מהם השלבים למיטוב אתר האינטרנט שלך?

תהליך המיטוב אינו פעולה חד פעמית, אלא תהליך מתמשך הדורש תחזוקה שוטפת, כוונון, בדיקה וניטור מתמשכים. מאמר זה יעסוק ברשימה הבאה המתארת תהליך רחב של ארבעה שלבים לקידום אתרים למנועי חיפוש. השתמש בה כרשימת בדיקה ופעל על פיה

בשיתוף ברק רום | 19/12/2017 21:26
תגיות:

ניתוח עסקי של שוק היעד

ניתוח אתר, ניתוח מטא קבוצות, מילות מפתח, טקסט גלוי וניתוח הקוד על מנת לקבוע עד כמה האתר ממוטב עבור מנועי החיפוש. לדוגמה, איזה קוד ובאיזה כמות יש לך בדף לעומת טקסט? ניתוח תחרותי בחינת מילות מפתח בתוכן ודירוג במצב הנוכחי של אתרי אינטרנט תחרותיים כדי לקבוע אסטרטגיה יעילה לקידום אתרים במנועי חיפוש. כדי להתחיל בתהליך זה בחר את חמשת התוצאות המובילות בתוצאות הרישום של Google. החלטה ראשונית על מילת מפתח. פיתוח רשימה מועדפת של ביטויי חיפוש ממוקדים הקשורים לקהל הלקוחות ולפלח השוק שלך. ראשית עלייך לשאול את עצמך מה היית מקליד במנוע החיפוש כדי למצוא את אתר האינטרנט של העסק שלך?

קידום אתרים - חברת קידום מקצועית
קידום אתרים - חברת קידום מקצועית

מחקר מילות מפתח ופיתוח

ניתוח מילות מפתח. מתוך מינוי נוסף לזהות רשימה ממוקדת של מילות מפתח וביטויים. סקור רשימות תחרותיות ומקורות רלוונטיים נוספים בתחום בו אתה עוסק. השתמש ברשימה הראשונית שלך כדי לקבוע מספר בעל קנה מידה של שאילתות מנוע החיפוש האחרונות וכמה אתרי אינטרנט מתחרים על כל מילת מפתח. סדר עדיפויות של מילות מפתח וביטויים ואיות שגוי. אם הגולשים בדרך כלל משתמשים באיות שגוי של מילת מפתח, עליך לזהות אותה ולהשתמש בה למרות שהיא שגויה. לידיעתך, Google תנסה לתקן את המונח בעת החיפוש, לכן השתמש בו בזהירות. הערכת דירוג הבסיס. אתה צריך להבין מה מיקומך כעת על מנת להעריך במדויק את הדירוגים העתידיים שלך. שמור את הנתונים בגיליון Excel פשוט לפני שתתחיל את התהליך. בדוק את המיקום על בסיס שבועי. אם זו טרחה רבה מבחינתך ויותר נוח לך, בדוק זאת כל 30 עד 45 ימים. אתה החלט אמור לראות שיפור בתנועה לאתר. מטרות ויעדים. הגדר מראש את היעדים שלך, כך שתוכל באמת למדוד את החזר ה- ROI שלך מכל פעולה שאתה מבצע. התחל פשוט, אבל אל תדלג על שלב זה. אם לדוגמה, החלטת להגדיל את התנועה באתר מנקודת ההתחלה הנוכחית של 100 מבקרים ביום ל -200 מבקרים במהלך 30 הימים הבאים. לחלופין, ייתכן שתרצה לשפר את שיעור ההמרות הנוכחי מאחוז אחד לשניים בפרק זמן מסוים. עליך לבצע חיפושים בדפים ספציפיים שיכולים לשפר מוצרים, שירותים ומכירות עסקיות.

אופטימיזציה של תוכן והצגתו

צור כותרות לדפים. תתי כותרות המבוססות על מילות מפתח עוזרות לקבוע את נושא הדף ואת מטרת התוכן עבור מילות המפתח שלך. צור מטא תגים. תגי meta description יכולים להשפיע על קליקים, אך הם לא משמשים ישירות לדירוגים. ידוע כי Google כבר לא משתמשת בתג מילות המפתח. מקום ביטויי חיפוש אסטרטגיים על דפים. שלב מילות מפתח שנבחרו בקוד המקור של האתר שלך ובתוכן הקיים בדפים המיועדים. הקפד להחיל קו מנחה מוצע של אחת לשלוש מילות מפתח, בכל דף תוכן והוסף דפים נוספים להשלמת הרשימה. ודא שמילים קשורות משמשות כהכללה טבעית של מילות המפתח שלך. זה עוזר למנועי החיפוש במהירות לקבוע אודות מה הדף. בעבר המליצו לכתוב מאמרי תוכן קצרים בין 100 ל- 300 מילים, זו הייתה תקופה שהתייחסה למידע כאל אוכל מהיר, פיצה או המבורגר. לאנשים אין זמן לקרוא, הנחה זו התבררה כשגויה ורבים פונים לאתרים בכדי להעמיק ידע וללמוד.  הנתונים היום מראים כי דפים עם 450 עד 600 מילים יכולים להניב ביצועים טובים יותר. בסופו של דבר, המשתמשים, השוק, התוכן והקישורים יקבעו את הפופולאריות ואת הדירוג.

בדיקה רציפה ומדידה

מבחן מדידה וניתוח המידע למנוע החיפוש ודירוג תעבורת האינטרנט כדי לקבוע את האפקטיביות של תוכניות קידום אתרים שביצעת, כולל הערכה של ביצועי מילות מפתח בודדות. בדוק את תוצאות השינויים, ושמור על מעקב אחר שינויים בגיליון אלקטרוני של Excel, או בכל מצב שבו אתה חש בנוח.

תחזוקה שוטפת היא מילת המפתח. המשך שינוי של מילות מפתח ותוכן האתר נחוצים כדי לשפר באופן מתמיד את הדירוג במנוע החיפוש כך הצמיחה לא תוזנח. אתה גם רוצה לבדוק את אסטרטגיית הקישור שלך ולוודא כי קישורים נכנסים ויוצאים רלוונטיים לעסק שלך.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''