מה יכול לפגוע בדירוגים האורגניים של האתר שלי?

אנו יכולים לראות שקידום אתרים חברתיים וחיפושים אורגניים הם נקודות המגע הראשונות שהמשתמש יקיים איתם אינטראקציה. זה נוטה להשתנות בהתאם לתחום, אבל הדבר החשוב לציין כי בעוד נוכחות אורגנית מוקדמת היא חיונית, קידום אתרים עדיין מסייע עם המרות במהלך שלבים אחרים של תהליך הרכישה

בשיתוף ברק רום | 13/12/2017 19:37
תגיות:

הרחבת והעמקת התוכן

בעת יצירת תוכן, שאל את עצמך מה הקוראים עשויים לחפש עוד בשלב לפני שהם זקוקים למוצר שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר כלי בישול מנירוסטה, שאלה נפוצה עשויה להיות, האם מחבתות טפלון מזיקות לבריאות שלך? כאן, הצרכן עשוי לבצע מחקר מתוך סקרנות גרידא או שמא מחקר כזה הינו פוטנציאל לרכישה. בשני התרחישים, יצירת פוסט בבלוג בנושא זה לא רק מחנך את הגולש, אלא גם מגביר את הסבירות שהוא יכניס לתת מודע שלו את המותג שלך וכשיגיע הזמן לרכוש זה מה שהוא יזכור.

אמנם יצירת תוכן לימודי משכנע יכול להתאים בקלות למותג שלך, אך חשוב גם ליצור תוכן המתמקד בנושאים הקשורים בקירוב, אשר עוזרים להרחיב את היקף הרלוונטיות של מילת המפתח שלך. כדי להתחיל את תהליך הרעיונות שמירה על עלות בחשבון, זה יעזור לך ללמוד ביסודיות את הבלוגים של המתחרים שלך כדי לקבל תחושה לגבי הנושאים שהם מכסים.

כדאי גם להציץ לפרופיל שלהם ולקישורים שיש להם. כמו גם לראות אם הם כבשו את האינטרס של אתרים בעלי סמכות גבוהה ופרסומים.אמנם יצירת תוכן לימודי משכנע יכולה להתאים בקלות למותג שלך ודרך אגב לכל מותג, במידה ואתה מחפש פתרון מקיף יותר, יש שורה של פלטפורמות בתשלום שיכולים לעזור לך לזהות פערים בתוכן שלך.
בעוד פרסום תוכן על נושאים צפויים יעזור להגדיל את ערכת מילות המפתח שלך, הדרך הטובה ביותר להטיל את הרשת היא על ידי כיסוי נושאים הקשורים באופן קרוב או בעקיפין. חשוב שוב על דוגמה של מסחר אלקטרוני מבט כולל. על פני השטח, נראה כי יש דיסוננס בין שתי הרעיונות האלה. ההתמקדות כאן אינה על תמהיל המוצרים עצמו, אלא על הבנת הצרכנים ברמה בסיסית יותר ומיקום עצמי כ”מועיל עוד לפני שהמשתמשים נכנסו לשלב הגילוי.

יש המשתמשים בדף זה כדי למשוך לקוחות למסעדה שלהם, או לחנות אך נניח שזה לא המקרה. בעת פיתוח תוכן קשור באופן קרוב או עקיף, התחל ביצירת משתמש שיכול לעזור לך להציג את אורח החיים, ההתנהגות והצרכים של הצרכנים שלך.

השגת קטעי טקסט מוצגים

כיתרון נוסף, יצירת בלוג תגדיל את הסיכויים שהתוכן שלך יופיע בקטעי טקסט ותגובות מהירות. היתרונות של קטעי טקסט נבחרים הם שגם אם הדף שלך אינו מדורג במקום הראשון, הוא עדיין יכול להופיע מעל לתוצאות חיפוש אחרות. בעוד שקטעים עשירים רבים תלויים בסימון נתונים מובנה, קטעי טקסט מובלטים נשלחים באופן אורגני מתוכן בדף שלך, מה שמקטין את הצורך לפקח באופן קבוע על ביצוע הסימון שלך. גוגל עדיין לא שחררה הנחיות רשמיות לקבלת קטעי טקסט, אך ישנם מספר מחקרים המתארים כיצד לשפר את הסיכויים שהדפים שלך יופיעו ולספק טיפים ספציפיים לתחום זה.

לכל הפחות, הדף שלך צריך להתמקד בשאילתת יעד זו תהיה מילת המפתח שעבורה ברצונך שהקטע יופיע. בקיצור, יצירת תוכן, במיוחד בלוגים, הוא קריטי אם אתה רוצה להרחיב את נוכחות המותג שלך. בתור יתרון נוסף, זרם של תוכן טרי מחייב את Google לסרוק את האתר שלך לאינדקס באופן קבוע, ותוכן חדש הוא שיקול כאשר Google מדרגת את הדף שלך בתוצאות החיפוש. יתר על כן, אם האתר שלך חסר תוכן בדף עקב מטרות אסתטיות, בלוג היא דרך מצוינת להגדיל את הצעות התוכן שלך ולמקד שאילתות ספציפיות.

המאמר נכתב על ידי SEO Google חברת קידום אתרים במנועי חיפוש.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''