• 10.

    יש קבוצות לימוד של ספרי איבנהוב ? אם כן איך מצטרפים ? (ל''ת)

    דניאלה, 07/06/09 08:33

    • מתכנסת קבוצת לימוד של ספרי איבנהוב

      ליצירת קשר נא לפנות אל, 07/06/09 15:43

      prosveta.il@hotmail.com

  • 9.

    איזה איש טוב חכם

    דניאלה, 07/06/09 08:31

    בצעירותי נפלתי בתמימותי קורבן למורה רוחני ששלל את המין לחלוטין כדרך המהירה להארה. לקח לי מעט מאוד זמן להבין שאותו מורה הטיל בי מום נפשי ושעם שלילת האהבה המינית גם אהבה נעלה יותר שאינה מינית אינה יכולה להתפתח. מעט מאוד זמן להבין אבל יותר מעשרים שנות שיקום.

    אין לחתוך את שורשיו של העץ לעולם.

    מי שהחליט לחסל לחלוטין את הכוח הזה שאלוהים טמן בתוכו איננו חושב אלא על המוות,

    הכוח המיני הוא היחידי שיכול באמת לקשור אותנו לחיים, לאהבת החיים. הכוח הזה חייב לזרום בכם ללא שיטפונות, ללא כל חבלה, ורק אם תדעו לכוונו, להשקות עמו את הפרחים השמימיים למעלה, בגן-עדן, אזי החיים יהיו כה נפלאים בשבילכם עד שלא תרצו לעזבם. אך אם תחסלו את הכוח הזה החיים יאבדו משמעותם, ואתם תרצו למות.

    דברי אלוהים חיים. איזה איש יקר.

    • דניאלה, העובדה שהוא לא טועה בנקודה אחת, לא אומרת

      פרדי בן-זאב , 08/06/09 08:46

      שהוא לא טועה בגדול בדברים אחרים. יש לך עוד עשרים שנה לשרוף על תיקון טעויות של מורה אחר?

      את התשובות לא תמצאי אצל שום "מורה רוחני", או אלוהים, או ניו אייג', או דת.

      התשובות נמצאות במציאות ורק השכל שלך יכול לזהות אותן. תשמשי בשכל שלך ואל תקבלי אף סמכות מעל למה שאת מבינה בעצמך מתוך הסתכלות בעובדות. גם כשאת לומדת ממורה - רק את יכולה לשפוט אם מה שהוא אומר הגיוני או לא. בדרך זו את יכולה עדיין לטעות, אבל את שומרת לעצמך את הכלים לזהות ולתקן את הטעויות. הדרכים האחרות סוגרות לך את העיינים.

      • פרדי יקר, מה בדיוק אתה מנסה להגיד לי ?

        דניאלה, 08/06/09 20:16

        אתה מנסה להיות מורה רוחני ?

        לשאלתך אני יכולה להגיד לך על עצמי שאני לא מתכוונת לבזבז אפילו 20 דקות על הסיסמאות שלך אבל אקדיש ארבע דקות על מנת לענות לך.

        מה זאת אומרת התשובות נמצאות במציאות ? מה אני אמורה לעשות עם תשובה כוללנית כזאת ? מורים רוחניים והשקפות עולם רוחניות הם לא חלק מהמציאות ? שתיית וודקה אינה חלק מהמציאות ? העצות שלך אינן חלק ממנה ? אנשים שחושבים בדיוק ההפך ממך הם לא חלק מהמציאות ? ביצה עין או מקושקשת או קישקוש בלי ביצים הם לא חלק מהמציאות ?

        מה שצריך לעשות זה להבין את בעיית הסמכות ואת כוחה ההרסני והמטמטם של הנטייה לקבל דברי אחרים ללא בחינה ויהיו מורים גדולים או טוקבקיסטים אנונימיים.

        אבל לא להפוך לאטומים לדברי אחרים, מורים גדולים או קטנים ככל שיהיו כי אז חוכמה עצומה עלולה פשוט להתפספס.

        ומה פירושו שרק השכל שלי יכול לזהות את התשובות ? האם אתה לא אומר את המובן מאליו ? כמו ''רק ביום השמש זורחת''?

        ברור שרק השכל שלי מזהה את התשובות אבל מה אם אני טיפשה והשכל שלי מזהה תשובה לא נכונה כנכונה ? זה קרה לי יותר מפעם וזה עדיין מצב שהוא נחלתם של רבים. איך הנחיה כזו יכולה להציל מישהו ממשהו ?

        כשאני קוראת בין השורות אז נדמה לי שמה שאתה מנסה להגיד לי בעצם זה ''עזבי את איבנהוב'', אבל אתה לא באמת יודע להסביר למה. לעניות דעתו של שכלי שעליו ביקשת ממני לסמוך, הנימוקים שלך חסרי משמעות. איבנהוב פשוט ''לא בא לך טוב'' ורק אז אתה מחפש להלביש על הרתיעה שלך את נימוקי המחץ בדבר המציאות והשכל.

        נכון שהעובדה שהוא לא טועה בנקודה אחת לא אומרת שהוא לא טועה בגדול בדברים אחרים. גם העובדה שאתה טועה או לפחות לא מדייק בהרבה מהנקודות שאתה מעלה לא אומרת שאתה לא טועה עכשיו ותמשיך לטעות בגדול. על זה הייתה צורחת עינב בובליל שאני מעריצה ''מה קשורררררררר ???????''

        מה שאיבנהוב עושה כאן זה הרבה הרבה יותר מ''לא לטעות בנקודה אחת''. הוא פשוט מוכיח כאן הבנה עילאית ועמוקה מני ים של נפש האדם ושל הגישה הנכונה להתייחס אל הנושא הכל כך מורכב ורצוף המכשולים והטעויות הרות הגורל של היחס הנכון למיניות בנתיב ההתפתחות הרוחנית.

        האמן לי, בחנתי את הנושא הזה במשך שנים, מכל הכיוונים :-) ואני יודעת על מה אני מדברת. לכנות את מה שאיבנהוב כותב כאן כ''לא לטעות בנקודה אחת'' פירושו של דבר שחסמת את עצמך לחוכמה הרבה שהמילים שלו נושאות וחבל. אם מראש לא תאפשר לדברים להגיע לשכל שלך איך תוכל להתחיל לשפוט אותם כנכונים או מוטעים ? לא תוכל, ושוב חבל.

        אגב, פרדי בן זאב זה שם אמיתי ? כי מבחינה זאולוגית השם הזה פשוט בלתי אפשרי :-)

        • סליחה שבזבזתי את זמנך.

          פרדי בן-זאב , 09/06/09 06:45

          ויותר חשוב - חבל שבזבזתי את זמני. קיוויתי שאת עדיין פתוחה לשכל הישר, אבל נראה שהניו אייג' כבר חסם לך את כל הפתחים.

          אגב, לא התכוונתי לומר "עזבי את איבנהוב", אלא עזבי את כל שטויות הניו אייג'. החיים נפלאים מכדי לבזבז אותם על אשליות (ועוד אשליות מזיקות).

          וכן, זה שמי האמיתי. אני לא משתמש בשמות בדויים, או בבדייות אחרות, ואני תמיד עומד מאחורי מה שאני אומר.

          חאחל לך הצלחה באשר תלכי, אבל בדרך שאת בוחרת אני לא אופטימי שתשיגי אותה.

          • את כל הפתחים ? שוב אתה מוכיח שאתה לא מקשיב :-) אבל לפחות אתה חמוד (ל''ת)

            דניאלה, 09/06/09 07:08

            • תודה דניאלה, גם את חמודה. ודוקא כן הקשבתי לך, אבל -

              פרדי בן-זאב , 11/06/09 09:07

              ראיתי אצלך את התופעה של אדם פתוח לכל - אבל רק כל זמן שה"כל" הזה נמצא בתוך הקופסה הסגורה שלו.

              • נראה שיש אנשים שעומדים לבד וכאלה שצריכים להישען על אחר (ל''ת)

                לורנס איש ארנב, 11/06/09 12:58

              • יש עוד אפשרויות

                דניאלה, 11/06/09 18:15

                וביניהן האפשרות שהעקרונות שהצגת לא היו מציאה גדולה.

                מדבריך עולה שהצלחה במבחן הפתיחות שלך פירושה שאני חייבת לקבל את דבריך. אני חולקת על היותו של המבחן שלך מבחן ראוי ואובייקטיבי שיכול לקבוע אם האפשרות שהצגתי למעלה היא הנכונה או האפשרות שאתה בוחר להציג היא הנכונה.

                אני הסברתי אחת לאחת למה אני לא מוצאת בדבריך שום חידוש מועיל. אתה לעומת זאת מעדיף לתלות את הדחייה שלי את דבריך לא בהסברים שנתתי אלא בקיבעון מחשבתי כלשהו שלי.

                אני מבינה ומכבדת את הצורך שלך לבחור בהסבר שבחרת.

                • כדאי שתקראי שוב את מה שכתבת ותראי למי הם מתאימים.

                  פרדי בן-זאב , 13/06/09 08:09

                  לא אמרתי שתקבלי את מה שאני אומר (או שכל אחד אחר אומר), להיפך, אמרתי שלא תקבלי שום דבר שלא מתאים לתפישת המציאות באמצעות החושים והשכל שלך.

  • 8.

    כל הדתות נגד המין מכיוון שמין הוא אנרגיה רוחנית ענקית וע''י

    באהבה, 06/06/09 16:37

    דיכוי היצר האדם נשלט.
    שימו לב איך מגיב הגוף לאחר אורגזמה טובה,
    כל התאים נפתחים האדם קורן אופטימי, גוף ונפש.
    אין רע וטוב במין, אין אסור ומותר כל עוד שני אנשים 0או כ''א לחוד) מבצעים זאת בהסכמה.
    מין הוא אנרגיה חזקה ולכן מנסים לדכא אותו.

    • בדת היהודית, לעשות סקס בשבת זו מצווה. ועכשיו די עם ההכללות. (ל''ת)

      י, 07/06/09 10:41

      • נא לקרוא את דברי דניאלה

        כאן, למעלה, בסעיף 9, 07/06/09 15:44

        היא עונה בצורה מדהימה ומדוייקת לנושא המיני. אנא קיראו היטב, ידידי היקרים.

        • לתשומת לבכם, למעט הפיסקה הראשונה בתגובתי שאותה אני כתבתי

          דניאלה, 07/06/09 17:59

          כל היתר הם ציטוטים מדברי איבנהוב במאמר הנוכחי.

    • בדיוק להיפך, יש כאן ניסיון לעורר את המיניות אבל לשם

      הערכיות, ולא ''שופך דם האדם באדם דמו ישפך''..., 07/06/09 15:41

      במובן של לא לשפוך זרע לשווא... הנושא עמוק מאוד. על איזו דת מדובר כאן ? דת? לא שמתי לב שמדובר בדת כלשהי??

  • 7.

    מיושן מאוד....ולכן כבר בנאלי (ל''ת)

    מאיפה אני יודע?, 04/06/09 20:11

    • אתה מיושן מאוד... ולכן אתה בנאלי

      כי אתה מכיר את עצמך?, 04/06/09 22:53

      לא, אתה לא !

      • לא, אתה מיושן מאוד! חחחחח....הכל חוזר אליך וקקי בידיך... (ל''ת)

        מאיפה אני יודע?, 05/06/09 01:50

        • זו רמתך הנמוכה... (ל''ת)

          מדוע המערכת לא מוחקת הודעות מלוכלכות כל-כך?, 05/06/09 07:42

          • קצת חוש הומור בן אדם...תחייך מדי פעם... (ל''ת)

            מאיפה אני יודע?, 05/06/09 12:18

            • מה זה רדיו ? (ל''ת)

              הלו?, 06/06/09 10:29

  • 6.

    וואו, כמה קלישאות ושטויות במאמר אחד! ממש שיא! (ל''ת)

    פרדי בן-זאב , 04/06/09 01:13

    • מי שחוזר על קלישאות ושטויות זה דווקא אתה

      ובתור מי שהציג עצמו כמדען, מה חבל הדבר!, 04/06/09 06:04

      תביא הוכחות לדיון, במקום לזרוע ליכלוך.

      • מתנצל על הטון, אבל...

        פרדי בן-זאב , 06/06/09 06:53

        מכל 16 הנקודות שלו מצאתי שתיים שהם די נכונות, וגם הם הפכו לקלישאה אם אין קצת הסברים ונימוקים מלווים. "הכל אהבה", "הכל אלוהים" - הכל שטויות. לצטט מישהו - הוא לא אומר מספיק אפילו בשביל להיות טועה.

        • אמרתי כבר בסעיף 2 למטה שבעוד שבוע-שבועיים המערכת תפרסם

          המשך ובו פירוט לכל סעיף וסעיף. סבלנות, 06/06/09 07:56

          אולי

  • 5.

    להדפיס, לתלות על המקרר שיהיה זמין-עד שתטמיע עד שתשגיב

    והגית בהם .... בכתבי אומרם מיכאל איבאנהוב, 03/06/09 10:04

    1. ללמוד לאהוב את עצמך באופן אמיתי.
    2. להעמיד את אהבתנו לאלוהים מעל לכול, משום שאנו אוהבים את יוצרי האהבה שמגיעים ממנו אלינו.
    3. להיות מודע לכך שבמציאות אנו אוהבים את אלוהים המשתקף דרך הגבר האהוב או האישה האהובה.
    4. לגלות שהישות האהובה היא ביטוי אחד של האלוהות.
    5. להתחבר לנפש ולרוח של הישות האהובה.
    6. לא לדבר על אהבה עם האהובה.
    7. לדעת מהי המידה של האהבה.
    8. לרכוש את סוד המרחק.
    9. לא לפחד מהכוח המיני, אלא לדעת להשתמש בו כראוי.
    10. חוקים אלה עוזרים לנו להבין את התופעה הנקראת השגבה מינית.
    11. רוב אגדות העם חושפות את סוד ההתמרה המינית.
    12. אלה שאינם רואים צורך בסובלימציה (עידון) המינית, סוגרים לעצמם את שערי השמים.
    13. ההתמרה המינית מצילה את האדם מן ההרס.
    14. לכולנו מבנה אתרי מוכן כראוי, המאפשר זרימת הכוח המיני עד למוחנו.
    15. הצמח יכול לגלות לנו את המכניקה של ההתמרה המינית.
    16. רעיון ההתמרה קיים גם במבנה הקבליסטי של עץ הספירות.

    בהצלחה

  • 4.

    אולי תקראו קצת מעבר למילים?? (ל''ת)

    מקסים ומעורר השראה!! תודה.., 02/06/09 15:41

  • 3.

    לדעתי, אהבה היא רוח הקודש

    Sophie, 02/06/09 14:41

    זה מה שהבנתי. עם זאת, צריך לאהוב בחרדת קודש. טקסט מרומם נפש, כמו תמיד!

  • 2.

    אפשר לתמצת את כל הקישקוש הזה בשורה אחת.

    י, 02/06/09 12:01

    אל תתחתנו, תזיינו הרבה ותעשו סמים. רק כך תהיו מאושרים. זה מה שאני קורא בין השורות.

    • לא ולא ! חס וחלילה!

      לא הבנת, לצערי הרב !, 02/06/09 13:23

      בדיוק להיפך! בלי סמים ! לעניין המשגלים, תעשה חושבים ותקרא שוב... ולעניין מאושרים, כן, כאן הבנת היטב. תודה.

    • פיספסת ובגדול.......

      מירית, 02/06/09 13:38

      תחתנו, כן. תזכרו שהאהוב/ה שלכם הוא השתקפות של האלוהות האחת הנמצאת בכל. הוא לא המיוחד, כולם מיוחדים, פשוט בו בחרתם.
      אהבה מינית היא הצעד הראשון אבל לא האחרון, תאהבו את אלוהים ואז את האהוב, את עצמכם ואז את האהוב - ובעברית - נו אטצמנט. אני והאהוב שלי שני אנשים נפרדים.

      נב - מה קשור סמים?? ניראה לי ''הפוסל במומו במומו פוסל'' ודיי לחכימא ברמיזא.

      • מה קשור סמים?

        י, 02/06/09 14:44

        בסעיף 15 של ''התנאים לאושר'' שמדבר על צמח ועל התמרה מינית (מה זה?) אני בספק שהכוונה היא לקקטוס. על אף האסוציאציה...

        • תוך שבוע או שבועיים או יותר תקבל מידע על שאלתך זו

          אנא, סבלנות, 03/06/09 07:59

          בהמשך יפורסם פירוט לעניין הצמח, בסעיף 15 ולא מדובר שם בקקטוס, וגם לא באסוציציה שעלתה אצלך... אלא בצמח בכלל, ויכולות של הצמח להעברת אנרגיות. אנא, קצת סבלנות.

        • אתה ממש לא בכיוון

          שושנת יריחו, 04/06/09 02:46

          באזוטריקה המערבית הצמח, בעיקר הורד, מסמל רמת טוהר גבוהה ואידיאלית שהאדם יכול להתפתח אליה. הכוונה היא שהאדם יכול לעשות בפנימיותו ברמה גבוהה יותר משהו שהוא מעין חיקוי של מה שעושה הצמח. לא מדובר על שימוש בצמח בדרך של החדרתו לגוף.

  • 1.

    דווקא יודעים לא רע את מקור החשמל (לפחות אם אתה יודע פיזיקה) (ל''ת)

    פרדי בן-זאב , 02/06/09 09:31

    • כן, למדתי פיזיקה בטכניון

      אז מהו המקור ?, 02/06/09 12:44

      אמור לנו, מהו מקור החשמל? תודה

      • חחחחח.... (ל''ת)

        טוב :), 02/06/09 16:49

      • מקור החשמל הוא: כאשר השמש נוגעת באדמה. (זה מוכח מדעית). (ל''ת)

        פרדי בן-זאב, 02/06/09 22:59

        • תוכיח

          גם המדע חייב להוכיח, 03/06/09 07:56

          איך שם נוצר מקור החשמל ? איך? תסביר לנו, שנדע!

          • בבקשה: מקור החשמל

            י, 03/06/09 10:21

            אֵרֶא, וְהִנֵּה רוּחַ סְעָרָה בָּאָה מִן הַצָּפוֹן, עָנָן גָּדוֹל וְאֵשׁ מִתְלַקַּחַת וְנגַהּ לוֹ סָבִיב, וּמִתּוֹכָהּ כְּעֵין הַחַשְׁמַל מִתּוֹךְ הָאֵשׁ''. (יחזקאל פרק א', פסוק ד')

            ''וָאֵרֶא כְּעֵין חַשְׁמַל כְּמַרְאֵה־אֵשׁ בֵּית־לָהּ סָבִיב, מִמַּרְאֵה מָתְנָיו וּלְמָעְלָה, וּמִמַּרְאֵה מָתְנָיו וּלְמַטָּה, רָאִיתִי כְּמַרְאֵה־אֵשׁ וְנגַהּ לוֹ סָבִיב''. (שם א', כ''ז)

            ''וָאֶרְאֶה וְהִנֵּה דְמוּת כְּמַרְאֵה אֵשׁ מִמַּרְאֵה מָתְנָיו וּלְמַטָּה אֵשׁ, וּמִמָּתְנָיו וּלְמַעְלָה כְּמַרְאֵה זֹהַר כְּעֵין הַחַשְׁמַלָה''. (שם ח', ב')

            לא דתי. פשוט העתקתי מויקיפדיה...

        • לדעתי דווקא יש הסכמה מדעית על כך שביום שבו השמש תיגע באדמה

          שושנת יריחו, 04/06/09 02:46

          יש סבירות גבוהה מאוד שהדבר יגרום להפסקת חשמל בכל הארץ או לפחות ברמת-גן.

        • מישהו גנב פה את שמי - ההודעה "מקור החשמל הוא" היא לא שלי.

          פרדי בן-זאב , 04/06/09 07:19

          מעניין מי האידיוט שמפחד לחתום בשמו.

          • אנא, דבר בנימוס (ל''ת)

            צביקה, 04/06/09 08:25

          • ''גנב מגנב פטור''. (ל''ת)

            פרדי בן-זאב., 04/06/09 21:24

            • והסיבה לכך שאתה קורא לי "גנב" היא? איזו הברקה "חכמה".

              פרדי בן-זאב , 06/06/09 06:48

              אגב - למי שזה מענין אותו. אני רשום באתר ולכן שמי מופיע בכחול. לא כמו האדיוט.

              • ''על ראש הגנב בוער הכובע''. (ל''ת)

                פרדי בן-זאב, 06/06/09 23:20

      • בבקשה:

        מורה נבוכים, 03/06/09 07:50

        סימטריית כיול U1 לוקלית של פונקציית הגל של חלקיקים חומריים.

      • תחזור לטכניון, או שתבקש את הכסף בחזרה. (ל''ת)

        פרדי בן-זאב , 04/06/09 07:20

        • אני למדתי בטכניון, לא מורה נבוכים (ל''ת)

          למה אתה מתבלבל?, 04/06/09 08:26

          • לך עניתי, תסתכל על איך האתר מארגן את מיקום התשובות. (ל''ת)

            פרדי בן-זאב , 06/06/09 06:45