
קידום אתרים: קבלו כמה נקודות למחשבה
חודש יולי בדרך כלל משמעותו תחילת שנת כספים חדשה עבור מכללות ואוניברסיטאות, וזה מביא איתו תוכניות שיווק חדשות ומטרות לקראת השנה החינוכית הקרובה. כיצד קידום אתרים SEO מתממשק לתוכנית השיווק בהשכלה הגבוהה?
רבים מבצעים חיפושים מקוונים כשיטה כדי לגלות אוניברסיטאות ותוכניות לימודים. עם זאת, ההשכלה הגבוהה ניצבת בפני קבוצה של אתגרים ייחודיים עבור קידום אתרים SEO. אתרי האוניברסיטה לעתים קרובות, מפולחים על ידי בתי הספר, התוכנית או המחלקה. זה יכול לתורם לתהליך SEO, לעתים קרובות ללא מפת דרכים ייחודית לעקוב אחר הארגון. בנוסף, זה לא נדיר עבור מחלקת ה- IT של האוניברסיטה, לפעמים יצירת צבר עבור שינויים טכניים זה דבר שצריך להיעשות.

בצע ביקורת קידום אתרים
לפני שתוכל לשפר את הדירוג האורגני, אתה צריך קודם כל להבין מה צריך לעשות. ביצוע מחקר SEO יעזור לך לזהות ולתעדף טקטיקות עבודה. זה חשוב במיוחד כאשר חלק מהטקטיקות כרוך טכנית באתר, ביצוע שינויים הכוללים את המחלקת הטכנית. לעתים קרובות למחלקה זו באוניברסיטה תהיה רשימה של בקשות ושינויים באתר. סריקה עמוקה תספק מידע על מגוון של גורמי דירוג SEO והם יסייעו בבדיקת מצב האתר על פי פרמטרים של קידום אתרים.
חשוב, התאמה לנייד במקום הראשון
גוגל הודיעה כי בחודשים הקרובים, תהיה חשיבות ליישום התאמת אתרים למכשירים ניידים. למעשה, פירוש הדבר שהגרסה הניידת של אתרי אינטרנט, ולא גרסה של מחשב נייח, תיחשב כגרסת ברירת המחדל של Google ליצור ולדרג את רישומי החיפוש שלה אפילו עבור משתמשי הנייחים. מעבר זה למכשיר הנייד הראשון עשויה להיות בעיה עבור אוניברסיטאות לעתים קרובות, אתרי אינטרנט מרובים ומערכות ניהול תוכן נמשכים יחד תחת תחום אחד. זה אומר לעתים קרובות כי חלק מהאתר של האוניברסיטה עשוי להיות מוכן ניידים, בעוד שאחרים אינם. זכור גם כי כלי הבדיקה הידידותי לנייד של Google פועל על בסיס דף אחר דף. אז אל תסמוך על זה רק בגלל שדף אחד של האתר של האוניברסיטה שלך הוא ידידותי לניידים, אתה צריך שכולם יהיו כאלה. כמו כן ודא שהמודעות לנייד שלך יקבלו עדיפות לאתר שלך השנה.
- בדוק את מילות המפתח שלך וכיצד אתה משלב אותן בתוכן האתר
אמנם ישנם תחומים רבים שאתר האוניברסיטה אשר עשוי להיות מחוץ לשליטתך, רוב מחלקות השיווק שולטות בתוכן של האתר. זה לא שכיח שמכללות ואוניברסיטאות ממותגות לא יכלו להתאים את מילות המפתח לחיפוש של הסטודנט הפוטנציאלי אשר ישתמש בשאילתת חיפוש. וככול שגוגל משפרת את הסמנטיקה, זה עדיין לא מושלם. עזור ל- Google ללמוד את השילוב בכל שתשלב מילות מפתח ומונחי מותג. לדוגמה, התואר שלי הוא למעשה תקשורת בין אישית מאוניברסיטת תל אביב. מה זה אומר? עם השנים הורדתי את המילה אישית מהתואר בקורות החיים שלי, כי זה מבולבל הרבה אנשים. כוונת האוניברסיטה הייתה, ככל הנראה, להפריד בין תקשורת המונים כמו עיתונאות וכדומה לבין תקשורת אחרת כמו, יחסי ציבור. אבל אם הייתי סטודנט היום המחפש תואר ביחסי ציבור, האם אני יודע להשתמש במונח תקשורת אישית? האם גוגל תדע כי התקשורת האישית ויחסי הציבור זהים? זה בדיוק המקום בו ניתוח מילות מפתח ל קידום אתרים בא לידי ביטוי. שקול את המונחים שבהם אתה משתמש בדף. גם אם תואר ממותג הוא B.A בתקשורת אישית, ניתן לכתוב תוכן המכיל מילות מפתח חשובות המגדירות את התואר, כגון תואר ראשון במדעי התקשורת האישית הוא תואר המשלב יחסי ציבור ותקשורת ציבורית. תוכניות ותארים אחרים עשויים להזדקק לבדיקת מילות מפתח קידום אתרים רגילה, שכן המינוח משתנה עם הזמן. גוגל דיווחה כי 15 אחוזים של שאילתות בשנה שעברה היו שאילתות שמעולם לא נראו קודם. זה כמעט מיליון שאילתות חדשות, ייחודיות בכל יום! שקול לעיין ולעדכן את רשימת מילות המפתח שלך מדי שנה.
המאמר נכתב על ידי SEO Google למאמרים נוספים, כנסו ל- http://seo-google.co.il/
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg