שלושה טיפים לניקיון משרדים איכותי

אנחנו יכולים לנהל את העסק, לשווק אותו, למכור מוצרים ושירותים, לשוחח עם לקוחות ואולי לגייס כמה משקיעים ושותפים פוטנציאליים. אז איך עושים את זה ובכל זאת שומרים על משרד נקי, ואיך ניקיון משרדים יכול להפוך למשימה פשוטה מאוד?

בשיתוף ברק רום | 20/08/2017 22:10
תגיות:

1 - מזמינים חברת ניקיון

אין מנוס. משרד נקי ומטופח הוא פרויקט יומיומי ואתגר בלתי נגמר, ולכן רצוי להשאיר אותו בידי המומחים. חברת ניקיון מקצועית ומנוסה תעמיד לרשותכם צוות מהשורה הראשונה והוא זה שיבטיח לכם תוצאה מדויקת מדי יום. אתם אלה שקובעים את החוקים, כמובן. אם תעדיפו ניקיון משרדים מדי בוקר וערב, אם תגדירו כמה זמן עומד לרשות הצוות או אם תבחרו לבצע פוליש לרצפה מדי פעם כדי ללטש אותה ולהפוך את המשרד לנקי ומזמין הרבה יותר - הבחירה שלכם. תחסכו לעצמכם את הזמן, תנו לחברה לטפל במשימה ולפנות אתכם למשימות עסקיות חשובות יותר.

 

2 - משתפים את הצוות

חברת ניקיון תטפל בניקיון השוטף של המשרד, וגם במשימות מיוחדות כמו פוליש לרצפה או ניקיון לאחר שיפוץ. עם זאת, גם העובדים יכולים ואף צריכים לשמור על הסביבה שלהם במידת האפשר. ספונג’ה ושאיבת אבק הם לא צריכים לעשות, בשביל זה אתם שוכרים חברת ניקיון, אבל שטיפת הספל לאחר הפסקת הקפה היא לא משימה בלתי אפשרית. יש בוודאי כמה נושאים בסיסיים שהעובדים יוכלו לטפל בהם בעצמם, ואין בכך רע.

3 - מנקה פרטי: האם כדאי?

לבסוף, זכרו שעל אף היתרונות שיש בוודאי למנקה פרטי, יש לו גם כמה חסרונות שכדאי להכיר. בתור התחלה, אם המנקה שלכם יוצא לחופשה או מתעורר בבוקר עם חום גבוה, אתם נשארים ללא פתרון חלופי. חברת ניקיון משרדים פשוט תדאג לשלוח אליכם מנקה מקצועי אחר. בנוסף, חברת ניקיון גובה סכום אחיד וללא הפתעות, בעוד מנקה פרטי מחייב הוצאות נלוות לרבות הפרשות פנסיוניות, פיצויים ואפילו ימי חופשה בתשלום. כדי להימנע מכאבי הראש ומהתמודדות עם החוק, הקפידו לעבוד מסודר ולבחור בגורם מקצועי שיידע לעשות את מה שהוא אמור לעשות - לספק תוצאה מבריקה ויפה, מרשימה ומזמינה. כך תוכלו גם אתם לעשות את מה שאתם אמורים לעשות: לדאוג להצלחת העסק שלכם.

מאמר נכתב על ידי: ג.א.ש - חברת אחזקת מבנים

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''

כותרות קודמות
כותרות נוספות