להיות עצמיות
זה להיות משוחרר מהניבדלות
להיות חסר מעמד
להיות נעדר וחופשי
מעבר לדברים.
אומרם מיכאל איבנהוב מלא באישיות עסיסית.
בעל מעמד ועמדות, מעמיד את עצמו כנביא ומטיף
מעמיד את עצמו כניבדל אני -אתם = ''האנשים''.
מכליל, פוגע ומעמיד א האנושות כשלילית ביחס לעצמו.
איך הוא בא ללמד את האנושות ?
אם הוא בעצמו כזה ?
איך?
כמו לכל ילוד אנושי גם לך יש אישיות ואני מקווה גם עצמיות...כך גם לאיבנהוב בו הנביא, יש עצמיות גבוהה מאוד ואישיות חזקה בדיוק בעוצמת עצמיותו. ככל שעצמיותך נעלה יותר כן אישיותך נאבקת בה בעוצמה רבה יותר. בהבדלים מספר: הוא ידע לתעל את אישיותו למען תהיה משרתת של עצמיותו. רק מעטים יודעים את המקצוע הזה. מטרת החיים שלך שונה משלו, האידאלים שמנחים את כיווני חייך שונים, דרך החיים שחיית שונה לחלוטין...וכו'... אין איבנהוב נביא זעם, כפי שקראת כאן , הפעם. אך לעיתים קורה שגם נביא כמוהו מחליט לתת שיעור לפוליטיקאים. מדוע לא בעצם?
כתבה ממש יפה, אנשים צריכים ללמוד על האישיות הפנימית שלהם, אבל בדרך כלל אלה שלומדים על האישיות הפנימית לא לומדים גם פוליטיקה הסטוריה וכלכלה, לכן יהיה קשה למצוא מישהו בעולם ובמיוחד בארץ שגם למד פוליטיקה וגם מתעסק ומאמין באישיות הפנימית, למרות שדעתי העכשווית היא שאובמה הוא גם מנוהל בצורה כלשהי על ידיי האישיות הפנימית שלו, או לפחות יש לו פוטנציאל רב שכזה.