
שיטת האלפא: הסמינר לפיתוח עסקי של ניר דובדבני
רוצים להכיר את שיטת האלפא להצלחה עסקית? יש לכם הזדמנות לעשות זאת כבר בינואר הקרוב, בסמינר שמעביר המנטור העסקי המוביל בישראל ניר דובדבני
סמינר של ניר דובדבני, בכיר המנטורים והמאמנים בארץ לאימון עסקי, הוא סיבה לפתוח את היומנים ולסמן את התאריך (15.1.2018). דובדבני הוא המנכ”ל והמייסד של חברת RND, בעל תואר שני בביקורת פנים מטעם אונ’ חיפה, חבר בכיר בלשכת המאמנים בישראל ומנטור מוביל להצלחה עסקית.
דובדבני, שמאחוריו שנים רבות של נסיון, מלווה ומאמן אלפי עסקים קטנים, שכירים ועצמאיים ומאות אירגונים גדולים ובינוניים, מבנקים וגופים פיננסיים, דרך חברות ביטוח, נדל”ן, תקשורת ועוד. “RND היא חברה לליווי, ייעוץ ופיתוח עסקי, שהקמתי בהתאם לחזון לטפח קהילה עסקית משגשגת, המאפשרת צמיחה הדדית ומתווה שיתופי פעולה עסקיים”, אומר דובדבני, “אני מאמין שבכל אחד טמון איש מכירות ואיש עסקים, שרוצה לייצר יותר ערך. אני מלא סיפוק על ההזדמנות להוביל אנשים וארגונים לפריצת דרך עסקית וכלכלית. כל הצלחה של מתאמן שלי היא הצלחה שלי והיא המנוע להמשיך ולעבוד במלוא התשוקה והמרץ”.

מה צפוי לנו בסמינר שיהיה בינואר הקרוב?
“אני עובד עם האירגונים הכי גדולים, כי להם הכי קל לשכור את הצוות שלי ואותי. כאן המטרה היא להנגיש לעסקים הקטנים את סודות ההצלחה של הגדולים, עם היתרונות שיש לעסקים קטנים. מעל 50 אלף עסקים בישראל עובדים בשיטה שבנינו, שנקראת שיטת אלפא. קצת סטטיסטיקה: כ-75 אחוז מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל יפשוט רגל בשלב זה או אחר. זה יקח להם כשבע שמונה שנים. אלה המספרים. אנחנו מצליחים להוכיח בעשר השנים האחרונות שמי שעובד בשיטות שלנו, לא רק שלא פשט רגל, אלא הפך לעסק מצליח, שמשמר את ההצלחה לאורך זמן.

זה הסמינר היחיד בישראל שמייצר אופטימיזציה עסקית. במשך ארבע ימים אנחנו עוברים 360 מעלות על כל אחד מהפרמטרים בעסק ומראים על בסיס שיטה שהיא תבניתית, מדוייקת, עוצמתית וחווייתית, איך אפשר בכל פרמטר להביא את עצמך למקסימום של הצלחה, על בסיס הנתונים שקיימים אצלך בעסק כרגע. למעשה, אנחנו נותנים לבעלים של עסק קטן או בינוני ארבעה ימים של הזדמנות להיפגש עם העסק שלו, כפי שייראה בעתיד, בגרסה המשופרת שלו.
בין השאר נדבר על פיצוח אסטרטגיה עסקית. האם מה שאתה עושה היום, באמת ממקסם את הפוטנציאל שטמון בך ובעסק שלך? האם אתה מנצל את הזמן בצורה מיטבית? האם העסק עובד לפי תחזית עסקית מסודרת? האם יעד המכירות שלך הוא ריאלי? איך בונים יעד מכירת ריאלי? האם היום יש לך מספיק לידים לעסק? האם תכנית השיווק שלך היא הכי אפקטיבית עבורך? איך תוכל לדעת שאתה עובד עם הספקים הכי טובים עבורך? מה הדרך הנכונה לגיוס עובדים? מה מודל התגמול הכי נכון מול העובדים שלך? כל האסטרטגיה הזו היא שיטת אלפא לעסקים”.
מי קהל היעד?
“קהל היעד הוא בעלים של עסקים קטנים או בינוניים ואפילו כאלה שעוד לא פתחו עסק אבל חושבים לעשות זאת בעתיד. שווה להם לבוא, כי הידע הזה נותן לכל בעל עסק או מי שפותח עסק יתרון יחסי אדיר על פני כל המתחרים. בעולם הדינמי של היום זה ידע מעשי שאי אפשר בלעדיו, אם רוצים לייצר הצלחה עסקית. אלה לא תיאוריות, אלא נוסחאות להצלחה”.
הסמינר יימשך ארבעה ימים, מעשר בבוקר עד שבע בערב, ברישפון.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg