אם אתם לא יודעים להכין המבורגר, לפחות תשקיעו בשרות לקוחות
שישי בצהריים, הפך להיות כמעט מסורת לארוחת דיקסי. אנחנו מרעיבים את עצמנו ומזמינים ארוחה עצבנית
המפתיע הוא שהם מפשלים בדבר הכי בסיסי במסעדה- הכנת המבורגר.
הזמנו המבורגר מדיום וול. עכשיו, אני לא רוצה להיכנס לויכוח של איך צריך לאכול בשר וכו', כל אחד מעדיף את הבשר שלו אחרת, וגם מסיבות שונות כמו בריאות הריון וכו.
אז ציינו במפורש מדיום וול. קיבלנו קציצה ורודה, לא מבושלת, ואפילו הכנסנו אצבע
בפנים כדי להרגיש בשר קפוא!
מבואסים מהסיטואציה, ומבינים שהארוחה בעצם נגמרה, כי עד שיגיע המבורגר חדש זה כבר לא יהיה רלוונטי.
פנינו למסעדה, ביקשנו שיבואו וייקחו את זה , ושייפצו אותנו על הארוחה.
קודם כל האחמ''ש פשוט מציב תנאים או שתקבלו עכשיו המבורגר (אחרי שכבר הלך התאבון) או שתקבלו החזר כספי (אבל לא מתקשר לתת לנו אישור על ביטול הסכום)
אחריו מגיע שליח , שמסתכל על ההמבורגר, אומר לנו שלדעתו אנחנו טועים (בנוסף לארוחה שנדפקה אנחנו מקבלים ביקורת על הטעם שלנו מהשליח)
מה בסך הכל ביקשנו? ביאסתם אותנו, הרסתם לנו ארוחה שבנינו עליה,
תנו לנו לפחות הרגשה טובה