הזמנו מקום לשבת העשר בבוקר. לפני הגעתנו וידאתי טלפונית שתפריט ארוחת הבוקר זהה לתפריט באתר באינטרנט. נאמר לי מפורשות שכן. וידאתי שיש סלט קיסר והנציגה של המסעדה אמרה שכן. כשהגענו למסעדה לא קבלנו את כל הפריטים וכששאלנו לגבי זה התשובה הלקונית הייתה, בעצם חלק מהפריטים בתפריט כבר לא קיימים במסעדה. אז מדוע הטעיתם אותנו במידע לא נכון?
הגענו והמסעדה הייתה ריקה למעט עוד שולחן אחד או שניים. היו מספר גדול של מלצרים ללא תעסוקה אך אף אחד לא טרח לשרת אותנו. לאחר 10 דקות ובקשות מצידנו הועילה מלצרית לבוא אלינו. פרצופה חמוץ, לא מחייכת ולא מברכת וחיכתה להזמנתונו. שאלנו לגבי מנת ילדים. אמרה שכוללת ביצה, סלט ושתיה. לא ציינה שמגיע גם גלידה.
הזמנו את הארוחה.
למרות שהמסעדה הייתה כמעט ריקה לגמרי המנות טפטפו אט אט בקצב לא סביר.
למרות שהיינו שני מבוגרים קבלנו תחילה לחם עם מטבלים בגודל מיניטורי . הטונה לדוגמה הייתה בערך כף אחת לשני אנשים. מה עוד שהיא נראתה ישנה מלפני כמה ימים כשחלקה העליון עם קרום ישן. ביקשנו להחליף, המלצרית החמיצה פנים אך החליפה.
לשני מבוגרים קבלנו ''פלטת גבינות'' עם 4 חתיכות גבינה מיניאטוריות של בערך 3 ס''מ על 3 ס''מ. 50 גרם לשני מבוגרים?
קבלנו עוד סלטים שהיו ברובם טעימים אך בכמות מזערית ולא סבירה. המלצרית לא טרחה ליידע אותנו האם ניתן או לא לקבל תוספת. לא קבלנו חלק מהמנות בתפריט המסעדה באינטרנט וששאלנו מדוע אמרה לנו שאינם קיימים עוד במסעדה. במשך הארוחה המלצרית לא באה פעם אחת לשאול אם הכל בסדר, לא הביאה סלטים חדשים כשהצלחות הקטנות התרוקנו והתעלמה מפניותינו החוזרות. שאר המלצרים גם התעלמו. נותרנו רעבים.
השקשוקה שהזמנו הייתה עם רוטב טעים אך הביצים היו אכזבה גדולה. שתי ביצים קשות ויבשות שבושלו יותר מדי.
מנת הילדים עולה סכום שערורייתי של כ-45 ש''ח ומה קבלנו? ביצת עין משתי ביצים עם הרבה פלפל שבנותיי לא רצו לאכול (לילדים קטנים לשים הרבה פלפל?) ושתי כוסות מיץ. לא קבלנו אפילו סלט ירוק ולא גלידה בסוף הארוחה. בנותיי לא אכלו ויצאו רעבות.
פעם אחר פעם התאמצנו לקבל שירות. 3 פעמים לבקש מפיות (למה לא לשים עוד מפיות?). 10 דקות להזמין קפה ולאחר שתי פניות נוספות לקבל קפה וחמש עשרה דקות נוספות קבלנו קפה קר. המלצרית לא פינתה צלחות ושתינו קפה גרוע כשהשולחן עמוס צלחות.
היינו גם מצפים שבשביל הסכום המכובד אותו שילמנו תספקו מיץ טבעי כגון מיץ תפוזים או גזר ולא את המיץ הנחות והלא טרי שקיבלנו. ראינו גם את מזיגת המיץ ענבים מבקבוק הפריגת – מוצר נחות.
15 דקות ושלוש בקשות לקבל חשבון גם כן לא הועילו והמלצרית פשוט התעלמה מבקשותינו.
משלא הועילו כל בקשותיי לקבל חשבון, קמתי לשלם בעצמי בקופה, חיפשתי גם ומצאתי את המנהלת ושיתפתי אותה בחווית השירות הגרועה.
יצאנו מאוכזבים מאוד ורעבים מהמסעדה. האוכל בסדר וחלקו אף טעים אך השירות מחפיר, האווירה מדכאת בשל פרצופם החמוץ של העובדים האפטיים, המנות הקטנות והמנות שלא סופקו למרות שהופיעו בתפריט השאירו טעם מר במיוחד שמדובר במחיר של 77 ש''ח לארוחת בוקר.
המסעדה מתהדרת במו של שף מכובד אך הביצוע מבזה ולא עומד בקנה מידה סביר יחסית לעלות שמשלמים.
מיותר לציין שלא נחזור למסעדה הגרועה והפסדתם לקוח שמרבה לטייל לאזור ולאכול במסעדות טובות.