סרטון תדמית: ההבדל בין מכירה לכישלון
יש לכם מוצר טוב שאתם רוצם לקדם באמצעות סרטון באינטרנט? אל תזלזלו, סרטון טוב הוא כל ההבדל מכירה לבין מלאי שנשאר במחסנים
לפני כשבוע רציתי לקנות אופניים חשמליים וניגשתי לחקור את הנושא באינטרנט. אחד הדברים שהטרידו אותי היא תופעת הגניבות, ומתוך ידיעה שאני מתכוון להחנות ליד תחנת הרכבת, התחלתי לחפש פתרונות לנעילת האופניים.בלוג מסוים שאני מעריך הפנה אותי למספר פתרונות. אחד מהם, שהקסים אותי, היה גאדג'ט בשם Spybike שהוא למעשה מערכת מעקב שמורכבת בתוך הכידון של האופניים. כשבעל האופניים מחנה אותם, הוא מפעיל את המערכת עם מתג מגנטי, ואם הם נגנבים - מיד מקבלים הודעת התראה לטלפון הנייד וניתן לאתר אותם בעזרת אפליקציה.
התלהבתי מאוד מהפתרון היצירתי ונכנסתי לאתר. ראיתי שיש סרטון תדמית על המוצר ושמחתי, הנה עכשיו אוכל לראות כיצד המערכת עובדת באמת ולתהות על קנקנה
לצערי, עם כשסיימתי לצפות בסרטון החלטתי שלא לרכוש את המוצר, ואף עלו לי שאלות כמו "האם המוצר הזה בכלל קיים?". יותר מכך, חשדתי שיש פה הונאת אינטרנט וזו חברת קש.
מדוע חשתי כך? הסרט צולם באופן חובבני, אולי אפילו על ידי מצלמת אייפון. המוזיקה
עוד: בסרטון שולבו שחקנים לא מקצועיים ולא ייצוגיים. הם לא אופרו ולא נבחרה הלבשה מתאימה. הסרט שידר כאילו אני צופה במתיחה ולא סרטון אמיתי. הוא גם לא נערך כראוי, הבימוי היה חובבני והתאורה דהויה. נראה שהפיקו את הסרט בתוך יום אחד ובלי להשקיע יותר מדי מחשבה.
חשבתי לעצמי, חברה שלוקחת את עצמה ברצינות לא היתה מפיקה כזה סרט, איך הם מצפים שאשלוף את כרטיס האשראי ואקנה את המוצר שלהם? נראה כאילו הם חבר'ה מגניבים, יש להם רעיון מדליק עם המון פוטנציאל ואולי יום אחד הם יכבשו את העולם, אבל הם עדיין בוסריים ואני מפחד שיתגלחו על הזקן שלי.
אני חושב שהסרט הזה הוא דוגמה מצוינת לצורך שלנו בסרטון תדמית איכותי לעסק שלנו.
אנו נראים כמו סרט התדמית שלנו.
הנה דוגמא למיזם ישראלי שגייס לאחרונה מיליון דולר בקיקסטארטר: המוצר הוא מכשיר דמוי עט שאיתו ניתן לכתוב או לצייר על כל משטח ולקבל את זה לסלולרי. מטרת היזמים הייתה לגייס 100 אלף דולר, אך הרעיון, בשילוב הסרטון, יצרו באזז אדיר והם גייסו למעלה ממיליון דולר.
גם פה, הרעיון היה מצוין, אך הפעם נוסף לו ביצוע מקצועי של הסרטון ולכן בשלה הקרקע להצלחת הפרויקט. הסרטון אמנם משתמש בהומור, אבל משדר מקצועיות והוא מאוד מרשים. סרט תדמית איכותי משמש למעשה כמו מוכר בחנות, הוא חלון הראווה של העסק שלך. אם הסרט משדר רצינות, אמינות, איכות, הוא יגדיל בוודאות את כמות המכירות שלכם. סרט חובבני ישדר חוסר רצינות, ואנו לא רוצים לעשות עסקים עם אנשים לא רציניים.
• הכתבה מאת וידאו בזז סרטי תדמית.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg