התפוצץ ונעלם: הטקילה הכריעה את אנריקה?

גם הצופה הכי ציני בעולם לא יכול היה שלא להתרשם מהפרפורמר הלטיני שאוכל את הבמה ואת הקהל, פותח הכי גבוה שאפשר מהשנייה הראשונה. אבל לקראת סוף ההופעה משהו השתבש מאוד. את ההדרן נאלץ הקהל לשמוע באוזניות בדרך הביתה

אמיר סומר | 17/12/2015 6:37
צילום: ליאור כתר
אנריקה איגלסיאס אוכל את הבמה צילום: ליאור כתר
מאז ההופעה של המורדים בישראל לא נשמעו כל כך הרבה נערות צווחות בספרדית. כך היה אמש בהיכל מנורה-מבטחים, כשאנריקה אגלסיאס עלה לבמה באיחור מלא שיק לטיני של חצי שעה.

עוד כותרות ב-nrg:
• "סקס, סמים ורוקנרול", וזה הכל
האזינו בעצמכם: אדל העתיקה משיר כורדי?
עד כמה אתם מכירים את "מלחמת הכוכבים"?
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

האורות כבו ובאבחת חרב להקת הליווי שלו פתחה בנעימת רוק אינסטרומנטלית, ולא רק הפרולוג למופע היה סוג של פופ קשוח. בסיבוב ההופעות החדש והסליזי שנקרא "Sex & Love" מנסה אגלסיאס לחתור לכיוונים יותר מחוספסים, בכל אמצעי אפשרי, ובמיוחד בעיבוד רפרטואר השירים הצ'יזי שלו. למרות זאת, די בטוח שהסולד-אאוט הכפול לא באמת תלויים ברמת הביצוע המצופה, אלא בהערצה עיוורת של קהל המעריצות היפייפיות – כיאה להופעות של אייקוני פופ שזכו בגראמי.
צילום: ליאור כתר
סליזי ומחוספס. הבמה של איגלסיאס צילום: ליאור כתר
אולי אגלסיאס היה צריך לעדכן את הטקסטים הגרועים שלו ביחד עם הסרת השומה ב-2003, ואולי מדובר בשירים שמככבים בפלייליסט של שיעורי סלסה ורחבות ריקודים של מלונות הכל-כלול בים המלח. אבל כשאגלסיאס עלה לבמה לבוש בדיסוננס אופנתי (מכנס עור, טי-שירט פשוטה וכובע מצחיה) והחל לשיר ללא הראפר פיטבול את להיטו החדש "Freak", הפתעה חיובית הורגשה באוויר. כך זה נמשך גם בלהיט האלמותי "באיילמוס" וגם בלהיטים שפחות צלחו את הקו האווירי של לטינו-ישראל.
צילום: ליאור כתר
פותח גבוה. אנריקה איגלסיאס צילום: ליאור כתר
אין צל של ספק שהמוזיקה של איגלסיאס מהונדסת עבור אותו קהל צעירות עליו דיברנו, אולי גם כדי לעדכן את האגדודודו במלונות. אך מי שיאזין לאגלסיאס בהופעה, מלווה בלהקה של שמונה נגנים, יבין שמדובר בסיפור אחר לגמרי.בכל נאמבר שאגלסיאס ביצע היתה תחושה שלמען היצירה הטובה עדיף לו לא להקליט אלבומי סטודיו ולא להצטלם לוידיאו-קליפים קיטשיים, אלא להקדיש את חייו לפרופמר הכריזמטי ששוכן בו, ולחלוטין מכבד את מורשת אביו חוליו אגלסיאס – הזמר הספרדי המצליח ביותר בכל הזמנים. כך או כך, אנריקה לא מבייש את תואר הפרופמר של המשפחה. הוא שר תוך כדי ריצה, עיוות פניו לשיא הפאתוס, עשה תנועות מגונות, נישק את שפתיה של מעריצה (שככל הנראה לא תצחצח שיניים כמה יממות), חטף סמארטפון שלא שלו וצילם סלפי, ירד אל הקהל וחילק כיפים. אנריקה סחבק אמיתי והקהל הישראלי אוהב את זה. ואם זה לא מספיק, הוא גם העלה לבמה סטודנט כחוש מבאר-שבע, השקה אותו טקילה עד לא ידע, ורק לאחר הכוס השביעית ביצע יחד איתו קאבר ל"Stand by me" של ג'ון לנון - אנריקה סאחבאק אמיתי, כבר אמרנו את זה?
צילום: ליאור כתר
אנריקה איגלסיאס בישראל צילום: ליאור כתר
צילום: ליאור כתר
אנריקה הסחבק צילום: ליאור כתר
הטוויסט המוזר הגיע לקראת הסוף. כשצלילי הפתיחה של הלהיט "Tired of being sorry" החלו להתנגן נערות תפסו את חזיהן כדי שליבן לא ינשור. הן כמעט לא הבחינו בכך שחלק ניכר מההופעה אגלסיאס פינה ת הבמה לטובת זמרת הליווי והנגנים שלו. היה נדמה כי לא עשה זאת מתוך ויתור על אגו, אלא בגלל השנים שחלפו והחורים שצריך למלא. מה שהתבהר כשאמר בסוף השיר: "אתם יודעים, אני מרגיש שאני מזדקן ואתם הופכים לצעירים יותר".

איגלסיאס משקה סטודנט תמים בטקילה:
 
קטעים נוספים

הוידאו באדיבות הבלוג של יובל אראל

לא רק הפוגות מוזרות בין השירים, אנריקה גם וויתר על הדרן שתוכנן לכלול להיטים כמו "Tonight I'm lovin you" (שבהופעות הופך ל- Toinght I'm Fuckin you), ואפילו לא נפרד מהקהל הישראלי לשלום. פשוט נעלם מהבמה כלא היה. האם פרפורמר סופר חברותי ומרשים הוא זה המסתיר מגרעות סמויות מן העין? האם הטקילה הכריעה אותו?  או שאולי תשומת הלב הרבה שדורש הקהל הישראלי עייפה את שועל הבמות הוותיק? לאנריקה הסחבק התשובות.
צילום: ליאור כתר
לקראת הסוף הכל השתבש צילום: ליאור כתר
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים

פייסבוק