
קידום אתרים: להיות או לא להיות
עד עכשיו, רוב המשווקים ובעלי העסקים הפועלים באינטרנט יודעים כי קידום אתרים SEO הוא גורם קריטי עבור תנועה לאתר. אם האתר והתוכן שלך אינם מותאמים כראוי, הן למשתמשים הגולשים במחשבים והן למשתמשים במכשירים ניידים, יהיה לך קשה מאוד למשוך תנועה רבה מחיפוש אורגני לאתר שלך
עם זאת, ישנם יתרונות רבים של קידום אתרים SEO מלבד תנועה מוגברת. במאמר זה אסקור את 10 היתרונות החשובים הנובעים מכך שהאתר עבר מיטוב SEO.
- המשמעות של ידום אתרים איננו רק דירוג טוב יותר, המשמעות חוויית גלישה טובה יותר
אין ספק שחוויית הגלישה היא כעת גורם דירוג משמעותי. מנועי החיפוש רוצים לראות עיצוב ידידותי לנייד, אותות גלישה טובים זמן גבוה באתר, שיעורי יציאה נמוכים מדף וכד’. שילוב נכון של תמונות וסרטונים רלוונטיים. אלמנטים אלה כולם חשובים עבור מתן חוויה נהדרת עבור המבקרים שלך גם כן. במילים אחרות, על ידי מיטוב האתר שלך עבור קידום אתרים SEO, אתה באופן אוטומטי משפר את חוויית הגלישה באתר שלך. וחוויית גלישה טובה פירושה שיעורי המרות גבוהים יותר, יותר אמון, ונאמנות למותג מוגברת.

- חיפוש אורגני מסביר את הגברת הביקורים באתר
מחקר שבוצע ב -30 אתרים שונים על מעל 310 מיליון ביקורים הראה כי החיפוש האורגני היווה רוב מכריע מכלל התנועה לאתר. בעוד שמחקרים אחרים מצביעים על כך שהמדיה החברתית הצליחה כעת לעקוף מעט את החיפוש במונחים של הפניות, אין ספק שהחיפוש נשאר מקור קריטי לתנועה עבור מרבית העסקים.
- קישורים מובילים
על פי מאמר אשר פורסם ב- Search Engine Journal, קישורים מובילים בשיעור ממוצע של 14.6% קישורים נכנסים, בהשוואה לשיעורים קרובים של 1.7% עבור קישורים יוצאים. אף על פי כי לא ניתן לאמת את המקור של נתון זה, אך זה לא יפתיע אם זה נכון. זה הגיוני כי הגולשים שמחפשים מוצרים או שירותים ספציפיים נוטים יותר לבצע רכישה מעסקים שהם מוצאים דרך החיפוש, ולא אלה המנסים למשוך אותם באמצעות אסטרטגיות שיווק.
- הדירוג בחיפוש מקומי מוביל ישירות להגדלת הביקורים והמכירות
אם אתה מנהל עסק מקומי, קידום אתרים של האתר שלך עבור החיפוש המקומי הוא קריטי לחלוטין. יותר ויותר צרכנים משתמשים בשאילתות חיפוש מקומיות כדי לזהות עסקים מקומיים ולמצוא מיקומים, שעות וכיוונים. לפי גוגל, 50% מהצרכנים שביצעו חיפוש מקומי במכשיר נייד ביקרו בחנות באותו יום. חיפושים אלו גרמו גם הם למכירות גבוהות יותר. 18% מהחיפושים בניידים מקומיים הובילו למכירה בתוך יום אחד.
- SEO מוביל אמינות מוגברת עבור המותג שלך
דירוג גבוה בתוצאות החיפוש מסמן למחפשים שאתה שחקן מפתח בתחום שלך. לעומת זאת, הדירוג בדף השני או השלישי עשוי להוביל להנחות לא רצויות, למשל שאתה עסק חדש, שאתה לא מוכר או שאתה לא מעוניין להשקיע את התקציב כדי להגביר את הדירוג.
- קידום אתרים הינו הפרמטר החשוב ביותר לקידום אתרים
מדיה חברתית ושיווק בדוא”ל הן ערוצים יעילים במיוחד ליצירת הפניות, אך הן דורשות מידה מסוימת של מאמץ מתמשך. כדי להישאר בראש של הלקוחות שלך והלקוחות הפוטנציאליים, אתה צריך ללא הרף לדחוף החוצה תוכן חדש לרשימה שלך. עם זאת, לאחר שהדף עבר מיטוב SEO, אתה יכול להירגע, ולתת לו לטפס בדירוג בזכות עצמו. זה, כמובן, תלוי במידה רבה בגורמים מסוימים כגון התחרותיות של מילת המפתח שאתה ממקד, ואיכות התוכן בדף, בין היתר. אבל באופן כללי, ברגע שאתה מניח את היסודות של SEO אופטימיזציה נכונה עבור כל דף נתון, רוב העבודה הקשה כבר נעשתה.
- הרוב המכריע של הצרכנים מבצע מחקר מוצרים באינטרנט לפני הקנייה
מחקרים מראים כי 81% מהקונים מבצעים מחקר מקוון ומשווים מוצרים באינטרנט לפני ביצוע רכישה מקומית. מחקר אחר מציג אחוז גבוה יותר, 94% שמבצעים סקר מקדים. השגת דירוג הדף הראשון עבור העסק שלך והמוצרים הוא קריטי אם אתה רוצה לצרכנים אשר באופן פעיל מחפשים את המוצרים שלך כדי להיות מסוגלים למצוא אותך.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg