
רשת "לחייל ולטייל" כבר מושכת את כל העם
רשת "לחייל וטייל", שמונה כבר ארבעה סניפים (החמישי בדרך), הפכה מהר מאוד לרשת המספקת ציוד לא רק לחיילים ולחבר'ה היוצאים לטרקים. צעירים מתנועות הנוער קונים שם את שק השינה הראשון שלהם ומבוגרים בגילאי 50 ומעלה, שאוהבים לטייל בארץ ובעולם, יוצאים ממנה עם ציוד איכותי, שזול בעשרות אחוזים מזה שברשתות המתחרות. ככה נראית הצלחה
עם ישראל אוהב לטייל. בחגים ובשבתות המשפחות ממלאות את הפארקים, הגנים וחופי הים, ואילו הצעירים בוגרי הצבא מטיילים ברחבי העולם מיד עם השחרור, במה שהפך כבר למסורת. עם ישראל הוא גם מתגייס. הסיסמא “כל העם צבא” מוכרת לנו כבר שנים והיא נכונה בעיקר בעיתות חירום. לפיכך, זה לא מפתיע שרשת החנויות “לחייל ולטייל”, שהתחילה את דרכה בעיקר כמי שמבקשת לספק ציוד איכותי וזול לחיילים ולמטיילים, הפכה למקום עליה לרגל לקהלים רבים, שמוצאים בה את הציוד אותו הם מבקשים גם לטיולים וגם לקראת הגיוס ואפילו שירות המילואים.

“יצאנו לדרך במטרה לתת מענה לחיילים ולמטיילים”, אומר הבעלים, איציק מור יוסף, “ומצאנו את עצמנו עומדים מול ציבור שלם שלמד להכיר אותנו דרך הבנים המתגייסים והצעירים המטיילים, כך שלמדנו לתת שירות גם לשאר האוכלוסייה”.
הרשת כבר מונה היום ארבעה סניפים - בתל אביב, בכפר-סבא, ברחובות ובראש פינה, ולאור ההצלחה והביקוש ייפתח בקרוב גם סניף נוסף במבשרת ציון. החנויות, שהן גדולות ומרווחות, מציגות כאלפיים פריטי ציוד ואביזרים, שבהתאם לשינוי הגישה כבר מתאימים לא רק לחיילים ומטיילים.
לאתר החברה לחץ כאן
“אנחנו מספקים כעת ציוד ושירות לכל עם ישראל”, אומר מור יוסף, “וגם הגילאים שאליהם אנחנו פונים התרחבו. הלקוחות הצעירים שלנו הם כבר מגיל הבר מיצווה, חניכי תנועות נוער, שרוכשים אצלנו את התרמיל הראשון שלהם, שק שינה, פנס, אולר וכל מה שנער צריך ורוצה כדי ליהנות ממחנה קיץ. הגדולים יותר, שכבר יוצאים לבד לטיולים, מוצאים אצלנו גם ביגוד מתאים, אוהלים ועוד אינספור פריטי ציוד לטיולים האישיים שלהם. שלוקר לאופניים גם הוא מבוקש לגילאים הצעירים”.
הנערים הללו, שלומדים להכיר את יתרונות הרשת, יהפכו בהמשך גם למתגייסים החדשים, שימשיכו לראות בחנויות של “לחייל לטייל”, את המקום בו יסופק להם הציוד הדרוש להם, באיכות גבוהה ובעיקר במחירים ללא תחרות, וככל שמדובר בחייל קרבי יותר, כך ימצא המתגייס הטרי יותר ויותר אביזרים וציוד שיקלו עליו את החיים בצבא.
“ככל שהרשת הופכת מוכרת ופופולארית יותר”, אומר מור יוסף, “אנחנו מתחילים לספק ציוד ואביזרים גם לדור ההורים, אלה שבהתחלה הגיעו עם הילדים כדי לקנות, אבל גם הם חובבי טיולים בארץ ובעולם, אנשים בגילאי 50 ועד 80, שמוצאים אצלנו את הציוד הדרוש להם לטיולים”.
אם נחזור לחיילים, אתם בעצם מספקים להם ציוד מאוד חיוני, שלא ניתן על ידי הצבא.
“למרבה הצער, הצבא מספק למתגייסים הטריים ציוד מאוד בסיסי ולא יותר. ציוד שאינו מספק נוחיות יתרה, במיוחד בחילות הקרביים. אני אתן רק כמה דוגמאות לפריטים שהחיילים ממש זקוקים להם והם מוצאים אותם אצלנו: תחתוני בוקסר למניעת שפשפות, גרבי כותנה עם ריפוד שמונע זיעה, חולצות תרמיות לשמירת חום הגוף, שהן גם נדיפות זיעה, מדרסים שבולמים זעזועים ואפילו ציוד כמו תפסן מחסניות וכל מה שדרוש לפק”ל כיס. בסך הכל יש לנו כ-200 פריטי ציוד ואביזרים לחיילים. למעשה, הפכנו לתחנה הראשונה של המתגייסים הצעירים, עוד לפני שהם מגיעים לבקו”ם. הוצאנו דף מיוחד למתגייס, בו אנחנו מפרטים מה הציוד שהוא עתיד לקבל בבקו”ם וליד מופיעה רשימת ההשלמות הנחוצה לו, אותה ניתן להשיג אצלנו. זה מיועד גם לבנים וגם לבנות”.
ואחרי השחרור הצעירים הללו שוב חוזרים אליכם, הפעם כדי להצטייד לקראת הטרקים המסורתיים ברחבי העולם.
“זה נכון. הפכנו לרשת שחובה לבקר בה לפני הטיול הגדול בחו”ל על מנת להצטייד בכל מה שטיול כזה דורש. כל התרמילים, המוצ’ילות, מעילי גשם, אולרים, מגבות, כילות, נעליים, כל הציוד התרמי, נרתיקים לשמירת כסף, בסך הכל כאלפיים פריטים שמתאימים לכל סוגי היעדים. אנחנו מספקים גם יעוץ מקצועי ובקרוב יהיו גם ספרים ומפות ואפילו הרצאות חינמיות על יעדים ברחבי העולם”.
יש לך הסבר למהפיכת המחירים שהנהגתם ואיך אתם מצליחים למכור במחירים כל כך נמוכים ועדיין להרוויח ולגדול כרשת?
“כבר מתחילת הדרך, כשפתחנו את הרשת, הגענו למסקנה שאין הצדקה לרמת המחירים הגבוהה המקובלת ברשתות המתחרות. כמו רמי לוי וכמו קופיקס, החלטנו שגם אנחנו נמכור במחירים הרבה יותר זולים בעשרות אחוזים. כך גם נגדיל את נפח המכירות וגם נוכל להרוויח וזה עובד. רק לשם דוגמא - סט מזוודות של סוויס בשלושה גדלים נמכר אצלנו ב-499 שקלים במקום 1,500 אצל המתחרים. סט תרמי של מכנסיים וחולצה עולה 79 שקלים במקום 400. תרמיל מקצועי במחיר 500 שקלים אפשר למצוא רק אצלנו. הציוד כאן הוא בשליש מחיר. מטיילים מוציאים אצלנו סכום סביר, במקום לפשוט את הרגל כבר לפני הטיול. המדיניות שלנו היא להציף את השוק בציוד במחיר נמוך לעומת האחרים ובמקביל לשמור על איכות גבוהה של הציוד”.
אתם כבר מונים ארבעה סניפים ובקרוב ייפתח החמישי, לאן אתם רוצים להגיע?
“התכנית היא להפוך לרשת שתהיה פרושה בכל הארץ עם כוונה להגיע לכעשרים סניפים. יש לנו מוטיבציה של מטפסים בהימאליה ואנחנו יודעים שעם ישראל ימשיך להתגייס לצבא ולא יפסיק לטייל”.
לאתר החברה לחץ כאן
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg