שאין ביקוש בכלל לקו הזה. כבר שנים ניסו ונכשלו. עכשיו חותמים על מזכר הבנות שיהי טוב בעיקר על הנייר . אולי טיסות מטען אבל נוסעים? המדינה הזו הרי שמעממת עד מוות וגם יקרה.
אולי בקוריאה אין הרבה מה לעשות, אבל יהיו קונקשנים טובים ליפן, סין ושאר מדינות המזרח הרחוק.
בנוסף, אם תהיה חניית ביניים בבנגקוק (5 שעות טיסה לסיאול) או בהונג קונג (3 שעות טיסה מסיאול) תהיה תחרות לאל על והמחירים ירדו.
בנוסף, אסיאנה שייכת לסטאר אלייאנס, דבר שיהיה מצויין לנוסעים מתמידים (כמוני) שעד עכשיו סבלו מטיסות אל על..