5 המצרכים למתכון של חווית חיפוש

ברור כי Google ומנועי החיפוש האחרים יודעים מה מעניין את הגולש, מבחינת אורך מאמר, מבנה תוכן ועוד. לכן הם עדכנו את האלגוריתמים שלהם כדי להסביר את כל האלמנטים האלה של חוויית משתמש, כשהם מציינים את מיטב האתרים והתכנים הטובים ביותר. אז, העולם נכנס לעידן של אופטימיזציה של חוויית החיפוש

בשיתוף ברק רום | 17/08/2017 14:54
תגיות:

ייחודיות

האלמנט האנושי הוא החלק החשוב ביותר של כל אסטרטגיית קידום אתרים. אתה מנסה לגרום לאנשים ללחוץ, לקרוא, לשתף או לקנות, ואת הדרך היחידה להשיג את המטרה היא להיכנס לתוך הראש שלהם ולחשוף את הטעם הייחודי שלהם. לפיכך, כל התוכן שלך וחוויית המשתמש והעיצובים צריכים לשקף את החוויה שאתה רוצה שאנשים יחוו בכל פעם שהם באים באינטראקציה עם האתר שלך. בדיוק כמו בתחום המזון מסעדות חדשות צצות חדשו לבקרים, מה הייחוד שלך מה יגרום לאנשים להחליט להיכנס למסעדה זו ולא לשנייה. מגמות שיווק משנות במהירות מסחררת. הדרך היחידה להישאר לפניהם היא להתמקד בחוויית הלקוח. הנה מספר עצות שאתה יכול בעזרתן  לבשל את המתכון המנצח לאופטימיזציה של חוויית החיפוש והמשתמש.

שירותי קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש
שירותי קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש

לדעת מי אתה מבשל

חלק ממה שעושות חברות קידום אתרים seo הוא דגש על הדברים הבאים שגם אתה צריך לנהוג בהם. למשל, שים לב לנתוני המשתמש שלך, ותדע לאיזה כיוון להיכנס, מה הצרכנים רוצים ממך? באילו מונחי חיפוש הם משתמשים ומתארים את מה שהם מחפשים? כיצד הם מקיימים אינטראקציה עם סרטונים, וצורות תוכן אחרות? אילו תכונות אתר הן הפופולאריות ביותר? השתמש בסקרים כדי להגיע אל מה שהמשתמשים שלך רוצים. ישנן שיטות שונות לאיסוף נתונים אלה, כולל קבוצות מיקוד, סקרים בדוא”ל, מוקדים טלפוניים, נציגים בתחום וקמעונאים. חלץ נתונים איכותיים מהקהל היעד שלך שיגיד לך את הלמה ויעזור לך לעצב את האתר שלך ואת חוויות השיווק סביב מסע הלקוח האידיאלי. התחל פשוט עם סקרים באתר. אתה תהיה מופתע לטובה עם כמות תובנה שאתה תקבל מן המבקרים שלך. לדוגמה, תיבת דו-שיח פשוטה יכולה לשאול, באילו נושאים היית מעוניין שאכתוב להבא?” לאחר מכן הוסף לבלוג שלך פוסטים, קטעי וידאו, ומאמרים סביב רצונות המשתמשים שלך.

אוכל טעים ומגרה חושים

מנועי חיפוש יתגמלו חברות הנוהגות לפרסם תוכן כתוב היטב. בלוג עם הודעות ומאמרים צריך להיכתב ולהיקרא באופן טבעי וזורם וזאת כדי להגדיל את מעורבות הקהל. וודא שאתה מעריך עד כמה התוכן שלך קריא ומובן. המונחים עבור חיפושים קוליים, כולל מילות מפתח זנב ארוך יכולים להגדיל את הדירוג שלך. נסה לחשוב כפי שהגולש הפוטנציאלי שלך חושב, מהן השאלות הבוערות שלהם? איזו עצה אחת מיוחדת שאתה תיתן תשנה את חייהם? בנה את הפוסטים שלך כך שיהיה קל לקרוא אותם. בשלב HTML בנה את המאמר עם כותרות וכותרות משנה H2 ו-H3  וטקסט מודגש. הוסף מדיה עשירה כדי לשפר את הכתיבה. תמונות, קטעי וידאו, טבלאות, גורמי אמון נוספים יהפכו את הפוסטים שלך ויוסיפו רמה של אמינות לחוויה.

אל תפחד להגיב ולהוסיף רגשות תוכן שגורם לאנשים להרגיש משהו בין אם זו הפתעה, יראת כבוד או כעס יש סיכוי גבוה יותר להפוך את הפוסט לויראלי. אבל דאג לתמוך ברגשות אלה עם עובדות ועצות לפעולה.

לגרום להם לחזור

למוניטין ישנה השפעה רבה על הדירוג שלך. כתוב מאמרים המציגים את המומחיות שלך, ועקוב אחר הניתוחים שלך כדי לראות אילו מאמרים נצפים ביותר. לאחר מכן, צור תוכן דומה לחשיפה נוספת. הרוב המכריע של המאמרים ברמה הגבוהה ביותר בתחום קידום אתרים אורגני ב- Google הם יותר מ - 1,000 מילים. אנשים משתוקקים לתובנות אמיתיות. אמירות דעתניות ובעלות קול ברור תעלנה את הפרופיל שלך יותר. עיבוי נקודות הכאב של הקהל שלך לתוך פוסט אחד מקיף יהיה מוערך, וזה ישמור אותם באתר שלך יותר. ותוכן ארוך יותר נוטה להיות משותף לעתים קרובות יותר מאשר מידע קצר של מידע. זה רעיון טוב לבסס את ההודעות שלך סביב המומחיות, סמכותיות ואמינות. הצג את המומחיות שלך עם כתיבה ברמה גבוהה, הוכח את הסמכות שלך עם מקרים או עדויות, וודא את האמינות שלך על ידי ציטוט מחקרם רק ממקורות מכובדים. הקוראים יחפשו את התוכן שלך כאשר תהפוך לסמכות מוכרת.

שימוש במרכיבים ייחודיים

היה זמן שבו מהנדסי SEO יכול לפתח דפים סביב מילות מפתח ראשוני ומשני בלבד. כעת עליך להסביר טווח רחב יותר של מונחים שאנשים עשויים להשתמש בהם כדי למצוא את התוכן או האתר שלך. שוב, אתה צריך להיכנס למוחם של הגולשים. אילו משפטים הם עשויים להשתמש אם הם רוצים מידע על הלוואות לדוגמא, שיווק תוכן, ירידה במשקל, או מה השירותים שאתה מציע? ברגע שיש לך רשימה מקיפה, קל יותר לכתוב את המאמרים שלך. ברור כי הכתיבה לא צריך להיות מאולצת. אבל אם אתה בוחר את מילות המפתח הנכונות, הן צריכות להשתלב באופן טבעי בתוך המאמר שלך.

לנקות את מזיקים מן המטבח

כאמור, אופטימיזציה של חוויית חיפוש כוללת דברים כמו מהירות האתר, התאמה לטלפונים חכמים וכדומה. המשתמשים צריכים לראות נתיב ניווט לוגי בין דף הבית לבין דפי המשנה. זה מקשה על האלגוריתמים לסווג את האתר והתוכן. ברור כי מבנה הדף יכול להקל על מנועי החיפוש לסווג חלקים שונים של האתר שלך. עיין בדפים הנוכחיים שלך, והסר תוכן כפול או תוכן דל. מאמר קצר שאומר מעט אבל הוא מלא במילות מפתח לא עושה לך שרות טוב. ערוך גם מאמרים ישנים עם שגיאות איות ופיסוק לא נכון. שגיאות כתיב נראות לא מקצועיות בעיני הקהל שלך, והן נקראות כמו דואר זבל על ידי הרובוטים של Google.

קידום אתרים איננו דומה להכנת כריך עם שוקולד. מדובר בהכנה רבה ומדוקדקת כדי להגיע למוצר המושלם.

המאמר בחסות seo-google.co.il

לשאלות פשוט תשאירו טל או מיל באתר הבית, בקישור

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים