
קידום בגוגל: בואו נדבר על העסקים הקטנים
כיצד עסק קטן ייהנה גם הוא מפירות הרשת ויימצא את צינורות השיווק הנכונים שיביאו לו לידים? לפני שניכנס לכל הפרטים קצת נתונים יבשים כדי לקבל תמונה כוללת של תחום הקידום בכלל
מתוך התקציבים הללו אותם בתי עסק קטנים צריכים לחשב היטב את גובה הסכום שהם מוציאים על פרסום ושיווק. מהלך לא פשוט. לכן הסכומים הללו הם נמוכים כי אותם עסקים לא יכולים להרשות לעצמם יותר.

אילו אפשרויות נשארו לקדם את העסק בסכום קצוב?
במהלך השנים האחרונות הבינו העסקים הקטנים כי תחום האינטרנט רק הולך ומתקדם והם צריכים להיות חלק בלתי נפרד מהפלטפורמה הזו, אבל שוב עמדה בפניהם הדילמה כי מדובר בתקציבי מרקיעי שחקים שלא תמיד מאפשרים להם לעמוד בהם. היום אין דרך לברוח מזה רוב הלקוחות מעל ל 85% מחפשים עסקים או שירות מסוים דרך גוגל. כדי שגם בעלי העסקים הקטנים יוכלו להשתלב ברשת האינטרנט ולהיות חלק נכבד מאד מהליך שיווקי ופרסומי ניתן לעשות זאת בשני דרכים :
קידום אורגני– מיועד בעיקר לראיה עתידית כלומר לטווח הארוך, מדובר על מספר חודשים. אבל לרוב התוצאות מגיעות קצת יותר מאוחר. אז מה טוב בקידום האורגני? שהוא נשאר לאורך שנים ואפקטיבי יותר ובמילים פשוטות רווחי. אבל בשביל שזה אכן יהיה רווחי ומוצדק כאן חברת קידום צריכה להיות מעורבת, כיום יש המון חברות קידום המציעות מגוון הטבות ושירותים שונים , בחירה מושכלת בחברת קידום מקצועית יכולה להניב תוצאות- והכל מוכח בשטח.

קידום ממומן– אופציה נוספת שהיא טובה , ומדובר בקידום מהיר, מה שנקרא זבנג וגמרנו, יחד עם זאת קידום ממומן דורש קצת יותר משאבים אבל נותן בוסט רציני לעסק. קידום מסוג זה מיועד לפרק זמן קצר, ומיועד למי שרוצה להזניק את העסק במהירות (אם זה קידום מוצר חדש, חיסול מלאי , הטבה ייחודית רק לתקופת חגים ועוד).
קידום אורגני או קידום מממומן אין זה משנה במה בוחרים- מה שחשוב זה במי בוחרים. איזו חברת קידום תספק תוצאות בפרק זמן סביר ותעלה את העסק לרמה הבאה מבחינת לידים ולקוחות פוטנציאלים.
הקידום רווחי?- בעל העסק יגיד.
העסקים הקטנים כיום במשך רק הולכים וגדלים, אנו רואים כמעט בכל מקום שנפתח עסק כזה או אחר. לכל בית עסק יש את ההגדרות שלו, והתחומים שלו וכן גם פרסום בגוגל צריך להתאים לו , לאופי ולרווחים שלו. חברת קידום מקצועית צריכה לקחת לעצמה ראיה מרחבית גדולה ולבחון את העסק, אם למשל עסק מרוויח מאות אלפי שקלים בחודש הוא צריך בערך 10 לקוחות , אבל אם עסק שהוא מרוויח קצת פחות הוא יצטרך לגייס לקוחות בסדר גודל רב יותר - לכן יש לשים לב לכך ולראות איזה פרסום אכן יגביר את תנועת הלקוחות. האם זה רווחי? בסופו של חודש יאמר זאת בעל העסק.
ולכן אם מסכמים את הדברים - עולם הקידום בגוגל לא יעזוב בקרוב, ובשביל שהעסקים הקטנים יתפרנסו בכבוד חשוב למצוא את האלטרנטיבה הפרסומית הטובה ביותר- כך חברת קידום תסייע ותוביל את העסק במעלה גוגל.
אהבתם את המאמר? נשמח לקבל לייק בעמוד הפייסבוק שלנו - פייסבוק קידום ישיר
מעוניינים ללמוד על שיטות נוספות לקידום אתרכם? באתר קידום ישיר תוכלו למצוא את כל האפשריות המודרניות והמצליחות ביותר לקידום.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg