סגרתי עם הדקה 90 דיל (מסתבר יקר הרבה יותר מהמתחרים, אבל זו כבר טעות שלי)לורנה ל-9/4.סגירת הדיל הייתה תחת עמידה בתנאים מסויימים מצידם. נתתי את פרטי האשראי שלי, והם כמובן בלי לחכות שהתנאים מתקיימים, בצעו גבייה. אתמול הם התקשרו להודיע לי שנוף לים ידרוש תוספת כספית, לא הסכמתי. עד כה אינני יודעת מה קורה לגבי החופשה שלי שאמורה להיות בעוד 48 שעות.
זהו האימייל ששלחתי לגורמים רבים בדקה 90:
''מסתבר שחייבו (כרטיס אשראי) אותי בניגוד לרצוני, היות ואתם לא עומדים בכל תנאי הרכישה.
התנאים היו חבילה לורנה, 5 לילות, חדר זוגי נוף לים, חצי פנסיון.
מסתבר שכעת הם דורשים תוספת על החדר עם נוף לים, שללא כל קשר חייבתם מחיר מופרז לחבילה זו.
אני לא מוכנה להוסיף שקל לכל העסקה!!!!!!!!!
אם לא תעמדו בתנאי העסקה הרי שאבטלה ולא אשלם לכם דבר, ויתר על כן אדאג להפיץ לצרכנים בכל אתר אפשרי באינטרנט עד כמה החברה שלכם סחטנית ולא מקצועית והכי הכי שלא יסמכו עליכם עם כרטיסי האשראי שלהם.
אני כבר יומיים מתקשרת לירונה משירות לקוחות, לצמרת ממכירות ומנסה לתקשר עם אחרים, אך נתקלת בקיר.
מבזבזת שעות על שיחות טלפוניות איתכם כשמוקדן מעביר אותי לאחר, ללא כל מענה או מתן שירות מינימלי. הכל מתועד מבחינתי והכל רשום''.
בואו נראה גברותיי ורבותיי כיצד תסתיים הרפתקאה מתישה זו...