טסנו באוגוסט במחיר לא רע כשלא היו מקומות בכל החברות האחרות.
את הטיסה אפשר להזמין רק באינטרנט כשכל קליק אישור מעלה עוד דרישות לתשלומים נוספים.
צ'ק אין בטרמינל אחד לא רשום בשום מקום ומתברר רק לאחר שמגיעים לטרמינל 3 ומשחררים את המונית.
עיכובים של שעות שבהם אמרו עוד 30 דקות נעדכן ואז מעדכנים שעוד 30 דקות יעדכנו.
אח''כ תירצו את העיכוב בניקיון המטוס,
אח''כ בעייפות הצוות 'שעכשיו מנסים לשכנע אותם'
אח''כ הודיעו שרק חלק יוכלו לטוס כי המטוס עבר פגיעה קלה
אח''כ התברר שמשאית פגעה לו בזנב ואף אחד לא יטוס
ורק אז נתנו אופציה למלון בי-ם (שהיה דוקא נחמד) עם הסעה למחרת שוב לטרמינל 3 במקום לאחד ושחרור האוטובוס.
בדרך חזרה, אחרי עיכוב של כמה שעות בהמראה, עיכוב של כמה שעות שוב בלי מידע, איבדו מזוודה אחת מתוך שתיים.
אבל קיבלנו אותה כעבור יומיים.
למטוס עולים מאוטובוס ולא משרוול. כולל ירידה ועליה במדרגות מ ואל האוטובוס עם עגלות תינוקות.
בעליה למטוס לא לקחו את העגלה (רק בפתח) ובדרך חזרה הטעו בנוגע לאיפה אפשר לאסוף את העגלה.
קצת מעייפים.לא לשכוח להביא סנדביץ' ומים.
לקחת בחשבון ששוקלים כל מזוודה לחוד וגובים משקל יתר