IP: 213.57.38.160 דווח על תגובה זו
איזה כלכלן יכול לומר שמוצר ציבורי הוא כלכלי ?
דנידין, 10/02/13 00:42
IP: 46.117.88.2 דווח על תגובה זו
אד, 10/02/13 00:37
IP: 212.143.147.50 דווח על תגובה זו
מזל שהפרופסור לא ייעץ לאירופאים
שפשפ, 10/02/13 00:35
IP: 109.66.124.46 דווח על תגובה זו
כמו שזה נראה, הפרוטפסור המכובד יעץ לאירופיים לאמץ מליוני פליטים עניים
אור, 10/02/13 09:46
IP: 212.29.192.202 דווח על תגובה זו
עומר, 10/02/13 00:22
IP: 93.172.8.161 דווח על תגובה זו
אם תעלת סואץ תסגר, אתה תסע ברכבת המטרופולינית שלך רק למילואים (ל''ת)
ושרשות הטבע והגנים תתרכז בעבודה שלה, 10/02/13 01:20
IP: 87.69.102.224 דווח על תגובה זו
בישראל תהיה רכבת לאילת במקרה הטוב בעוד 300 שנה (ל''ת)
הסחבת כבר החלה זה יתקע בין ועדות, 10/02/13 00:21
IP: 109.65.207.122 דווח על תגובה זו
אם הסינים יטפלו בעניין תוך שנתיים-שלוש תהיה רכבת
נועם, 10/02/13 07:51
IP: 212.25.104.125 דווח על תגובה זו
רועי, 10/02/13 10:55
IP: 95.35.63.221 דווח על תגובה זו
אמריקה כח כלכלי ופוליטי אדיר, אך אם הפרויקט הוא אינטרס
אחד, 10/02/13 16:26
IP: 212.179.165.129 דווח על תגובה זו
ישראל היתה צריכה לפתוח את תעלת סואץ לשייט ב67
ליאורי, 10/02/13 18:34
IP: 87.68.75.174 דווח על תגובה זו