חיננית עולה על המסלול: ליידי גאגא, מאחורייך
פרק עתידני במיוחד בריאליטי המעצבים שודר אמש, אבל האסונות שנראו שם הזכירו לחיננית דווקא את ליידי גאגא ואת אי-טי
לאחר שהכינו פרחי העיצוב מלאי יאה, הושלכו למתחם אלנבי כשכל זוג ממוקם במוקד מכירה אחר. היה מעניין לראות כיצד המתמודדים צולחים משימה חשובה כזו המשקפת את יכולותיהם למכור ולשווק את היצירות שלהם - תכונה חשובה מאוד לכל מעצב – וצעד המשקף האם יצליח לשרוד בשוק המקומי.
למרות הכישרון ההכרחי בתחום, חיננית נחרדה לגלות שרוב הדיזיינרים כי הם למעשה דיוות ושיווק ומכירה הם לא הצדדים החזקים שלהם. למרות שבימינו אלה, כל בעל או בעלת מפתח לחנות בצפון דיזנגוף אוחזים באמתחתם יחצ"ן או זבנית קשוחה, הרי שללא הרעב לקדם את עצמך ולפנות לקהל לקוחות מציאותי גם הקולקציה המדהימה ביותר תתמוסס לה. חיננית ממליצה לאלו לרדת מהחלום ומהאילוז'. ומהר.

בחזרה אל העתיד
לאחר שהקבוצות הצליחו למכור את יצירותיהם בסכום של שנקל וחצי לחתיכה, הוטסו המעצבים אל החלק השני במשימה - עיצוב טוטאל לוק הלוכד את מראה העיר תל אביב בחגיגות המאתיים שלה. אהלן, אהלן! צרחה חיננית, סופסוף נותנים פאשן בריאליטי על אופנה, הזדמנות מעולה לצפות ביכולות הפנטזיה, החזון, הטירוף והיצירתיות משולחת הרסן של עכברי הסטודיו, שעד כה לא הצליחו במיוחד להרשים את המחומצנת.
ספייס, מן
ההתרגשות של הכותבת מחשיפת מרבית ההשראות ותפיסת קונספט על העתיד הוויזואלי תססה כשזומנה השישייה לחזות את העתיד לפי עיני רוחם.
אלון החללי הכריז על מראה של פיוצ'ר בייקר- אופנוענית עתידנית, מע"פ סבורה כי מיעוט של עובדים זרים בעיר יהפוך בעתיד לרוב ובמאה הבאה

המכשפה בארון הבגדים
לאחר רכישת החומרים בנחלת בנימין, המכה של הסמרטוטאז', דיברה לוסי על תחושות של תבוסה, עייפות, חוסר אמונה ונאדה השראה. בהפקה, באופן חד פעמי, כנראה חשו צורך לעודד את הנותרים והעייפים והביאו להם, לזריקת אנדרנלין, את המכשייפל'ה ריקי קיטרו (מכירים?)
בעזרת קריאה בקלפי טארוט ויכולות של חיזוי העתיד העניקה קיטרו לאלו כוחות מחודשים. היה משעשע לראות את אלון ליבנה, שהצהיר בעבר על היותו חובב גברים, מופתע לשמוע כי בנוסף לנישואים יהיה אב או אם, תלוי את מי שואלים, לשני ילדים שאחד מהם יהיה בעל מחלפות בלונד (חושבת לאמץ, חמודה?). בנוסף גילינו כי לוסי תשושה, חסרת אמונה ודחף (כאילו שלא ראינו את זה) ועוד אינספור פרטים צהובים שרק בעתיד נוכל לדעת אם היו אלו נכונים. הזוי, כבר אמרתי?

השנה : 2109
בלי שום התעסקות מיותרות, חותכת חיננית ישירות אל המסלול, שם הוצגו לראווהמראות הפיוצ'רמה שקרמו סיב ותפרים במהלך הפרק.
כמו שהבטיחה, מע"פ הציגה לבוש רחוב של יפנית או סינית שהיגרה לתל אביב והתלבשה בהשראת המיתון. עם חיוך לא רצוני בקצה השפה, קלטה חיננית את השמשייה הצ'יפית מצ'יינה טאון שאף יפנית חובבת אופנה לא הייתה נתפסת מהדסת עמה ברחובות העיר. גברת, קצת מחקר לא היה מזיק לך, היית מגלה כי שני עמים אלו כבר מאות שנים בסכסוך ולמרבה הצער לא נראה שבמאה הבאה הסכסוך ייפתר, קאפיש?
ליבנה, כמצופה, הציג מראה של ליידי גאגא חלקלקה בבגד גוף מתוחכם ותפור למופת (למרות החומרים הצ'יפים הנרקבים כבר שנים על מדפי חנויות הנחלה). בנוסף, הוצגה עליונית שחורה וסקסואלית שהשלימה לוק מנצח. נייס.

טסה הביתה בחללית
משי חוג'ה הציגה מראה המשלב בין שמלת מקסי קונבנציונלית בצבע של ירקון רעיל ובין שרוולים משוננים כיאה לאותה הגאגא המדוברת. על אף להיותם ארוכים כמו ידיו של אי. טי. התוצאה הייתה נקייה, בוגרת ומספקת. לא נרשמה התעלפות על הספה אבל בכל זאת - יפה לך.
את הפסל המדוגם של לוסי או של ויויאן ווסטווד או של יוז'י יאמאמוטו החליטו השופטים להעביר לשלב הבא למרות הקרעים שפגמו בשלמותו של זה. כך גם את חליפת המטריקס הקוקסינלית של גיא, שהראה זירו חדשנות.
את טוויל - או כמו שקראה לה חוג'ה "גלית לוי הבאה" - הטיסו צוות השופטים הביתה ובצדק, זאת בגלל הדגם התחפושתי, נטול המקוריות והעשוי בשיממון וחובבניות. לחיננית יש רק מילה אחת להגיד לזאתי, את שומעת? אווידיזיין.