אני חולקת עליך ועליה בנוגע לנסיון להציג אותה כמי שחותרת להפטר מרעיונות ומחשיבה. לדעתי היא פשוט מכוונת לרעיונות ולחשיבה אחרת.
מהמעט שקראתי כאן ובמאמרים קודמים שהתפרסמו על השיטה , קיטי לא מכוונת למצב של העדר לשון, העדר סיפור, כמו למשל, בחוויה המיסטית, במדיטציה וחוויות שהן חוץ לשוניות אלא להתבוננות בהיסטורייה שלך ובמחשבות שלך לגבי חייך בצורה אופטימית ומופחתת סבל והשתחררות ממחשבות ומדעות שגורמות סבל, כלומר, יצירת סיפור אחר.
היא מציגה שאלות ומקבלת תשובות- ומכוונת אותך לתשובות אחרות כלומר ליצרת סיפור אחר. היא מכוונת אותך לראות את מה שהיא קוראת לו ''מציאות'' אבל זה אינו יותר מאשר רעיונותיה שלה על ה''מציאות''.
אם ניקל לדוגמה את הבחור שהותקף וחווה חוויה חוץ גופית אז קודם הוא סיפר סיפור שהוא ליהק את עצמו לתפקיד הקורבן בסיפור ואילו היא נסה לכוון אותו ליצירת סיפור חדש שבו הוא עבר חוויה מסויימת שהיא לא בהכרח טובה או רעה, שהוא נשכר מהחוויה באופן שלא היה מוותר עליו וכן הלאה. זה לא מחיקת סיפור וחופש ממחשבה , גם אם היא מציגה זאת כך אלא שינויו של הסיפור לסיפור אחר.
להיות מחות לסיפור, מחוץ לשפה אפשרי כמובן לפרקים (בחוויה מיסטית למשל) אך לא כמצב מנטלי קבוע.
והיא מכוונת בכיוון הנכון כי באמת אופטימיות חשובה והרבה מאוד מרעיונות השוא שאנחנו מחזיקים בהם גורמים לסבל מיותר אם השיטה המקוצרת הזו אכן עוזרת לאנשים מסויימים - מצויין.
אבל לא נראה לי שניתן להסכים שהשאלות שלה מכוונת למצב של העדר סיפור, חשיבה או לשון.