פלטפורמה חדשה לבניית אתרי אינטרנט עומדת לשנות את חוקי המשחק

הפלטפורמה תאפשר לכם ניהול קל ונוח, תמיכה בהגעה לראש רשימת תוצאות החיפוש, וייעול השיווק הדיגיטלי

בשיתוף ברק רום | 20/11/2017 14:57
תגיות:

התוכן הוא המלך הבלתי מעורער גם בעידן הדיגיטלי, השאלה היא – איזו פלטפורמה שיווקית יכולה לעבוד בצורה הכי טובה? הפלטפורמה החדשה של דרוקסיט לבניית אתרי אינטרנט תאפשר לכם שימוש נוח ופשוט, תעזור לאתר שלכם להגיע לראש רשימת תוצאות החיפוש, ותייעל את שיטות השיווק הדיגיטלי ,החל מניהול עמודי פייסבוק, קידום ממומן, רימרקטינג גוגל אדוורדס, קידום אורגני בגוגל  ועד שיפור חווית הגלישה.

שני צעירים חסרי מנוח אליאב זאבי מנכ”ל דרוקסיט ואורי דוד בעל סוכנות ADLINE לשיווק בדיגיטל  – מסבירים כיצד אפשר להפוך את ניהול האתר לנוח וקל, וגם לשווק אותו בצורה אופטימאלית, תוך בחירת תמהיל השיווק המתאים ביותר.

התאמת אופן בניית אתרי אינטרנט ושיווק דיגיטלי –  לעולם דינאמי ומתחדש

"העבודה עם קוד סגור על פיו פועלת הפלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט דרוקסיט,  מונעת מהמשתמש לגרום נזק בלתי הפיך לאתר באמצעות מערכת החממה, להבדיל ממערכות קוד פתוח” מסביר אליאב ומרחיב: “כעת אנו בתהליכי שדרוג של הפיתוח החדשני שיגדיל את האוטומציה של בעל האתר ושל סוכנות הפרסום בדיגיטל. מדובר על צעד נוסף המאפשר אופטימיזציה, והתאמת דרכי השיווק למציאות הדינאמית והמשתנה. “

“עולם הדיגיטל מתחדש בכל רגע, הדבר קורה בדרך כלל בהדרגה ולא מהיום למחר. יחד עם זאת, חשוב לעקוב ולהתעדכן במידע והערוצים המייצרים חדשות בתחום, החל מפייסבוק או גוגל, רשתות חברתיות, קהילות ייעודיות ועוד ” אומר אורי ומוסיף: ” כל אלמנט שיאפשר לסוכנות הדיגיטל עבודה עצמאית ויצמצם את הצורך בתמיכה של המתכנת, יכול לחסוך במשאבים, זמן ובכסף”.

אין הזדמנות שנייה ליצירת רושם ראשוני – מתן מענה מהיר ואפקטיבי החל משלב בניית אתר האינטרנט ועד לניהול עמוד הפייסבוק

הפלטפורמה החדשה המחוברת לשרת חדש וכחלק מהיותה גם רספונסיבית, תאפשר זמני טעינה מהירים יותר, דבר שיבוא לידי ביטוי בקמפיינים בפייסבוק, פרסום בגוגל, בדפי נחיתה, וישפיע לחיוב על חווית הגלישה ועל הורדת אחוזי הנטישה.

“גוגל בוחנת מספר מדדים שונים לדירוג אתרים, וביניהם מדד המהירות. גם הגולש שנאלץ להתמודד עם עלייה במידת התחרותיות בשווקים הדיגיטליים, יכול לגלות חוסר סבלנות לכל שנייה נוספת של המתנה, וכך גם לזמן שהוא מוכן להקדיש לגלישה באתר” מסביר אורי וממשיך: “העולם דיגיטלי רווי בתוכן, מפרסמים ומתחרים. המטרה היא לשכנע תוך מספר שניות כל גולש שמבקר באתר, שכדאי לו להישאר ואף להניע אותו צעד קדימה – ליצירת קשר. פרק הזמן במובייל אף קצר מזה. הגולשים בטלפון הסלולארי ידועים עוד יותר בחוסר הסבלנות שלהם וברצון לקבל פתרון כאן ועכשיו. חשוב שהגולש יקבל מענה לכמה שאלות מרכזיות שמעניינות אותו, ברגע שהוא נכנס לאתר או לעמוד הפייסבוק שלכם:

מי אתם ? לוגו, שם וכותרות

מה אתם מציעים?  ישר ולעניין ובמיקום מרכזי בעמוד הבית או בהאדר העליון ובאודות בעמוד העסקי

למי זה מתאים ? דברו עם הגולש בשפה שלו. חשוב שהוא יבין על איזה צורך אתם נותנים לו מענה. נסו להיכנס לראשו ולחשוב כמו הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

למה השירות או המוצר מתאים דווקא לי?  הגולש הכיר אתכם, הבין מה אתם מציעים לו וקיבלת מכם פנייה ישירה. כעת עליכם להסביר, מדוע הכי נכון לו להשתמש דווקא במוצר/השירות שלכם

צעד אחד נוסף –   כדי לעבור לשלב הבא לעבר ההמרה הנכספת, חשוב שהגולש יבין בדיוק מה מצופה ממנו, בצורה מונגשת ובולטת, ללא מאמץ מיותר שיגרום לו לעזוב בשיא.

“בנוסף לשיח נכון יותר עם הגולש, המתאפשר בעזרת ניהול עצמי של בעל העסק, אופן ניהול האתר הופך כעת לקל יותר. אם בעבר אורי היה שולח לנו קודים כדי שנטמיע, כעת הוא יוכל לעשות זאת בעצמו. למעשה, חברת הפרסום יכולה מעתה לעדכן טקסט באתרים ובדפי נחיתה, לנהל תוכן גם בפיצ’רים שהיו עד כה נחלתו הבלעדית של המתכנת, ולנהל טוב יותר את האתר של הלקוח. במסגרת זו, שודרגו גם הפיצ’רים באתר, העוזרים לקידום האורגני שלו. לאחר שנבנה לכם  את האתר, תזדקקו לנו המתכנתים הרבה פחות. עדיין נעמוד לרשותכם ויחד עם זאת  – כעת יש לבעל העסק או האתר, את רוב הכלים כדי לנהל את האתר בעצמו. אפשר להגיד שאנו גם מעבירים את השרביט לסוכנות הדיגיטל ” מסכם אליאב.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''