סללו את דרכם
שרית חדד ועברי לידר הופכים להיות מלכי התוכן הסלולרי / מוזיקלי של חברת פלאפון. לידר בתגובה: "הקשר בין האמנים לחברות הסלולר רק יתחזק ויהיה טבעי יותר"
מלבד הסיכומים עם לידר וחדד חתמה "פלאפון" על סדרת שיתופי פעולה עם אמנים מובילים בישראל שבראשם יעמוד לידר, שיהיה אחראי על הקמת פורטל תוכן לחברה, ובו ערוץ מוסיקה ייחודי בעריכה ובהגשה אישית של הזמר. בהמשך יכלול שיתופי פעולה נוספים בהן ליווי יוצרים ואמנים בראשית דרכם שייבחרו על ידי עברי לידר ויזכו לחשיפה ראשונה בפלאפון.
"אני חושב שההתפתחויות הטכנולוגיות
האחרונות והדרך שבה התקדם עולם הסלולר מאפשרות לו להיות שחקן מרכזי בעולם שיווק המוזיקה וזו דרך ה"עתיד" לשיווק שכזה" אמר לידר. בתגובה לפרויקט החדש, והוסיף "הקשר בין האמנים לחברות הסלולר רק יתחזק ויהיה טבעי יותר".
ניר שטרן, המשנה למנכ"ל פלאפון וסמנכ"ל השיווק מסר כי "שוק המוסיקה הסלולרית בישראל הוא אחד השווקים הצומחים בתוכן הסלולרי, אשר גלגל בשנת 2006 כ-90 מליון שקל מתוך כ-350 מליון שקל שוק המוסיקה כולו". שטרן צופה כי שנת 2007 תהיה שנת המפנה במוסיקה הסלולרית, בה הציבור יוריד יותר שירים וקליפים ויצרוך את המוסיקה הישר ממכשירו הסלולרי. אם עד כה עיקר הכנסות חברות הסלולר בתחום המוסיקה היה ממוצרי פרסונליזציה כדוגמת רינגטונים, אזי השנה אנו צופים גידול חד בהכנסות שמקורן בצריכת מוסיקה דוגמת הורדות ושמיעת שירים, קליפים והאזנה וצפייה בערוצי מוסיקה בסלולר".

הכי דור שלישי. חדד ברק פכטר