יותר מ-200 אלף כניסות נרשמו ביום הראשון של שירותי האינטראקטיב החדשים
דפדף בתרבות
אוהד סברדלוב 20/5/2004 18:23
קמפיין יוצא דופן של הוט יעלה הערב (ה') לאוויר. הסרטון, באמצעות באומן בר ריבנאי, מציג את השירות של "משחק חוץ", ממיר נגד ממיר.
בקמפיין נראה בחור מרוח מול המסך כמו בטטת כורסה טיפוסית כשלפתע נזרק לידיו מעין כדור מהמסך. הבטטה זורק אותו חזרה כלפי הטלוויזיה שמתנפצת. מכאן רואים את המסלול של הכדור שעובר בין מסכים (ערוצים) רבים עד שהוא נוחת בידיו של בחור אחר שיושב באמבטיה.
חברת הכבלים השיקה את השירותים האינטראקטיביים באפיק 2 אתמול. Hot Active כולל משחקים רבים ושירותים שונים. על פי מקורות בחברת הכבלים נרשמו יותר מ-200 אלף כניסות לשירות. מדובר ב-80 אלף יוזרים שונים והמספרים נכונים לארבע אחר הצהריים. הלקוחות יכולים לרכוש שלט חדש במחיר של 79 שקלים בכל כייבל סטור ובימים אלה נמכרים השלטים ב-49 שקלים. גורם בהוט מסר כי יותר מ-90 אחוזים מהלקוחות הדיגיטליים יוכלו להשתמש בשירותים החדשים.
יריב גבר ביים את סרטון ה-Active וגם את סרטון Hot Talk, שירות SMS טלוויזיוני. מהחברה נמסר כי מאות שעות הושקעו בפוסט פרודקשן בנוסף ל-15 סטים של צילום.