
מהם הכלים של Google Analytics ?
יש ל - Google Analytics מגוון רחב של כלים למדידת תנועה, מעורבות גולשים, פעילות מדיה חברתית ועוד
כל מי שעוסק בתחום קידום אתרים יודע כי Google Analytics הוא הכלי החינמי האולטימטיבי למדידת ביצועי האתר. אבל האם אתה יודע לנצל ולקבל את המרב מכלי זה? השימוש בתכונות הבסיסיות כדי לאמוד את התנועה הוא בהחלט שימושי, אבל Google Analytics מציע גם שפע של נתונים מתקדמים המספקים תובנות מפתח במדידת ההצלחה של האתר שלך. בנוסף לנתונים אודות תנועה ויתר הדוחות, Google Analytics מספק מידע מועיל נוסף למנהל האתר. ערכים מתקדמים יכולים לספק מידע אודות פילוחי אוכלוסיה המבקרים באתר, מאילו ערוצים שיווק במדיה חברתית מוביל תנועה, כמה זמן המבקרים נשארים בדפי האתר ועוד. בסופו של דבר, נתונים אלה חושפים את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלך וכיצד הם מתורגמים לעמוד ביעדי האתר שלך.

מיקום הקהל
הנתון של מיקום הקהל מאפשר לך למקד את השיווק שלך ביעילות רבה יותר על ידי קביעת האזורים הגיאוגרפיים שאליהם אתה מגיע. הבנת המיקום ממנה מגיעה התנועה לאתר שלך תעזור לך לקבוע אם אתה מגיע לקהל היעד שלך, כמו גם לגלות קהלים חדשים. זה בתורו מאפשר לך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלך בהתאם, חוסך לך זמן וכסף.
מעורבות קהל
הנתון מעורבות הקהל מספק לך תובנות לגבי משך הזמן שמבקר נשאר בדף אינטרנט מסוים לפני מעבר לדף אחר. בעיקרו של דבר, ערך זה יאפשר לך לראות כמה זמן מבקר שוהה בכל דף ובכמה דפים הם מבקרים. בעזרת מידע זה, תוכל למדוד באיזו מידה אתה זוכה לתשומת הלב של הקהל שלך ולאחר מכן לבצע את השינויים הדרושים.
התייחסות למכשירים ניידים
עם כניסתם של הטלפונים החכמים החיפושים באינטרנט כמעט הוכפלו בשנים 2012-2013, יצירת אתר אינטרנט מותאם לנייד ומדידת התנהגות התנועה שלה חייבים למקסם את ההזדמנויות שלך. מדד זה יחשוף את ההשפעה של שוק הסלולארי על התנועה באתר האינטרנט שלך וישמש כאינדיקציה לגבי חוויית הלקוח באתר .
מקורות תנועה
ערכי מקור התנועה מציינים כיצד אנשים מוצאים את האתר שלך. לאנשים יש את היכולת להגיע לאתר שלך באמצעות קישורים ישירים, מדיה חברתית, הפניות וחיפושים אורגניים, ערך זה יעזור לך לקבוע את נקודות החוזק שלך, כמו גם מה השדות שאתה יכול לנצל עוד יותר כדי להגדיל את התנועה לדף האינטרנט שלך.
תעבורת מדיה חברתית
בד בבד עם מדדי מקור התנועה, ערכי התנועה של מדיה חברתית יספקו לך דיווח מתקדם יותר על תנועה הקשורה ישירות למאמצי השיווק של המדיה החברתית שלך. בעזרת מידע זה, תוכל לאמוד עד כמה אתה מקדם את דף האינטרנט שלך באמצעות Twitter, Facebook, Google+, ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות.
ניתוח מגמות תוכן האתר
ניתוח מגמות תוכן האתר מאפשרות לך למדוד את הביצועים מכל דפי האינטרנט שלך על פני פרק זמן מסוים, ולהציג מגמות ספציפיות בתוכן האתר שלך. השלמת השוואה שנתית יגלה מגמות במהלך עונות מסוימות, סביב אירועים שנתיים או עם הודעות ספציפיות וקידומי מכירות. מידע זה יעזור לך להגדיל את התנועה באתר שלך על ידי ציון סוג התוכן שיש לפרסם בזמנים שונים.
שיעורי יציאה מדף כניסה
נטישות. מתרחשות כאשר מישהו מנווט לדף ולאחר מכן מיד עוזב את הדף. שיעורי נטישה מדף כניסה לדף הנחיתה מציינים את ההצלחה או הכישלון של דפים בודדים, ומספקים לך הזדמנות להצביע על אזורים באתר שלך שזקוקים לשיפור. אם לדף יש שיעור יציאה גבוה מדף הכניסה, עליך להעריך מחדש את תוכן הדף.
חיפוש באתר
הערך של החיפוש באתר, מודד את כוונת המבקרים באתר שלך. המדידה מתבצעת על ידי הערכה כמה מביקורי האתר שלך כללו פעילות חיפוש. ערך זה מלמד אם באתר שלך חסר מידע מפתח שהקהל שלך מחפש.
אירועים
מדד האירועים מסייע לקבוע פעילויות בדף על ידי הצגת פעילות ממשתמשים המבקרים בדף. באופן ספציפי, מדד זה יספק לך הבנה רבה יותר לגבי מעורבות הגולשים באתר, לעזור לך לבדוק את המיקום הטוב ביותר של החיפוש, ובסופו של דבר, לעזור לך להניב המרות גבוהות יותר.
לסיכום ישנם כלים רבים המספקים את אותה הבקרה ובתשלום היתרון של כלי זה הוא מבית היוצר של Google ויש חשיבות רבה גם לזה ב בגוגל.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg