"MYWORLD": ככה קונים היום

פעם כשהיינו צריכים פריט כלשהו, היינו נדרשים להגיע לכיכר השוק המרכזית של העיר עם פריט משלנו, לחפש את המוצר שאותו אנחנו מעוניינים אצל בעל העסק ותמורת הפריט שבידינו - היינו מקבלים מוצר כלשהו. ככה פעם היו עושים קניות, היום יש לנו את אפליקציית MYWORLD

בשיתוף ברק רום | 17/12/2017 19:10
תגיות: MYWORLD,אפליקציות,מיזם,סושיאל מדיה,סטארט אפ,סטארט אפים,קניונים,קניות ברשת,רשתות חברתיות

בעלי עסקים היום נמצאים בבעיה גדולה. על מנת לשווק את מרכולתם בפני קהל לקוחותיהם, הם נדרשים לשלם כסף, והרבה. מכיוון שפרסום עולה להם הרבה כסף, ברוב המקרים הם ימנעו מלעשות צעד כלשהו בנושא בגלל העלות הכספית הגבוהה ולשם כך הם זקוקים לפתרון חדש, מה גם שבפרסום כלשהו, הם אינם יכולים לפרסם את כל המלאי שלהם אלא רק פריטים נבחרים ובכך הם מפסידים לקוחות בקהילה שאולי מעוניינים בסחורה שלהם.

מצד שני, הלקוחות בימינו אינם יודעים ברוב המקרים היכן ניתן למצוא מוצר ספציפי שהם מעוניינים בו, האם ישנם מוצרים דומים היכולים גם כן לשרת אותם, היכן נמצא המוצר הזול ביותר, הקרוב ביותר, הנגיש ביותר או האם בכלל המוצר נמצא במלאי. אחת הבעיות הגדולות ביותר שקיימות היום ללקוחות הוא שהם אינם יודעים מה יש לבתי העסק בסביבתם להציע לכם בכלל, האם ישנם מוצרים שהם חושבים עליהם, אם הם קיימים בכלל ואיזה מוצר ישרת אותם הכי טוב, ומכיוון שאנו חיים במדינה קטנה, הם אינם מודעים בכלל לנושא של קטגוריות מוצרים שקיימות בעולם אך אינן מגיעות לישראל כלל וכלל, לדוגמא: תחשבו על פרינגלס, החטיף, בארץ קיימים מספר מצומצם ביותר של חטיפים, אך בעולם כולו יש עשרות רבות של טעמים שונים ומשונים ואנחנו שואלים איפה ניתן למצוא אותם בארץ, ובאילו טעמים והאם בכלל הוא נמצא במלאי.
לשם כך אנו מאמינים ש: “THE WORLD NEED’S MYWORLD.”
אנו מציגים לפניכם את “MYWORLD”.

קרדיט: דניאל מנזלה
קרדיט: דניאל מנזלה

אפליקציית “MYWORLD” הוקמה בשנה האחרונה בדיוק לשם המטרה הזו: מניעת הבלבול, הפזילה האינסופית וכיתות הרגליים בין עשרות חנויות שונות מבלי לדעת מראש מה נמצא בכל חנות וחנות. הרעיון המהפכני שעומד מאחורי האפליקציה הוא פשוט למדי: במקום לעבור אתר אתר על מנת לחפש חולצה לבנה מכופתרת למשל, או נעל במידה מסויימת עם דוגמא ספציפית. ניכנס לאפליקציה ונכניס לשורת החיפוש את כל מה שאנחנו מחפשים. לאחר הלחיצה על החיפוש, נקבל את התוצאות מכל הרשתות הגדולות וגם מהחנויות הקטנות לפי רמת הקירבה שלהם אלינו (מובנה GPS).

אם אתם שואלים את עצמכם, איך זה יכול להיות שיתקבלו תוצאות גם מהחנויות הקטנות? בדיוק בכדי לשפוך אור על הנושא הזה, שוחחנו עם מנזלה, יזם האפליקציה.
לטענתו: “את המידע מהרשתות הגדולות והבינוניות נמשוך ישירות מהמערכת הממוחשבת שלהם וזו פחות בעיה מבחינתנו, לגבי החנויות הקטנות שברוב רובם של המקרים, אין אתר אינטרנט או מערכת מלאי ממוחשבת, הפתרון הוא פשוט לגמרי, הבעלים של החנות באופן ידני יעלו את כל המלאי שלהם דרך האפליקציה, כולל גדלים, צבעים, כמויות וכדומה וכך הם יוכלו למעשה להופיע באפליקציה כשווים מול שווים, ישירות מול הרשתות הגדולות והבינוניות. כך נוכל לעודד את בעלי העסקים הקטנים להופיע אצלנו באפליקציה, ולהציג ללקוחות פוטנציאליים שלא שמעו עליהם קודם לכן את מרכולתם ולעזור להם להגיע לתודעה של קונים פוטנציאליים רבים שסביר להניח שרובם מעולם לא שמעו או חשבו להיכנס אליהם לחנות לפני כן.”

קרדיט: Shutterstock
קרדיט: Shutterstock

איך נולד הרעיון לאפליקציה המהפכנית הזו?
מנזלה מסביר: “האמת היא שהסיפור מאחורי האפליקציה הוא דיי מצחיק מצד אחד, ודיי עצוב מצד שני. אני גר באזור המרכז ויום אחד כמו כל יום, חיפשתי קצפת חלבית, ופשוט לא ידעתי אפילו איפה להתחיל לחפש אותה. אחרי סיבובים ארוכים ומייגעים ברחבי העיר, בכל מקום היו רק קצפות פרווה, כולל בעיר הסמוכה, הסתבר לי שממש מתחת לאף שלי, לבית שלי, בחנות שלא העלתי על דעתי אפילו להיכנס אליה, היה את המוצר המיוחל שחיפשתי בקדחתנות. בעקבות כך, התחלתי לבדוק באינטרנט האם ישנה מנוע חיפוש כלשהו שיכול לתת את כל המידע שאתה צריך, בכל מקום שאתה נמצא. מנוע חיפוש שיכול לגרום לך להרגיש כמו מקומי ולא כמו תייר אבוד בעיר זרה.”

לאחרונה נבחרה האפליקציה של “MYWORLD” כאחת מההבטחות הסטארט אפ ניישן לשנת 2018. בימים אלה ממש נערך פיילוט וכרגע ממתינים לפידבקים שיגיעו מקבוצות הניסוי השונות. ולנו רק נותר להיעזר בסבלנות ולחכות להשתמש באפליקציה המהפכנית שהולכת לשנות את תרבות הקנייה שלנו ולהביא אותנו לתובנות חדשות לגבי קנייה במאה ה-21.

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר שלהם:

 http://myworldtng.com/

הכתבה בשיתוף המרכז הישראלי לעידוד עסקים ברשת:  http://israelweb.org.il

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''