אז כמה מאמרי קידום אתרים צריך בשביל להיראות?

נניח שעכשיו, אתה משוכנע שאתה חייב לעשות קידום אתרים אורגני. מן הסתם תרצה להוסיף דפים נוספים לאתר שלך, לעצב אותו מחדש בהתאם לכל כללי המיטוב, ולבצע אופטימיזציה למילות מפתח אידיאליות. מה עכשיו? אתה בוודאי תוהה האם הוספת חמישה מאמרים זה מספיק? ואולי עשרה? או מאה? מה נדרש ממך בימים אלה לעשות כדי להראות בתוצאות החיפוש?

בשיתוף ברק רום | 03/12/2017 17:08
תגיות:

מאמרי קדום אתרים יותר זה טוב

רוב העוסקים בתחום התוכן וקידום אתרים יסכימו באופן כללי, כי תוכן טוב יותר טוב. שים את עצמך בנעליים של מנועי החיפוש לרגע, נניח שאתה משווה שני אתרים העוסקים בתחום האינסטלציה. שניהם מוכרים את אותם פריטים. שניהם מעוצבים היטב, בהירים ומושכים. אבל לאתר הראשון רק 10 עמודים, בעוד שלאתר השני יש מאה. האתר הראשון הוא שרותי יותר, ונותן פירוט לכל חלק כמו קטרים של צינורות, אורך, רוחב ואביזרים. אבל האתר השני מעמיק יותר בפרטים כמו סוגים שונים של צנרת, היתרונות השונים של שימוש בצנרת PL, לעומת פלסטיק ואחרים. הוא מספק מידע על בעיות שכיחות ודרכי הפתרון. איזה אתר היית מחליט שהוא בעל ערך רב יותר?

להיות מקור מידע מהימן

מאמרי קידום אתרים מעניקים לאתר שלך ערך מוסף בכך שהם הופכים אותו למשאב ידע אמיתי עבור הלקוחות שלך. לא משנה באיזה תחום אתה עוסק, מאמרים מציעים דרך מצוינת לספק ערך אמיתי. ערך זה בא לידי ביטוי בשתי דרכים.

  1. מנועי החיפוש אוהבים מידע רלוונטי, וכתוצאה מכך הם יקפיצו את הדירוג שלך.
  2. בני אדם, בפועל, יושבים וקוראים את מאמרי התוכן המעולים באתר שלך, ועד מהרה אתה תתחיל להרוויח יותר קישורים נכנסים.

תוכן SEO הוא רק עוד מילה נרדפת לערך, על ידי הוספת מאמרים מחכימים, מבריקים ומעניינים לאתר שלך, אתה יכול להרחיב את התועלת שתפיק ממנו. ככל שתספק יותר מידע, כך גדל הסיכוי שתהפוך לפורטל אמיתי. בסדר, אבל כמה הרבה יותר? זה תלוי. קידום אתרים למנועי חיפוש יעיל מסתמך על מספר ערכים, והשאלה הגדולה היא עד כמה מילות המפתח שלך תחרותיות. בתחומים מסוימים צריך רק תריסר מאמרים כדי לקפוץ לראש רשימת תוצאות החיפוש. אחרים הם תחרותיים יותר באופן משמעותי, ועשויים לדרוש מאמץ מתמשך והעשרת האתר בעשרות מאמרי תוכן בכדי להשיג ערך לאורך זמן. קל יותר להגיע לדירוג העליון בביטוי מפתח כמו “עוגת קינואה בדבש ” מאשר “מאפים ועוגיות”. אבל שניהם אפשריים רק שכל אחד ידרוש את המאמץ בהתאם.

מקדם אתרים מנוסה יכול לעזור לך להתחיל מאפס ועד אשר תגיע לנקודה המתוקה בעלי מקצוע טובים יעשו את מירב המאמצים כדי לספק לך תנועה גולשים אמיתית, אבל לא כל כך תחרותי, כי אתה אף פעם לא תוכל לנצח בתוצאות את מנוע החיפוש. מונחים אלה באמצע, המכונה לפעמים “זנב ארוך,” מציעים הזדמנות מצוינת למשוך לקוחות בעלי ערך במחיר סביר. מאמרים SEO מכוונים למקום זה מתוק לייצג את הסיכוי הטוב ביותר עבור תוצאות חזקות ומתמשכות.

תתחיל עכשיו

מהי הדרך הטובה ביותר לקבוע כמה מאמרי קידום אתרים אתה צריך? לדבר ולהתייעץ עם מקדם אתרים שאתה סומך עליו מומחים של תוכן פריצת דרך היום.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''