דור שלישי של ריהוט כאומנות
אחרי שנים של עבודה משותפת עם אדריכלים ומעצבים, מותג הריהוט של כרמי פתח את אולם התצוגה שלו גם לקהל הרב, והפך מוקד משיכה ללקוחות פרטיים שמעריכים מסורת, איכות, נוחות ומקוריות
נדירות הפעמים שבהן אנחנו מתוודעים למסורת מקצועית העוברת במשפחה מדור לדור. בעידן שבו עסקים קמים

כרמי. נגרות שעוברת במשפחה
בשנת 1982, כרמי, שהוא דור שני לנגרים אומנים, החליט להישאר נאמן לעסק המשפחתי, לקח את המושכות מידי אביו והחל גם הוא לייצר רהיטים. את המוניטין שלו צבר באותה תקופה בעיקר מעבודתו המשותפת עם אדריכלים ומעצבי פנים, ועד מהרה הפכו מיטב האדריכלים בישראל ללקוחותיו הקבועים. הבנתו המקצועית והדייקנות הכמעט אובססיבית שלו, הפכו לסמל המסחרי של כרמי בקרב אדריכלים מובילים במדינה.
לאחר כעשר שנות עבודה משותפת עם אדריכלים, במהלכם הוסיף גם את ניסיונו שלו למסורת המשפחתית, החליט כרמי ב-1991, שלצד עבודותו עם אדריכלים ומעצבים, הוא רוצה להיחשף גם לציבור הרחב, שכבר החל להיות מודע ליכולתו ולכישוריו. חנות הרהיטים הראשונה שפתח הפכה עד מהרה לסיפור הצלחה. הרהיטים שאותם עיצב וייצר פורסמו ב"בניין ודיור" וצברו פופולריות בענף הריהוט.
ההצלחה אמנם האירה לו פנים, אבל הביאה לכך שיצרני רהיטים רבים החלו לייצר דגמים המחקים את הרהיטים המעוצבים שהוצגו בחנותו. הדבר היווה הוכחה נוספת לכך שמעבר להיותם של הרהיטים מעוצבים במקוריות, כמעשה אומנות, הם גם נוחים ופרקטיים מאוד, כיוון שכרמי ידע תמיד לזהות את הצרכים של לקוחותיו, ולעצב עבורם את הרהיטים המתאימים.
בד בבד עם ההצלחה מול קהל הלקוחות הפרטיים, המשיך כרמי את קשרי העבודה ההדוקים והפוריים עם
גיל הפך להיות מנהל הגלריה. הוא ניחן ביכולות שיווק מיוחדות והשילוב בין יכולתו להבין את צורכי
הלקוח, יחד עם הידע הרחב שצבר בתחום הריהוט, מאפשר לו להתאים לכול לקוח את צרכיו המדויקים.
מדובר בשילוב של רהיטים ופרטי עיצוב נוספים, הנותנים מענה מדויק גם לדרישות המדוקדות ביותר, בסנון אלגנטי וקלאסי, שהוא בו זמנית גם מודרני ומעודכן. לקוחותיו של גיל נהנים מיחס עדין, אישי וחם והסבלנות שלו היא המפתח לעבודה משותפת מול לקוחות פרטיים, אדריכלים ומעצבים.
הכתבה מאת "כרמי". לפרטים נוספים לחצו כאן.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg