יהוא ירון לא צריך במה
הוא גורם לתקלות להראות טבעי ומהלך יחף על הרצפה. הקרבה של יהוא ירון לקהל בלבונטין 7 קיימה את ההבטחה להופעת רצפה חשמלית והשאירה את הקהל עם פיות פעורים
עוד בתרבות:
פיליפ ס. הופמן: הרחיקו את ילדי מהוליווד
איך האולפנים מקדמים את המועמדים שלהם לאוסקר?
ג'ורג' קלוני מציג: איך להרוס מתכון מושלם
כל שיר מקבל רבדים נוספים בהופעה. השירים חזקים ובועטים יותר כשמסתכלים על ירון שר אותם ונושם אותם קרוב. הוא נותן לדיסטורשן לדבר, הקהל מוקף בהרבה מאוד רעש, הגשה שהופכת את השירים החצופים ממילא של ירון לדעתניים וחצופים אף יותר. קרוב לאוזן, גם המסרים החזקים בשירים שלו מצליחים לחלחל עמוק יותר. אי אפשר לצאת אדישים אחרי האזנה בלתי אמצעית לשיר כמו "כולם כל כך שקטים פתאום", אי אפשר לברוח מהביקורת.

יהוא ירון בהופעה
שי פרצ'יק
ירון מנסה ליצור אינטימיות בהופעה וזה בדיוק מה שהוא עושה ב"הופעת הרצפה" שלו. הוא עומד יחף לאורך כל ההופעה, קורא לקהל להתקרב, מגיב לקריאותיו ויוצר עימו קשר עין. הוא גם מרשה לעצמו להתבלבל בין הבתים ("אני יודע איך להתמודד") ולא נבהל כשיש תקלות בסאונד. זה נראה טבעי, הוא הופך את זה לטבעי, תקלות זה טבעי. הוא לא יוצא מאיזון ובאופן כללי נראה נינוח מאוד על הבמה. זאת לא ההופעה הראשונה שלו ובטח לא האחרונה.
הקהל מעניק לירון המון אהבה. עדת מעריצים שמסכלים עליו בעיניים אוהבות, שותים כל מילה שלו ומכירים בעל פה את השירים משני האלבומים שלו.
רגעי השיא בהופעה מגיעים בשיר "זה לא זמן טוב לכתוב שירים" בו הוא מדקלם את השיר ללא ליווי של הלהקה ושל כלי הנגינה. הוא מסתובב בין הקהל ומקיף את המקלט הקטן של הלבונטין 7. עכשיו הוא הכי חשוף, הכי אמיתי, הכי פגיע ורגיש. הוא מסיים את השיר ומשלב אותו עם ביצוע עוצמתי לשיר "התהום הגדולה הזאת".
הקונטרבס המזוהה עם ירון לא היה בשימוש בהופעה הזאת וחסרונו הורגש. החיבור של ירון עם הכלי העצום הזה משרה אווירה אחרת, שמי שהיה חשוף לה בעבר לא יכל שלא להתגעגע אליה קצת.
על הבמה מלווים את ירון הילה רוח, שי לוינשטיין, אביב ברק ועדי רנרט. ירון צמוד כל הערב לגיטרת הבס החצופה שלו, בוירטואוזיות שבאה במיוחד לידי ביטוי בקטע ההדרן הראשון, שם הוא מלהטט עם הגיטרה לבדו כמה דקות מחשמלות. בדיוק כפי שהובטח בכרזה - "הופעת רצפה חשמלית".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg